Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» World War 2 RTS - Battlefield Command

2150 levél
Válasz 03.02.15. 19:24 #21
darkforce
WW2 alatt a második világháborút érted vagy a játékot magát ? Mindkettő esetében oltári hülye vagy (már bocsánat a kifejezésért), ha érdekel azt is megmondom miért =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
4249 levél
Válasz 03.02.14. 19:37 #20
csuroach
Jo elismerem vkinek ez vkinek az tetszik nekem ez nem jön beRá néztem 1 barátomnál és hát nem igazán....
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
5240 levél
Válasz 03.02.14. 18:15 #19
Pras
Semmi pr. legalábbis nekem nem. Mindenkinek McVan a véleménye. Csak egy kérdésem van: és MIÉRT?
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
4249 levél
Válasz 03.02.14. 17:19 #18
csuroach
Elnézést hogy bele szolok de a WW2 egy s*r
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
2150 levél
Válasz 03.02.13. 21:46 #17
darkforce
Azért ne gondolkodjunk teljesen úgy, hogy minden "gyártó" a saját népét helyezi előtérbe egy játéknál ,bár tény az első részeknél mindig így van, ezt láthatjuk a Sudden Strike-ba a Cossacks-ba az Il-2 Sturmovikba és az összes amcsi játékba, de a 2. részben már mindig a kapitalizmus elvei érvényesülnek (nemzeti érdekek helyett a tömegek kielégitése). A 2. rész ezesetben egy új játék persze ...


Egyébként a játék szerintem nem fog olyan nagy tájakon játszódni, mint amire a magamfajta taktika játékos számitana, de remélem nem tesz ki egy város egy egész térképet =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
249 levél
Válasz 03.02.13. 19:30 #16
Epameinondasz
A fejlesztők előző munkájából kiindulva, csupa jó dologra számíthatunk. Az Il-2 Sturmovik-ban ahol még arra is ügyeltek, hogy ez meg az a Jakovlev felszállásnál, ebbe vagy abba az irányba akar kitérni, ill. egykori német és szovjet pilótáknak mondanak köszönetet, akkor a WW2-RTS -től is elvárható ilyen precízitás.
Véleményem szerint ez a progi is olyan lesz, mint pl: a Total War sorozat (Shogun, Medieval, majd Róma), megáll félúton a realitás felé. Persze ez már bőven elég sokaknak, hogy azt gondolják, megszületett a racionális játékprogramok etalonja. Az RTS-ek másik nagy rákfenéje az idő és távolság viszonya, ez annyit takar, hogy adott távolságra akár másodpercek alatt el lehet nyargalni, ami valójában akár 1 órát is igénybe vehet. A képek alapján hatalmas távolságokat látni, kiváncsi vagyok lemerik-e lassítani a játékmenetet. Ja és még valami, arról volt szó, csak a Nagy Honvédő Háborút ábrázolják, most talán a kiadó nyomására már az angolszászok is szerepelnek, mindez egyenlő lesz az egyes nemzetek fegyverzettípusának drasztikus csökkentésével, plusz a sokat akar a szarka... effektussal. Na, de remélem a legjobbakat.
8067 levél
Válasz 03.02.13. 14:51 #15
Gerry
Nos, ez bizonyos fokon természetes, s ez nem csupán a játékokban, hanem a filmekben is meglehetősen látszik( elég csak arra gondolni, hogy mennyire kevés korrekt 2. világháborús film van)

Az oroszok pedig az elmúl t10 évbe csupán azt halloták, hogy miért is rosszabbak ők mindenkinél, ezért érthető, hogy iylenkor kitöt belőlük a nemzeti önérzet..(ennek ellenére bosszantó
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
10960 levél
Válasz 03.02.13. 14:44 #14
Lacko
Az orosz fejlesztők patriotizmusa néha bosszantó tud lenni..


Szerintem nem jobban, mint a jenki fejlesztőké. Egy kicsit mindegyik túlidealizája saját hőseit és ezek ténykedését. De ez természetes. Ötven éve ezt hallják. Az oroszok is, meg az amerikaiak is.
10960 levél
Válasz 03.02.13. 14:42 #13
Lacko
Azért ezen a KaiserTiger-en még mindig mosolygok... És bocs mégegyszer az OFF-ért.

A látványos WWII RTS-ról még annyit: A G.I. Combat is elég látványos (bár nem ennyire) és ez a játék is megpróbálta elorozni a Combat Mission híveit, mégsem sikerült neki. Pedig szegény CM elég csúnyácska, főleg Maddox bácsi játékához viszonyítva. De jól jellemzi, hogy: a látvány nem minden.
8067 levél
Válasz 03.02.13. 14:37 #12
Gerry
Nos, jobban megnézve én néztem el.(ritka pillanat:beismerek vmit
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
10960 levél
Válasz 03.02.13. 14:34 #11
Lacko
Azt hiszem félreértettük egymást. Mert pont az a hozzászólásom, amire válaszoltál, pont egy WWI RTS-ről szólt. Persze én vagyok a bunkó, hogy beleoffoltam ebbe a topicba. Bocsesz!

KaiserTiger... hehehe Lehetett volna az A7V neve is, akár...
8067 levél
Válasz 03.02.13. 14:26 #10
Gerry
Akkor még királyok, s császárok voltak-

De mivel a WW2:RTS témája a 2. nagy világégés, így miért ne? Az orosz fejlesztők patriotizmusa néha bosszantó tud lenni..

Bár érdekes esszét lehetne írni erről, mármint hogy mennyivel hatékonyabb is a mennyiség, mint a minőség...
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
10960 levél
Válasz 03.02.13. 14:24 #9
Lacko
Dehogy vagyok eltévedve... Megnéztem mire válaszolt Gerry és azt látom ám, hogy az I. VH-s hozzászólásomra. Ezért nem értettem, hogy akkor ő most mire gondol.
2150 levél
Válasz 03.02.13. 14:11 #8
darkforce
Lacko te elvagy tévedve egyébként, szó se volt arról, hogy az első vh-ról beszélt volna Gerry, ő a sustról beszélt ...

Gerry : egyébként a királytigrist is kilehetett szemből lőni, csak jóval nehezebb volt mint egy Párducot pl. ...

Ha nem tetszik a játékmenet akkor ajánlom neked az APRM modot ami jelentősen reálissá teszi a játékot, de ne csak erre számits, mert egy teljesen más játékot kapsz mint a sudden, csak ugyanazzal a grafikkal (persze azért sok új épület robbanás egység van benne). Az hogy jobb e azt mindenki maga dönti el ... www.aprm.net
Patch 4 kell hozzá ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
10960 levél
Válasz 03.02.12. 15:51 #7
Lacko
Királytigris, T-34 az ELSŐ(!!!) világháborúban????
8067 levél
Válasz 03.02.12. 15:48 #6
Gerry
Nekem tetszik.. csak legyen jóval reálisabb, mint a Sudden Strike 1-2, melyben egy T 34-es szemből kilőtt egy KirályT Tigrist...
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
10960 levél
Válasz 03.02.12. 15:43 #5
Lacko
Höhö... és mit szóltok a WWI RTS-hez...? höhö Ezek az oroszok nagyon rákattantak a dologra...
Hírek
2150 levél
Válasz 03.02.12. 15:30 #4
darkforce
Azért szerintem a Sudden Strike eléri azt a játékélményt amit a Combat Mission nyújt, és mivelhogy még rts is sokkal inkább élvezhetők a csaták, véleményem szerint. Persze a WW2:RTS mindent megváltoztathat, egy jó játékban nem feltétlen kell sokat kattingatni gyorsan, az csak a Starcraft (ott ilyen igénytelen a játékmenet), ha a taktikát teszik a középpontba akkor igenis nyugodtan is le lehet játszani egy játékot ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
10960 levél
Válasz 03.02.12. 09:54 #3
Lacko
Én már régóta figyelgetem a WWIIRTS sorsát, híreit, képeit és kb ugyan azt gondolom, mint uhu: gyönyörű, de egy kicsit szkeptikus vagyok. Szerintem semmilyen RTS nem képes megadni azt a játékélményt (a gyors kattingatások miatt), amit a Combat Mission.

És a legjobban abban értünk egyet, hogy: ez a grafikus motor kéne a CM3-hoz. Akkor minden problémánk megoldódna hosszú időre!!!
2150 levél
Válasz 03.02.11. 20:16 #2
darkforce
Azért egy Sudden Strike 3D igen komoly dolgokat lenne képes csinálni, a játék egy kicsit más megközelitésből indul el, nem pedig a Sudden Strike irányából ,elvégre egy taktikai fps-be mi a fenének kéne belső nézet meg ilyen überkamerás 3d-s nézetek ?

Szerintem jobb ha a készitők teljesen a saját belátásukra hagyatkoznak és úgy készitik el a játék motorját, nem pedig bármi más játékot majmolnak.

WarGaming forever ! http://wargamer.hu
443 levél
Válasz 03.02.11. 20:02 #1
uhu
Kiváncsi vagyok a véleményekre a játékkal kapcsolatban!

(A "BAttlefield Command a progi új neve)
Először akkor találkoztam vele, mikor valaki etgy Combat Mission fórumon bedobott pár képet...
Azt hiszem, abban egyetérthetünk, hogy a látvány lenyűgöző - új dimenziót nyit a 2. vh-s stratégiák között. Dehogy tényleg csak egy Sudden Strike 3D lesz? Jó lenne, ha ennél többet nyújtana. Ok, nem mondom, hogy hadosztályokat irányíthassunk benne, de egy század-szinttű komplex harcrendszert elképzelhetőnek tartanék.
(persze lehet, hogy célszerűbb lenne, ha a CM készítői licenszelnék a grafikus motort

Uhu

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.