Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» C&C: Red Alert 3

Command & Conquer: Red Alert 3

Command & Conquer: Red Alert 3
A legutóbbi Command & Conquer: Red Alert 3 cikkek, hírek
1146 levél
Válasz 08.10.28. 16:56 #393
sysnrt
Szerinted komolyan godoltam? Davkar "heti Red Alert 3 szarozó rovata" is ilyen, ő se tett utána szmájlit, mégis mindenki tudta, hogy kissé irónikusan mondja. Én mit csinálok rosszul?
9326 levél
Válasz 08.10.28. 16:33 #392
Kanduhrka
Nah, akkor várom, remélem a blogba írod, hogy ne tűnjön el itt a sok komment között.
horrorgeeks.blogspot.com
51820 levél
Válasz 08.10.28. 16:30 #391
Barthezz
Pont most hívtak, hogy megjött az új gépem, szóval hétvégén már ki is tudom próbálni
9326 levél
Válasz 08.10.28. 16:25 #390
Kanduhrka
Mikorra várható tőled egy tesztelés és kritika?
horrorgeeks.blogspot.com
51820 levél
Válasz 08.10.28. 16:17 #389
Barthezz
Nem 31-én jelenik meg?

szerk.: Gyorsan megnéztem, tényleg ma, 28-án jött ki.
9326 levél
Válasz 08.10.28. 16:07 #388
Kanduhrka
Már kijött a cucc?
horrorgeeks.blogspot.com
477 levél
Válasz 08.10.28. 16:03 #387
Sir Spike
Nem bírtam magammal és ma munkaidőben elmentem és megvettem.
Remélem este lesz időm tesztelgetni. A hozzáadott cuccok tetszetősek. Főleg a kucsma és a csajokról készült poszter tetszett
Kíváncsi vagyok a bétakulcs mihez lesz jó. Remélem nem sims3 vagy valami hasonló ökörség.
9326 levél
Válasz 08.10.28. 16:03 #386
Kanduhrka
Igazából utána is nézhettem volna, mert nem voltam biztos benne, de most nyissak meg még egy ablakot? Az olyan sok idő...
horrorgeeks.blogspot.com
14264 levél
Válasz 08.10.28. 16:00 #385
balays82
Nyilván, csak ez egy elég általános tévhit, gondoltam, nem árt pontosítani. Bocs az OFF-ért.
9326 levél
Válasz 08.10.28. 15:58 #384
Kanduhrka
Szerintem érdekes lett, az új egységek pedig izgalmasabbá tették a skirmisht és a multit. A kampányban igazat adok, lehetett volna hosszabb is.
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 08.10.28. 15:54 #383
Kanduhrka
Részletkérdés...
horrorgeeks.blogspot.com
14264 levél
Válasz 08.10.28. 15:48 #382
balays82
Legjobb tudomásom szerint Nikola Tesla nem orosz volt, hanem szerb, és az egykori Osztrák-Magyar Monarchia területén született.
51820 levél
Válasz 08.10.28. 15:44 #381
Barthezz
KW sztem nagyon gyengére sikeredett. Kicserélték pirosra a főmenüt, tettek bele pár új egységet, összedobtak egy unalmas ötlettelen, rövid kampányt és ennyi. Nem küldetéslemez, inkább egy mod volt...
9326 levél
Válasz 08.10.28. 15:41 #380
Kanduhrka
Poénnak jó volt a második rész(kieggel együtt), a Yuris dolog is inkább szórakoztató volt(főleg a videókban; abszolúte látszik, hogy nem vették komolyan a színészek a melót)

Amúgy nem tudom miért szarozzák sokan a KW-ét, nekem nagyon bejött(bár csak pár napot tudtam vele játszani, lévén nincs gépem még).
horrorgeeks.blogspot.com
2426 levél
Válasz 08.10.28. 15:29 #379
Szabip
Emberemre akadtam

Igen a Tesla technikáról én is olvastam és tényleg orosz volt szóval még helytálló is volt a játékban, csak hát a Tesla nem fegyverként működött, hanem az elketromos töltést vizsgálta két rud között, látványos volt ugyan de nem fegyvernek, különben mindnki azzal puffogtatna.

RA2 igen ezek újítások, de se a gyártásban se az egységekben egetverő fejlődés nem volt, de nekem nem is csak ezzekkel voltak a problémáim hanem a Yuri féle idiótasággal és az egységek kinézetével és az akkori ideétmult izometrikus megvalósítással.

A többivel egyetértek, FC2 vel együtt veszem meg november közepe környékén, remélem a multi része kezelhetőbb lesz mert vicces, hogy a KW NAT-val mennyit szenvedek.
Nekem a videók kifejezetten tetszettek, a csajokkal sem volt bajom, a japán oldalt ugy 70%-ban el tudom fogadni sőt kifejezetten jók.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
9326 levél
Válasz 08.10.28. 15:18 #378
Kanduhrka
Én jobban örültem volna, ha esetleg a fritzek a háttérben mégis felzárkóztak volna valahogy, de ez a japános dolog szerintem is nagyon béna. De hát ez van. (vagyis nem magával a japánokkal van bajom, hanem, ahogyan ábrázolták őket)
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 08.10.28. 15:10 #377
Kanduhrka
Chronosphere...

Egyébként a Tesla technológia tényleg létezik(vmi Tesla nevű orosz fazon találta fel)

A RA2 pedig jópár újítást hozott: elfoglalható házak, olajkutak, stb...


De bazki, jó lesz ez a játék, főleg, hogy a 3 oldal már építkezésben is eltér egymástól és hasonlók. Jólesz ez, na. Pont.
(ez a többieknek szól)
horrorgeeks.blogspot.com
51820 levél
Válasz 08.10.28. 14:02 #376
Barthezz
Istenem, ne ennyire végletekben gondolkodj. Szted létezik az az ember, akinek a játék maximálisan tetszik, mint neked és létezik az, aki atomot küldene a készítőknek és máglyára vetné az összes RA3 DVD-t. S nem látod a középutat, azokat az embereket, akik épp ugyanúgy várják a játékot, mint te, csak némi fenntartással.

Nekem pl. tetszik a grafika (a víz ábrázolása csodálatos), tetszik a sok taktikai lehetőség, a vízi csaták dominanciája és a vízi építkezés lehetősége, tetszik az Allies és Soviet oldal is.
Ugyanekkor a japánok sztem abszolút nem illenek bele sehogyan sem a játékba, gusztustalanok az egységeik, a videoban ábrázolt transformers robot alapján pedig mintha egy animét nézne az ember. A kerettörténet sablonos és szar, a videokban pedig cicababák ripacsoskodnak.

Szóval nekem van ami tetszik, van ami nem. Majd ha megjelenik és én is kipróbálom, többet fogok tudni mondani, s kiderül, ezek a negatív dolgok mennyire húzzák vagy nem húzzák majd le a játékot, s mennyire lesz zavaró a hatásuk.
1146 levél
Válasz 08.10.28. 13:50 #375
sysnrt
Metacritic-en 4 review alapján (PC Gamer: 92%, 1UP: 91%, GamePro: 80%, GameSpy: 80%) 85%-on áll, az olvasói szavazatok alapján 80-on. Persze, tudom, lefizették őket, az olvasókat is, meg amúgyis szar az egész úgy ahogy van. Na, mikor megyünk RA3 DVD-ket égetni?
1989 levél
Válasz 08.10.24. 10:07 #374
georgee
en le toltottem jo 1 honapja a ra1-et a hivatalsoa oldalrol es ujra vittem mind a szovetseges es sovjet oldallal. miutan megszokod a grafikat ami eloszor azert "fucsa" hatalmas elmeny lesz. en orakig toltam egyhuzamban ja es ami durva volt, hogy nem egy palyat ujra kelett kezdenem mert nem birtam az ellenel. meg is lepodtem. a kuldetes lemezeket ugyan kihagytam.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
13840 levél
Válasz 08.10.24. 10:00 #373
powerhouse
Szerintem egészen jók a az in-game részek. Egész hangulatosnak tűnik.
If I look back I am lost
8617 levél
Válasz 08.10.24. 09:53 #372
davkar9
Heti Red Alert 3 szarozó rovatunk következik:
3 videó a kampányokról: 1, 2, 3
Simple. Eternal. Beige.
51820 levél
Válasz 08.10.22. 10:18 #371
Barthezz
Jó, hát akkor így legyen. Nensokára tényleg kiderül.

A Mirage tank engem nem zavart, az ugyanis sztem beleillik a játék képébe. Nem változik át fává ugyanis, csupán egy kifinomult álcázótechnikával rendelkezik, s ilyesmi fejlesztések pedig az RA 1-ben is voltak már: Radar Jammer, Gap Generator, Chronosphere, Chrono Tank, Tesla Trooper, Tesla Tank, Iron Curtain, stb. (Basszus, tisztára kirázott a hideg ezeket leírva, lehet vmikor újra kéne játszanom RA1-et a két kiegészítőjével együtt, páratlan élményt nyújtott anno!)

A Kirov léghajó tényleg gáz volt kicsit, meg a vízi delfinek és polipok is komolytalanok voltak ugyan, de azért ezek még mindig elfogadhatóbbak voltak, mint most a japán oldal 1-2 hajmeresztő egysége.
2426 levél
Válasz 08.10.22. 07:47 #370
Szabip
Birom, hogy úgy megy itt a vita, hogy egyikőtök se probálta ki.
A beta multizása közben egyébként 1x se jött velem szembe japán lányka és 3 fejü robot, lehet véletlen, bár legalább 10 órát játszottam vele.
A japán egységek egy része (próbáltam is) kifejezetten használhatóak és jól is néznek ki, főleg a vízi egységek, a Jamatora hajazó Battle cruiser pl nem semmi, a helikopterből lépegetővé alakuló egységük is nagyon jól használható. Az hogy a bázisépítésük teljesen másképp működik mint eddig már meg se említem.
Használhatóak és meg lehet őket szokni.
Sokan emlegetik a Mirage tank fává alakulását, na például én azt nem tudom elfogadni, már az RA2 ben is hihetetlenül gagyinak tartottam, a Jury agyament baromságaival együtt, a Kirov léghajó volt a hab a tortán.
RA2-3 között van egy lényegi különbség, az RA 2 laops volt, stratégia terén semmi újat nem hozott, sőt ugyan azt tudta mint a C&C 95'-ben semmi többet.
Az RA3 tele lesz RTS-ek szempontjából rengeteg kifinomult lehetőséggel.

A történet, hát igen, bele lehet kötni, de nem érdemes nehéz ebből a kesze-kuszaságból bármit is kihozni.

Szubjektív de szerintem a japánok beleillenek ebbe a világba hisz pont a II vh. nál indult az első rész mostanára meg annyira belenyultak az időbe, hogy simán lehet hozni a japánokat. Nekem se tetszik jó pár egység de le tudom nyelni, ahyog a TW, KW ben is le tudtam nyelni a Scrineket pedig undorodtam az új fajtól, úgy ahogy van, ja egyszerű nem játszom velük, multiiba sem.

Ez egy ternd mára kötelezeő 3 vagy több frakció.

Szerintem a korral meg felesleges jönni, ilyen alapon az SC is gyerekes, sőt még csak az gyerekes.

Én inkább annak tudok örülni, hogy lesz RA3, abban az időben amikor a PC-s játékok haldoklanak, ez nagy kincs.


A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
51820 levél
Válasz 08.10.21. 23:48 #369
Barthezz
Hát valóban nem fogjuk meggyőzni egymást. Neked tetszik a japán oldal full komolytalansága, sztem meg az RA világának megcsúfolása ez, tényleg meddő vita.

A meseszerű grafika amúgy engem nem zavar, képeken ugyan fos, de videokon, menetközben nagyon szép a játék sztem. A japán oldal milyensége az, ami mellett egyszerűen nem tudok megbékélni.

De nemsokára megjelenik, s akkor már saját tapasztalat alapján is ítélkezhetünk.
1146 levél
Válasz 08.10.21. 23:41 #368
sysnrt
Szerintem hagyjuk abba, nincs értelme egymás ízlésvilágáról vitatkoznunk.
51820 levél
Válasz 08.10.21. 23:36 #367
Barthezz
Mondom USA + Európa együtt az Allies, vagy ők, vagy a szovjetek ledarálják pár atommal a szigetet (tudom, RA3-ban nem lesz atom) és máris ki vannak iktatva.

De erről aztán már tényleg ne vitázzunk, mert mint írtam, nem ez zavar engem
1146 levél
Válasz 08.10.21. 23:33 #366
sysnrt
Japánnak harmadannyi lakója van, mint az UAS-nak. Ráadásul ha feltételezzük, hogy az 1941-es helyzetükből indulnak, máris hozzáadhatjuk Kelet-Kíná, ami viszont már hatalmas népesség.
51820 levél
Válasz 08.10.21. 23:31 #365
Barthezz
De nézd meg, Szovjetunió területileg és létszámban mekkora, vagy az Allies ugyanígy mekkora, háta mögött USA-val és teljes Európával. Hol vannak hozzájuk képest a japánok a piciny országukkal? A 2. vh-ban sem egyedül álltak ki a világ ellen, hanem a tengely oldalán. Alapból nem hihető 3. oldal ők a játékban, de ha normálisan megvalósították volna őket, egy szavam nem lenne.
1146 levél
Válasz 08.10.21. 23:25 #364
sysnrt
Jó, igazad van, tényleg nem ezt mondtad, csak félreértettem.
Japán feltűnése nem biztos, hogy teljesen véletlen, a japánok a II. vh előtt terjeszkedtek, és ha az nem történt meg, ráadásul nincs szövetséges fölény (Einstein miatt), akkor akár logikus is lenne, hogy terjeszkedni kezdenek. De amúgy mondom, értem, hogy SZERINTED nem illenek be az univerzumába a játéknak. De ez akkor is SZUBJEKTÍV marad. Az én véleményem is SZUBJEKTÍV. A Red Alert sorozatot pedig egy kicsit túlzás a nemzeti művünkhöz hasonlítani.
51820 levél
Válasz 08.10.21. 23:24 #363
Barthezz
Amúgy a mostani videohoz: A japán oldal bemutatásáig még tetszett is, persze az olyan érthetetlen túlkapásokat leszámítva, hogy pl. Tanyat miért kellett beszőkíteni?
A japánok bemutatásánál viszont nem tudtam, sírjak-e vagy nevessek. A végén az 3 a fénykardos robot... én komolyan szavakat nem találok rá. Lehidaltam teljesen tőle. Annyira gagyi, annyira gáz, annyira de kurvára nem illik ebbe a játékba. És mi az, hogy egy csapással ledarál egy bázist? Mi lesz így a balance-szal?

Ez idegesít amúgy a legjobban, hogy egy jónak induló, látványos játékot tönkrevágtak azzal, hogy a fejlesztés utolsó szakaszában a programozók beültették óvodás gyermekeiket a gép mögé és rájuk bízták az alkotást, elkövetve ezzel akkora ordító túlkapásokat, amik egyszerűen élvezhetetlenné teszik az egészet és tönkrevágják a játékélményt
51820 levél
Válasz 08.10.21. 23:16 #362
Barthezz
"Igen, kérlek szépen, én még gyerek vagyok, nem értek semmihez, a játékokhoz meg pláne nem, dehát ez van. "

Kurvára nem ezt mondtam Csak ennyi idős ember ízlésvilágának még ez a szar is akár megfelelhet, és ezt tudja jól az EA is, azért mer egy ilyen ultragagyi játékot RA név alatt kiadni.

Az pedig szted nem vérgáz, hogy miután a szövetségesek visszamentek az időben és megölték Hitlert, most az oroszok is visszamennek kiiktatni Einstein-t? És csak úgy a semmiből megjelennek hirtelen a japánok? Brazil szappanoperának tökéletes lenne

A japán egységekkel pedig egyszerűen nem lehet komolyan venni a játékot. Mondom, ez ugyanaz, mintha a Crysis-ben is manga kisiskolás csajok rohannának feléd gépfegyverrel és azokat kéne aprítani.

Ez a C&C univerzum, ezt kellene végre felfognod, és ide nem illik az ilyen szintű komolytalankodás. RA2-ben egyszer elment, meg ott túlzásba sem vitték, de amit itt művelnek, az már tényleg a sorozat meggyalázása.

De hozok még egy példát: Madách: Az ember tragédiája és annak nemrég elkészült pornóváltozata. Ugyanezt csinálja az EA a Red Alert-tel is
1146 levél
Válasz 08.10.21. 22:56 #361
sysnrt
Igen, kérlek szépen, én még gyerek vagyok, nem értek semmihez, a játékokhoz meg pláne nem, dehát ez van. Annyi értelme van ennek a vitának, te próbálod bizonyítani, hogy nem illenek bele, én meg azt, hogy beleillenek. Aztán még olyan "érveket" is felhozol, hogy a fejlesztők teljesen ötlettelenek, mert bele mertek tenni a Szent Red Alert Univerzumba még egy időutazást. De most ezzel mi a probléma? Neked nem tetszik? SZUBJEKTÍV! De amúgy már megint sarkítasz.
51820 levél
Válasz 08.10.21. 22:50 #360
Barthezz
Jó, de te hány éves vagy? 14. Pont annak a korosztálynak a teteje, akiknek szánják ezt a játékot. Bár sztem a japán egységek is sok 12-14 évesnél kiverhetik már a biztosítékot.

És még mindig nem érted a lényeget. A S.W.I.N.E.-t anno imádtam, pedig nyulak és disznók lövöldöztek benne egymásra. A japán transformers robotok is jól virítanának egy annak megfelelő játékban. De ez itt a Red Alert, s ebbe a világba ezek az egységek nem illenek bele, gagyik, komolytalanok. Mintha viccet űznének a készítők az eddigi részekből.
Attól még, hogy a japánok japánosak, nem illenek ide. Ilyen alapon részedről akár a WarCraft 3 árnyelfeit is be lehetne akár hozni, ha olyan "árnyelfesek" lennének?

Amúgy már a történet is ultragáz, ez az újabb időutazás beleerőszakolása a készítők teljes ötlettelenségéről tesz tanúbizonyságot.

Szóval a játék GÁZ. Mert nem Red Alert. Egy bohóckodás.


(És megint hozzátenném: A japán oldal bemutatásáig én a játékot tűzzel-vassal védők és tűkön ülve várók táborába tartoztam. De ami sok, az sok.)
1146 levél
Válasz 08.10.21. 22:42 #359
sysnrt
Sarkítasz. Itt teljesen normális színek szerepelnek, a japánok sárgák, az oroszok vörösek, a szövetségesek kékek. Másrészt ez is szubjektív, van olyan, akinek még a pornósztáros is tetszene. Persze ez sarkított eset, de ha már mindenki azt csinálja... Azt kéne megérteni, hogy van, akinek tetszik, ezen nem tudtok segíteni, és csak feldühítitek, ha idejártok a RA3 napi szapulására.
51820 levél
Válasz 08.10.21. 22:33 #358
Barthezz
És szted az úgy rendben lett volna az RA2-ben, ha a jetpackos egység rózsaszín ruhában pompázott volna, rikitósárgára festett hajjal? Vagy ha a Mammoth-tank türkizkékre lett volna festve, neonzölden világító szívecskés ledekkel? Szted akkor akár meztelen pornósztárok is egymásnak eshetnének a játékban, csak legyenek ugyanazok a tulajdonságaik, mint egy átlagos egységnek? Vagyis, ha Cicciolina fején van 2 cső, ami úgy lő, mint a Mammoth-tank, és még légvédelmi rakéták is feszítenek az oldalán, Michelle Wild nekiesik a másik egység torkának és átharapja, mint az őrkutya, Metzker Viki pedig gránátokat dobál, mint a jól megszokott Grenadier egység, akkor minden rendben van? Ne röhögtess már
1146 levél
Válasz 08.10.21. 22:26 #357
sysnrt
Tehát igazad van, azért, mert te azt mondod. Értem én. Amúgy a repülő angyalnak csak a nevében angyal a neve, szerintem egy-az-egyben a RA2 jet-packos egységére hasonlít. A transformers robotok japánosak, a japán iskoláslány meg... hát... izé... azt nem tudom megmagyarázni, de egy darab egység nem fogja elrontani az egész játékot.
51820 levél
Válasz 08.10.21. 22:21 #356
Barthezz
Épp ez az, hogy nem szubjektív. A Yuri-s egységeket még el lehetett fogadni, jópofák voltak, ment az orosz renegát stílushoz. De japán iskoláskislányok, repülő angyalok és transformers robotok egyszerűen nem Red Alert! Ne próbáld már megmagyarázni, hogy az!
1146 levél
Válasz 08.10.21. 22:16 #355
sysnrt
Persze hogy játszottam velük. Ott volt Yuri, rabszolgákkal (!) bányásztatták az ércet, hatalmas Kirov léghajók, amelyek nem pukkadtak ki, még 10-15 rakéta után sem, Mester Agy, robotpókok, Weather Controll, stb. Az, hogy nem illenek be a japánok a játék univerzumába, teljesen szubjektív.
51820 levél
Válasz 08.10.21. 22:09 #354
Barthezz
Nagyon kisarkítottad georgee hsz-ét. Természetesen senki nem vár el precízen lemodellezett valós tankokat és kellenek is a fantáziadús egységek, de: a játék univerzumának keretein belül (pl. SC2-t lehetne kiemelni ilyen téren). Amit viszont az RA3-ban japán oldalon felvonultatnak, az egyenes megcsúfolása az első 2 résznek. Játszottál te már amúgy az elődökkel? Amit most művelnek, az olyan, mintha teszem azt a Tomb Raider-ben egy cirkuszban bohócokra kellene lövöldözni, vagy a GTA egy hupilila városban játszódna.
51820 levél
Válasz 08.10.21. 22:03 #353
Barthezz
Én egészen a japán oldal bemutatásáig kitartottam a játék mellett, s védtem a topicban. Amit viszont a 3. oldal egységeivel műveltek, az katasztrófa, s emellett már én sem tudtam elmenni szó nélkül.
1989 levél
Válasz 08.10.21. 21:55 #352
georgee
igen de olyan mint ido utazas mar regota sok film es jatek alapja ez egy olyan dolog ami belefer akar a vas fuggony ami serthetetlenseget nyujt. a fog of war egyseg meg mobil radar zavaro egyseg volt ami amugy letezik valosagban is csak a jatekban ez ugy nyilvanult meg, hogy az ellen ugy latta azt a helyet mint felderitetlen teruletet. m tank, ez nem letezett igaz de hiheto kategoria. a harci kutya meg megint belefer. az meg ,hogy nem voltak meret aranyosak a dolgok az inkabb az akkori engine velejaroja volt. tesla torony. teny, hogy ugy nezett ki mint egy karacsonyfa de teslarol es arrol mit krealt nem kell irnom. hallot rola mindenki. (a 2. vh -ban hang vegyvert csinaltak amit soha nem hasznaltak de letezett...) azert irom ezeket a dolgokat mert abszolute elkepzelheto egysegek voltak benne kiveve a sci-fi vasfuggonyt meg teleportot mondjuk.

egy szo mint szaz senki nem mondja, hogy a ra1 olyan nagyon elethu volt de egeszeben megis uberelhetetlen volt. a nagyon jo palyak, missziok, na meg az alleejtos videok.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
1989 levél
Válasz 08.10.21. 21:40 #351
georgee
gondolom van koztunk vagy 10 ev...ez ennyi. ezt irtam. mas korosztalynak lett csinalva.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
1146 levél
Válasz 08.10.21. 21:31 #350
sysnrt
A RA2-ben is volt jet-packos, itt az egyetlen változtatás, hogy sárga a színe és Rocket Angelnek hívják.
8617 levél
Válasz 08.10.21. 21:14 #349
davkar9
Most egy olyan videó után kezdted el védeni a játékot ami igenis gagyi. A rocket angel és a többi egység nem passzol a játékba. Senki sem szólta meg a allied vagy komcsi egységeket (hogy a mirage tank mégis fa lesz annk örülök! :love de a japán egységek láttán mindenki azt mondja, hogy ez egy vicc (jogosan) Nézd, én reménykedem, hasonlóan a bétások élménybeszámolója után de nem tudom, úgy várni a játékot mint mondjuk egy Far Cry 2-t. Én is bétáztam volna csak ugye nem volt hozzá kulcsom. De igazad van, várjuk meg a teljest, aztán majd meglátjuk kinek lett végül igaza, ha ez is Bioshock lesz akkor már rendelem is.
Simple. Eternal. Beige.
1653 levél
Válasz 08.10.21. 20:42 #348
AstorAnt
Teljesen egyetértek veled(na jó azt leszámítva hogy én szerettem a RA2-t is).
Nekem a gameplay videók adják, talán az egységek nem a régi időket idézik, de a pörgésen, a harcon, ismét lehet érezni az RA szédületes tempóját
Lehet jó lesz, lehet nem, de túl korán temetik itt egyesek a játékot.
"Everyone who run, is a VC, everyone who stand still, is a well disciplined VC"
1146 levél
Válasz 08.10.21. 20:00 #347
sysnrt
Jó, bizonyos fokon igazad van. A vita teljesen értelmetlen, arról nem tudok senkit se meggyőzni, hogy valami tetsszen neki, és fordítva. Csak kicsit zavar az, hogy minden egyes videónál leszarozzák, lassan már anélkül, hogy egyáltalán megnéznék azt. Nem azt mondom, bennem is van kétség, de én bízok azokban, akik bétáztak, és jó véleménnyel vannak a játékról. Várjuk meg a teljest, ha tényleg szar lesz, nem fogom védeni.
1989 levél
Válasz 08.10.21. 19:37 #346
georgee
mert ez nem egy shongoku jatek vagy mi! ez red alert...lenne. nem stimmel akkor a nev!

csak hogy ertsed mintha kb. a terminator 3-ban jet li jatszotta volna a halalosztot. de akkor most itt meg tuloztam is mert jet li amugy jo szinisz es jo filjei is voltak szoval valami nem is b hanem c kategorias "szineszt" kelett volna emlitenem.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
2426 levél
Válasz 08.10.21. 19:28 #345
Szabip
Álljunk meg egy szóra!
A történet egy cseppet sem a komolyabb kategóriába tartozik, sőt kifejezetten blöd, visszamegyünk az időben és elraboljuk Hitlert, majd így a komcsik lesznek az ellenség végső elkeseredttségében, visszamegy az időben és elrabolja Einsteint... Ez mégis mennyire legyen komolyan beállítva, ebből nem lehet WIC kategóriájú "realisztikus" játékot csinálni, mai M1A2 vel és T80 al.
Eleve rossz a hozzáállás, az első rész nem véletlenül lett olyan amilyen, az a rész a történet szempontjából közel állt a mai korhoz, tehát "maibb" egységek szerepeltek benne, persze idiótaságok ott is voltak, Chronospore (lehet rosszúl írtam), Fog of war készítő, mamooth tank, harci kutya ami egy harapással felfalta az embert és akkora volt mint egy tank, ja az idióta kutyaolról és a tesla tornyokról nem is beszélve. Az a játékmotor nem tudott többet,valószínűleg ezért lett olyan a design. (C&C RA1-et most is az egyik legnagyobb RTS-nek tartom az SC mellett, még a laptopomon is játszom mind a mai napig)

Az RA2-t én nagyon utáltam, nem volt se szép se ronda, de ötlettelen és lapos volt a nagybetüs stratégiai élmény.

Az RA 3 története már annyira kusza, hogy lehetetlen modern mai egységekkel megtölteni, és ezt nem is lehet komolyra fogni, ha tetszik ha nem, a FNV videókban pont az a jó hogy ilyen konmolytalanok, a TW-ben a komolyra vett ripacskodás sem éppen volt kellemes ha már itt tartunk.

A C&C világa közel áll a szívemhez, minden részével játszottam, hálózatban a Generalst 2 évig toltam, most a KW vel játszogatok online, ezek alapján állítom, hogy a multi része kiváló, a stratégia összetettsége messze kiemelkedik az RTS-ek piacán, élmény vele játszani, mozgás közben sokkal jobb mint a képeken vagy a videókon.

A japán oldalt én sem csipem, a horror flmeket idéző mérges iskoláslány kicsit sok meg a háromfejü robot is, de a többi egységük jó és használható is. A szövetségesek és a ruszkik viszont változatlanul kiválóak.

Szerintem itt páran el vannak tévedve, ez nem egy WIC.

Most is azt mondom a puding próbája az evés, majd utána lehet szidni (mármint a játékot).
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
1146 levél
Válasz 08.10.21. 19:03 #344
sysnrt
Jah, értem, tehát ha már egy kicsit fantáziadús egységek vannak benne, nem pedig 100%-ig precízen lemodellezett Abrams és T-72-es tankok, akkor már szar. Oké, lehengerlő érvrendszer, megadom magam.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.