Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Operation Flashpoint 2

Operation Flashpoint: Dragon Rising

Operation Flashpoint: Dragon Rising
A legutóbbi Operation Flashpoint: Dragon Rising cikkek, hírek
1 levél
Válasz 10.09.28. 14:28 #303
gabez
Hello srácok, játszik valaki multiban a Dragon Rising-gal?
Ha elkezdek egy játékot, 1-2 perc múlva kidob "connection error" üzenettel.....(
Valakinek van ötlete az állandó kapcsolódási probléma megoldására?
Elméletileg ez általános probléma a játékkal.......(
161 levél
Válasz 10.05.24. 18:07 #302
Pistii
jov2000!!!
Néztem a honlapodat és írtam is neked levelet.megkaptad??
"Ha másodikvagy Te vagy az első alki veszít"
161 levél
Válasz 10.05.08. 19:36 #301
erik1818
Na probaltam csinalni egy kuldit ossze is jott csak nem eppen olyan lett mint vartam a probajatek soran eszrevettem valamit ha egy teherauto a hatuljaban emberekkel megal valamien okbol akkor az emberek szepen uldogelnek maguknak hatul es meg se rezzennek mikor elkezdem oket eggyenken lelovogetni.Hogy lehet megoldani hogy ha a teherauto megall akkor a katonak leszaljanak rola es harcoljanak?
Inkabb legyek ur a pokolban mint szolga a mennyben.
6 levél
Válasz 10.01.28. 19:04 #300
jov2000
Operation Flashpoint 2 Dragon Rising 2 Patch és DLC Részletek itt: Http://ofp2.uw.hu

üdv. Jov
6 levél
Válasz 10.01.28. 01:17 #299
jov2000
Üdv All.

Ajánlanám oldalamat mindenkinek! Http://ofp2.uw.hu

Az oldal a hazai OFP2 játékosoknak szól és fő profilja minden ami OFP2 ill. az egyedi küldetések, kampányok megosztása egymással.

Látogassatok meg minket és regeljetek a fórumra is.

Üdv.
Jov2000
161 levél
Válasz 10.01.24. 16:29 #298
erik1818
Emberek nekem ez furan megy multiban online kesik nyomok egy ujratoltest es par masodpercel kesobb csinalja meg a jarmube valo beszallasoknal meg kiszallasoknal is valami otlet hogy miert lehet ez?
Inkabb legyek ur a pokolban mint szolga a mennyben.
10960 levél
Válasz 09.12.01. 08:27 #297
Lacko
Köszi a véleményed leírását! Természetesen én nem kövezlek meg érte. De azért egy két ponton hozzászólok.

"Az, hogy az UAZ-nak csak egy 20 centis elejét látom, oké"
Egyedül a járműbe beszállás után van külső 3D-s nézet. tehát úgy könnyebb vezetni ezeket a járműveket. Viszont iszonyú fos a tapadási fizika.

Ellen: bénafaszok. Nem tudok mit mondani. Ostoba módon keveregnek
Ez szerintem nem teljesen igaz. Nekem az AI-je nagyon tetszett. Az egyedi katona AI-je se rossz: szerintem nagyon ügyesen keres fedezéket és ha az oldalába kerülsz, akkor rémülten keres olyat, ami szemből és oldalról is védi... Persze ilyen ritkán van és lelövöd. De keres(!) és néha talál. A másik a nem egyedi, hanem raj szintű AI. Mondjuk a kampányban ez nem annyira jön elő, mert elég fixek a kínai egységek a kampiban (tehát 4 fős fireteam-ek vannak lerakva). De a küldiszerkesztővel csináltam olyan harcokat, ahol egybe fogott kínai egység (szakasz szerű) megy az amcsi nagyobb egység (szakasz) ellen. És iszonyat jól manővereznek. Mindkét parancsnok küld fireteam-eket szemből lefogni és másokat meg átkarolni. És amikor rádöbbennek, hogy a másik is átkarol, akkor ott is trükköznek. Ez nem mindig látható, de néha nagyon klassz dolgok jönnek ki.
A kampányban te egy független fireteam-et vezetsz, de ha része vagy egy nagyobb egységnek, akkor téged is utasítanak és klasszul.
Nekem az AI-je eléggé tetszett. Meg merem kockáztatni, hogy jobb, mint az Arma1/2-é.

"a fegyverem pontossága meg egyenlő a zéróval."
Ez szerintem nem annyira igaz. Nekem tökre tetszett, hogy távoli célt elég nehéz volt eltalálni - bár azért kb rá lehet jönni, hogy milyen messziről mennyire kell fölé célozni. És persze úgy sem elég egy lövés, hanem nagyon sokat kell lőni. Viszont cserébe téged se egyből találnak el és elég sokáig fütyül a füled mellett a golyó, hogy észrevedd az ellent és reagálj rá (fedezék és választűz). Ez sokkal hangulatosabb lett, mint az ArmA-ban, ahol mentél és egyszercsak headshot és azt se tudod ki és honnan. Mondjuk néha itt is van ilyen - ahogy az életben is - de nem olyan sűrűn, mint az OFP1/ArmA1-ben.


Abban azonban egyet értünk, hogy nem vetélytársa az ArmA2-nek.
12857 levél
Válasz 09.11.30. 23:04 #296
konrad
Hát nem tudom.
Gyűröm magam ezzel a játékkal, folyamatosan, no, hátha meggyőz, x pályán túl vagyok, de nem...

Nem győzött meg, nem is értem, mire fel féltek a cseh srácok, hogy na, ez a gamma vetélytárs lehet. Megköveztek biztos: nem az. Ez a játék - kimondottan csak a grafikát nézve - a 2001-es OFP valamiféle "klónja" lehet, egy gyenge történettel és egy "hangulattalan" pályaszerkesztéssel.

Unalmas. Nagy zöld gazrengeteg, ahol fogalma sincs az embernek, honnan jön az ellen. De ez a kicsi probléma. Nincs taktikai térkép, nincs a karakternek külső 3d-s lehetősége. Akkor hogy taktikázzak? A nagy semmibe beküldeni az embereimet azzal a batár nagy gömbbel, ahol "minden" parancs megtalálható? Jaj, ne. Ezt szarul hozták össze. A küldetések között/alatt se egy átvezető anim, se egy serkentő zene, semmi, ami tovább motiválná a gamert, hogy naaa, érdemes tovább csinálni. Nincs "gerince" a játéknak, azontúl, hogy a bevezetőből megtudjuk, hogy a rossz Kínának olajra van szüksége és 2011-ben ölre megy az USA-val...

Irányítás: kész gáz 2009-ben az, amit a jenkik gépjárművezetés szintjén produkáltak. Az, hogy az UAZ-nak csak egy 20 centis elejét látom, oké, de az, hogy az általam sofőrré kinevezett vadbarom képtelen 5 métert megtenni a kijelölt útvonalon, az már megaszánalom! Nem lehet szétválogatni a beókat, hanem csak egyben lehet őket vezényelni adott helyre, adott feladatra! (BIA érzés, hatás)

Ellen: bénafaszok. Nem tudok mit mondani. Ostoba módon keveregnek - néha egy egész tár is kevés a kimúlásokhoz - a fegyverem pontossága meg egyenlő a zéróval.

Grafó: már írtam, a sok zöldség felesleges volt! A gépjárművek, az épületek, meg minden....no comment! Furcsa az időváltozás ritmusa is: néhol tök hamar sötét van, amúgy meg ez nagyon gázos narancssárga "naplemente" az uralkodó!

Játékmenet: foglalj el ezt meg azt. A 3. küldi után mát unalmas volt. Nem tehetek róla, így éreztem: menj a zöld gazban és foglald el vagy amazt, meg eliminálj...meg robbantsd fel a megaszánalom kínai légelhárító rakétát....

No, "várom a köveket a fejemre", de ez a gamma 2009-ben vajmi kevés. A srácok "nagyot" akartak virítani, kicsit belevitték a BIA körösmegjelölős/támogatós menüjét, de az OFP1/Arma sorozatokhoz ez egy gyenge próbálkozás.

Édesanyám nevét priviben megadom, de csak az arra rászorultaknak! Többet vártam a "vetélytárstól"..., hiszen nagy volt a beharangozó fíling! OFP1/Arma forever...
5 levél
Válasz 09.11.09. 15:48 #295
mysah
Ahha.

Az is jó megoldás.Már kivégeztem a pályát,jól jöttek a tanácsok,köszi mégegyszer.
10960 levél
Válasz 09.11.09. 13:59 #294
Lacko
Ja. Na ezt már értem. Ha nem jókor robbantod fel, az lehet gond. Mert van egy másik csapat is veled, akik ilyen elterelő manővert csinálnak. És ha az ő manőverük ELŐTT robbantasz, az lehet, hogy gond.
Én a tengerpartról a sunburn közelébe úgy jutottam el, hogy senki nem vett észre (ne lövöldözz!). És amikor ott voltam egy kis faház mögött, ott meg kellett várni a másik csapat jelét és akkor lőttem először és úgy mentem oda a rakétához felrobbantani.
5 levél
Válasz 09.11.09. 13:43 #293
mysah
Ok.Küszi.Megpróbálom ebben a sorrendben,a baj az volt,hogy miután felrobbantom a sunborn-t,azután már nem volt időm felrobbantani a légvédelmet,mert kiirta hogy a küldetés sikertelen.

Mindenesetre köszi szépen a segítséget.
10960 levél
Válasz 09.11.09. 13:36 #292
Lacko
Ha vége a küldetésnek, akkor az jó.

Mindig menj arra, amerre ezek a sárga pöttyök vannak, vagy a szürkésfehér jelzések.

Az elejét megcsináltad? Felrobbantottad azt a bazi nagy rakétás teherautót? Aztán fel kell menni a hegyekbe és ott is felrobbantani pár ilyen rakétát és a radarokat. Aztán, amikor ez is meg van, követni a sárga pöttyöt egy keskeny völgy-szerűségbe, ahova, ha odaérsz, akkor szépen végignézheted, hogy két Apache lebombáz 2db kínai tüzérségi önjárót. Aztán vége. Köv küldi jön...
5 levél
Válasz 09.11.09. 13:32 #291
mysah
Hmmm.De mindig vége a küldetésnek,nem tudom befejezni.Mit kell csinálni ezen a pályán?
10960 levél
Válasz 09.11.09. 13:30 #290
Lacko
Abban nem kell füstölni, se megjelölni. És azok az Apache-szerű helók nem apache-ok, hanem a kínai megfelelőik és rád lőnek.
5 levél
Válasz 09.11.09. 13:28 #289
mysah
nem,single playerben,a kampányban.Úgy kezdődik a pálya,hogy a tengerpaton vagy,és amint elkezdesz előre haladni,jön egy convoj...
10960 levél
Válasz 09.11.09. 13:23 #288
Lacko
Ez az új küldik között van? Mert a kampányban nem volt ilyen.
5 levél
Válasz 09.11.09. 13:21 #287
mysah
Helló.

Némi segítség kéne,asszem a másodok küldetésben,amikor az Apache-ok jönnek,ésmeg kell jelölni a helyzetemet IR Strobe-al,vagy füsttel,de nem tom mit kell csinálni,főleg hogy füstgránátom nincs is,és mindig leszedik a helicoptert.Tud valaki segíteni?

Előre is köszi mindenkinek.
766 levél
Válasz 09.11.06. 10:43 #286
PC Dome
Új hír a játékról
Operation Flashpoint: Dragon Rising - itt a DLC
Letölthető az új pályákat is tartalmazó kiegészítő.
766 levél
Válasz 09.11.04. 16:58 #285
PC Dome
Új hír a játékról
Operation Flashpoint: Dragon Rising - holnap DLC
Képek és videók az ingyenes kiegészítőről.
16989 levél
Válasz 09.11.01. 10:32 #284
KisCsirkee
Én is bétateszteltem az első három júzer generált küldit! Jók voltak, és ismét jobban tetszettek a játék alap kampányánál, amiben már a második küldin megfeneklettem, mivel valami okos gyerek kitalálta, hogy az itteni AAV-k lövészét páncélzaton keresztül is ki lehet kapni!

Az első kettőhöz nem fűznék semmit, jók voltak, hangulatosak is, bár kicsit sajnáltam, hogy nem én vezettem a squadot, hanem nekem dirigáltak! Azért a "Clear the Complexnél" az első APC okozott egy kis fejfájást, ugyanis a kályhacsöves emberke jól beakadt a kezdőponton, és nem volt hajlandó kiszedni jó 10 percig. Ettől eltekintve, valamint a komplexnél az utolsó kínai keresésén kívül a trigger beindítása végett semmi nem volt. (Halkan megjegyzem, az ellentámadásod nem kicsit sikerült brutálisra, miután már lőszerem nem volt!

Azért az első kínai küldidhez lenne pár komolyabb szavam!

Én is a legelején a dombra indultam fel, viszont rögtön kiszúrtam azt a 10 elvtársat és az APC-t, ami nem mozdult semerre, de erről később.

Dombra felérve (nekem sajnos nincsenek képeim) én is észrevettem a jó 2 rajnyi Mörínt, ami tényleg nem okozott gondot, ugyanis nem lőttek vissza! Szerintem nem az a gond, hogy a fegyverünk Night Optics-os, enélkül lehetetlen lenne, viszont tényleg nem csináltak semmit. Előre-hátra kúsztak, én pedig egyesével szedegettem őket. Veszteség természetesen idáig nem volt.

Beértünk a refilling stationre, melynek gyalogosai szintén nem okoztak semmi gondot, nem úgy a LAV-25. Kályhacsöves úr megint beblokkolt, így meg kellett várnom, amíg az APC nagy nehezen megölte, hogy elvehessem a cuccot. Itt a másik 5 fős squad sem segített, pedig elkélt volna. Az APC-re leadott első lövésem a kerítés felfogta, így csak a másodikkal sikerült végezni vele. (Szép az a betöltési animáció, de kínosan hosszú, főleg ha lőnek) Ezután csak bevonultunk, és nyomultunk a Campre. Furcsa volt viszont, hogy a 4 fős támogató squad nem mozdult onnan, és a 10-12 ember + APC a map kezdésénél még mindig nem moccant meg. (Nézd át a triggereket, MOVE ordereket, mert szemmel láthatólag be vannak akadva. Állnak és vakarják a töküket, 3 emberrel pedig elég nehéz a küldetés.)

Úgy gondoltam 2 kilométernyi tájfutás következik, majd 1.3km-re a Camptől egy akkora fejest kaptam, hogy egyből hátraestem és elterültem. Másodjára óvatosabb voltam. Sajnos 3 emberrel nem könnyű. 1,3 km-nél ismét lőttek, jobbról a susnyásból elintéztük a balra leselkedő USMC csapatot, és ekkor visszafordulva lepett meg az alig 100 méterre ácsorgó másik csoport. Szerencsére 100 méterre a fegyverek igen pontosak, ők sem éltek sokáig tovább.

Innen tovább vettem észre újabb 2 LAV-t és számos gyalogost. 3 emberrel semmi esélyem ellenük, így úgy döntöttem, távolról kilövöm az egyiket. 1 rakétám volt, sajnos távolságot mindig is rosszul becsültem, a rakéta jó 50 méterrel a LAV előtt csapódott be. Sajnos a LAV-ok száguldani kezdtek felénk, ezért úgy döntöttem, nagyon balszélen elfutok. Féltem, de a LAV-ok egy idő után békén hagytak, és a Refilling Stationre mentek. A gyalogság még követett egy darabig, majd egy domb aljánál eszembe jutott a II.VH-s Carentan esete, és a Solpe defense, így berendezkedtem védelemre. Fel is tűntek a Night Opticsban. 2-őt szedtem le belőlük, ezután pedig rejtélyesen eltűntek ők is. Mivel az Objective-m még élt, a 3 emberemmel elindultam a Campre, ami teljesen üres volt. Kerestem-kutattam, álltam az Objectiven, de semmi. Olvastam Phaser írását, miszerint lett volna valami visszavonulás trigger, ami magyarázza azt, hogy az amcsik miért mentek Refilling Stationre, de én nem kaptam meg. Gondolom az ott lévő 4 fős Kínai csoporttal hamar végeztek, viszont a jó 10 fős csoportosulás még mindig hátul vakarta a tökeit.

De úgy gondolom, jó lesz ez, tudom, hogy még Béta, és vannak hibái, remélem hasznodra voltam én is!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
3 levél
Válasz 09.11.01. 07:41 #283
robkopapa
Hello!lentebbi hsz-ekben néztem ezeket a map-okat,simán letöltöm és már tolhatom is?Lacko ezeket te csinálod egyedül??Csinálhatnál egy jo sniperes pályát
200 levél
Válasz 09.10.22. 12:21 #282
Phaser
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
10960 levél
Válasz 09.10.22. 07:55 #281
Lacko
OK. De én pl nem tudtam, hogy van az amcsiknál ekkora, brutál távcsöves, mint amit te használtál... Még jó, hogy én csináltam....
200 levél
Válasz 09.10.21. 17:32 #280
Phaser
Esetleg még az is megoldás lehet, hogy nem adsz a játékosnak olyan fegyvert amivel le lehet szedni őket. Tehát ne legyen benne távcsöves fegyver, hanem csak nyilt irányzékos. És lehetne hátrébb tenni őket, mondjuk az őrhely közelébe, hogy ne lehessen észrevétlenül túl közel jutni hozzájuk, valamint a gyalogokból annyit lerakni amennyit lehet. Vagy odarakni valami épületet,vagy sátratkat amiben van egy nagyobb csapat és ők akkor jönnek elő, mikor közel érünk, és egyből támadnak. Igy megint csak nem lehet levadászni őket.
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
10960 levél
Válasz 09.10.21. 14:16 #279
Lacko
Van ötleted arra, amit a végén írsz, hogy egy pontos puskával leszedted az egész támadó zömöt és már nem is voltak túlerőben?

Mert most az van, hogy mindig, amikor meghal egy abból a támadó csapatból, akkor kapsz egy sárga üzenetet, hogy "fall back!" Ez nyilván attól még unrealisztikus...
A másik lehetőség, hogyha elfogy ez a támadó zöm és a páncélosokat is kilőtted, akkor betermel a progi még egy adag támadót...

Azt tudtad, hogy ebben az OFP2-ben - ellentétben az ArmA-val - nagyon szigorú limit van az egységekre: egyszerre csak 64 katona lehet a pályán, ami rohadt kevés. ezért nem lehet azt, hogy az a támadó zöm sokkal több (nagyobb) legyen...
10960 levél
Válasz 09.10.21. 08:21 #278
Lacko
Köszönöm a részletes értékelést!!!

A képeket elnézve ez egy korábbi mentés lehetett, mert az új verzióban az őrhelyen van két géppuskás már és a páncélosok is ki vannak egészítve egy AAV-vel pluszban.
A másik észrevételem, hogy marha klasszul átfegyverezted magad!

"Amúgy mit keresnek ott? Meghallották, hogy jövünk és elénk jöttek?"
Pontosan!


"A mi csapatunk páncélosával mi volt a terved?"
Vele az van, hogy a lenti gyalogság ha elér bizonyos helyekre, akkor küld egy jelet neki, hogy jöhet tovább. De én is azt tapasztalom, hogy ez néha sikerül nekik, néha nem. Lehet, hogy át fogom írni arra, hogy a lenti gyalogságot KÖVESSE. mert különben az a baj, hogy nagyon előre menne és gyalogos fedezet nélkül elég sérülékeny.
A korai verzióban az amcsi LAV olyan helyen volt, hogy a kínai AI nem tudta kilőni és általában azzal ért véget a küldetés, hogy a LAV mindenkit megölt és én meg egyedül maradtam AT fegyver nélkül...


"Ők az úton lejjeb lévő őrhelyről jöttek, amiről irtam, hogy üres volt? Vagy külön csapat?"
Ahogy fentebb írtad, ők rajtatok ütnek két oldalról (vagyis azokon, akik az úton haladnak). De ők csak a felderítők, mögöttük jön a zöm.


Nagyon köszönöm az írásod. Igyekszem javítani még rajta az ötleteid alapján, de nehezíteni nem szeretném - tudod, amit lentebb írtam, hogy ez az első küldi: ne legyen már nagyon nehéz.
200 levél
Válasz 09.10.20. 16:15 #277
Phaser
Szia!
Kipróbáltam a küldit. Először nézzük hogyan is zajlott a dolog, azután majd leirom mi tetszett és mi nem. A küldetést többször is végigjátszottam (4x). Ahol volt lehetőség próbáltam minden alkalommal másfelé menni, többféleképpen közeliteni a célokhoz, hogy lássam hogyan reagál az AI. Sok különbség nem volt nagyjábból mindig ugyanaz történt, hiszen annyira azért elkóborolni sem lehet a csapattól ezért nagyjából mindig velük mozogtam, max egyszer a jobb egyszer a bal oldalon mentem.
Akkor nézzük:

Szép nagy csapattal indultunk útnak. Én úgy döntöttem, hogy embereimmel felmegyek a dombtetőre körülnézni. Alig értünk fel a tetőre, amikor tőlünk balra a domb tövében észrevettünk egy rakás GI Joet, amint éppen a domb mellett előrenyomuló csapataink felé tartanak. Tüzelni kezdtünkrájuk, amitől kicsit megzavarodtak, mert oldalról löttük őket. De nem volt idejük, hogy összeszedjék magukat, mert ekkor odaért a lenti csapat is a páncélossal, és az amcsik két tűz közé kerültek. Mivel nyilt területen voltak fedezék nélkü, nem tartott sokáig a harc. Miután mindegyikük holtan feküdt a domb tövében, továbbindultunk. Veszteség nélkül értük el a finomitót, és megkezdtük a támadást. A csapat nagy része egyenesen nekiment a finomitónak, én azonban úgy döntöttem óvatosabb leszek és a fák közé vittem a csapatot, ahol jó fedezéket találtunk. A védőkkel hamar végeztünk, és a járművek sem jelentettek problémát, igy néhány perc múlva már a finomitóban voltunk, és következő támadáshoz készülődtünk. Egy kis létszámú csapatot hátrahagytunk, hogy védjék az objektumot, mi pedig elindultunk az amcsi tábor felé. Én a magam részéről nem tartottam szerencsésnek, hogy az út közepén haladjunk, ezért csapatommal az út jobb oldalán lévő fák között haladtunk előre. Az óvatosságom ezúttal kifizetődött, mert nemsokára az út mindkét oldaláról egyszerre kezdtek lőni ránk. A támadók egyik fele, pont abból a kis erdősávból lőtt ahol mi is voltünk, de úgy tűnt bennünket nem vettek észre és az úton lévőket lőtték. Ezt kihasználva lerohantuk őket, és hamar végeztünk velük, majd a társaink segitségére siettünk. Ők az úton hasalva küzdöttek a támadóikkal, akiket most már mi is lőttünk. Gyorsan végeztünk velük is, majd miután kicsodálkoztam magam azon, hogy senki sem sérült meg az úton haladók közül továbbmentünk. Az úton nemsokára észrevettünk egy őrhelyet ami azonban üres volt. Nem úgy az út melleti terület, ahol nagyszámú ellenséges katona gyűlt össze két páncélos kiséretében. Túlerőben voltak, de azért felvettük velük a harcot. Azonban hamar nyilvánvalóvá vált, hogy nincs esélyünk velük szemben, ezért kiadták a parancsot, hogy vonuljunk vissza. Megindultunk vissza a finomitó felé, de a hátunk mögött a páncélosok felértek a dombra és tüzelni kezdtek. A visszavonulás megállt, és mindenki igyekezett eltűnni az aljnövényzetben, vagy a fák között. Ha fel tudnak tartani minket addig mig a gyalogságuk is ideér, akkor végünk. A kályhacsöves emberek azonban értették a dolgukat, és amint fedezékbe értek azonnal célbavették a támadókat és kilőtték őket. Hála a gyors beavatkozásuknak folytathattuk a visszavonulást. Hátul ugyan már lehetett hallani az amerikai fegyverek kattogását, de nem voltak elég közel, hogy lefogjanak minket. Szégyen a futás de hasznos, igy hát nyakunkba szedtük a lábunkat és igyekeztünk minél előbb eltűnni.

Nos ennyi a történet, most pedig néhány észrevétel.
Az elején amikor a domb mellett belebotlunk az első amcsikba, szerencsétlenek marha rossz helyen vannak. Tiszta agyaggalamblövészet volt, hiszen fedezék sem volt a közelben. Amúgy mit keresnek ott? Meghallották, hogy jövünk és elénk jöttek? Mert akkor elég öngyilkos tipusok lehetnek. Végülis bemelegitésnek jó volt . A mi csapatunk páncélosával mi volt a terved? Többször is nekiálltam a küldetésnek, és volt olyan, hogy miután a domb tövében végeztünk az amcsikkal, a páncélos ottmaradt a dombnál, de olyan is volt hogy eljött velünk a finomitóig, és támogatott mimnket. A finomitó bevétele szintén könnyen ment, a védők nem nagyon igyekeztek, hogy megállitsanak minket, igaz lehetőségük sem nagyon volt rá, mert már messziről leszedtem(tük) őket.Ez a távcsöves puska óriási előny. Szerintem a finomitó mi felénk eső oldalára is lehetne rakni olyan bunkert néhány katonával mint ami a túloldalon az útnál van mert igy szinte ellenállás nélkül értük el a keritést. Egy finomitó fontos célpont, védhetnék jobban is. A páncélosaikat is simán kilőttük még a túloldalról a fák közül, mig ők nem nagyon tudtak ránk lőni, mert mindig utjukban volt valami. Ha a támadáskor át tudnának jönni valahogy a túloldalra, hogy az oldalunkba, vagy hátunkba kerüljenek, az izgalmas lenne. Egyszóval ezen szerintem lehetne neheziteni, mert mindig gond nélkül elfoglaltuk a finomitót. A tábor elleni támadásnál ugye szembetalálkoztunk az úton pár katonával. Ők az úton lejjeb lévő őrhelyről jöttek, amiről irtam, hogy üres volt? Vagy külön csapat? Szerintem az őrhelyen azért legyen néhány katona, mert furcsán néz ki üresen( még ha nem is érünk el odáig, hogy harcoljanak). Viszont ez a kis támadás is maradjon meg, hiszen biztosan halották a táborban a csatazajt és küldtek csapatot, hogy nézzék már meg mivan, és gondolom velük találkoztunk(vagy nem). Aztán az ellentámadás az jó, ténleg sokan vannak, és mivel ugye mindenki fut vissza magunkban úgysem fogunk harcolni velük. Nem tudom mikor indulnak el, de egyszer előfordult, hogy a csapat többi része valamiért lemaradt,(vagy én mentem gyorsan előre) igy csak én és az embereim voltunk elöl. Észrevettem azt a nagy csapatot, és mivel a finomitónál vettem fel mesterlövészpuskát, gondoltam gyakorolok kicsit. A járművek nem tudom hol voltak, nem láttam őket de a katonákat mind lelőttem. Simán le tudtam szedegetni őket, mert szerintem fogalmuk sem volt honnan lövök. Vissza nem lőttek, csak lehasaltak, vagy odébb futottak. A képen ugyan még él néhány, de nem sokkal utánna már ők is halottak voltak. Mikor a csapatunk többi része odaért akkor előkerült a két páncélos is, de azokat simám kilőtték. Megint jött a parancs, hogy túl sokan vannak, és vonuljunk vissza, pedig már nem volt előttünk senki. Még tovább is mentem egyedül, de aztán észrevettem, hogy eltűnt az a jel ami a tábort és a feladatot jelölte, és csak a visszavonulást jelző van már. Igy szépen visszasétáltam az úton és kész. A múgy a végén még kiirja, hogy a bónusz feladatot teljesitettem. Az mi volt?

Mindent összevetve jó volt, de ahogy irtad még tényleg nem tökéletes.
A finomitó elleni támadás jelenthetne nagyobb kihivást, és szerintem a visszavonulásnál az amcsi támadás indulhatna az uton lévő őrhelytől is mikor észrevesznek minket.Szerintem jobban nézne ki ha ott állomásoznának, és nem egy üres rét közepén, és nem is lehetne sniperrel sem leszedegetni őket, mert messzebb lennének, és nem lehetne úgy közelebb menni, hogy észre ne vegyenek.

Nos ennyi lenne. Remélem tudtam segiteni.
A halyesirási hibákért és elirásokért elnézést ,a multkoriban is maradt pedig többször átolvasom őket, de mindig marad bent valmi.
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
10960 levél
Válasz 09.10.20. 09:26 #276
Lacko
Hello Phaser!

Sokat tökölök a kínai kampi első küldiével... Most van egy játszható változata, de még nem tökéletes. Sajnos ebben a játékban nem lehet fordulatos történetet csinálni. Pedig én azt szerettem volna. Na majd a következő sima lineáris lesz...
De nagyon érdekel a véleményed erről az elsőről is:

Night Opening
200 levél
Válasz 09.10.16. 19:29 #275
Phaser
Igen, jó volt ez igy. Meg ha túléljük a támadásukat, akkor meg az lett volna furcsa, hogy megrohamozuk a komplexumot és nincs ott senki.
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
19 levél
Válasz 09.10.16. 13:14 #274
SirBeaver90
Én nem szoktam nagyon túlbonyolítani a dolgokat. A spacing-et meg a formations-t használom a leggyakrabban, meg persze a medicelést, move/follow-t, RoE parancsokat. Amit a legsűrűbben használsz azt gyakorlod, előbb utóbb gyorsan fog menni Ha meg pont a legnagyobb tűzharc közben akarsz használni valamit ami nem tudod hol van, akkor keress fedezéket, húzódj le. Tudni kell fedezéktől fedezékig mozogni

Más: a szombati hamachiparti senkit sem érdekel? Mármint akinek van netje...
10960 levél
Válasz 09.10.16. 11:59 #273
Lacko
Egy pár verzióval ezelőtti állapotban, a komplexum védőit csak úgy letettem a komplexumba. Na ezek - amikor a többi sárga harcba bocsátkozott velünk - azonnal reagáltak a csatazajra és odajöttek ők is harcolni. Ekkor pont az következett be, amit te is mondasz: teljesen kiirtották az amcsikat. Így külön parancsba kellett adnom a komplexum védőinek, hogy maradjanak a helyükön és azt a gyárat védjék. Így már megoldható lett a feladat...
200 levél
Válasz 09.10.16. 11:50 #272
Phaser
Amúgy az AI ezek szerint tényleg nem rossz, sőt jó. Ha sikerült volna a szemből támadóknak addig kitartani, mig az a pár ember felér a dombra, akkor alaposan megszoritottak volna bennünket. Főleg ha közben meg hátúlról is megérkeznek az emberek. Az aztán jó kis kutyaszoritó lett volna. De legtöbbször úgy történt, hogy a szemből támadók elfogytak mire az a pár ember felért a dombra, és mikor őket is legyőztük akkor értek csak a hátunkba a többiek. Nagyon ritkán volt, hogy maradt pár ember szemben és közbena dombról is lőttek, de olyan kevesen maradtak, hogy nem tudták hatékonyan lefogni a csapatunkat. Igy szinte mindig csak egy fronton kellett harcolni.Ha ez a három támadás összehangoltabb lenne, akkor lehet, hogy veszitenénk pár embert mire a komplexumhoz érnénk.
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
200 levél
Válasz 09.10.16. 11:32 #271
Phaser
Igen, az nem valami szerencsés ha egy kampány első küldetése olyan nehéz, hogy még egy tapasztalt játékosnak is csak többszöri próbálkozásra sikerül megcsinálni. Ez egy kicsit frusztráló tud lenni és elveszi az ember kedvét a folytatástól. Az nem baj ha meg kell dolgozni a győzelemért, hiszen úgy a végén jobban is örülünk neki. De ha valamit csak úgy tudok nehézzé tenni, hogy 10x-es túlerővel állitom szembe a játékost, akkor inkább neki sem fogok. Lehet túlerő, de akkor legyen úgy megtervezve a terep amin az objektumokat ki lehet használni, hogy előnyhöz jussunk, vagy elrejtőzzünk, vagy esetleg elkerüljük a nagyobb ellenséget. Az első küldik általában amúgy is csak ilyen bemelegitő jellegűek, hogy a játékost ráhangolja a majdani feledatokra, esetleg megismerje a háború történetét és jelenlegi állását amiben részt vesz.

Szóval csináld csak meg a kinai kampányt. Sok sikert hozzá!

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
10960 levél
Válasz 09.10.16. 08:00 #270
Lacko
Köszi! Ez rohadt élvezetes beszámoló volt!!!!

A hátatokba támadó három (néha több) ember nem a jármű személyzete, hanem ennyire okos az AI. Tehát, amíg te meg a többiek a szemből és a domb felé kerülőkkel voltatok elfoglalva, addig a kínai pk a másik oldalon is küldött az oldalatokba egy fireteam-et. De őt az út, meg a lejtő miatt nem vettétek észre és ezért egész a hátatokig jutott.

A házban lévő fickó: igen, az engem is zavar. Valamit fogok vele csinálni. Eredetileg a lépcső feletti ajtóban volt (ami nyitott és ezért harcolt is derekasan), de valami bug miatt félig a betonba süllyedve tette mindezt. Ezért átettem egy másik épületbe, ami a szerkesztőből nem derült ki, hogy ablak nélküli. Aztán annyi minden más volt, amin módosítani kellett, hogy ezt mindig elfelejtettem. Szóval át fogom tenni egy másik épületbe.

A mentés jó ötlet! Be fogom rakni.

Kínait elkezdtem, de találtam a neten egy már kész kínai kampányt így azt leszedtem és kipróbáltam... Hát az valami elcseszett nehéz, úgyhogy abba is hagytam. Szerintem egy kampány első küldije ne legyen megcsinálhatatlanul nehéz. Itt meg négy ferdeszemű harcol a teljes amerikai tengerészgyalogság ellen. Szóval folytatni fogom az enyémet inkább.
164 levél
Válasz 09.10.15. 19:46 #269
creedszl
bakker, próbálok játszani ezzel a gémmel, mert jó gém de nekem ez rohadt nehéz.nem tudom olyan gyorsan kiadni az utasitásokat hogy folyékonyan mennyen az adott támadás...mindig kilőnek mig adom ki a parancsokatszóval valakinek van valami tanácsa hogy is kell ezt csinálni?
200 levél
Válasz 09.10.15. 17:45 #268
Phaser
Még azt elfelejtettem, hogy a komplexum egyik kis épületében(amelyik előtt lépcső van, és a bal oldalán van egy ajtó)van egy katona az ajtó mögött, egy olyan helyiségben, aminek nincs ablaka meg semmi, csak egy kis szoba az egész. Na most ez a figura az égvilágon semmit nem csinál. Mikor elfoglaltam a komplexumot, nem értettem, hogy miért nem történik semmi, mig végül végigjártam az összes épületet, és megtaláltam ezt a fickót, aki csak úgy álldogált az ajtó mögött. Mikor meglátott akkor már rámlőtt, de amúgy nem tudom mit csinál abban az üres szobában. Talán oda menekült be, vagy nemtudom. Kétszer is végigjátszottam a küldit, és mindkétszer ott volt. Nem baj, hogy át kell kutatni az épületeket, hiszen az a cél, hogy megtisztitsuk az épületeket, csak érdekelne, hogy a figura szándékosan van ott, vagy magától bújik el, mikor már látja, hogy a társai meghaltak.
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
200 levél
Válasz 09.10.15. 15:33 #267
Phaser
Kipróbáltam a küldetést. Nagyon akciódúsra sikerült, nekem tetszett. Itt egy kis élménybeszámoló.

Nem sokkal az indilás után máris belebotlottunk a fogadóbizottságba, majd rögtön ezután szemből gyalogos támadás ért minket. Hasravágtuk magunkat és igyekeztünk fedezéket keresni, miközben viszonoztuk a tüzet. Ekkor kiszúrtam, hogy néhány katonaelindult fel a tőlünk balra lévő dombra, hogy az oldalunkba kerüljenek. Mivel szemből folyamatosan lőttek minket, valamint köztünk és a domb között nyilt terület volt, igy nem tudtuk őket megakadályozni ebben. Szerencsére azonban a szemből érkező gyalogságot sikerült visszaszoritani, igy mire az ellenség a dombtetőre ért, már fel tudtuk venni velük a harcot. A szemből érkezők már vagy mind halottak voltak vagy visszavonultak, ezért a dombról érkezőknek nem volt támogatásuk, igy pedig hatalmas túlerőben voltunk velük szemben. Rövid tűzharc után indultunk is tovább. Azaz csak indultunk volna, mivel ekkor a csapat egy része hirtelen hátrafelé kezdett lőni. Már azt hittem, hogy egy csapat valahogy a hátunkba került, de csak három embert láttunk, akiket hamar lelőttünk. Talán a kilőtt jármű személyzete lehetett. Továbbmentünk az épületkomlexum felé de az út túloldaláról ismét támadás ért minket. Nem voltak sokan igy hamar végeztünk velük. Megkezdtük a komplexum elleni támadást. Derekasan védekeztek, egyszer még vissza is fordultunk, hogy fedezékbe bújjunk mert úgy megszórtak minket. De aztán rendeztük sorainkat, és egymást fedezve behatoltunk az épületek közé és elfoglaltuk a komplexumot. Ezután jött hátulról az ellntámadás, ami meglehetősen erős volt. Már messziről felvettük velük a harcot, de olyan jól mozogtak és lőttek, hogy többször voltam a fedezék mögé bújva mint amennyit harcoltam. A többiek is hasonló helyzetben lehettek, mert az ellenség már majdnem elérte az épületeket mire akkora veszteséget tudtunk okoztunk nekik, hogy abbahagyták a támadást és visszavonultak.

Nagyon jó és pörgős küldetés volt. Annyit megjegyeznék, hogy szerintem mikor elfoglaljuk a komplexumot ott lehetne egy mentés, hogyha az ellentámadásban meghalnánk, akkor ne kelljen előről kezdeni, bár mivel nem olyan hosszú a küldi ezért nem olyan nagy baj.
Egyszóval remek volt. A kinai kampányod tesztelésében pedig szivesen segitek, bár mostanában kevesebb időm van játszani mint szeretném.
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
10960 levél
Válasz 09.10.15. 10:39 #266
Lacko
Köszi.

Hoztam be egy újat: Capture the complex

Mellette pedig egy kínai kampányon kezdtem el dolgozni.
Volna kedvetek tesztelni?
200 levél
Válasz 09.10.14. 19:05 #265
Phaser
Ez nagyon jó volt. A hid elleni támadást nagyon élveztem,tetszett ahogy a folyó túloldalán az ellenség elment a domboldalon a fák közé, igy a bal oldalra nagyon kellett figyelni, mert erős tüzet kaptun onnan. De a falut szerintem túl egyszerűen bevettük. Ott elfért volna még néhány katona a házakban is, élvezetes lett volna házról házra járva megtisztitani az épületeket. Ez a része a játéknak jó lett, kicsit hiányoltam az ArmA.ból, hogy az épületekbe nem nagyon lehetett bemenni. Itt azonban nagyon jól ki lehetne használni ezt a lehetőséget. De mindent összevetve jó kis küldi lett, gratula hozzá!
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
19 levél
Válasz 09.10.14. 15:20 #264
SirBeaver90
Tökéletesen működik! Jó pálya!
10960 levél
Válasz 09.10.14. 13:41 #263
Lacko
Sajnos otthon nincs net, pedig ehhez nagy kedvem volna.

Csinált már valaki rajtam kívül küldetést ehhez a játékhoz?
Illetve az is érdekelne, hogy tudja-e valaki telepíteni az én általam készített küldiket.
Itt egy példa: Bridge too far. A zipben lévő BridgeTooFar foldert kell kitömöríteni a játék alá, a data_win\missions\Mission Editor folderbe.
19 levél
Válasz 09.10.14. 13:20 #262
SirBeaver90
valakinek nem lenne kedve szombat délután/este kipróbálni hamachin a kampányt?
2745 levél
Válasz 09.10.13. 20:56 #261
cygary
A BF2 modját ne említsük már egy lapon az ARMA2-vel, az egyik egy HC multi mód míg a másik egy erre készült program. Bocs csak sérti a fülemet
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
136 levél
Válasz 09.10.13. 20:53 #260
peterspy
Félre ne érts, én nem vagyok egy ilyen "BUMM HEADSHOT" típus és igazából én se szeretem annyira az olyan játékokat ahol rohansz előre és ölsz (max alkalmanként feszültség levezetésképp ).
A bf2-ben pl nagyon teccet hogy haverokkal együtt lehetett taktikázni + másokra támaszkodni, és annak van a project reality mod-ja ami tök valósághű, és mellesleg még a grafikája is jobb mint az Armáé.
A fő bajom az hogy tök bonyolult dolgok voltak az (opciók) irányitásnál, valamint az egész egy rohadt nagy bug. :S
10960 levél
Válasz 09.10.12. 08:01 #259
Lacko
Zup, olvasd el az ismertetőt a Dome-on (mint egyetlen hiteles forrás )!
Mi nem adtunk 90-et és nem vagyunk elszállva tőle, mint a többiek.

DE!!!

- A grafika szerintem pont, hogy nem fogja a játékot és hihetetlenül nem szaggat. Bár - mint ahogy te is írod - az árnyékot nem toltam max-ra, de a többit igen. És simán fut minden. (ez sajnos azért van, mert - ellentétben az ArmA2-vel egyszerre max 64 ember lehet a pályán, ami szánalmasan kevés az ArmA 500-900 egyedéhez képest - persze ennek az az ára, hogy az ArmA ilyenkor szaggat.)

- Az autók irányítása tényleg förtelem (ezt sajnos elfelejtettem megemlíteni a cikkben), de egy Humvee TEREPJÁRÓ úgy csúszkál a füvön, mint Suzuki a jégen. Ebben teljesen igazad van!

- Az ellenséges AI-ban viszont nincs igazad. Tökéletesen harcolnak! Egyenként (katonaként) tök jól keres fedezéket. A Fireteam (4 fő) hihetetlen profin fedezik egymást. Squad és platoon szinten pedig állati okosan manővereznek. Mindez lehet, hogy kevéssé látszik a kampányban, de én már kipróbáltam saját küldetésekben és elképesztő jó az AI. Hozok majd be küldit, amit én csináltam. Vagy csinálj egy egyszerű küldit amcsi és kínai Platton egymás ellen. Majd beszarsz milyen profin fognak a hátadba kerülni a sárgák.

2161 levél
Válasz 09.10.11. 22:15 #258
Zup
A Crysisban is voltak hatalmas nyitott területek meg szabad mászkálás, mégis valahogy nem szaggatott be ennyire a szebb grafika ellenére is, pedig azt is szapulták anno rendesen, hogy mennyire optimizálatlan...
‎1828 - Drakula fiatal szűz lányok véréből táplálkozik. 2010 - Drakula éhen hal.
2829 levél
Válasz 09.10.11. 11:08 #257
Dilizs
Én is azzal tolom, és mégis tudok multizni vele!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
2745 levél
Válasz 09.10.11. 09:18 #256
cygary
Ne hasonlítsunk már egy lineáris daráldát egy viszonylag nyitott FPS-hez... Azért itt bőven nagyobb területet, több AI-t, járművet és egyéb háttérben futó számolást kell a gépnek elvégeznie mint egy behatárolt FPS-ben. Jó néha ott is volt egy-két nyitott rész de azért ez nem ugyanaz...

Amúgy a You have lost your online connection az valószínűleg azt jelzi hogy cracked játékkal játszol.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
10 levél
Válasz 09.10.11. 07:22 #255
miki14
ha multiplayerbe szeretnék játszani és be szeretnék lépni a multiba akkor mért írja ki mindig azt hhogy "your have lost your online connection"?
2161 levél
Válasz 09.10.11. 03:38 #254
Zup
Hát ez a játék nekem nem jött be... nagyon is sokallom a 90% körüli értékeléseket a lapoktól. Lássuk a bajaimat:

-A grafika irdatlan pocsékul optimizált, egy csomó effektet le kellett vennem minimumra, de még így is szaggatott bizonyos helyeken. Most tekintsünk el attól, hogy régi konfiggal rendelkezem, hiszen a Call of Juarez 2 mindent maxra tolva is élvezhetően elfut nálam, ha pedig kizárólag az árnyékokat lejjebb tolom egy kicsit, hasít mint atom... Ennek tetejébe szépnek sem mondanám a grafikát, a HDR-től eltekintve semmiféle normális effekt nincsen, a táj bizonyos pontjain meg két kézen meg lehet számolni az összes poligont...

-Az autók irányítása borzalmas. Elég durva, hogy már 30-40 km/h-ról való lefékezésnél is úgy kifarol meg elcsúszik a kocsi, mintha jégen haladnék vele. Vicces dolog, elsőre még nevettem is rajta, aztán amikor már ötödször lőttek ki a járműből, mert nem tudtam normálisan megállni vele, akkor már kissé lejjebb adtam a vigyorból. Emellett amikor szállnak be a társaink, az is nagyon vicces látványt nyújt, az ajtók ugyanis maguktól nyílnak / csukódnak, és menet közben nem képesek felugrani az autóra a társaink (itt nem 100 kilométeres tempóra gondoltam, hanem 10-20ra ) Mindkét dolog tökéletesen meg volt oldva a HL2: Episode two-ban!

-Nincs akkora nagy gond a hangokkal, de mégis inkább csak átlagosnak hatnak, semmint kiválónak, ami egy AAA kategóriájú játéktól elfogadhatatlan. A menüzene viszont jópofa, először csak lestem mint hal a szatyorban, hogy mi ez a törzsi ungabunga, de aztán jót röhögtem rajta.

-Az ellenség MI-je katasztrofális. Néha fél órán keresztül lő 5 méterről és nem talál el, máskor 500 méterről kinyír a golyószórójával. Ezen kívül nagyon ritkán rejtőznek fedezék mögé, nem dolgoznak csapatban, nem próbálkoznak manőverekkel, bekerítéssel, semmivel...

Hogy némi pozitívumot is mondjak, csapattársaink MI-je az ellenfelekével szemben kiválóra sikeredett, néha ügyesebben harcolnak, mint én. A menürendszernek és a bevezető videónak van egyfajta atmoszférája, eléggé furcsa hangulatot áraszt, de kétségkívül jóra sikeredtek.

Tehát nekem nem jött be a játék, a tutorial pálya után abba is hagytam. Lehet, ha némileg gyorsabban futna a gépemen, jobban élvezném, mert az akadozások tönkrevágják a teljes játékélményt, de azért maradt ezektől eltekintve is javítanivaló bőven.
‎1828 - Drakula fiatal szűz lányok véréből táplálkozik. 2010 - Drakula éhen hal.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.