Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» C&C: Red Alert 3

Command & Conquer: Red Alert 3

Command & Conquer: Red Alert 3
A legutóbbi Command & Conquer: Red Alert 3 cikkek, hírek
9326 levél
Válasz 08.11.07. 15:38 #643
Kanduhrka
Ezért nem is kezdek már bele a Lostba, 4-5 évad megnézésére nincs időm. Meg amúgy sem nagyon nézek sorozatokat(kivétel az Oz, vagy a Végtelen határok)
OFF vége

horrorgeeks.blogspot.com
51820 levél
Válasz 08.11.07. 09:17 #642
Barthezz
Igen, a színek baromi gázak benne, az egész játék olyan mű. Nem kellemesen rajzolt világ, mint a WarCraft-ok, hanem ilyen természetellenes vmi, amit néha már bántó nézni.
2088 levél
Válasz 08.11.07. 07:59 #641
Shadowguard
Én még a színészi játékot el is nézném. A kettőnek mondjuk nagy pozitívuma volt a küldetések előtti eligazítás(főleg, mert akkoriban kaptam az első gépem és ez volt az első játékom amiben ilyesmi volt), de a játékmenet és az egységek is tetszettek benne. A skirmishben például hosszú hetekig játszogattam azzal, hogy nulla emberveszteséggel megcsináljak egy pályát(amcsikkal meg lehet). Itt viszont az egységek megvalósítása is gáz. Nem csak a japánoké, bár a tengu-tól meg a kopterrobottól az agybaj kerülgetett. De a Mirage-tank is túl oormótlan nekem, a kétéltű rombolóról nem is beszélve. A legjobban kinéző egység egyértelműen a Kirov(na vajh miért?)
Azonkívül nekem az egész túl csicsa. A TW-ben a komor színek tetszettek a legjobban, erre itt minden(az egységek is) színesben pompáznak. De valami eszméletlen ocsmány módon
sysnrt:: A Kotor története(!) nem volt olyan jó, mint az előző rész, de cserébe sokkal összetettebb volt a játék. Elég csak a barkácsolásra meg az eszközök fejleszthetőségére gondolni. De lehetne említeni az influance rendszert is. Meg a Jedivé képezhető csapattagokat. Rengetegszer végigjátszottam, főleg azért, hogy mindenkiből kiszedjek minden infot és aki lehet az legyen Jedi
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
2550 levél
Válasz 08.11.07. 00:10 #640
Pomee
hát nálam a 3 pár csecs az egyedüli pozitívum...
rohadt nagyot csalódtam ebben a részben...
Never underestimate the power of the Dark Side...
51820 levél
Válasz 08.11.07. 00:01 #639
Barthezz
Nah még itt vok, szal egy gyors választ:

Nem azt mondom, hogy RA3 azért nem jó, mert rosszabb az előző 2 résznél, hanem mert sztem mérföldekkel rosszabb, különösen a '96-os RA1-nél. De ez tényleg nézőpont kérdése már, kit mennyire zavarnak a fullgagyi egységek vagy maga a japán oldal, vagy ki mennyire tudja elvonatkoztatni a játék minősíthetetlenül szánalmas, celebes videobejátszásait és erre épülő marketingjét magától a játéktól. Nekem sajnos nem nagyon sikerült.

LOST téma: Amúgy épp ez benne a poén, ez a sorozat baromira de nem arról szól, hogy néhányan lezuhantak egy Szigetre (nem véletlen írtam nagybetűvel) és hogy telnek ott a mindennapjaik. Talán az első pár rész, még igen, de aztán beindulnak és teljesen más irányt vesznek az események. Nem nagyon akarok spoilerezni, de most, a 4. évad tájékán már szinte köze nincs a sorozatnak ehhez a "hajótöröttes" dologhoz. Maga a végső befejezés sem az lesz, hogy kijutnak a Szigetről és happy end, mert itt tényleg jóval többről van szó.
Emellett minden szereplő múltjából vannak bejátszások, amik sokszor igen durván lehidalósra sikeredtek, s mozaikszerűen ismerhetünk meg mindenkit. Pl., hogy Kate mit követett el, amiért rabként ült a repülőn, a 4. róla szóló rész végén derül csak ki, ugyanis időrendben visszafelé mennek a flashbackjei.
Rengeteg külvilági, nem a szigeten játszódó jelenet is van már különben, s a lényeg, hogy itt egy óriási érdekellentét feszül a háttérben, s a világtörténelem egyik legnagyobb csalását követték el bizonyos emberek céljuk elérése érdekében.
Áh, nem tudok spoiler nélkül értelmeseket beszélni róla, kezd el inkább nézni
1146 levél
Válasz 08.11.06. 23:47 #638
sysnrt
Mert attól még, hogy nem olyan jó, mint a zseniális elődök, még lehet egy élvezetes játék. Érted, az Empire Earth II se volt annyira jó, mint az első rész, mégis tetszett. A KotOR 2 se volt olyan jó, mint az 1, mégis kiváló volt. Általában az ember akkor teljesít jobban, ha nem állít fel magának mércét, hanem mindent megtesz, amit tud. Talán ezért szoktak az első részek jobbak lenni, nem tudom, nem vagyok szociológus.

Amúgy a LOST-tól eredetileg az tántorított el, hogy a hajótöröttes (Hajótöröttös vagy hajótöröttes? Firefox aláhúzza az utóbbit, de én azt érzem helyesnek) sztorikért sose voltam oda. Jó, hát mondjuk a LOST repülővel van, de az alapsztori ugyanaz. De akkor lehet, hogy elkezdem, úgyis jön a hétvége, van elég időm.

Viszont igazad van, tegyük ezt el, jó éjt!
51820 levél
Válasz 08.11.06. 23:44 #637
Barthezz
Még egy kis OFF: Volt olyan, hogy egy jelenetet 3 részben, 3 féle szereplő szemszögéből mutattak be, de úgy, hogy csak a 3. féle nézőpont után érthesd meg, mi is történt valójában. Nos, mikor tehát egymás után a 3. rész is ugyanott fejeződött be, több embernél kivágta ez a biztosítékot, holott zseniális, a sorozatok történetében egyedülálló húzás volt ez. (Filmen persze volt már ilyen, pl. Tarantino Jackie Brown-ja.)

Nah de iszonyatosan eltértünk a témától, meg most el is lépek lefeküdni, szal a vitát most függesszük fel, s te is nézz inkább LOST-ot helyette
51820 levél
Válasz 08.11.06. 23:38 #636
Barthezz
H magad is elismered, hogy nem olyan jó, hangulatában alulmarad, színészi játékok kritikán aluliak, akkor miért állsz ki a játék mellett?

LOST nézettsége pedig azóta igen durván leesett, míg a Dr. House-é megmaradt. Pontosan az első évad után pártoltak el egy csomóan tőle, mert "hogy képzelik azt, hogy úgy fejezik be, hogy tátong a hatch bejárta, s nem mutatják meg, mi van benne?"

Amúgy ha nem láttál még LOST-ot, egy esélyt adj neki, szvsz minden idők legjobb sorozata. Ennyire sok szálon futó, de közben mégis megannyi ponton összekapcsolodó történetet még egy sorozat sem mesélt el, s egyedülállóan játszanak benne az időrenddel is, s olyan mesteri szinten meg van bolygatva az egész (jelen, múlt és jövő), hogy mindig egyre többet és többet tudj kirakni az egyes mozaikdarabokból, de a végső megoldás még mindig kérdés maradjon.
(Sajnos ennek átka az, hogy nem csak a primitív, de sokszor az értelmesebb nézők sem értenek semmit, s inkább feladják, ahelyett, hogy egy picit megpróbálnának gondolkodni...)
1146 levél
Válasz 08.11.06. 23:29 #635
sysnrt
Nemrég jött ki, már hogyan lenne akkora a népszerűsége, mint az ilyen régi RTS-eknek? És előre megmondom, nem lesz akkora népszerűsége sosem. Először is mert folytatás. Másodszor pedig mert nem olyan jó, mint az elődök.

Amúgy a Dr. House első évadát 13.4 millióan nézték Amerikában. A LOST-ét 16.1 millióan. Aha, ez már tényleg az Apokalipszis előszele. (Én meg még egy LOST részt nem láttam. Isten irgalmazzon bűnös lelkemnek!)
51820 levél
Válasz 08.11.06. 23:22 #634
Barthezz
Ácsi, ha vmit sokan szeretnek, akkor az már csak szar lehet? RA1, RA2, SC? De ha már itt tartunk, hol szeretik annyian az RA3-at, mint az előbb felsorolt játékokat?

LOST-nak amúgy meglepően kicsi a népszerűsége a Született feleségek, Szex és New York, Dr. House és egyéb sorozatokhoz képest. Miért? Mert egy csöppet gondolkodni kell, hogy megértse az ember, s nem ülhet csak úgy le kiüresedett fejjel a tv elé. Rengeteg ismerősöm véleményét hallottam, hogy azért hagyták abba a nézését, mert nem érették és nem kaptak mindenre választ. Hát OMG, ez lenne a jelenkor értelmi szintje?

Nah jó, ezt a témát már tényleg ne keverjük ide.
27766 levél
Válasz 08.11.06. 23:17 #633
LordMatteo
RA 1 Skirmishét semmi, de semmi nem múlja felül. Technika le, kezdőcsapat katonaság, maximumra fel, kaptál 8 szakasz gyalogost, meg a 7 gép ellenfél is, aztán osztás...

Vagy Pénz nullán, a gép a főházával el is verte az összeset, MCV-vel végigmászod a pályát pénzes ládák után, aztán mehet a bázisépítés móka...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51820 levél
Válasz 08.11.06. 23:17 #632
Barthezz
Ráadásul még a grafika is visszafejlődött. TW ezerszer szebben nézett ki. Fogták a már meglévő engine-t és rátolták ezt, kihagyva a TW-t igazán széppé tevő hangulatos fényeket. Egyedül a víz, ami fejlődött és az valóban gyönyörűen is néz ki, de az is inkább csak látványos, mintsem élethű. Ha élethű vizet akarok látni, akkor a már 4 éves Ground Control 2, vagy a tavalyi World in Conflict.
1146 levél
Válasz 08.11.06. 23:14 #631
sysnrt
Ha azt írtam volna, hogy "nem én képviselek itt különvéleményt", akkor megértenélek. De azt írtam, hogy "én nem". Tehát ez az én véleményem, és nem mondom azt, hogy neked nem lehet negatív véleményed a játékról. Te viszont tényként állítod, hogy szar.

És amit sokan szeretnek, az szar? Van egy ilyen sorozat is, azt hiszem, hogy... ja, igen LOST-nak hívják. (Nem, ezzel nem azt írom, hogy szar sorozat, csak azt, hogy sokan szeretik.)

davkar: Ez viszont igaz, az előző részeknél tényleg rosszabb.
8617 levél
Válasz 08.11.06. 23:12 #630
davkar9
De egyébként a játék legnagyobb hibája (ha a japán oldaltól eltekintünk), hogy nem nyújtja ugyanazt az élményt mint a 2. rész meg a Yuri. Volt, hogy órákig játszottam skirmisht és nem untam meg, ez meg... Hát nem ugyanaz no.
Simple. Eternal. Beige.
51820 levél
Válasz 08.11.06. 23:07 #629
Barthezz
Okés. Számomra a játék nem több, mint egy olyan förmedvény, amit egyedül az EA marketingje ihletett. Egy agyonnyomott, széjjelreklámozott hulladék, ahol az EA beáldozott egy nagyhírű sorozatot a népszerűség érdekében, s a minőség helyett a minél nagyobb feltűnőség kerekedett felül.

A Győzike is az egyik legnézettebb tv-műsor Magyarországon, nemhiába tart már kb. a 8. évadjánál. Ha megkérdeznénk az embereket, nyilván sokan azt mondanák, hogy jó és szórakoztató, hiszen Magyarország tv-nézői felének ez jelenleg az igényességi szintje, ha beszélhetünk itt egyáltalán igényességről... Ezek a vélemények számomra ugyanúgy nem mérvadóak, hiszen ettől még a Győzike a televíziózás legalja.

Visszatérve RA3-hoz, mert nagyon elkanyarodtam a témától: Simán lehet, hogy a rá 10 meg 9 pontot dobáló szavazók nagy része még töketlen kisgyerek, vagy éppen olyan felnőtt, aki a tv-ben is megelégszik a Celeb vagyok és hasonló szarokkal.

És ezt van pofája az EA-nak 12 ezerért árulni, aztán meg csodálkoznak, hogy warezolnak az emberek. A pénzért minőséget is várna ugyanis cserébe a vásárló.
8617 levél
Válasz 08.11.06. 23:02 #628
davkar9
Hát igen J.K. simmons legalább vicces volt, kár, hogy SPOILER
keveset szerepelt, ugye a komcsikkal ledaráltuk NY-t, alliednál megőrült, a japcsiknál meg robot volt.
Az eligazítós lányok meg oké, legyenek gömbölydedek de, nem tudnám megmondani, hogy milyen színű a szeme a pl Dasanak. De, hogy ne csak szapuljam a játékot, a zene az jó, bár a 2. részé jobb volt.
Simple. Eternal. Beige.
1146 levél
Válasz 08.11.06. 22:59 #627
sysnrt
Az előbb írtam, hogy a színészi játék (van olyan?) rendkívül pocsék. Elismerem, az, ennél többet nem tudok mondani.

De amúgy csak megmutattam, hogy én nem képviselek itt különvéleményt, nem vagyok egy szarfos játék egyedüli védője, hanem vannak még mások is, akik úgy gondolják, ahogy én.
1146 levél
Válasz 08.11.06. 22:56 #626
sysnrt
Azért az első Red Alert-ben is mások voltak a színészek, mint a másodikban. Egyedül Carville szerepelt a Retaliation-ben (Aftermath és Counterstrike együtt), amelyik meg se jelent PC-re, csak valamelyik korabeli konzolra. Tiberium meg nem lenne Tiberium Kane nélkül.

Mondjuk a színészek tényleg szarul játszanak. Kivéve J.K. Simmons-t és Hasselhoff-ot.
51820 levél
Válasz 08.11.06. 22:53 #625
Barthezz
Jó, én ezt leszarom, akkor hülyék szavaztak, a játék szar és kész.

Lesd meg pl. csak ezt a képet, már ettől a hányás fog el. Vagy engem emlékeztet csak ez a plakát a Celeb vagyok és hasonló műsorokra?
8617 levél
Válasz 08.11.06. 22:52 #624
davkar9
Azzal nincs bajom. Én a hangulatot hiányolom. Ez megint csak CNC3 (meg merem kockáztatni, hogy az ennél jobb) csak GDI-NOD-Scrin helyett most szovjet-allied-empire van. Mint már írtam, a szovjet<->allied küldetésekkel nem is lenne gond csak, hogy hozzárakták még a transformerseket... (ez is érdekes, egy másik játékban jók lennének de nem a red alertben) A színészek meg... Nem értem miért nem lehetett a régieket, elvégre Kane is visszatért hosszú idő után a tiberium sorozatba.
Simple. Eternal. Beige.
1146 levél
Válasz 08.11.06. 22:50 #623
sysnrt
Nyilván lefizetnek minden újságot. Ez így van, ezt nem tagadom. De hogyha egy 3/10-es játékot 80%-ra értékelnek, akkor elvesztik a hitelüket és az olvasóikat. Az olvasói szavazatok meg végképp a "nép" véleményét tükrözik. Egyébként Gametrailers-en az olvasók 9.2-re értékelték... azért 600 embert lefizetni nem smafu.
51820 levél
Válasz 08.11.06. 22:46 #622
Barthezz
De ha Dome-on végignézel, ezen a topicon pl. akkor az nem ezt tükrözi. Ide pedig többnyire értelmes emberek írkálnak, így az itteni vélekedés vehető egy reprezentatív mintának is. Nyilván egy újságot le lehet fizetni, hogy jókat írjon róla (EA bármire képes), szal ez számomra nem mérvadó, annál inkább az átlag játékosok őszinte, kendőzetlen nyilatkozatai egy fórumon.
1146 levél
Válasz 08.11.06. 22:41 #621
sysnrt
A nemzetközi sajtót nem zavarja. Metacritic-en nincsenek 80 alatti értékelések, és az olvasók 8.1-re értékelték.
51820 levél
Válasz 08.11.06. 22:38 #620
Barthezz
Az én 24 éves fejem sajnos ezeket az egységeket már nem veszi be. Tényleg felesleges ezen vitázni, de láthatod, hogy rajtad kívül mindenkit zavar ez, szal valószínűleg mégsem lehetett akkor olyan nyerő húzás ez a túlzott komolytalankodás és 12- korosztály felé nyitás...

kopé: Tényleg nyugalom, én is megijedtem, hogy elölről kell kezdenem, de a játék kb. 5 percenként automatikusan ment, s egy halom mentésem volt így a pályáról
38325 levél
Válasz 08.11.06. 22:31 #619
kopé
merem remélni...
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
1146 levél
Válasz 08.11.06. 22:27 #618
sysnrt
Ahaaa... oké, akkor ennyi, nem akarok még egyszer vitázni, ugyanúgy szubjektív a téma.
51820 levél
Válasz 08.11.06. 22:24 #617
Barthezz
Nyugalom, egyrészt a szokásos probléma jött csupán nálad is elő, amit LM már elvileg orvosolt is , másrészt van automatikus mentés a játékban, így nem kell elölről kezdened a pályát (közvetlen a vége előtt elvileg kellett mentenie egyet).
51820 levél
Válasz 08.11.06. 22:23 #616
Barthezz
A játékmenet - leszámítva hogy nekem ez már túl gyors - tényleg nem rossz, de van egy tényező, ami ennél sokkal jobban számít: a játékélmény! Ezt pedig teljesen hazavágja a temérdek komolytalankodás és az übergagyi egységek.
2550 levél
Válasz 08.11.06. 21:34 #615
Pomee
na kivégeztem a gémet... és meg kell mondjam ez nagyon szar volt! tök jó, hogy megvettek egy csomó "híres" színészt, de ezzel nem maradt pénz a rendes fejlesztésre... a szokásos térkép-egyik-végéből-a-másikba-küldés itt sem működik, az egységek tök gagyin néznek ki... ugyan, úgy fikázom, hogy nem vettem meg, de asszem tökön is szúrtam volna magam, ha ezért pénzt adok ki... ment a shift+del...
Never underestimate the power of the Dark Side...
1146 levél
Válasz 08.11.06. 20:55 #614
sysnrt
A S.W.I.N.E. teljesen más kategória, ott nincs építkezés, csak pontokból veheted az egységeket. Amúgy miért is szemét a játék? Provokáló kérdés, tudom, de egy provokáló mondatra megy. A történet egy nagy vicc, Eva és Tanya nagydudájú pléjbojnyuszik, ezeket tudom, és elismerem, hogy nem éppen pozitívumok - habár az első nem is feltétlenül jelent rosszat -, de ezeken kívül magára a JÁTÉKMENETRE milyen panasz lehet?
38325 levél
Válasz 08.11.06. 20:55 #613
kopé
téháiksz.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
27766 levél
Válasz 08.11.06. 20:46 #612
LordMatteo
Megy PM.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
38325 levél
Válasz 08.11.06. 20:44 #611
kopé
ag*cibe

csináltam a nemtom, sokadik ruszki küldit, amikor kiderül h Krukov áruló, lenyomtam mindenki, elpusztítottam az otlsó épületeket erre kifagyott minden...
a netkábel sem volt bedugva? ez egyedi probléma v másnak is vt már?
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
8617 levél
Válasz 08.11.06. 16:10 #610
davkar9
Már azt hittem, hogy vége a kampánynak erre benyomták őt. Elsőre vicces volt.

Itt nem lehet színészi játékról beszélni, kb az összes pocsék volt, egyedül az amerikai elnök volt vicces meg a császár, de ő is csak mert láttam a Heroesban. A másik meg, hogy az eligazítások alatt csak két mell beszélt hozzám, japán oldalon nem, ott be volt gombolkozva a hölgyike. Például a ra2 eligazításai még jók voltak, az ottani Eva meg Tanya ezerszer jobbak mint ezek a cicababák.

huli: amire gondolsz az a SWINE, össze sem lehet hasonlítani ezzel a szeméttel.


Amúgy most olyat csinál, hogy skirmishben ha játszom akkor néha "lefagy", az egér nem reagál egy pár másodpercig, a hotkeyek működnek. A kampányok alatt ezt nem csinálta. Valami ötlet, hogy miért lehet ez?
Simple. Eternal. Beige.
673 levél
Válasz 08.11.06. 13:38 #609
huli.ig88
no én is hüje vagyok, megvettem...
sajna csak este tudtam egy kicsit kipróbálni, főleg a tutoriál részt, nem is olyan gáz ahogy az oktató tankok humorkodnak...
(volt egy hasonló poénos játék ahol a nyulak harcoltak a röfik ellen, de azt asszem magyarok csinálták és jobb poénok voltak benne)

az viszont tényleg gáz hogy az alparancsnokos baromságot nem lehet kikapcsolni benne, engem a ruszki küldetés, asszem 3.részénél már kifejezetten zavart hgy külön baszakodhattam az ő egységeivel is, felraktam az új peccst, de frankón nem lehet kikapcsolni. nincs valami megoldás rá hogy ne legyen alparancsnokod? (próbáltam én lezúzni őekt ,de nem ment...
huli
2550 levél
Válasz 08.11.06. 13:28 #608
Pomee
hát mi a rákról magyaráztam én eddig?
Never underestimate the power of the Dark Side...
2088 levél
Válasz 08.11.06. 11:34 #607
Shadowguard
Nekem nem szokott mindig egyezni a pénz, de lehet, hogy tényleg így van, rémlik, hogy valamelyik küldetésben említették is. Mondjuk annyira nem is érdekel, az esetek nagy többségében nem szokott gondot jelenteni a pénzügyi helyzet. Főleg a szövetségeseknél volt jó, ott csak folyamatosan küldözgettem a repülőrajokat(a plusz bombás fejlesztés mindig az első nálam) és néha pótoltam egyet-egyet belőlük ha nagyobb ellenállást kaptam.

Barthezz: Nekem szerencsém volt, a kopterek egész tartósak voltak benne és volt jó sok is belőle. A bázisvédelem meg szerencsére azért kitartott. Egyedül a már említett utolsó küldetésnél jártam meg, mert nem számítottam megugró térképre és egyik oldalról teljesen védtelen volt a bázis

A toppon színészi játék tekintetében akkor is a szövetséges eligazító csaj volt mikor bemutatták Élből elröhögtem magam a kislányos kis vigyorán
A császár viszont idáig egész jól alakít a Felkelő Napnál. Igazi tradicionális japán öregúr.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
51820 levél
Válasz 08.11.06. 11:24 #606
Barthezz
Igen, ebben lehet vmi, mert küldetés végi statsiztikáknál eddig mindig szinte hajszálpontosan ugyanannyi pénzt gyűjtöttem, mint a szögvetségesem.

Hát a színészek valóban iszonyat pocsékok szinte mind, a kép meg, ahol mindegyikük rajta van, kb. úgy néz ki, mintha vmi Sims kiegészítő lenne, vagy egy újabb Szex és New York típusú amerikai sorozat

Shadowguard: Nálam ott kezdődött a probléma, hoyg fingom nem volt, merre kell keresni a protonágyút Időm meg nem volt megkeresni, egyszerűen nem volt olyan másodperc, hogy vhonnan ne támadtak volna.
476 levél
Válasz 08.11.06. 11:07 #605
Sir Spike
Az olajkútnál nem számít ki foglalja el. Osztoztok a bevételén a segítővel, bár elviekben a sima nyersanyagon is osztoztok. Legalábbis ilyesmiről magyaráztak a tankok két seggbelövés között
Engem az zavar a legjobban hogy Gemma Atkinson egyáltalán nem tud szinészkedni.Van két arckifejezése és kész(jó, egyel több mint Seagalnak).
Tanya meg úgy szar ahogy van(színész+egységhang is).Ráadásul szőke.Inkább nézegetem volna a 41 éves Kari Wuhrert,aki ezerszer dögösebb, és a hangja is jobb.
2088 levél
Válasz 08.11.06. 10:35 #604
Shadowguard
Nekem azzal a pályával szerencsém volt. Mivel folyamatos gyártás alatt voltak az ikerrotorosok vagy mik ezért rögtön kezdéskor rá tudtam zavarni egy elég szép csapatot. Úgyhogy ezt megúsztam. Meg fő az óvatosság elvet követve mielőtt megcsinálnék egy célt mindig hagyom feltöltődni a különböző titkos fegyvereket. Nem egyszer vettem már neki hasznát a kampányok során.

Igen, én is meglepődtem az új elnökön. A dumájától meg az idegbaj kerülgetett
Egyébként direkt vártam, hogy a két(azaz Tányával három) csaj után milyen egzotikus leányzót tesznek be japán eligazító tisztnek. Hát no komment A Sógun hóhéra(a harmadik pályán) meg annál is no kommentebb
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
2983 levél
Válasz 08.11.06. 09:45 #603
Herr Hauptmann
Na ne....ki lett az új elnök a szövetségek kampány végén?! XDDDDD
51820 levél
Válasz 08.11.06. 09:14 #602
Barthezz
Jah igen, ez meg a másik, előlem is elfoglalja az összes olajkutat, s ilyenkor nem lehet elszedni tőle sehogy sem: ha beküldök egy mérnököt, az saját épületnek veszi és elfoglalás helyett megreparálja

Emiatt a 6-os pályán alig volt pénzem, s szívtam mint a torkosborz, főleg, mikor a protonágyús betámadások után a fél bázisomat minél gyorsabban fel kellett volna építeni újra
2088 levél
Válasz 08.11.06. 07:38 #601
Shadowguard
Engem az irritál, hogy az olajkutakat, meg más pénztermelőket szedi el tőlem A foglalgatása annyira nem szokott irritálni, mert rászoktam arra, hogy direkt támadással megszüntetem a zavaró épületeket. Főleg, mikor beterjeszkedik az általam kinézett helyre... Na olyankor megy a légierő
A stílussal szerencsére a szövetséges kampányban nem volt bajom, ott hagyott kibontakozni(5 repülőtérnyi bombázó+1-re való vadászgép). A szovjetben már bajosabb volt, ott néha tényleg megelőzött
kopé: A szovjet kampány nevetséges. Kb. hat óra alatt játszottam végig, egyetlen egy nehezebb küldetés volt benne(a legutolsó). Ott is csak azért vacakoltam ,mert volt egy kis csavar a végében.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
38325 levél
Válasz 08.11.06. 06:10 #600
kopé
hasonlóképp, nem tudom a saját stílusomat játszani miatta, + elég gyakran elfoglalja azt a kis építkezési területet is úgy, hogy az épületeket mindenféle rendszer nélkül szétszórva dobálja le és ezzel a hatásos területe jelentősen lecsökkenti.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
51820 levél
Válasz 08.11.06. 00:14 #599
Barthezz
Igen, ezt meg is értem, csak mivel én meg single player / kampány párti vagyok, számomra pont rossz ez, hogy lassan már csak multira fejlesztenek mindent De hát nyilván a pénz ebben van, szal érthető, hogy ezt helyezik előtérbe a játékfejlesztéseknél...
51820 levél
Válasz 08.11.06. 00:13 #598
Barthezz
Hát én most cserélnék veled, baromi idegesítő, hogy én meg ilyen hiperaktív szövetségeseket fogtam ki, s mindig a fél térképet legyalulják helyettem
2550 levél
Válasz 08.11.05. 23:34 #597
Pomee
akkor sírni fogsz a röhögéstől, mikor megjelenik Mitch Buchannon
Never underestimate the power of the Dark Side...
38325 levél
Válasz 08.11.05. 23:20 #596
kopé
Nah nyomtam még 1 picit, nem is tudom, 5-6.ik ruszki küldetés véégig, a lényeg, hogy megvédtem a kutatóközpontot csúnya gonosz usától. eddig elég nevetséges, komolyan mondom az egész játékban ezek a túljátszott videók tetszenek a leginkább.
"A lelkesedés diktálja az iramot, de a kitartás éri el a célt!"
2550 levél
Válasz 08.11.05. 20:28 #595
Pomee
akkor neked mákod volt
nekem a társ-parancsnokom másra nem jó, minthogy mögé építkezzek... totál suta, és általában a küldetés végére marad 4 épülete meg 2 tankja... azért golyófogónak télleg jó
Never underestimate the power of the Dark Side...
2426 levél
Válasz 08.11.05. 18:43 #594
Szabip
Ezért is kell egy játéknak sok igényt kielégítenie, ami nagyon nehéz.
Régebben a multi volt másodlagos sallang, aztán 97' ben az X-wing vs Tie Fighterrel ami 80% ban multira építkezett minden megváltozott.

Nekem az RA3 multija nagyon fontos.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.