Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» The Movies

The Movies

The Movies
A legutóbbi The Movies cikkek, hírek
10961 levél
Válasz 05.12.16. 11:21 #264
Lacko
Jó, bár mostanság kicsit kevés időm lesz.
Bár visszanázni hülyeség, inkább én is kisérletezek.

Szürke gomb: nem, nem rejtett a cucc. Én mindegyik gombot tudtam használni. Az a hullámos - ha jól emlékszem - akkor elérhető, ha a film elején lévő "fejléc" (cím + stáb) az aktív, kijelölt. Ilyenkor megváltoztathatod a stílusát.
207 levél
Válasz 05.12.16. 11:14 #263
zizzenet
Az más. Ha nem szoktad megnézni, akkor nem is szenvedtél miatta Megtennél esetleg annyit, ha ráérsz és van kedved, hogy visszamenőleg megnézel néhányat (ha emlékszel a címekre, akkor lehetőleg egy műfajon és színvonalon belül)? Kíváncsi lennék a tapasztalataidra.

Más kérdés: lehet, hogy vannak a játékban egyelőre rejtett dolgok? Például tegnap észrevettem két "szürkített" gombot a Post Production képenyőn, a jobb felső oszlop eszköztárán, az egyiken például hanghullámszerű ikon volt. Lehet, hogy lesz itt még valami későbbi opció, vagy valamit nagyon elnéztem? (Ezt a két gombot sehogy sem tudtam elérhetővé varázsolni.)
10961 levél
Válasz 05.12.16. 10:56 #262
Lacko
Én nem szoktam díszletet bontani, csak építek.
Két három írót használok, de őket egyszerre: azaz egyik ír, a másik kettő segít neki. Így gyorsabban kész vannak.
Mindig a legújabb irodát használom, az elavultakat lebontom.

Viszont azért nem tapasztaltam ilyet, mert a gép által írt forgatókönyvből készült filmeket nem szoktam megnézni, csak a pénz és a csillagok miatt csinálom őket.

PropShop: kijött a patch, ami berakja a propshopot a játékba és már az hiv oldalon is igérik, hogy mostmáraztán tényleg indul.
207 levél
Válasz 05.12.16. 10:48 #261
zizzenet
Na ja, de ezek szerint te még nem tapasztaltál efféle monotonitást a sztorik környékén, és még más sem panaszkodott arra, hogy minden, és tényleg szinte minden filmje ugyanolyan. Szóval lehet, hogy nálam van valami galiba.
Nem tudom, például, te hány írót foglalkoztatsz? Mennyire váltogatod (építed, bontod) a díszleteket? Hány irodát használsz filmírásra?
Mert én összesen két írót foglalkoztatok, közülük is az egyiket többet,
a díszleteket lassú tembóban bontom le és ritkán építek újat, és általában a legutóbbi irodát használom (jelenleg a 3 csillagos forgatókönyvre hivatott épületet).
Esetleg ez a módszer bekavarhat?

Amúgy tényleg beindult a PropShop? Mert sehol nem ovlasni róla és a hivatalos oldalon is még mindig "Coming Soon" állapotban van.
10961 levél
Válasz 05.12.16. 09:41 #260
Lacko
"Na, szóval, Lacko és mások, mit gondoltok erről?"

Azt, hogy fanatikus vagy...
Tetszik nagyon, hogy ilyen kisértleteket végeztél. Valahogy mindig romantikus érzésem volt az ilyen kisérletezésekkel kapcslatban. Tök érdekes!!!

Viszont az eredményed engem kiábrándított. Mert ez azt jelenti, hogy nem annyira MI készíti a filmeket (azaz nem valami logika), hanem kész sémák max díszlet és jelmez variálással.

Igazából ez az egész koncepcióba belefér. Azaz szerintem lehetne még mit fejleszteni a játékon.
Most elindult a PropShop, azaz lehet "venni" virtuális pénzért cuccokat, de csak akkro ha a játékból jelentkezel fel. Azaz hiába van nekem eredeti játékom, mivel otthon nincs internet, ezért ez elérhetetlen számomra.

Egyetlen reményem a rajongó MOD készítők, de egyelőre ők még nagyon gyerekcipőben járnak.
207 levél
Válasz 05.12.16. 09:12 #259
zizzenet
BEszarok, tegnap egyhuzamban ugyanazt a sztorit láttam. Olybá tűnik, hogy összesen két, max. három sztorit képesek legyártani az íróim, minden műfajra lényegében egyet. Kezd egy kicsit unalmas lenni. Más is így van ezzel, vagy csak én vagyok ilyen szerencsétlen helyzetben?
207 levél
Válasz 05.12.15. 15:35 #258
zizzenet
Lacko, és akiket érdekel. Egy kicsit futtathatnánk tovább az eszmét a gépi forgatókönyvkészítés mikéntjéről.
Lacko állítását (történeti gráfok, keresések stb.) elfogadhatónak találom, annyi módosítással, hogy talán előre fixált sémák vannak, amelyeket az adott készletekhez igazít az MI.
Érdekes dolgokat tapasztaltam. Van A és B forgatókönyvíróm. A-val egymás után írattam az akciófilmeket. Három egymást követő filmjének a története (esetleg valami nagyon minimális variálással) egy az egyben ugyanaz volt. Némely jelenet helyszíne és beállítása mindháromban megegyezett, más jeleneteknél tényleg csak a helyszínt változtatta, de azt a lehetőségekhez mérten következetesen.
Fogtam B-t és írattam vele egy másik akciófilmet ugyanabban az irodában. Érdekes módon más történet kerekedett ki.
Hasonlókat tapasztaltam vígjátéknál is, ugyanaz az író kétszer egymás után ugyanazt a sztorit hozta, csak más-más helyszínekre téve, de a jelenetek egy az egyben megegyeztek.

Szóval lehet, hogy előre lefektetett sémák vannak, amik közül egy forgatókönyvíró választ egyet (minél tehetségesebb, annál jobbat), és azt a díszletekhez, színészekhez igazítja. De az is lehet, hogy mindig kereséssel számol, és egy adott színvonalon adott idő alatt ugyanazta a sztorit találja meg - persze ezzel feltételezzük azt, hogy a történetkészítés kis mértékben tartalmaz véletlenségi tényezőt.

Na, szóval, Lacko és mások, mit gondoltok erről?
49 levél
Válasz 05.12.14. 13:27 #257
Quarron
Örömmel jelentem be, hogy a 607mm studió egy legalább húsz perces filmet forgat, Neil Gaiman - Keresem a lányt című novellájából
Nem kell más csak egy Hátas meg egy Penge!
553 levél
Válasz 05.12.09. 20:07 #256
Banane
Hy van itt valaki.
Lesz hozzá kieg. Lemez?
553 levél
Válasz 05.12.08. 21:21 #255
Banane
Ja es 28-ikan

Háborus hegyek
5086 levél
Válasz 05.12.08. 21:17 #254
Toki
Valahogy éreztem...
553 levél
Válasz 05.12.08. 21:11 #253
Banane
Pedig megnézném
5086 levél
Válasz 05.12.08. 21:10 #252
Toki
Az én Crazy Cow studios-omnak is vannak komoly filmjei.(Afro Under Fire! vagy a Sátnáista hüllő támadása) de sajna nem tudom exportláni mert eléggé tönkrevan a windows-om és rohadtul nincs kedvem újratelepíteni mert akkor elveszne szinte mindenem.
553 levél
Válasz 05.12.08. 21:07 #251
Banane
Szilveszter-kor bemutatkozik a Banane Film Studio.:

Columbo:Halálos árnyék
553 levél
Válasz 05.12.08. 21:02 #250
Banane
Hurrá
2705 levél
Válasz 05.12.08. 20:59 #249
hadzsi
Jövő héten végre bemutatkozik a Burai&Hajnal's Marvellous Studio is méghozzá egyszerre két brilliáns alkotással.

1. Szellentés a Kakukknál.- II Világháború ***grád. Egymásnak feszül a két ellenséges nemzet két ellenséges sznájpere, de végül a humortalanság győzedelmeskedik.

2. A Máltai Bagoly.- Hámfri Bógárt egy fejjel alacsonyabb partnernőjénél, de még így is nmagyon jó szinész! Parádés szereposztás, parádés forgatókönyv. Vajon elrepül-e a bagoly???
"We have the best two teams on Merseyside, Liverpool and Liverpool reserves" /Bill Shankly/
553 levél
Válasz 05.12.08. 20:57 #248
Banane
Köszi.
Majd megnezem
5086 levél
Válasz 05.12.08. 20:53 #247
Toki
A díszletnek mindig jó állapotban kell lennie.Ehhez buildereket kell felvenni hogy folyamatosan karbantartsák a díszleteket.Feliratot pedig a post production office-ban tudsz csinálni asszem,de ha van mikrofonod akkor akár szinkronizálhatod is.
553 levél
Válasz 05.12.08. 20:50 #246
Banane
Helosztok.
Valaki megmondaná nekem hogy lehet ugy filmeket csinálni hogy az MI nem értékeli szarrá a diszletet.Es hogy lehet a feliratot megszerkeszteni.
Ui.:Jok a filmek
49 levél
Válasz 05.12.07. 16:45 #245
Quarron
No most úgy fogok csinálni, mint az a kisgyerek, akinek a karácsonyi ajándékára szülők jelzálogot vettek fel a házra, az meg ordít a fa alatt, hogy ez neki nem elég jó!

Szóval jó lenne ha lenne...
Több díszlet, kellék és mozgás kalandfilmhez sci-fi-hez, vagy fantasyhoz. de hát ez csak egy dolog. Jó lenne például, ha az autószimulátorbór repülő, vagy ürhajószimulátort is lehetne csinálni. Csak modell és háttér dolga, nem kellene hozzá új díszlet. Sokat dobna a dolgon, ha lennének különböző színű levilágítások (mozgatható fényforrásról már nem is beszélek - meg nem is bírná a gép , esetleg, ha a diszleteknek dinamikus textúrázhatóságuk lenne, értem ezalatt azt, hogy egyes jellemző színeket ki lehessen cserélni rajtuk, mint az egységeken a startégiai játékoknál, ahol színek jelölik a csapatokat. Ha lenne egy ilyen sci-fi külső és belső városi terem, madarat lehet fogatni velem, de mynockot biztosan .

nem tudom ki mennyire mélyedt el a jelmezekben, de szerintem fantasztikusak (már ami van ugye), ha mind megvan. Több kultikus film jellemzői ott vannak köztük. Az Alien, a Terminator, vagy például Darth Vader egy jogvédetlen formátuma

Ja igen. Gondolom azért nem lehet csak úgy mindenféle zenéket, hangokat és háttereket belepakolni a filmekbe, mert hát ezek a cuccok ugye TÉNYLEG filmek lesznek, amik aztán a neten terjednek, és ez mindenféle jogvédelmi problémát vetne fel, pláne hogy még csak a vége-feliratba sem lehet beleírni őket. Vagyis, ez nem a GTA, ahol az ember a SAJÁT szórakoztatására mindenféle mp3-at hallgathat, miközben romba dönti a várost.
Nem kell más csak egy Hátas meg egy Penge!
2745 levél
Válasz 05.12.07. 16:03 #244
dghost
-> letötöltem <--> Letöröltem akart lenni!
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
2745 levél
Válasz 05.12.07. 15:59 #243
dghost
Megsértődtem ám! Meg se nézted a második filmemet!!

Amúgy letötöltem a gémet, elégvolt!! Túl sokat szórakoztam vele!
(ez a hozzászólás válasz a politikai topicban feltett kérdésedre, ha nem lenne világos!)
...lehet, hogy tényleg kihal!
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
10961 levél
Válasz 05.12.07. 07:35 #242
Lacko
1., zene tehát ogg-ban.
2., ahhoz, hogy berakj saját hátteret, ki kell csomagolnod a pak-okat. Ehhez van eszköz ezen az oldalon.
3., Attól, hogy változtatod a hátteret csak nekünk lesz klasszabb a film, a játékban lévő "kritikusok" (MI) ezt nem tudják észlelni. Ők csak az nézik, hogy egy díszletet hányszor használsz fel. Ha egy film megjelent egy adott díszlettel, akkor lemegy az újdonsága nullára és ha még egy filmet forgatsz azon a díszleten, akkor beszolnak.
4., Válaszd ketté a játékot és a film készítést! A filmjeidet sandboz módban készítsd, játszani pedig normálban, de úgy, hogy tartsd be a korábbi hozzászólásomban lévő tippek és trükkök-et. Azaz ott ne a filmekre koncentrálj.
49 levél
Válasz 05.12.06. 18:52 #241
Quarron
...hát gondolom a kiegészítő lemezre is hagyni kellett valamit. Remélem azon belül lesznek a kalandfilmek. Most pedig remélhetőleg nagy információgyűjtés megy a Lionhead-nél, hogy mit szeretnének a rajongók.
Én például több munkanélkülit

Ja, nem sikerült még megoldanom a hangokat.
Eredeiteleg Star Wars-t akartam forgatni, és jobbára meg is tudnám oldani az egészet a STAGE-en, ha tudnék extra háttereket betenni, csak hát oda nem lockol ki bizonyos jelenteket - ide kellettek volna bizonyos zenék.
(Ja meg tök jó volna főcímeket is kicsit alaposabban szerkeszteni)
Ja igen. A kritika egyfolytában péntyeg, hogy milyen szegényesek a díszleteim. való igaz, legfeljebb a háttérfestményt szoktam kicserélni, meg a világítást beállítani mert...
...hiába rendezem be a színteret egy az egyik snittben, a következőnél kezdhetem előlről. Én vagyok csak ennyire béna, vagy tényleg nem lehet a beállított-berendezett teret átvinni a következő snittre?
Nem kell más csak egy Hátas meg egy Penge!
10961 levél
Válasz 05.12.06. 14:24 #240
Lacko
a hivatalos oldalon volt. akkor éppen ez vezette a listát. azóta nem jártam arra.
9513 levél
Válasz 05.12.06. 14:21 #239
Mattmaster
Ugye az én sztorimmal összerakott filmem fantáziadús volt? most készülök összedobni egy horrort meg egy katonásat és ha lesz rá időm valami gengsztereset azt a king-kongot hol nézhetném meg?
10961 levél
Válasz 05.12.06. 13:49 #238
Lacko
Sajnos nem lehet klasszik, kalandfilmet. én is csináltam volna náhány kalózósat.

Viszont jó hír, hogy néhány fanatikus ráugrott a témára és már csámcsognak a 3d modelleken és textúrákon. Azaz áttextúrázott díszletekre a közeljövőben lehet majd számítani, meg gondolom rengeteg új jelmezre.
Sajnos az animációkról azt írták, hogy azt nagyon nehéz és ezért nem csinálnak, tehát ezzel meg kell majd várni (a valószinüleg eljövő) küldetéslemezeket.

Viszont láttam egy ezzel a játékkal készült King-Kongot. Ami érdekes volt, mert mindent ezzel oldottak meg, rohatd ügyesen.
Pl, amikor az óriásmajmot mutatták, akkor beraktak törpefákat a mező díszletbe és azok között mászkált egy majomruhás színész, aki persze kilógott a "fák" fölé.
Amikor meg elengedte a csajt, vagy amikor a csak felnézett rá, akkor az erdős hátteret (ezt már csak heckeléssel lehet megcsinálni) átrajzolták, azaz látszott egy hatalmas, kinyitott gorilla-tenyér, vagy két nagy gorilla-láb. Profi volt. Tehát azért lehet a megszokottaktól nagyon eltérő filmeket is csinálni, csak fantázia kell. (De ez a játék eleve fantáziadús, kreatív gamer-eknek készült)

Quarron: megoldottad már a hangokat? OGG formátumban használja a zenéket.
49 levél
Válasz 05.12.05. 15:04 #237
Quarron
Hát szerintem a játék remekül elmagyarázza, ha csak egy kicsit is értesz angolul.
Egyébként:

Én vagyok csak béna, vagy tényleg nem lehet kardozós (Robin Hood v. kalózos) filmeket csinálni?
A sci-fi részleg is elég hiányos. Néhány folyosó meg két elfuserált híd, komolyabb belsők, vagy külsők nélkül. Az alien planet csak egy dolog. Igazán még soha semmire sem használtam.
Viszont nagyon király noir filmeket lehet forgatni. Az ember készít egy dögös sztárt a starmaker-ben és utána... huh, szinte magától füstől a kópia.
Ja igen, lehet tenni valamit hogy több munkakereső jöjjön, azon kívül, hogy megpróbál az ember kőgazdag lenni? Mert én például szívesen fizetnék meg több staitisztát, csak hogy sokszereplős háborús filmeket csinálhassak, de az istenért sem akarnak jönni. Így is az íróimból csináltam aszisztenseket a megalomán sztárjaimnak, mert azokra volt a legkevesebb szükség (ha ügyes az ember kilenc snittből is összedob egy háromcsillagos forgatókönyvet).
Nem kell más csak egy Hátas meg egy Penge!
38 levél
Válasz 05.12.03. 15:38 #236
Dini16
Hm.....
Valaki leírná nekem részletesen, hogy hogyan kell filmet csinálni?
Kösz.
5086 levél
Válasz 05.12.02. 19:27 #235
Toki
Nagyon jó,mindenképp szerezd be.
351 levél
Válasz 05.12.02. 19:20 #234
Bruce
Megéri leszedni a gamet? Milyen? Jó?
AMD64 3500+,ASUS A8N SLI deluxe, 4x 512 Kingston, 2x 200GB + 120GB, 6800GT (részletre :) )
49 levél
Válasz 05.12.02. 19:09 #233
Quarron
Hali!

Szemét egy game ez. Már negyedik napja alig alszom Pár kérdésem azért lenne:
Hogyan lehet berakni saját hangokat és zenéket és miylen formátumban?
Saját háttereket is lehet készíteni a díszletekhez?
Nem kell más csak egy Hátas meg egy Penge!
2745 levél
Válasz 05.12.02. 14:50 #232
dghost
...azért egy kicsit sértőnek érzem, hogy az én második filmemről egy árva szót sem szóltok!!

Gonosz Halottak 2 a címe!!!!!
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
10961 levél
Válasz 05.12.02. 13:26 #231
Lacko
9513 levél
Válasz 05.12.02. 13:08 #230
Mattmaster
Lacko: örülök hogy tetszett a film. Nyugalom az ötlet nem a magán életemből eredt (nem vagyok rosszba apámmal) csak úgy egyszerűen, valami brutál ötlettel akartam előrukkolni, hogy azért legyen benne durvaságteljes sztori csa néha kicsit elcsúszott a felírat de annyi baj legyen...
10961 levél
Válasz 05.12.02. 09:46 #229
Lacko
Na úgy néz ki, hogy a 25 frame per sec a megfelelő. Ha így tömörítitek át, akkor nem fog csúszni a hang és kisebb méretnél is jobb képminőséget kaphattok. Persze csak ha van kedvetek az áttömörítésekkel szívni.
Ja és a software amivel a wmv-t át lehet divx-elni: StoikVideoConverter20 (keressetek rá, freeware). Biztos más is tudja, de nekem ez jött be.
10961 levél
Válasz 05.12.01. 13:15 #228
Lacko
Egyébként tegnap is küzdöttem a divx-eléssel. És sikerült is akkora méretű, de jobb minőségű divx-et készítenem, mint a HIGH wmv, csak az a baj, hogy csúszik a hang. Asszem kapisgálom, hogy attól függ, hogy hány kép van egy másodpercben, mert ha ezt változtatom, akkor változik a csúszás mértéke, de még nem tudtam belőni, mert a wmv-ből sehogy sem derül ki, hogy ő mennyit használ.
636 levél
Válasz 05.12.01. 07:56 #227
Herrera
Te Lacko, nem pörögtél túl egy kicsit? Stirlitz-es filmjeid igen jó hatással vannak az általános kedélyállapotra, de azé' CM topicba is benézhetnél. Legalább egy anekdota erejéig...
'The owls are not what they seem'
10961 levél
Válasz 05.12.01. 07:30 #226
Lacko
És akkor most! A régen várt következő rész, a szovjet filmipar válasza a dr NO-ra. A szovjet ember felsőbbrendűsége az imperialista, szexista, beképzelt, elavult spion felett.

Stirlic vs James Bond

A nagy összecsapás. Bármelyik győz, mi vesztünk. Gigászok harca az alagútban. Bullet-time. Kaszkadőr nélküli jelenetek. Speciális effektek. Leningrádi filharmónikusok. Doni kozákok. Székely gördeszkások. Stb...

10961 levél
Válasz 05.12.01. 07:24 #225
Lacko
Igen, ez így van.

Írtam is alant a tippek és trükkök hozzászólásomban, hogy ha nem sandbox módban vagy, hanem a valódi játékkal játszol, akkor hogyan kell filmet készíteni. Eleve csak Suggested jelenetet érdemes választani, és ha kiválasztottad a jelenetet, akkor a bal felső sarokban a csillagok sárgasága vagy nő, vagy nem változik. Ha nem változik, akkor töröld ki a jelenetet és válassz egy másikat, amitől picit nő a csillag. Ugyanis a kemény játékban az a cél, hogy minnél kevesebb jelenetből (pénz és idő, de főleg idő miatt) minél többcsillagos forgatókönyvet készíts.
207 levél
Válasz 05.11.30. 16:54 #224
zizzenet
Jaja, érthető, köszi.
Viszont a "genyaság" ezek szerint azt is jelenti, hogy valóban viszonyít egy sémához, vagyis a film felépítése is számít, nem csupán a színészek állapota, viszonya stb., amiket ki tud jelezni csíkokkal, pöttyökkel. Ha ez így van, akkor szerintem nagyon nagy erénye ez a játéknak, vagyis, hogy a műfajoknak meg is kell felelni. Az, hogy szerintünk mi a jó film és mi nem, már egy másik téma, de a játék a saját szabályrendszere szerint meg tudja ítélni lépésről lépésre egy film jóságát. Ez tényleg jó.
2745 levél
Válasz 05.11.30. 16:25 #223
dghost
Hát ez..őőőő...inkább ez ->
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
10961 levél
Válasz 05.11.30. 16:05 #222
Lacko
Basszus keresem a Google-lel de nem találom. Máskor meg teleszórják az e-mailem ilyen idiótaságokkal, de amikor kellene, akkor nincs.

Szóval ez egy gráf, pl ilyen van beleírva, hogy "leszáll egy UFO" aztán kétfelé ágazik a lehetőség rossz/jó. Ha rossz, akkor "megtámad valakit", innen is több lehetőség van: férfit/nőt... stb. Érthető? Ja és mindez nem fa gráf, hogy egy kezdeti kiindulás van és lefele terebélyesedik, hanem csomó visszacsatolás is van benne, meg össze-vissza ugrálás.

"mesterséges történet-generálásotokat jópofa ötletnek tartom, nyilván sokat tanultatok belőle"

Mi inkább sok pénzt akartunk keresni vele...

Film értékelés: az elég genyaság. Mert tök jó forgatókönyveket is lefikáz. A dolog szerintem úgy van, hogy ezek miatt a beépített gráfjai miatt, tud olyat, hogy Suggestion (tudod van az a gomb a jelenet kiválasztásnál) azaz ha te nem ezek közül választasz, akkor az "rossz film". De igazából számít az is, hogy hány szinész szerepel benne, meg mennyi extra. Azaz más is számít, de akkor is szenyaság.
2745 levél
Válasz 05.11.30. 16:04 #221
dghost
Világszám emberek!!!

Kész a második filmem!!!!!

Gonosz Halottak 2 - hosszabb, szebb, jobb!!!

A második csoda: http://civhu.uw.hu/Movies/gonoszhalottak2.wmv

VÉLEMÉNYT, VÉLEMÉNYT!!!
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
207 levél
Válasz 05.11.30. 15:34 #220
zizzenet
Még valami. Egy film elbírálásakor a film jelenetsorozatát igazítja valamilyen optimális sémához is? Vagyis el tudja dönteni kifejezetten a jelenetek alapján, hogy egy film mennyire felel meg az adott műfajnak például?
207 levél
Válasz 05.11.30. 15:30 #219
zizzenet
Őszintén szólva nem láttam ilyen folyamatábrákat, legalábbis nem ugrik be, mire utalsz, de a lényegét szerintem értem.
Azaz nem pontosan. A gráfok, amiket lerögzítettek a programban, amolyan történeti sémák avagy egy történeti útvonalhálózat, amely egy csomó végkifejlethetz visz el? Vagyis: a csúcsok a történet egy elemét konkrétan jelölik, avagy csak bizonyos típuspontok, amelyre a "scene"-k közül ki lehet választani egy megfelelőt, és ennek a kiválasztása a játék vonatkozó paramétereitől függ (forgatókönyvíró tehetsége, adott kor stb.)?
Amennyiben az utóbbi igaz, azt kell mondjam, kitűnő az AI, mert tényleg jól használja ki a játék lehetőségeit, és végig igyekszik következetes maradni.
Tudnál erről még pár mondatot írni? Ugyanis nagyon érdekel, és érdekel ez a gráfos dolog is. Hízelgés ide vagy oda , a mesterséges történet-generálásotokat jópofa ötletnek tartom, nyilván sokat tanultatok belőle.
10961 levél
Válasz 05.11.30. 14:59 #218
Lacko
Ez brutál!
Mattmaster, valamit tudnunk kellene? Akarsz róla beszélni?
10961 levél
Válasz 05.11.30. 14:55 #217
Lacko
Volt egy felesleges enter a linkben, ami miatt nem működött. Engedelmeddel kiszedtem. Mindjárt nézem...
9513 levél
Válasz 05.11.30. 14:49 #216
Mattmaster
És tádámmm!!! Kész az első normálisabb filmem: Itt letoltheto
10961 levél
Válasz 05.11.30. 14:46 #215
Lacko
Hát ez elég egyértelmű. Nekem is tetszett az, hogy milyen idióta sztorikat képes írni. Amire én gondolok az az, hogy - biztos láttál már ilyet, interneten szokták küldözgetni - hogy hogyan néz ki egy klasszikus kavboj/sci-fi-romantikus film forgatókönyve, és akkor látsz egy folyamatábrát, amire ilyen idióta dobozok vannak rajzolva történetfoszlányokkal és ezek összekötve vonalakkal. És elég sok filmet ki tudsz belőle hozni. Na szerintem ilyen gráfokat fixáltak le, de úgy, hogy a beállítások minden jelenetben megmaradjanak. Azért elég béna, amikor akció film van és két pasi smárol, tehát ilyenekre nem figyel.

Régen mi is terveztünk egy ilyen szoftvert, de egy kicsit bonyolultabbat. Az könyvet írt volna (egész konkrétan ilyen füzetes regényt). Két elméleti nyelvész is volt a projektben, de mégis ezen bukott meg a dolog: a magyar nyelv annyira brutál, hogy nem lehett volna olyan könyvet generálni, minek a szövegéből nem jön rá egy cerkófmajom, hogy ezt gép generálta, nem ember. De a gráf része működött volna, mint aitt a The Movies-ban.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.