Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» C&C: Red Alert 3

Command & Conquer: Red Alert 3

Command & Conquer: Red Alert 3
A legutóbbi Command & Conquer: Red Alert 3 cikkek, hírek
51814 levél
Válasz 08.11.30. 21:28 #893
Barthezz
Köszi srácok a tippeket, hát tényleg jól fognak jönni. Pl. akkor ezek szerint ezzel basztam el, hogy kiadtam a szövetségesnek a területtámadás parancsot az ő oldalán levő vasfüggönyökre, s lehet, ha békén hagyom, hogy saját tempójában irtsa le, akkor nem veszik oda a bázisa...

Aztán pl. nem tudtam, hogy a szuperfegyverét én irányítom, kb. 5 perccel a számláló lejárta előtt vettem észre, amikor már késő volt... Meglepetésként ért az is, hogy a legfelső vasfüggönyt nem lehet szárazföldről elérni, feleslegesen mászott oda a csapatom...

Mi amúgy ez a pajzs funkció az Athena lövegnél? Nekem nem tűnt csak ez fel?

Illetve a Dreadnaught-ok ellen mit lehet tenni azon kívül, hogy késve ráküldök 4 bombázót? Ti építettetek flottát vagy tényleg kizárt, hogy még arra is legyen idő és pénz?

Jah és felpatchelni sajnos bizonyos okok miatt nem tudom a játékot Talán nem bug miatt volt, hogy a szuperfegyvere az elpusztítás után is tüzelt, hanem mert kb. 15 másodperccel a tüzelése előtt lőttem rá protonágyúval (ekkor töltődött csak fel nekem) és lehet, még éppen befért neki egy tüzelés...
591 levél
Válasz 08.11.30. 21:11 #892
nazgul
Hát,Century nehézbombázókat én a vasfüggönyök ellen vetettem be TurboX Kinek melyik szimpatikusabb,úgy csinálja Amúgy végig vittem legnehezebben az egész játékot,aki elakadt,annak elmondom az én megoldásomat
441 levél
Válasz 08.11.30. 21:07 #891
TurboX
No, ezek szerint több megoldás is van
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
441 levél
Válasz 08.11.30. 21:04 #890
TurboX
Mirage tankkal (+ egy pár anti-air támogatással) hamar legyalulhatóak a vasfüggönyök, mind2 szuperfegyverre szükséged lesz és bázisvédelmi lövegekre. A kulcs min.8db bombázó amivel "könnyedén" porig rombolhatod a kilövőállomást.
ill. azt se felejtsd el, hogy a szövetséges szuperfegyverét is te irányítod
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
591 levél
Válasz 08.11.30. 20:59 #889
nazgul
Szia Barthezz Ezzel a pályával én is szívtam eleget,de van megoldás Lehet,nálad programhibák is vannak,tedd fel a legutóbbi patchet,persze miután a mentéseket kimentetted Szóval,a teleportáló kronoszféra gépet mindenképpen építsd meg a légpárnás hajó,mérnök bele ültet,és máris jobban mennek a dolgok.Pédául én be teleportáltam két mérnökkel a bombához.Két mérnök kirohan,bomba és vasfüggöny elfoglal,elad,lett egy csomó pénzem A fent,baloldalon lévő vasfüggöny a megvásárolt szuperképességgel,az ejtőernyősökkel elintézhető.Elég a lagalapabb is,két puskás 50 százalék esélyel szétpuskázza neked A hidat prizma tornyokkal védd,kiegészítve Athéna lövegekkel,a pajzs funkciójuk nagyon jól jön! Én mikor leomlott a függöny,beteleportáltam négy mirage tankot,és szét is lőtték egy perc alatt.Nekem már nem volt ott védelem,de ha lenne,szuperágyút nekik A szövetségest ne utasítsd semmire,akkor békén hagyják.
51814 levél
Válasz 08.11.30. 20:27 #888
Barthezz
Oh értem, akkor ez bukta, azt hittem már végigtoltad...

Akkor hát várok jövő hétvégéig, holnap reggel tényleg utazom vissza Bp-re, most este meg inkább filmet nézek, s nem ezen cseszem fel tovább az agyam.
27766 levél
Válasz 08.11.30. 19:55 #887
LordMatteo
Bocsi, én ezt már nem csináltam meg.

4.-ik küldinél jártam, amikor elszállt a gépem, erre meg nem akarom leszedni, mert nem az enyém. Holnap spurizol Pestre, hétvégére már új gépemről tolom, a kedvedért elrohanok az Allied vonalon eddig
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51814 levél
Válasz 08.11.30. 18:43 #886
Barthezz
Az a baj, hogy vagy pite egy küldetés nehézsége, vagy vmi gecinehéz, mint ez Vagy mint az előző pálya, de az azért ennyire durva nem volt...

Ráadásul baromi gyors a játékmenet, szívem szerint vagy lassítanék a sebességen, vagy lepauzálnám és úgy adnám ki a parancsokat, de egyikre sincs lehetőség és így csak kapkodom a fejem jobbra-balra Nincs idő átgondolni egyetlen döntést sem, sokszor pedig 2-3 helyen kellene egyszerre ott lennem és beavatkoznom...
31929 levél
Válasz 08.11.30. 18:34 #885
szbszig
Nocsak, talán annyira mégsem triviális a játék?...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51814 levél
Válasz 08.11.30. 18:22 #884
Barthezz
Jah és balfasz szövetségesem már megint béna volt, egyszer csak betámadtak a szovjetek kelet felől, mondom hogy a faszba, aztán látom, hogy nem volt már meg a szövetségesem bázisa, béna pöcs hülye AI

Jah és dreadnaught-ok is dögöljenek meg, elkezdi velük a pálya végén lőni a bázisomat meg az egységeimet, nekem meg nincsenek vízi erőim, mert fél óra alatt ilyen kurva kevés pénzből lehetetlen még tengerre is gyúrni

Szóval vki írja le, mi a taktika erre a fosszemét küldire, mert mindjárt kibaszom a billentyűzetet az ablakon, olyan ideges lettem
51814 levél
Válasz 08.11.30. 18:00 #883
Barthezz
Utolsó Allies küldetés megoldását vki írja be, mert már órák óta szarakodom vele és mindjárt idegbajt kapok Ezt lehetetlen megcsinálni, fél óra egyszerűen nem elég és közben még olyan támadásokat is kapok hogy még a bázisom is szétszedik a végére Odáig jutottam, hogy nagy nehezen kiiktattam mind a 6 vasfüggönyt, de olyan kibaszott sok hp-je van a kilövőállomásnak, hogy lehetetlen megsemmisíteni Csak bombázókkal tudom elérni, mivel egy kibaszott szigeten van az egész. Jah igen, kronoszférám nincs és ahogy látom, hiába teleportálnék át egy pár egységet vele, mert qrva erős a sziget szárazföldi védelme.

És mi a lófaszért tudott vákuumimpulziós bombát belőni nekem amikor elpusztítottam még direkt időben neki a fegyverét? Ezzel vág haza, mert amikor ezt belövi az összes erőművem megsemmisül és 2 perc alatt szétkapja a bázisom

SPOILER
Rohadt kurva geci tetű picsa életbe ennek a kurva kibaszott szarszemét lehetetlen küldetésnek
51814 levél
Válasz 08.11.29. 16:32 #882
Barthezz
Nah, kezd azért megjönni a nehézség. Már a szövetséges 7-es küldin is megizzadtam, főleg mikor a semmiből előjött a japán flotta és kb. a fél bázisomat szétlőtte, nah meg szart se értek a hajóim a japánok ellen, így légierő / kronoszféra párossal kellett a szigeteket megtisztítanom.

De ez a 8-as, kubai Kirov-vadászós pálya vmi kegyetlen durva volt. A szövetséges tábornokom ezúttal iszonyat bénán játszott: a hülyéjének nem volt elég erőműve, de csak vette sorra a harcképtelen tornyokat (irtózatosan durva AI bug ez), s kb. 20 perc alatt szét is szedték teljesen a szovjetek. Szal egyedül maradtam 5 Kirov-indító stadion ellen és hát legalább 10-szer kb. vissza kellett töltenem az állást, hogy ne lógjanak meg (volt hogy 4-5 Kirov is egyszerre a levegőben volt a térkép különböző pontjain). Végül csak légierővel oldottam meg. Mig-ek a Kirov-ok ellen + bombázók a stadionok ellen, nah meg a szuperképességek megfelelő variálása.

Utsó küldin vagyok, egyelőre 15 másodperc alatt defeat-et kaptam, mert pont belerohantam az MCV-vel egy ruszki tankba
31929 levél
Válasz 08.11.29. 16:03 #881
szbszig
Ennyi. Elegem van ebből a szarból. Többször nem fogom újrakezdeni.

Ha nem tudnak normálisan futó demót kiadni, akkor letöltöm a teljest, felpatchelem rendesen, és azt próbálom ki.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51814 levél
Válasz 08.11.29. 14:19 #880
Barthezz
Tutorialtól frászt kaptam az óvódás dedózó tankok miatt, így hagytam a 'csába De amúgy tényleg az, hogy egyik egységnek sem célzott támadás volt eddig a másodlagos képessége, hanem általában fegyverváltás, ilyenek, ezért nem ugrott be, hogy most azzal kéne próbálkozni... Meg baromi ritkán veszek kirokoptert amúgyis...
27766 levél
Válasz 08.11.29. 12:44 #879
LordMatteo
A kifagyásra van egy orvosság, mijjá megy PM, hogynefaggyá' ki.

Azon a pályán amúgy nem kell semmi mást csinálni, mint átváltania Riptideot fegyverblokkolásra, majd támadni vele, a delfinek elrendezik a többit.

Barthezz: Nézd, már nem tudom kifejezni mennyire n00b vagy Amúgy Tutorialt tessék végigtolni, ott elmondják ezt is a buzifejű tankok
A kibaszás társas játék, sose feledd.
31929 levél
Válasz 08.11.29. 03:28 #878
szbszig
Megcsináltam a Krasna-45 pályát (aka. cirkuszi medvék versus japán iskoláslány). 10 perc játékidőm volt benne a statisztika szerint úgy, hogy Barthezz-zel ellentétben direkt végighallgattam minden egység leírását, mert ha már egyszer letöltöttem ezt a 2 gigát, akkor végignézem, úgy voltam vele. Szóval egy vicc volt az egész. Aztán elkezdtem a Heidelberg pályát (aka. delfinek versus vasfüggöny). Az is egy vicc volt. Legalábbis addig, amíg a felénél nem fagyott ki az egész hirtelen. De úgy, hogy még a Windowsba se tudtam ctrl+alt+del-lel visszalépni, úgyhogy resetelhettem a gépet. Most újrakezdhetném, de valahogy nincs kedvem végigszenvedni az űbergagyi elejét, ahol tanítgatják, hogyan kell használni a riptide fantázianevű hajócsodát. Plusz nekem a szövetségesem idióta delfinjei nem akarták követni a strike parancsot, ott küzdöttem percekig, hogy a négyből egy végre megtámadja a Tesla-tornyokat. Ja, és mellesleg kíváncsi vagyok, milyen lehet a kampányok nehézsége, ha medium fokozaton így néz ki a harmadik pálya a kilencből...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51814 levél
Válasz 08.11.29. 01:49 #877
Barthezz
Bazz Jó, így tényleg egyértelműnek tűnik, de az összes egységnek olyan volt eddig a másodlagos képessége, hogy a kis ikonra kattintottam és ennyi, ennél meg akkor ezek szerint nem Gondoltam ugyanúgy működik, mint a fagyasztás... Amúgy így nem szoktam semmilyen RTS-sel sem játszani, hogy fogalmam nincs bizonyos dolgokról, de itt nem motivál semmi, hogy rájöjjek bármire is, csak minél előbb legyek túl a küldetéseken, pláne ha Japán ellen kell játszani, evvan...
1146 levél
Válasz 08.11.29. 01:23 #876
sysnrt
Júj, ezt már nem bírom ki szó nélkül: nem az Alt-ot kell lenyomni, hanem az egység képe melletti kis ikonra kell rákattintani (bal gérgombbal ), aztán a kívánt egységre kell rákikkelni. Az "alt." nem a billentyű, hanem az alternatív rövidítése. Amúgy ha kicsi az egység, akkor gyorsabb, de könnyen sebezhető. Például az utolsó szövetséges küldiben így juttatják át az MCV-ket az orosz védelmeken.
51814 levél
Válasz 08.11.29. 00:02 #875
Barthezz
"meg volt valami kőkemény orosz motívumokból felépülő nagyzenekari mű, na az is jó volt"

Ne is mondd, nevelőapám pár napja bejött, hogy normális vagyok-é, hogy szovjet katonai indulókat hallgatok? Felvilágosítottam, hogy nem zakkantam meg, csupán egy játék háttérzenéje megy épp
51814 levél
Válasz 08.11.28. 23:59 #874
Barthezz
Jó, de ezt honnan kellett volna tudnom, hogy az ALT-ot le kell nyomni mellé? Amúgy mi van akkor, ha kicsi az ellenfél? El lehet taposni, mint a DN 3D-ben?
51814 levél
Válasz 08.11.28. 23:58 #873
Barthezz
Nini, kit láttam az imént a retekklubbon a tv-t kapcsolgatva? Az amerikai elnököt
27766 levél
Válasz 08.11.28. 19:07 #872
LordMatteo
Ez nem hiba, hanem n00b vagy

A kicsinyítés az célzott alt. tüzelés, tehát ráklattyolsz, kiválasztod hogy mi legyen matchbox, és az lesz, aztán újratöltődik a fegyver. Vigyázz mert ilyenkor gyorsabbak az ellenfelek, ha kicsik.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
31929 levél
Válasz 08.11.28. 18:57 #871
szbszig
Csak egy-két szót tennék még hozzá az első benyomásokhoz, mert éjszaka már csak a tutorialt néztem végig a demóból.

Szóval ami a legelsők között feltűnt, az az volt, hogy kuŽva közeli az alap kameraállás. Aztán még megszólal, hogy görgessem az egeret, és zoomoljak rá. Mondom, ez hülye... De tény, hogy még a legtávolabbi kameraállásból is elég kis terület látható csak át sajnos.

Aztán az egységek sem nyerték el a tetszésemet, bár kétségtelen, hogy mint már említettem, mediumnál feljebb nem tudom venni a grafikát, másrészt pedig a Generalsban vagy akár a Warcraft 3-ban is eléggé baltával faragottak az egységek, mégis mindkettőt nagyon megszerettem néhány nap játék után. Úgyhogy erről még változhat a véleményem.

Ez a co-commanderes ötlet mindenképpen jónak tűnik, bár a tutorialos bemutatása alapján nem az jött le, mintha olyan nagyon mélyen ki lenne dolgozva, hiszen csak néhány alapvető parancsot lehet kiadni neki. De ettől függetlenül ezzel kapcsolatban még bizakodó vagyok.

A videók ripacskodása meg a pályák betöltésekor és teljesítése után felbukkanó cicis nénik képe nem, a zenék viszont (legalábbis az a kevés, ami szerepel a demóban) nekem kimondottan tetszettek. A Hell March új feldolgozása is bejött, meg volt valami kőkemény orosz motívumokból felépülő nagyzenekari mű, na az is jó volt.

És közben gondolkodtam, lehet, leszedem itthon is a demót még egyszer. Már csak azért is, mert kíváncsi vagyok, hogy a durván négyéves, pesti asztali gépem után a laptopomon milyen felbontással tud futni ugyanaz a játék.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51814 levél
Válasz 08.11.28. 13:52 #870
Barthezz
Nem használom én sem a kirokoptert, csak pl. vettem egyet most is, hogy feltartóztassam vele az elnök limuzinját, de a kicsinyítésre egyszerűen nem enged átváltani még akkor sem, ha minden fejlesztés maxon van...

Többivel egyetértek, nagyon gagyi, bugos, következetlen az egész történet...
2088 levél
Válasz 08.11.28. 13:21 #869
Shadowguard
Jaja, a hírszerzési adatbázisnak volt egyfajta kellemes bája a C&C3-ban. Emlékszem volt olyan küldetés, amit csak azért kezdtem elölről, mert nem sikerült megszereznem egy információt. Pedig nem is volt rövid küldetés
A Kriokopterrel nekem nem volt bajom, bár az is igaz, hogy csak egyszer vagy kétszer használtam, mert szvsz teljesen haszontalan. Vagy legalábbis a bombázók sokkal hasznosabbak.
A logikához meg csak annyit, hogy ebből a játékból tökéletesen hiányzik. Pl. miért nem akkor árul el a főtitkár, amikor már teljesen legyőztük a szövetséges haderőt? Sokkal kisebb lenne a seregem, elvégre nagyobbak a veszteségek. Nem lett volna jobb inkább a kettőhöz hasonlóan akkor már bizonyítékokkal alátámasztani az árulást és direktben küldeni ellene engem?

Ja igen, kissé újrafelhasznált stílusa van a dolognak. Csak a kettőben Yuri vádolta árulással az ottani főnököt és utána kiderül, hogy áruló itt meg a főtitkár és ő árulta el, hogy áruló(szépen megfogalmaztam )
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
51814 levél
Válasz 08.11.28. 13:09 #868
Barthezz
Jah jó, igazából annyira nem tud lekötni a játék, hogy eszem ágába nem jutna még egységleírásokat is olvasgatni. A C&C3-ban végigolvastam a teljes hírszerzési adatbázist, mert annak megfogott a hangulata. Ezé a játéké nem. Mellesleg akkor is hibásan mondták el a küldetést, mert nekem ejtőernyősöket mondtak, nem pedig bombázó általi csapatszállítást. Meg illogikus, hogy egy bombázó legyen a csapatszállító, ezért nem is fordult ez meg a fejemben...

Jah és még egy rejtély: A kirokopternél nálam sosem eged átváltani a kicsinyítőfegyverre és basznak kiírni, hogy miért...
2088 levél
Válasz 08.11.28. 12:56 #867
Shadowguard
Pedig nem teljesíthetetlen Csak nem a támogatásként kapható ejtőernyősökkel kell ledobni a mérnököt(mert azzal nem is lehet), hanem az egyik bombázót lehet használni csapatszállításra is és abba kell beletenni egy műszaki szakit. Tessék figyelmesen elolvasni az egységleírásokat.
Az elkapás meg tényleg elég hülyén lett megoldva, de biztos volt az elnökúrnak beépített Chronosphere-je(ami egyébként régóta zavar... A krono ugyanis legjobb tudomásom szerint időt jelent. Na most a teleportnak mi köze az időhöz? Tanya övénél logikus, de itt...)
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
51814 levél
Válasz 08.11.28. 12:31 #866
Barthezz
Ez de fos volt (Allies Rushmore hegyi pálya). Eleve a mellékküldetést nem lehetett teljesíteni. Azt mondták, úgy juttathatok mérnököket a 3 elfoglalandó - szárazföldről egyébként elérhetetlen - irányítóközponthoz, hogy ejtőernyővel ledobom őket a hegyre. Nah most akárhányszor is próbálkoztam, mindig 2 alapkatona + 1 kutya érkezett az ejtőernyővel, mérnöknek híre hamva nem volt. Gratula ehhez a készítőknek.

Másrészt aztán ráküldtem 3 raj bombázót a fő célpontra és már el is volt intézve a pálya. ha ezt tudom, már az elején ezt csinálom, s nem szarakszok 20 percig.

Aztán meg hogy kapjam el az elnököt. Nah most rejtély, de a limuzinja vmilyen módon "átteleportált" a térkép aljára. Aztán meg a bázisom fölött akart menekülni helikopterrel... Kapásból le is szedte automatikusan a légvédelmem és ennyi volt az egész küldetés. Ekkora egy fos játékot, no comment...
51814 levél
Válasz 08.11.28. 09:58 #865
Barthezz
Megnyugtatlak: A játék max. grafikán is majdhogynem élvezhetetlen
2088 levél
Válasz 08.11.28. 07:53 #864
Shadowguard
Ha már szóba kerültek a beállítási lehetőségek:
Miért van az, hogy nekem jobban tetszik mediumban mint High-ban? Még ha figyelmen kívül hagyom az idióta körvonalazást is(amit első játékomkor a régi gépen nem észleltem) akkor is sokkal plasztikusabbnak tűnnek az egységek és az épületek.
Mondjuk a víztől eltekintve nem látok különösebb változást a két beállítás között. De a víz tényleg szép
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
31929 levél
Válasz 08.11.28. 01:37 #863
szbszig
Na, hát végül mediumon még elviselhetően fut, azt tapasztaltam. Így viszont jó ronda a víz sajnos. Ha a vizet feljebb veszem high-ra, akkor azonban azonnal diavetítés a vége. Ha a többit veszem fel high-ra, és a vizet hagyom mediumon, akkor kevésbé szaggat, de még mindig élvezhetetlen. Szóval maradhatok a mediumnál...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31929 levél
Válasz 08.11.28. 00:44 #862
szbszig
Jól van, bazze, letöltöttem a demót, erre minden felbontást beállított rögtön low-ra, és siránkozik, hogy feljebb ne merjem venni, mert szar a gépem hozzá...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
27766 levél
Válasz 08.11.27. 22:59 #861
LordMatteo
....

Na menjél, és nézz inkább egy kis hentait. Közben mondj vmi jó animét Mondjuk mostanában se időm, se gépem letöltögetni, de a Death Noteot is nemrég néztem újra.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
31929 levél
Válasz 08.11.27. 22:58 #860
szbszig
51814 levél
Válasz 08.11.27. 22:57 #859
Barthezz
Én meg a Clone Wars-ban a ribanc Ahsokát nem
27766 levél
Válasz 08.11.27. 22:56 #858
LordMatteo
Hö?

Mondjuk a GTA III-ban is van Asuka
A kibaszás társas játék, sose feledd.
31929 levél
Válasz 08.11.27. 22:52 #857
szbszig
Igazad van, sose bírtam azt a kis ribanc Asukát.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
27766 levél
Válasz 08.11.27. 22:49 #856
LordMatteo
Nem is vártam Tőled mást...

SPOILER
A kép csakúgy van : D
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51814 levél
Válasz 08.11.27. 22:49 #855
Barthezz
Azt se Csinálj vmi mást, vmi számodra szokatlant
31929 levél
Válasz 08.11.27. 22:46 #854
szbszig
Ja-ja, ő jelenti (már csak) a fő motivációt, hogy kipróbáljam.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
27766 levél
Válasz 08.11.27. 22:44 #853
LordMatteo
A Felkelő Nap Birodalmának "hőse" egy animelány!
A kibaszás társas játék, sose feledd.
31929 levél
Válasz 08.11.27. 22:39 #852
szbszig
Szóval nézzek inkább animét helyette, azt mondod?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
51814 levél
Válasz 08.11.27. 22:36 #851
Barthezz
Készülj fel: Még annál is szarabb, mint ami legrosszabbat el tudsz képzelni
31929 levél
Válasz 08.11.27. 22:30 #850
szbszig
A demóban pontosan hány pálya és melyik frakciók szerepelnek? Épp most gondolkodtam, hogy letöltöm, és belepillantok, tényleg olyan szar lett-e, mint amilyennek mindenki mondja...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
8615 levél
Válasz 08.11.27. 20:53 #849
davkar9
Hell, it's about time!
Simple. Eternal. Beige.
766 levél
Válasz 08.11.25. 17:40 #848
PC Dome
Új hír a játékról
Red Alert 3 demo
Ha furcsa időpontban is, de megérkezett az RTS demója.
27766 levél
Válasz 08.11.24. 20:41 #847
LordMatteo
Ez minimum egy TK-t ér.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
673 levél
Válasz 08.11.24. 20:39 #846
huli.ig88
ja , tudom 9ig barátok közt van...
huli
27766 levél
Válasz 08.11.24. 20:18 #845
LordMatteo
Kitartás, mindjárt Highway Tampa!
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51814 levél
Válasz 08.11.24. 20:13 #844
Barthezz
Hát én dettó. Hétközben fent vagyok Bp-n és dolgozom, s csak hétvégén tudok játszani, mikor hazautazom. Időm is akkor van rá, meg a játékra alkalmas gépem is otthon van

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.