Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» C&C: Red Alert 3

Command & Conquer: Red Alert 3

Command & Conquer: Red Alert 3
A legutóbbi Command & Conquer: Red Alert 3 cikkek, hírek
12568 levél
Válasz 08.05.17. 20:17 #193
McCl@ne
"minimális grafikai csicsázás" --> szerintem még az is felesleges, de ha már van, akkor örülök neki, nem kell minden játéknak új mérföldkövet lefektetnie, nem bírnánk géppel

"semmi új játékmenetbeli ötlet" --> Te tudsz valamit, amit én nem? mert én még semmit nem tudok a játékmenetről, ebből a fél perces videóból annyi jön le, hogy a vízi egységek jóval nagyobb szerepet kapnak, ill. került bele pár új egység is, azok az ugráló pókszerű izék pl., harci medvék, stb., amik jócskán növelik a hangulatot!
maga a vízi harc is über lesz, kb. mintha egy tóba dobnál egy b@szott nagy hajszárítót!

maradjunk annyiban, hogy még nem tudunk semmit.
én ettől a játéktól nem az RTS műfaj megreformálását várom, sőt, nem is tetszene. ez RED ALERT, itt csiszolni kell, nem újragondolni.
Respect is not given. It's taken.
31934 levél
Válasz 08.05.17. 20:07 #192
szbszig
Azzal nincs semmi baj, ha neked tetszik. Sőt, azt mondom, szerencsés vagy.

Nekem viszont sajnos nagyon úgy tűnik, hogy kb. a FIFA sorozat szintjére kezd jutni: minimális grafikai csicsázás, egyébként ugyanaz a régi koncepció, régies grafikai megvalósítás, semmi új játékmenetbeli ötlet stb. Legalább talán bugzani nem fog...

De ne legyen igazam, és legyen piszok jó játék!
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
12568 levél
Válasz 08.05.17. 20:01 #191
McCl@ne
Nekem tetszik.
Még mindig, igyekszem pozitívan hozzáállni, nem fikázni alapból.
Több, mint valószínű, hogy meg is veszem majd, meg a bétára is jelentkeztem már, nincs ezzel semmi baj, bár a neten egyöntetűen mindenki ellene van, szóval lehet, hogy nálam van ízlésficam.
Respect is not given. It's taken.
31934 levél
Válasz 08.05.17. 19:58 #190
szbszig
Videó.

Hááát... A víz legalább szép. Meg a zene jó (Hell March), mert átvették az 1-ből. Egyébként...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
441 levél
Válasz 08.05.17. 15:27 #189
TurboX
Nagyon rövidke a video, és gyanítom hogy ez korántsem a végleges változat de nagyvonalakban megértelek. Aránytalanság a köbön, generals építkezés-modellje, fusztrálóan élénk effektek, színek sok helyen ütik egymást. Egyenlőre úgy látszik hogy a jó öreg ea féle megoldás gőzerővel dolgozik egy újabb kiegészítőn. Bár én még reménykedek de ez a video elszomorított.
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
5011 levél
Válasz 08.05.17. 11:50 #188
Gump
megnéztem az új trailert. úgy néz ki számomra a második résznél ért véget a red alert sorozat.
9326 levél
Válasz 08.04.05. 13:50 #187
Kanduhrka
A Kirovos képnél majdnem hátraestem a röhögéstől, így kiváncsian várom a béta beszámolóját majd. Barthezzel pedig egyetértek, tényleg nem kellene ez a gyerekes design. Nevetséges...
horrorgeeks.blogspot.com
12568 levél
Válasz 08.03.29. 14:39 #186
McCl@ne
Most regisztráltam fel a Bétára! Amíg élünk, remélünk!
Respect is not given. It's taken.
6926 levél
Válasz 08.03.28. 18:02 #185
Death man
hát c&c volt a kedvenc aztan ts el elvoltam de ez a tw ... felraktam aztan kb. fél év alatt meguntam és letöröltem sztem eléggé vérgagyi lett az egész.
Ra 2 volt még nagykedvenc ezrétis fosok ettől a 3tól a jelenlegi állapotok mellett...
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
51824 levél
Válasz 08.03.18. 15:55 #184
Barthezz
Hát igen, a grafika mellett az egységkoncepció a másik gáz. Léghajók és delfinek helyett jöhetnének az RA1 sokkal realisztikusabb egységei... Tényleg jó volt az RA2 meg a Yuri, de még egyszer már nem kéne elkomolytalankodni a történetet
1989 levél
Válasz 08.03.18. 11:44 #183
georgee
jaja. ezt mar en is leirtam multkor. ezeket a kepeket latvan kiprobalni se fogom nagyon ugy nez ki. megint az ilyen hulye leghajok es stb. ajanlom vegig vitelre ujbol a ra1-et. par honapja nekialltam es onnantol kezdve, h megszokod a grafikat...en nem birtam letenni pedig mar vegig vittem nem1x. lehet felteszem megint mert csak az oroszokkal csinaltam vegig.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
5011 levél
Válasz 08.03.18. 11:05 #182
Gump
ott a pont, teljesen egyetértek.
2426 levél
Válasz 08.03.18. 11:01 #181
Szabip
Nem tudom te, hogy vagy vele, de én a C&C vel kezdtem annó az RTS-ek ismerkedését, LAN ba és SP be is rengeteget játszottam vele, utána jött a TS ami szerintem nagyon gyenge rész lett idejétmult grafikával. A TW viszont az alapokat vette elő jó történettel és grafikával. 2x végigjátszottam, multiba is pár meccset, ezek után határozottan állíthatom, hogy jó játék lett. A Scrin egységek és kampány ellenben nem tetszett azok tényleg unalmasra sikerültek.
Ezt a játékot gagyinak nevezni butaság.

Az RA 3 grafikája nekem tetszik, nem realisztikus, de legalább nem is annyira bugyuta mint az RA2 és Yuri volt.
Ha az egységekben lesz fantázia és a történet is a helyén lesz szerintem rosszúl nem járunk. Nálam is az RA1 az alap, jó lenne azon a színvonalon tovább lépni...
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
51824 levél
Válasz 08.03.17. 08:51 #180
Barthezz
Én személy szerint sajnálom, hogy a rajzfilmszerű grafikához térnek vissza. Az RA2 jó volt, de a grafika meg a történet sem sugárzott komoly hangulatot a játéknak, így jobban örülnék, ha egy RA 1 feelingű, jóval komolyabb hangvételű játék készülne...
11699 levél
Válasz 08.03.16. 20:09 #179
.:[Kain]:.
király, de az Apokalipszis tankok voltak a legjobbak!! (a Yuri's Revenge-es hangjukkal aztakurva de brutál volt!) kár hogy a képek alapján elfelejthetjük a régi kinézetüket
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
441 levél
Válasz 08.03.16. 18:47 #178
TurboX
Hoppá, ez így elég komolynak tűnik. májfévöritjunit
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
6926 levél
Válasz 08.03.16. 18:10 #177
Death man
TW hangulatos volt és hű az elődökhöz ?
szerintem meg unalmas volt és eléggé gagyi
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
12568 levél
Válasz 08.03.16. 13:31 #176
McCl@ne
KIROV REPORTING!!!
Respect is not given. It's taken.
2426 levél
Válasz 08.02.18. 14:12 #175
Szabip
Nem csak másik oldalon, ezt én is írtam, hogy a Guruban írták (na ez szép így együtt), hogy egy félkész demo pályát mutattak be egyenlőre.

Nagyon sok minden fog még változni az év folyamán.

A TW első képai után is sok változás volt, pl.: olyan kopár városok nem is szerepeltek a véglegesben és hajók(legalább is nem használható fórmában) se kerültek bele...
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
441 levél
Válasz 08.02.18. 13:07 #174
TurboX
Egy másik lapon olvasható hogy a mellékelt képek, igen kezdetlegesek fázisban készűltek, természetesen nem ez lesz a végeredmény. Talán egy kis jó hír.
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
1989 levél
Válasz 08.02.18. 12:51 #173
georgee
Hopsz. Tenyleg nem. Csak a CandC votl ingyenes csak n azt is leszedtem elote ezert ugrott be hogy ingyenes a RA is. De a lenyeg, hogy mukodik ugyanugy XP alatt.
http://pcdome.hu/file.php?id=3240&c=049afd7046a77e7
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
1989 levél
Válasz 08.02.18. 12:48 #172
georgee
Arra en spec nem emlexem ki volt-e vagva ez de arra igen es amit hianyoltam a nemet verziobol, hogy a sovjetek hangjan nem volt akcentus ami az angolban benne volt.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
1989 levél
Válasz 08.02.18. 12:47 #171
georgee
Nem-nem. A RA is az, meg itt a domon is volt hirezve es localba feltoltve. De nem innen hanem torrentrol szedtem le talan de lehet DC-rol. De nem tort hanem hivatalos ingyenes verziot. Keress ra itt a Dome-on es leirjak mit kell csinalni, hogy fusson XP alatt.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
2426 levél
Válasz 08.02.18. 12:23 #170
Szabip
Honnét töltötted le a Red Alert 1-et ingyen?

Érdekelne.
A régi verzióm nem menne XP alatt meg aztán már nem is tudom, hogy hol van.
Úgy tudtam csak a C&C gold ingyenes.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
51824 levél
Válasz 08.02.18. 12:05 #169
Barthezz
RA 1-et én is Alarmstufe Rot-ként vittem még anno végig Mondjuk amit máig nem bocsátok meg a német verzió készítőinek, hogy az intro videóból kivágták azt a részt, amikor a múltba visszamenve megölik Hitlert
1989 levél
Válasz 08.02.18. 08:47 #168
georgee
Na igen. Es ezt ugy sikerult osszehozniuk, hogy a CandC elso resze utan voltak ami angyot robbant. Es sikerult uberelni. En anno emlexem, hogy CanC -et tort verzioban vittem DOS-ban ugy 320x240-es grafiakaval aztan jott a RA amit ugyszinten tortben kezdtem el DOS-ban. De szerencsere hozzajutottam egy eredeti darabhoz. Igen am de Nemet volt. Alarmstufe Rot vagy mi volt az neve az gez jatek a videok az egysegek hangja minden nemet volt. De jo volt igy is mert felraktam a Win95-ot, hogy 640x480-ban legyen. Ezert volt jo msot ujra vinni es ingyenesen letolteni mert eredeti nyelven volt.

Hiaba na az a korszak mas volt mint most a jatek iparban. Ott volt Warcraft is, lassan jott a Half-Life1 es meg lehetne sorloni...
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
2426 levél
Válasz 08.02.18. 08:33 #167
Szabip
Egyetértek, az RA1 amit 96 ban eredeti dobozos verzióban kaptam meg karácsonyra, lenyűgözött. Imádtam vele játszani, hálóban is nyomtuk, az egységek valóságosabbak voltam mint sok RTS egységei, a kedvenceim a szövetségesek hajói voltak. Imádtam őket. A pályák is nagyon hangulatosak voltak. A havas pálya nekem is kedvencem volt.
A videók minősége pazar volt a korában főleg a sok CGI miatt. MIG29 támadása videó volt talán a legjobb.

A zenéjéről nem is beszélve, és az volt az első és az utolsó játék amiben pályákat is gyártottam.

Valahogy minden rendben volt a játékkal én ma is a legnagyobb RTS nek tartom amivel valaha játszottam, igen még a Starcraftnál is pedig azt is csiptem.
Az RA2 nekem nem jött be leginkább a grafikája és a bugyuta Yuri miatt. Semmi köze nem volt az elődjéhez csak a neve, bár azzal is jól szorakoztam.

Valahogy úgy érzem, az újságban látott képek alapján, hogy lesz hangulata, ha nem is lesz olyan a típusu grafikája mint az RA1 nek.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
1989 levél
Válasz 08.02.17. 19:30 #166
georgee
TW-hez lehet mar letolteni jo par normalisabb mappot. De hol van attol a menynisegtol ami a RA1-hez volt anno? Tele volt jobbnal jobb mappokal. Nagyok is voltak. Mennyit palyat csinaltam en is mapedittoral te jo eg. Hiaba. Az egy masik korszak volt. A legjobb
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
1989 levél
Válasz 08.02.17. 19:27 #165
georgee
Igy van. Nem kell ugy kinezni mint egy atlag felhasznalo alltal futtasra alkalmatlan fps-nek.
De en jo 2 honapja de szerintem annyi se vittem vegig az oroszokkal a RA1 -et mert nosztalgizani tamadt kedvem es mai napig jo az a jatek. Meg kell szokni a grafikat es, hogy egyszeru, viszont annal inkabb elethu a magamodjan es valosaghu es atlathao. Havas taj, fenyok, kopar fak, folyok, dombok.
Nem birtam lerakni a jatekot annyi jo volt megint vegig vinni. Jok az egysegek, jok voltak a kuldetesek meg az egesz hangulat igy 10 ev utan is.
A RA2 kozeleben nem volt. Most itt az eselye annak, hogy a 3. resz visszahozzon vmit. Mivel CandC es Warcraft korszak ota nem igazan jatszok RTS-el ezert (kiveve most a TW) varnek egy szamomra megfelelo darabot.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
51824 levél
Válasz 08.02.17. 14:23 #164
Barthezz
Hmm, ezek így tényleg jól hangzanak, lehet célszerű lenne emiatt néha nekem is egy-egy offline magazint olvasgatnom.

A nagy térképeknek örülök, a TW-ben szvsz ugyanis nevetségesek voltak a játszótér nagyságú pályák, ahol az ellenség bázisa mindig kapásból a szomszédban volt... Ha itt visszahozzák az RA2-re és C&C 2-re jellemző nagy térképeket, az nagyon jó és célszerű húzás lenne!

A vízre építhető épületek pedig szintén jó ötlet, eddig ilyet én csak a Total Annihilation kiegészítőjében láttam, ott viszont rengeteg új lehetőséget hordozott ez magában és tovább színesítette a játékmenetet (volt pl. vízi repülőgépgyár is, ahol speciális vízre leszálló hidroplánokat lehetett gyártani).
2426 levél
Válasz 08.02.17. 13:49 #163
Szabip
Na mer aztán a Starcraft 2 szépen néz ki?
Ronda meseszerü kb 4 éves grafikai színvonallal.

Csak mert ugye az SC2-t kötelező futtatni.

Kettő kép alapján megítélni az RA3-at butaság és elhamarkodott. Megjegyzem, hogy a Company of Heroes is ronda volt az állóképeken de mozgás közben leesett az állam. (pedig nem is tudtam maxon futtatni akkor)
Egy RTS nek nem kell úgy kinéznie mint a Crysisnek.

Ha a Gurusok azt írják, hogy mozgás közben csodás és leesett az álluk akkor az általában igaz szokott lenni. Pozitívabban írnak róla mint a TW ről annó...

Egyébként láttama képeken tankokat hajókat repüllőket és jól néztek ki, többségük nem volt meseszerü. Talán az Akula és a Bullforg de eze is türhetők voltak.

A gyalogság minden az utóbbi 2 évben megjelent RTS ben egyre nagyobb fontossággal bírt, lásd CoH vagy a TW is.
Ez nis csak növeli a stratégiai lehetőségeket csakúgy mint a vízre építhető Powerplant. Nyilván a Factory nem lesz vízre építhető, de ez nem is tudom miért baj, legalább ad egy +dimenziót a játéknak.



A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
8624 levél
Válasz 08.02.17. 09:23 #162
davkar9
Ez mind szép és jó, de ha ilyen szarfos kinézete lesz akkor kuka.
Simple. Eternal. Beige.
1989 levél
Válasz 08.02.17. 08:58 #161
georgee
de amugy ahogy neztem a hivatalos oldalon is ezek a kepep vannak fent amik szoval...valahogy nekem nem jon. idota egysegek meg vizre epitheto eromu.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
1989 levél
Válasz 08.02.17. 08:44 #160
georgee
"A gyalogság sokkal fontosabb lesz mint eddig"

Hat azert a TW-ban is eleg fontos es utos mar a gyalogsag. Lehet veluk operalni rendesen. A bar kisse furcsa neha, hogy a tank vagy a lepegeto tuzereje nem er semmi illetve bekell vinni tobb lovest egy gyalogosba az nem eppen valos de hat ez van.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
12568 levél
Válasz 08.02.17. 03:33 #159
McCl@ne
Köszi, már vártam, hogy valaki beírja ezeket, most okosabbak lettünk!
Amúgy hasonlóképp vélekedek én is, egyáltalán nem baj, ha futtatják a két C&C sorozatot egymás mellett, miért is lenne az gond? Az elmondottak alapján ráadásul meglehetősen eltérő játékokról van szó, ami pl. nem feltétlen volt igaz az elődökre, de most, hogy szinte párhuzamosan jönnek egymás mellett, muszáj lesz rajtuk változtatni is!

Mi csak jól járunk, ha két jól sikerült RTS kerül a kezünkbe.
Nálam a TW kimaradt, de most megrendelem a Collector's Edition-t, hogy végignyomhassam, mire jön a kieg!
Respect is not given. It's taken.
2426 levél
Válasz 08.02.17. 00:45 #158
Szabip
Nagy tévedés!

Érdemes a PCGurut elolvasni, 8 oldalon írnak róla tele képekkel, nem azokkal amik a neten keringenek.

Akkor egy pár apróság:
3 fél lesz: Szövetségesek, japán, Oroszok
Yuri nem lesz egyenlőre(szerencsére)
Hadviselés nagy mértékben épül a tengeri terjeszkedésre, rengeteg hajó és tengeralattjáró lesz, sajnos van egy két bugyuta is a leírtak alapján: egységeket partra lövő hajó... Vadászgép ami tengeralattjáróvá alakulhat (ez még jó is lehet)...
Az épületek egy része tengerbe is építhető lesz persze extra áron növelve a stratégia sokszínűségét, továbbá az épületek mobilak lesznek.
A gyalogság sokkal fontosabb lesz mint eddig.

Sok egység visszatér az előző részekből. Valószínű 2 szuperfegyver lesz frakcionként. A játék iramát lecsökkentették a C&C3 hoz képest. Nagy területek lesznek mivel Coop is kerül a játékba. Tele lesz élőszereplős videóval a látottak alapján jobb mint a TW ben volt.

Az EA legnagyobb csapata dolgozik rajta már több mint 1,5 éve a grafikai motor állítólag 70%-ban eltér a TW SEAGE motorjától ami a Generals óta szolgálja az EA érdekeit. A látványa képeken állítólag nem jön át, mozgásban frenetikus, a kráterek végre megmaradnak és a tenger olyan amit eddig RTS ben nem láttunk, megjegyzem ez igaz is lehet a képek alapján.

A többit a Guruban. Nagyon pozitívan vélekednek a játékról.
Szerintem nem volt elhamarkodott, mivel most érdemes a felmelegített. C&C brandból a legtöbbet most lehet kihozni, az év vége azért messze van. Ja még egy apróság már most biztos, hogy lesz egy kiegészítő lemeze.
A Tiberiumról is írnak, továbbá egy új C&C játékról is láttak plakátot de arról nem tudni semmit se, továbbá a Kane's Warth-ról is írnak, hogy nagyszabású lesz kieghez képest.

Én örülök ezeknek, mivel a C&C éra nagyon közel áll a szívemhez, szóval jó ha jönnek a játékok, a minőség nem hiszem, hogy rossz lenne főleg a TW után ami lásuuk be hangulatos lett és hű volt az elődökhöz.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
51824 levél
Válasz 08.02.16. 23:23 #157
Barthezz
Hát igen, azért '95-96-ban még más idők jártak, mint most
1989 levél
Válasz 08.02.16. 23:21 #156
georgee
Miert olyan elhamrakodott? Anno a C&C utan masfel evre durvan jott ki a RA!
Az engine megvan. Most mar csak annyi a dolguk, hogy 2x nagyobb felbontasba rakjak

De remelem tenyleg nem olyan lesz mint a belinkelt kepeken mert azok eleg hervasztoak.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
51824 levél
Válasz 08.02.16. 23:04 #155
Barthezz
Főleg hogy ha ilyen ütemben halad tovább a fejlesztése, könnyen lehet, hogy már csak a jövő év stratégiája lesz

Amúgy pedig RA 3-at sztem elhamarkodott lépés volt elkezdeni. Most jött ki a C&C 3, rá másfél évre meg R A3-at akarnak kidobni... Teljesen nyilvánvaló, hogy ennyi idő alatt szinte semmi újdonságot nem lehet beletenni. Szóval én 1-2 évet még vártam volna az EA helyében, mert így az RA 3 csak egy játék lesz a sok közül, 0 újdonsággal, ami alig fog különbözni a Tiberium Wars-tól...
8624 levél
Válasz 08.02.15. 17:11 #154
davkar9
Jó persze, én nem leírni akarom a SC2, szépen halad, de azért még nem ítélném neki, főleg még ilyenkor, az év stratégiája díjat.
Simple. Eternal. Beige.
16989 levél
Válasz 08.02.15. 17:06 #153
KisCsirkee
Én nekem még midníg a garfikával van bajom. Ennél még az RA2 pixelcsomói is szebbek az én ízlésemnek. Ez nem a C&C 3 motorja! Nézd meg az első C&C 3 képeket! Jóval szebbek mint ez!

Viszont ha valami csoda folytán képesek lesznek belerakni a jó öreg Red Alert hangulatot, lehet vevő leszek rá.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
441 levél
Válasz 08.02.15. 17:02 #152
TurboX
Azt hiszem a blizz-ben vakon meg lehet bízni játékfejlesztés szempontjából. SC2-t nem kell félteni azzal kapcsolatban hogy elnyerje az év(tized?) legnagyobb stratégiája címet.

Off és seggnyalás vége.


RA3-al kapcsolatban pedig reménykedem, hogy (a képekkel ellentétben) sikerűl valami nagyobb dolgot összehozniuk mint a Tiberium Wars. 4-5 kép alapján nem biztos hogy el kell ítélni a játékot hiszen még fejlesztés alatt áll. Ha ezt is elszúrják, nálam az EA végleg lehúzta a rolót.
"What's the most you ever lost on a coin toss?"
8624 levél
Válasz 08.02.15. 16:27 #151
davkar9
Remek dolog, hogy ezek mind igazi képek... Azért ilyen nevek mellett mint a StarCraft2 (na azért azzal is várjunk még), Panzers: Coldwar vagy a WorldShift jobban kéne igyekezni. Mégis csak a Red Alert!
Simple. Eternal. Beige.
51824 levél
Válasz 08.02.14. 19:46 #150
Barthezz
A filmbejátszásokban soha nem szokott az EA bakot lőni (Generalst leszámítva, ahol ugyebár nemes egyszerűséggel kihagyták a C&C játékok védjegyének számító élőszereplős videókat), szal emiatt én sem aggódom ^^

A gépigénnyel kapcsolatban meg mondasz vmit Mivel abszolút nincs egy csúcskategóriás gépem és a C&C 3 is csak közepes grafikán ment el rajta akadás nélkül, így valóban talán nem is baj, ha nem egy csili-vili, csak felső kategóriás gépeken futó játékot kapunk.

Meg a tipikus RA-hangulat azért nekem átjött a képekről, és ez végülis a legfontosabb tényező!
9326 levél
Válasz 08.02.14. 19:43 #149
Kanduhrka
Reméljük, ezúttal az átvezető videókat nem pakolja fel a dvd a gépre. Franc kivan, hogy a C&C3 és 4-5 gigát foglal. (Bfme2 kieggel együtt 9 giga)
horrorgeeks.blogspot.com
12568 levél
Válasz 08.02.14. 19:41 #148
McCl@ne
és nem is vagyok benne biztos, hogy ez olyan nagy baj. legalábbis például a gépigény tekintetében vagy csak simán azért, mert nemsokára jön
de azért remélem/tudom, hogy a régi filmbejátszásokat meghagyják, szóval a sztori is azokkal építkezik majd, szerintem egyelőre semmi ok az aggodalomra!
Respect is not given. It's taken.
51824 levél
Válasz 08.02.14. 19:38 #147
Barthezz
Nah az hiányozna, jönnének itt is a scrin-ek

Ha viszont ezek nem fake képek, akkor így már értem, miért készül el ilyen hamar a game a bejelentés után. Kicsit leporolják a C&C 3-at, átírják az egységeket és épületeket RA3-asra és kb. ennyi, valóban nem több 1 éves munkánál.
16989 levél
Válasz 08.02.14. 19:16 #146
KisCsirkee
A rep. csészealj a Yuri's Revenge-ben már tényleg sok volt egy kicsit.

De én szerettem az RA2-ben a sok-sok nemzetet, még ha csak 2 fő nemzet volt! A speciális egységek mint a csigazabálók Grand Cannon-ja, vagy a líbiai Bomb Truck egy érdekes ízt adtak a játéknak
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
9326 levél
Válasz 08.02.14. 19:06 #145
Kanduhrka
Jaj, ez a szöveg "Soha sehol nem láthattuk" Hűha, beleborzongtam

Hát nagyon remélem, hogy nem erőltetik az ufókat, főleg egy C&C3 után.
horrorgeeks.blogspot.com
12568 levél
Válasz 08.02.14. 19:03 #144
McCl@ne
nem, csak annyit, hogy egy olyan frakció lesz, amit még soha sehol nem láthattunk!
én ezt mondjuk annak tudom be, hogy a red alert 3 sem jelent még meg soha sehol, de mindegy

magyarul: üres marketingszöveg, remélem azért tényleg összehoznak vmi jót, az az ufos faszság nem hiányzik a 2. részből.
Respect is not given. It's taken.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.