Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Operation Flashpoint 2

Operation Flashpoint: Dragon Rising

Operation Flashpoint: Dragon Rising
A legutóbbi Operation Flashpoint: Dragon Rising cikkek, hírek
3764 levél
Válasz 04.07.01. 12:20 #153
cINC2
Micsoda?! Te egyáltalán letörölted? Hát, hát, nagy hiba!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
1806 levél
Válasz 04.07.01. 09:33 #152
Csirke4
405 levél
Válasz 04.06.30. 21:57 #151
lachun
Na ez az és nekem is ez a csucs !!!

De szomorkodom mert én is felraktam OFPt és a WWII modot nem tudom leszedni a demo verziot az inv 44et
Az aztán über kira kis részlet !!!
www.wwiionline.com
864 levél
Válasz 04.06.30. 19:11 #150
Rupert
En csak annyit mondanek hogy a Flashpoint az egyetlen gamma amelyik idorol idore visszakerul a gepemre(tegnap raktam fel megint )
Now you're a clone , With a heart of stone , Synthetic soul , Brainwashed and cold
3275 levél
Válasz 04.06.30. 10:33 #149
FOxygene
ÓÓÓÓ darkforce bocsi!!!!!!!!
Most kapcsolok hogy talán a Söldner-ről beszéltél,ezer bocsá..
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 04.06.30. 10:28 #148
FOxygene
méghogy arcade szint?szerintem verhetetlen multiban,a levegőben van a "félelem" mivel 1-2 golyóbis és kakukktojás.
Épp hogy ez nem arcade,a CoD az arcade,ez realitás felsőfokon.

Darkforce.mi ez az 1 ember/1 tank?
Egy mezei harckocsiban kis helyen 3 jóhumánplayer is megfér
Egy csapatszállítóban meg xx ember is.
Vagy a te OFP-ben 1db ember ülhet a tankba?
Fura játékot emeltél le a polcról,nézd meg mégegyszer a borítóját ha oké akkor is vidd vissza cseréld ki...

Lehet hogy arra gondoltál hogy 1 fegyverkezelő?
tuti...
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2150 levél
Válasz 04.06.30. 01:23 #147
darkforce
Én nem ismerem a Söldner előzményeit, készítésének körülményeit, amit tudok, az az, hogy a játékot OFP killernek harangozták be, ami egyáltalán nem jött nekik össze. Mindenesetre ez is azt bizonyítja, hogy a BIS-es srácoknak sikerült egy olyan programot összehozniuk, amely sok év után is még mindig megállja a helyét a többi közt. Remélem az OFP2 csak tovább öregbíti ezt a helyzetet (természetesen önmagát is hozzácsatolva) =)

Természetesen a hangulata tényleg nagyon ottvan a játéknak, habár én a szerveres életet még mindig egy kicsit árkádnak érzem =) Remélem majd idővel azért javulnak a dolgok és nem csak 1 embernek kell 1 tankban ülnie stb. =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
405 levél
Válasz 04.06.28. 20:41 #146
lachun
szerintem ofp hangulatott semmi gama nem tudott produkálni pedig én nem sokat nyomtam serveren sajna.Viszont amiennyit vlotam az felejthetettlen és kihagyhatattlan.Söldner -rol meg annyit, olyan játék ami felülnézetesből alakitanak FPSé mit vársz
www.wwiionline.com
2150 levél
Válasz 04.06.27. 21:49 #145
darkforce
Jó, lehet túlreagáltam a dolgot egy kicsit, de szvsz. egyeseknek fogalma sincs arról, hogy miről beszélünk, csak látják a nevüket az smsweb-es oldalon és gondolják letöltik.
Attól, hogy egy valaki letölti a játékot még nem feltétlen válik ofp fanná, sőtt aki eddig nemnagyon vált azzá, ezután már nemigen fog. Ahoz túl régi a játék.

Mindenesetre ennek a problémának a megoldsáráa hivatott a 2. rész =)

A Söldner-ről én csak rosszat hallottam eddig, így úgy tűnik, hogy az ofp továbbra is megingathatatlan a helyén, de majd szánok neki egy tesztet, ha be tudom szerzni (féligmeddig legálisan, eredeti cd-t kölcsönkérve!).
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
405 levél
Válasz 04.06.27. 17:47 #144
lachun
YahoO ne sszívd melre nagyon jo játék ez egy harci szimulátor érdemes kiprobálni!!!!!
www.wwiionline.com
3275 levél
Válasz 04.06.27. 00:29 #143
FOxygene
A legjobb
DF örülj hogy érdeklődnek felőle,így hanmar elzavarod szegény srácot,azért időről időre megjelenik mindíg egy új OFP fan(merthát az lesz belőle ha hagyod )

Én a Söldnerre várok (elvileg töltik már) OFP szerű játék megspékelve teljes terep rombolással,nagyon várom már

Tudom hogy anyázzák állítólag az 1.0-nak sz.r a járműirányítása gondolom ezért.

Majd elválik hogy milyen,hogy sikere lesz e pl nálam hát ez sokban függ attól hogy jelennek e meg hozzá MOD-ok stb mennyire "adják ki"
majd a "lelkét" formáló programokat hozzá stb stb...


"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 04.06.26. 22:55 #142
cINC2
Tipp: tisztességes úton szerezz 5990 Ft-t, menj be egy CD Galaxis üzletbe, aztán emelj le a polcról egy "Operation Flashpoint csomag"-ot, fizesd ki valamelyik pénztárba, és kész! Már csak fel kell telepítened a gépedre!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 04.06.26. 14:41 #141
darkforce
Az hogy kimaradtak az E3-ból, nem annak a jele, hogy nagyobb meglepetést akartak, hanem már minden infót egyebet elszórtak a játékkal kapcsolatban, amit oda szántak. Így gyakorlatilag nem tudtak volna semmit mutatni a rendezvényen, ami azelőtt nem hangzott volna el. Én sajnálom a dolgot, mert nyárra már igérték az első képeket, de mint tudjuk, örüljünk ha karácsonyra kapunk valami infót arról, hogy készül a játék. Én mondjuk türelmes vagyok, mert még elég sok jó játék megjelenik addig, de azért megjelenhetne már ez is ! =)

Yaho0 :
A hozzászólásod alapján a te értelmi szinteden kétlem, hogy ez a játék előbbre kerül nálad mint az arcade fajták.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
1598 levél
Válasz 04.06.26. 13:40 #140
Yaho0
Ez az OFP 1 jó gamma? Mer akkó leszedem
R.I.P
3764 levél
Válasz 04.06.26. 13:30 #139
cINC2
Legalább nagyobb meglepetés lesz!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
405 levél
Válasz 04.06.26. 10:05 #138
lachun
Tényleg E3-ból nagyon kimaradtak a fiuk!!!!!
www.wwiionline.com
3764 levél
Válasz 04.06.23. 13:02 #137
cINC2
Kösz Darkforce, megyek, és olvasgatok!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 04.06.21. 23:15 #136
darkforce
Megtettem, mostmár fentvan, de ahogy Icebird mondaná, jobb lett volna ha úgy marad =)

A scripteket meg minek átkonvertálni ? Ha igaz amit mondanka marek-ék, akkor egy olyan sokkal fejlettebb scriptrendszert kapunk, melyben jobb újra megírni az adott dolgot, mint szenvedni a régi szalonképessé tételével =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 04.06.20. 14:36 #135
cINC2
Darkforce, a 3. cikk nem érhető el(nincs) a Wargamer weblapon, pls ellenőrizd le.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
112 levél
Válasz 04.06.20. 13:06 #134
Icebird
nem csak az addonok, hanem a bövíthető, programozható (script) rendszer is.
2150 levél
Válasz 04.06.20. 12:31 #133
darkforce
Tudtommal 3 interjú létezik az OFP2-vel kapcsolatban, ezekben elég részletes jellemezve van, hogy milyen főbb újitásokat akarnak megvalósítani. Így pl. ütközési effekt átírása, sérülési modellezés átírása, scriptrendszer fejlesztése, több fegyver egyszerre egy járművön, újraírt repülési modell, igen komoly grafikai fejlesztések (értsd. DirectX 9 effektek, pixel shader/vertex shader, dinamikus árnyék nemhiszem hogy lesz, de hátha), rengeteg új mozgásanimáció.

Láthatóan a BIS nem egy nagy játékot akar kidobni, hanem megint egy olyat amivel a modderek szinte azt kezdenek amit akarnak. A modolás és az addonkészités lehetőségeiet akarják kibővíteni és a persze a hibákat kijavítani. Ezért is fontos, hogy egy külső programmal átkonvertálható lesz egy OFP1 addon a 2. részhez.
Szerintem ezzel mindenképpen jó irányba haladnak, hiszen az OFP1 erejét is az addonok adták, nem pedig az alaplehetőségek.

A Codemasters hivatalos fórumán egyébként egy igen szép sor van arról, hogy mit szeretnének a userek a 2. résztől látni. Ezeket az ottani adminisztrátorok is rendszeresen megnézik, reagálnak rá. Továbbá Marek is elmondta az egyik interjúban, hogy gyakran nézegeti a fan site-okat, tehát azt nem lehet mondani, hogy nem adnak a játékosok véleményére, ez igencsak bíztató jel.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 04.06.20. 11:20 #132
cINC2
A Wargamer weboldalán elolvastam a 2. cikket Marek Spanel-el, és úgy tűnik az OFP2-ben tényleg minden benne lesz, ami a VBS1-ben. Ja amúgy az OFP1-ben kevesebb állat van, pláne ha animált állatról van szó.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
405 levél
Válasz 04.06.20. 10:51 #131
lachun
Már nagyon várom és remélhetöleg mindent kikérdeznek a userektöl mert szerintem sokat tudnak segiteni !!!!4
www.wwiionline.com
3764 levél
Válasz 04.06.20. 10:19 #130
cINC2
Járkálni egy mozgó repülőn? WoW, élvezetes lehet. Remélem ez benne lesz az OFP2-ben!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
112 levél
Válasz 04.06.20. 08:46 #129
Icebird
Nem igazán lehet tudni mekkora ugrás lesz az OFP2 az 1-hez képest. Leginkább csak az tűnik ki hogy az OFP hibái, hiányosságai lesznek meghegesztve. Remélhetőleg nem csak egy erősebb patchnek tudható majd be az OFP2, hanem tényleg még egyszer annyi lehetőséggel robban be ismét, mint ahogy azt az egy tette annak idején.
3275 levél
Válasz 04.06.20. 00:38 #128
FOxygene
fú te ne tudd meg mennyit kínlódtam hogy a BAS féle szuper Chinook-ba berögzítettem(be LOCK-oltam) a Yamaha Crossmotort,felpattantam rá,lezártam a hátsó rámpát,szóltam a pilótának hogy "robi Go" és ahogy elkezdettt izegni mozogni a helikopter folyton elszabadultam mint rakomány ,ott kapartam a raktérben a motorral és próbáltam nem kiesni vmelyik BIS féle "illesztésen".

Az volt a tervem hogy kiugratok a motorral és ejtőernyőel leereszkedem,ugyanezt eljátszottam az An 124(?)-es bigbébi szállítóval is ,BMP-vel,kevés sikerélménnyel,pár méternél magasabbra nem jutottam soha


"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2150 levél
Válasz 04.06.20. 00:23 #127
darkforce
Hát van benne egypár újítás, de ezek nem annyira konkrétumok. Pl. az egyik legfontosabb, az ütközési algoritmus átírása, így pl. már egy mozgó repülő rakterében is lehet sétálni =) Elvileg.

Igazság szerint a grafikai újitások mellett még szerepel egykét dolog a felhozatalban, de fejből nem tudom. Nézd meg a wargamer-en a VBS FAQ-ot abba bennevan, hogy mi is meg hogy ...

Alapvetően a VBS katonai kiképzőrendszer, nem pedig játék, tehát ebből kell kiindulni =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 04.06.19. 21:13 #126
FOxygene
Dforce mi van a VBS1-ben ami az OFP-ben nincs?
Tudsz róla vmit?,esetleg megvan?
Amit elolvastam,láttam a VBS site-on,az tájban még gagyibbnak más téren meg ugyanolyannak tünt mint az OFP,lehet hogy a paraméterek szerinti realitásfokot emelték?Esetleg szervezeti felépítésben,vagy még reálisabb harctéri kommunikációt,navigációt szimulál jobban?? Vagy okosabb az AI?Esetleg skin-ekben feleltek meg a U.S.M.C-nek és a Nemzeti gárdának?Vagy a hálózati lehetőségek(csatlakozó playerek száma,kiértékelő rendszerek)terén több?

Mitől jobb a VBS mint az OFP?

Az biztos hogy jó sok ötletet meríthettek az Addon készítőktől.
Pl a BAS féle teherfuvarozás nem semmi
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 04.06.19. 20:45 #125
cINC2
Bevonhatnának pár híres OFP moddert, mint pl. Kegetys-et, ő nagyot dobott a game effect-jein.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 04.06.19. 20:03 #124
darkforce
Igazság szerint a VBS-nek semmi köze az OFP-hez ilyen szempontból. Azt az első rész motorjából fejlesztetté katonai kiképzési feladatokra. Azért mondtam, hogy 1.99 mert rengeteg olyan dolgot tartalmaz amit a 2. részben is meg fognak valósítani. A második rész fejlesztésekor nem a VBS-ből hanem az OFP1-ből fognak kiindulni, de rengeteg dolgot ami a VBS1-ben megfelelő volt, azt átvesznek.

ÉS itt lehet is következtetni, ha létezik VBS1 meg OFP1, akkor lesz VBS2 méghozzá az OFP2 motorjából. A VBS egy másik szála ennek a programnak. Igazság szerint én nem azt várom a BIS-től, hogy hozzák ki az OFP-ből a maximumot, mert ezt a modderek már megtették, hanem, hogy új lehetőségeket nyissanak meg és azokból a megfelelő időn belül hozzák ki a lehető legtöbbet. Szerencsére az eddigiek alapján ők is így gondolják.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 04.06.19. 15:31 #123
cINC2
Háát...ha 2005 nyarára jelenik meg, akkor elvárom a BIS-től, hogy a karácsonyi meglepetés OFP2 demo legyen, és egy olyan megjelenési dátum, ami fedi az igazságot!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
405 levél
Válasz 04.06.19. 14:23 #122
lachun
Látod van nekik minden csak olvassatok a sorok közt itt az 1.99 ami 2 nek mjad nem meg felel thát ott csüvsül a polcon.
" Addigis itt van a VBS ami felfogható OFP 1.99-nek =) Persze a 2.0 ennél sokkal jobb lesz,de már itt is érezhetőek a fejlődés jelei, továbbá innen elég sok ötletet és tapasztalatot vesznek át =)"
www.wwiionline.com
2150 levél
Válasz 04.06.19. 12:39 #121
darkforce
Azért tudni kell azt, hogy Marek Spanel olyan a Codemasters-nél, mint mondjuk Sid Meier a játékvilágban, tehát eléggé döntő szava van az ilyen kérdésekben. Ő mint ügyvezető igazgató ténykedik a BIS-nél és nyílván kicsit jobban tudja a dolgokat, mint egykét gamer újság. Én nem siettetném a programot, a patchek ígyis úgyis kellenek, főleg ha olyan fejlődést tapasztalhatunk közben mint az első OFP játéknál, amíg elment az 1.91 verzióig.
Ami biztos az az, hogy amíg nicns kész az Xbox-os verzió, márpedig még nincs kész, addig nem kezdenek bele teljes erővel az OFP2 fejlesztésébe. Addigis itt van a VBS ami felfogható OFP 1.99-nek =) Persze a 2.0 ennél sokkal jobb lesz,de már itt is érezhetőek a fejlődés jelei, továbbá innen elég sok ötletet és tapasztalatot vesznek át =)

Én úgy vagyok vele, hogy mind1 mikor jelenik meg, de olyan játék legyen amivel még évekig játszani fogok, hasonlóan az első részhez, amiben még mai napig folyamatosan lövöldözök az ellenre. És mivel az első részt folytatják, nem pedig új játékot írnak, ezért erre már biztos garanciát látok, de ahoz, hogy egy ilyen rendszeren fejleszteni tudjanak, eléggé sok idő kell. Azaz több mint 1 év.

Várható megjelenés 2005 nyara ... Még ha nem tetszik ez akkor is így van .
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
405 levél
Válasz 04.06.19. 12:14 #120
lachun
szerintem inkább a játékosokat kérdezzék és ne a maguk feje után menjenek
www.wwiionline.com
3764 levél
Válasz 04.06.19. 11:39 #119
cINC2
Nem érdekel, hogy kevésbé kész verziót lehet venni, ha a patchekkel majd javítani lehet rajta!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
405 levél
Válasz 04.06.19. 10:07 #118
lachun
ne feled az a divat most, kiadnak minden féle alfa béta teszt verziot lehet idén télen is ilyen jönn ki!!!Amivel csak nyerünk mert minden féle hibát talán kijavitanak a full ra.
www.wwiionline.com
1970 levél
Válasz 04.06.19. 01:47 #117
Harowerks
Lehet, hogy az embered a főisten de az van mindig amit a kiadó akar.
Ott a Lock On, nyilvánosságra került egy levél, ott a fejlesztők azt mondták, hogy a játék nincs kész, kell még pár hónap de az UBI-t ez nem hatotta meg, novemberben meg is jelent pedig a fejlesztők kb mostanra akarták.
Lehet, hogy itt is erről van szó, a Codemasters karácsonyra akarja kihozni a nagy neveket mert ilyenkor a legnagyobak az eladások.
Ekkor lesz baj a minőséggel amit majd 1 év alatt raknak rendbe egy halom patch-el...
Live Long and prosper
2150 levél
Válasz 04.06.19. 00:46 #116
darkforce
Nono, azért ne örüljünk már.

Marek Spanel, aki a főisten az Operation Flashpoint-ot illetően elmondta, hogy 2005 előtt nem fog megjelenni a játék, mivel amit beterveztek, az ilyen rövid idő alatt nem kivitelezhető. Márpedig ha ő mondja, akkor az úgy is van. Tekintve, hogy még az Xbox-os verzió sincs kész, ki van zárva, hogy a játékot ennyi idő alatt befejezzék.

Azok a megjelenési dátumok az eredetileg bejelentett hivatalos dátumok, elvégre amit egy interjuban mondanak az unofficial. De jobb ha ennek fogtok hinni, mert így legalább nem ér benneteket kellemetlen meglepetés. Én már annak is örülni fogok, hogyha a játék megjelenik 2005 nyaráig =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 04.06.18. 17:30 #115
cINC2
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Akkor 2005 elejére biztos kapható lesz itthon is!!! ALIG VÁROM MÁR!!!!!!!!!!!!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
185 levél
Válasz 04.06.18. 17:15 #114
Kaslerka
Ha itt regisztrálod magad akkor valamit megtudsz róla....
http://www.codemasters.com/flashpoint2/uk/operationflashpoint2.php
1970 levél
Válasz 04.06.18. 17:08 #113
Harowerks
Gamestar.hu, a hír tegnapi:

A Codemasters volt oly kedves, és frissítette megjelenési listáját (legalábbis ami a brit birodalmat illeti). Nézzük is meg:


World Championship Snooker 2004 [2004. nyár]

Soldiers: Heroes of World War II [2004. július 2.]

Dragon Empires [2004. ősz]

Club Football 2005 - Manchester United [2004. ősz]

Club Football 2005 - Liverpool FC [2004. ősz]

Club Football 2005 - Arsenal [2004. ősz]

Club Football 2005 - Ajax [2004. ősz]

Club Football 2005 - FC Bayern Munich [2004. ősz]

Club Football 2005 - Real Madrid [2004. ősz]

Wartime Command [2004. tél]

Operation Flashpoint 2 [2004. tél]
Live Long and prosper
112 levél
Válasz 04.06.18. 16:08 #112
Icebird
hm, hol olvastad, és mikori lista?
1970 levél
Válasz 04.06.18. 00:09 #111
Harowerks
Most olvastam valahol a Codemasters megjelenési listáját.

Operation Flashpoint 2004 tél !!!

Remélem igaz, nincs már messze, bár ha ez igaz akkor furcsa, hogy nincs róla sehol semmi kép, video,stb.
Live Long and prosper
3275 levél
Válasz 04.01.06. 20:25 #110
FOxygene
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!

Remélem könnyedén átvihetőek lesznek az eszközök a régiből.
pont most találtam ki egy új textúrázási eljárást
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 04.01.06. 19:49 #109
cINC2
Még egy kis érdekesség az "Independence Lost"-ról!!!

http://www.independencelost.com/


operationflashpoint.cz-s angol szöveg:

Sgt Barton noticed that the Independance Lost Website has been slightly updated, they added a "Delayed until after OFP2" sticker, at least we know it'll not be released this year!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3764 levél
Válasz 04.01.06. 19:46 #108
cINC2
Húúúúúúúúúú!!!
Lehet hogy karácsonyra kijön az OFP2, és ha nem, akkor is 2005 elejére ígérik!!!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 03.09.22. 14:07 #107
FOxygene
Darkforce egy minyimálissal megnövelhetted volna a betüméretet mert
szerintem most szereztem minimum egy dioptriát,de azért kösz, szuper volt.

A Projectem most icipicit stagnál amíga honlapom el nem készítem,de aztán nekimegyek megint.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 03.09.22. 13:27 #106
cINC2
Szerintem egyértelmű, hogy igen jó game-re számíthatunk, de elolvasom.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 03.09.21. 23:16 #105
darkforce
Egy napja megjelent OFP2 interjút lefordítottam magyarra és kiraktam az oldalamra, szóval akit érdekel nézze meg itt :

wargamer.fw.hu

Valamennyire fény derül benne arra is, hogy miért nem akarják Marek Spanel-ék jövőre kiadni a játékot, a válaszok alapján igencsak jó játékra számíthatunk.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 03.09.17. 21:54 #104
cINC2
Én most olvastam az operationflashpoint.cz-n, sejtettem, hogy csúszni fog a megjelenés.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.