Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hardware

»» GeForce FX 5200

4730 levél
Válasz 03.04.13. 10:35 #23
Pyton
Valós időben hogy számol 60-70 óráig?
60-70 FPS-re gondoltál?
Sonic boom babieee!
9765 levél
Válasz 03.04.12. 22:38 #22
vally
Az első animációs kisfilm minden képkockáját 60-70 óráig számolták (@85). Ma egy Geforc kártya ugyanekkora teljesítményre képes. Valós időben.

Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
6295 levél
Válasz 03.04.12. 21:22 #21
J. Dávid
Most láttam az Aqua árlistájában 22.400Ft-ért! (nettó)

Na nagyon szeretnék akkor május elején megtudnám venni, viszont a 700-as durcimmal nem érne sokat....
4730 levél
Válasz 03.04.10. 15:37 #20
Pyton
Nem rossz...
Majd úgy 7-5 év múlva...
Sonic boom babieee!
3127 levél
Válasz 03.04.09. 22:13 #19
Blade Runner
Jelenleg még közelebb vannak a 60FPD-hez, mint a 60FPH-hoz. (No ez talán egy kis túlzás.) De egy pár éve még 6-8 gépen futtaták egyszerre a renderelő programot, most már egy gép is elég erős, hogy folyamatosan renderelje a képeket.
Blade
4730 levél
Válasz 03.04.09. 08:36 #18
Pyton
Kösz. Most okosabb lettem.
De azért 60 FPH-t talán elérnek...
Sonic boom babieee!
3127 levél
Válasz 03.04.08. 16:59 #17
Blade Runner
A Ray-trace-t röviden így képzelheted el:
A renderelendő világ minden fénypontjából elindítanak fénysugarakat, és megnézik a végén, hogy a visszaverődött - megtört fénysugár beleesik-e a kamera látószögébe. Ha nem akkor kitörlik, ha igen, akkor azt is kiszámítják, hogy a fénysugár erőssége és szine hogyan befolyásolja a már az adott ponton megjelent fénysugarakat. No ez adja a lehető legszebb képeket, például a nagy profi sci-fi filmekben is felhasználják, ha életszerű képeket szeretnének renderelni, de egy képkockát nem ritkán precekig számolnak ki. Szóval azért ennél az eljárásnűál még messze vagyunk a 60 FPS-től.
Blade
4730 levél
Válasz 03.04.08. 14:54 #16
Pyton
És mi az a ray trace?
Sonic boom babieee!
3127 levél
Válasz 03.04.08. 11:54 #15
Blade Runner
Amíg a két nagy birkózik egymással, addig szó sincs lassításról. Majd ha az egyik visszaszorul (ha ez egyáltalán bekövetkezik), akkor lehet egy kis lassulásra számítani. Meg ugye akkor amikor már minden kártya rela-time ray-tracel.
Blade
12750 levél
Válasz 03.04.07. 16:12 #14
okoska3000
Ja, inkább évente egy új nagy termékcsalád, de az rendesen kidolgozott...!!!!!
4730 levél
Válasz 03.04.07. 13:05 #13
Pyton
Kicsit visszavehetne a tempóból az egész számtek-iparág, az biztos.
Sonic boom babieee!
12750 levél
Válasz 03.04.04. 17:05 #12
okoska3000
Mondjuk remélem azért finoman adagolják azokat a játékújításokat, nem ám fél évente új hardver
12750 levél
Válasz 03.04.04. 17:03 #11
okoska3000
4730 levél
Válasz 03.04.04. 15:06 #10
Pyton
"mostani VGA-k egyikén se fog élvezhetően nyikkani, abban biztos lehetsz..."

Egy R9800pro-n azért talán.
Sonic boom babieee!
1778 levél
Válasz 03.04.04. 13:20 #9
VOid-
Igen dx9-re gondoltam csak elírtam.
12750 levél
Válasz 03.04.04. 13:12 #8
okoska3000
A Geforce FX 5200 miért ne nyújtana a DirectX8-as gamákban megfelelő teljesítményt????

Netán a Directx9-re gondoltál?
1778 levél
Válasz 03.04.04. 11:35 #7
VOid-
Az meg a másik dolog hogy a radeon 9000 9100 9200-nek van dx8-as támogatása ,de a dx8-as gamekben mégsem fognak megfelelő teljesítményt nyújtani :]
Ez meg ugyanaz az eset FX 5200-nak is van dx9 támogatása mégsem fog a dx8-as gamekben megfelelő teljesítményt nyújtani ezzel egyetértek.
12750 levél
Válasz 03.04.04. 09:49 #6
okoska3000
Okés, rajtad kezdem akkor az élsimítást
9786 levél
Válasz 03.04.03. 20:29 #5
Sirmelon
Kígyó:

Ugyanazok fogják venni, akik a Radeon 9000-9100-9200-as vackokat.
Ugyanaz a réteg. A lényeg nem itt van. A fenti ATik még nem dx9-esek, ez már az.
A lényeg: mennyibe fog kerülni.
Ha jó áron tolják ki, simán elsöpri a fenti ATi kártyákat.
Csak legyen versenyképes az ára.

okoska:
eccer tutira kapsz tőlem egy ASUS feliratu vasalót, hogy könnyebben menjen az élsimitás.


Sirmelon
Si vis pacem, para bellum!
12750 levél
Válasz 03.04.03. 16:34 #4
okoska3000
A majdani Directx9-es gamák a mostani VGA-k egyikén se fog élvezhetően nyikkani, abban biztos lehetsz... Legfeljebb 640x480-ban low grafikon mindenfajta élsimítás és anizo nélkül... Örülhetsz ha a Doom3-ból kisajtolsz 30 FPS ilyen szinten belőlük, nemhogy a jövőre megjelenő gamák, addígra a Radeon9700Pro kedvenc VGA-d is csak alapkártya lesz, alapkonfigba alaptartozék, nem lesz nagy cucc... ( igazából most sem az )
4730 levél
Válasz 03.04.03. 16:24 #3
Pyton
Na, igen, de ez olyan harmatgyenge, hogy a majdani dx9-es játékok meg se fognak rajta nyikkanni!
Sonic boom babieee!
1778 levél
Válasz 03.04.03. 16:05 #2
VOid-
Sok értelme lehet nem volt , de ez legalább támogatja a dx9-et és így még viszonylag olcsónak nevezhető bár lehetne olcsóbb is és akkor megérné, ez a kártya nem sebességrekordokat megdönteni készült...
4730 levél
Válasz 03.04.03. 15:58 #1
Pyton
Quake III alatt a Radeon 9000 Pro eredményei:
1024x768-as felbontás 159,4 fps
1280x1024-es felbontás 100,6 fps
1600x1200-as felbontás 70,2 fps.

A GeForce 4 MX440-8X eredményei:
1024x768-as felbontás 175,1 fps
1280x1024-es felbontás 113,5 fps
1600x1200-as felbontás 79,9 fps.

A GeForce FX 5200 eredményei:
1024x768-as felbontás 173,9 fps
1280x1024-es felbontás 110,6 fps
1600x1200-as felbontás 76,6 fps.

Sok érteleme nem volt kiadni egy m440-szintű kártyát.
Legfeljebb a dx9 support...
Sonic boom babieee!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.