Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Haegemonia: The Solon Heritage

Haegemonia: A Solon hagyaték

Haegemonia: A Solon hagyaték
A legutóbbi Haegemonia: A Solon hagyaték cikkek, hírek
2469 levél
Válasz 03.08.24. 17:24 #312
Cloud
En is észrevettem még korábban is mindenféle idegen roncsot
2401 levél
Válasz 03.08.24. 17:05 #311
Diszkósajt
Tényleg?
Midjárt megnézem.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
1158 levél
Válasz 03.08.24. 16:53 #310
Fehér Ernő Viktor
Elég fura nem hogy mikotr a Kariakokkal békét kötöttünk az Édenben Kariak és Darzok roncsok vannak egymás mellett egy inaktív ugrópontnál.
"...facilis descensus Averno; noctes atque dies patet atri ianua Ditis."
2401 levél
Válasz 03.08.24. 06:27 #309
Diszkósajt
Srácok!

Tudjátok mit nem értek?
Azt, hogy az 5/1-es küldtésnél azt mondják válassz Mor'Thep és a Raki kormány közőt.
Ha Mor'Thepet választod akkor ilyeneket mondanak az 5/2-es küldetés elején, hogy Stome le akart mondani, a pozíciónk megrendült...
Ha nem tetszik nekik, hogy Mor'Thepet választottuk akkor minek nem azt mondják az 5/1-ben, hogy nyírd ki Mor'Thepet?
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
2401 levél
Válasz 03.08.24. 06:23 #308
Diszkósajt
Hát azok a patchek amiket le lehet tölte azok csak arra jók, hogy újabb gépeken is menjen, de XP-n aszem nem indítják be. Próbáld meg Win98-cal!

u.i Ahoz, hogy menjen kéne egy XP-s patch, de ilyen (még?) nem létezik.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
2469 levél
Válasz 03.08.23. 22:37 #307
Cloud
HelO!

Imperium 1 et szeretnem ujra jaccani, WIN XP!

régi kiadásom van, azt már megpróbáltam megcsinálni ami imperimgalactica2.com on van, de nem megy.
Valaki segitsen!!
2469 levél
Válasz 03.08.23. 22:00 #306
Cloud
Hi!

Van még valami kép?
2401 levél
Válasz 03.08.23. 21:52 #305
Diszkósajt
Az a legkönnyebb ha az 5/1-es küldetésnél a Raki kormány mellé állsz és elfogod Mor'Thep hajóját.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
1158 levél
Válasz 03.08.23. 20:06 #304
Fehér Ernő Viktor
Egyébként könyűben a Mohr'Teph mellé áltam és könnyen győztem.Utána nehéz volt.
"...facilis descensus Averno; noctes atque dies patet atri ianua Ditis."
2401 levél
Válasz 03.08.23. 19:12 #303
Diszkósajt
Természetesen...
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
394 levél
Válasz 03.08.23. 19:07 #302
Admiral Lewis
De tegyük hozzá, hogy ebben a játékban hideg fejjel kell gondolkodni különben az idegesség rontja a játékélményt.
2401 levél
Válasz 03.08.23. 19:05 #301
Diszkósajt
Hát igen...
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
394 levél
Válasz 03.08.23. 18:27 #300
Admiral Lewis
Szerintem ez a legnehezebb küldetés. Csak nagyon jó stratégáknak ajánlom mert ez a pálya bizony nem piskóta. Nekem is közel egyórányi folyamatos káromkodásomba egy széttört ceruzámba és majdnem a számítógépembe került de sikerült végigvinnem (tegyük hozzá, hogy elsőre hiszen és nem véletlen vagyok az aláírásban olvasható személy)
2401 levél
Válasz 03.08.23. 18:15 #299
Diszkósajt
Én meg se próbáltam azt a pályát, mert láttam, hogy eléggé esélytelen a küzdelem. Inkáb előrröl kezdtem, de lehet, hogy megpróbálom egyszer megcsinálni.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
394 levél
Válasz 03.08.23. 17:50 #298
Admiral Lewis
Én mikor először játszottam a hüly fejemmel Mohr'Teph oldalára áltam. Persze utánna megbántam. A pályán abszolút túlerőben voltak az egyesített Kariak és Darzok seregek. Itt fordult a kocka, eddig a Csatahajóim legyűrtek mindenkit, itt tíz perc múlva már csak űrszemét maradt a flottámból. De van egy éredekes dolog is itt. Az egyik ellenséges támadásnál megnéztem az egyik hajó nevét és a neve ez volt (figyelem ez nem kamu): Armada 1. Tehát az a hatalmas flotta nem volt más mint az ARMADA. Esélyem nem volt. Az én hajóimnak két ezüst csillagja volt azoknak két arany csillag, tehát egyenlőtlen esélyek. A flottámat elsőpörte az útjából. Persze hatalmas áldozatok árán ami nem volt más mint kereken 25 Csatahajó végigvittem a pályát. Naná, hogy ezután volt néhány (nem túlzás) 5 darab 3 aranycsillagos Csatahajóm.
2401 levél
Válasz 03.08.23. 17:01 #297
Diszkósajt
Hát igen!
A jó öreg 5/2-es küldetés. Az egyetlen a Haegemoniában amit nem csináltam meg.
Amikor legelőször játszottam a Haegemoniával akkor Mor'Thep-et választottam, mert a Raki védelme sokkal gyengébb volt és kevesebb bolygót is kellet elfoglalnom. Ami utána jőtt...
Ezért inkább betöltöttem egy elmentést és a Raki kormányt választottam. Így hamarabb megcsináltam és könnyebb is volt.
Most már úgy csinálom, hogy elfogom Mor'Thepet, így 15 perc alatt végzek.

Üdv:
Diszkósajt
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
1158 levél
Válasz 03.08.23. 14:12 #296
Fehér Ernő Viktor
Én is kérem a gyaratosító és a lakosságszálító bázist.
"...facilis descensus Averno; noctes atque dies patet atri ianua Ditis."
1158 levél
Válasz 03.08.23. 12:03 #295
Fehér Ernő Viktor
A Mor Thep ellen jó volt.Egyébként hogy lehet ugrani?
"...facilis descensus Averno; noctes atque dies patet atri ianua Ditis."
394 levél
Válasz 03.08.23. 09:51 #294
Admiral Lewis
Ez szerintem is furcsa PONT az Icarus felé tart. Szerintem a fejlesztés kezdetén nem volt épkézláb ötletük és ezt találták ki. Persze a többi misszió már magáért beszél. És ha akarsz egy igazán kemény pályán játszani akkor amikor választanod kell, hogy Mohr'Teph vagy a Raki kormány oldalára álsz akkor állj Mohr'Teph oldalára. A következő pályát, hogy úgy mondjam "nem teszed zsebre". Ha ezt választod mindenképp legyen pár táposabb Csatahajód mert különben azonnal szétszednek.
1158 levél
Válasz 03.08.23. 09:18 #293
Fehér Ernő Viktor
Újból elkezdtem a gamét és az első küldetésbe az van(földi)Hogy hirtelen megjelenik egy aszteroida.Nem furcsa?Elősször a Föld érzékeli majd mi.De hogy pont az Icarus felé?Nem furcsa?
"...facilis descensus Averno; noctes atque dies patet atri ianua Ditis."
2401 levél
Válasz 03.08.23. 06:12 #292
Diszkósajt
Én azt tudtam leszűrni, hogy van új grafikus motorjuk már.
Ezt nem építették bele a kiegészítő lemezbe. (azért, mert akkor már nem lenne kiegészítő lemez)
Haeg 2 lesz e ezt szerintem megtudjuk úgy 2005 táján.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
897 levél
Válasz 03.08.23. 01:12 #291
Tib
Még az sem biztos, hogy lesz Haeg2, habár Walker 2 biztos. Legalábbis ezt tudtam leszűrni azokból az infókból, amiket találtam a Net rengetegében...
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
1158 levél
Válasz 03.08.22. 21:16 #290
Fehér Ernő Viktor
Én asszem Veszprémbe a Tescoba Januárba.
"...facilis descensus Averno; noctes atque dies patet atri ianua Ditis."
2401 levél
Válasz 03.08.22. 18:47 #289
Diszkósajt
Na ez király.
Ahogy a DR-t ismerem ha lesz Haeg 2 akkor az zsír új lesz és 3 évig fejlesztik, majd, de 2 évig semmi infót ki nem adnak róla . Úgyhogy várhatunk egy ideig.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
394 levél
Válasz 03.08.22. 18:35 #288
Admiral Lewis
Nem publikus????? Ezt mondták annak idején a THS-re is és mégis lett belőle valami.
897 levél
Válasz 03.08.22. 18:32 #287
Tib
OCC-t anno megkérdeztem erről, és azt válaszolta, hogy "Az infó nem publikus"... Most ebből szűrjétek le, hogy mi lesz... Szerintem a TSH-val még nem lesz könyv, de utána biztos. (Esetleg a Haeg2-vel?)
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
2401 levél
Válasz 03.08.22. 18:28 #286
Diszkósajt
Nézd meg a netes könyvesboltokban és ha van akkor rendeld med, de szerintem a nagyobb könyváruházakban is kapható.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
394 levél
Válasz 03.08.22. 18:21 #285
Admiral Lewis
Fehér Ernő Viktor.
Hol vettétek a könyvet?
2401 levél
Válasz 03.08.22. 18:05 #284
Diszkósajt
Szerintem lesz folytatása, mert a vége eléggé befejezetlen.
Viszont már jó lenne ha elkezdődne az előrendelés. A Haegemonia 1-nél a megjelenés előtt két hónappal aszem már lehetett rendelni.
A Solon hagyaték is Kb 2 hónap múlva jelenik meg. Remélem lesz könyvis. Sőt inkább egy újabb CE verzióban reménykedem amihez adnak könyvet is. Egyéb extrák is jól jönnének. Pl. Haegemoniás bögre vagy kulcstartó...
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
1158 levél
Válasz 03.08.22. 16:40 #283
Fehér Ernő Viktor
Egyébként mi külön vettük.
"...facilis descensus Averno; noctes atque dies patet atri ianua Ditis."
1158 levél
Válasz 03.08.22. 16:39 #282
Fehér Ernő Viktor
Ez igaz.Négyszer olvastam láncba.Várom a kettőt!
"...facilis descensus Averno; noctes atque dies patet atri ianua Ditis."
394 levél
Válasz 03.08.21. 18:47 #281
Admiral Lewis
Majd megpróbálom megszerezni.
2401 levél
Válasz 03.08.21. 18:40 #280
Diszkósajt
Nagyon jó könyv egyébként, ezért ajánlom figyelmedbe. Nem tudom, hogy lehet e külön kapni, de szerintem igen. Az tetszik benne, hogy a játék történetét mondja el egy kicsit másképp és egy másik nézőpontból. Sőt megtudhatsz olyan dolgokat is amik a játékból nem derültek ki.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
394 levél
Válasz 03.08.21. 18:30 #279
Admiral Lewis
Nekem nem engedték meg, hogy Collector's Editiont vegyek, pedig a könyv engem is érdekelt volna. Pedig "csak" 2000 Ft-val volt drágább. Most mit is mondjak, ja megvan! '"+!%/=(). Ezt kisípoltuk.
2401 levél
Válasz 03.08.21. 18:16 #278
Diszkósajt
DR!

A Solon hagyatéknak nem jelenik, majd meg egy kiegészített verziója amiben benne lenne Sellei György regényének folytatása?
Lesz egyáltalán folytatása. Én nagyon vevő lennék rá, mert nagyon jó könyv. És előrendelők kapnak megint póló, de valami más mintával?
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
2401 levél
Válasz 03.08.20. 06:35 #277
Diszkósajt
Hát igen!

A DR-nek mindig is ez volt a specialítása.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
394 levél
Válasz 03.08.19. 19:30 #276
Admiral Lewis
Tegyük hozzá, hogy semmi nem biztos. A DR annyira ködösít a játék körül, hogy a bejelentett megjelenés előtt egy hónappal még alig mondtak el valamit. Tib ötlete jónak tünik, még össze is dobhatunk egy ütős kis modot.
2401 levél
Válasz 03.08.19. 19:23 #275
Diszkósajt
Ez csak egy másik lehetőség volt. Persze, hogy lehetnek másik fajok is. Cak eljátszottam a gondolattal.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
897 levél
Válasz 03.08.19. 19:22 #274
Tib
Modder-ek, létrehoztam egy külön témát, ott beszéljük szerintem át a játék módosításaival kapcsolatos dolgokat, oké?

http://www.pcdome.hu/forum/forum.php?action=ll&fid=310&tid=9102

Ezt a témát hagyjuk meg a TSH-nak.
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
394 levél
Válasz 03.08.19. 19:20 #273
Admiral Lewis
Ez hülyeség, még egyszer elsütni a polgárbáború felállást nem lenne túl okos dolog.
2401 levél
Válasz 03.08.19. 19:16 #272
Diszkósajt
Végül is lehet. Az is lehet, hogy az emberiség széthullik klánokra és azok versenyeznek, majd egymással.

DR!
Érdekelne, hogy mikor fog játszódni a game és mikor indul az előrendelés? Lesz CE verzió? Ha szeptember vagy októberben jelenik meg akkor gondolom, hogy hamarosan előrendelhetünk.
Pólók feltétlenül legyenek.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
394 levél
Válasz 03.08.19. 19:13 #271
Admiral Lewis
Megértjük, nem akarunk siettetni. A jó munkához idő kell. Szerintem azok akkor is egy új faj hajói akikkel harcolni fogunk mert a DR sem akarhatja, hogy megint a Kariakoknak (a szövetségeseink) és a Darzokoknak essünk neki.
2401 levél
Válasz 03.08.19. 19:09 #270
Diszkósajt
Hát én is itt akadtam el úgy egy hete, de ha rám hallgatsz akkor állítsd vissza az eredeti fájlt.
PreWeaponType = "Solonbase weapon" sort szedd ki egy az egybe. Nálam is ilyenkor lép ki amikor így deklarálom a fegyverrendszert csak nálam a kitelepítésnél. Azt a sok pod ot is töröld. A scanner meg a többit amit másik katonai bázisokból szedtél.

Sok javítani való lenne benne ezért inkább írd felül az eredeti fájlal. Én azt szoktam csinállni és megpróbálom másképp.

u.i Kössz a kolonizáló hajót!
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
2401 levél
Válasz 03.08.19. 19:03 #269
Diszkósajt
Megnéztem a Darzok központi bázis fájlját is, de nem kvantum fegyverei vannak hanem valamilyen speciális csúzlik. Ha szépen a többi bázis mintájára deklarálom a fegyvertípusokat akkor amikor kitelepítem kilép a game. Esetleg lehet, hogy azt meg tudnám oldani, hogy közönséges ion és kvantum fegyverekkel legyenek felszerelve, de ez nem olyan érdekes.
A darzok bázis fegyverének egyébként a tipusa tényleg kvantum, de nem közönséges. A Solon bázisé meg ion, de nem közönséges hanem valami más. Most van egy ötletem, hogy hogyan lehetne megcsinállni, de sajnos még nem volt időm kipróbálni.

Elképzelhetőnek tartom, hogy a Solon valami nagy intergalactikus szövetség volt. Innen a nagy technológiai fejletség.
Egyébként lehet, hogy az új hajók sima Kariak vagy emberi hajók Solon technológiával megspékelve. Azt vettem ki a riportból, hogy nem lesznek új fajok, csak hangsújosabban fognak szerepelni a Solonok.

Mindenkitől elnézést kérek, hogy egyenlőre még nem készültek el a bázisok, de nem nagyon volt időm gépezni. Csak ilyen fél órákra ilyankor meg nem sok értelmét látom nekiállni. Minden erőmmel azon leszek, hogy elkészüljön és megkapja mindenki.

Üdv:
Diszkósajt
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
422 levél
Válasz 03.08.19. 18:58 #268
Haegemonia
A solon bázissal kapcsolatban aki tud, az segítsen.

Én erre jutottam vele, és nem indul el a játék, ha bemásolom a ...\Bases-be.
Tib, szerinted hol a hiba? A haeg. expl. megcsinálta, vagyis nem volt benne hiba, de vagy a fegyver, vagy valami más nem jó.

[Main]
{
ClassID = 51
XPAmount = 2500
Selectable = 1
Obstacle = 1
ForceVisible = 1
Discoverable = 1
ClassSize = 4
MaxGroupSize = 1
FastSelectionGroup = 2
SelectionSound = 0
Attackable = 1
AttackCapable = 1
MoveCapable = 1
ReloadBase = 0
RepairBase = 0
JumpBase = 0
MineBase = 0
WreckageBase = 0
MilitaryBase = 1
SupplyShip = 0
Reloadable = 1
Repairable = 0
JumpCapable = 1
SelfDeployable = 1
MineDeployer = 0
LaserMineDeployer = 0
Sneak = 0
Colonization = 0
PopulationTransporter = 0
JumpNodeInhibitor = 0
JumpNodeSignaller = 0
AttackableByAI = 1
PlayerCanCommand = 1
SpecialMove = 1
Icon = "Gfx/Interface/Starmap/EntityIcons/Solonbase.tga"
Model = "gfx/inventions/SolonBase/solon_base.BMOD"
TypeName = "SolonBase"
Invention = "Solon_Base_active"
Class = "Entity"
Speed = 400
SpeedAcceleration = 400
RotateSpeed = 0.2
RollSpeed = 0.2
MaxHP = 50000
RadarRange = 10000
ProductionBeginEffect = "Effects\Production\Class05\ProductionGridBegin.inf"
ProductionEndEffect = "Effects\Production\Class05\ProductionGridEnd.inf"
TeleportInEffect = "Effects\Teleport\Class05\TeleportInEffect.inf"
TeleportOutEffect = "Effects\Teleport\Class05\TeleportOutEffect.inf"
[Hull]
{
RangeFactor = 1.4
HitFactor = 4
HitFactorForKill = 1
PreWeaponType = "Solonbase weapon"
[Pod]
{
ID = "wsolon_1"
pod_type = "csumi_solon_weapon_stunchance"
}
[Pod]
{
ID = "wsolon_2"
pod_type = "Solon weapon extension (death ray)"
}
[Pod]
{
ID = "wsolon_3"
pod_type = "Solon weapon extension (weapon overcharge)"
}
[Pod]
{
ID = "wsolon_4"
pod_type = "Solon weapon extension (optoelectr. feedback)"
}
[Pod]
{
ID = "wsolon_5"
pod_type = "Solon weapon extension (superlens)"
}
[Pod]
{
ID = "wsolon_6"
pod_type = "Solon weapon extension (target locking)"
}
[Pod]
{
ID = "wsolon_7"
pod_type = "Solon weapon extension (target locking)"
}
[Pod]
{
ID = "wsolon_8"
pod_type = "Solon weapon extension (cooling)"
}
[Body]
{
ID = "id_1"
pod_type = "Hull pod"
LowPolyObject = "lp_1"
DyingEffect = "Effects\Explosions\SolonBase\Dying.inf", 1
DelayForDeathEffect = 5
DeathEffect = "Effects\Explosions\SolonBase\Death.inf", 1
MaxHPPercent = 10
EllipsoidSize = 160, 140, 100
}
[Body]
{
ID = "id_7"
pod_type = "Hull pod"
LowPolyObject = "lp_2"
DyingEffect = "Effects\Explosions\SolonBase\Dying.inf", 1
DelayForDeathEffect = 7
DeathEffect = "Effects\Explosions\SolonBase\Death_1.inf", 1
MaxHPPercent = 10
EllipsoidSize = 160, 140, 100
}
[Body]
{
ID = "id_8"
pod_type = "Hull pod"
LowPolyObject = "lp_base1"
DyingEffect = "Effects\Explosions\SolonBase\Dying.inf", 1
DelayForDeathEffect = 8
DeathEffect = "Effects\Explosions\SolonBase\Death_3.inf", 1
MaxHPPercent = 10
EllipsoidSize = 160, 140, 100
}
[Body]
{
ID = "id_9"
pod_type = "Hull pod"
LowPolyObject = "lp_base2"
DyingEffect = "Effects\Explosions\SolonBase\Dying.inf", 1
DelayForDeathEffect = 9.5
DeathEffect = "Effects\Explosions\SolonBase\Death_4.inf", 1
MaxHPPercent = 10
EllipsoidSize = 160, 140, 100
}
[Body]
{
ID = "id_10"
pod_type = "Hull pod"
LowPolyObject = "lp_3"
DyingEffect = "Effects\Explosions\SolonBase\Dying.inf", 1
DelayForDeathEffect = 9.5
DeathEffect = "Effects\Explosions\SolonBase\Death_2.inf", 1
MaxHPPercent = 10
EllipsoidSize = 160, 140, 100
}
[Body]
{
ID = "id_11"
pod_type = "Hull pod"
LowPolyObject = "lp_4"
DyingEffect = "Effects\Explosions\SolonBase\Dying.inf", 1
DelayForDeathEffect = 9.2
DeathEffect = "Effects\Explosions\SolonBase\Death_5.inf", 1
MaxHPPercent = 10
EllipsoidSize = 160, 140, 100
}
[Body]
{
ID = "id_12"
pod_type = "Hull pod"
DelayForDeathEffect = 9.5
DeathEffect = "Effects\Explosions\SolonBase\DeathWreck.inf", 1
SubObject = "base_wreck"
Hide = 1
}
[Pod]
{
ID = "sequ_1"
pod_type = "Scanner pod"
}
[Pod]
{
ID = "sequ_2"
pod_type = "Drive pod real"
}
[Pod]
{
ID = "sequ_3"
pod_type = "Repair pod"
}
[Pod]
{
ID = "sequ_4"
pod_type = "Armor pod real"
}
[Pod]
{
ID = "sequ_5"
pod_type = "Special armor pod"
}
[Pod]
{
ID = "sequ_6"
pod_type = "Darzok HQ protection"
}
[Pod]
{
ID = "sequ_7"
pod_type = "Special pod (computer symbiosis)"
}
[Pod]
{
ID = "sequ_8"
pod_type = "Solon invention"
}
[Pod]
{
ID = "sequ_9"
pod_type = "Computer pod"
}
[Weapon]
{
ID = "id_3"
pod_type = "SolonBase weapon"
MaxHPPercent = 25
EllipsoidSize = 35, 35, 35
TurretObjName = "turret01"
BarellObjName = "turret01"
MuzzleObjName = "turret01"
DelayForLostTarget = 500
DelayForDeathEffect = 1
DeathEffect = "Effects\Explosions\SolonBase\Death_6.inf", 1
TurretMinAngle = -110
TurretMaxAngle = 175
BarellMinAngle = -120
BarellMaxAngle = 120
}
[Weapon]
{
ID = "id_4"
pod_type = "SolonBase weapon"
MaxHPPercent = 25
EllipsoidSize = 35, 35, 35
TurretObjName = "turret02"
BarellObjName = "turret02"
MuzzleObjName = "turret02"
DelayForLostTarget = 500
DelayForDeathEffect = 3
DeathEffect = "Effects\Explosions\SolonBase\Death_7.inf", 1
TurretMinAngle = -175
TurretMaxAngle = 105
BarellMinAngle = -120
BarellMaxAngle = 120
}
[Weapon]
{
ID = "id_5"
pod_type = "SolonBase weapon"
MaxHPPercent = 25
EllipsoidSize = 35, 35, 35
TurretObjName = "turret03"
BarellObjName = "turret03"
MuzzleObjName = "turret03"
DelayForLostTarget = 500
DelayForDeathEffect = 3.4
DeathEffect = "Effects\Explosions\SolonBase\Death_8.inf", 1
TurretMinAngle = -130
TurretMaxAngle = 150
BarellMinAngle = -120
BarellMaxAngle = 130
}
[Weapon]
{
ID = "id_6"
pod_type = "SolonBase weapon"
MaxHPPercent = 25
EllipsoidSize = 35, 35, 35
TurretObjName = "turret04"
BarellObjName = "turret04"
MuzzleObjName = "turret04"
DelayForLostTarget = 500
DelayForDeathEffect = 6
DeathEffect = "Effects\Explosions\SolonBase\Death_9.inf", 1
TurretMinAngle = -130
TurretMaxAngle = 150
BarellMinAngle = -130
BarellMaxAngle = 120
}
}
[Formations]
{
Formation = "SPHERE"
Formation = "WEDGE"
Formation = "WEDGE3D"
}
[Effects]
{
Play = "Charge1"
Play = "Charge2"
Play = "Charge3"
Play = "Charge4"
Play = "Charge5"
Play = "Charge6"
Play = "Charge7"
Play = "Charge8"
[Charge1]
{
Effect = "Effects\Weapons\SolonBase\Charge.inf"
SubObject = "turret03_1"
Vector = 0, 0, 1
PosInObjectSpace = "turret03_1", 0, 0, 0
PosInObjectSpace = "turret03", 0, 0, 0
}
[Charge2]
{
Effect = "Effects\Weapons\SolonBase\Charge.inf"
SubObject = "turret03_2"
Vector = 0, 0, 1
PosInObjectSpace = "turret03_2", 0, 0, 0
PosInObjectSpace = "turret03", 0, 0, 0
}
[Charge3]
{
Effect = "Effects\Weapons\SolonBase\Charge.inf"
SubObject = "turret04_1"
Vector = 0, 0, 1
PosInObjectSpace = "turret04_1", 0, 0, 0
PosInObjectSpace = "turret04", 0, 0, 0
}
[Charge4]
{
Effect = "Effects\Weapons\SolonBase\Charge.inf"
SubObject = "turret04_2"
Vector = 0, 0, 1
PosInObjectSpace = "turret04_2", 0, 0, 0
PosInObjectSpace = "turret04", 0, 0, 0
}
[Charge5]
{
Effect = "Effects\Weapons\SolonBase\ChargeBig.inf"
SubObject = "turret02_1"
Vector = 0, 0, 1
PosInObjectSpace = "turret02_1", 0, 0, 0
PosInObjectSpace = "turret02_2", 0, 0, 0
PosInObjectSpace = "turret02_3", 0, 0, 0
PosInObjectSpace = "turret02", 0, 0, 0
}
[Charge6]
{
Effect = "Effects\Weapons\SolonBase\Charge.inf"
SubObject = "turret01_1"
Vector = 0, 0, 1
PosInObjectSpace = "turret01_1", 0, 0, 0
PosInObjectSpace = "turret01", 0, 0, 0
}
[Charge7]
{
Effect = "Effects\Weapons\SolonBase\Charge.inf"
SubObject = "turret01_2"
Vector = 0, 0, 1
PosInObjectSpace = "turret01_2", 0, 0, 0
PosInObjectSpace = "turret01", 0, 0, 0
}
[Charge8]
{
Effect = "Effects\Weapons\SolonBase\Charge.inf"
SubObject = "turret01_3"
Vector = 0, 0, 1
PosInObjectSpace = "turret01_3", 0, 0, 0
PosInObjectSpace = "turret01", 0, 0, 0
}
}
}
394 levél
Válasz 03.08.19. 18:29 #267
Admiral Lewis
Szóval mindkét fajnak vannak "főnökei" akik pikkelnek a másik főnökére másszóval mindegyik holtan akarja lántni a másikat. Tehát a Solonok nem egy faj hanem egy szövetség (talán az emberiség is beléphet egyszer). Ezek szerint valahol háború dúl az űrben és a Solonok nyerésre álnak lehet, hogy a Haeg 2-ben a játékos válaszhat, hogy melyik oldalra áll az baró lenne.

U.I: Megkérlek arra, hogy segíts Diszkósajtnak befejezni a Solon és a Darzok bázist, vagy legalábbis mutasd meg neki a jó utat.
1158 levél
Válasz 03.08.19. 14:00 #266
Fehér Ernő Viktor
Egyébként megint elolvastam a könyvet és azt mondja hogy:

"Persze,hogy hasznos információkat is adjak,elmondom önnek,hogy egy szolon nevű,több faj alkotta civilizáció teremténye vagyok,mesterségemve nézve pedig-az ön kollégája,vagy eszköze."

ÉS még:

"Látta a szolonok és a darzokok patrónusai,a titokzatos rejtőzködők között tomboló évezredes háborút,amelyben mostanság az előbbiek álltak jobban."
"...facilis descensus Averno; noctes atque dies patet atri ianua Ditis."
897 levél
Válasz 03.08.18. 20:38 #265
Tib
Visszatértem az egy hetes szabiból, újra itt vagyok nektek, most röviden próbálok mindenkinek írni valamit, ha tudok segíteni: (először jön az idézet dőlt betűvel, aztán a válasz vastag betűvel.)

Haegemonia: Kéne csinálni egy irányítható aszteroidát, ami becsapódáskor kiírtja a bolygó lakosságát

A pályákra lehet rakni ilyen objektumot, habár a pályatervezőmbe még nem implementáltam, habár ki tudja, talán a köv.... Jajj, a titoktartás! Aláírtam magammal egy szerződést, hogy nem pofázok... Na szóval, van egy objektum, amelynek az a neve, hogy "comet". A következő módon lehet deklarálni:
[Comet]
{
Base = "Comet"
Owner = "NONE"
[NAME]
{
english = ""
german = ""
dutch = ""
french = ""
italian = ""
spanish = ""
}
[AutoMove]
{
MoveSpeed = 100
MoveTarget = ""
}
}

Felhívnam a figyelmet a Comet.AutoMove.MoveTarget tulajdonságra. Vajon mit csinál, ha egy bolygó nevét írom oda? Persze lehet vele bűvészkedni, próbálkozzatok nyugodtan, rossz dolgot nem tehettek... Persze ha egy pályára berakjátok, akkor írjátok át a hivatkozási nevét ([comet]) valami olyasmire, mint "[Comet1234]".


Fehér Ernő ViktórA kariakokat ki támadta meg régen?Mert ha jól emlékszem mikor legyőztem őket az intrőba az volt hogy azért támadtak meg minket mert azt hitték régen mi támadtuk meg őket.
A Kariakokat a Korachak, avagy a "Láthatatlanok" igázták le. (Azok, akik az Outro végén megjelennek annak a három katonának.) A feltételezésem az előtörténetről az, hogy a Solon-okat megtámadták a Darzokok a Korachak iga miatt, de mivel nem bírtak velük (viszont voltak nehézségeik) jöttek maguk a láthatatlanok, akikkel viszont a Solon-ok nem bírtak. Ezért elköltöztek.

Felhívás minden kedves pályaszerkesztőnek!!

Találtam egy utolsó apró hibát a pályaszerkesztőben, és feltettem a javított verziót az internetre, a http://www.nexus.hu/poseen/hme21final.zip linken megtaláljátok. Elvileg hibamentes, ha nem sikerül mégsem a HaegExplorer-rel átalakítanod a file-t, akkor valamit TE szúrtál el!

Képzeljétek emberek! a pályaszerkesztőt eleddig már több mint 200-szor, a weboldalamat pedig több mint 1000 alkalommal töltöttétek le! Köszönöm nektek, ez bebizonyítja, hogy mégis megérte azt a sok munkát, amit beleöltem! Hamarosan újabb update várható... És úgy szpetember-október végére egy újab modding tool, ha minden összejön Tervbe van véve egy pályagenerátor (mint az IG2-ben a skirmish mód: beállítod a pálya tulajdonságait, és a progi elkészíti neked azt), illetve egy sok újdonsággal megtűzdelt pályaszerkesztő (többek között ZOOM opcióval)!

Haegemonia: Bemásoltam a fájlt a Haegemonia explorerbe, elmentettem level.inf-ként a Game_inf\Levels\Level Multiplayer Redsun, vagy hova, és ezt írta ki:
,,Parsing...
error: Unsupported left value located at line: 5243
Free memory...
Ready"

Most mit csináljak???

Küld el nekem a txt file-odat, és megnézem, hogy mi a gond.(Én a te helyedben megnézném, hogy mi a baja azzal a bizonyos baloldali értékkel az 5243. sorban.)
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
394 levél
Válasz 03.08.18. 19:18 #264
Admiral Lewis
De akkor minek az a 17 új single és multiplayer pálya. Szerintem folytatják a történetet. Engem ez érdekel jobban:
"Sok faj ráveti magát a Solon technológiára és őrült fegyverkezésbe kezd." Ezek szerint egy vagy több új faj is bekerül innen azok az eddig nem látott hajók a képekről. Nos igen a Láthatatlanok talán a 2-dik részben.
422 levél
Válasz 03.08.18. 19:16 #263
Haegemonia
A Game_inf\Bases\
Nálam az egyik azt hiszem 130 M-t szállított(azthiszem).

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.