Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» C&C: Red Alert 3

Command & Conquer: Red Alert 3

Command & Conquer: Red Alert 3
A legutóbbi Command & Conquer: Red Alert 3 cikkek, hírek
441 levél
Válasz 08.12.11. 14:22 #943
TurboX
Szerintem az a spectator slot (megfigyelő, nem frakció).
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
3 levél
Válasz 08.12.11. 14:12 #942
Gelu

Igen a Skirmish/ütközet/random
Nem a véletlenre, azon kívül van egy összesen 5 lehetőség közül lehet választani nálam!
A véletlennek ? jel a zászlója, ennek meg sárga alapon egy barna szem.
DE csak Én választhatom ellenfélnek nem lehet beállítani
441 levél
Válasz 08.12.11. 14:08 #941
TurboX
random?

nincs 4. bizonyára a véletlenszerű frakcióra gondolsz
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
3 levél
Válasz 08.12.11. 13:54 #940
Gelu
Sziasztok!

Egy kérdésem lenne a Red Alert 3 játékkal kapcsolatban!
Van az ütközeteknél /nem a hadjáratoknál/ nálam egy negyedik frakció lehetőség is egy sárga szemes zászló a jele, de ha elindítom úgy a játékot hogy azzal legyek nem ad semmilyen egységet!!! A frakciókat már ismerem és tudtommal nincs 4. de mi lenne ez benne, valami hiba? Vagy hogy lehet előhívni az egységeit?

Köszi
Gelu
2087 levél
Válasz 08.12.10. 09:03 #939
Shadowguard
Egészen a Szovjetekig? Biztos vagy te ebben, mert nekem ez valahogy kimaradt Mondjuk már kezdünk egy kicsit OFF-ba fordulni
Mondjuk egyszerűbb lenne, ha megnézném magamnak, de ma későn érek haza és most felpiszkáltad a fantáziámat
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
51813 levél
Válasz 08.12.09. 21:51 #938
Barthezz
"Nevezhetjük a C&C wikipedia oldalának is

[Szbszig holnapra kijátsza xD]"

Ez de gonosz volt
27766 levél
Válasz 08.12.09. 21:39 #937
LordMatteo
Nevezhetjük a C&C wikipedia oldalának is

[Szbszig holnapra kijátsza xD]

szerk: Pl a történetre vonatkozóan egészet a Szovjetunióig vannak utalások, ezáltal utalnak a Red Alertre is
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51813 levél
Válasz 08.12.09. 21:35 #936
Barthezz
TW-ben és KW-ben volt benn. Rengeteg infót tudhattunk meg a C&C háttértörténetről, egységekről, fegyverekről, csoportosulásokról, illetve a scrin invázió okairól. Olyan volt, mint egy mini-enciklopédia a játékon belül. Rengeteg oldalból állt, s minden küldetésben újabb és újabb 3-4 cikket lehetett elérni, sok új oldal megjelenése pedig nem a fő-, hanem egy-egy mellék-, vagy titkos küldetés megcsinálásával vált aktívvá. A missziók után pedig statisztikát kaptunk, hogy hány elérhető hírszerzési oldalból mennyit aktiváltunk az adott küldetésben, így lehetőség volt mindet összeszedni a küldetés újrajátszásával. Nekem 2-3 oldal kivételével meglett a teljes. Szvsz nagyon jó ötlet volt, színesebbé tette a játékot ez az élő enciklopédia.
31928 levél
Válasz 08.12.09. 18:55 #935
szbszig
Ez a hírszerzési adatbázis micsoda? Én a demóban csak annyit láttam, hogy minden egységről van egy kis hangos ismertető meg egy rövid videó. Még ilyet se nagyon láttam eddig, mert nem vagyok valami nagy játékos sajna, viszont ezt jópofának találtam. De van ezenkívül még valami más is akkor?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
2087 levél
Válasz 08.12.09. 18:50 #934
Shadowguard
A TW-ben tényleg kapsz, de a RA3-ban semmit nem adnak. Sőt, ott sokszor a mellékküldetések nélkül nem is ad meg bizonyos hírszerzési információkat
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
1032 levél
Válasz 08.12.09. 11:16 #933
Chavez
Valóban semmi pluszt nem ad, de ha jól emlékszem kapsz kitűnteéseket a vezérkartól, ha megcsinálod. Azaz medálokat. A motíválásra mondjuk ez édes kevés. Én sem csináltam meg mindet, max ha az utamba estek.
2087 levél
Válasz 08.12.09. 07:29 #932
Shadowguard
Mivel most játszom újra a TW-t és kiegjét ezért még kiegészíteném a játékkal kapcsolatos bajaimat:
Némelyik pályán kapunk ugye mellékküldetéseket is, ez jó dolog. De voltaképpen teljesen mindegy, hogy megcsinálom-e, semmi pluszt nem ad. A hírszerzési adatbázist nyugodtan be lehetett volna tenni ide is...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
1032 levél
Válasz 08.12.08. 23:48 #931
Chavez
Amúgy se lett a játék egy "húdejó".
Jókor ídőzített, ebbe az évben mákja volt az EA-nek, hogy nem jött ki más RTS.
Szerintem a Cold War ütött volna, ha most adták volna ki... mondjuk az év rts-e címmel. de hát nem, hát nem.
31928 levél
Válasz 08.12.08. 23:37 #930
szbszig
Nekem az eredeti demóm is folyton kifagyott, márpedig ha a demo tükrözi a teljes minőségét, akkor ne várják el, hogy megvegyem...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
2 levél
Válasz 08.12.08. 14:58 #929
Nawheera
Eredetiben csak egyszer vettem jatekot, az a hl volt. Van hozza crack, de valszeg nekem masmilyen, mert hiaba rakom fel lefagy.
1032 levél
Válasz 08.12.08. 13:39 #928
Chavez
Vedd meg eredetibe (bár annyit nem ér a játék ) vagy keress hozzá cracket.
2 levél
Válasz 08.12.08. 09:12 #927
Nawheera
Sziasztok! Nekem is ez a k kifagyas a problemam, tudtok rajtam segiteni, mert nagyon idegesito? Elore is koszi a segitseget!
9326 levél
Válasz 08.12.08. 07:16 #926
Kanduhrka
Áh, csak simán eltűnt a vörös négyzetecske.
horrorgeeks.blogspot.com
31928 levél
Válasz 08.12.08. 07:14 #925
szbszig
Ha a régi részekben rányomtad az Iron Curtaint a gyalogságra, akkor mi történt? Nem megsütötte őket? Én úgy emlékszem.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
9326 levél
Válasz 08.12.08. 07:13 #924
Kanduhrka
Akkor azt se feledd, hogy a társad egységeit is tudod teleportálgatni.
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 08.12.08. 07:10 #923
Kanduhrka
Nem lehetett...
horrorgeeks.blogspot.com
31928 levél
Válasz 08.12.08. 03:44 #922
szbszig
Még az a jó, hogy ha jól emlékszem, akkor az Iron Curtainnel már az RA1-ben is lehetett a gyalogságot ölni.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1 levél
Válasz 08.12.07. 20:14 #921
rece77
melyik megoldás volt végülis sikeres?
27766 levél
Válasz 08.12.06. 13:04 #920
LordMatteo
Tudod, van egy betű, két szám, egy betű....
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51813 levél
Válasz 08.12.06. 13:01 #919
Barthezz
27766 levél
Válasz 08.12.06. 12:49 #918
LordMatteo
Curtainnel gyalogságot lehet irtani.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51813 levél
Válasz 08.12.06. 12:45 #917
Barthezz
Pedig ellenfélként nekem a japánok elég erősnek tűntek, főleg a vízi egységeik.
2087 levél
Válasz 08.12.05. 23:31 #916
Shadowguard
Nem jobb. Annyira gagyik az egységei, hogy az már förtelem. Az egyetlen normális(abb) egysége a hullámlöveg, de azt meg keveset lehet használni
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
51813 levél
Válasz 08.12.05. 21:36 #915
Barthezz
Fújj Bár még mindig jobb hogy én irányítom, mintha ellene kellett volna küzdeni vmelyik kampányban...

Amúgy az Allies vs. Soviet mission-öknek tényleg van egyfajta RA hangulata azért, azokkal el is vagyok, de a japán elleni pályákat eléggé utáltam én is.
2087 levél
Válasz 08.12.05. 21:29 #914
Shadowguard
Ugye? A többi kampányban legalább voltak jó részek(főleg, ahol nem voltak benne a japók), de ez teljességgel felejthető. Azaz nem, mert két pálya egész egyszerűen borzalmas: ott megjelenik a Sógun hóhéra, amitől heveny hidegrázás fogott el.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
51813 levél
Válasz 08.12.05. 21:22 #913
Barthezz
Hát épp a japán kampány előtt állva nem túl jó előjelek nekem

Előbb viszont még Allies utsó küldetés, ismét Egerszegen vok, szal holnap délelőtt újra nekiveselkedem...
2087 levél
Válasz 08.12.05. 18:59 #912
Shadowguard
Na tegnap végigszenvedtem magam a japán kampányon is végre. Hát no komment
Mondjuk a legidegesítőbb, hogy nincs rendes légvédelmi egységük kivéve azt az idióta VX-et, de még az is határeset. A Repülő Tengu meg egy rakás ****. Öt Tengu vs. két MIG-ből simán az utóbbi került ki győztesen. Az utolsó küldetést meg csak simán nem értettem...
Összértékelése a kampánynak: Japánnal 5/10, anélkül 7/10.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
766 levél
Válasz 08.12.05. 15:37 #911
PC Dome
Új hír a játékról
Red Alert 3 - patch, editor
Megérkezett az ötödik frissítés is.
51813 levél
Válasz 08.12.02. 09:31 #910
Barthezz
Én rád mondtam, nem magamra

Iron Curtain-nel amúgy megint hogyan lehet ellent irtani? Azt se próbáltam még saját egységen kívül másra.

A másodlagos képességekkel amúgy pedig az a legfőbb gondom, hogy túl gyors ahhoz a játékmenet, hogy az embernek még legyen ideje erre is odafigyelni. Egy WC3-at, ahol pl. kulcsszerep jutott a speckóknak, nem is lehetne már ekkora sebesség mellett játszani sztem.
2087 levél
Válasz 08.12.02. 07:29 #909
Shadowguard
Persze, hogy az
Egyébként ezt már egyszer kiveséztük valahol. És nem csak megmaradt, hanem tovább is fejlődött: lásd Tánya időugrálós övét
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
31928 levél
Válasz 08.12.01. 17:36 #908
szbszig
Szóval akkor nincs Einstein, de azért a Chronosphere megmaradt. Végül is teljesen logikus...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
591 levél
Válasz 08.12.01. 17:24 #907
nazgul
Igen,ez egy eléggé nehéz küldetés,de minnél többet próbálod,annál közelebb kerülsz a megoldáshoz
27766 levél
Válasz 08.12.01. 16:35 #906
LordMatteo
Nézd, én a Cronospheret és a Curtaint régóta hasnálom gyalogság írtásra, hajóteleportálásra.

És nem én tudtam meg hogy van a Békefenttartóknak pajzsa, és nem én akartam Alt-tal lövöldözni Kriokopterrel...

Mellesleg nem mondtam hogy n00b vagy, Te mondtad először...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51813 levél
Válasz 08.12.01. 16:34 #905
Barthezz
Noob pöcs vagy ám te Valld be szépen, hogy te is most tudtad meg innen
27766 levél
Válasz 08.12.01. 16:25 #904
LordMatteo
OMG.

Most van az a szó, na....tudod....na az...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
2087 levél
Válasz 08.12.01. 16:17 #903
Shadowguard
Pedig jó kis trükk ez Nekem valahogy rögtön adta magát az ötlet, hogy használjam már valamire a teleportálást, ha már egyszer van.
Én magam is meglepődtem, de persze azóta aktívan használom is
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
51813 levél
Válasz 08.12.01. 16:13 #902
Barthezz
Bazze, én ezt edig nem is tudtam, hogy ellenséges egységre is alkalmazható De geciség ez már, LOL

Ha viszont ezt tudtam volna a japán császár flottájánál, nem szedte volna szét a fél bázisom, s nem kellett volna utána végig szenvednem a pályán
2087 levél
Válasz 08.12.01. 16:10 #901
Shadowguard
Ugye permanens vasfüggöny van egy csomó védőegységen a kilövő körül így azok elvileg sebezhetetlenek. A kulcsszó az elvileg Magyarázat:
A kampány során soha nem használtam a Chronoszférát saját egységen. De ellenfélén rengetegszer. A japán óriásrobotok ellen például tökéletesen működött a szigetes pályán. De említhetném a herceg flottáját is... Ami megjelenése után már ki is kötött a szárazföldön. Szóval hasznos cucc...
Más szóval a lényeg: ha nem kétéltű az egysége, akkor csak teleportáld egy nem neki megfelelő részre és nyekk
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
51813 levél
Válasz 08.12.01. 15:41 #900
Barthezz
Okok, akkor a helikopterek ellen pont jó lesz a pajzs. ^^

Amúgy tényleg az ilyen dolgok miatt szoktam beszívni, megcsinálok egy feladatot, aztán hirtelen megnő a térkép és kap egy rohadt nagy sereget az ellen, amivel rögtön nekem is jön Másik gáz meg ugyebár, ha időre megy a küldetés, mint ez, s ráadásul ilyen nevetséges fél órát adnak az egészre, így végig kapkodni kell, s nem lehet átgondoltan cselekedni
51813 levél
Válasz 08.12.01. 15:38 #899
Barthezz
"Egyébként a gép b***hatja a vasfüggönyös egységeit a védelemnél, mert nem kétéltűek és a Chronoszféra leszedi őket"

Hogy mi? Nem nagyon értem ezt a mondatot


Bombázókkal az a bajom ezen a pályán, hogy elég erős a légvédelme, s tényleg óriásiak a veszteségek. Én 2 reptért nem tudtam fenntartani, nemhogy 5-öt, annyira lassan csordogál sajnos a pénz A rakétakilövő meg sajnos nagyon állja a bombázók támadásait is
51813 levél
Válasz 08.12.01. 15:33 #898
Barthezz
Akkor én kevertem ezt a pajzsot a Mirage tank láthatatlanná tevő burkával, de így, hogy most már tudok erről is, sztem érdemes lesz kipróbálnom. Ha a légi egységek ellen védene ez a burok, annak igen tudnék örülni ezen a küldetésen.
591 levél
Válasz 08.12.01. 13:44 #897
nazgul
Hát,lesz egy-két ilyen szemétkedés,jó tanácsként annyi,ha csak nincs időhöz kötve,semmit se fejezz be addig,amíg nincs tartalékba jó sok egységed Elismerem,elég macerás,mert néha csak csordogál a pénz,de megéri kivárni,én egyszer tévéztem egy ilyen pénz gyűjtögetősdi alatt At Athéna löveg pajzsa a kis ikon nal aktiválható az egység profillapjának a bal oldalán,tehát kat az az egységre,és baloldalt Elég jó,megfogja a kilőtt rakétákat,bár nem tart sokáig,de gyors vészelhárításra tökéletes
2087 levél
Válasz 08.12.01. 11:13 #896
Shadowguard
Én az alap bombázókat küldözgettem folyamatosan, a bázisvédelem meg le volt tudva a Mirage-tankokkal, amit az elején kaptam meg egy nagyadag rakétateleppel. Mondjuk nálam amikor már elérhető volt minden küldetésnél 5 reptér volt a minimum és az már elég szépen tudja irtani a népeket, még ha nagy is a veszteség, de megtérül. Egyébként a gép b***hatja a vasfüggönyös egységeit a védelemnél, mert nem kétéltűek és a Chronoszféra leszedi őket
A szövetséges nekem szerencsére nem bénázott jelentősen, bár lehet ez csak az én szerencsém
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
441 levél
Válasz 08.11.30. 22:13 #895
TurboX
Hülyeséget nem szeretnék mondani az Athena Cannon pajzsával kapcsolatban mivel én sem használtam, gondolom az elsődleges feladata hogy elnyelje/lecsökkentse x-ideig az x-hatókörön belüli sebzéseket.

A flotta véleményem szerint teljesen felesleges, ráadásúl rohadtúl pénzigényes. Bombázók megoldanak mindent megfelelő irányítással. Patch nélkül is kivitelezhető.
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
51813 levél
Válasz 08.11.30. 21:29 #894
Barthezz
Japán kampányban is lesznek ilyen szemétkedős pályák, mint az Allies 8-9?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.