Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Praetorians (Ismertető)

8067 levél
Válasz 03.08.11. 14:42 #18
Gerry
Warez jatekhoz kezikonyv< Erdekes..
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
7 levél
Válasz 03.08.11. 12:02 #17
Lacika18
Praetorians és Caesar III. játékot (nem eredetit!) keresek.
(ha van az elsőhöz kézikönyved azt is megvenném)
lacika.s@freemail.hu
8067 levél
Válasz 03.04.28. 18:31 #16
Gerry
Jajja! S a híd végére éles kanyarban még egy kis folyócska is belefért, ne hogy asziggye má' a haver, hogy ezt meg tudja csinálni...

Én meg pár hónapja újra nekirugaszkodtam a C&C-nek, néha megcsinálok egy-2 küldetést. Elővettem a Master of Orion 2-őt is...a C64 emulátorokról nem is beszélve...Defedner of the Crown...maga az Isten!
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
5397 levél
Válasz 03.04.28. 17:45 #15
Morello
Gerry kartács: Jah . Én direkt olyan ugratókat csináltam, hogy a híd két része közé benyomtam egy lakótelepi házat (!!!). Na ezt ugrasd át testvér! (A Lamborghini dzsippel és a Lancia-val nem is lehetett megcsinálni, akármilyen hosszú nekifutó volt ).
Egyébként én mostanában tényleg baromi nosztalgikus hangulatban vagyok, mert az UFO 1-et nyomom meg a Colonization-t (ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, mekkora játékok!!!!!)

csuroach: Thx az elismerést, az egységek grafikája nekem tetszett, bár a nézőpontot nem nagyon vittem nagyon lentre, ott már lehet hogy feltűnt volna 1-2 bibi
8067 levél
Válasz 03.04.28. 16:17 #14
Gerry
Ja!!!

Óriási volt az a game! (legalábbis a mai, felettébb nosztalgikus hangulatom szerint

Az ember megcsinált egy pályát, aztán vigyorogva vitte a havernak, aki már az első kanyatban fejreált...miután nem tudott átugratni egy hídon, mert nem volt ideje felgyorsítani a házak után..
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
4250 levél
Válasz 03.04.28. 16:10 #13
csuroach
Most igy hirtelen végig olvastam az összes hozzászolást.Vki asszem azt irta hiányolja a gyorbillengyüket.......kérdem én miért kellenek gyors billentyük,ez 1 nyugodt taktikus játék nem idegbajosoknak találták ki.A cikk:sztem nagyon jo cikk,és kész ehhez többet nem akarok szolni,,,én sztem csak az 1ségek frafikája ami nem a legjobb de ez mellékes.............
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
5397 levél
Válasz 03.04.24. 19:28 #12
Morello
Stunts-ban egyszer csináltam egy olyan pályát, hogy amint elindul, rögtön 1000 felé ágazik (sőt az elágazások is tovább ágaznak), és végül csak 1 út az, ami célbaér. Az nagyon komoly volt. Csak persze az a hülye gép versenyző mindig tudta melyik a jó . Nem baj, viszont a haverok nem! (sokszor én sem...)
5397 levél
Válasz 03.04.24. 19:23 #11
Morello
Igen, nekem sem szimpi a 7.5 8.0 8.5 stb. pontok, mert így nem lehet olyan árnyaltan behatárolni. Nekem jobban tetszik az, ha a végeredmény teljesen külön van a jellemzőkől.
Pl. lehet olyan, hogy az itt felsorolt tényezőkből mind harmatgyenge a játék (vagy max. egyik jó), de mégis iszonyat nagyot üt (szubjektív vélemény pl. a Steel Panthers, aminek elég ócska a grafikája, elég ócskák a hangok, de mégis akkora nagy!). Vagy vica verza.

Itt pl. 9.5-öt adtam, de ha konkrétan mondani kéne egy százalékot szerintem 91-92% körülit saccolnék (vagy lehet hogy nem is érné el).

Szerintem is jót tenne egy olyan pontozási rendszer, amelyik ennél árnyaltabb lenne, és a végeredmény is külön működne
903 levél
Válasz 03.04.24. 18:21 #10
savanyu
A Stunts -ra én is emlékszem! Mekkorákat lehetett ugratni! Meg a jég- és a földutak...

Pedig én nem is vagyok olyan idős ...
A játékot egyébként több mint érdemes kipróbálni, azt ha nem tetszik, adjátok nekem




Have a nice day, és egyetek sok articsókát, mert egésséges!
Dugjunk pulykákat a homérumba!
525 levél
Válasz 03.04.24. 17:56 #9
Spitzbube
Aha, ez az értékelés azért szar, mert végülis kizárólag ilyen pontszámokat lehet adni egy játékra:
....
80 pont
85 p
90 p
95 p
100 p

Ez azért szar mert így nem lehet elég pontos képet kapni a véleményedről. Vagyis lehet, csak a végén nem.
Szal szerintem jobb lenne 1-100-ig terjedő izén (nem jut eszembe a szó) osztályozni a gamékat.
1ébként én 100%-ot adtam neki!
Há' de vazz, az azért elég durva, h az olvasói értékelés 70 akárhány % . (bocs, tehát 7 egész vmennyi... én már átvariáltam... )
Így is összesen egy tizedet javítottam.
DEBRECEN és semmi más, győzni fogunk KITARTÁS!!!
5397 levél
Válasz 03.04.24. 15:41 #8
Morello
Gerry: hűűű, én még a Stunts nevű játékra is emlékszem, azzal mekkorákat nyomultunk!!! Olyan pályákat csináltam hogy besz@rás!

Spitzbube: én megkérdeztem Dino-t, hogy mi legyen az értékelővel, mert az itt felsorolt tulajdonságok egyikére sem akartam 10-esnél rosszabbat adni, nade végeredménynek azért mégse jöjjön már ki 10.0
Aztán Dino mondta, hogy a jelenlegi pontozási rendszer mellett nem megy, az egyikre 9-est kell adnom a 9.5-höz. Ígyhát ezt a hangulat bánta
Talán jobb lenne 5-nél több jellemzőt értékelni, vagy kicsit más pontozási rendszert használni, mert ennél a játéknál pl. beállt az, hogy az említettekre mind 10-est adtam volna, de ha pl. egyéb jellemzők is játszanának, azok valszeg másként alakították volna az eredményt.
Dino egyszer mondta is nekem, hogy lehet hogy egyszer újragondolják, átalakítják az egész pontozási rendszert, de egyenlőre marad ez, így eszerint járunk el.

darkforce: A Cossack-al és az AoM-el nem játszottam, ezért nem hozzájuk mértem. Ráadásul lehet hogy verik az AoE-t, de attól még mindig az utóbbit tartják a kultuszjátéknak, legalábbis szerintem
2150 levél
Válasz 03.04.23. 23:50 #7
darkforce
Jó a cikk, nem is akarok nagyon belekötni, csak hozzáteszek egyet kettőt, az Age of sorozat már alapban elvolt verve a Cossacks nevü csoda által, csak valahogy a rajongók erről nemigazán akarnak tudomást venni, mintha ilyen játék nem is létezne ...

A másik itt az első hozzászóláshoz 97-98 táján bizony nem a Pentium 1 éve volt ...
Egyébként meg a grafikát lehet hasonlítani az Age of Mythology-hoz, nemigazán próbálgattam eldönteni, melyik a jobb...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
525 levél
Válasz 03.04.23. 22:13 #6
Spitzbube
Király a cikk, az értékelés is jó.
(az már télleg feltűnő lett volna, ha kerek 10-est adsz, a 9,5 helyett )
DEBRECEN és semmi más, győzni fogunk KITARTÁS!!!
8067 levél
Válasz 03.04.23. 21:45 #5
Gerry
Jaja! Hahh, azok a régi 90-es évek! (Főként az eleje

Emlékszem, ellógtunk az évzáróról, hogy a havernál nyomulhassunk vele.. Ej, de régen is volt! (Komolyan, néha visszasírom azokat az éveket! Asszem elkezdtem öregedni..hüpp..)

A grafikára nem azt mondom, hogy bűn ronda lenne, de mindenesetre kissé -??- szögletesnek ha így, a 2003-as esztendő dereka felé...persze azt is elismerem, hogy cserébe igazán emberbarátinak mondható a gépigénye. Ez is vmi...

Na de egy szónak is eggyel több a vége: mindenki a saját véleményét reklámozza, ami engem kivéve nem jelent szentírást..
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
5397 levél
Válasz 03.04.23. 15:35 #4
Morello
Thx az észrevételeket!

Az Age-el való összehasonlítást természetesen mindig a 2-vel kell érteni, de a velem született lustaság meggátolt abban hogy ezt az egy számot mindig levéssem (minek írjak egy karakterrel többet? ). Az 1-el nyilván nem lenne értelme az összehasonlításnak. Akkor már jöhetne a Prehistoric is
(Istenem, mennyit játszottunk mi azzal az ex-gimiben a monochrome 286-os klónokon, hüpp... )

A sebességgel nekem nem volt gondom, Csak ritkán volt rá példa, hogy szívesen vettem volna lassabbra. Persze lehet hogy ez csak hosszabb játék után alakul ki...

A menekülés tényleg kissé zavaró, máramennyiben kattintgatsz el a francba, aztán nem mindig képesek elszakadni az ellenségtől. Bár lehet hogy defenzívre kéne állítani őket, és akkor nagyobb hajlandóságuk lenne (én még soha nem harcoltam defenzíven )

Hotkey-k asszem csak a hadi parancsokra vannak, formációkra pl. nem. Ez mondjuk tényleg hasznos lenne, ebben csatlakozom. (Persze lehet hogyha mindenre lenne, akkor azért hőbörögnénk, hogy hogy a francba lehet ezeket fejbentartani? )

Mi a baj a scrollozással?

Igazából én sem úgy fogtam hozzá a cikkhez, hogy az AoE-vel lesz itt-ott összehasonlítás. Szerintem vannak olyan területek, ahol kifejezetten adja magát az összevetés, máshol inkább nem.

A grafika nekem nagyon bejött, nem találkoztam bug-okkal, nem tudom mit lehetett volna még nagyon fejleszteni rajta (max 1-2 részletet)


Persze Gerry kartácsé a pont, ez valóban szubjektív műfaj, én még azt is megértem, ha valaki idegrohamot kap a játéktól, a másik meg nem talál rajta kivetnivalót.
8067 levél
Válasz 03.04.23. 14:16 #3
Gerry
Morrelo kolléga ismertetőjét szokás szerint magas szinvonalúnak tartom, s csupán az AoE-val való összehasonlítással, és a grafikára adott 10 pontal nem értek egyet.

De ez egy ilyen szubjektív műfaj esetében szinte természetes.
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
21 levél
Válasz 03.04.23. 13:40 #2
Blaze
Üdv!
Csak annyit szeretnék hozzászólni ehhez, hogy én csak a demojával játszottam, de annyira nem jött be, egy kicsit csalódtam benne... nálam is még mindig az AOE a kedvenc. That's all.
6 levél
Válasz 03.04.23. 13:24 #1
A_dam
Mivel Morello egekig dicsőítette ezt a játékot, megpróbálom felvázolni a hibáit is.

- Játék közben nem változtatható a sebesség. Ez bizony nagy hiba, főleg akkor, amikor nagy sereget kellene irányítgatnom egy nagy csata kellős közepén. Annyira meg nem intelligensek, hogy előre definiáltan változtassák a taktikát. Vagy állnak, mint a sülthalak, vagy rohannak előre a biztos halálba. Középút nincs. (Vagy van?)

- Nem tudom egy egység maradékával megértetni néha, hogy meneküljön, ki merre lát, nem mozdulnak a közelharcnál és ott esik el mindenki.

- Az Age of Empires-ban mindenre volt hotkey (csak ember legyen a talpán, aki mindent megjegyez), a Praetoriansban alig valamire. Még a legfontosabb dolgokra sem (pl. formáció). Vagy van, csak nem írja ki?

- A képernyő scrollozása kritikán aluli.

- A grafikát meg kár összehasonlítani pont az AoE-val, ami 97-98 táján jelent meg. Ez bizony 5-6 évvel ezelőtt volt, a Pentium-I idejében. Az AoE2 is 99-2000 táján jött ki, az is rég volt.

- És ami a szememben a mai napig az egyik legjobb játékká teszi az Aoe2-t: a nagyon tág határok között definiálható random map. Ez kínosan hiányzik a Praetoriansból...

Persze a küldetések első felében vagyok még, rengeteg újdonságot tartogat még nekem a játék, az is lehet, hogy néhány problémámra van megoldás. Ezt akkor osszátok meg velem!

Ádám

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.