Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» C&C: Red Alert 3

Command & Conquer: Red Alert 3

Command & Conquer: Red Alert 3
A legutóbbi Command & Conquer: Red Alert 3 cikkek, hírek
51811 levél
Válasz 08.11.10. 10:37 #743
Barthezz
Jajj én meg amin még kiakadtam, az az volt, hogy a 7-es pályán megjelent vmi gyalogos egysége a japánoknak, s egyetlen mozdulattal a levegőbe repítette az Apocalypse tankjaimat vmi pszionikus energiával, majd összeroppantotta és ledobta őket a földre. Annyira de annyira gáááááz

Jah meg a Transformers robotok, akik egyszer csak rohamtempóban megindulnak a tankjaim felé, s elkezdenek szumózni ellene Ennél fos-szarabb ultragagyibb játékot én még életemben nem láttam...
2087 levél
Válasz 08.11.10. 10:19 #742
Shadowguard
Tanya már a szereplőválasztásnál el lett cseszve Miért kellett neki is szőkének lenni? Főleg, mert emlékeim szerint az előző részben vörös volt.
Egyébként a különleges képességét meg jobb nem is említeni. A chrono-övtől engem a röhögés kerülgetett. De az se semmi, ahogy bemászik a tankok alá és felrobbantja őket(tudom, ez előzőben is volt, de ott se tetszett). Meg összességében is gyengébb, mint szovjet kolléganője. Lőtávolság tekintetében főleg.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
31 levél
Válasz 08.11.09. 22:30 #741
Petreszku
Szerintem Tanya vagy Natasha tök mindegy a színészi képességeik azok valahol a nulla és a mínuszok között vannak.Sajnos a játék is oda került a széria többi részéhez képest.Inkább nyomom a RD1 az a CSÚCS!!!
27765 levél
Válasz 08.11.09. 20:48 #740
LordMatteo
Én még csak ott tartok, tovább nem bírtam.

Amúgy amilyen jó csaj az amcsi összekötő, annyira szar a színészi teljesítménye, kb a legszarabb akit eddig láttam a játékban. Amikor bemutatták az első videóban, hangosan felröhögtem azon a mosolyon.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
38325 levél
Válasz 08.11.09. 20:40 #739
kopé
több olyan küldi van.

amúgy tényleg elég gáz megoldás az fix.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
27765 levél
Válasz 08.11.09. 20:29 #738
LordMatteo
Főleg az gáz, amikor allied parancsnokként Makszim az alparancsnokunk...Jajj bocs 1713
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51811 levél
Válasz 08.11.09. 20:21 #737
Barthezz
Szövetséges kampánynak majd jövő hétvégén tudok csak nekiállni, szal addig ne spoilerezzetek, mert lelövitek előttem ezt a remek kis történetet
27765 levél
Válasz 08.11.09. 20:20 #736
LordMatteo
Én az Allied nemtommelyik küldijén szartam be, amikor Tanya és Natasha együtt nyomul, az kész... Egyértelmű, hogy Natasha jobb

Tányát amúgy igen-igen elbaszták (most nemúgy), pl a hang az vmi iszonyat szar. Amiket mond, betűről-betűre ugyanazok, amit a kettőben mond, csak hát más szinkronnal, okádék...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51811 levél
Válasz 08.11.09. 20:14 #735
Barthezz
Hát nekem már az nevetséges volt, hogy a Japán Birodalom legyőzése egyetlenegy küldetés volt. Nagyban lerohanják Oroszországot, technológiailag jóval fejlettebbek, szovjetek meg odamennek a Fudzsi hagyhez és már el is intézték az egész birodalmat. Nevetséges Nah meg Allies legyőzése is. Csak úgy elruccannak mindenféle előzmény nélkül New Yorkba és hipp-hopp, már ők is le vannak győzve Amerika többi része meg le van szarva, elég csak NY-ot bevenni és övék az ország

Szal ilyen szar kampányt még játékban nem pipáltam. RA2 története mennyivel jobban össze volt rakva. Minden helyszínen több csata is lezajlott, vagy akár a C&C 3-ban is szépen fokozatosan, egymásra épülve zajlottak az egyes küldetések. Szal full hihető volt, hogy a kampány végére valóban megvolt a győzelem. De itt? Összefüggéstelen utazgatás a helyszínek között, küldetések között egy szál összekötő kapocs nincs, aztán meg egyetlen küldetésbe telik mindkét birodalom legyőzése úgy, hogy addig csak védekeztünk ellenük. Ezt komolyan gondolták?
27765 levél
Válasz 08.11.09. 20:04 #734
LordMatteo
Én elsőre csak lestem, hogy miért nincs rajta semmi alul, aztán leesett, hogy van, csak épp alig látszik...

másikra: Aha, egyiptom, Ízisz kultusz = vikingeknek kapáltak.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
38325 levél
Válasz 08.11.09. 19:51 #733
kopé
hát attól függ h mi volt a kitűzött cél.

amúgy lenyomtam még 2 szövi pályát.
mit ne mondjak ez "fordulat" itt a 4. pályától elég nevetséges.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51811 levél
Válasz 08.11.09. 18:40 #732
Barthezz
Végülis elérték a készítők, hogy a játékos a f*szát verje a játékra, csak ezt sajnos nem magával a játékélménnyel, hanem a vidokba pakolt csajokkal sikerült elérniük
51811 levél
Válasz 08.11.09. 18:38 #731
Barthezz
"Tévedés ne essék, nem vagyok/vagyunk a "Fikázzuk, mert fikázni jó!" elv híve, de azthiszem sokan többet vártunk egy ekkora névtől. Akinek tetszik játszon vele. De a tény, tény marad miszerint ez a produktum nem volt más mint a RA kedvelők szemenpisálása. "

A te hsz-edben pedig itt a pont, jól összefoglaltad vele a lényeget a játékot illetően.

A co-op társamat amúgy én is a gyülekezéssel bírtam rá pl., hogy a 8-as pályán ne ők rombolják le helyettem a vulkán tetejét (nevetségesen könnyű volt az a pálya ahhoz képest, hogy utolsó előtti ), csak az a gáz, hogy mihelyt a gyülekező pontra érnek, kapásból újra támadni kezdenek, így kb. fél percenként kell kiadogatni nekik a gyülekező pont parancsot, ami baromi idegesítő, ráadásul ha nem figyelek, már be is fejezték helyettem a küldetést Őszinte gratulációm ehhez a készítőknek!
38325 levél
Válasz 08.11.09. 17:53 #730
kopé
vikingek rullz.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
38325 levél
Válasz 08.11.09. 17:53 #729
kopé
na 3 küldetés erejéig belelestem az amerikaiba, nehzségben kb a szovjet szinten áll.
tényleg nulla eddig a game, kíváncsi vagyok mikor fog majd újat mutatni.

más: a szövetséges összekötőtiszt, az a hadnagy télleg k.jól néz ki, az a láb...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
27765 levél
Válasz 08.11.09. 15:23 #728
LordMatteo
Épp most tolom újra az AoM-ot, még mindig tökjóóó
A kibaszás társas játék, sose feledd.
31 levél
Válasz 08.11.09. 15:22 #727
Petreszku
Sziasztok.Játszottam az összes RA-val,és a legjobb rész a RA1 volt atöbbi valami silány próbálkozás.A RA1 nagyon király volt,a kettő és a kiegje már halóvány volt a RA3 egyenesen borzadáj.A másik nagy kedvencem SC a mai napig.Várom a SC2 remélem sokkal jobb lesz mint a RA3!!!Szóval én mind a kettőt nagyon szeretem,de a RA3 most számomra egyenlő a kritikán aluli játékkal.
441 levél
Válasz 08.11.09. 14:56 #726
TurboX
Co-op dologhoz még annyit hozzáfűznék hogy a szövetséges géptársam nem egyszer rondított bele a terjeszkedésembe (mellém expelt, így esélyem nem volt a nyersanyag begyűjtésére csak ha leromboltam a collectorait), ill. az is néha előfordult hogy nagyvonalakban helyettem nyerte meg a küldetéseket. Aztán rátaláltam a gyülekező funkcióra ami gyakorlatilag megpecsételte a sorsát a továbbiakban.

Tévedés ne essék, nem vagyok/vagyunk a "Fikázzuk, mert fikázni jó!" elv híve, de azthiszem sokan többet vártunk egy ekkora névtől. Akinek tetszik játszon vele. De a tény, tény marad miszerint ez a produktum nem volt más mint a RA kedvelők szemenpisálása.

"Egyszerűen nem tudták mivel kitölteni a videokat, így a kreativitás és full ötlettelenség teljes következménye lett az, hogy mindent elmondatnak 3-szor"

Ez lehetne akár egy tökéletes zárómondat Barthezz részéről.

#718: mightology
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
51811 levél
Válasz 08.11.09. 14:31 #725
Barthezz
Ugyanez részemről. Ha a te elvárásaidnak az RA3 név alatt eladott silány és tartalmatlan, médiahajhász hulladék is megfelel, légy boldog vele.
1146 levél
Válasz 08.11.09. 14:29 #724
sysnrt
Jólvan, tudod mit, nem érdekel. Ezt a folyamatos fellengzős hangnemet nem vagyok hajlandó elviselni.

Nagy magasságból és széles ívben.
51811 levél
Válasz 08.11.09. 14:24 #723
Barthezz
Vízi hadviselés: Eddig összes RA-nak komoly részét képezte, itt ezt is csak elkomolytalankodták.

Alparancsnokok: Volt már a Generals-ban és a KW-ben is, szal ez nem újítás.

Ötletes parancsnoki képességek: A mágneses műholdat és társait inkább gagyinak és nevetségesnek mondanám, mintsem hogy ötletesnek.

Co-op mód: Jó ötlet lenne, ha nem b*szták volna el azzal, hogy ha egyedül akarom tolni a kampányt, ott legyen zavaró hiperaktív társamként a gép.

Minden egységnek van második képessége: Könyörgöm, ez mióta kuriózum? Ground Control 2-vel játszottál már? Vagy WarCraft 3, ahol bár nem minden egységnek volt több képessége, de amelyiknek volt, annak sokszor 4-5 is befigyelt.

Röhejes videók: Ez pozitívum?


Köszönjük Emese.
1146 levél
Válasz 08.11.09. 14:18 #722
sysnrt
Nem vetted észre, hogy most éppen egyetértettem veled? A játék nevetséges. Mindn elemében. Nekem pont ez tetszik. Egyéni problémád, ha neked nem.

Amúgy meg: Igen, tudok mondani érveket a játék mellett. Vízi hadviselés, alparancsnokok, ötletes parancsnoki képességek, co-op mód, minden egységnek van második képessége, röhejes videók. Úgy felületesen ennyi jutott eszembe, tudnám még gyűjteni, meg is teszem majd egy nagyobb írás formájában.

És milyen ember lennék, ha ennyi kirohanás után egyszercsak azt mondanám, hogy igazad van, szarjáték?

A szarevést meg inkább ne firtassuk.
51811 levél
Válasz 08.11.09. 14:11 #721
Barthezz
Nézd, hetek óta mész szembe "csakazértis" módon az árral, hogy "ez nem szar játék, ez jó játék, ezt alaptalanul fikázzátok", miközben egyetlen darab épkézláb érvet nem hallottunk még tőled a játék mellett, csak olyanokat, hogy "ugyan tényleg szar a színészi játék, de át lehet ugrani a videokat" meg hogy "tényleg gagyik és nevetségesek az egységek, de engem nem zavarnak". Ezek nem érvek, csupán a mi ellenérveink alátámasztása, s egyben elismerése annak, hogy igen alacsony az elvárt igényességi szinted egy játékra vonatkozóan. De ettől még, hogy te a szart is szívesen megkajálod, nem lesz jó játék.

Szóval, lassan tényleg előhozhatnál már vmi olyan érvet a játék mellett, ami mankó nélkül is megállja a helyét. Addig ezek a kirohanásaid az RA3 védelmében mind csak üres és tartalmatlan szövegelések.
1146 levél
Válasz 08.11.09. 14:05 #720
sysnrt
51811 levél
Válasz 08.11.09. 14:03 #719
Barthezz
Nem az a baj, hogy a felkiáltójelekhez kell menni (azzal csupán az, hogy rém unalmasak a feladatok), hanem hogy mi a szarnak kell ezt 3-szor elmondani. Mintha vmi fogyatékos játékos ülne velük szembe, még jó hogy nem szótagolják Az meg hogy át lehet ugrani, nem mentség. Egyszerűen nem tudták mivel kitölteni a videokat, így a kreativitás és full ötlettelenség teljes következménye lett az, hogy mindent elmondatnak 3-szor... Egyszerűen minden elemében nevetséges a játék.
38325 levél
Válasz 08.11.09. 13:51 #718
kopé
age of might-ra gondolsz?
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
1146 levél
Válasz 08.11.09. 13:41 #717
sysnrt
Van erre is megoldás, de ne mondd el senkinek, légyszíves, mert nagyon nagy titok.
SPOILER
Át lehet ugrani.
441 levél
Válasz 08.11.09. 13:40 #716
TurboX
De nem mondják el 3 féle képpen ugyanazt mielőtt elkezdődne a játék. Kizárólag a küldetésszámokat hasonlították össze a sc2vel, amibe belekötni nem igazán lehet.
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
1146 levél
Válasz 08.11.09. 13:31 #715
sysnrt
Oké, kipróbálom, kösz.

Amúgy ez a videoreview elég amatőr. Az egyik szerint egyetlen kasszából megy minden kiadásunk a co-commanderrel. Nem igaz, amit gyűjtünk, az oszlik el, de a pénzünkkel már mi rendelkezünk, abba másnak nincs beleszólása. Másrészt az épületekbe való beszállásolást már a Red Alert 2-ben is alkalmazták, nem C&C3-as hagyomány. Az meg, hogy folyton egy még meg sem jelent játékhoz hasonlítják, eléggé komikus. Ennyit a "szakavatott véleményről".

TurboX: Generals-szal és SC-vel játszottam. Mindkettőben ugynez volt. "Semmisís meg egy célpontot, és vége a küldetésnek/semmisíts meg egy célpontot, és egy új célpontot kapsz."
441 levél
Válasz 08.11.09. 13:30 #714
TurboX
generals, sc, aoe, aom
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
38325 levél
Válasz 08.11.09. 13:18 #713
kopé
W40K: DoW
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
1146 levél
Válasz 08.11.09. 13:15 #712
sysnrt
Aha... mondj egy RTS-t, miben ez nem így van.
38325 levél
Válasz 08.11.09. 12:35 #711
kopé
basszus, vannak benne aranyköpések az biztos, nem kímélik a játékot.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51811 levél
Válasz 08.11.09. 01:12 #710
Barthezz
Megnéztem ezt a GS videot, a köv. résznél majdnem leestem a székről (ez amúgy nekem is igen szemet szúrt a játékban):

"Minden küldetés kb. annyi, hogy megjelenik a térképen egy felkiáltójel és ha odamész, akkor megjelenik még egy, majd ha ahhoz is odamentél, akkor egy 3. is Mikor már nem jelenik meg több felkiáltójel, az azt jelenti, hogy vége a küldetésnek.
(...)
Tök jó, hogy minden pálya előtt van egy faszi a videobejátszásban, aki elmondja, hogy mi a küldetés. Aztán megjelenik egy térkép, ahol aranyos kis rajzolt képecskék formájában ismertetik velünk, hogy mi a küldetés. Majd ha itt is továbbkattintottunk, megjelenik egy néni, aki elmondja, hogy mi a küldetés. Ami végül mindig annyi, hogy menj a térképen megjelölt felkiáltójelhez."




És kb. ez jellemzi is a kampány színvonalát, meg a célközönség életkorát is...
51811 levél
Válasz 08.11.09. 00:46 #709
Barthezz
38325 levél
Válasz 08.11.09. 00:38 #708
kopé
ez esetben hajrá majd.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51811 levél
Válasz 08.11.09. 00:34 #707
Barthezz
Jó ötlet a rakétások, mert teljesen elfeledkeztem róluk. Ők hamar elkészülnek, s 5-6-ot le tudok gyártani belőlük, mire a repülők jönnének. Varanggyal és légvédelmi toronnyal pont ez volt a baj, hogy lassan készülnek el ahhoz képest, amilyen gyorsan jönnek a repülők.
38325 levél
Válasz 08.11.09. 00:32 #706
kopé
jah jolvanna, fáradtvagyok.

hát, nemtom, nekem valahogy kijött az idő vele, de akkor kizárásos alapon próbáld tényleg a rakétásokkal.
mindazonáltal ne hanyagold majd el a légvédelmi tornyokat se.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51811 levél
Válasz 08.11.09. 00:29 #705
Barthezz
"Holnap megpróbálom, meg talán lesz időm még egy küldit lenyomni és akkor jövő hétvégére már csak az utsó Soviet pálya maradna. "

Khm, mintha ezt írtam volna én is


Amúgy mint írtam, nem a szárazföldi csapatok visszaverésével volt a gondom, azt ellátta azon fél perc erejéig a 2 Apocalypse, hanem azzal, hogy 1 percen belül jött egy csapat repülő és még a kezdéstől számítva fingani sem volt időm, már le is rombolták a teljes bázisomat.
38325 levél
Válasz 08.11.09. 00:26 #704
kopé
akkor el kell, hogy keserítselek, mert nem csak 1 szovjet pálya van utána hátra

amúgy az tényleg nehezebb egy kicsit, mert a szárnyas angyalok nagyon jönnek, amúgy pár apokalipszist ha gyorsan benyomsz, akkor azokkal az elején kizárólag tankból és gyalogosokból álló támadásokat vissza lehet verni (haj ól emlékszem az elején csak azok vtak), és akkor amellett van időd/lehetőséged nyomni a migeket, főleg ha bedobsz az apokalipszisek mellé két zúzódarut, mert akkor még javítva is vannak ugye. de éppenséggel a teslák is röhögve el teszik láb alól azokat a japán laza tankokat.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51811 levél
Válasz 08.11.09. 00:22 #703
Barthezz
Ez amiről épp beszélünk. Vagyis a(z ál) japán császár kinyírása utáni első 1 perc.
38325 levél
Válasz 08.11.09. 00:18 #702
kopé
amúgy a hetes pálya az melyik is?
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51811 levél
Válasz 08.11.09. 00:17 #701
Barthezz
Köszi, megpróbálom a rakétásokat akkor. Mig-eket 1 perc alatt még nem fogok tudni venni, szal az a pálya elejére még nem megoldás

Holnap megpróbálom, meg talán lesz időm még egy küldit lenyomni és akkor jövő hétvégére már csak az utsó Soviet pálya maradna.
38325 levél
Válasz 08.11.09. 00:13 #700
kopé
migek.

+ állomásoztass rakétavetősöket, 3-4es csoportokban a bázison.

bár ha van két reptered, akkor a rakétások csak az elején kellenek, mert 8 miggel a komplett pálya feletti légiuralmat ki lehet vívni simán, főleg ha ügyesen lenyomod az ellenséges reaktorokat -> légelhárítás = 0
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
38325 levél
Válasz 08.11.09. 00:11 #699
kopé
Nah lenyomtam a szovjet hadjáratt, na ki lett a főtitkár, nah ki? húúú. nagy meglepi...

az utolsó pár pálya nevetséges volt, a japán császár meggyilkolását leszámítva mindegyik nevetséges volt, de annak is csak az elején volt nehéz, amíg nem hoztál össze rendes légvédelmet.

hnap belelesek az amerikaiba.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51811 levél
Válasz 08.11.08. 23:34 #698
Barthezz
Nekem is klasszikus az RA1 (illetve a C&C1), ahogy az SC is, s részemről nem is szeretem összehasonlítani a 2-t, mert nem tudnám megmondani, melyik a jobb. 13-14 éves pöcsként ezen a 2-n nőttem fel, rengeteget játszottam anno mindkét(három) game-mel, s még most is úgy gondolok vissza rájuk, hogy azóta 1 játék sem nyújtotta számomra azt az élményt, mint ezek. Nyilván persze ebben az is benne van, hogy első RTS-eim voltak, így maga a stílus is itt még tök újdonság volt számomra.

Multizni amúgy régebben sem szoktam, mikor még jóval többet játszottam (igaz akkor meg netkapcsolatom nem lett volna hozzá ). Vhogy engem mindig is a kampány motivált, hogy előrehaladjak egy történetben, s változatos küldetéseket játszhassak végig.
2426 levél
Válasz 08.11.08. 23:27 #697
Szabip
Számomra örök etalon az RA1 , vami olyan mint az SC másoknak. Azt számomra senki még nem léptet túl.

Elismerem az Sc érdemeit, továbbá a legnagyobbak közé sorolom.

Amennyiben nincs sok időd tényleg ne állj neki multizni, mert nem bírnád abbahagyni, annyira rá lehet kattanni, nálam a Generalsal kezdődött annó.
Időrabló de tényleg
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
51811 levél
Válasz 08.11.08. 23:22 #696
Barthezz
Bocsi a floodért, de egy gyors kérdés:

Sovietekkel mi a legjobb módszer légi egységek elhárítására? Elkezdtem a 7-es küldit, de mielőtt még bármit érdemben csinálhattam volna, kb. 1 percen belül megjelent egy csapat repülő, akik fél perc alatt leamortizálták a teljes bázisomat, s buktam is így a küldetést. Volt 2 Apocalypse tankom, de azok már nem lőnek levegőbe... A varangy (OMG, ki követte el ezt a fordítást?) sztem papírvékony páncélzatú, hamar elhullik. Légvédelmi tornyot meg csak egyesével lehet építeni, így max. egyet tudnék felhúzni a repülőraj megjelenéséig...
51811 levél
Válasz 08.11.08. 23:19 #695
Barthezz
Azért SC 1 is volt éppen olyan korszakalkotó, mint RA1. Egyrészt itt jelent meg először az, hogy az egyes felek egymaradt a balance. Másrészt itt vezették be először a kampányba a hősöket.
51811 levél
Válasz 08.11.08. 23:17 #694
Barthezz
Nem akartam 2 külön hsz-be írni, szal értelemszerűen az SC2-re vonatkozó válaszom a 2. hsz-edet illette.

A multizás sajnos egyáltalán nem fog meg engem, időm se lenne rá, hiszen míg mások a single-t végigtolják pár nap alatt, addig az nekem 2-3 hónapba telik szinte minden játéknál (heti 2-5 órát töltök játékkal már csak, kivéve persze a hosszabb hétvégéket, szüneteket). De amiket írsz, ez így rendben is van, bár RA3 multiját is csak akkor lehet élvezni sztem, ha vki túl tud lépni az óvódás színvonalú egységeken. C&C 3 esetén már más a helyzet, nekem a KW nem jött be, de mert csak a single rész alapján véleményeztem. Ott elhiszem, hogy a multit játszók élvezték és jó játéknak tartják.

Régi játékokat pedig éppen ezekből kifolyólag nem veszek elő újra: időm sincs sok játszani, másrészt, ha egy kampányt már végigtoltam, másodszorra nem motiválna már semmi.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.