Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Prisoner of Ice Help!!!!

400 levél
Válasz 04.07.23. 12:17 #13
Matt the rocker
ez nekem is megvan. Semmi nem múködik semmivel.
"Egyedül nem boldogulunk, ezért kérjünk segítséget a kormányostól. A tőle kapott adóvevőt használva indítsuk be az emelőt, majd szabadítsuk ki a gerenda fogságából a fickót."
A walkietalkiet már használtam magamon, ezzel nem csinált semmit a kormányos csak azt mondta hogy siessek. Az emelőt még mindig nem tudom bekapcsolni, a gerendát nem lehet leszedni a csávóról.
1440 levél
Válasz 04.07.23. 10:46 #12
Tomsess
Nem vagy hülye csak szereted a kalandjátékokat Nekem is jobban bejönnek a point&click-ek mint ezek a 3D survive horror gámék. Sokkal jobb a feeling mint azoknál.Bár ezt egy FPS/multi királynak hiába is magyaráznám.A legkedvencebb játékom is kalandjáték
De,hogy ne húzzam a szót itt a PC GURU-s végigjátszás amit Mocsy írt még anno:

Prisoner of Ice

H.M.S. Victoria

Faggassuk ki a kaptányt a két rejtélyes ládáról, majd a romboló támadása után ellenőrizzük vele a rakodótért. Sajnos a robbanások következményeként tűz ütött ki, s a meleg megolvasztotta a jeget a ládákon. A szerencsétlen kapitányt elkapta egy csáp. Zárjuk be azonnal az ajtót, majd kapjuk le gyorsan a tűzoltó készüléket a falról, s oltsuk el a lángokat. A kapitányért már nem tudunk mit tenni, de a tengeralattjáró legénységét még megmenthetjük. Kutassuk át a kapitány fiókját, s vegyünk fel mindent belőle. Másszunk át a pihenőszobába, s ellenőrizzük a beteget. A földön találunk egy medált, azzal hipnotizáljuk a szerencsétlent. Vegyük magnóra a misztikus kántálást, majd térjünk vissza a hídra. A szörnyeteg éppen abban a pillanatban töri át az ajtót. Nincs sok időnk, mielőtt végezne velünk. Játsszuk le a szörnyetegnek a felvételt (használjuk magunkon a lejátszót), ez elveszi a kedvét a további harctól. A bajokat tovább tetézte, hogy egy ismeretlen merénylő bombát helyezett el a torpedótérben, s most ott ömlik be a víz. Itt az ideje, hogy leadjuk a vészjelzést a bázisnak, de nem tudjuk a rádiófrekvenciát. Másszunk le a gépházba, s próbáljuk meg kiszabadítani a szerencsétlenül járt mérnököt. Egyedül nem boldogulunk, ezért kérjünk segítséget a kormányostól. A tőle kapott adóvevőt használva indítsuk be az emelőt, majd szabadítsuk ki a gerenda fogságából a fickót. Mondjuk el a kapitány halálát, majd a megszerzett kóddal adjuk le a vészjelzést. A gépházban a földön hever egy csavarkulcs, ezt mindenféleképpen vegyük magunkhoz. A kiszakított ajtóból a csavarkulcs segítségével vehetjük le a rögzítő kereket. A pihenőszobában akasszuk le a falról a baltát, majd az ágy alól vegyük fel a mentőmellényt és a szöges bakancsot. A baltával zúzzuk be az elektromos szekrényt a parancsnoki hídon, majd állítsuk be úgy a kapcsolókat, hogy az áram akadálytalanul haladjon (kiloptam egy képet, mely megmutatja, hogyan álljanak a kapcsolók, már csak az utolsót kell átkapcsolni, ahol a kéz ikon áll). Most már le tudunk menni a torpedó kamrába. Vegyük fel a jelzőrakétát, majd az ajtóról leszedett kereket helyezzük be az irányítópanelon található lyukba. Eresszük le a vizet, majd térjünk vissza a raktérbe. A szöges bakancs segítségével át tudunk vergődni a jégrétegen. A kulccsal nyissuk ki a fali dobozt, majd szedjük ki belőle a rakétapisztolyt. Térjünk vissza a torpedókamrába, majd nyissuk ki a fedelet. Keressük meg az üreges torpedót, majd szóljunk a kormányosnak, hogy lőjön ki minket a felszínre. A hadművelet sikerült, a tengeralattjárót bevontatták a legközelebbi katonai bázisra.

Edward bázis

Várjuk meg, míg a kapitány elhagyja a szobát, majd vegyük fel a cigarettát és az aktánkat az asztalról. Nyissuk ki a fiókot, majd vegyük fel a kód második részét. Várjuk meg a törzsőrmestert, majd menjünk ki a folyosóra. A riadó hangjára az ügyeletes elrohan, s otthagyja nekünk a filmtekercset. Keressük meg a vetítőszobát, majd adjuk át a lopott cigarettát a katonának. Hálából levetíti a filmet. Keressük meg a magányos könyvet a könyvespolcon, s szerezzük meg belőle a kód első részét. Ugorjunk be a rádiósszobába, majd kérdezzük meg a rádióst, hogy érkezett e üzenetünk. A washingtoni parancsnokaink szerint a bázison német ügynök lapul, aki rejtjeles üzenetet küldött Németországba. A mi feladatunk lesz leleplezni az árulót, de közben a kutatót is szemmel kell tartanunk. A teáskanna gőzét felhasználva szedjük le a fényképünket az aktánkról.
Térjünk vissza a kapitány szobájába, majd a megszerzett kóddal nyissuk ki a kép mögött található széfet (496523). Vegyük fel a kulcsot és a pecsétet. A fényképünket ragasszuk rá a nyíltparancsra, majd a hitelesség kedvéért bélyegezzük le. Hívjuk fel a liftet a gombbal, majd nézzünk le az alagsorba.
Az alagsorban kutassuk át a szobákat. A raktárban megtaláljuk az egyik szerencsétlen katona hulláját a ládában. Kutassunk tovább, s vegyük le a polcról a romlott konzervet. Jelentkezzünk be a doktornál, majd amikor megkérdezi mit is ettünk utoljára, mutassuk meg a konzervet. Szörnyülködve elrohan hashajtóért. Használjuk ki az időt, s vegyük fel az asztaláról a kézikönyvet. Ezt adjuk oda a fegyvermesternek, aki cserébe beenged a fegyverraktárba. Akasszuk le a falról a porral oltót, majd emeljük el az égő cigarettát a hamutartóból. Rakjuk bele a papírkosárba, majd bújjunk el a sötét sarokban (jobbra a polc mellett). A katonák azonnal észreveszik a tüzet, de tűzoltó készülék nélkül nem tudnak vele mit kezdeni. Félnek a robbanástól, ezért kirohannak a szobából. Szüntessük meg a veszélyforrást, majd nézzünk szét a személyi akták között a szomszéd szobában. Valaki azonban megelőzött minket, már csak egy Parker nevű ismeretlen (ő volt a Shadow of the Comet főszereplője) aktája volt a szekrényben.
A kapitány roppant elégedett volt velünk, de a bázison kóborló szörnynek már kevésbé örült. Parancsba adta, hogy menjünk vissza a tengeralattjáróra, s alaposan nézzünk körül.
A fedélzeten vegyük fel a kábelt, majd rögzítsük a vasrúdhoz. Keljünk át a jégen, majd a hajó orrában keressük meg a lejáratot nyitó kulcs darabjait. Rakjuk össze, majd menjünk le a tengeralattjáróba. Az alvószoba szekrényéből vegyük fel a papírlapot, majd térjünk vissza a hídra. Az egyik szörny ide is követett minket. Gyorsan kell cselekednünk, mert kevés az időnk. A széfből elemelt kulccsal aktivizáljuk a hajó önmegsemmisítő rendszerét (a periszkóp mellett van egy kis gomb), majd gyorsan másszunk ki a hajóból. A bázisra visszatérve mindent a feje tetején találunk. A kapitány eltűnt, Hamsun vére idegen létforma jelenlétét mutatta ki, ráadásul a törzsőrmestert meg éppen akkor falta fel egy szörny. Még szerencse, hogy a hajón talált információk segítségével le tudtunk rajzolni egy pentagrammát, mely megállította a szörnyet. Menjünk ki a szobából, s a doktor asztaláról vegyük fel a tűt. Rohanjunk vissza a kapitány szobájába, s a tűvel nyissuk meg a rejtekhelyet a nagy térkép mögött. Vegyük fel a naplót és a követ, majd az utóbbi segítségével intézzük el az idegent (használjuk a követ magunkon). Amint eltűnik a lény vegyük fel Quincy aktáit, majd irány Buenos Aires.

Buenos Aires

Beszélgessünk el a Hernandezzel, majd a lánnyal együtt menjünk be az igazgatóhoz. A felolvasói est és a furcsa események után bújjunk el a kandalló mögött. Amint elcsendesedik a könyvtár, menjünk fel az emeletre. Vegyük fel az ajtó mellett heverő könyveket és a sétapálcát. A középső könyvespolcon keressük meg az egyedülálló könyvet, ez nyitja meg a rejtekajtót. A következő szinten a törött létrafokot pótoljuk a sétapálcával. Ezután meg kell keresnünk a polcon az üres helyet. Oda kell beraknunk a nálunk lévő könyveket megfelelő sorrendben (Sophokles, Shakespeare, Goethe). A feljárat a tetőre jobb oldalt található, de ehhez meg kell kérnünk a lányt, hogy álljon odébb. A tetőn vizsgáljuk meg a jobb oldali szobrot. A középső szobron megjelent rejtekhelyből elő tudjuk szedni a terasz kulcsát. Az épület tetején három szobor található. A harmadik kezében ott árválkodik a keresett diszk. Másszunk fel az első szoborra, majd óvatosan vegyük ki a Sun diszket a diszkoszvető kezéből. Sajnos a németek megtaláltak bennünket, s hamarosan egy rideg, náci börtön mélyén találjuk magunkat, valahol a Déli sark közelében.

A náci bázis

Vegyük fel az asztalról a kanalat, majd kaparjuk ki vele a falat a bal alsó sarokban. Parkar sok érdekes dolgot mesél el az idegenekről. Amint a németek elkezdik ellenőrizni a cellákat álljunk fel, felesleges gyanút keltenünk. A náci tiszt azt követeli tőlünk, hogy írjunk levelet a parancsnokságnak, melyben megnyugtatjuk a feletteseinket. A kapott papírlappal tömjük el a mosdót, majd vegyük fel a sámlit. A belépő német katonát vágjuk alaposan fejbe, majd vegyük el a kulcsait. Zárjuk be a cellaajtót, majd húzzuk középre az asztalt. Tegyük fel rá a sámlit, majd másszunk fel az ingatag építmény tetejére. Másszunk keresztül a szellőzőnyíláson. Egy hatalmas barlangban lyukadunk ki. Húzzuk meg a cseppövet, majd a megnyíló rejtekhelyről vegyük fel a két ékkövet. A pirosat rakjuk a szobor bal szemébe, a kéket meg a jobba. Lépjünk be a teleportba. A csilléből vegyük ki a feszítővasat, majd a segítségével mozdítsuk el a laza követ. Izzítsuk meg a fém végét, majd olvasszuk ki a kocsi kerekét fogva tartó jégpáncélt. Toljuk meg a kocsit, majd rohanjunk keresztül a megnyílt ajtón. A feszítővassal állítsuk meg a ventillátort, majd másszunk keresztül a szellőzőaknán. Éppen idejében érkeztünk ahhoz, hogy szemtanúi legyünk a náci tiszt diadalának. A teleporton keresztül távoztak, de előtte még megidéztek egy idegent, hogy az végezzen a foglyokkal. A nálunk lévő papírlapról olvassuk fel a bénító varázsigét. A Sun Gate-en keresztül a jövőbe jutottunk. A terminált használva megtudhatjuk kik is vagyunk valójában. Szedjük fel a földről a fegyver prototípusának a darabjait és a nitrogén cellákat. Vegyük fel az irányítópultról a cellákat, majd a segítségükkel izzítsuk be a scannert. Helyezzük üzembe a gépet (a bal alsó sarokban található gombbal), majd egyenként scanneljük le az alkatrészeket. Ha mindent jól csináltunk, akkor működőképes energiafegyverhez jutottunk. Robbantsuk fel szekrény előtt heverő követ, majd vegyük ki a szekrényből a követ és a Sun Disk másolatát. Térjünk vissza a jelenbe, majd fagyasszuk le ismét a szörnyeteget. Menekítsük ki a teleporton keresztül a foglyokat, majd amikor végeztünk, teleportáljunk vissza a könyvtárba. Lőjük le a náci ügynököt, majd teleportáljunk el a végső összecsapás helyszínére.

Illsmouth

Húzzuk meg a falból kilógó gyűrűt, majd várjuk meg, míg a kőoltár felemelkedik. Vizsgáljuk meg alaposan a kőlapot. Nyolc ábrát látunk, ezeket kell párokba osztanunk. A jég alá értelemszerűen a Prisoner kerül. A tűz alá rakjuk a Nyarlathotep-et, a víz alá Dagon-t és végül Cthulu alá a levegőt. Megfelelő sorrend esetén megjelenik egy könyv, melynek fedelén két ékkőfoglalat található. Az egyikben ott van a megfelelő kő, de a másik helyre be kell raknunk jövőből hozott varázskövet. Az ékkövek együttes ereje átváltoztatja a könyvet. Megjelenik a kezünkben egy varázskard, mely segítségével szóra bírhatjuk a két szellemet. Menjünk ki az ajtón, majd szálljuk be a csónakba. A tó közepén az áruló kapitány állja az utunkat, akit csak úgy győzhetünk le, ha a megfelelő témát választva eltársalgunk vele. Az első legyen az apánk, Howard Parker, a második a nagyapánk, John Parker, a harmadik meg a Great Old Ones. Erre teljesen berág, s egy pillanatra elfeledkezik magáról. Használjuk ki ezt a pillanatot, s vágjuk el a fejünk felett látható kötelet. Az árulónak annyi, de az ezt követő robbanásban majdnem mi is megsültünk. Vágjuk szét a jobb oldali koponyát a karddal, majd keressük meg nyomólapot, mely megnyitja a koponya belsejébe vezető átjárót. Szakítsuk meg a ceremóniát, majd amikor a varázsolni kezdenek a rosszfiúk emeljük fel a kardot (használjuk a kardot magunkon). A harmadik spell után dobjuk a könyvet az oltárra, s nézzük meg a végjátékot, illetve válasszuk ki a nekünk tetsző befejezést.

Mocsy

Így már remélem sikerül.Sok szerencsét.Ezzel kb 1-2 óra alatt végigviszed
4695 levél
Válasz 04.07.22. 13:15 #11
szedrencs
Egyik kedvenc játékom volt!

Sajna nagyon rég játszottam vele és már semmi konkrétumra nem emlékszem belőle, de tök jó látni, hogy nem mindenki csak az új szarokkal játszik, hanem régi point&click adventure-ekkel is (amik ráadásul jó kis Lovecraft-esek)

"There are strange aions where even the dead can die!" (vagy ilyesmi)
400 levél
Válasz 04.07.22. 11:14 #10
Matt the rocker
Kifejtenéd bővebben, hüje vagyok, tudom.
Tehát rákattintok a walkietalkival a karakteremre. Erre a kormányos csak azt mondja hogy "have you strarted up the winch?" "no" "hurry stanley cant last too long". Ezután mit kéne csinálni? A winchet sehogy se tudom beindítani, addig pedig a csávóval se tudok mit kezdeni.
1440 levél
Válasz 04.07.22. 10:29 #9
Tomsess
Igen ez egy kis gondot jelent.Szal kiválasztod a walkie-talkie-t és rákattintasz vele a karakteredre.Ez ott lent is egy picit nehéz.Próbáld a hasán ott menni fog
400 levél
Válasz 04.07.21. 17:38 #8
Matt the rocker
Látom már van prisoner-es topic, úgyhogy ide írom be a problémámat:
Elakadtam a tengeralattjárón ott ahol a csávó a gépházban beszorul egy leesett gerenda alá. Mindent megcsináltam, megszereztem a walkie-talkie-t is, csak éppen azt nem tudom hogy lehet kapcsolatba lépni vele a kormányossal aki fentről irányít(ana). Próbáltam már mindent, végigjátszások erre nem nagyon térnek ki. Tudna valaki segíteni?
1440 levél
Válasz 03.05.23. 21:11 #7
Tomsess
http://www.innomedesztergom.hu/jofi/vegigjatszasok/Prisoner_of_Ice.doc
Innen töltheted le.
1440 levél
Válasz 03.05.23. 21:06 #6
Tomsess
Azt aláírásnak hívják.Menj rá arra,hogy adatmódosítás és ott van alul egy üres vonal.Oda írjál vmit.

Húzd le a magyar végigjátszást vhonnan.Várj keresek neked egyet.
166 levél
Válasz 03.05.23. 14:35 #5
boooo
help!!!!
gta4.srv.hu
166 levél
Válasz 03.05.21. 18:55 #4
boooo
help!!!



(csak azé irtam hogy valaki észrevegyen!)
gta4.srv.hu
166 levél
Válasz 03.05.20. 19:06 #3
boooo
Köszi a segítséget, ami azt illeti elkell. Megin elakadtam. Kinyitottam a torpedó szobát, de nem tudom a vizet onnan eltávolitani. Nem tudom mit kell csinálni,
ugyhogy HELP!!!!!



egyébként hogy lehet olyan alsó "indexet" csinálni? Nagyon lama kérdés tudom de ez van. (tudod: neked az van/ volt odaírva hogy bad pitt)
gta4.srv.hu
1440 levél
Válasz 03.05.19. 21:23 #2
Tomsess
JA ezen a részen nekem is gondjaim voltak.Szal annyit kell tenned,hogy elhipnotizálod a manust.Majd amit mondd felszeded a kis magnóra amit a kapitány fiókjában találsz.Ezután ha kimégy a szobából jön a Prisoner.Fogd meg a magnót és használd magadon.Így kinyírod őt.HA további segítség kell csak írj.
166 levél
Válasz 03.05.19. 21:03 #1
boooo
Ismeri valaki még eztet?
Most találtam rá egy haveromnál, de már elakadtam!
Az elején van amikor a szörny elkapja a kapitányt.
láttam az elején hopgy van ott valami stukker(gondolom jelző) amihez asszem találtam töltényt is a torpedóknál. Hipnotizáltam a csávót, aztán ugye jön a szörny nna, ott mindig megöl!

Hogy lehet továbbjutni?


thx
gta4.srv.hu

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.