Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Operation Flashpoint 2

Operation Flashpoint: Dragon Rising

Operation Flashpoint: Dragon Rising
A legutóbbi Operation Flashpoint: Dragon Rising cikkek, hírek
140 levél
Válasz 05.11.13. 10:01 #203
bivay
Most olvastam a gamestáron hogy az opfp2 neve megváltozik és az lesz a cime a játéknak hogy :Armed assault.Ez van azért van név változtatás mert már nem diszeleg ott rajta a hires codemaster logo
2150 levél
Válasz 05.06.11. 19:30 #202
darkforce
Ezeket a képeket természetesen már mindenki ismeri, csak ez a topic eléggé haldoklik, így nem írt róla senki semmit =)

Lehet jó lenne viszont szétválasztani az OFP2-t és az egyet mert eddig minden az első rész topicjában volt. Egyébként jól nézzétek meg a képeket, mert ez az a program, ami ha megjelenik a legjobb játék lesz a piacon.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
17 levél
Válasz 05.06.11. 15:40 #201
S3ntin3L
Sziasztok, találtam a 2. részről képeket, nézzétek meg:
http://www.pcgames.de/external/browser/?article_id=372960&image_id=447162
Stay out of the road, if you want to grow old
2150 levél
Válasz 05.05.23. 14:04 #200
darkforce
The Armed Assault website has just opened, and BIS posted an official press release about it!

So, as we've guessed, it's confirmed that it is a standalone PC GAME, compatible with community created content, join in progress for multiplayer, and it will feature an improved engine !

Bohemia Interactive Studio is proud to announce the development of the first person combat game – ARMED ASSAULT.

Brought to you by the creators of Operation Flashpoint: Armed Assault will reacquaint gamers with the ultimate in realistic, combat gaming. Armed Assault features a new engine with a fresh modern setting. Freedom of action and immersive complex environments, blended with a unique touch of total simulation.

Release date: Q4 2005
Publisher: To be determined
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 05.05.19. 21:41 #199
cINC2
A cseh Bohemia Interactive hírt adott legújabb játékáról az Armed Assaultról, mely korábban az Operation Flashpoint 2 nevet viselte. A játékban most is hatalmas területet járhatunk be, az ellenfelek pedig teljesen intelligensen viselkednek majd, megpróbálnak kicselezni, bekeríteni. A több mint száz négyzetkilométeres területet polgári és katonai járművekkel is bejárhatjuk majd. Küldetés alapú multiplayer módja lesz, melybe akár a játék folyamatában is beléphetnek új játékosok. Mellékelnek hozzá majd egy pályaszerkesztőt is, így akinek kicsi lett a terület alkothat magának újakat. A fejlesztők tervei szerint év végére kerülne boltokba a játék, bár kiadója egyelőre még nincs.

http://pcdome.gyaloglo.hu/gallery.php?id=1769
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 04.08.09. 14:47 #198
darkforce
Söldner ? Előbb utóbb ? Még 2008 előtt ? =)))

Jövőre sem lesz ofp E3-on =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 04.08.08. 19:41 #197
FOxygene
Ronie én válaszoltam neked a másik topicban.
http://www.pcdome.hu/forum/forum.php?action=ll&fid=10&tid=2184

Használd a keresőt ,gyorsan lehet találni,és az http://ofphu.servegame.com/-on játszani is tudsz.

Nem is baj ha várnak egy picit ,most itt van a Novalogic Joint Operations-ja és a Söldner is,kell egy kis holtidő amikor újdonságként lehet hatni.

Az ofp sok újdonságot hozott volt fantáziájuk a készítőknek,most zárkózik fel a világ hozzá,ha a második részben is lesz,ha csak feleannyi akkor aratni fog mármint sikert

A Söldner előbb utóbb vagány progi lesz ez tutifix.



"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 04.08.08. 19:00 #196
cINC2
Na jó, igazad volt azzal kapcsolatban, hogy 2004 decemberében nem adják ki, de ez túlzás, ezt nem hiszem el! De ha mégis így lenne, remélem a hivatalos info ellenében még az OFP2 megjelenése előtt kiadják az "Independence Lost"-ot(a BIS kijelentette, hogy az OFP2-ig nem adják ki)!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 04.08.08. 17:45 #195
darkforce
ronie : benne van a pcdome faq-ban =)

cINC2 : tévedsz, a megjelenési dátum 2008, csak még nem jelentették be, mert túl durva lett volna ennyi évet egyszerre ugrani,szóval minden év nyarán megjelenik majd, hogy mégse jelenik meg a program a következő szezonban =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
6 levél
Válasz 04.08.08. 12:07 #194
ronie
Legjobbakat kívánok mindenkinek.Ne haragudjatok hogy ezzel a kéréssel fordulok hozzátok,ofp-sekhez de a segítségetekre lenne szükségem.Szertném tőletek megtudni az ofp mind három részének a cd-key-et,de legfőbbképpen a rezistanc cd-key érdekelne.Előre is köszönöm a segítségeteket,és mindenkitöl elnézést kérek a zavarásért.
3764 levél
Válasz 04.08.06. 16:00 #193
cINC2
Az Operation Flashpoint megjelenési dátuma megváltozott!
Új megjelenési dátum: 2006 tavasza
OFP2 "Codemasters"-es weblap
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 04.07.10. 21:53 #192
darkforce
A HL2-ben is HAVOC motor lesz nem ? Azt pedig már láthattuk egykét játékban. De attól még lehet jó =)

Mindenesetre a Trespasser szintü dínómozgásokat akkor sem tudja überelni, az mindent vitt =)

Az OFP2-be pedig még ennél is jobb lesz. Csak valami infót tényleg nyomhatnának erről a játékról, mert akkor a topic is jóideig kimerül a kívánságlistában =)
Ami egyébként nem baj, mert érdekes olvasni a mások ötleteit és elvitázni rajta, de azért mégis csak jobb lenne ha official infókon csámcsoghatnánk ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
400 levél
Válasz 04.07.10. 19:25 #191
Matt the rocker
HL2-ben elvileg élethű fizika lesz, feltéve ha megjelenik.
2150 levél
Válasz 04.07.10. 15:22 #190
darkforce
Igen szép lenne, ha végre egy komolyabb játékban is ilyen komplex mozdulatokat és mozgásokat tudnánk tenni, de valószínüleg így a játékosok fele is elpártolna innen =)

Pl. szivesen néznék egy olyan játékot, ahol miután elővetted a fegyvered, ki kell biztosítani és csak aztán lőhetsz vele =) Egész élethű lehetne =)

Csakhát kiafene akar harc közben arra is figyelni, hogy kibiztosított fegyver, ha meg elfogyik a töltény, akkor meg egy 3 mozdulatos parancsal kelljen tárat cserélni ahelyett, hogy megnyomjuk az R betűt .. =)

Egyébként az elütésekhez vissatérve, ha nagy sebességgel nekimész egy katonának egy tankkal, az igen nagy eséllyel átmegy a tank alatt, vagy élve vagy halva. Igazság szerint bele kéne csapódnia a földbe kedves emberüknek, gyönyörü rongybaba fizika mellett, akkor lenne igazán szép =) De egy ilyen fizikát elnéznék még akkor is, amikor mondjuk egy G36-ossal belelövök a háztetőn álló katona fejébe és az hirtelen hátrabukfenccel landol a ház mögött a földön =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 04.07.09. 22:25 #189
FOxygene
Én is imádtam a Trespassert asszem majdnem másodjára is végigvittem,nagyonhangulatos a kézszimulátor része,hoyg a fegyverekkel is szabályosan célozni kell
A raptrorok mint a mérgezett macska úgy mozogtak mintha minden percben el akarnának dőlni,és úgy támasztották ki magukat a lábukkal (nemtom ezen a mai gépem mit alakítana,sztem semmit),viszont az hogy bármilyen tárgyat fel tudtál venni a földről és hozzá tudtad vágni bármihez,pl dinókhoz hergelésképpen,az vmi szenzációs hangulatot adott neki,a helyszínek,pl az a kutatóbéázis a hajóval a kikötőben,nagyonbejött nekem,minden házba bemehettál és a kihalt bázis parkjában is dinók lófráltak nameg a hangárnál lévő 2 bazinagy t-rex,a hangjuktól is paráztam,nemtudtak bejönni a hangárba direkte odaáltam az ajtóhoz a szájába hogy pont ne bírjon elérni,sikerült a játéknak elhitetnie velem hogy gondolkodó állattal van dolgom úgy viselkedtek,és hogy heccelhetem a t-rexet,nemtom hogy szabadultam onnan ki de para volt nagyon.

A fizikában azért bármennyire is hatott minden mindenre,eléggé el volt baltázva,a "nyughatatlan ládikák" és társaik sikításhatárra
idegeltek.
Az összkép mégis felejthetetlen játékká tette,soha nem értettem miért fikázzák annyira,valszeg azok akik csak kipróbálták és a
kéz-csukló-kezelését nem tudták készség szintre vinni,pedig úgy teljesen emberi mozdulatokat lehetett vele csinálni,a fegyverekkel célozni stb stb..ha vki nézte ahogyan játszol és tényleg babán használtad a kezet,háát olyat más játékban a mai napig nem láttam még.

Multiban nézne hihetetlenül frappánsan ki amint tesznek vesznek a társaid barrikádot hordanak össze ládákból meg fatörzsekből stb stb..majd az AK-47-est emberi(nem egyfajtaképpen hanem ahogy éppen a csuklód karod forul hozzád képest) módon vennék fel az asztalról és ahány ember annyi féle képpen lógna,feküdne a kezedben.

Ezzel a Trespasser-es kézmimikával a látvány összahtása az életszerűsége nagyonagyon feltúrbózódna.

Azt OFP-ben ha nagy sebességgel rontasz neki egy katonának simán errébblököd és meghal,hameg lassan közeledsz feléje sztem minden életéért küzdő humán ott álna és kapszkodna a kocsi orrába ,nem?
robbanásoknál azért tudnak szaltózni a fiuk,a Skodákkal egyetemben


"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2150 levél
Válasz 04.07.09. 20:33 #188
darkforce
Bah F0xygene, most nézem csak, hogy te nem dicsőitetted, hanem szidtad a Trespasser-t =)
Valahogy nekem nem ez jut eszembe arról a játékról.

Akkori színvonalon hatalmas dolog volt az gém és még most is az. Nekem semmi problémám nem volt vele, habár itthon sosem tudtam játszani a teljes verzióval sajnos. De mintája követendő lehetne a többi játék számára, hogy hogyan is kell elindulni egy fizikai motornál.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2150 levél
Válasz 04.07.09. 20:32 #187
darkforce
Nahh igen, Trespasser az nagyon is ottvolt fizikában. Pattog a sok fiatal, hogy milyen jó fizikai motor van a jelenlegi játékokban, de amit ott műveltek azt még mindig nem tudták felülmúlni. Attól eltekintve, hogy irányíthatatlan volt és hősnőnk szuperment megszégyenítő testi erővel bírt teljesen tökéletes volt. Főleg az ellenségek mozgása volt az ami hihetetlen jóra sikeredett, a dinók futottak, ütköztek a ládákkal, >megcsúsztak<, féltek a víztől, domboldalon próbáltak felkapaszkodni. Valami hihetetlen volt.

Máig egy olyan motort várok, ami hasonlóképpen oldja meg a modellek mozgását. TEhát nem előre beállított mozgási fázisokat mutat be, hanem run-time számolja ki ezeket a körülményekhez képest, így nem lehet az, hogy az egyik lábunkkal a levegőben állunk stb. szindrómák.
Habár ez ofp-be igen veszélyes, úgyhogy itt nem is várom ezt. Mindenesetre a fizikán azért még van mit finomítani, de összességében megfelel a játéknak az ami most van.
Én igazság szerint itt már csak olyan dolgokat adnék hozzá, mint a járművek élethűbb mozgása, különböző talajokon és a legfontosabb, a gyalogosok fizikájának beépítése. Mert igazság szerint nincs nekik. Itt akár egy rongybaba effekt is elvérne, szvsz. nem olyan nagy dolog az ma már és igen jól nézne ki egy ilyen játékban, gondoljunk bele milyen is lenne, amikor a dombrol lefele tépve az M1A2-vel elütünk egy orosz gyalogost =) Mert a jelenlegi játékban az most beszorul a tank alá, pedig repülnie kéne egyet.

Sajnos a játéknak nincs olyan kifinomult rendszere még, hogy egységesen meglehessen adni egyes tárgyak súlyát benne, így csak saccolni lehet, hogy mikor is lesz reális a többi járműhöz képest. A súlypontok egyébként nagyon profin vannak megcsinálva, főleg a helikoptereknél lehet ezt érezni, hogy milyen kellemetlen egy olyan szarral repülni, aminek nagyon elől vagy hátul van a súlypontja =)

Egyébként az AI mozgása alatt azt értetettem problémának, hogy az AI un. cellákban mozog. Ezek a cellák elég sok kis részre lebontják a térképet és mindegyiknek van egy értéke, amely azt tartalmazza, hoyg mennyire könnyü ott áthaladni. Az AI ennek a tudatában hozza létre magának az útvonalat, ami nagyon szép és jó, csakhogy a játébkól nézve ezek a cellák elég messze vannak egymástól (5-10m) és ezért is van az, hogy amikor kéred az AI-t, hogy szálljon be a járműbe, akkor kerül egy nagyot. Vagy pl. ha van két épület, közte egy kis rés, akkor lehet, hogy az ai-t te az életben nem tudod átküldeni rajta, mivel mindig meg akarja kerülni, elvégre a cella számára azt jelzi, hogy ez áthatolhatatlan.
Namármost ezt kéne fejleszteni úgy, hogy az AI útvonalkeresés közben létrehoz egy részletes cellatérképet azon a részen ahol szükség van rá és úgy hozza létre magának a Waypointokat. Ez lényegesen folyamatosabb és jobb mozgást eredményezne, nem is beszélve arról, hogy ha már itt járunk az AI gondolkodhatna azon is, hogy hol vannak fedezékek és hova kell bújni, hogy X irányból lőnek rá. Erre remélhetőleg gondolnak a BIS-nél is, mert nagyon nagyon jó lenne...

WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 04.07.09. 15:09 #186
cINC2
Nekem a Wargames addonpack nem indult, ugyan az a baja mint a WW2 CTI-nek!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 04.07.09. 14:10 #185
FOxygene
dF :
-nekem oda áll a fickó ahova mondom ,és ugyan néha zavaró hogy lázad hogy ő ugyan nem lép arrébb a 2mre lévő bokorhoz mert minek ha majdnem ott áll,ilyenkor messzebbküldöd és onnan már oda fog menni,egyszer sem láttam olyat hogy fal felé fordúlva helybenjárást mívelt volna,nagyonjól kezelik a tárgyakat.

A térképet nem is dícsértétek még,pedig egy játékben sincs ilyen frankó részletes "intelkligens" szuper domborzati térkép
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 04.07.09. 14:01 #184
FOxygene
egáltalán nem hiányzik a fizika,aki bütykölte picit is az oxygene szerkesztőt ,az tudja hogy mindennek saját súlya van sőőőt a súlypont helyzete sem csak középen lehet,bárhol,és a test bármely vertexének külön egyedi súlya lehet.

Épp tegnap legyártottam egy Challangert aminek a töbihez képest túl nagy súlya lehetett és gyúfásskatulya módjára lökte félre az M113-ast vagy rombadöntötte bármelyik gyárat ha csak hozzáért.

És egy másik járművel próbáltam visszaállítani a felborúlt m113-ast,de korábban már megtettem ugyanezt más egységekkel is,és maga a tologatása faltól falig épülethez hozzádörgölve stb stb,az esetek legnagyobb részében full reálisan éreztem a harckocsik súlyát és egymáshoz való viszonyát.

az más hogyha egy nem annyira igényesen elkészített addon(pl challenger) nem idomul a többihez és káoszt okoz,maga az alapfizika nagyon is ottvan,sőőőt sztem tökéletes.

Jameg a balliszika is a helyén van nagyon,azt meg szokni kel hogy az AI tudja kezelni az AK-t és lependerít vele ha olyanja van 500m-ről.
Azért lőnek mellé is,de tény hogy többször is tehetnék.

Hol lehetne ezt a fajta célzási képességet hogyan lehetne butítani ,a játszhatóságon sokat javítana(jelzem semmi bajom így se vele,mert reális)

Tudjátok miben volt gagyi fizika?,a Trespasser-ben,amikor a szuper "kézszimulátorral" megragadtam Toldiként egy 6m-res póznát egy kézzel és csuklóbol mozgatva nekidöntöttem egy ládarakásnak,mire a pózna vagy visszapattant vagy izgett mozgott,,vagy ez a "vírusos mozgás" átterjedt a ládarakásra is ami saját magától gerjedve előbb utóbb szanaszét repült



Nem mondom hogy nem láttam 10m-re elrepülni tankot az OFP-ben,sőt függőlegesen is elemelkedett egyszer a talajtól egy addon robbanás miatt,de elenyésző az ilyesmi és az addon hibája.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
112 levél
Válasz 04.07.09. 12:38 #183
Icebird
a folytatásban megadja a poziciót ha jól emlékszem. És akkor a következöképp néz ki : menjetek az erdöben az xy pozicióra. De majd darkforce kijavítja a fordítást ha nem igy
400 levél
Válasz 04.07.09. 10:05 #182
Matt the rocker
Volt viszont benne egy nagyon ari bug: Erdőbe van az egész team, kiadod a parancsot, hogy menjenek el valahova az erdőben, ez így szólt: "go to tree at..". Csez amikor erdőbe nagyunk...
2150 levél
Válasz 04.07.09. 08:20 #181
darkforce
Tényleg cINC2 ? =) Én nem tudom, hogy te tudod-e, hogy én tudom azt, hogy te miről beszélsz =)
Francnak kelek én is fel reggel 8-kor, hogy irogassak ide =)

Szóval az AI az nem olyan vészes ilyen szempontból, csak nem viselkedik elég természetesen. De ha mondjuk kipróbálod a Wargames Addonpack-ot, abban elég élethűen modolva van már.

Én sokkal inkább szeretném, ha reagálni a suppress fire-re (fedezettűz vagy hogy kéne fordítani). Továbbá képes lenne lebontani az adott területeket részletesebben így nem hatalmas cellák közt kéne cikáznia (mivel így hozza létre magának az útvonalat), hanem közvetlenül is el tudna jutni valahova és nem kéne kikerülnie a számára áthatolhatatlannak tünő akadályokat =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 04.07.08. 23:38 #180
cINC2
Akarom mondani "Gondolom érted miről beszélek". Csak mert én tudom miről beszélek!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3764 levél
Válasz 04.07.08. 23:37 #179
cINC2
A bugok...hát igen. Az ellen simán leszed 500 m-ről, de 2 m-en belül biztos te fogsz hamarabb tüzelni. Gondolom értem miről beszélek.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
864 levél
Válasz 04.07.08. 20:58 #178
Rupert
Kivansag lista? Ok, azt kivanom hogy jelenjen meg holnap!

(Meg hogy a ruszki baka ne szedjen le 500 m-rol egy Kalaval. lol )
Now you're a clone , With a heart of stone , Synthetic soul , Brainwashed and cold
2150 levél
Válasz 04.07.08. 20:35 #177
darkforce
Szerintem sokkal nagyobb bajok voltak a bugok a játékban.

A fizika nem hiányzott, elvégre jelen volt, elég sok formában, csak meg kell nézni a tankokat, ill. az ugratását az egységeknek, ez is bele tartozik a fizikai motorba. Nyílván nem egy havoc, de akkoriban ez nem is volt elvárható. Remélem az új rész, már nagyon sokat fog mutatni ezen a szinten is, habár engem a mozgások összehangoltsága és az összhatás jobban érdekel, mondjuk ebbe beletartozik a fizika is bizonyos mértékben.

Átcsapjunk OFP2 kívánságlistába ? =) Tőlem ... =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
400 levél
Válasz 04.07.08. 18:55 #176
Matt the rocker
az egyben szerintem a fizika(hiánya) volt a legnagyobb baj...
Egyébként óriási játék még mais előveszem.
2150 levél
Válasz 04.07.08. 18:18 #175
darkforce
Hát én se vagyok oda azért, hogy a BIS-esek az Xbox-ra szenvednek össze egy valószínüleg nem túl nyereséges OFP-t, ahelyett, hogy a második résszel foglalkoznának.

Amíg az Xbox verzió nincs kész, addig leshetünk bármit is az OFP2 kapcsán sajnos ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 04.07.08. 10:14 #174
cINC2
Utálom a konzolokat...
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 04.07.08. 02:32 #173
darkforce
A mammuttal még nincs is baj, mert az békés, de ha anyám megtudja, hogy lelegeli a virágait, akkor abból lesz az igazi apokalipszis =)

Egyébként Marek-ék szerintem még nem sok mindent csinálnak, elvégre az egész csapat az OFP Xbox-on dolgozik. Az ofp2-t még csak tervezgetik és közben lanpartyznak =)

2004 -re örülhetünk ha kapunk néhány képet ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 04.07.07. 20:51 #172
FOxygene
Nehéz helyzetben van a Marek S. csapata mert hát túlszárnyalni az OFP-1-et?...nem könnyű.

Csinálják csak jó sokáig annál kiforrottabb lesz,sztem lehet hogy karácsonyra a semmiből előhúzzák,akkor fogy a legtöbb gamma.

DF:
aztán ha 2010-re lesz kész akkor meg -100 lesz kint és mammut legelészik a kertben(Pentagon féle jégkorszak)

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
405 levél
Válasz 04.07.07. 17:34 #171
lachun
eklhieted már rég kész csak taktikáznak még
www.wwiionline.com
2150 levél
Válasz 04.07.06. 22:18 #170
darkforce
Na igen, de az nem mind1, hogy melyik karácsonykor, merthogy 2004 karácsonykor te még lesheted az ofp2-t az is biztos =)

Remélem 2005-ben már a szobámban fogok ofp2-zni miközben kint -40 fok van =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
405 levél
Válasz 04.07.06. 17:34 #169
lachun
juj az nagy ajándék lenne!!!!!!lenne!!!!
www.wwiionline.com
3764 levél
Válasz 04.07.06. 16:09 #168
cINC2
Nem, de cserébe már karácsonykor OFP2-zhetünk!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 04.07.05. 23:47 #167
darkforce
Nahhjó egyefene, ha valaki elvisz, vagy a környéken fel tud venni, akkor megyek szivesen, egyébként meg nélkülem marad a scene =)

Nem látta valaki a Marek Spanel által beígért képeket az OFP2-ből ? Aztmondta nyárra meglesznek =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
405 levél
Válasz 04.07.05. 17:35 #166
lachun
ez nyomos indok asszem
www.wwiionline.com
2150 levél
Válasz 04.07.05. 17:20 #165
darkforce
Most itt nem csak az eredménykényszerre gondoltam =)

Úgy általánosságban is szenvednék végig a játékban és egykét lütyő is csak velem foglalkozna végig =) Most hiányzik ez nekem ? =) (nem kell félreérteni kedves lütyők, nem annyira negatív értelemben gondoltam).

Majd talán edzem magamat, de sajnos lehetőségem sincs arra, hogy elutazzak ilyen nagy távolságot ilyen sűrű program közepette (gondolj bele mennyi mindent kell csinálnom, felkelés du. 3-kor, evés ivás, pihenés, játék hajnali 4-ig) =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
405 levél
Válasz 04.07.05. 17:01 #164
lachun
Ennyire nem lehetsz teljesitmény centrális én egy éve nem játszottam de tudom az uj gépemmel tarolok
www.wwiionline.com
2150 levél
Válasz 04.07.05. 00:59 #163
darkforce
Nem valószínű, hogy bodajkra megyek. Már fél éve nem játszottam ofp-t a szerveren, így nem lenne számomra sok értelme felnézni oda. Pedig a többiek biztosan örülnének nekem =)))

F0xygene : a csőbug egy elég jellemző hiba volt, mind lanon mind szerveren, de valahogy csak bizonyos gépeken fordult elő, asszem az 1.92-es patch-ben benne is van, hogy javítátták (lehet, hogy az 1.94-be).

Szvsz. itt inkább az OFP2-ről kéne beszélni.

Nemrég beszélgetve a warez életről egy barátommal, eldöntöttem magamban, hogy ha lesz játék amit meg fogok venni, az az OFP2 lesz. Valahogy nem sajnálnám rá azt a 10 ezer forintot, 2005 nyaráig talán össze tudnám szedni =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 04.07.04. 11:29 #162
FOxygene
Darkforce:
Azt a Csőbug-ot én se tapasztaltam,pedig Lan-on ültünk ketten is benne,ez "DFspecifikus hiba" lehet

Amikor már teljesen túlpörög a pénzszámláló akkor ki az a vadbarom aki nem vesz egy T98-ast(időközben a söldner miatt megtudtam hogy Kínai modifikációja vmelyik ruszki tanknak,a legállatabbul néz ki) és magányosan próbál tüzelőállást felvenni vmelyik dombon ,sőt én kapásból javítóműhelyt építek a kis pozícióm mellé

WW2-es CTI van másik is ezen kívül,félig le lett töltve de megszakadt mindíg,jó nagy minden egység benne.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
405 levél
Válasz 04.07.03. 20:50 #161
lachun
Dark azért Bodajkba jössz ugye???
www.wwiionline.com
2150 levél
Válasz 04.07.03. 13:45 #160
darkforce
Ehh, nem valószinű, hogy ugyanaz a hiba a cINC2, nekem nem tetszett neki a pálya.

Egyébként felnéztem tegnap a szerverre, de nagyon meglátszott rajtam az egy éves kihagyás, nemistudom, hogy érdemes visszaszoknom, eléggé sivár a hangulat =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 04.07.03. 00:29 #159
cINC2
Sikerült nekem is feltenni, de nekem se indul! Lehet ugyan az a hiba? Nekem valami problémát írt ki a videókártyával meg a konfigurációval!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
405 levél
Válasz 04.07.02. 22:04 #158
lachun
szerintem jodolog meg áll a tank és ugy lehet csak variálni
www.wwiionline.com
112 levél
Válasz 04.07.02. 18:58 #157
Icebird
Az east oldalon szinte már csak multi tankozás megy, és westen is elég gyakori. Kis létszámnál meg persze hogy külön tankozás a célszerü. Nincs semmi bug a suspensionnál, csak megkell várni hogy ne ringatozzon a tank mint egy bölcsö
2150 levél
Válasz 04.07.02. 18:31 #156
darkforce
Nekem a telepítéssel nem volt semmi bajom, csak utána egyszerüen nem indult az ofp =)

Szóval kipróbálni nem tudtam =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 04.07.01. 14:35 #155
cINC2
Letöltöttem, de a telepítése olyan mintha az UFO technológiákra hasonlítana!
De majd felrakom valahogy...!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 04.07.01. 13:51 #154
darkforce
Félreértettél foxy =)

Én a szerveren töltött életről beszélek. Az ofphu-n mindig egy ember volt egy tankban, mivel a csőbug miatt (ha beült egy driver és egy gunner akkor a gunnernek folyamatosan rezgett a célkereszt) sokáig nem lehetett több, most hogy javították még mindig maradt az 1 ember 1 tank, részben megszokásból, részben azért, mert így nagyobb tűzerőt lehet felvonultatni egyszerre. Sajnos még nem jelent olyan nagy + erőt az, ha 2 ember ül egyszerre benne.

De már kezd egy kicsit fejlődni a dolog, mivel felkerül a challanger is, amiben benne van a szép kis suspension script, aminek van egy olyna bugja, hogy nem engedi, hogy átülj driverből gunnerbe vagy vissza, csak ha kiszállsz =)

Igazság szerint az lenne a jó, ha naponta 20-30 ember játszana ott minimum és úgy menne az élet.
Egyébként nekem már jópár éve fentvan a flashpoint, egyszer sem töröltem le és nem múlt el olyan hét, hogy ne játszottam volna vele. A netes játékot érthetetlen okból abbahagytam, de valószínű, hogy hamarosan folytatni fogom.

Egyébként a 2.vh-s rajongóknak szólok, hogy kijött egy CTI44 nevű mod, ami ugyanaz mint a CTI csak 2.vh-s egységekkel. Érdemes kipróbálni, bár nekem fagyott=)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.