Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Fegyverek: Q3 vs. UT

1724 levél
Válasz 06.08.12. 13:51 #46
Jc
Köszi szépen
"Anata no koto wo omou"
81 levél
Válasz 06.08.12. 12:14 #45
harahara
Semmi gond, de ha gondolod bemásolom ide, amit a másik topicban már kifejtettem:

A Q3 pályáit nem nagyon lehet megkülönböztetni egymástól (néhány talán - azért mondom, hogy talán, mert UT-ban az ûrös pálya úgy néz ki, hogy látunk azért csillagokat, holdakat bolygókat stb. Q3-ban meg csak ott vagyunk a nagy semmi közepén - "ûrös" pályától eltekintve) ugyan azt a hangulatot árasztják, a textúrák sem valami változatosak. Holott a Q3 Engine sokkal összetettebb geometriai formákra képes, mint az Unreal motor, mégis az UT-ban találhatunk középkori várat, egyiptomi, gótikus építészeti stílust alkalmazó mapok. Van map, ami városban, idegen vulkanikus bolygón, föld körül keringõ aszteroidán, tengeralatti kutatóbázison, olajfúrótornyon, ûrbázison, öntödében stb. játszódik szóval hangulatosak és változatosak! Q3 pályái meg jellegtelenek, kicsik és zártak folyosók kissebb termek váltogatják egymást és ha ez nem lenne elég pályáról pályára szinte ugyan abban a stílusban => semmi változatosság.

Kétségtelenül a leginkább eltalált Q3-as pálya a dm6 más néven Campgrounds!
De itt is vannak hibák! A fegyverekbõl rendszerint hamar kifogy a töltény mégisincs mellettük ammo! UT-ban alapból a fegyver mellé van pakolva 1-2 lõszeres láda és még a pályán is el van szórva itt-ott néhány!

De nem ez a legnagyobb baj! Nem ám! Képesek voltak és a megát odapakolták a piros páncél mellé (vagy épp fordítva, de a lényegen ez nem változtat) ez teljesen felborítja a pálya egyensúlyát és hatalmas elõnybe kerül az, aki oda születik! Az ilyen nagyobb tápokat szét kell szórni:
1 hogy másnak is jusson
2 ne legyenek szuperhírók, vagy ha lesznek, hát körbe kell érte járniuk a pályát
3 egy ilyen helyet nagy kisértés bekempeli, és ezzel már tönkre is tették a másik játékos szórakozását!

Úgy vélem, hogy az UT féle fegyver/powerup/táp elrendezés jobb (mármint, hogy vannak mellette, vagy a közelében is töltények, a tápokat vagy nem egyértelmü helyre rakták, vagy olyan helyre, amit mindenki könnyen elérhet).
Q3-ban is hamar kifogysz a lõszerbõl és UT-ban is hamar kifogyhatsz belõle (persze ez nem feltétlenül van így, majd mindjárt meglátod, de mégis jó dolog, hogy gondoskodtak lõszerrõl is) egy shockcombo 4 töltényt emészt fel! Shock elsõdleges lövéssel 2 találat kell, ha nem szed fel páncélt vagy +%-ot, ha szed akkor az 3-4 vagy több (pl. õv esetén) lövés is lehet és nem számoltuk bele azt a szerencsétlen esetet, ha lövésed célt téveszt! 20 tölténnyel kezdesz ha felveszed a rohampuskát, amit hamar el is lehet pufogtatni! RPG-ben 6 töltény van UT-s rakéta lassabban megy, mint a Q3-as ezért könnyû kikerülni => többet kell betárazni és mire elég 6 töltény => nem sokra!
Bizonyos esetben, de jó kézben csodákra képesek az UT-s harci eszközök! 1 max 2 lövéssel is el lehet intézni egy fultápos embert több féle fegyverrel is (most a Redeemer-t ne számítsuk ide).
De a tápok is hol vannak általában egy UT-s pályán vagy a "centrumban", vagy egy secretben (ami könnyen kelepcévé is válhat), vagy egy nehezen megközelíthetõ helyen ilyenek pl.:
Centrumban pl. õv a Codex-en, Deck16-on, Fractal-on stb. "mega" pl. a Face-en stb.
Secret-ben: "mega" a Stalwart; õv - Turbine; amp Cruse stb.
Nehezen megközelíthetõ õv - a Deck-en (ebben az a nehéz, hogy vagy csizma kell hozzá, vagy le kell esni arra gerendára, de 1 jó lövés és a savban találod magad), Peak; amp Deck; Peak; LavaGiant; stb.
Egyéb trükkös hely pl. Pressure; Fractal stb.
A többi páncél és powerup a pálya különbözõ részein vannak csak úgy, mint a fegyverek és töltények (töltények nem csak a fegyverek mellett vannak máshol is fel lehet õket szedni)...

Mindezt az is alátámasztja szerintem, hogy Q3-ban a pályákon nem lehet igazi 4v4 TDM-et nyomni, a Q3 TDM megáll a 2v2-nél, mert nincs elég fegyver/töltény és sokan cseresznyemag köpködõvel futkorásznak...

A másik lényeges dolog a respawn-pontok kérdése. UT-ban (a map nagyságától is függ) több a respawnpont (még egyszer mondom ez nem mindegyik mapra igaz) de a játék úgy próbál téged kidobni a pályára, hogy az lehetõleg ne ott legyen, ahol meghaltál/az ellenfél van. Q3-ban a spawn-pontokat be lehet tanulni, hogy most itt, mostmeg itt fogja kidobani és szerintem ez nem jó így! A spawnrendszerről bővebben egy korábbi hsz-ban már szóltam...
1724 levél
Válasz 06.08.12. 10:59 #44
Jc
Ehh igaz^^ Bocsi, hogy ha elkalandoztam picit
"Anata no koto wo omou"
81 levél
Válasz 06.08.12. 08:53 #43
harahara
Ebben a topicban csak a fegyverekről van szó, ha mapokról miegymásról akartok beszélni fáradjatok át ide: http://www.pcdome.hu/forum/forum.php?action=ll&fid=10&tid=54
81 levél
Válasz 06.08.12. 08:43 #42
harahara
Megnézhetem, de el fogsz keseredni ha megmondom, hogy bár a két cég nevezetesen az ID és az Epic nagyon versengett egymással, hogy ki dobja ki jelenik meg elsőször egy MultiFPS-sel ami mint a nevéből is adódik MultiPlayer játékra van fejlesztve SinglePlayer nékül. Ez akkor még nagy szó volt, mert ilyen azelött még nem volt! A két cég egyébként egészen közel egymáshoz dobta ki saját játékát. És most jön a nagy meglepetés számodra:

Unreal Tournament
1999 November 3.

Quake3
1999 December 5.

Tehát akkor hogy is volt ez kedves tpet?
1724 levél
Válasz 06.08.11. 19:46 #41
Jc
Igen ez is igaz mert a Q3 meg az Ut egy újabb két cég között lévő erős rivalizálás végeredménye De most zárjunk ki minden más összehasonlítási szempontot egyenlőre és csak nézzük a pályákat. Na már most az Ut pályái bárhonnan is nézzük sokkal fantáziadúsabbak és sokkal feelingesebbek még akár a Q3 legjobbnak ítélt mapjainál is. A Q3 map-jai így túl "lineárisak" de ezzel ellentétben az Ut mapjai sokkal jobban kihasználhatóak különböző harci stílusra és eközben még a szemünket is kényezteti
Meg sztem a hangok főleg a zene ami sokkal jobb az Ut-ban
Viszont emléxem, hogy ami miatt anno dícsérték a Q3-at az a Player Modell felhozatal mert a Q3-ban sokkal több modell volt mint az Ut-ban tehát ebben az egy dologban az Ut elmaradt kicsit de ezt az egy dolgot leszámítva minden másban tökéletes
Amiben sztem még máig is verhetetlen az Ut az a változatos és ötletes játékmódok felhozatala és az egészen egyedi játékmenet. Ezt talán eddig még semmi sem múlta felül.
"Anata no koto wo omou"
464 levél
Válasz 06.08.11. 16:17 #40
tpet
de nézd már azt is meg hogy melyik játék mikor jött ki! Így a q3-ból tudtak meríteni egy kis ötletet, kezdjük ott hogy nem is 1 cég a tervezőjük!
Ne vitatkozz a hülyékkel, mert lealacsonyodsz a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal!
14 levél
Válasz 06.08.11. 11:12 #39
Oman
Ut , mert a q3 fegyverei kissé "idióták" ,nem logikusak...
1724 levél
Válasz 06.08.10. 22:42 #38
Jc
Helloka^^

Én is nagyon nagy Ut fan vagyok és maximálisan egyetértek veled ezzel a profi fegyverelemzéssel kapcsolatban és egyben gratula is mert ennél profibb elemzést még életemben nem olvastam
És ez így tényleg szórul szóra igaz is mert mivel a Q3-ban van max ugyebár ez a 2-3 "domináns" fegyver mert tényleg csak azok használhatók valamire ezzel ellentétben az Ut viszont teljes szabadságot kínál ezen a téren mert ott bármelyik fegyverrel lehetünk halálosak
"Anata no koto wo omou"
81 levél
Válasz 06.08.09. 10:37 #37
harahara
Azért lehet ltáni, hogy UT-s fegyverek sokkal fantáziadúsabbak. A Q3 készítői a fegyverek kinézeténél sem erőltették meg magukat UT esetében több fegyveren is van digitális számláló, RockelLauncher és Flack esetében látjuk hogy tölti be a rakétát és a repeszt, míg Q3-ban csak olyan rambó stílusban lövünk. Ripper-nél Biorifle-nél is meg lehet szemlélni ahogy jön az új penge, vagy szívja ki a tartályból a masszát.
Emelett ha megnézzük az UT-s töltényeket minden fegyverre a rá jellemző tárakat találjuk, míg Q3-ban elég ingerszegény dobozok vannak csak átmatricázva...
6388 levél
Válasz 06.08.09. 10:08 #36
Beny12
ez nagyon szép volt szinte minden megegyezik a valósággal
81 levél
Válasz 06.08.08. 21:25 #35
harahara
Fegyverarzenálnál elsõdleges szempont hogy kiegyensúlyozott legyen. Véleményem szerint ebben tökéletesre vizsgázott az UT, de ez a kiegyensúlyozottság kicsit kibillent az UT2k4-ben... De Q3-as fegyverek közül nem mindegyik használható kellõ hatásfokkal ezért a fegyverek között sincs nagy kiegyensúlyozottság.

Gauntlet=ImpactHammer mind a 2 kézifegyver használata nagy zajt csap, de Gauntlettel többször is meg kell símogatni egy embert, hogy eredményt mutassunk fel, míg UT-s társa egy csapásra szétszedi a szerencsétlent (csak hát nem egyszerü a másik közelébe jutni UT-ban) ImpactHammer másodlagossal ráadásul védekezni is lehet: a lassú lövedékeket eltéríti!

Machine Gun=Enforcer Alapfegyverrõl beszélünk mindkét esetben, sajnos Q3-ban eléggé korlátozott a használhatóság a gyenge mivolta mia mitt. UT-s Enforcer a legjobb esetben 25%-ot sebez (fejlövés) így akár4 lövésbõl leteríthtõ az ellen ráadásul ha beszerzünk egy másikat is a tûázgyorsaság a duplájára nõ!

Shotgun=Flack A Q3-as soti bár nem annyira hatékony, mint a kedvenc DoomII-es fegyverem, de leszedni a megmaradt HP-kat tökéletes. A Flack lényegében a Shotgun szerepét tölti be az UT-ban azzal a különbséggel, hog itt a repeszek meg pattannak a falon ill. meszi cél esetén ívelhetjük a Flack töltényt.

Grenade Launcher=Rocket másodlagos GL fordulókban szûk folyosókban használatos tûzgyorsasága egész jó UT-s megfelelõje kicsit lassabb és nem pattog olyan jól, ez kicsit lekorlátozza használhatóságát.

Rocket Launcher=Rocket Launcher Q3-as rakéta egyértelmûen gyorsabb UT-s társánál ellenben az valamivel erõssebb. Q3-as rakétavetõvel könnyû airrocket-et csinálni, ami nem azt jelenti, hogy UT-ben nem lehet, csak ott kevesebb ilyen fordul elõ, mert a lassabb rakétát nehezebb kiszámolni, így UT-ban egy ilyen találat sokkal skillesebb!

Plasma Gun=Pulse gun Pulse Gun-t én erõssebbnek vélem, de a Plasma Gun "el is tudja vakítani" az embert ezért akár taktikai szerephez is juthat játék során + némi HP fejében falon is lehet vele mászni.

Railgun=Sniper Rifle mindkettõ pontlövõ fegyver a sniper puska bizonyos esetekben (fejlövés) többet tud sebezni, mint egy mezei Rail, de a Rail-nek mindegy hol visszük be a találatot ugyanannyit sebez, ezért az UT-s fegyver kezeléséhez nagyobb tudás kell, mint egy Rail-hez.

Lightning Gun=Pulse (másodlagos) LG messzebbre visz, mint a Pulse másodlagos lövése míg a Pulse közelre az LG közeltávra is hatásos.

BFG=Redeemer gondolom ezeket a tömegpusztító fegyvereket mindkét oldalon a láma kategóriába sorolják, csak míg UT-ben szét lehet lõni a rakétát aadig Q3-ban lényegében egy feltuningolt rakétavetõt kapunk (hol vannak a Doom][-es jó BFG frag-ok)

És most jönnek azok a fegyverek aminek nincs Q3-as megfelelõje:
Biorifle, Ripper, Shockrifle, Minigun (ennek végülis a Q3-as alapfegyver jó volna párnak, csak hatásfokban hatalmas a küszöb a 2 stukker között), Translocator.

Nem elhanyagolható tényezõ, hogy UT-ben a test sérülési zónákra van felosztva, így nem mind1 hova lövünk a fegyverrel, tehát akár úgy is lehetne fogalmazni az UT-s fegyverek pontosabb célzást igényelnek.

Fontos dolog az is, hogy az UT-s fegyverek rendelkeznek másodlagos lövéssel, így egyrészt 1 fegyver több féle helyzetben is megálja a helyét, másrészt változatosabb játékot eredményez, mert sosem lehetsz egészen biztos benne, hogy hogyan támad az ellenfél! Az is elõfordulhat, hogy a 2 lövési módot kombináljuk, így kapjuk meg ShockRifle-nél a Shockcombo-t!

Összegzés: Q3-ban én csak a Rakétát, a Rail-t és a Lightning-ot tartom igazán használhatónak, UT-ben a legtöbb fegyver "nagyon könnyen" halálos lehet (nagyon könnyent persze átvitt értelemben használtam, nyilvánt kell a skill) köszönhetõen hogy nem 1 nagy hitbox-van és hogy a fegyverek a másodlagos lövéssel is sikerrel alkalmazhatóak!
81 levél
Válasz 06.08.08. 21:20 #34
harahara
Most még csak röviden, de nemsokára kitérek a részletekre is:
1. UT fegyverarzenálja nagyobb, mint ami a Q3-ban van.
2. UT-ban minden fegyverrel legalább 2 féle képpen tudsz tüzelni, ellenben Q3.
3. UT pontosabb célzást követel (nem csak sniper), mert nem 1 nagy hitbox az gész cél
4. Q3-ban van 1-2 domináns fegyver (RL, Rail, LG), UT jobban megkövetelei tõled, hogy minnél több fegyverrel tudjál báni!
9513 levél
Válasz 05.12.21. 17:41 #33
Mattmaster
sztem az UT-ba jobb fegyverek vannak. de amugy kicsit fölös topik
836 levél
Válasz 05.12.21. 17:18 #32
shinter
hát ja, elég csak az aláírását megnézni
5613 levél
Válasz 05.12.21. 16:40 #31
csuvi
látom nagy fegyverbuzi vagy. ez már a második ilyen jellegű téma, amit feleslegesen hozol fel..
A szó a legerősebb kábítószer, amit ember valaha is használt
8067 levél
Válasz 05.12.21. 16:15 #30
Gerry
Emiatt az elmés megállapítás miatt nem kellett volna felhozni ezt a topikot...
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
135 levél
Válasz 05.12.21. 16:12 #29
morrowind8
az ut 2003ig naon jók a fegyverek de a 2004be SZAR
SPAS 12
8067 levél
Válasz 02.02.13. 14:57 #28
Gerry
Egyetértek Aruns-al.
Mivel én finoman szólva is nagy UT fan vagyok,nem is kezdem el ecsetelgetni,hogy milyért is jobbak a fegyverai.Egyetlen szépséghibájuk,hogy egy kissé túlzottan futursztikusak az UT fegyverai.S q3-éi hogy ugy mondjam nemesen egyszrűek.Ez nekem jobban bejön,viszaon összeségében az UT egészéhez nagyon is illnek.
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
7034 levél
Válasz 02.02.13. 14:13 #27
Aruns
Az UT-banegyértelműen sokkal jobban vannak megoldva a fegyverek (a másodlagos tüzelési mód miatt). Remélem a következő Quakeben már ilyen is lesz.
Nekem a legkedvesebb fegyverem mégis a Q3-ból a Gauntlet... Nincs is annál jobb, mint egy multipartiban azzal kaszálni állandóan és a speaker "humiliation" beszólását hallgatni
A rekordom 10 perc alatt 34 kill volt Gauntlettel (neten emberek ellen). Hát az valami QL volt Excellent is voltam akkor többször Gauntlettel.
Szóval nekem az a csúcs, de az UT cuccai a másodlagos tüzelési mód miatt sokkal jobbak.
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
89 levél
Válasz 02.02.13. 13:33 #26
gyureur
A Q3A-ból sotgánt és a rélgánt birom a leg jobban, az UT-ből meg a snájpört meg aaa ...izé...hmmm...dáböl enforszment. Fegyverek terén egyébként megegyeznek. Hát igen.


UI.:zork-tól zausz-ig ér dekes volt a topic
18 levél
Válasz 02.02.12. 15:15 #25
tnl
Szerintem is jobb az UT ,de nem csak
a fegyverekben, hanem szinte minden
egyébb téren.
1936 levél
Válasz 00.05.08. 20:53 #24
seqesx
Q3A
453 levél
Válasz 00.05.08. 15:53 #23
FireBird
Annak viszont elég yo PUMA. High Unreal fun!!
60 levél
Válasz 00.04.20. 11:58 #22
PUMA
Egyértelmű, hogy az UT a jobb a fegyverek terén. Van másodlagos tüzelési mód, ami taktikusabbá változtattja a játékmenetet. A rakétavető pedig tényleg egy halálosztó fegyvernek néz ki, ellenben a Quake-kel, ahol inkább egy jókora tüzet prüszkölő botnak nézem ugyanezt. Ja és persze a Sniper Rifle még rátesz egy lapáttal. Ez természetesen csak magánvélemény.
453 levél
Válasz 00.04.20. 11:11 #21
FireBird
Ezzel kábé én is így vagyok Dexter. Multiplayerba semmi értelme sincsen. Tényleg,
hallottam, hogy az E3-on bemutatták az Unreal2 első tesztverzióját. Ti mit vártok tőle. (Elvileg csak PII-őn fog futni, legalább egy 300Mhz procival Talán jobb lesz mint a Quake4....ezek már a jövő bugyrai
Bye everybody!
2339 levél
Válasz 00.04.04. 21:44 #20
Dexter
MultiPlayerba semmiképp,de én ha már végignyomtam valamit azt kóddal még egyszer végigviszem.

Dexter

"Tried to save myself but myself keep slippin away" I\I I II/I megnézni: kender.freeweb.hu!
453 levél
Válasz 00.04.04. 15:53 #19
FireBird
Kissé megült a téma.. szerintetek érdemes az ilyen játékokban kódot használni? pl. God mode....stb.
37 levél
Válasz 00.03.23. 11:54 #18
Zeus
Nem kötözködni akartam, de próba szerencse...
453 levél
Válasz 00.03.16. 15:12 #17
FireBird
Igazad van Zeus... Mekkora a szemed Arcandzsel? Talán közelről eltalálom a quakes
Railgunnal. Majd igyekszem...
37 levél
Válasz 00.03.16. 14:57 #16
Zeus
Hi!

Háát!

Egyikőtök vitatkozik a másikkal, de aki végre a topic témájáról beszélne is az hülyeségeket mond.(Csak az vegye magára aki úgy gondolja).
Komolyan nem értem.
Miért nem játszátok le az ilyen viszályokat játék közben, mindenkinek csak a szálya jár, de kiváncsi vagyok hogy hányszor tudná valaki is eltalálni a szememet.
Bocs, megint agresszív voltam egy kicsit, de mindenki csak egymást szídja.

2 levél
Válasz 00.03.13. 20:00 #15
ArchAngel

2 LángolóCsirke
Szerintem a Q3A fegyverei - természetesen sz én szemszögömből, és az összes offline újságéból nézve - nyomába sem érnek az UT arzenáljának.
Például, ha 300m-re állok egy sniper riflevel és Te egy railgun-nal próbálsz rám célozni: én kilövöm a szemed (Eye Shot!), Te pedig csak a vakszerencsébe bízhatsz.
Nyolc rakétával igencsak be lehet lőni egy átjárót, vagy arénát.
Esetleg két oldalra fordított magnum-mal harcolni, mijen érzés?
Egyszerűen a Q3A fegyverei rondák, kidolgozatlanok, ötletelenek.
Ennyi.
453 levél
Válasz 00.03.09. 15:46 #14
FireBird
Már ne haragudj, de tanulj meg magyarul. Ki is vetette fel ezt a témát? Csak egyvalaki van aki eltünhet innen s az TE VAGY ZORK!!!
A kellemetlen szöveget nem hagynám ELGringo.
Tsá Mindenkinek megvan a magánvéleménye, aki ezt nem tartja becsben az hülye kötekető sneci!
393 levél
Válasz 00.03.09. 15:40 #13
zork
JAJJ te lóf*s!!!!!!!!
Te igénytelen barom!!!!!El gringót meg lesz***m!!!!!Menny innen!!!!!!!
Mit keresel még mindig itt???!!!!!
I'm a Genius!Didn't ya know that shit...?
118 levél
Válasz 00.03.09. 15:36 #12
Luther
MERT MIND BUZIIII
453 levél
Válasz 00.03.09. 15:34 #11
FireBird
Mindenki magából indul ki zork! Ja, ha ennyire fosnak tartasz engem és a témáimat
akkor semmi keresnivalód ezen a lapon. Foglalkozz inkább az IQ-betyár témáddal, hogy
ELGringót idézzem. Üdv..
Luther: Mindenkinek megvan a kedvenc témája és véleménye is.... (Hogy lehet hogy te minden quakesre bekattansz?)
393 levél
Válasz 00.03.09. 15:24 #10
zork
Hááát nem is tudom tűzmadár!
Lehet hogy nem olyan érdekes az én témám de
sokkal szórakoztatóbb mint a tied,te fos!!
Amúgy kérdezz meg bárkit mindenki azt mondja hogy...
I'm a Genius!Didn't ya know that shit...?
453 levél
Válasz 00.03.09. 15:20 #9
FireBird
Talán a Zork vs. FireBird (vagy everybody), szerinted értelmesebb téma volt Zork?
Hát nem tudom, de inkább ez mint a kinek ment már jobban tönkre a szeme cimű müved.
Ez talán fontosabb és színvonalasabb téma,
nem? Döntsék el mások... Csáá
118 levél
Válasz 00.03.09. 15:16 #8
Luther
Mi folyik itt?
Ilyen egy hülye témát mint ez!!!
Szerintem az UT fegyverei jobbak, mivel másodlagos lövéseik által nagyobb hatás elérésére képesek, mellékelve a kidolgodottságukkal.
Igaz, hogy a Q3A Railganja király, de az UT-ben sokkal több időt fektettek erre a témára.
Na én nem is pazarlom ilyen hülyeségekre az időmet:SZIASZTOK ELVTÁRSAK!!!
393 levél
Válasz 00.03.09. 14:55 #7
zork
NA itt meg mi folyik??!!!
Nekem személy szerint tök mindegy hogy mivel lövöm az ellent!Szerinttem nem volt sok értelme ilyet kitalálni!!!Ennyi erővel a két játék botjairól,vagy pályáiról is lehetett
volna new topicot építeni!
Firebird először jól gondold meg hogy mit csinálsz itt!!
Ennyi!
I'm a Genius!Didn't ya know that shit...?
453 levél
Válasz 00.03.09. 14:43 #6
FireBird
Talán azért az UT-s láncfürész jobb mint a quakes gaunlet szerintem. A gaunlettel túl közel kell menni az ellenfélhez, a láncfürésszel nem annyira. Ilyen szempontból talán az intpact hammer-höz (légkalapácshoz)
tudnám hasonlítani. (Modjuk én a kalapácsot csak rocketjumpra szoktam használni..)
A hangok szerintem egy ilyen játékhoz pont méltóak, hogy pocsékok e, vagy sem azt döntse el az olvasóközönség. Csáá everybody!
37 levél
Válasz 00.03.09. 11:50 #5
Zeus
Hi!

Szerintem a Q3-as fegyverek jobbak, főleg a Gaunlet, mert lehet vele gyalázni {B-D) .
Gidolgozottságban azért az UT talán előrébb van, de legtöbben úgyis kiveszik a fegyver képét a nagyobb belátható térre hivatkozva.

30 levél
Válasz 00.03.08. 21:15 #4
Tsyga
Hali!

Szerintem is a Q3-as fegyverek a jobbak!

296 levél
Válasz 00.03.07. 20:06 #3
Griffin
Nem volt kedvem végig olvasni a hosszú szövegeket, de a Q3-as fegyverek sokkal jobbak!
93 levél
Válasz 00.03.07. 15:30 #2
Soldier
Szervusz TűzMadár.
Azt toom Neked mondani (nagybetűvel írtam a
nevedet,de csak azért,mert beragadt a CAPS
LOcK és csak csavarhúzóval tudtam kicseszni a
helyéről), hogy a leghatásosabb fegyver az ö-
köl, csak rá kell szerelni egy-két bénító-plazma gömbtömböt. A kidolgozás Real
King, de a hangok szerintem lehetnének igé-
nyesebbek. Mondom , ma kiverem...
SOLDIER OF FORTUNE
453 levél
Válasz 00.03.07. 15:22 #1
FireBird
Ezen a helyen a Q3 és az UT fegyverei kerülhetnek napvilágra....
Saját vélemény: Szerintem a Q3 fegyverei jóval szebbek mint az UT-s fegyverek. A BFG-nek tetszik a legjobban a kidolgozottsága
oltárian jól néz ki, csak kissé otromba. Ez viszont a minden idők legkeményebb quakes fegyverétől elvárható. A többi fegyver is jobban tetszik kinézetre és a lövedékek is szebbek a Q3-ban mint vetélytársában. Az egyetlen dolog amiben az UT-s fegyverek a jobbak az a másodlagos tüzelési mód és a lövedék lövedékkel való eltalálása. Az UT Redeemer nevü fegyvere elég sz**-ra sikeredett, az egyetlen UT-s fegyver mely tetszik (és védekezésnél elég hatásos is) az a Zöld Trutyiköpő. A pengekilövő fegyver is jobb volt a régi Unreal-ban... A másodlagos tüzelés továbra is cool maradt. (A Half Life fegyverekkel össze se hasonlítom őket mert úgyis a szegény HL veszítene.)Akinek van valami hozzászólása a témához szívesen várom ide. Fegyvertrükkök is jöhetnek. Tanácsokat fegyverekkel kapcsolatban is szívesen várok.
Kinek mi a kedvenc fegyvere? Csáá!


A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.