Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» FORMA 1 2003

1280 levél
Válasz 03.09.13. 23:45 #488
Loeb
Hát szerintem nem láttad a versenyt, ebből következik hogy nem is tudod hogy mi zajlott le azon a hétvégén!Annyit mondhatok nem egy átlagos futam volt!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
30 levél
Válasz 03.09.12. 17:23 #487
Avenger
Íme a mai eredmények - a fordított honlapi edzéssorrend:

1. MONTOYA 1'20"656
2. BARRICHELLO 1'20"784
3. M.SCHUMACHER 1'21"268
4. DA MATTA 1'21"829
5. WEBBER 1'21"966
6. RAIKKONEN 1'21"966
7. TRULLI 1'22"034
8. ALONSO 1'22"103
9. FRENTZEN 1'22"203
10. PANIS 1'22"372
11. BUTTON 1'22"495
12. HEIDFELD 1'22"547
13. VILLENEUVE 1'22"858
14. COULTHARD 1'23"154
15. WILSON 1'23"609
16. FISICHELLA 1'24"179
17. BAUMGARTNER 1'24"872
18. KIESA 1'26"299
19. R.SCHUMACHER törölték az idejét mert levágta a sikánt
20. VERSTAPPEN nem tudott kijönni a boxból technikai okok miatt

Szóval a gumiháború folytatódik...
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel...
4956 levél
Válasz 03.09.12. 16:56 #486
bodajoci
Bammeg te ezt már úgy magolod,mintha érettségi tantárgy lenne
Amúgy eszedbe sem jutott,hogy a firkász aki a könyvet írta mennyire volt elfogult!Mert mindennek az ellenkezőjét is meg lehet találni könyvekben,újságokban,neten...
Amúgy tisztán emléxem,mikor a Hill azt nyilatkozta,hogy ő kapkodta el a dolgot,mikor NEKIMENT Michael autójának!Most akkor ki ment neki kinek?Nézőpont meg elfogultság kérdése.Mondjuk a Willeneuve balhé az sima ügy,ott télleg MS volt a hunyó.Ott ő ment bele a Williams oldalába.Dehát nem 1 ilyen balhé volt már előbb is később is.
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
1348 levél
Válasz 03.09.12. 12:42 #485
Szt. Péter
Én még a pontszerzést is kizártnak tartom!

De ezt már vagy 2hete egyszer kifejtettem...
Senki se Szt., csak én!!! :-)
1348 levél
Válasz 03.09.12. 12:40 #484
Szt. Péter
Háát... No comment...!

Természetemből adódóan lenne beleszólásom, de nem teszem, mert Te legalább nem anyázva/LOL-ozva írtad le a véleményed... (és ha nem úgy válaszol, akkor ÉN tiszteletben tartom, és is úgy válaszolok)!
Senki se Szt., csak én!!! :-)
30 levél
Válasz 03.09.12. 12:36 #483
Avenger
Baumgartnert lehet szeretni, meg nem szeretni, de legyünk őszinték soha nem lesz belőle világklasszis pilóta. Most úgy tűnik a jó időben jó helyen dolog bejön neki, és kívánom, hogy kapjon egy állandó tesztpilótai állást valamelyik csapatnál jövőre, de ő a tipikus példája annak, hogy pénzzel meddig lehet eljutni. Kizártnak tartom, hogy bármikor is Formula 1 világbajnok legyen.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel...
30 levél
Válasz 03.09.12. 12:30 #482
Avenger
Én valahogy úgy látom, hogy te nagyon sok információt - mint ahogy te is írtad - könyvekből szedsz, viszont a következtetéseket és a véleményedet is onnan veszed, ami már alapvető probléma. Kellene lennie saját véleményednek is a dolgokról, csakhát ahhoz egy kicsit több oldalról is körül kellene járnod egy témát.

Arról felesleges vitatkozni, hogy ki tud jól vezetni, mert azt hiszem ebben a kategóriában ez már nem kérdéses. Inkább azon van a hangsúly ahogy már más is állította, hogy ki mennyire tud jól együttdolgozni a mérnökökkel, illetve a csapat többi tagjával, hogy az autó IS jobb legyen. Ez az óriási különbség pilóta és pilóta között.

Coulthardot pedig ne emlegessük együtt Raikkonennel vagy Barrichelloval, hiszen ő még a Hillnél is sz..rabb volt amikor együtt versenyeztek a Williamsnél.

MS-el kapcsolatban annyiban igazad van, hogy túlságosan rámenős és forrófejű volt az első pár évben, de melyik pilóta nem az? Az utóbbi években ilyen jellegű incidens azért nem fordult elő, mert ő is rájött, hogy nem az első kanyarban kell megnyernie a bajnokságot. Erre mondják azt, hogy beérett. Nézd csak meg pl. Montoyát, miket csinált az első időszakban, mindenki azt mondta tiszta idióta, de most már azért másképp vélekednek róla is.

Szerintem a jövő igazán Montoyával, Raikkonennel, Alonsoval és Webberrel kezdődött el a Formula 1-ben. Rájuk lehet mondani igazán, hogy tehetségek, a többiek inkább csak mesteremberek, akik sok-sok gyakorlással (és mindehhez pénzzel) eljutottak idáig.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel...
1956 levél
Válasz 03.09.12. 12:22 #481
NisMaster
Baumgartener a pénteki szabadedzésen 19. lett.
HTWT - Hungarian Total War Team
30 levél
Válasz 03.09.12. 11:49 #480
Avenger
Ez elég valószínűtlen, hiszen Monty 2005-től a McLarenhez megy Coulthard helyére. Talán inkább Massa... bár ki tudja.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel...
1956 levél
Válasz 03.09.12. 11:39 #479
NisMaster
Baumgartner a délelőtti teszten tízből a kilencedik lett. Kiesa minardiját előzte meg. Modnjuk Fisichella-tól csak kicsit több mint 1 mp-re maradt le és Fisico-t is megelőzte az egyik minardi (Verstappen).
HTWT - Hungarian Total War Team
1956 levél
Válasz 03.09.12. 11:05 #478
NisMaster
De én nem ilyen rövid távúra gondoltam. Hanem mondjuk egy egész évesre szólóra. Tehát nem csak egy pár tesztelésre.
HTWT - Hungarian Total War Team
1348 levél
Válasz 03.09.12. 11:02 #477
Szt. Péter
Mi ideiglenes???

Pilótának!!!

De tesztpilótának hivalalos (szerződése is van)!!!
Senki se Szt., csak én!!! :-)
1956 levél
Válasz 03.09.12. 10:54 #476
NisMaster
Csak éppen ideiglenes....
HTWT - Hungarian Total War Team
1348 levél
Válasz 03.09.12. 10:53 #475
Szt. Péter
Már most is tesztpilóta (a Jordan-nél)!!!

Hivatalos tesztpilóta!!!
Senki se Szt., csak én!!! :-)
1348 levél
Válasz 03.09.12. 10:52 #474
Szt. Péter
Na, egy jó hír!

Ezek szerint megoldódott a szponzori probléma???
Senki se Szt., csak én!!! :-)
1348 levél
Válasz 03.09.12. 10:51 #473
Szt. Péter
Dél-Afrika:

Kyalami pálya amúgy Johannesburg közelében van, és az addig évadzáróból évadnyitó lett...

A pályának ekkor egy gyors célegyenese volt, amire egy szintén gyors kanyar vezetett rá...

Amúgy a pálya kanyargós, és 4080m hosszú, aminek egy része lejtős volt...

Amúgy asszem 1983-ban talán ismét évadzáró lett a verseny és Prost az utolsó körben vesztette el a VB-győzelmet Nelson Piquet ellen...

MELLESLEG: 1984-ben Prost a tartalék kocsival a mezőny végéről rajtolva a 2. lett LAUDA MÖGÖTT (Prost csapattársa volt ekkor)!

És valóban, mint ahogy Warhawk is írta: 1985-ben lekerült a versenynaptárról...

1992-ben a verseny visszatért, de ekkor már alaposan át lett építve a pálya... (pl. eltűnt a hosszú célegyenes, és a régi nyomvonalnak is csak egy-egy eleme maradt meg) -> magyarul: lassú, és jellegtelen lett...

És itt most nem egyezik az infónk, mert 1992-ben pl. Mansell megnyerte a futamot (egy rohadt unalmas versenyen), míg 1993-ban Prost győzött (az első körök Senna-Prost csatája miatt valamivel érdekesebb lett)!

És 1994-ben már ismét lekerült, azzal az indokkal: ha a jövőben sikerül a (pénzügyi) problémákat megoldani, akkor esetleg visszatérhet a verseny ide is! ITT TARTUNK MA!!!

Ja, és Tom Pryce (WALESI!) 1977-ben egy rendezőt ütött el!!! és így lelte halálát, míg Peter Revson (USA) 1974-ben egy tesztelés alatt vesztette életét...
Senki se Szt., csak én!!! :-)
1956 levél
Válasz 03.09.12. 10:43 #472
NisMaster
Ha Zsolti továbbra is ilyen szerencsés lesz és belead mindent, akkor lehet, hogy jövőre már leszerződtetik valahova, még ha csak tesztpilótának is.
HTWT - Hungarian Total War Team
20761 levél
Válasz 03.09.12. 10:37 #471
Eric
Hát igen, annak idején sajnos szezononként meghalt 1-2 versenyző.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 03.09.12. 10:34 #470
Eric
Most jött a hír, hogy Baumgartner indulhat Firman helyett az olasz nagydíjon!
Remélem sikeresebben zárja a versenyt mint a magyar nagydíjon(kibírja az autó a verseny végéig).
Sok sikert neki!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1348 levél
Válasz 03.09.12. 10:33 #469
Szt. Péter
Ehe!

16->1.

Asszem ilyet nem csak ő szokott csinálni...
Barrichello is, Ralf Schumacher is, Raikkonen is, D. Coulthard is,... (Montoya-t is akartam írni, de ő még asszem nem csinált olyat)!

Ők mind tehetségesek... ezek szerint! Akkor ki a nem tehetséges?
Inkább: ki a nem kiemelkedő a nagyok közül?

Nem is oly rég volt, hogy Ralf Schumacher a rajt után asszem a 19.??? helyről jött fel...!!!

Szerintem: az autón múlik minden, és nem a pilótán!!!

Alesi 89-ben...
Michael pedig 91-ben...

A Jordan-ből amúgy éles jogvita alpján került a Benettonhoz... (soroljam tovább)?

Ja, és autó:

1997-ben a Villeneuve-val való ütközés miatt 2. lehettett volna, de nem lett (örülhet, mert ellenkező esetben nem a helyezését veszik el, hanem egyszerűn kizárják 1998-ban)!

Nem ZÁRTÁK KI!

És láss csodát... 1998-ban is nyert pár futatmot, de az addig kis senki Hakkinen, és Coulthard megkajáltatta a NAGY MIHÁLYT!!!
Senki se Szt., csak én!!! :-)
1348 levél
Válasz 03.09.12. 10:21 #468
Szt. Péter
És most megint mondhatnám...

Vannak könyveim...

2-ben már megtaláltam, hogy mi a vélemnye Michael-Hill-Villeneuve ütközésekről/csalásokról! (a Villeneuve-st amúgy látam)!!! HOPPÁ! Akkor már lestem a Forma-1-et!!!

Van az internet (ami 100%, hogy ugyanazt írja, mint a könyvem)!!!

Mit/Kit kell itt meggyőzni???
Olyan vicces vagy, és még finoman fogalmaztam...
Senki se Szt., csak én!!! :-)
1348 levél
Válasz 03.09.12. 10:18 #467
Szt. Péter
Azt hiszem 97'óta nézek Forma-1-et és ez elég ahhoz, hogy az az előtti dolgokat/tényeket simán megértsem a könyvekből...

Ui.: a Michael kilöki Hill-t 1994-ben egy másik könyvben is megtaláltam...

Ha akarod, és még nem vagyok kitiltva (ez esetben a másik nick-emet felismeritek! ) bemásolhatom...!
Senki se Szt., csak én!!! :-)
1348 levél
Válasz 03.09.12. 10:15 #466
Szt. Péter
Milyen rakás sületlenség?

Tán xy nem xy. lett xy év xy. VB-sorrendjében???

Kérdem ÉN?

Ui.: 32-33 évesen még csak barátnőd van??? DE ÉGŐ!

A barátnőd felvilágosíthatna, hogy bár nem BŰN, de egy idő után, ha még nincs feleséged, kicsit enyhén furcsa/szokatlan/nem normális egy dolog, és biztos van ott valami baj...

Olyan agglegény maradsz öreg korodra, mint az egyik horgászismerősöm...

Engedd meg, hogy kicsit írja róla:
Asszem 36éves (volt már barátnője állítólag, én nem láttam, de a fater mondta, szal nem homo vagy valami), és inkább napi! 10órát tölt a tóparton, és veszi a 200-300ezer Ft-os botokat, mint hogy feleségül vegyen valami "qrvát"!

Most valóban OFF voltam! Sorry!

AJAJ! MIKOR RILT MÁR KI DINO???
/pedig megigérte!!!/
Senki se Szt., csak én!!! :-)
1146 levél
Válasz 03.09.12. 09:17 #465
Warhawk
'67-től '85-ig, akkor ugyebár Dél-Afrikában volt egy "kisebb" államigazgatási átalakulás, így lekerültek a versenynaplóról.
Aztán 1992-1993 években volt még egy-egy futam itt, de pénzügyi okokból abbamaradt.
Egyébként egy kellemes kis pálya, meglepően sok egyenessen meg pár naaagyon szemét kanyarral. Két pilóta vesztetti itt az életét, Peter Revson (USA) 1974-ben, és Tom Pryce (Anglia) 1977-ben.
6377 levél
Válasz 03.09.12. 01:00 #464
RatBaG
Nem, nem hallottam még róla. Mikor volt ott verseny?
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
1280 levél
Válasz 03.09.12. 00:06 #463
Loeb
Így hogy azt írom: Kyalami ismerősebben hangzik?

Nagyon sok olyan ország van ahol nem is gondoltuk volna hogy volt F1-es futam.
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
6377 levél
Válasz 03.09.11. 23:58 #462
RatBaG
Újra??? Régebben volt verseny "odaát"? Ez a kevéske tudásom is hiányos....
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
1280 levél
Válasz 03.09.11. 23:15 #461
Loeb
Szt. P.:
Schumi tehetségéről röviden: 94- vagy 95-ben Spaban MS az utolsó időmérési nap elején kicsúszott és így a versenyre a 16. helyre kvalifilálta magát. A másnapi versenyt pedig minden "csalás nélkül megverte.. Ennyi.
Alesit pedig ne is hasonlitsd MS-hez, csak vegyed figyelembe, hogy melyikőjük mikor kezdte F1-es pályafutását. Magyaráznom sem kell.

Warhawk:
+ még Russia, meg talán újra Dél-Afrika.
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
4956 levél
Válasz 03.09.11. 23:04 #460
bodajoci
Kína,Törökország,Bahrein.Egyenlőre.Ha így megy tovább 10 év múlva a bangladeshi F1 futam lesz a sztár
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
1146 levél
Válasz 03.09.11. 22:26 #459
Warhawk
Pszt, nemduma, szót fogadni!

Más. Bár nem nagyon tartozik a 2003-s F1-hez, meg tudnátok mondani annak a néhány helynek a nevét, ahol F1-t terveznek tartani, F1 pálya épült? Egyik ha yol emlékszem Bahrein volt, a többit sajna nem tudom. Minden eshetőségre felkészülve be akarom magam lőni helyileg.
20761 levél
Válasz 03.09.11. 22:20 #458
Eric
Mint ahogy eddig sem, valószínűleg ezután sem lehet neki észérvekkel bármit is megmagyarázni. Akár konkrétumokról van szó, akár a vislkedésével kapcsolatos dolgokról.

Gyanítom, hogy a te jótanácsaid is ebek harmincadjára jutnak.
Anno én is így kezdtem vele kapcsolatban: szép szóval, érvekkel, tanácsokat adva.
Csak hát...

"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1146 levél
Válasz 03.09.11. 22:14 #457
Warhawk
Szt. Péter, ha hiányos valamennyire a tudásod (és márpedig F1 témában a könyv ezt jelenti, sajnos ebben a sportban kevésszer vannak 100%-ig támadhatatlan tények - nézd csak meg pl ezt a kerékméret körüli kavarást), akkor én is úgy vélem, ha nem is csöndben, de kicsit csöndesebben próbálj lenni. Nem bűn ha valaki nem tud valamit, én se túl régóta bámulok F1 futamokat (régebben egyszerűen nem érdekeltek), de nem is próbálok okos lenni.
Rögtön nem kezdenének visszapofozni azok, aki pl látták, urambocsá' élőben szemlélték az eseményeket.

Eric és többiek, ugye nem lenne túl nehéz nem felvenni a kesztyűt?
20761 levél
Válasz 03.09.11. 22:03 #456
Eric
A te eseted kb. olyan, mintha én úgy tetszelegnék mint egy háborús veterán.

Azért mert elolvastál 3 könyvet a Forma 1-ről és sikerült ennek következtében egy rakat sületlenséget összehordanod, még ne érezd magad F1 szakértőnek.

Hihhhetetlen egy alak vagy!
Asszem a barátnőm tudná hasznodat venni a pszichiátrián. Szép kis esettanulmány alanya lehetnél.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1348 levél
Válasz 03.09.11. 21:58 #455
Szt. Péter
Érdekes, akkor biztos a birtokomban levő 3! egyenként 10ezer Ft-t is érő könyvek hazudnak!!!

Bár azt, hogy HILL, ment Schumi-nak csak egyben néztem/láttam, de ellenkezőjéről sem tudok, viszont azt, hogy mi Schumi mentalitása azt SAJNOS IGEN!!!

Ja, és már megint jön a duma, hogy nem láttam -> hülye vagyok!!!

Ui.: ezek szerint a történelem egy hülyeség, mert amit pl. a második világháborúról tudunk (pl. Eric is) az mind hülyeség, és semmit sem tud, mert nem harcolt!!!
Senki se Szt., csak én!!! :-)
20761 levél
Válasz 03.09.11. 21:50 #454
Eric
Ez állati! LOL! LOL! LOL!

Azt mondja:
"Könyvből szedtem az infókat, mert már nem egészen emlékeztem mindenre..."

És kezdi:
"1994-"

Csoda, hogy nem emlékszel rá?
Hat éves voltál! Akkor még a kocsit is tocsinak hívtad és sárga cérnára fűzted a lószart a homokozóban!

"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 03.09.11. 21:43 #453
Eric
Te ezt gyakorlod?

Nulla tapasztalattal és innen-onnan hallott dolgokkal olyan magabiztosan lököd a hülyeségeket, mintha könyvből olvasnál.
Azért ha valamit, akkor ezt el kell ismerni.
Kár hogy cca. 70-es IQ felett az ilyen rizsát már senki nem kajálja meg...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1719 levél
Válasz 03.09.11. 21:40 #452
TheHolyOne
Miért nekem írtad? Én egyáltalán nem erről beszéltem. Valami baj van a "szövegértelmezéseddel", vagy csak "olvasni nem tudsz"?
"Hear the call of the fallen ones, widom of those whose time has gone: Live your life bravely, my firstborn son, on battlefields fight, don't run!"
4956 levél
Válasz 03.09.11. 21:32 #451
bodajoci
Ja bocs a fejfájlást nem nekem írtad...de attól még igaz
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
4956 levél
Válasz 03.09.11. 21:23 #450
bodajoci
Érdekes még Hill is elismerte,hogy elkapkodta a dolgot,mikor NEKIMENT MS autójának,mert valszeg a verseny folyamán lett volna lehetősége simábban megelőzni.Egyébként Alesi 1-szer nyert a Ferrarival Kanadában,akkor is csak azért,mert elromlott MS kormányelektronikája,és én ezeket nem könyvből tudom,mert láttam a versenyeket.
A fejem meg nem fájlni szokott,hanem fájni,az is csak akkor,ha másnapos vagyok
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
1348 levél
Válasz 03.09.11. 21:09 #449
Szt. Péter
Ja, és a végén ennek a "baleset" következtében 1pontal nyert, míg ellenkező esetben, ha ez nem történik meg, akkor Hill valszeg nyer, és 9pontal nyer!!!
Senki se Szt., csak én!!! :-)
1348 levél
Válasz 03.09.11. 21:07 #448
Szt. Péter
Hogy ne fáljon a fejed...

A Francia nagydíj után (a Brit nagydíj előtt) 38pont volt a kettejük közti különbség...

A dolgokhoz tartozik még, hogy az 1994-es idény elején volt olyan verseny, amelyet Michael úgy nyert meg, hogy a box-ban a Benetton szerelőknek köszönhetően előzte meg Senna-t!

Akkor volt nem egy olyan rajt, ahhol a McLaren/Williams a rajtnál maradt alul Michael-lel szemben (azaz valami eszméletlen jó volt a Benetton a rajtoknál), stb...

Nem mondom végig az idény összed Michael balhéját, meg nem isteníten 40oldalnyi hozzászólásban a Benettont, mert tehetném..., de azért még egy érdekesség a végére, ha már a VÉGÉN történt...

Az idény utolsó versenyén Michael ismét bemutatta, hogy milyen "szuper" a kipörgésgátló/stb... nélkül, mert itt is (Adelaide-ben) kicsúszott és összetörte az autót...

...bár visszajött a pályára, de mivel tudta, hogy vége, nem lehet már világbajnok ISMÉT MÁZLIJA VOLT...

...mert addigra, mire visszatért a pályára, Hill már ott is termet, és mint már 1997-ben is eljátsztotta Villeneuve-val itt is NEKIMENT HILL-nek! Mivel mindketten kiesetek, így Michael lett a VB-győztes...

...Hál' Isten 1997-ben még emlékszett erre B. E. és törölte az abban elért eredményeit!!!

És még micsoda tehetség...!!! Hülyeség...!!!
Senki se Szt., csak én!!! :-)
1348 levél
Válasz 03.09.11. 20:53 #447
Szt. Péter
Könyvből tudom szintén, hogy Jean Alesi a legjobb idényében 4. lett 1996-ban! egy Benetton! volánja mögött!!!

1989-ben: 9. lett a Tyrrell-Ford-al
1990-ben: 9. lett a Tyrrell-Ford-al
1991-ben: 7. lett a Ferrari-val
1992-ben: 7. lett a Ferrari-val
1993-ban: 6. lett a Ferrari val
1994-ben: 5. lett a Ferrari-val
1995-ben: 5. lett a Ferrari-val
1996-ban: 4.! lett a Benetton-Renault-al!
1997-ben: 4.! lett a Benetton-Renault-al!
stb...!!!

Azaz nem volt olyan szar az a Benetton...
Ja, és 1991-95 között Alesi egyre jobb lett a Ferrari-val, mire 1996-BAN Michael Schumacher a 3. lett!!!

Azaz látni, hogy Alesi sem volt szinte semmivel se rosszabb, mint Michael, hisz ha Alesi fejlődését nézzük a Ferrari-val együtt, akkor neki is 1996-ban a 3-4. helyen kellett volna végeznie...

Míg a Benetton-nál a 4.! lett!!!
Szal ott volt 1995-1996 tájékán a Benetton és a Ferrari, csak éppen a Ferrari akkor volt feljövőben, míg a Benetton akkor már mintha (még Michael-el is) elindult volna a lejtőn lefelé...

Berger-nek meg csak a pofája nagy (kb. Barrichello stílus)...

Pályafutása elején sosem volt nagy csapatnál (azaz nem volt a McLaren-Honda-nál), aztán meg mikor a McLaren-hez került mindig fényévekkel jobb volt tőle Senna meg a két Williams-Renault!

Majd később a Ferrarinál is és a Benetton-nál is mindig Alesi mögött végzett...

Szal ennyit Bergerről...
Olyan f@sz, mint Niki Lauda, talán annyiban nem, hogy Lauda 3-szor lett világbajnok, míg Berger meg egyszer sem, és sohasem volt a VB-győzelemre esélye...
Senki se Szt., csak én!!! :-)
1348 levél
Válasz 03.09.11. 20:23 #446
Szt. Péter
De azért többen "tisztelnék"/"szeretnék"/kedvelnék", ha Ő, vagy a CSAPAT(ai) nem csalnának...

Senki se Szt., csak én!!! :-)
1719 levél
Válasz 03.09.11. 20:19 #445
TheHolyOne
Látom lételemed a kötözködés. Ha még könyved is van, akkor nézd meg benne Hill, az idényben addig elért eredményeit, és fogd be a pofád.
"Hear the call of the fallen ones, widom of those whose time has gone: Live your life bravely, my firstborn son, on battlefields fight, don't run!"
4956 levél
Válasz 03.09.11. 19:34 #444
bodajoci
Ha az a Benetton olyan jó volt,akkor Alesi meg Berger mért mondták azt,hogy el sem tudják képzelni,MS hogy tudott "evvel a sz...rral" világbajnok lenni.
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
4956 levél
Válasz 03.09.11. 19:31 #443
bodajoci
És még így is világbajnok lett,hogy 2 versenyét nem értékelték,2-őn meg el sem indulhatott!
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
1000 levél
Válasz 03.09.11. 19:30 #442
FS
Tudom, de az ember nem lehet tökéletes!
The world is yours
1348 levél
Válasz 03.09.11. 19:30 #441
Szt. Péter
Érdekes: szar autóval világbajnok "könnyedén", míg egy jó Ferrarival meg örül, ha egy futamon ma győzni tud... (és ne happolj, hogy kialudt a tűz, mert a kutyát nem érdekli)!

Szerintem meg: az a Benetton igen is jó volt (még ha csalások sorozatával is), míg a mostani Ferrari (nem mondom, hogy nem a kerekek miatt) egy "sz@r" és ezzel meg nem ér semmit...
Senki se Szt., csak én!!! :-)
1348 levél
Válasz 03.09.11. 19:26 #440
Szt. Péter
Na figyu...

Könyvből szedtem az infókat, mert már nem egészen emlékeztem mindenre...

1994 - Brit nagydíj: "Schumacherrel megkezdődtek a bajok. A felvezető körben megelőzte a pole position-ban álló Hillt, ami tilos. Ezért a start után nem sokkal be akarták hívni 10mp-es stop-and-go büntetésre, amit a Benetton csapat vezetője, Flavio Briatore megtagadott. Ennek keserűen itták a levét később, mert Schumachertől elvették a 2. helyet. Mi több, a Benettont egyre inkább csalással vádolták, hogy titokban alkalmazta a tiltott CSÚSZÁSGÁTLÓT. Egy biztos, hogy egy hosszú színjáték első felvonása volt ez a verseny, ahol Alesi lett a 2. és Hakkinen a 3."

1994 - Belga nagydíj: "...Schumacher végig vezetett, a 30. körben MEGPÖRDÜLT, úgy, hogy a Benetton átcsúszott a magas rázóköveken. Állítólag ekkor kopott le az a 2mm az autó alján lévő falapből, ami miatt kizárták a versenyből, és vették el tőle a győzelmet..."; "...Mi több, két nap múlva az FIA úgy döntött, hogy sportszerűtlen silverstone-i magatartása miatt Schumi se Monzában, se Estorilban nem állhat rajthoz."

STB...!!!

És még TE kérdezed, hogy mit csinált???

Mondom:

-nem megy ki a büntetésre...
-tiltott csúszásgátlót használ...
-VÉLETLENÜL pár versennyel később kicsúsik
-VÉLETLENÜL lekopott 2mm a falapból...
-stb... (volt még ez évben botránya, csalása)

Sőt 95-ben is!!!
Senki se Szt., csak én!!! :-)
4956 levél
Válasz 03.09.11. 19:00 #439
bodajoci
Nyugodj meg,hogy MS se került volna a Ferrarihoz,ha csak egy jó autóban ülő balfasznak tartják.Mert az akkori Benetton minden volt, csak kurva jó autó nem.És abban is biztos vagyok,hogy az utódja is a legjobbakból lesz kiválasztva!
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.