Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Operation Flashpoint 2

Operation Flashpoint: Dragon Rising

Operation Flashpoint: Dragon Rising
A legutóbbi Operation Flashpoint: Dragon Rising cikkek, hírek
2150 levél
Válasz 03.09.12. 13:56 #103
darkforce
Nem csak te szomorkodsz, de sajnos a megjelenés még mindig olyan messze van, hogy egyszerüen senki se gondol a játékra.

Szerintem amíg nem készitik el az Xbox-os verziót addig a játékból semmi sem fog készülni, pedig Mareknek az interjúk alapján nagy tervei vannak a játékkal kapcsolatban.

Persze Dogman-t erről ne kérdezzük, ő úgy is pesszimistán áll a dolgokhoz, mindenesetre én megvárnám az első screeneket mielőtt elmondanám, hogy szerintem a késéssel talán egy jobb játékot kapunk.

Reméljük igazam lesz, addig még sok víz lefolyik a dunán, szóval egy 2003-as szintü játékot biztos kapunk 2005-ben =)))))
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
20332 levél
Válasz 03.09.10. 21:09 #102
Z-Master
Mi van csak én szomorkodok?
20332 levél
Válasz 03.09.09. 23:47 #101
Z-Master
Egy nagyon bad hír:

> megjelenés: leghamarabb 2005
3764 levél
Válasz 03.07.31. 16:55 #100
cINC2
Hát, a BIS több a modereknél.
Legalább szép lesz a terep!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 03.07.31. 00:22 #99
darkforce
Nem baj éppen, csak így már jó előre lehetett tudni, hogy vietnámos lessz a kicsike, persz utólag már ez nem olyan nagy baj, mint eredetileg gondoltam, akkor a fejemet vertem a falba, hogy miért pont egy ilyen hadászatilag silány témát dolgoznak fel (lehet, hogy harcok nagyok voltak, de haditechnikai szinten nem volt ott semmi), de mostmár tudom,hogy a modderek úgyis megoldanak minden problémát, tehát nem kell félnem =)

WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 03.07.30. 12:18 #98
cINC2
Hopp, tényleg, olyan nagy baj?
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
66 levél
Válasz 03.07.30. 04:10 #97
DOGMAN
baze, paltoon=>platoon
66 levél
Válasz 03.07.30. 04:09 #96
DOGMAN
Ha az OFP2 bejelentésekor kiadott képről beszélsz, akkor annak az eredetije itt van: VietnamPix
A paltoon-t meg nem láttam még szal ott nemtom mi van, de ha ott is ez akkor azt is innen "csórták"

DOGMAN [ZSIR]
3764 levél
Válasz 03.07.29. 23:57 #95
cINC2
Találtam valamit, ami lehet hogy érdekes lehet: a Platton exe fájl-jának ikonján is annak a képnek az egyik részlete látszik, ami az OFP2 logo-ja.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3764 levél
Válasz 03.07.27. 19:43 #94
cINC2
Sajnos

Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 03.07.27. 18:57 #93
darkforce
Hát most mit csináljunk ha még olyan sokat kell várni ?=)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 03.07.26. 22:10 #92
cINC2
Még a végén összehozunk egy OFP Bibliát.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 03.07.26. 21:46 #91
darkforce
Nem kérdéses, hogy ma is szinvonalas program az ofp, de én úgy gondolom, hogy nem túl nagy munkával a készitők létrehozhatnának egy olyan programot, ami grafikailag előre mutat és a konkurenseket is kenterbe veri, mellé nem pedig az agyonfavorizált arcade játékstílus kerülne ...

Persze mindemellett tökéletes az ofp1 is, de lehet még ennél is jobbat létrehozni !
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 03.07.25. 22:34 #90
cINC2
Több éves szórakosás ?!
Meguntad az OFP1-et? Én még ezzel is tökéletesen elavagyok.
Nem hiszem hogy nagy csalódást fog okozni a graf. motor, mert az OFP1 97-es motorja ellenére is hatalmas sikert hozott.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 03.07.25. 18:54 #89
darkforce
Ez mind szép és jó Icebird, de tegyük hozzá, hogy más cégek első játékukkal bizony volt, hogy valóságos csodát alkottak.

Most megint felhozom példának a Croteam-et és a serius sam-et, melynek a motorja messzemenőleg ütött minden fps-t, tény, hogy nem szabadtéri motor, meg nem dimbes dombos a táj, de amit művel (hihetetlen nagy terek, hihetetlenül kidolgozott épülete és tized akkora gépigénnyel mint a konkurensek). Nekem igazából az ofp grafikai motorja megfelelő, lényegbeli újitást várok a készitőktől, de az eddigi infók szerint nem ofp2-t csinálnak, hanem az ofp1-ből egy mégtökéletesebb játékot. Nem mondom, hogy ez nem elég, de úgy gondolom, hogy a motort mai szinten lehet jobb lenne újra kezdeni (egyefene tartson még 2 évbe a fejlesztés) mintsem, az eredeti limitek mellett dolgozni. Persze ha a srácok nagyon jól fognak dolgozni, akkor nem kérdéses, hogy hosszutávu (több éves) szórakozást nyújt majd a program. Igazából ezt nekem eddig legjobban a Sudden Strike és a Cossacks adta meg, nameg az OFP1, de utóbbival később kezdtem el játszani ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
112 levél
Válasz 03.07.25. 09:54 #88
Icebird
Mi az hogy hozni kellett volna. Még most sem fut el teljes pompájában. Azt azért ne felejtsük el hogy ez az első munkájuk a srácoknak. És ezt figyelembe véve egy igen jó motor készült. Ugy veszem ki itt a hozzászólásokból, mindenki teljesen csalódva mintha csak azt ismételgetné ,na a szarnak adnak egy pofont. Egyetlen játékot nem tudok ami ilyen helyfoglalás és összetettség mellett, gyors feldolgozást ,töltést biztosít. Ajánlom mindenki figyelmébe a http://tzs.pardey.org/flashpoint/leiras.html oldalon a Technikai háttér áttekintését (nosztalgia). A script rendszerről meg ne is beszéljünk, ami szintén tovább fejlesztésre kerül. Az hogy az OFP2 2004-ben megállja a helyét meg nem kérdés ,hisz még most is üt. Ha a grafikai tupírra meg nem kerül sor, egyáltalán nem leszek szomorú. A jelenlegi grafika bőven elég, némi optimalizálás mellett. Az első rész sem a grafikára épült ,remélem ez most sem lesz máshogy.
2150 levél
Válasz 03.07.24. 21:49 #87
darkforce
A VBS-t az OFP motorja alapján fejlesztették ki nagyteljesitményü gépekre, nem lenne megfelelő alakitás egy személyi számitógépen, elvégre nem bírná azt a megterhelést.

Az OFP1-nek a továbbfejlesztett motorját fogja használni majd a 2. rész. Ez valamivel jobb grafikai teljesitményt nyújt majd mint az első rész és elvileg rengeteg gyakorlati újitás is lessz (új sebzési és ütközési modellezés stb.). Tehát hozni fogja azt amit az első résznek hozni kellett volna, kérdés, hogy ez elég lessz e 2004-ben, remélem igen, vagy legalábbis annyira felnyomják a hangulatot meg a lehetőségeket, hogy ne bírja senki se abbahagyni a játékot.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 03.07.24. 01:10 #86
cINC2
Starship troopers sem kell...
1.: Nem a VBS1 motorját fogja használi?
2.: Nekem a Res. motorja megfelelő volt, sőt, nagyon tetszenek Nogova erdős részei!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 03.07.24. 00:09 #85
darkforce
Nekem mind1, hogy hol játszódik, elvégre a lényeg az, hogy egy jó motort dobjanak össze, amire mostmár egy kicsit kevés az esély, hiszen a régit fogják továbbfejleszteni.

Az addonmakerek úgyis megcsinálnak majd minden megvalósíthatót, nem kell félni attól, hogy nem játszhatod végig a starship trooperset =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 03.07.22. 20:10 #84
cINC2
James Bond? Na neeee.....
De hidegháborús rész jó lesz bele, bár nekem modern háború kéne!!

A Vietnámi részben pedig jó lesz a terep.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 03.07.22. 16:16 #83
darkforce
Pont ez a lényeg, hogy nem kell elkésziteni, mivel átkonvertálható lessz, így ha mondjuk nem késziti el valaki a 2. részhez a kedvenc addonodat, azt átkonvertálhatod a 2. részhez és máris faszán tudsz vele írtani tovább.

Bár azért nemárt, ha fejlesztik is a cti-t, nem csak egy átkonvertáltat dobnak hozzánk ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 03.07.22. 14:35 #82
FOxygene
Cinc2 ha hidegháborús rész lesz benne akkor én a Dunának megyek,tudod ki akar James Bond lenni és ballonban rohangászni Kelet Berlin utcáin.

A hidegháború éppen a háttérben zajlik igazi harcok nélkül,csak fennyegetések szintjén szóval inkább ne legyen benne.
Krízis az már jöhet a megszokott tálalásban akár.

Én addig örülök ameddig elsznek olyan megszálottak akik a 2-eshez is elkészítik a felturbózott CTI-t
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2150 levél
Válasz 03.07.21. 22:39 #81
darkforce
Igen, meg a sebzési modell is jobb mint a cséé =)

Egyébként GL, konvertálni lehet majd az addonokat, de olvasd el az első hosszabb ofp.info-s marek spanel interjút, abba van benne.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
66 levél
Válasz 03.07.20. 06:00 #80
DOGMAN
Na azért a colin mektré 3-nál élethűbbek a járműmozgások az ofpben.
3764 levél
Válasz 03.07.09. 22:03 #79
cINC2
A grafika azért lényegesen jobb lett a Res.-ben.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
531 levél
Válasz 03.07.07. 16:41 #78
GL
nana azé a fizika is eléggé rendben van. 1x 800 m nyire röpítettem el egy tankot....RULLZ volt nem mondom nade akkor is
3764 levél
Válasz 03.07.04. 16:23 #77
cINC2
Nekem nincs sok bug a játékban, esetleg egy házban átmegyek a falon.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
531 levél
Válasz 03.07.03. 18:38 #76
GL
Ez az info nemtudom honnan van ,de ha működnek majd rajta a kiegek az érdekes lesz mivel 2004 ben jön és addigra ( akár már most is) buktástekercs. Szal én remélem köze nem lesz hozzá. Nameg hogy ha csak fele annyi bug lesz benne ,akkor éjjelnappal avval nyomom majd multiba.
2150 levél
Válasz 03.07.03. 17:09 #75
darkforce
Ez engem azért egy kicsit zavar is, hiszen ha az első részhez készitett addonok működnek, az azt jelenti, hogy nem túl sok változás lessz a 2. részhez készitett addonok közt.

Persze Marek Spanel az egyik interjújában beszélt arról is, hogy bővitik az addonok előtt a lehetőségeket, pl. lessz majd több fegyver egy járművön vagy komolyabb scriptelési lehetőségek, illetve részletesebb LOD-ok, meg amit csak el lehet képzelni.

Az addonok pedig nem mügszenek a 2. résszel, csak átkonvertálhatók, úgyhogy énis félrebeszélek már =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 03.07.01. 19:10 #74
cINC2
Én annak örülök, hogy az OFP1 kieg.-ek is működni fognak rajta.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 03.07.01. 01:38 #73
darkforce
Vélhetően a modern harcok megteremtése megintcsak a modderek dolga lessz majd, de mivel hogy át lehet majd konvertálni az ofp1-es addonokat a kettőhöz, ezért igencsak gyorsan visszajönnek majd a régi egységek ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 03.06.30. 16:30 #72
cINC2
Hát...nekem mindegy, csak tényleg benne legyen az a három hadszintér, ami így valószínűleg három campaign, és benne legyen a hidegáburús rész!

Asszem' előrendelem.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 03.06.29. 21:35 #71
darkforce
Hát az emlitett időpontokban még javába a hidegháború dúl, tehát az európai hadszintér mindenképpen valamiféle amerikai megmozdulásra válaszoló harcoknak lessz a története szerintem (bár lehet, hogy oroszok támadnak, kitudja).

Egyébként meg ahogy többen meg erősitették a vietnámos hadszintér valszeg tehát az észak vitnámi és az amcsi seregek csatározásáról fog szólni ... tehát valszeg. tankcsatákkal (habár vietnámba ez ...)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
66 levél
Válasz 03.06.29. 06:48 #70
DOGMAN
"Jugoszlávia? Erről nem is tudtam! Mikor játszódik?"

Végülis tökmindegy, mert megmondták hogy ezek is kitalált szituációkon fognak alapulni. tehát nem A vietnami háboró lesz feldolgozva hanem egy "mi lett volna, ha..." esemény.
Pl (saját ötlet hasraütéssel generálva A berlini fal leomlásakor az oroszok/csehek/akárki bevonul kitör egy nagy európai Kelet nyugat háboró.
szal ilyen kamu sztori lesz de ez lesz benne ajó hogy nem lesz elcsépelt 200 cég által lerágott sztori.

Próbáljatok keresni a készítők által említett időpontokra, ilyen eseményeket...
3764 levél
Válasz 03.06.20. 16:52 #69
cINC2
Az!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 03.06.18. 20:48 #68
darkforce
Látod, mondom én hogy jó a rábeszélőképességem =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 03.06.18. 16:38 #67
cINC2
1,5 millió? A szimulátor? Inkább az OFP2!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 03.06.18. 01:39 #66
darkforce
De, épp meglehet venni, csak az ofp2 egy kicsit olcsóbb =))))

OFP 2 lessz kb. 15 ezer forintocska, a vbs meg lehet úgy 1,5 millió forintocska =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 03.06.17. 17:05 #65
cINC2
Hopp, kicsit félreértelmeztem a mondatot, a progit nem árusítják?

Amúgy az OFP2-vel kapcsolatos dolog csak vicc volt....
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3764 levél
Válasz 03.06.17. 17:00 #64
cINC2
Mennyi? Lehet, hogy az OFP2 helyett azt veszem meg.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 03.06.17. 14:30 #63
darkforce
Hidegháborúnak hidegháború, de a 60-70-es évek konfliktusai, tehát a modern fegyverzet elővarázsolása a modosok dolga lessz. Szerencsére azért terveznek egy progit amivel át lehet majd konvertálni a régi ofp1-hez készitett addonokat a 2-höz.

A VBS meg NEM MOD ! Virtual Battlefield System, egy mondhatni játék motor, melyet alapban a US. Armynak terveztek kiképzőprogramnak, de mostmár mindenkinek árulják. Elég szép pénzért méghozzá. Végülis ua. mint az ofp, csak meg van egy kicsit azért túrbózva rendesen különböző dolgokkal. A VBS sosem lessz ingyenes, letölteni meg sosem fogod =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
11867 levél
Válasz 03.06.16. 23:00 #62
RASTA guy
Télleg gáz, hogy 2004 végén jön.
sakálemberek...
3764 levél
Válasz 03.06.16. 22:49 #61
cINC2
Most, hogy mondod.....hm.....hát, ha hidegháború, akkor szuper!
Amúgy a VBS-t nem lehet majd "letölteni", mert én nagyon áhítom ezt a "mod-od"?
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 03.06.16. 01:17 #60
darkforce
Hát azthiszem ezis a hidegháborúban (meglehet így logikátlan lenne) nemtudom akkor milyen konfliktus volt vagy lehetett ott. De lehet keverem, én úgy emlékszem, vietnám és afrika után ez volt a 3. helyszín (ha nem is jugoszlávia, akkor biztos valamelyik középeurópai állom, nem mo. =)))
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 03.06.15. 16:22 #59
cINC2
Jugoszlávia? Erről nem is tudtam! Mikor játszódik?
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 03.06.14. 23:42 #58
darkforce
Én egy 2.vh-s egy komoly hidegháborús (alá Red Alert hangulat) és egy modern harci részt látnék szivesen, de ezek is megmaradnak asszem reménynek, mivel egyik se lessz igazán benne. Vietnámot nem szeretem, nincs benne technikai harc, de a 3. hadszintér jugoszlávia már bejön =)

Egyébként az independence lost-ról tud valaki valamit ? mivel arról is jöttek hírek, de hogy az most mi is lessz (ofp2 kiegészitő, maga az ofp2, vagy esetleg még1 kiegészitő az ofp-hez), arról senki sem tud semmit.
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 03.06.14. 21:44 #57
cINC2
Mellesleg én úgy vagyok vele, hogy inkább 2004 végére, nem baj, ha ehhez is kiadnak vagy + 30 patch-et.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3764 levél
Válasz 03.06.14. 21:42 #56
cINC2
Én egy 1997-2003-as részért élnék-halnék. A legrégebben játszódó rész a vietnámi lesz.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 03.06.14. 21:32 #55
FOxygene
Én élnék halnék egy profi WW2-es részért.Úgyhogy sajnálom.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 03.06.14. 21:30 #54
FOxygene
Inkább késsen mint várjuk a hibajavítókat.
Azért a Flashpoint szerintem egy nagyon frankón megírt program ,semmi lényeges hibája nem volt.

Néha néha átsétáltam egy falon a konyhából az előszobába,de a beltéri küzdelem amúgy sem a program alap profilja volt.

Szerintem hibátlan patch-ek nélkül is.Szóval várjunk csak, megéri
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.