Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» FORMA 1 2003

4531 levél
Válasz 03.09.29. 17:20 #538
Anonymus23
Na ez kb olyan volt:

- Mennyi?
- 30.
- Mi harminc?
- Mi mennyi?

Két dologról beszélünk?
Mi köze van egy kicsúszott versenyző a versenybe való visszesegítésének a sárga zászlóhoz, abból a szempontból, hogy visszatolják-e, vagy kidaruzzák???
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
1222 levél
Válasz 03.09.29. 17:17 #537
Peac
Mihez képest sárga zászlós zóna?
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
4531 levél
Válasz 03.09.29. 17:07 #536
Anonymus23
Mihez képest gyorsabban?
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
1222 levél
Válasz 03.09.29. 17:04 #535
Peac
Az a szabály - ha jól emléxem - hogy ha gyorsabban biztonságba tudják helyezni a kocsit úgy, hogy visszatolják, akkor lehet...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
4531 levél
Válasz 03.09.29. 16:56 #534
Anonymus23
A fehér csíkon kívülre került, onnan nem tudott viszajönni.
A jómúltkor Schumi még belül volt a csíkon, az első kerekeivel, ezért nem vették el tőle a pontokat.
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
1970 levél
Válasz 03.09.29. 16:50 #533
Vaszilíj Zajcev
Az első két kereke nem volt az aszfalton. Ez pedig feltétele. Asszem.
divide et impera
3333 levél
Válasz 03.09.29. 15:12 #532
hunter06
HAJRÁ SHUMI! HAJRÁ FERRARI!!!
Az újév remek alkalom az újrakezdésre: reggel felkelsz, és - újra - kezded azt, amit mindig... Š2005
1222 levél
Válasz 03.09.29. 12:33 #531
Peac
szólnak neki rádión is!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
4531 levél
Válasz 03.09.29. 12:10 #530
Anonymus23
Ha igaz az, hogy a sárga zászló hatálya a zászló után érvényes, akkor valóban nem volt szabálytalan.
Ez logikus is, hiszen pont egy esőben, az előtte menő vízfüggönyétől semmit sem láthat a sárga zászlóból előre! Még jó ha észreveszi, amikor elhalad mellette.
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
30 levél
Válasz 03.09.29. 11:22 #529
Avenger
A Bridgestone Intermediate gumik sz..rrá aláztak mindenkit a pályán. Schumi egyszerűen nem hibázott (mint RS, Webber, Coulthard, stb.), és nyert. Raikko szépen megvédte a Michelin becsületét, de az adott körülmények között ennyi tellett tőle. Én nagyon sajnáltam, hogy Fasirt kilökte Barrichellot, de megkapta méltó büntetését és jövőre próbálkozhat újra.

Szerencse mindig is kellett a technikai sportokhoz, és a Ferrari nagyon jól kihasználta az adódó lehetőséget, viszont ez fordítva sem lett volna másképp.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel...
2705 levél
Válasz 03.09.29. 10:35 #528
hadzsi
Azért, mert Báránycsellónak hívják. Ha ez a burnyák így is megnyeri akkor nincs igazság a Földön. Kevés embert rühellek ennyire, de azt a keveset annál inkább és ezek közé tartozik a sánta germán is. Na jó ott van még Zsan Tót a csücsöri meg a "fejszámolózseni", aki Báránynak a múltkor elfelejtette kiszámolni a megfelelő üzemanyagmennyiséget. Elegem van abból, hogy ennek a tetűnek lassan mindent szabad a pályán.
"We have the best two teams on Merseyside, Liverpool and Liverpool reserves" /Bill Shankly/
1146 levél
Válasz 03.09.29. 10:10 #527
Warhawk
Mindazonáltal egy kellemesen futamot láthattunk tegnap, ami főleg a be-be köszönő esőnek hála abszolút nem volt monoton - és a végeredményből látszik, hogy váratlan fordulatok is jócskán voltak benne.
1146 levél
Válasz 03.09.29. 10:08 #526
Warhawk
Megnéztem élőben. Megnéztem felvételről. Megnéztem azt a részt lassítva, sőt, még képeket is kerestem a neten róla. Így még az életemet is rá merném tenni, hogy tisztán látszik, hogy már a sárga zászlók alatt előzött.

Viszont azon, hogy ezért semmi büntetést nem kapott, valahogy nem csodálkozok...

Jut eszembe, Barrichelo kocsijának ment a motorja, mikor kikerült a fűre. Látszott, hogy erőlködik kifelé. Őt miért nem tolták ki?
20761 levél
Válasz 03.09.29. 10:05 #525
Eric
A félreértések elkerülése végett:

Michael Schumacher nem előzött sárga zászlók hatálya alatt - tudatta az FIA azután, hogy a McLarent irányító Ron Dennis ilyen tartalmú kérdéssel fordult az indianapolisi versenybírósághoz.

A ferraris Schumacher a vasárnapi USA Nagydíj 5. körében, a célegyenes végén elment Olivier Panis Toyotája mellett, s mivel a manővert egy olyan sportbírói poszt mögötti kameraállásból mutatták, ahol sárga zászlókkal integettek, úgy tűnt, mintha tiltott övezetben előzött volna.

Ám a sárga zászlók hatóköre valójában csak éppen ennél - az 1-es számú kanyar mellett elhelyezett - posztnál kezdődött, s mire Schumacher odaért, már ő volt elöl, ezért a megmozdulása nem minősülhetett szabálytalannak.

"Azért nem jár büntetés, ha valaki előzés közben sárga zászlót lát, csak azért, ha már elhaladt a sárga zászló mellett" - jelentette ki az AtlasF1 című internetes szaklapnak az FIA munkatársa, Herbie Blash.

"Michael nem tartózkodott a sárga zászlók övezetében, amikor lehagyta Olivier-t - messze a kérdéses terület előtt előzött."

"Részletesen megvitattuk az esetet, és nem szabtunk ki büntetést."

Az újságírók kérdésére maga Schumacher is hangsúlyozta, hogy tisztában volt a helyzettel. "Tudtam, hol kezdődik a sárga zászlós övezet. Addigra én voltam elöl" - mondta.

A 73 körös viadalon egyébként, - amelyet Schumacher megnyert és ezzel közelebb került 6. VB-címéhez -, a versenybíróság összesen három boxutcai áthaladásos büntetést szabott ki. Juan-Pablo Montoyára azért, mert kitolta a pályáról Rubens Barrichello Ferrariját, míg David Coulthardra és Olivier Panisra boxutcai gyorshajtás miatt.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1491 levél
Válasz 03.09.28. 23:56 #524
Sufa
Csak lassan!

Még ezt sem biztos,hogy megnyerte!

Megóvják a sárga zászlós előzése miatt!

Go Kimi Go!!!
678 levél
Válasz 03.09.28. 23:38 #523
Shaq
Remélem azért Kimi jól fog teljesíteni a következő nagydíjon! A remény hal meg utoljára! Go McLaren!
Only Easy Day was Yesterday!
4084 levél
Válasz 03.09.28. 23:35 #522
GRIM ONION
Remélem Sumi megnyeri a következőt is!
Az élet jó! Csak a világ szar...
20579 levél
Válasz 03.09.28. 22:56 #521
Pyrogate
Vazze!
Sumáker hogy tudott nyerni?
És Frentzen a 3.? Az király!
És Firman?
1222 levél
Válasz 03.09.28. 22:29 #520
Peac
1. M. Schumi
2. Raikko
3. Frentzen

Fasirt (Monty) kiesett a VB esélyesek sorából. Raikko csak úgy lehetne világbajnok, ha a Japán Nagydíjat megnyermé, Schumi pedig nem szerezne pontot.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20579 levél
Válasz 03.09.28. 22:19 #519
Pyrogate
nah ki nyert?
Az ORF-n már vége!
1222 levél
Válasz 03.09.28. 22:14 #518
Peac
ajajaj...

Nem jó ez így!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
11785 levél
Válasz 03.09.27. 21:09 #517
Ghoost
Az egyénibe beszámítana...
szerintem
Fasza lenne ha vmelyik nagycsapatba bevérne Villeneuve 3.nak
Räikkonen nyerte az időmérőt !!!!
jeah!
Jó az időmérő szerintem most is. én a régit nem néztem sose
7503 levél
Válasz 03.09.27. 16:33 #516
Attila88
Hülyeség!!! Minek 3 autó, ha nem számítanak bele a konstrutőri vilégbajnoksába, gondolom akkor az egyénibe sem számítanak majd bele. Akkor mi a francnak indítják őket??? Dísznek???
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
20761 levél
Válasz 03.09.27. 09:30 #515
Eric
Köze mindenképpen van, max. még számos más tényező is segítette a szorosabb verseny kialakulását.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 03.09.27. 00:48 #514
Peac
...cikket.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1222 levél
Válasz 03.09.27. 00:47 #513
Peac
Eric: Nem vagyok róla meggyőződve, hogy az új szabályoknak sok köze van a szoros VB-álláshoz. Ha a Ferrari ugyanolyan jó lenne, mint az elmúlt években, akkor most is símán verné a mezőnyt, csak a matematikai VB-cím később vált volna biztossá. A többiek bizony felnőttek hozzájuk.

Dino: Bizony, ilyen magyartalan cukket még soha nem olvastam. Írtam is mail-t a "főszerkesztőnek".
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 03.09.27. 00:25 #512
Eric
Pedig többek között ez az új időmérő rendszer tette magát a versenyt érdekesebbé, izgalmasabbá.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
5454 levél
Válasz 03.09.27. 00:13 #511
Dino
Te jó ég... a hír több mondatának kellett többször nekifutnom, mert volt, ahol hiányzó írásjel, volt, ahol feleslegesen ismétlődő szavak miatt volt értelmetlen a mondat... jajjjj.

Amikor még csak a fejlécet olvastam, rögtön felmerült bennem, hogy ezzel a konstruktőri pontoknak nem lesz értelme, de aztán egy megjegyzés erre is rávilágított
Nem vagyok megszállott F1 rajongó, de pár éve elkezdtem nézni a versenyt. Idén viszont az új időmérő már tök uncsi, azt már nem nézem. Remélem, jövőre tényleg változtatnak rajta...
20761 levél
Válasz 03.09.26. 23:56 #510
Eric
Hoppá, érdekes hír:
Lehet, hogy a nagy csapatok 3 autóval indulnak jövőre.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
11785 levél
Válasz 03.09.26. 19:57 #509
Ghoost
A mai 4 csapatos teszten a Forma-3000 világbajnoka csak a mindardik mögött végzett (mind3 megelőzte) ennél Zsolti sokkal jobb volt eddig !
A Renault lett az első meggyőző fölénnyel, és az első szabdedzést is Trulli nyerte.
11785 levél
Válasz 03.09.25. 18:20 #508
Ghoost
Hát jah, de most talán lassan hátha viszi vmire a BAR, bár eddig a Lucky Strike nem sok szerencsét hozott nekik.
Mi lett ma Firman orvosi vizsgálatánál?
Lehetséges, hogy ismét Zsolti indul?
2447 levél
Válasz 03.09.25. 18:20 #507
Gilgamesh
Igazad van, csak kicsit beindultam a valóságsó szócska hallatára, elködösödött az agyam, és átmentem világutálatba, amibe egy kis tulzás is belefért
"Ne törődj vele, hogy mit mondanak, Az vagy akinek tartod magad!"
30 levél
Válasz 03.09.25. 17:13 #506
Avenger
Nem kötözködök!
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel...
1222 levél
Válasz 03.09.25. 14:20 #505
Peac
Ne kötözködj!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
30 levél
Válasz 03.09.25. 14:06 #504
Avenger
Egyaltalan nem vagyok RS fan, de a múltban már jópárszor volt alkalom arra, hogy lenyomta Fasirtot.
A csapatsorrend esetében pedig mint, írtam Williams úr nyilatkozott így, aminek - szerintem - az égvilágon semmi köze a Ferrarihoz.

A Ferrari csapattaktikáról pedig csak annyit, hogy amíg Montezemolo vezeti a céget addig a Ferrari szereplése üzlet lesz a Formula 1-ben és ők úgy szerződtették a pilótákat, hogy lesz egy első számú és egy második számú pilóta és a végső cél az egyéni ÉS a csapat világbajnoki cím. Nem hajlandók feláldozni az egyéni világbajnoki címet a pilóták kedvéért. Ez persze szubjektív, de hát a Formula 1 csapatsport, ahol a csapat érdeke az első, nem a pilótáé.

Ez mindenkinek világos kellene, hogy legyen annak ellenére, hogy más csapatok másképp működnek. Nem véletlenül bukott el a Williams számtalan egyéni világbajnoki címet emiatt. Ha ezt mindenki belátná, akkor senki nem csodálkozott volna a múlt eseményein. Azt pedig ne mondja senki, hogy a Ferrarit kell szankcionálni, mert túl jól dolgoztak az elmúlt években, hiszen csodák-csodája idénre a többi "nagy" csapat érdekes módon gatyába tudta magát rázni, hogy felnőjjenek a feladathoz.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel...
1222 levél
Válasz 03.09.24. 22:26 #503
Peac
Na, ebben szerencsére nincs igazad! Azért sokmindentől függ az, hogy egy csapat a csúcsra jut-e vagy sem. Mint azt a mellékelt ábra is mutatja, egy tapasztalt világbajnok segítségével sem jutottak A-ból B-be.

A Williams, a McLaren és a Ferrari (Talán még a Renault is ide sorolandó) technikai fölénye az elmúlt 10-20-30 évben keresendő! A BAR, amikor '99-ben megérkezett a Formula 1-be, minden újság azzal volt tele, hogy hatalmas pénz, világbajnok pilóta, sőt még a gyár is ígéretett tett rá, hogy hatalmas élcsapat lesz belőlük még az első évben! - Emlékezzünk csak vissza! '99 márciusában indultak, de az első pontjaikat csak 2000-ben, az Ausztrál GP-n sikerült begyűjteniük.

Nagyon jól mutatta a műszaki hátrányt az a kis aerodinamikai baki, amit a '99-es Belga Nagydíj időmérő edzésén mutattak be a BAR kocsijai. Ugye a sokat emlegetett "Eau Rouge" kanyarban mindkét kocsi (Villeneuve és Zonta) ugyanúgy szállt el. Bár abban a pillaatban megijedtünk, hisz mindketten hatalmasat buktak, de mégis, utána az egész világgal együtt röhögtünk a BAR-on.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
2447 levél
Válasz 03.09.24. 21:49 #502
Gilgamesh
Bazz ez gusztustalan! Eddig is a pénzről szólt az egész, de ez?? Bazz szegény forma3000es pilóták beállnak bazári majomnak? Valahogy nagyon nem tetszik az ötlet Ja, a beérkező telefonokból jövő pénzből pedig 2év alatt élcsapat lesznek, az a szomorú. Márminthogy az, hogy ez így működik.
"Ne törődj vele, hogy mit mondanak, Az vagy akinek tartod magad!"
11785 levél
Válasz 03.09.24. 18:11 #501
Ghoost
RS sux, remélem nem is fog indulni.
Hallottátok hogy az a szarrágó dave ricsárdsz mit tervez a BARnal?
Egy valóság show szerű versenyt akar rendezni, hogy ki legyen a 2es számú pilóta náluk 2004ben és lehet, hogy majd telefonon leeht szavazni...
Annyiból szar, hogy Villeneue nem fog jövőre az F1ben versenyezni (valszinüleg) de hátha Zsolti is indul azon a próbán
1222 levél
Válasz 03.09.24. 16:35 #500
Peac
Etikátlan csapattaktikáról szerintem egyedül a Ferrari esetében beszélhetünk. RS (ha egyáltalán versenyez) nem hiszem, hogy meg tudná előzni Monty-t! Coulthard pedig... pfff... - Tudjuk, miről beszélünk.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
2883 levél
Válasz 03.09.24. 16:27 #499
Nayrobi
Nem hiszem h kiegyenlített erőviszony lesz, ha esik az eső, mert ez a Bridgestone-nak kedvezne. De azért HAJRÁ KIMI!!!!!!
PSN: nayrobi11
20761 levél
Válasz 03.09.24. 16:23 #498
Eric
Még az sem biztos, hogy RS rajthoz áll Indianapolisban.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
30 levél
Válasz 03.09.24. 16:16 #497
Avenger
Lassan kezdhetünk izgulni a hétvégi Indianapolisi verseny miatt. Úgy hallottam, hideg és felhős idő lesz a hétvégén némi eséllyel az esőre (jelenleg is esik arrafelé) tehát valószínűleg kiegyenlített erőviszonyoknak lehetünk szemtanúi.

Remélem semmi etikátlan nem lesz csapatsorrend terén mivel ugye mindhárom nagy csapatnak már csak egy pilótája esélyes a VB címre, viszont már Williams úr is azt nyilatkozta, hogy ha RS előrébb lesz mint Fasirt, akkor hátraparancsolja...
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel...
62 levél
Válasz 03.09.16. 09:09 #496
Ironhammer
Legfrisebb híreket csak én halottam Zsoltika kapcsán?
Mert VASKALAPÁCSOLNI JÓ! :-D
11785 levél
Válasz 03.09.15. 18:23 #495
Ghoost
ugyanmár... csak kitalált vmi kifogást montoya, mert a rajt után ott volt sumi előtte nem ratrotta fel senki és akkor se tudta megelőzni, utánna meg a boxkiállásnál vesztett időt szal...
Hajrá Zsolti !!!
62 levél
Válasz 03.09.15. 17:36 #494
Ironhammer
Montoya szemében senki se "jófiú"...

De erről asszem már (és nem csak most) mindenki megbizonyosodott...

VALAHOGY NEM CSÍPEM A SRÁC FEJÉT (nektek is hülyén hangzik az angol kiejtése, vagy csak nekem van a fordítás alatt olyan jó fülem )!
Mert VASKALAPÁCSOLNI JÓ! :-D
30 levél
Válasz 03.09.15. 17:24 #493
Avenger
Szerintem jó verseny volt, mindenkinek volt miért izgulnia!

Adalékképpen Montoya véleménye Baumgartnerről (fordítás lentebb):

I was about a second behind Michael and the team told me I was taking two or three tenths of a lap from him then I got to (Heinz-Harald) Frentzen and I was suddenly four seconds behind him. Then we were quite even, then I got to, what's his name, the Jordan guy, the new guy. Er, Baum... I don't remember his last name. But anyway, I lost about another two or three seconds. I am going down the straight and the only thing I see is like ten or twelve blue flags, like a parade. But they don't move and the Jordan guy suddenly stands on the brakes in the middle of the corner. I nearly ran into him.

Fordítás:
Körülbelül egy másodperccel voltam Michael mögött amikor a csapat közölte: két vagy három tizedet hozok rajta körönként, amikor utolértem Frentzent és hirtelen négy másodpercre maradtam le. Utána egyformán mentünk, majd utolértem, mi is a neve, a Jordanes srác, az új srác. ÖÖÖ Baum... nem emlékszem a vezetéknevére. De mindegy, ott még két vagy három másodpercet vesztettem. Megyek az egyenesben és az egyetlen dolog amit látok az tíz tizenkét kék zászló, mint egy parádén. Aztán a Jordanes srác hirtelen belelép a fékbe a kanyar közepén. Majdnem belementem.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel...
11785 levél
Válasz 03.09.14. 15:54 #492
Ghoost
jah cipész nyert, montoya csak ment utánna nem tudott előzési pozícióba keróülni, ugyanez volt a 3-4. helyen Arichello és Kimi között,
Szerintem nagyon unalmas volt a verseny, csak azért szurkoltam, hogy Villeneuve meg Zsolti beérjen a végén és meg is kell
Zsolti 11. lett, nem sok mindenkit előzött meg a verseny közben de a rajtja nagyon jó volt
íme a végeredmény:
. M. Schumacher (német, Ferrari) 1:14:19.838 ó (247,585 km/óra átlagsebesség)
2. Montoya (kolumbiai, Williams-BMW) 5,294 mp hátrány
3. Barrichello (brazil, Ferrari) 11,835 mp h.
4. Räikkönen (finn, McLaren-Mercedes) 12,834 mp h.
5. Gené (spanyol, Williams-BMW) 27,891 mp h.
6. Villeneuve (kanadai, BAR-Honda) 1 kör h.
7. Webber (ausztrál, Jaguar-Cosworth) 1 kör h.
8. Alonso (spanyol, Renault) 1 kör h.
9. Heidfeld (német, Sauber-Petronas) 1 kör h.
10. Fisichella (olasz, Jordan-Ford) 1 kör h.
11. Baumgartner Zsolt (Jordan-Ford) 2 kör h.
12. Kiesa (dán, Minardi-Cosworth) 2 kör h.
13. Frentzen (német, Sauber-Petronas) 3 kör h.
10106 levél
Válasz 03.09.14. 15:43 #491
mucius
Úristen!!
Látom a jövőt!!
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
2342 levél
Válasz 03.09.14. 15:37 #490
Bismarck
talált, süllyedt!
www.wargamer.hu
10106 levél
Válasz 03.09.14. 13:35 #489
mucius
Éljen Zsoltika! Megint versenyezhet!
Na nemsoká kezdődik!
Van egy olyan érzésem, hogy a buzi Schumacher fog nyerni.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.