Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» C&C: Red Alert 3

Command & Conquer: Red Alert 3

Command & Conquer: Red Alert 3
A legutóbbi Command & Conquer: Red Alert 3 cikkek, hírek
51824 levél
Válasz 09.02.28. 21:25 #1043
Barthezz
Dobtam még egy PM-et, ha így se, akkor azt hiszem még sokáig élvezhetjük a vendégszeretetét a topicban...
51824 levél
Válasz 09.02.28. 21:22 #1042
Barthezz
Az bizony.

Amúgy én a kora miatt megszántam a srácot és PM-ben leírtam neki, mi a teendő, hogy ne lépjen ki, de kaptam vissza egy olyan PM-et, hogy fingja nem volt még így sem róla...
29 levél
Válasz 09.02.28. 19:41 #1041
kisteerdik
Jólvan ezt én tényleg nemtudtam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
27767 levél
Válasz 09.02.28. 19:06 #1040
LordMatteo
Most jövök rá, curuc az Krukov akar lenni? OMG
A kibaszás társas játék, sose feledd.
1146 levél
Válasz 09.02.28. 19:03 #1039
sysnrt
Warezolás: hogyha letöltesz valamit ingyé', amiért elméletileg fizetned kéne, az warezolás. Ezen az oldalon pedig tilos ilyen tevékenységet reklámozni, vagy megoldásokat ajánlani ilyen embereknek. Amúgy pár hónapja 7k-ért árulták a játékot, az is drága volt, mi?
29 levél
Válasz 09.02.28. 18:31 #1038
kisteerdik
Amúgy én párnapja regisztráltam és nem értem ezt az oldalt , hogy mi az a warezolás meg einek.
29146 levél
Válasz 09.02.28. 18:26 #1037
Germinator
Az a helyzet, hogy helyesírási hibáiddal és gépelési stílusoddal nagyobb kárt okozol ennek a fórumnak annál, hogy érdemes legyen segíteni neked, szóval...
Donut wrong, yo. No special dead, just... dead.
29 levél
Válasz 09.02.28. 18:23 #1036
kisteerdik
csa
most ezt nemértem!!
27767 levél
Válasz 09.02.28. 17:07 #1035
LordMatteo
Van egy tippem rá, hogy neked az is drága lenne.

Múltkor is válaszolt már, hogy nem, nem az. De azóta megváltozott a játék, szóval közben az lett.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
29 levél
Válasz 09.02.28. 17:07 #1034
kisteerdik
BARTHEZZ
a C&C red alert 3 ban a Von Esling Légibázis- árulók nélküli jövő.
ez az utolsó pája?
29 levél
Válasz 09.02.28. 17:05 #1033
kisteerdik
csá
hátt még ha pár ezer forintal olcsób lenne
51824 levél
Válasz 09.02.26. 19:49 #1032
Barthezz
Ennyi. Vedd meg az eredetit, az tovább tart.
29 levél
Válasz 09.02.26. 14:55 #1031
kisteerdik
enny a játék?
51824 levél
Válasz 09.02.26. 11:38 #1030
Barthezz
azé lép ki curucná me az a kampány végi >> kijáccottad letörőheted



SPOILER
Jesszusom...
29 levél
Válasz 09.02.26. 11:31 #1029
kisteerdik
cső
nemtudjátok ho miért lép ki azon a páján améken meg kell ölni curucvot és mikör elpusztítom utána rögtön kilép mindenböl léci írjátok má le ho miért van ez
51824 levél
Válasz 09.02.26. 11:02 #1028
Barthezz
Honnan tudod, hogy nagyon állat, ha még nem tudtál vele játszani?
3 levél
Válasz 09.02.26. 10:36 #1027
Col.Johnny
hy all
nekem megvan a játék és sztem nagyon állat de sajna nemtok vele jáccani mer nincs érvényes kódom.
aki tud az pls írjon.

üdv mindenki
51824 levél
Válasz 09.02.26. 09:44 #1026
Barthezz
29 levél
Válasz 09.02.26. 08:18 #1025
kisteerdik
cső
hátt a fa...mat nincs rápénzemXD
51824 levél
Válasz 09.02.25. 22:29 #1024
Barthezz
cső! meg kő venni a bótba, azt kő vele csináni'
680 levél
Válasz 09.02.25. 18:42 #1023
odie992
kisteerdik: Warez off ty
szerk: 100% igaz




SPOILER
Warezolok ezzel a szöveggel?
You haven't failed, old man... you've done exactly as you were meant to do. However... I am not the Archangel Tyrael...
1146 levél
Válasz 09.02.25. 18:38 #1022
sysnrt
Minket meg nem érdekel a warezolásod. Ajánlom elolvasásra.
29 levél
Válasz 09.02.25. 18:36 #1021
kisteerdik
csá
engem nem érdekel ho a C&C red alert 3 mat ki b atta el engem csak az érdekel ho mit kell vele csinálni
31 levél
Válasz 09.02.25. 17:17 #1020
Petreszku
Szerintem kár volt megcsinálni a 3.részt.Nagyon csúnyán elb.....k.Nagyon gyenge lett ez a rész.Sajnálom mert a többi RA nagyon nagy játék a mai napig.
29 levél
Válasz 09.02.25. 16:24 #1019
kisteerdik
csá
nemtudtok nekem segíteni?
kiakarnám csomagolni winra-ral a játékot és azt írja ki 85%-nál ho
fejléc sérült
nemtudjátok leírni ho mit kell csinálni akkor ho ha azt írja ki
173 levél
Válasz 09.02.16. 19:42 #1018
úr
valaki tudd kodot a red alert 3-hoz
ellenségeid legyenek elég erősek hogy miattuk penge maradj
2 levél
Válasz 09.02.06. 17:57 #1017
RyanWest
és én is a segítségeteket kérném (bocsi hogy 2 üzibe irtam)
2 levél
Válasz 09.02.06. 17:56 #1016
RyanWest
Sziasztok nekem is ez a problémám mint már páran írták hogy a Krukovos küldi után kilép minden hibaüzi nélkül....
2426 levél
Válasz 09.02.05. 10:32 #1015
Szabip
Tudtommal, nem lehet multiban se és skirmish-ben se építeni. Eleve melyik épület préselné ki magából, hisz legalább 2x akkora mint a Factory. Ezt mondjuk ügyesen megoldották a KW ban, de azok legalább normális egységeket is gyártottak.

Ha valaki egy ilyet építhetne, vagy kapna olyan előnyhöz jutna ami az egyensúlyt teljesen felborítaná, lényegében nem lehet kinyírni, annyira erős és 1 kattintással kivégezné bármelyik bázist, így is elég erősek a japánok.
Jurikót, relative könnyű kinyirni mert ugye látni a pályán nem úgy mint a Generals kommandósát, de ha az ellenfeled bejuttaja az álca APC-vel és nem veszed észre, helyrehozhatatlan hátrányba kerülhetsz általa.
Jurikó is csak addig életképes multiban ameddig távol van az egységektől, ha a közvetlen közelükbe kerül, könnyű kivégezni.
Apropo gyalogság, multiban meglapő módon hasznosak, sőt 2x meggondolom ha 20 katona (vegyes) véd egy bázist vagy erőforrás, hogy betámadjam őket pl.: légi tisztogatás nélkül.

Amúgy legtöbben japánnal nyomulnak neten, de a légvédelmük gyengesége miatt meg lehet őket szívatni, az Avangerek ellen életképtelenek, ha nem készülnek rájuk, de akkor is ők buknak nagyobbat. Viszont Rushban nagyon jók, + a rocket angelek és a helijeik könnyen meglephetnek, a bázisod hátuljában.

Szinte minden egység jól használható, az alied kutyák a meccs első szakszában, nélkülözhetetlenek, rettentő jól lehet oljakutakat védeni velük+ felderítésre is kiválóak. Jurikót is előszeretettel szedik szét

Nagyon bele lehet merülni a multiba.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
51824 levél
Válasz 09.02.05. 09:40 #1014
Barthezz
Tényleg, a Hóhért amúgy meg lehet vmiylen módon építeni, vagy kizárólag csak a kampányba tették bele?
2426 levél
Válasz 09.02.05. 09:38 #1013
Szabip
Kicsit nyüstöltem a multit.

Kezdeném azzal, hogy a netkódja sokkal jobb mint a C&C3-é. Végre nem fél óra mire összehozunk egy meccset, sőt mindenféle szervezkedés nélkül anonim módon is egymásnak eshetünk, ez a rusholós játékosoknakn nem kedevez de a kezdőknek annál inkább.
Elég gyors, a játék, meglepő mód, nem lagol lassul be.

Taktikázásra az összhaderőnap sok lehetőséget kínál, kicsit Generaloso benyomást kelt, ráadásul itt a bugyutaságot sem veszed annyira észre és ami fontos nincs Hóhér és Jurikó is csak elvétke őrültködik.

Amiben egyedülálló ez a multi, hogy a tengeri egységek által színesebb.
Rettentő sok taktikázási lehetőség van.
A japánokkal lehet a legkönyebben rusholni, ezt jó lenne ha egy patch formájában javítanák.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
51824 levél
Válasz 09.02.04. 23:09 #1012
Barthezz
Egyetértek, RA2 és RA1 volt a jó, kár, hogy a 3. részt ennyire elkomolytalankodták.
8622 levél
Válasz 09.02.04. 23:04 #1011
davkar9
Újra elővettem a ra2-t, hát komolyan mondom ez a 3. rész egy vicc, baze a hangulat, az hiányzott mindvégig, hol vannak az olyan küldetések mint amikor Tanyaval (a drága Kari, nem ez a szőke picsa...) meg 3 kémmel kellett elpusztítani a rakétákat vagy a kubai seales küldetés. Meg nem lett volna szabad ennyi újítást rakni bele, a CNC3-ban jók voltak de ebben az univerzumban nem (bár tény hogy nem játszottam a korábbi tiberium részekkel de az valahogy nem volt zavaró). És persze a színészi játék, a 2. részben elhitted hogy az elnök az elnök, meg mindenkiről, hogy az akit játszik. Ez a 3. rész olyan.. mű.
Simple. Eternal. Beige.
51824 levél
Válasz 09.02.04. 22:56 #1010
Barthezz
Értelmes...

Szabip: Szövetséges utolsó küldi sztem a legnehezebb a játékban, szal nem csodálom.
4 levél
Válasz 09.02.04. 18:41 #1009
mp40
2426 levél
Válasz 09.01.30. 22:48 #1008
Szabip
Végére értem!

A hóhér második eljövetele egy csöppet jobban sikerült mint az első itt már jobban kellett vigyázni rá, de összeségében nem kellett volna a játékba.
AZ utolsó japán pálya nem lett elcseszve szerintem.

Összeségében, nem tartom rossz játéknak sőt kifejezetten élveztem a felétől ahogy ezt már korábban is írtam.
Most is állítom, hogy helyén kell kezelni és akkor jól lehet vele szórakozni.

Most multiban fogom játszani, úgy tudom hogy jó stratégia élményt nyújt.
Itt ott a kampány alatt elő elő bukkant a Red alert hangulata, legalább is számomra.

Annyit a végére, hogy nehéz fokozaton jó néhány pálya elég kemény lett, az amcsi utolsót pl, nem is tudtam csak közepes fokozaton befejezni.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
441 levél
Válasz 09.01.26. 21:49 #1007
TurboX
Nekem a cnc3-ból már jól ismert mothership jutott róla az eszembe, ki tudja lehet hogy teljesen azonos funkciót fog betölteni. Mindenesetre elég meredek, de egy jóízű röhögést számomra meg fog érni.
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
51824 levél
Válasz 09.01.26. 16:00 #1006
Barthezz
Én ebben azért nem hiszek, mert az EA láthatóan már most leszarta a játékosok visszajelzéseit, s ahelyett, hogy kicsit reálisabbá tette volna a játékot a kiegészítőben, további eszement agymenéseket vitt bele. Szóval sztem EA szinten eldöntötték, hogy RA-sorozat mostantól kezdve a 6-12 évesek (illetve a tv-ben is valóságshow-kat néző igénytelen emberek) játéka, az idősebb korosztálynak pedig fejlesztik a Tiberium és a Generals részeket... És attól tartok, lenne annyi hülye, hogy jó nagy hőbörgés támadna egy realisztikusnak bejelentett 4. rész hírének hallatán...
2426 levél
Válasz 09.01.26. 15:02 #1005
Szabip
Szerintem pont az időutazás teheti reálissá!
Lényegében úgy alakítják a történetet ahogy akarják, a folytonosság megtartása nélkül.
Akár az első rész elé is visszamehetnek, de jó is lenne...

Ki tudja, az EA is átalakulóban van, hátha egyszer n+1 év után kapunk egy jobban összerakott RTS-t.
A névben van pénz és ezt ők is tudják.

A Generals 2 nek nagyon örülnék, a multijával közel egy évig rettentő sokat játszottam egy klánban.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
51824 levél
Válasz 09.01.26. 14:45 #1004
Barthezz
Hát sztem a Red Alert sorozattól reális környezetet már nem várhatunk, hiszen már a 2. rész is ebbe az irányba indult el, ez a 3. rész pedig már tényleg sok esetben abszurdum lett, s a filmbejátszások színvonalát is ledegradálták óvódás szintre... Szal ha lesz egyáltalán 4. rész, attól már sokat nem várhatunk. Reális környezetet a C&C univerzumon belül a Tiberium-sorozat további részeitől kaphatunk, illetve a Generals 2-től, amennyiben elkészítik. Az RA-sorozat pedig sajnos (számomra legalábbis) meghalt. Ami kárpótolhat minket ebben a témában, az az általad is említett WiC nemsokára megjelenő kiegészítője lesz.
2426 levél
Válasz 09.01.26. 14:37 #1003
Szabip
Na igen a vidámpark, nem foglakoztam vele egyenlőre, majd ma este, de a nyerő stratégia már megvan, csak az időm hiányzott hozzá.

off:
Egyébként a poén az, hogy a WIC alatt sokkal inkább éreztem az RA1 hangulatát, mint ez alatt bármikor is. Remélem a kieg jó lesz mert, elő akarom megint szedni.
Ettől még nem tartom rossz játéknak ezt se, engem szorakoztat de nem nyűgöz le... Viszont az RA 3 sikere nélkülözhetetlen ha valaha szeretnénk egy RA4-et esetleg reálisabb környezetben.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
2088 levél
Válasz 09.01.26. 14:32 #1002
Shadowguard
Nem mondom Még fogsz vele találkozni egy pályán. És az még ennél is idiótábban lesz megoldva
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
51824 levél
Válasz 09.01.26. 14:31 #1001
Barthezz
Sajnos az utsó előtti japán küldetés is ugyanilyen lesz, a sógun hóhérával kell lerombolni a Kremlt. Hatványozottan gagyibb még az első ilyen küldetésnél is, mivel azért a kampány végén elvárna az ember némileg nagyobb nehézséget és kreativitást… Aztán a 7-es és 9-es japán küldin pedig kulcsszerep jut Yurikonak meg azoknak az idétlen rohanó robotoknak, így a kampány vége jól szét is lett cseszve, az általad említett LA-s küldi talán az utolsó élvezhető. Bár megjegyezném, ott is dobtam egy hátast, mikor azt kaptam egyik legfontosabb stratégiai feladatként, hogy romboljak le egy vidámparkot... Nevetséges.
2426 levél
Válasz 09.01.26. 14:23 #1000
Szabip
Na igen a Sógun hóhéra pálya, a leg fantáziátlanabb fos pálya a jétékban.
Eleve fantáziátlan a 3 fejü robot, ami csak az egyik feje után tud menni, meg mi az hogy a tesla tornyok töltik az életerejét?! WTF!!
Az elnagyolt várfal és az idióta turretek, kinézetét meg se említettem, az után a pálya után el ment a kedvem és egy napra pihenőre fogtam a játékot.
Még jó hogy az LA pálya egy kicsit kárpótolt.

Mond azt, hogy többet nem találkozok ezzel a három fejü izével.

Viszont a japán hajók, mindig tűzbe hoznak
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
51824 levél
Válasz 09.01.26. 13:52 #999
Barthezz
Jah hát az íjászokat én inkább már meg sem említettem, az tipikusan olyan dolog a játékban, amikor az ember azt hinné, hogy már nincs lejjebb, erre a készítők megmutatják, hogy dehogy nincs...

Amúgy hasonlóan voltam én is hozzád, a játék felénél tartva ugyanis némileg belemerültem a kampányba. Allies küldetések kimondottan tetszettek (mármint relatíve, hiszen azért nem hozta az RA2 vagy az RA1 színvonalát még így se), s a Japan pályák is bejöttek volna, ha nem cseszik el olyan küldetésekkel, ahol a sógun hóhérát irányítva kell legyakni mindent (ezzel az egységgel egy óvodás is simán megcsinálja), vagy ahol Yurikot kellett irányítani...
2426 levél
Válasz 09.01.26. 11:14 #998
Szabip
Most járok a japán kampány felénél kb...
Legnehezebb fokozaton nagyon szivatós, LA. ostroma nagyon nehéz lett.
Az egységek jók japán oildalon, de a légvédelmük nagyon gyenge.

Én nagyon megkedveltem a játékot, kb. az Alied kampány felétől, többször azon kaptam magam, hogy na még egy pályát. El tudtam merülni benne, nekem egyre jobban bejön.
Itt ott a régi feelinget is éreztem.

Engem nem a fej zavar a kiegben, az még egy kicsit teszik is, hanem az íjászok jelenléte, az Warcraftban jó, de itt nekem sok.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
51824 levél
Válasz 09.01.26. 10:05 #997
Barthezz
Aha, szóval ez a fej rendes egység lesz Giga Fortress néven és többet is lehet belőle venni... Asszem nem kérek ebből a játékból, egy bizonyos határon azért már ne menjünk túl a teljes komolytalanságba...
441 levél
Válasz 09.01.26. 08:58 #996
TurboX


endmáccsmór

"What's the most you ever lost on a coin toss?"
2426 levél
Válasz 09.01.19. 13:00 #995
Szabip
Megoldás: megveszed és megoldódott!
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
1 levél
Válasz 09.01.18. 16:22 #994
D.Bunny
Hello. Valaki nekem is elküldené a megoldást arra a problémára hogy mindig kilép az izlandi pálya után? Előre is köszi.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.