Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Tomb Raider: The Angel Of Darkness

580 levél
Válasz 04.05.11. 18:07 #361
X-tina12....
csak folyamatosan lőni kell a szörnyet, leterül, majd feláll, és folyton ezt fogja csinálni. Lőszer ott mindig van, és van ott egy nagy medi-pack is, nekem sikerült annak a felhasználása nélkül megölni. A lőszer mindíg ujraterem, azzal nincs gond. Folyton légy mozgásban, és ne hagyd, hogy megharapjon. Csak lőni kell, nagyon- nagyon sokáig, egyszercsak kiterül, és azt hiszem, hogy bele kell váni a tőrt, azt úgy, hogy közelmész hozzá, és rácsapsz az enterre.
...........Sok szerencsét..............
3764 levél
Válasz 04.05.11. 09:24 #360
cINC2
Senkinek nincs ötlete, vagy 2 hónapja fogalmazzátok a választ?
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3764 levél
Válasz 04.03.25. 13:46 #359
cINC2
Hi!

Kéne egy kis segítség: Hogy kell megölni a Proto-t???

Lőszertakarákosság miatt az utolsó 2 elmebeteget meg sem öltem, de így is kevésnek bizonyult a lőszer(a Proto-nál talált lőszert is beleértve). Legalább 4x leterítettem, de a "large medipack" sem tart örökké életben...
Szóval ahányszor leterítettem, egy idő után mindig felkelt, felmászott a falra, aztán kezdődött előről a harc, amíg meg nem haltam.

HELP!!!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
95 levél
Válasz 04.03.24. 09:21 #358
OBig
Upppsz.
Amatőr voltam, kétszer küldtem el. Bocs.
95 levél
Válasz 04.03.24. 09:19 #357
OBig
U.R.H
Lesz 7, de hogy mikor, az nem lehet tudni. Már nem a Core Design Ltd fogja készíteni, hanem a Crystal Dynamics stúdió.
Szerintem minimum jövő karácsony, de inkább több idő lesz, amíg megjelénik. Hát inkább később, minthogy megint elkapkodják. Addig meg ott vannak a több ezer szerkesztett szintek. Most más sok közülük felér egy-egy fő résszel, és a Core-osok is tanulhatnának némelyik készítőtől.



"Az Eidos vezérigazgatója, Mike McGarvey egy múlt heti konferencián megerősítette, hogy a Core Design Ltd - az Eidos teljes jogú alvállalata – továbbra is jelentős részét képezi az Eidos hosszú távú terveinek, visszavágva azon spekulációknak, melyek szerint a cyberhősnő Lara Croft készítői alacsonyabb fordulatszámon fognak működni, most, hogy a bombasikerű Tomb Raider készítésének feladatát az amerikai Crystal Dynamics stúdió kapta meg."
95 levél
Válasz 04.03.24. 09:19 #356
OBig
U.R.H
Lesz 7, de hogy mikor, az nem lehet tudni. Már nem a Core Design Ltd fogja készíteni, hanem a Crystal Dynamics stúdió.
Szerintem minimum jövő karácsony, de inkább több idő lesz, amíg megjelénik. Hát inkább később, minthogy megint elkapkodják. Addig meg ott vannak a több ezer szerkesztett szintek. Most más sok közülük felér egy-egy fő résszel, és a Core-osok is tanulhatnának némelyik készítőtől.



"Az Eidos vezérigazgatója, Mike McGarvey egy múlt heti konferencián megerősítette, hogy a Core Design Ltd - az Eidos teljes jogú alvállalata – továbbra is jelentős részét képezi az Eidos hosszú távú terveinek, visszavágva azon spekulációknak, melyek szerint a cyberhősnő Lara Croft készítői alacsonyabb fordulatszámon fognak működni, most, hogy a bombasikerű Tomb Raider készítésének feladatát az amerikai Crystal Dynamics stúdió kapta meg."
4178 levél
Válasz 04.03.21. 00:39 #355
U.R.H.
Néztem régebbi leveleket és olvastam hogy lessz 7.rész!!!
Ez komoly?????

Egyébként lesznek vezethető járművek????
4178 levél
Válasz 04.03.21. 00:12 #354
U.R.H.
Mit lehet kezdeni a pénzel??????
1968 levél
Válasz 04.03.15. 17:16 #353
U.R.H 22
Hajrá tesó ugyis megcsinálod javascript:insertsmiley('')
javascript:insertsmiley('')
4178 levél
Válasz 04.03.15. 12:34 #352
U.R.H.
Egy pályát már megcsináltam.
282 levél
Válasz 04.01.24. 20:02 #351
Solya
Egy könyvet vagy mit kell keresned...és asszem a konyhában találod meg
Tulajdonképpen nincs is gravitáció, csak a föld szivat minket.
37 levél
Válasz 04.01.24. 15:29 #350
kneedeep
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Elakadtam a játékban, még pedig az elején, egy öreglánnyal kell beszélnem, válaszolgatni kell neki. Utána ki megy a szobából és be zárja az ajtót. Onnantól kezdve bármit is próbálok csinálni nem tudok kijönni a szobából. És jönnek a furuk és game over.. Aki tud kérem segítsen. Elöre is köszönöm..
ABIT BH7 ,P4 2.6@3,0 ,256DDR 333 ,SAPPHIRRE ATI RADEON 9600pro FE ,80GB 7200 MAXTOR ,17
580 levél
Válasz 04.01.03. 11:28 #349
X-tina12....
288 levél
Válasz 04.01.02. 23:16 #348
rorr
MICSODA KÁRÖRVENDŐ EGY EMBER EZ HA TUDNÁ ,HOGY KÖZBEN MÁR HAVERKODUNK UGYE?
95 levél
Válasz 04.01.01. 20:21 #347
OBig
cINC2!
Valamit a patch-oknál rontottál el. A v52-est nem szabad feltenni. Ahhoz nem jók a mentések se. Egybként azoknak a többsége debugos mentés. De ha kell valahonnan, írj inkább nekem, és küldök akárhonnan.
580 levél
Válasz 04.01.01. 10:03 #346
X-tina12....
306 levél
Válasz 03.12.31. 21:44 #345
Adam777
Háháháháh!!!!!!!!
Röhögök rajtatok!!
(X-tina12.... és rorr)
Tudok 1 NAGYONJó SpeedHackes repülős teleprotálós WoW szervert! Kinek kell? =P OLD: Adam777, "Grand Theft Auto: San Andreas!!"
306 levél
Válasz 03.12.31. 21:42 #344
Adam777
Segítség!! Elakadtam. Az első pályán hogy kell továbjutni? Köszönöm a segítséget előre is!
Tudok 1 NAGYONJó SpeedHackes repülős teleprotálós WoW szervert! Kinek kell? =P OLD: Adam777, "Grand Theft Auto: San Andreas!!"
580 levél
Válasz 03.12.31. 12:09 #343
X-tina12....
bocs!
288 levél
Válasz 03.12.30. 09:46 #342
rorr
nem is neked szólt ez a beszólás nézd meg kinek válaszoltam és utána ítélkezz!!!azért mert utánad jön egy válasz nembiztos,hogy neked is szól!!!!!!!!!!!!
580 levél
Válasz 03.12.30. 09:40 #341
X-tina12....
ne sértegess seggfej!!!
288 levél
Válasz 03.12.30. 00:46 #340
rorr
sötét 1 barom vagy te -7!!!
580 levél
Válasz 03.12.29. 17:27 #339
X-tina12....
én boaz-ig jutottam el,de ott le is tettem,és letöröltem,mert sehogy sem tudtam megcsinálni.
3764 levél
Válasz 03.12.24. 11:52 #338
cINC2
Sikerült!!!

Már Prága 2. pályáján vagyok!!!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
306 levél
Válasz 03.12.24. 10:34 #337
Adam777
Húú! Szuper a game, és még csak végig se vittem...
Tudok 1 NAGYONJó SpeedHackes repülős teleprotálós WoW szervert! Kinek kell? =P OLD: Adam777, "Grand Theft Auto: San Andreas!!"
12750 levél
Válasz 03.12.23. 10:06 #336
okoska3000
"gyakorolj, gyakorolj", így sikerült volna, meg egy kitartással...
most szenvedhetsz még többet...
mellesleg nem ártana egy kis humorérzék, legalább így év vége felé...
nem vagyok rosszindulatú, de remélem kezdheted előről...

3764 levél
Válasz 03.12.22. 18:18 #335
cINC2
Akkor fogalmazzak másképp: annyit szenvedtem már vele, hogy elegem van belőle.

Mellesleg az ilyen válaszokat megtarthatod magadnak!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
12750 levél
Válasz 03.12.22. 10:21 #334
okoska3000
12750 levél
Válasz 03.12.22. 10:18 #333
okoska3000
legközelebb kínlódj, ne próbálj csalni...
:devil:
3764 levél
Válasz 03.12.22. 09:45 #332
cINC2
Hi! Van egy kis problémám.
Eljutottam a "Hall of Season" nevű küldetésben addig, amikor egy festményt kéne megszerezni úgy, hogy egy szellem támad ránk. Ezzel nem akartam kínlódni, úgyhogy letöltöttem a "tombbugok.freeweb.hu"-ról a "Galleries Under Siege" nevű küldetés mentéseit. Most jön a baj: betettem a mentéseket a "SaveGame" könyvtárba, és amikor betöltöm a mentést, rövid idő után a játék kilép egy hibaüzenettel:

The Following Error has occured

GAME_ERROR_STRUCTURED_EXCEPTION_HANDLE

DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_texture.cpp (1181)
DirectX Error: 0x8876086C 'D3DERR_INVALIDCALL'
DirectX Error: Occured at C:\projects\tomb raider\Game\Shell\system\PC\sys_d3d_

Hálás lennék, ha tudna nekem valaki segíteni!!!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
497 levél
Válasz 03.11.18. 18:47 #331
kertesz
Csatlakozom azokhoz, akim szerint sza.r a játék (bár ez relatív).
Mindenesetre a konzolos elődeit nagyságrendekkel jobbak voltak (abszolút értelemben).
PC/PS2/XBOX
2 levél
Válasz 03.09.23. 18:56 #330
wendy
Hálás köszönet annak aki beirta, hogy Boaznál csak egyszer kell megnyomni az END-et, hogy célt váltson. Nekem ez csak most esett le, de ma végül is végigvittem a játékot. Az utolsó pálya lehetett volna nehezebb is...
12750 levél
Válasz 03.09.22. 10:36 #329
okoska3000
én továbbjutottam szerencsére...

bár minek?
2 levél
Válasz 03.09.21. 21:07 #328
wendy
Sziasztok, kérlek vki segitsen!!!
Elakadtam Boaz-nál és már a végigjátszás sem segit. Lehet, hogy én vagyok a béna...Nem tudom, de aki megcsinálta létszi irjon!!!
12750 levél
Válasz 03.09.16. 16:58 #327
okoska3000
Hello, valaki meg tudja mondani, hogy most bénázok vagy bugba akadtam????!!!

Most kezdtem el nyomni, azt Párizs alatt vagyok, vagy hol, lementem a temetőből a rejtekhelyre (hideout), azt ott az egyik pálya végén egy csövet berobbantottam, hátas a vízbe, mert berobban a szoba, begyullad a víz teteje, oldalt ki lehet úszni a teremből és egy csövön vissza, ahol is átrendeződött a szoba, ég... Jobbra elindulok, ugyebár oda kell eljutni, ahol robbantottam, átmenni... Jobbra egy kisebb betonemelkedőn fel, azt átugrom az egyik tüzet... A falon létre... Felmászok, de nem akar megkapaszkodni sehogy sem ez a lökött csajszi, sem a falon, sem mögötte a leszakadt cuccokon, amin át lehetne gyalogolni... Van ott valami speckó forgótrükk, vagy ilyesmi, vazzz, ritka idióta az irányítása, a régiek tök jók voltak, de ezen kiszámíthatatlan, szal hogy kell ott átkapaszkodni a létráról és hova? Hátraugrás közben meg lehet fordulni, mint az előző részekben, mert nekem nem sikerül, ráadásul még a kamera sem mozgatható nézetben a hülye létrán....
7503 levél
Válasz 03.09.12. 21:35 #326
Attila88
Szerintem nagy szar a game! Még így biztonsági másolatként szerezve is kidobott pénznek tartom, amit ráköltöttem!
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
849 levél
Válasz 03.09.12. 16:02 #325
a varga
szerintem jó a game. Tizesskálán 10/8.
egy gondom van csupán. A dialógusok alatt nincs hang. Nem tud vki segíteni? Plz!
...:::Barcelona Rules:::...
1133 levél
Válasz 03.08.25. 20:51 #324
Joe
Lemész kúszásba, és asszem entert nyomsz, vagyis ami nálad a lopakodás.
Morning will come. Just pray you're there to see it.
1525 levél
Válasz 03.08.25. 19:26 #323
fax
De vicces itt valaki én értelmes választ vártam.
12750 levél
Válasz 03.08.25. 12:29 #322
okoska3000
ha lemegy az életerő nullára, akkor nagyon lehasal...
1525 levél
Válasz 03.08.25. 11:51 #321
fax
Azt szeretnám kérdezni hogy Lara tud-e hasalni a játékban és ha igen mivel help?
95 levél
Válasz 03.08.24. 23:17 #320
OBig
De lebénul az köbö 24 shotgun találat után, de csak pár másodpercre áll meg. Akkor kell odarohannod a szoborhoz.
Ha még se megy, találsz itt mentést utánról.:
http://tombbugok.freeweb.hu/
1525 levél
Válasz 03.08.24. 09:07 #319
fax
Hogy kell a szellemet időlegesen kiiktatni mikor a képet el kell venni a szobor kezéből shotgun-nal lövöm de 70 találat után se bénul help.
941 levél
Válasz 03.08.18. 19:52 #318
Dbz
Hu!

Na végre vége van!
Mással nem is volt gondom, mint a kevés
skulóval! Boaz-t már a végén a Von Croy-tól
csórt fegyverrel kergettem a pusztulatba!
Nem is volt olyan hosszú, csak az úszómedencés pályán szivtam egy keveset!

Jöhet a 7!
390 levél
Válasz 03.08.15. 21:50 #317
serito
Szeva!!

Igen mocskos sok van még a gannából de a "pikkejes" igen meg fog szivatni, meg ami még utána jön azok is!!!

Sok sikert hozzá!
AMD A64 AM2 X2 4200+@5000+ | Gigabyte M59-SLI | 4x1GB PQI/800 | Sapphire X1950 XT 256MB | Chieftec 400W | 19' AOC CRT |
5113 levél
Válasz 03.08.15. 20:20 #316
rage
Szeretnélek bíztatni.

Igen, még sok van hátra
Rengeteg szívatós résszel

Sőt , most jön a neheze
941 levél
Válasz 03.08.15. 19:25 #315
Dbz
Hi All!

Ez egy állati játék! Mit össze nem szivatott
azon a "Szementari of flémsz (asszem)" pálya!
Meg amikor a koporsó körül volt 5 szobor és
a képet kellett megszerezni. Ebben az évben
nem vertem annyit szerencsétlen bilit, mint
ezen 2 pályán! Most érkeztem meg Prágába,
remélem itt nem lessz annyi szivatós rész!
Valami pikkelyes gecót hallottam, hogy szívatós.
Az még soká lessz? Innen még sok van a gammából?

-DBZ-
2161 levél
Válasz 03.08.05. 22:21 #314
Zup
Nem, mindegyiknél. De valamelyiknél hármat
‎1828 - Drakula fiatal szűz lányok véréből táplálkozik. 2010 - Drakula éhen hal.
95 levél
Válasz 03.08.05. 19:51 #313
OBig
Hát Zup, szerintem ez csak egy bug, mert nincs két fegyver a játékban. De csak a Boaznál számol kettőt nem?
2161 levél
Válasz 03.08.04. 21:42 #312
Zup
Nem tudja valaki, miért fogy egy lövéssel két töltény a fegyverekből?
‎1828 - Drakula fiatal szűz lányok véréből táplálkozik. 2010 - Drakula éhen hal.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.