Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Játék készítés

376 levél
Válasz 07.06.17. 09:54 #36
Never
Hali!Most kiugrott a fejemből,hogy ki kéne próbálnom egy játék készítést.És azt kérdezném,hogy milyen programok kellene mellé?
897 levél
Válasz 03.05.28. 13:50 #35
Tib
Nameg az sem árt, ha vesz egy köünyvet az ember, akkor azt minél gyorsabban megpróbálja megtanulni... Így jártam a DirectX könyvvel. Megvettem, sokezer forintért, de nem volt időm vele foglalkozni. most meg mit látok? Megtanulhatnám, de minek? Már elég elavult...
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
222 levél
Válasz 03.05.28. 13:40 #34
saxus
Szerintem nem volt homályos.

Amúgy meg tényleg azt lehet megtanulni igazán, amit gyakran használsz is, mert ha nagyon sokáig ismételed ugyanazt, akkor egy idő után akaratlanul is megjegyzi az ember.
2150 levél
Válasz 03.05.24. 01:02 #33
darkforce
Én azt ajánlom minden olyan embernek, aki kételkedik saját programozói tudásában, hogy ne költsön többtízezer forintot olyan könyvekre, melyek nem feltétlenül érik meg. A neten tonnaszámra lehet találni hatalmas mennyiségü és gyakran minőségi leírásokat tutorialokat vagy épp útmutatásokat és ha illegálisan is, de könyveket, amiko a boltba 10ezerbe kerülnek.
Tehát ha úgyis netközelbe vagytok, akkor irány a keresőmotor vagy az ilyesmi honlapok és nézzetek körül.
Aki tud angolul annak ajánlom a code.box.sk -t, elég jó oldal, a középszintü programozóknak.

Szóval nem érdemes anyagi áldozatokat hozni a semmiért. A könyvek megértéséhez sem árt egy kis előzetes tudás, igazából nem érdemes abból tanulni, hanem azzal csak megerősiteni érdemes mindazt amit addig már megtudtál és valamit csak akkor tanultál meg úgyis, ha már használtad is rengetegszer meg használod is.
Nahh megint sikerült jó homályosnak lennem, ez az én stílusom =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
431 levél
Válasz 03.05.23. 22:03 #32
Denton
Na ha már úgyis annyira bennevagytok a játékkészítésben, akkor valaki mondjon nekem egy olyan internet címet, ahol skin tutoriálok vannak érthetően.
Amúgy én csak abban reménykedem, hogy felvesznek egy programozós főiskolára, attól függetlenül, hogy most gépészre járok.
Tudtok nekem ajánlani egy jó C++ oktató könyvet? Mert megvetettem karácsonyra apámmal egy 10.000 Ft-s könyvet, és szart nem értek belőle. Még azt a k***a Helló világ progit sem tudom lefuttatni.
Információ hatalom...
222 levél
Válasz 03.05.21. 14:05 #31
saxus
Én elkezdtem egy DirectDraw-s Tile Render Demóból egy 2d-s RTS motort készíteni, hátha lesz belőle valami... Mivel nem nagyon értek a DD-hez, ezért csak találgatok, hogy mi hogy.

Amúgy Delphi-n csinálom, ha valakit érdekelne.
2150 levél
Válasz 03.05.14. 23:49 #30
darkforce
Hát jelenleg nincs hova beszállni =)

Egyébként embereket akik modellezgetnek vagy rajzolgatnak lényegesen könnyebb találni, mint embereket akik szivesen programoznak magas szinten, úgy hogy nem kapnak érte semmit sem =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
152 levél
Válasz 03.05.13. 21:49 #29
Palika
Én szivesen elvállalnák egy kis modellezést.
De nem azt ami mindig szemelőtt van.
Mondjuk házikót, kukát, lámpát, meg ilyesmiket.
Beszállhatok???
Nos, izé...
2150 levél
Válasz 03.05.13. 21:28 #28
darkforce
Nekem lenne kedvem egy kicsit komolyabb játékot késziteni, mondjuk valami rts-t. A program részét bevállalnám =) Persze nemárt még egykét ember oda. Modellezni meg textúrázni úgyse tudok 7)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
152 levél
Válasz 03.05.12. 21:12 #27
Palika
Honnan lehet letölteni az RPG-MAker programot?
Mert megpróbálnék valamit csinálni.
(Ha valakinek van még kedve az csak írjon kicsit értek a 3dstudiomax-hoz)
Nos, izé...
2150 levél
Válasz 03.03.05. 22:43 #26
darkforce
A html az nem programozás, ne keverjük =)))

A szándék egyébként mindenkiben megvan, hogy alkosson valamit, de a cselekvésig hosszú az út ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
31 levél
Válasz 03.03.05. 17:23 #25
Python
Nekem is lenne kedvem csinálni játékokat, de mivel nem tudok programozni csak annyira hogy néha csinálok egy weboldalt, nem biztos hogy menne. Velem is olyasmi a helyzet mint darkforce-szal, mert én sem tanultam informatikát, mégis kiismerem magam benne. Talán meg tudnám tanulni, mert még darkforce-nál is fiatalabb vagyok, de én is tudok angol szövegeket folyékonyan fordítani.
2150 levél
Válasz 03.03.04. 18:49 #24
darkforce
Hát én mindent magamtól tanultam ezzel kapcsolatban. Nemcsakhogy programozni, hanem még a számitógépet használni is. Ugyanis eddig nem tanultam számitástechnikát és semmilyen szervezett oktatás keretei közt nem foglalkoztam vele, mindent amit tudok a neten található doksikból szedtem, mindent innen tanultam. És ha már ittjárunk, akkor magamtól tanultam meg angolul, merthogy szintén nem tanultam életembe ezt a nyelvet (ill. most kezdtem el mint gimnazista), de már folyékonyan tudok szöveget fordítani =) Szóval önképzés ide vagy oda, én az élen állok =)))

Nahh persze nyilván, sokak segítettek nekem ezidő alatt, de arról szó sem volt, hogy tanítottak volna, inkább csak a problémáimon enyhítettek ...

Lassan jön le a SDK is =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1113 levél
Válasz 03.03.04. 18:21 #23
Death666
predator:kösz hogy válaszoltál,neked is hasonlókat.

saxus:stratégia???nem azért kérdezem de ti akik ide írtok TANULTÁTOK valahol a programozást?
Mert én a basicre magamtól jöttem rá,és nagyon tetszik annak ellenére hogy gyakorlatilag semmit nem lehet csinálni benne
Twelve galaxies, and all coming at me!
222 levél
Válasz 03.03.04. 14:52 #22
saxus
Hát ez pont egy olyan théma, ami engem is érdekel. Már soxor nekikezdtem írni [nem nagyon lett befejezve] többek között stratégiát.

Nekem is az a véleményem, hogy a K&P nem valami nagy eresztmény, meg mégiscsak az az igazi, ha te írod meg a kódot.

Programotástörténetem [ "ha már így mindenki" ]

Kb 4.s koromban kezdtem Basicen [ZX spectrumon a suliban magamtól] madj át a QBasicre. Ezután elkezdtem a pascalt, ami eleinte nagyon nem tetszet, de késöbb elég rendessen megtetszet. Most Delphi-ben írok programokat, de a kevés időm végett most a Half-Life [és társai] teljes magyar fordítását végezzük, ami minden szabadidőmet elveszi. Szívessen belekezdenék delphi alatt is a D3D-be meg hasonlók [ugyanúgy lehet, mint a C-ben], csak nincs időm.

C-be is belekezdtem, csak valamié teljessen másnak tünt, mint a Pascal, pedig saját meglátásom szerint rengeteg hasonlóság van a két nyelv között. Majd késöbb.

Amúgy szívessen belekezdenék egyszer valami játék megírásába, csak egyedül kissé nehéz, de ki tudja, lehet, hogy a HL-HUN után majd annak esek neki....
2150 levél
Válasz 03.03.03. 22:47 #21
darkforce
Noshát hamár mindenki meséli a programozástörténelmét, én elmondom hogy én Perlel kezdtem és ma is ezzel a nyelvel foglalkozok a legtöbbet, ami igencsak zavaró volt amikor elkezdtem foglalkozni a Cpp-vel (C-t, Pascal-t eleinte teljesen kihagytam, beleugrottam a mélyvizbe, de nem süllyedtem el). Rengeteg dolog teljesen feleslegesnek és elhanyagolhatónak tünt, ezért nem is tudtam igazán megszokni a nyelvet és komolyabbat alkotni benne. De persze van még időm hátra, ezért szeretnék olyan dologba belevágni, amiből később továbbfejlődhetek. Ezért gondoltam, hogy win programozást akarok, mert a cpp alapjait értem(bár még dosra se tudok vele normálisan programozni, fejből meg főleg nem), de én nem akarok ott leragadni, hogy most hogy rajzolok dosban köröket meg hasonlókat, mikor később ez már teljesen máshogy fog menni ...

Egyébként predator teljesen igazad volt abban (most utólag visszagondolva), hogy a grafika alapjait le tudják >bizonyos< szinten fektetni a primitív 3d nyelvek (alá darkbasic), mert én is itt tanultam meg valamennyire a sprite-ok meg modellek meg mátrixok fogalmát (amit ugye kb. 2-3 év múlva kéne hogy vegyek majd a suliban (igen, ennyire fiatal vagyok =))), de számomra már annyira primitív volt, hogy egyszerüen nem tudtam programozni benne, mert csak 200 sorban tudtam volna megírni azt amit Perlben mondjuk 1 sorban megtehettem (bár kezdetben ez igaz volt cpp-re is).

Szóval most belevetem magamat a winapi-ba, aztán, hátha írok egy játékot =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
629 levél
Válasz 03.03.03. 20:56 #20
predator
Death, mintha valami hasonló hozzászólás lett volna itt lentebb

QBasic: Mi az hogy max. Win98, de fentebb már nem megy? A QBasic DOSos, tehát elvileg DOS alatt megy (meg minden alatta készült program), gyakorlatilag meg a vele fejlesztett program futhat bármilyen DOS-t emulálni képes operációs rendszeren, és ebbe nem csak a Win9x tartozik bele, hanem bizonyos szinten az NT rendszerek (2k és XP is), meg akár a Linux is (DOSEMU-val). Viszont egy biztos: hiába fut a programod, soha nem fogja kihasználni a Win (vagy más gazdaOS) lehetőségeit, csak az emulált DOS keretei közt marad.

BASIC után egyébként nem javasolnám neked egyből a C++-ba ugrást, max a C-t, de méginkább mondjuk pascal. Pascal->C(++) átállás könnyű, viszont pascal alatt nem fognak gondot okozni a BASICes beidegződéseid (amik basic nem megkerülhetők), C alatt nagy gubancok lesznek. A C++ pedig teljesen más filozófiát követ, gyak. nem egy új nyelvre kell rászoknod, hanem egy teljesen új programozási módszerre (gyk. előről kell kezdeni mindent, nem onnan hogy ABC betűi, hanem onnan hogy mi az az ABC).

Ha eddig BASICben "nyomultál" és célod, hogy látványos játékot készíts, akkor használj Blitz Basicet. Máskülönben hosszú út vezet még neked a játékig, mert maradva a BASIC vonalon használhatsz VISUAL BASIC-et, de sokkal célszerűbb mondjuk Visual C++, Delphi, stb. ezekhez viszont C vagy Pascal nyelvismeret szükséges, aztán meg kell tanulni Windowst programozni, játékhoz DirectX-et, szóval egy ideig még nem írsz majd játékot. Ha mégis ennek az útnak vágsz neki, akkor sok szerencsét és kitartást, mert megéri a fáradtságot!
1113 levél
Válasz 03.03.03. 20:41 #19
Death666
Hát,én QBasicet használok,abban meg az a nem jó hogy csak dos alá tudsz tervezni (max win98 de feljebb már nem megy)...nem azt mondom hogy minden apró kis hülyeséget ismerek benne,mert mindenre nincs szükségem,de pár játékpróbálkozásom volt már...a c++ t most kezdtem,tehát még nem értek hozzá igazán,viszont láttam már DarkBasicet is.Nem ismertek olyan basicet amiben lehet hálózati cuccost csinálni,és nem sokban tér el a használata az eredeti basic-től?
Imádok alkotni,az ember kicsit Istennek érzi magát amikor a nagy semmiből egyszer csak egy kész progi keletkezik
Twelve galaxies, and all coming at me!
629 levél
Válasz 03.03.02. 13:27 #18
predator
Darkforce: talán igazad van, talán nem a darkbasic tényleg már a primitív fejlesztőeszközök csúcsa (vagy legalja...), a Blitz Basic kicsit komolyabb.
Tény, hogy egyikben sem fogsz komolyabb Windows programozási ismereteket szerezni, de ezt inkább előnyként rónám fel: a nélkül tud a csávó játékot készíteni, hogy mélyrehatóbb ismeretei lennének a Win API-ról, vagy a DirectX-ről. Később, ha belemélyed egy kicsit a Windows programozásába, már egy komolyabb nyelven (Delphi, C++, stb.) programozhat egy ingyenes MOTORt használva. Ekkor még mindig nem kell Direct3D ismeret. Ha meg már keni-vágja a témát, akkor mehet D3D vagy OpenGL is
De a lényeg, hogy mindent csak lépésenként

Az SDK egy nagyon részletes tankönyv a teljes DirectX-ről (ha valamiben jó a Microsoft, akkor az a dokumentálás) + tutorialok, példaprogramok, segédprogramok, fejlécek VC++-hoz, stb.
1113 levél
Válasz 03.03.02. 06:32 #17
Death666
Hát,én QBasicet használok,abban meg az a nem jó hogy csak dos alá tudsz tervezni (max win98 de feljebb már nem megy)...nem azt mondom hogy minden apró kis hülyeséget ismerek benne,mert mindenre nincs szükségem,de pár játékpróbálkozásom volt már...a c++ t most kezdtem,tehát még nem értek hozzá igazán,viszont láttam már DarkBasicet is.Nem ismertek olyan basicet amiben lehet hálózati cuccost csinálni,és nem sokban tér el a használata az eredeti basic-től?
Imádok alkotni,az ember kicsit Istennek érzi magát amikor a nagy semmiből egyszer csak egy kész progi keletkezik
Twelve galaxies, and all coming at me!
2150 levél
Válasz 03.03.01. 20:47 #16
darkforce
Hát a dark basiccel én is próbálkoztam, és ott alakítottam ki, az ilyen véleményemet. Megemlítem még1x, abban meglehet igazad van, hogy segít a grafika alapjait elsajátítani egy ilyen akármi is, de hogy programozni nem tanít meg az biztos, márpedig aki megtanult programozni, az szerintem a grafikát is megérti, anélkül hogy kezdetleges eszközökkel kéne próbálkoznia ...

ez az SDK ez 200 mega, pfff, valami komplett Programming Guide is van benne remélem =)))
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
629 levél
Válasz 03.03.01. 08:48 #15
predator
Valahogy az az érzésem, hogy nem az ingyenes motorokra gondolsz te, hanem az ingyenes játékkészítő programokra. Na mondjuk nem ilyenek, mint az RPG Maker, annál kicsit komolyabb cuccok, pl. Blitz Basic, Dark Basic.
Elismerem, hogy a BASIC nyelv okozhat olyan beidegződéseket, amit később nehéz kiverni a programozó palántából (pl. GOTO használata mindenütt, ahol nem kéne), de véleményem szerint maga a program elve (algoritmusok, stb.) a lényeg, nem az, hogy miben dolgozik, és ezek az eszközök hamarabb nyújtanak sikerélményt, míg Visual C++ elé leültetve azt se tudja hol van, aztán meg kezébe nyomsz egy DX9 SDK-t, és írjon játékot
2150 levél
Válasz 03.02.28. 23:17 #14
darkforce
Nahh, ennek örülök.

Én korábban már kipróbáltam egypár ingyenes motort, de akkor jöttem rá, hogy aki nagyot akar alkotni, az jobb ha haggya a fenébe ezeket a kereskedelmi vackokat, mert nem érnek meg annyit, hogy előbb ezzel érdemes szenvedni, arra nyilván jó, hogy megimserjük az alapjait a 3d-s vagy 2d-s grafikáknak, de szerintem később kifejezetten hátrányt tud jelenteni, az átszokás egy sokkal komplexebb és célratörőbb nyelvre, mintha egyből azt kezdenénk el tanulni. Bár ez egyéni vélemény, én elég gyorsan megértek mindent, szóval nekem nem gond a semmiből se megtanulni egy nyelvet (csupán elég idő kell hozzá), lehet erre más már kevésbé képes.

Egyébként a programnyelv, meglehet mind1, de én a cpp-t kezdtem el és gondolom akkor érdemesebb már ezzel folytatnom. És nem megrendelésre akarok dolgozni, szóval itt nincsenek külső igények ...

Nahh, nem azt akartam mondani, hogy minden más nyelvel, hanem sok más nyelvel is. Bár nem mélyedtem bele igazán egyikbe se, kivéve a perlbe, ahol az összes parancsot vágom fejből meg hasonlók (mondjuk a perl tudásomat gyakran hasznosítom is cgi-k írásánál meg mindenhol máshol is). Szóval nem kell azért félistennek nézni, mert bár tagadom, de lehet az vagyok =))))

Remélem a félreértéseket tisztáztuk azért ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
629 levél
Válasz 03.02.28. 23:04 #13
predator
Az előretervezett motorok pont jók arra, hogy megismerd az egész 3D logikáját és ne tök ismeretlenül vágj bele egy 3D motor fejlesztésébe (ugyanis az nem annyiból áll, hogy húzok egy felületet a D3D/Open GL felé - pontosabban ebből áll, de nem árt egy kis tapasztalat a jó rendszer készítéséhez). Meg ha nem akarsz később motort írni akkor még jobb mert megtanulsz pár alapvető dolgot anélkül, hogy a 3D rendereléssel kellene foglalkoznod.

Nem nézlek le, te ne érts félre. Azért válaszoltam úgy, ahogy, mert a leveled alapján egy viszonylag tapasztalt programozónak tűntél, aki viszont nincs tisztában pár dologgal

A programnyelv szerintem mind1, mert
1. a Windows alatt nem a C++ a legfőbb programnyelv, max. a C, de még a C programozók is max. doksi előnyben lehetnek, semmi több
2. SZVSZ a jó programozónak úgyis mind1 a programnyelv, hamar elsajátítja a megbízó kívánságaitól függően, csupán az a lényeg, hogy tud-e megfelelően gondolkodni Szóval semmi lenézés azért, mert C++-al még nem foglalkoztál
3. nem tudom mit jelent nálad a minden más nyelv, de elég sok nyelv létezik. A C/C++ szabványos (de a szabvány is megengedi az eltérést, ha a doksiban fel van tüntetve!!!), de pl. maga pascal már nem annyira, kismillió implementáció létezik és akkor még ott van jópár más programnyelv is Ismét nem akarlak baszogatni, de elég ritka ember az, aki mindegyik nyelven tud programozni kapásból, ahogy eléültetik. Nyilván sok nyelv koncepciója hasonló, esetleg az utasítások térnek el, ezért könnyű az átállás. De azért talán a minden nyelven programoztál kicsit erős lehet

Az angol-magyar fordítás: ez most megint nem cseszegetés akart lenni, kifejtettem a véleményem és ezt tartom is. A programozónak kell egy alapfokú angol szövegértés. Ha megvan, akkor nem értem, miért kell mindenáron magyar doksi... Ok, neked megvan ezek szerint, de az előző leveledből nem ezt szűrtem le...

A WW2 játékokról a vélemény elég szubjektív, kinek jön be, kinek nem. Én elsősorban sci-fi rajongó vagyok, szóval eleve nem kenyerem a stílus, de ettől függetlenül látom, hogy sok van belőlük, ha nekiindulnék egy fejlesztésnek, biztosan nem ezt a témát választanám.

Szó ami szó, semmiért nem nézlek le, kicsit talán félreértelmeztem a leveledet, bár bevallom másodjára szintén így értem, lehet bennem van a hiba, de esetleg mégse...
2150 levél
Válasz 03.02.28. 20:35 #12
darkforce
predator eléggé félreértettél, ki beszélt itt arról, hogy nem kell előre eltervezni egy játék készitését ???

Én arról beszéltem, hogy az előre legyártott ingyenes motorok felhasználása nemigazán jól használható, illetve arra jó hogy elszórakozzanak vele, meg ilyen kis kezdő cucockat, de igazából nem lehet belőle tanulni és még ha 20 játékot készitettél benne, akkor se tudsz majd egy új motort megírni, előröl kell kezdened az egészet.

Egyébként még erősen fiatal korom ellenére már 4 éve programozok, csak nem windowsban, úgyhogy ne legyél ilyen lenéző, eddig gyak. minden más nyelven programoztam, kivéve Cpp, mostanában kezdtem bele, de nem találtam elegendő információt ahoz, hogy komolyabb szintet elérjek benne, ezért leragadtam a dos programok irosgatásánál... Egyébként angolról magyarra való fordítás folyékonyan megy, szóval egy nyelvvizsgás jobb ha elbújuk mellettem =)))
Csak lusta vagyok keresgélni ...



Egyébként tényleg sok WW2 játék van mostanában, de annak a 3/4-e szemét, a többi meg nem jön be =) Van kb. 2-3 kivétel ...
A kedvenc játékom a sudden strike-nak eddig nemigazán készül konkurense, az összes többi ww2 rts az mind nélkülözi a taktikát, én meg néhány elvtárs mellettem viszont taktikai játékot szeretnénk késziteni ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
12750 levél
Válasz 03.02.28. 15:47 #11
okoska3000
Heh, azért nem fizet senki...
8067 levél
Válasz 03.02.28. 14:46 #10
Gerry
Tehát a Win. alá írsz új aknakersőket?
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
10960 levél
Válasz 03.02.28. 14:37 #9
Lacko
Időhiány!!!

Amíg egyetemista voltam én írogattam is játékokat. Kaland meg stratégiakat. De ezek - és a hozzájuk tartozó anyaggyűjtés - baromi sok időt vesznek el. És mivel élni kell valamiből, olyat programozom, amiért fizetnek is. Persze ez fele annyira sem izgalmas, mint egy játékfejlesztés...

Amúgy meg volt már erről pár topic:
ide
ide
ide
ide


629 levél
Válasz 03.02.28. 06:20 #8
predator
Pontosítok. DirectX SDK itt:

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/downloads/list/directx.asp
629 levél
Válasz 03.02.28. 06:15 #7
predator
Darkforce, miért lenne gáz ha előre megtervezed a játékot? Én sokkal jobbnak tartom, ha a játék (...vagy bármilyen más program) terve előre kész van. Játék esetében annyi + van, hogy nyilván a különböző verziók tesztelésénél derülhetnek ki játékmenetbeli hibák, amiket javítani kell, de ekkor a koncepció már nem módosul.

egyébként nem tudom milyen szinten programozol, de azért a legtöbb Windows programozó ismeri az MSDN-t, abban van DirectX dokumentáció is, de a tanuláshoz elkelnek példák, tutorialok, ezek pedig letölthetők onnan, ahonnan maga a directx is: www.microsoft.com/directx. Az SDK-t kell letölteni

Magyarul tényleg nem sok doksi van de ha tényleg programozni akarsz, akkor az angol szövegértés alapvető követelmény.

WW2 RTS: hmmm biztos izgalmas lehet, de nincs túl sok WW2 játék mostanában? Egy RTS pl. épp most készülget kishazánkban...
2150 levél
Válasz 03.02.27. 21:45 #6
darkforce
Ehh, elég rossz elgondolások =)

Aki ténylegesen játékot akar fejleszteni, az szerintem ne bonyolódjon bele egy ilyen előretervezett valamibe, nem olyan jók ezek, hogy komolyabb célokat elérjünk vele.

Egyébként én vagyok az egyetlen, aki szivesen fejleszteni játékot és tud programozni is ? =)
Nekem igazából infó hiányom, van, nagyon kevés infót találok d3d programozásról, vagy bármi hasonlóról, magyarul megy egyáltalán nem. Szóval én szivesen csatlakozok mint programozó bárkihez, aki egy valamire való játékot szeretne késziteni 7)

Egyébként Szedrencs, egy ww2 -es rts fejlesztésén még gondolkozhatunk =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
229 levél
Válasz 03.02.27. 17:06 #5
Emb3rke
Sztem írjatok egy játékfejlesztőnek egy részletes leírást az ötletedről, lehet megcsinálják.
A vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra
7 levél
Válasz 03.02.27. 14:37 #4
El Béla
Hát igen,ötletek azok lennének!Persze a megvalósítás itt az igazán fogós kérdés!Ez az RPG-Maker érdekelne!Hol lehetne beszerezni?Bár időm kevés,mégis hajt valami(ooohhhh!),szóval szívesen pazarolnám rá kevés és mégis olcsó szabadidőm legjavát!Információkat előre is köszönöm!
4695 levél
Válasz 03.02.27. 14:22 #3
szedrencs
Ötleteim nekem is vannak.
Épp mostanában gondoltam rá és is, hogy kellene csinálni egy ilyen topikot.

Engem egy 2. vh-s RTS érdekelne, abba bármikor szívesen beszállnék, tehát ha valaki ilyenben gondolkodik, akkor szóljon.

Informatikához nekem sincs fingom sajna, de túlbuzognak bennem az ötletek, meg egy kis alapszintű photoshop megy, viszont utána nézek minden adatnak ami csak kellhet egy ilyen játékhoz.
477 levél
Válasz 03.02.25. 20:19 #2
nsyifm
Ha fingod sincs az infóhoz, bele se kezdjél. Legalábbis ne programnyelvvel. Vannak speciális játéktervező programok. RPG-Maker, A4 Gamestudio, Comenius Logo .
Annak idején én még a QBASIC-ben is tudtam játékot kreálni, persze nagyon gagyi lett!
KONFIG: ASUS P4P800E-Deluxe, Celeron 2800 Mhz, 1 GB RAM, ATI Radeon 9600XT 256M
20 levél
Válasz 03.02.25. 20:10 #1
janicsár
Szerintetek ez, hogy megy? Mit csinálnak először? Milyen programok kellenek ezekhez? Nekem lenne egy csomó ötletem, csakhogy nem tudom megvalósítani sehogy, mivel se pénzem se fingom nincs az informatikához!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.