Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hardware

»» ATI Catalyst

10106 levél
Válasz 04.07.15. 11:34 #280
mucius
ennyire hülyének ne nézzél!

Babykiller,
Akkor ezt másik kártya egyáltalán nem is tudja?
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
14253 levél
Válasz 04.07.15. 10:41 #279
Babykiller
Nem a temporal AA az egy új eljárás amit az X800-hoz találtak ki, mivel az fenn tudja tartani a min. 60fps értéket bármely játékban.
Úgy működik, hogy a kép változásához képest számol AA-t és ez képminőségben veri a 84xS+2XM)-ost. Természetesen a driverben benne van így más kártyákhoz is be lehet kapcsolni, de minek
12750 levél
Válasz 04.07.15. 10:12 #278
okoska3000
legtöbb game már alapban támogatja az FSAA-t és anizót, szal legjobb a játék setupjában ezt beállítani és a driverben alakalmazásvezérelten hagyni, kivéve persze ha nincs ilyen...
1215 levél
Válasz 04.07.15. 08:40 #277
bobakcsaba
Szerintem fogalmazd újra a kérdésedet.
Ha a forced antialiasing-ra gondolsz, akkor igen, bekapcsolható az Ati Control Panelen. De néhány (jelzem egyre több) játék nem szereti, mert saját maga akarja azt állítani (legszebb példák: NFS:U és PoP:SoT).
Your brain gets smart but your head gets dumb.
10106 levél
Válasz 04.07.15. 07:07 #276
mucius
Ez a Temporary Anti Alising (vagy vmi mittudomén) nálatok bekapcsolható az ati controll panelen? Mert ezzel a külön switch-program egy kicsit lol.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
12750 levél
Válasz 04.07.09. 10:16 #275
okoska3000
egyébként mikor 4.5-ről 4.6-ra váltottam, 3DMark03-ban nekem közel 100 pontos növekedeést nyomott, majd most is lemérem... jelenleg 4197 pont a 4.6-al...
12750 levél
Válasz 04.07.09. 10:14 #274
okoska3000
hú, bakker, a TOCA javítás el is kerülte a figyelmem, pont azt játszom, fel is rakom ma a 4.7-est...
4531 levél
Válasz 04.07.09. 08:09 #273
Anonymus23
Nem figyeltél!
Az nVidia driver az alaplaphoz kell! nForce2!
Az ATI driver meg az ATI videókártyához!
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
10589 levél
Válasz 04.07.09. 07:35 #272
Dark Archon
nVidia driver ATI kártyához? Akkor ne csodálkozz, hogy lefagy Egyébként könnyen lehet, hogy hardveres hibád van...
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
5113 levél
Válasz 04.07.08. 23:22 #271
rage
Egy csomó hibajavítás minden ATI kártyára vonatkozik
1331 levél
Válasz 04.07.08. 22:54 #270
Zsolty
magyarul, 9800Pro-hoz semmi nincs benne?
Gigabyte A64 3500+ (939). MSI 7800GTX (24pipe!!!) . Kingmax 2x512.Nec DVD-Rw 120 sata seagate. Mag
5113 levél
Válasz 04.07.08. 21:10 #269
rage
Fontos javítások (4.7)

Ebből a legfontosabb az, hogyha egy játék a lebegőpontos-számításokban végzetes kivétel hibát okoz, nem rántja magával az oprendszert, mert a driver ezt megakadályozza

Nem mindig csak teljesítménybeli növekedést kell egy adott driverben keresni, néha igen hasznos javítások miatt adnak ki egy újabb csomagot.
Nem feltétlen azért, hogy a 3DMark 3 ponttal többet adjon....

Enabling both the CRT and DVI connectors and setting the CRT to primary no longer results in display corruption being seen on the display connected to the DVI when running 3D Labs applications and disabling the display on the DVI connector
The mouse pointer no longer flashes or becomes corrupted when setting the display mode to 1080i and launching Windows MCE
DVD playback hesitation at the beginning of a movie is no longer noticed when using the ATI DVD Player under Windows XP with an ATI 8500 ALL-IN-WONDER™ installed
The Windows XP operating system no longer fails to respond when a D3D application generates a floating-point exception error
The BIOS Version information is now stated correctly in the Details found in the ATI Options tab. Further, the correct DAC and ASIC information is now displayed in the Adapter tab found in the advanced setting of the display properties
The Overlay Theater Mode table has now been extended to support 1080i and 720p
Launching EVE Online under Windows XP with an ATI RADEON™ 8500, 9100, or 9200 series no longer results in a VPU recover error before the terms and conditions is displayed
5113 levél
Válasz 04.07.08. 21:07 #268
rage
Bug fixek játékokban (4.7)

Setting the D3D option to Optimal Quality and configuring the game Freedom Fighters to 1280x1024 no longer results in display corruption being seen on the test resolution window. This issue occurred under Windows XP with an ALL-IN-WONDER™ 9200 installed
The water that surrounds Death Island in the game Halo: Combat evolved is now seen as blue in colour. This issues was known to occur under Windows XP with an ATI RADEON™ 8500 installed
Image rendering issues in the Truform room found in Serious Sam are no longer noticed when increasing the Truform level to maximum under the Advanced Rendering Option
Flashing textures in the water are no longer noticed when running Splinter Cell Pandora Tomorrow under Windows XP with an ATI RADEON™ X800 XT installed
Playing the game TOCA Race Driver under Windows XP no longer results in the shadows being missing under the car when the shadow quality is set to high
1215 levél
Válasz 04.07.08. 20:56 #267
bobakcsaba
Cseréltem 4.5-ről 4.7-re (igen, mégiscsak kipróbáltam). Igazam lett, 3DMark2003-ban pontra ugyanaz lett az eredmény... Játékban még nem néztem mert még olyan mértékben friss a masina, hogy nem volt időm játékot tenni rá.
Your brain gets smart but your head gets dumb.
2 levél
Válasz 04.07.08. 18:54 #266
kukimano
Az alaplapi chipset drivert felraktam. Próbáltam már a laphoz mellékeltet és a legújabb nVidia meghajtókat is. A helyzet mindig ugyanaz. Egyébként most kísérletezek a legfrissebb Omega driverrel, eddig működik.


---
Gigabyte GA-7N400-L, AMD Athlon XP 2500+ (Barton), 512Mb DDR, Sapphire Radeon Atlantis 9600 Pro 128 Mb, 120 Gb Seagate Barracuda (8Mb)
Gigabyte GA-7N400-L, AMD Athlon XP 2500+ (Barton), 512Mb DDR, Sapphire Radeon Atlantis 9600 Pro 128M
1399 levél
Válasz 04.07.08. 18:29 #265
neozed
Én is felraktam a 4.7-es Catalyst-ot, de nem fagynak a gammák.
Egyik sem.
Örökké nem eshet!
12750 levél
Válasz 04.07.08. 17:43 #264
okoska3000
én 4.3 óta mindíg felrakom a legfrisebbet, ahogy kijön és még soha semmi nem fagyott le, szerintem ezzel sem fog, nem lehet hogy nálad valami egyéb szoftveres gond, gondolok itt arra, hogy rendes alaplapi chipset telepítés meg van, satöbbi, egyéb rengeteg dolog adhat fagyásra okot...
2 levél
Válasz 04.07.08. 17:06 #263
kukimano
Kipróbáltam a Catalyst 4.7-t. Szinte minden játéknál lefagy vele a gépem (Sapphire Atlantis 9600 Pro 128M. Egyébként a 4.5-től tapasztalok ilyen problémát, változó mértékben. Utoljára a 4.3-al eseteleg a 4.4-el működött stabilan. (A 4.4-nél fagy a Syberia.) Találkoztatok-e hasonló problémával?
Gigabyte GA-7N400-L, AMD Athlon XP 2500+ (Barton), 512Mb DDR, Sapphire Radeon Atlantis 9600 Pro 128M
12750 levél
Válasz 04.07.08. 17:04 #262
okoska3000
többek közt ezért is utáltam meg az nVidiát...
12750 levél
Válasz 04.07.08. 17:03 #261
okoska3000
azért kipróbálom, nekem az utóbbi pár cserével mindíg nőtt a teljesítmény, és nemcsak a 3Dmark03-ban, volt játék ahol szemmel láthatóan jobb volt, egyenlőre ez nem nVidia eljárás, ahol ha kijött egy új család, a régieket olyan szinten leszarták, hogy nemhogy javult volna a régi VGA-kkal, hanem egyenesen szemmel láthatóan visszafogta a VGA teljesítményét...
1215 levél
Válasz 04.07.08. 15:45 #260
bobakcsaba
...és jóformán csak az X800-asokhoz optimalizáltak benne, úgyhogy maradok a 4.6-nál a 9800Pro-mmal.
Your brain gets smart but your head gets dumb.
12750 levél
Válasz 04.07.08. 11:52 #259
okoska3000
kinn van a Catalyst 4.7
12750 levél
Válasz 04.06.14. 09:45 #258
okoska3000
nekem is a 4.6 a 4.5-höz képest is többet nyomott most, az alant konfiggal 4179 pontocska - nem rossz ez a 9600XT - viszont észrevettem, hogy nemcsak a 3DMark03-ban jelenik meg a javítás, ugyanis épp a Rally Trophyt nyomtam újra és valami miatt egyedül a Kenya második szakasz (minden fullon élsimítva) valamiért idáíg nem teljesen folyamatos képet adott, látszott, hogy ott alacsony a frame-ráta, de az új driverrel ott is teljesen sima lett a kép, szal valamit biztos piszkáltak a D3D-ben is, hogy így javult a game...

amúgy érdemes feltenni az újakat, mert az újonnan kijött játékokra javítanak benne, hogy rendesen fusson, nekem speckó nem volt idáíg semmivel textúrahibám... ha rendesen van minden szoftver telepítve (chipset is), akkor nem sűrűn fordul elő...
14253 levél
Válasz 04.06.12. 14:59 #257
Babykiller
Nekem hozott 200 pontot 3dmark03-ban ennyi, több különbséget nem látok és stabilabb a refreshrate override.
1940 levél
Válasz 04.06.12. 11:54 #256
Petter Solberg
Én speciel a kártyához adottat használam! A f@sz tudja, hogy ez éppen melyik, annyira nem érdekel, de még valamelyik 3.X-es az tuti!

Egyszer raktam fel a 4.1-est, azt az akkora graf. hibát csinált a FIFA 2004-ben, hogy egy napnál tovább nem volt fenn! Vissza az eredeti!

Azóta már eltelt már hónap, lassan fél év, szal már nekem is kell)ene) egyet leszednem!

Talán ezt a 4.6-ost! Na milyen? Tapasztalat? Mit javít, nincs v.mi ReadMe hozzá, vagy mi a szösz?

I Petter Solberg!
Abit NF7-S, AMD XP 3000+, Club 3D R. 9600Pro, 1GB RAM (400MHz), P380-as 2.1, 300W-os Codegen, stb...
20761 levél
Válasz 04.06.11. 22:16 #255
Eric
Nekem spec a 4.4-es van fent és hibátlan.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 04.06.11. 22:15 #254
Eric
Most akkor mindegy, vagy a legújabbat?
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
19 levél
Válasz 04.06.11. 22:12 #253
foriavik
csá
ATI kártyákhoz mindegy milyen catalyst drivert teszel fel
az a lényeg hogy a legujjabbat töltsd le megtalálod az ATI honlapján
vik
4695 levél
Válasz 04.06.11. 17:53 #252
szedrencs
Hopp, benéztem. 4.6. Ráadásul már megelőztek.
4695 levél
Válasz 04.06.11. 17:51 #251
szedrencs
Kijött az 5.02-es Catalyst. Nem is tudom miért nincs még kint a hírek között.
12750 levél
Válasz 04.06.11. 15:01 #250
okoska3000
de a legjobb, ha frisset teszel fel...

(közben leugrottam CD-t venni, szal mégis viszem haza, kíváncsi vagyok, mi változik, a múltkor megdobta rendesen a teljesítményt)
1738 levél
Válasz 04.06.11. 14:51 #249
Nemcso
A legújabb (általában). Tőltsd le a 4.6 -ot. Ha meg éppen nem akarsz/tudsz letőlteni, akkor használd a kártyához adott Catalyst drivert, ami 3-4 verzióval régebbi általában, mint a legújabb.
Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: "béna vadász".
458 levél
Válasz 04.06.11. 14:44 #248
Mann
Hali

Most vettem egy Ati 9600SE-t ehez melyik a legjobb driver?
thx
20761 levél
Válasz 04.06.11. 14:08 #247
Eric
Nekem meg időm nincs, hogy próbálgassam
Ha esetleg valaki próbálta 9600PRO-n, az írja már meg plz a tapasztalatokat.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
12750 levél
Válasz 04.06.11. 11:58 #246
okoska3000
kinn van a 4.6-os Catalyst...
nem hoztam CD-t, csak jövő héten tudom hazavinni
2426 levél
Válasz 04.05.17. 14:24 #245
Szabip
Neked mióta van "gyengébb" géped mond már meg?
Ez az állítás rád abszolute nem áll hanem arra akinek P4 A 2,0 vagy AMDXP 1800+ körüli gépe van hozzá GF3 GF4 Ti4200 Fx 5600/5700 esetleg Radeon 8500 vagy 9600(gyengébb változatai).
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
20761 levél
Válasz 04.05.17. 11:31 #244
Eric
Mindenesetre jól néz ki!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
12750 levél
Válasz 04.05.17. 11:13 #243
okoska3000
nem láttam, mert nem játszom, várom a fizetést ramra, addíg pihentetem, de tudom, mire gondolsz, a MotoGP2-ben is volt a nagy melegben hullámzott a levegő, jól nézett ki, de 5letem sincs, mi a neve, csak a motion blur-t ismerem névről (á lá TOCARaceDriver)
20761 levél
Válasz 04.05.17. 11:08 #242
Eric
Mi a neve annak az effektnek, amit a FarCry-ban is használtak pl. a lávás pályán, ahol is a láva felett "remegett" a levegő a melegtől?
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
12750 levél
Válasz 04.05.17. 11:06 #241
okoska3000
én meg 1024x768x32-őn 2xFSAA-t használok mindíg mostanában, és így tökéletesen fut és nem is pixelrecskás a széle...
2426 levél
Válasz 04.05.17. 11:00 #240
Szabip
Én az AA ra azt szoktam mondani ha valkinek gyengébb vagy közepes gépe van, de azért akarja használni az élsimítást. Érvényes ez régebbi GF3-GF4 kártyákra amiken még nem volt optimalizálva az élsimítás, hogy vagy 800x600 ban játszon 2xAA val (lehet 4x el is ha bírja a játék) vagy 1024x758 ban AA nélkül (esetleg 2x AA val ha bírja)
Ez esetekben majden ugyn azt a hatást éri el mert ugye nem csak úgy leht csökkenteni az "szörözést", hogy bekapcsolom az AA-t hanem a felbontással is.
Nekem annó GF4 Ti4200-n ez bevált!
Tehát:
800x600 2xAA val vagy:
1024x768 AA nélkül

Így kb a teljesítmény is ugyn az marad de a képminöség jelentösen javul.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
12750 levél
Válasz 04.05.17. 10:47 #239
okoska3000
én (mivel az új játékokban általában van már egy ideje) a játék beállításánál állítom be az anizót és élsimítást is és még semmivel nem volt bajom így és rendesen eltűnteti az idegesítő recéket, 1024x768-ban már a 2xFSAA is jótékony...

amúgy nekem 4.4-es Catalystal 4080 pontot nyomott a 3DMark03, a 4.5-össel 4113 pont...
195 levél
Válasz 04.05.17. 03:34 #238
rogan99
Nem tudom tudjátok-e, (visszaolvastam de nem láttam hogy irták volna) hogy az új 4.5-ös driverrel + radlinker progival be lehet kapcsolni a temporal AA-t a R9700,800-on. 9800on biztos.
Aki nem tudná mi az, röviden: képkockánként tudja változtatni a mintavételezési pontokat. Minden második képkockánál használja ugyanazokat a mintavételi pontokat, vagyis 2×AA-nál 4 pontot használ, effektíve négyszeres AA-t csinál. Röviden: duplázza
az AA-t, mindezt teljesítmény növekedés nélkül.
Ez mind szép és jó csakhogy vannak kis követelmények
A játéknak kb 60fps-el kell futnia hogy a szem "összekombózza" a
a 2 kül képet. Amennyiben ennél drasztikusan kevesebb akkor az élek elkezdenek villoddzani, és elhihetitek ez elég zavaró. Ergó ha jót akarsz magadnak FarCryban ne próbáld ki továbbá nem árt ha a monitor refresh rateje megközelíti a 100Mhz-et. Nos én kipróbáltam tapasztalataim a következők:
-FarCry(minden maxon): baromi zavaró mivel kb 25-35fpsel fut
minden tárgy éle remeg. Benti részen nekem +ba bejött még egy kis grafikai bugvihar is. Telerakta a képet 2x2mmes sötét pixelekkel.
Painkiller: Itt már lehet használni és tényleg jobb lesz az AA. Nem nagyon remegett a kép se. Viszont amikor ki akartam lépni kék halállal ujraindult a gépem. Nem 100% hogy emiatt, még1x nem próbáltam ki. Kipróbáltam még Morrowindben is ott minden rendben volt.
Kicsit hosszú voltam de gondolom ez a téma másokat is érdekel
Gigabyte k8nf9 ultra, 3200+(venice), 2x512Mb ddr Kingmax Hardcore, 6800GT+ nv silencer, 400W chieftec táp
12750 levél
Válasz 04.05.14. 10:00 #237
okoska3000
szokott az is benne lenni...
már leszedtem, kiírtam CD-re, ma viszem haza csekkolni...
1331 levél
Válasz 04.05.13. 18:27 #236
Zsolty
na de gondolom nemcsak a gamékhoz van benne javitás hanem egyébb teljesitménybeli modositások is , nem??
Gigabyte A64 3500+ (939). MSI 7800GTX (24pipe!!!) . Kingmax 2x512.Nec DVD-Rw 120 sata seagate. Mag
12750 levél
Válasz 04.05.13. 16:09 #235
okoska3000
kösz, hogy szólsz... én még ma letőtőm... szeretek drivert frissíteni
1738 levél
Válasz 04.05.13. 14:55 #234
Nemcso
A részletben azok ajátékok szerepelnek (okokkal együtt), amelyekhez ebben a verzióban javítást adott ki az ATI.
Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: "béna vadász".
1892 levél
Válasz 04.05.13. 14:47 #233
Trafikos
hát szerintem ezt a 4.5-t most kihagyom nincs benne semmi rámvonatkozó javítás
losztmucsacsosz
4730 levél
Válasz 04.05.13. 14:27 #232
Pyton
Köszi

És ez mit jelent?
Sonic boom babieee!
1738 levél
Válasz 04.05.13. 13:37 #231
Nemcso
Catalyst 4.5

Egy kis részlet belőle :

"Resolved Game Issues
This section provides information on game issues that have been resolved in the latest release of CATALYST™. These include the following:

Playing the game Desert Rats vs. Afirka Korps with the game resolution set to 1600x1200 and the desktop display set to 1024x768 32bpp along with Anti-Aliasing set to 4x no longer results in flashing and or corrupt shadows
The game Prince of Persia: Sands of Time no longer fails to play under Windows XP with an ATI RADEON 9100 or 8500 series product installed
Setting the graphics quality to anything higher than Fastest in the game Virtual Skipper 3 no longer results in the operating system failing to respond when the game menu loads
Playing the game Nascar 2003 with the display resolution set to 1280x1024 32bpp no longer results in display corruption being seen
Texture corruption is no longer seen when playing the game Second Life under Windows XP with an ATI RADEON 9800 or 9700 series card installed
Textures are no longer missing when moving the mouse around to change the camera angle in the game Joan of Arc
Intermittent display corruption noticed on the players image with in the game Madden NFL 2004 is now resolved
Playing the game Homeworld 2 under Windows XP with an ATI RADEON 9500 series, 9600 XT, or 9700 series no longer results in the game failing to respond when the shadow option within the game is selected
Missing polygons on the satellite within the main menu is now resolved in the game Hegemonia
A performance decrease is no longer noticed when setting the game option to Perfect in the game IL-2 Sturmovik: Forgotten Battles
Known Issues
The following section provides a brief description of known issues associated with the latest version of CATALYST™. These include the following:


--------------------------------------------------------------------------------

Caution: Forcing on Anti-Aliasing is now permitted. This will permit users to use Anti-Aliasing on games such as Madden 2004 (which users are requesting). Forcing on Anti-Aliasing (through the CATALYST™ control panel) in the the following games will cause corruption. Anti-Aliasing is not compatible with the following games:

ˇ Prince Of Persia: Sands of Time
ˇ Splinter Cell / Pandoras Box
ˇ Race Driver (TOCA)
ˇ Crazy Taxi 3



--------------------------------------------------------------------------------


Enabling multi-monitors at different display resolutions results in Direct3D or OpenGL game images appearing off center on the secondary display. Further information on this issue can be found at: www.ati.com/support/infobase/4406.html
Textures are not applied correctly in the game Silent Storm when setting the resolution to 1024x768 32bpp and the quality option set to high. Further information on this issue can be found at: www.ati.com/support/infobase/4522.html
While playing the game Halo, images that should be hidden behind solid foreground objects are showing through. Further information on this issue can be found at: www.ati.com/support/infobase/4502.html
Enabling AF to 8x and running the game Battlefield Vietnam with the graphics set to high and the display set to 1280x1024 32bpp results in display corruption being seen at a certain point of the game. Further information on this issue can be found at: www.ati.com/support/infobase/4500.htm
A split screen is noticed when loading the game Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory with AA set to 2X or 4X. This issue will be resolved in an upcoming CATALYST™ release
Texture corruption is noticed when playing the game Hulk under Windows XP with an ATI RADEON™ 9000 installed. This issue will be resolved in an upcoming CATALYST™ release
Specular lighting issues are noticed in the game City of Heros when playing the game under Windows XP with an ATI RADEON™ 9000 PRO installed. This issue will be resolved in an upcoming CATALYST™ release
Launching EVE Online under Windows XP with an ATI RADEON™ 8500, 9100, or 9200 series results in a VPU recover error before the terms and conditions is displayed. This issue will be resolved in an upcoming CATALYST™ release
Display corruption and missing polygons are noticed in the game Indian Jones and the Emporers Tomb.This issue will be resolved in an upcoming CATALYST™ release
Playing the game Need for Speed:Underground under Windows XP with an ATI RADEON™ 8500 installed results in the road ahead not being lit up by the car's headlights. This issue will be resolved in an upcoming CATALYST™ release "


Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: "béna vadász".

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.