Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Sacred: Diablo fanoknak

Sacred

Sacred
A legutóbbi Sacred cikkek, hírek
388 levél
Válasz 04.04.13. 09:27 #523
Ravasak
Na meg most jutot eszembe hogy találtam valami
Rune of the lost art nevü cuccot 1x1 egyes helyet foglal valaki tudja mire jo???
It's Good to be BAD
388 levél
Válasz 04.04.13. 09:24 #522
Ravasak
Az a game boxos doboznak a neve nem véletlenül silver blossom mert akkor az ilyen mellékküldetéshez jo
It's Good to be BAD
388 levél
Válasz 04.04.13. 09:22 #521
Ravasak
A lovasokat könnyen be lehet szivatni mert mindig körözni akkar körülötted és ha falhoz közel állsz akkor a hülyéje beakad leütöd a lorol és már nem okoz gondot
It's Good to be BAD
4133 levél
Válasz 04.04.13. 09:19 #520
gothmog
Hali!

Már 2 gamebox-os dobozt találtam a játékban. Ez csak poén, vagy jók lesznek még valamire?

Tegnap találtam végre egy normális fegyvert is. A rendkívül szimpatikus "deathbringer" névre hallgat, duplapengés sötét elf kard, 3 skillre ad plusszt (dual blade-re pl. +5-öt), emellett pedig - legnagyobb örömömre - egy +3 to all skills felirat is ott virít rajta.

Amúgy még csak most kell mennem a monostorba, pedig már 42 órája gyűröm. Igaz, én mindent területet fullosra bejárok, amerre csak dolgom van. A karim egyenlőre 32-es, de tegnap léptem vagy 4-5 szintet, úgyhogy a sivatagos lassú fejlődés után, most kicsit begyorsult az "előmenetele".

Kár, hogy a normál támadáson és a multi hit-en kívül nem kell mást használnom, mert olyan könnyű a játék. Egyedül néhány rim-shaddar - vagy milyen - lovas okozott gondot, de csak azért, mert kurva gyorsan mentek jobbra-balra, nem akartak egy helyen maradni...
Endure. In enduring, grow strong.
388 levél
Válasz 04.04.13. 08:49 #519
Ravasak
Na meg egy érdekesség a gladiátor egyik setes cucca kicsit érdekes

mert két különbözö részét ugyanoda kéne felvennem ami kicsit nehezen megy

Valaki tudja hogy mit kell csinálni a Pacman -es Barlangban???
hülye aranypénz szerü cuccokat kell felszedni de hiába szedtem fel mindet semmi sem történt
It's Good to be BAD
388 levél
Válasz 04.04.13. 08:44 #518
Ravasak
Hella

Jo kis jháték csak egy kicsit bugos

két hibával is összefutottam a Gladiator karakteremmel

- Az ugrás ütés képpesége (aazem valamilyen stomp nem emlékszem pontosan ) néha kiakad ugrok egy ellenfélhez és a karakterem ugrás után ledermed és semmit nem tud csinálni ha kinyirják akkor szerencsére utána a városban már tud ujra mozogni csak azérrt egy kicsit szar dolog

- a másik képesség amikor megfogja az embereket és a padlohoz csapja akkor ha van varázslo a közelemben és épp akkor nyomja rám azt a mozgás gátlo csápos varázslatát akkor az éppen eldobando egyénb a kezemben marad (kicsit szar amikor kard helyet egy sötét elfel rohangálok a honom alatt )

van olyan patch ami ezt javitja vagy csak én találkoztam ilyen dologgal???
It's Good to be BAD
622 levél
Válasz 04.04.13. 03:40 #517
[ToMz]
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁá
Ahol a Teddy quest volt ott van egy sír kő...
Olvassátok el a feliratot nagy király.
622 levél
Válasz 04.04.13. 03:35 #516
[ToMz]
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Királyság.
Nézzétek meg azt a falut ahová Grubbát (vagy Grumbát mindegy szal azt a
nagy ogrét) el kell vinni,és minden lakos átváltozik zombivá.
Namármost nem ismerős? (Tristram Diablo 1)
Naon tuti még nyílás is van a pokol lejáratának helyén,meg a híd melletti barlang lejárat is ott van meg még tehenek is !!!!!!!!!!
Na erre varrjatok gombot!
4144 levél
Válasz 04.04.13. 00:11 #515
HTB
ahh multiba most kúrtuk meg icecreekes sárkányt
amúgy multi jó,csak jó partyba kell kerülni(nem olyanba ahol mindent felkapkodnak előled,hanem ahol mindenki csak azt veszi fel ami tényleg kell neki,illetve megosztják a stuffot)
Just another freak in the freak kingdom
659 levél
Válasz 04.04.12. 22:33 #514
333overmind333
Arra, hogy eladd őket
"The only thing that ever really frightened me during the war was the u-boat peril" -Sir W.Churchill
622 levél
Válasz 04.04.12. 22:10 #513
[ToMz]
Mire jók a koponyák?
18 levél
Válasz 04.04.12. 15:00 #512
sF*zathar
Nahát igen,ilyenekkel tömve van a game.
Na kinek milyen lett a termés húsvétra?nekem talán összejön egy eredeti sacredre való
lol
1963 levél
Válasz 04.04.12. 12:49 #511
Rettenthető
Hi!


Most 4x (negyven valamennyi) a wood elfem és hát találkoztam pár hibával, vagy inkább furcsasággal?

- Mindjárt az első furcsaság, hogy van egy set (aminek logikusan ugyanaz a neve a cuccoknak) csakhogy az egyik eleme Battle Mage-nek való, a másik meg Barbarian-nek. Szal ez akkor most hogy van?
- A mások által felvetett probléma: Karakterspecifikus cuccon másik kaszt skilljeit növelő bónusz, ez jó, csak épp használni nem tom azokat.
- Olyan mágikus helyekbe botlottam, ahonnan nem lehet felvenni a cuccot.
- A játék hogy hogynem elfelejtette a karim nevét, ezért most Wood Elf-nek nevezik a karakterem
- Ellenfelek olyan helyen állnak, ahova nem lehet eljutni és még véletlenül is set-t dobnak akkor, amit persze nem tudok felvenni
- Előfordult, hogy lemegyek egy barlangba - fullon van, visszamegyek a felszínre, lemegyek a barlangba: és tök üres.
- Azt a szép szokást átvehetták volna a Diablo-tól, hogy az eszközök tövább megmaradnak, mint a pénz. Mert most ha a folyó túloldalán leszedek valakit, de "A híd túl messze van" eset áll fent, akkor mire odaérek, csak a pénz figyel, semmi más.
- Repülő ellenfeleknél kifejezetten aranyos, amikor víz/láva felett meghalnak és az értékes cuccaik belehullanak a vízbe/lávába és persze nem tudom felvenni.
- Találkoztam képi hibával is, amikor egy fa nem volt kirajzolva csak félig, érdekes, bár annyira nem drasztikus.

Persze lehet ezek egy része azért van, mert nem eredeti a gém, de félek van pár, ami ettől független.


R.
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
18 levél
Válasz 04.04.12. 12:30 #510
sF*zathar
HTB!sztem nem volt elbaszva a nehézség,lehet hogy csak azé me wood elffel toltam.probáld ki azzal is.A főellenségek röhögnivalók,a sárkányok még elmennek,de a fővarázsló meg a démon nevetséges volt...
lol
4144 levél
Válasz 04.04.12. 11:53 #509
HTB
fú ez nagyon izgi volt
shaddar megfeküdt egy fist of god + hard hit-től
kíváncsiságból újrakezdtem goldon,kb 45ös gladiátorommal röhögve zúztam be a goblinokat akik körülvettek(igaz,h ők is ilyen 100akat sebeztek,de life leech powa )
Just another freak in the freak kingdom
622 levél
Válasz 04.04.12. 04:16 #508
[ToMz]
Hát ezt nem értem . Találtam egy övet , ami szettes , battle mage-nak,
ezt a szettet még nem láttam vmi orphan v, ophan.Mért ad ez piercing arrowot meg ranged combat bonust?
Ez baromság.
622 levél
Válasz 04.04.12. 02:31 #507
[ToMz]
plz help me: hogy kell a koponyákat használni????????????
amugy a game cool.Néha az történik hogy egyszerre több ugyanolyan cuccot dob.Ez bug nem? (nekem most éppen +1 to all combat artsosat dobott 2-szer ,de ha felveszem nem adja meg a bónuszt miért?
előre kössz a segítséget .
909 levél
Válasz 04.04.11. 22:19 #506
Deyo
Én ugyan még nem vittem végig, de tennék pár megjegyzést
Szintén előre bocsi ha kicsit hosszú
-Grafika: Jó hallani, hogy vannak sokan akiknek tetszik mert pl: a szobatársam irtózik az ilyen előre renderelt dolgoktól és szte ha vmi nem 3d akkor az ronda Pedig sztem ha jól keverik a renderelt dolgokat (pálya) a 3d-vel (karakterek) akkor messze a legszebb játékot lehet elkészíteni
Vmint mivel nemtom hogy is készítették a játékot (ugyabár programozó lennék) ezért csak tippelni tudok, de valszeg ua. a módszer mint a legtöbb ilyen játéknál vagyis előre renderelt elemekből rakja össze a képet.. ami azt jelenti, hogy rengeteg képet kell a memóriában tároljon és ezért kell sok memória vmint amint azt mindenki látja szép munkát végeztek

-Változatosság: No sztem itt az a nagy helyzet, hogy 1 adott típusú terület is eléggé változatos... azok a gyönyörű fák, házak, stb... a grafikusok sztem tökéletes munkát végeztek

-Töténet: Hát igen... de ha jól belegondolunk egy játéknak se igazán bonyolult az alapsztorija... sokkal inkább a környezet az ami 'jóvá' tesz egy játékot... gondoljunk csak a Fallout 1-2-re (sztem minden idők legjobb szerepjátéka) ott is igen egyszerű az alapsztori... két mondatban elmondható... de attól lesz olyan jó, hogy ott a sok küldi, ember akivel beszélhetünk és reagál a környezet a cselekedetinkre... és sztem ezen a területen is kiemelkedő munkát végeztek mert sikerült egy olyan köztes megoldást találjanak ami még böven akció-rpg, de azért nem is csak hentelés (pl: dio2)...

-Nehézség: Mivel igen sok 'bug' van és még az egyensúlyon is változtatni kell sztem idővel megoldódik ez a probléma is
A 'bug' dolgot illetően meg csak annyit fűznék hozzá, hogy amikor a Fallout2 kijött (a végleges) azt mondták róla, hogy több 'bug' van benne, mint más játékok 'alpha' változatában Szal nem az Ascaron az egyetlen aki ilyen játékot ad ki... de majd idővel belejönnek

-Vándorlás: Sztem viszonylag könnyen lehet sebességet adó cuccokat szerezni... akkor meg ha vagy 200-220-al száguld a karakter azért nem tart olyan soká elérni a pálya egyik végéből a másikban
Bár az tény, hogy szívesen látnék egy 'Town Portal' szerű varázslatot...
18 levél
Válasz 04.04.11. 22:05 #505
sF*zathar
Nah,áttoltam a game-t,és végre tljes képet adhatok róla.Előre bocs a szófosásért,csak egy átlagember véleményével akarom gazdagítani a becses fórumot.:>

-Grafika: elöször nem teccett de aztán rájöttem hogy szép.bár nemtom miért akad a viszonylag jó gépemen egy 2d-s game,valszeg mert előre be van töltve az egész térkép --> nincs töltési idő az egyes területek közt,szal ez is jó pont.Szal a graf kellemes,a varázslatok fénye is dinamikus,változik a karaktereken.

-Változatosság: ugyebár állitolag 16 pályatípus van,és ez elég sok,de menten lekonyul a szánk széle,ha azt mondom hogy ebbe a dungeon-ok is beletartoznak.mégse konyul le mert a világok elég változatosak,szódával legalábbis elmegy.A lények egyfelöl remekek,mert igyekeztek ujakat kidolgozni,de sajnos itt is megmaradnak a sárkányok/zombik/rablók.

-történet: hát itt hibádzik a game,az egsz egy nagy sablonhegy... ,,A gonosz varázsló nagy varázslata,mely romba dönti a világot,ha te nem állitod meg" és a tipikus "keresd meg a négy elementált" is már ismert innen onnan ugye.

-Nehézség:én még csak Wood elffel toltam,és ott sztem egész jo volt a balance,bá ugy hallom Mage-vel meg D.Elffel elég könyü.

-Bug: ennek külön kategoriát szentelek,mert a játék egy bug-bánya hihetetlen sok és nevetségesek/idegesítőek.Nekem pl.: wood elffel egyik sárkány sem okozott gondot,mert a hlye sárkány nem ért el a jég/tűz okádásával,de arra nem vette a fáradságot hogy előrébb másszon és elérjen,inkább hagyta hogy sündisznót csináljak belőle... no comment. és még sok-sok ilyen bug.

Multiplayer: nem vágom mert másolt a game:>

most más nem jut eszembe.A küldetések azért nem unalmasak,bár ha nincs valahol portál,rohadt idegesitő hogy mennyit kell utazni.A játék amugy kurvajó,szerdán kezdtem el és 35 órát szántam rá hogy töbé kevésbé minden küldetést átvigyek.ODaszegezett a géphez szal jóóóóóóóóóóó
lol
1961 levél
Válasz 04.04.11. 20:24 #504
ZZoli3
Act 3-ba értem!!!
Ooooh you set my soul alight
659 levél
Válasz 04.04.11. 19:01 #503
333overmind333
Sztem vissza kell menned a fehér palotába, ott beszélni kell a herceggel. Utánna még itt a palotába megjelenik a főgonosz és elveszi az ancaria szivét (vagy mi a francot ). Asszem itt lesz vége a III. Act-nak, de lehet hogy keverem... Utánna már csak vissza kell menni a nagy toronyba ott délen, ahol a főgonosz megidézte a démont, kinyírod és kész. (csak arra nem emlékszem, hogy már ki kellett nyírni azt a démont vagy még nem)
"The only thing that ever really frightened me during the war was the u-boat peril" -Sir W.Churchill
68 levél
Válasz 04.04.11. 16:47 #502
PoCoKmort
a sorozatszámos lények egy küldetéshez tartoznak, mindegyiket lekell ölni
68 levél
Válasz 04.04.11. 16:18 #501
PoCoKmort
hello! az act3-ban van egy olyan küldetés h The Assault. megöltem akit kellett de nem találom a királyt akivel beszélni kéne! hol van? ja egyébként milyen messze vagyok a végétől? köszi
18 levél
Válasz 04.04.11. 14:04 #500
sF*zathar
Én találtam egy gargoyle-t aminek laboratoriumi lény volt a neve,vmi sorozatszámos neve volt,mint pl:Laboratory Freak LX-543
lol
909 levél
Válasz 04.04.11. 12:48 #499
Deyo
Inkább csak rosszul fogalmaztam... mint említettem kijavították ezt a 'bug'-ot... szal 1.5 alatt már nem kap az ember... korábbiban még igen

Amúgy én szépen feltérképezem az egész terepet és sztem tűrhetően adja az xp-t... szépen lépem a szinteket és így legalább nem 2-3 szintel magasabb szintű ellenek ellen harcolok... még így is csak ritkán fordul elő, hogy 2-3 szintel alacsonyabbakat ölök... akkor általában már majdnem minden az adott területen levő helyet bejártam
Bár lehet, hogy a későbbi időszakban (30+ lvl) már más lesz a helyzet
659 levél
Válasz 04.04.11. 12:42 #498
333overmind333
Én is amikor elkezdtem jobban fedezgetni a pályát öltem a lényeket rendesen, csakhogy felyenként kaptam a lényektől kb 1 xp, úgyhogy nem igazán érte meg. Ezért hagytam fel azzal, hogy felfedezzem az egész térképet.
"The only thing that ever really frightened me during the war was the u-boat peril" -Sir W.Churchill
4133 levél
Válasz 04.04.11. 11:13 #497
gothmog
Félreértettük egymást!
A "maguktól" meghaló szörnyekért nem jár xp, csak akkor járna értük 5-10 xp, ha saját kezűleg ölné meg őket az ember. Erre értettem, hogy ilyen xp mennyiségek magasabb szinten meg már amúgy sem számítanak.
Endure. In enduring, grow strong.
909 levél
Válasz 04.04.11. 10:54 #496
Deyo
Anno még a mágusommal én is találtam 'die on sight'-os cuccokat... emlékszem az amulettet vagy 100k-ért vettem (mondjuk tudott az még mást is)... és valóban jó volt, hogy amikor az ember arrafele lovagolt ahol már járt, akkor ha azt láttam, hogy vki nem halt meg amikor meglátott tudtam, hogy érdemes leverni mert xp + tárgyat is adhat
Amúgy asszem az is egy 'bug' hogy ezért kap az ember xp-t... csak hát mint mondtad az nem igazán jelent semmit... nemtom miért pont ezt a 'bug'-ot kell kiszedni
909 levél
Válasz 04.04.11. 10:51 #495
Deyo
Nekem sajna nincs meg eredetibe (pedig szívesen megvenném) szal lehet, hogy az a baj... de a BattleFog nem 'bug'-os hanem direkte olyan... és a fórumukon többen is kitartanak amellett, hogy ez így nagyon erős... leginkább azok állnak ki mellette akik arra hivatkoznak, hogy "de hát a DarkElf miért harcolna tisztességesen' pedig valójában csak élvezik, hogy az ellennek nincs semmi esélye
Ugyanígy a Pak-Nakor és Pak-Dain... volt aki azt írta, hogy nehezebb fokozatokon nemhogy félnie nem kell az ijjászoktól/mágusoktól hanem egyenes nevet rajtuk mert megölik magukat azzal, hogy megtámadják
Azért ez így megintcsak nem fair

Annak meg csak örülök, ha az 1.5-ös Patch-ben kijavítottak sok dolgot
Amúgy az az 1600-as sebzés valszeg nem volt teljesen 'bug', hiszen a leírásban azt írta 'go to hell' vagyis bizonyos százalékban sokszoros sebzést okozna... csak hát ez kicsit gyakran jött be
659 levél
Válasz 04.04.11. 10:40 #494
333overmind333
Deyo, neked meg van eredetibe a játék, vagy fent van az 1.5-ös patch? Csakmert nekem igen és elkezdtem dark elffel, most vagyok a III. ACT-ban. A bottomless pit-em kb 6 vagy 7-es szintű de max 160-at sebez. Ezért nem értelek titeket, hogy így x ezer sebzés, úgy x ezer sebzés, én elkezdtem már mindenkivel, de közel nem sebeztek annyit (pedig tuti nem csesztem el).
"The only thing that ever really frightened me during the war was the u-boat peril" -Sir W.Churchill
4133 levél
Válasz 04.04.11. 10:31 #493
gothmog
Én még a játék elején találtam két nagyon tápos (ugyanolyan) narancssárga felirítú WingedHelm-et. Több skillt is nyomtak (köztük a DualWield-et), ráadásul csak 7-es vagy 9-es volt a szintkorlátjuk... Csak nemrég cseréltem le egy péci sötét elf sisakra, aminek van egy kis Szauronos beütése, így a külleme tekintetében.
Amúgy tegnap csak egy bahamut's Bond-ot találtam
Az a tulajdonság meg, ami az alacsonyabb szintű szörnyeket látótávolságon belül örök álomba szenderíti, az nagyon durva!
Van egy gyűrűm, ami a "lower level enemies die on shight +5" vagy valami ilyesmi angolul (most nem emlékszem pontosan) tulajdonsággal bír, és amikor visszamentem vele picit olyan helyekre, ahol már jártam korábban, egyszerűen csak esett össze mindenki, aki csak megjelent a képernyőn. Ez nagyon jó! Úgysem jár értük csak 5-10 xp, ami magasabb szinteken semmit sem ér, így viszont meg nem kell velük vesződni! Ez egy nagyon jó ötlet volt a fejlesztők részéről (bár először, amíg csak olvastam róla, hülyeségnek tartottam)!
Endure. In enduring, grow strong.
909 levél
Válasz 04.04.11. 02:13 #492
Deyo
Méghogy nem lenne unalmas? Abban mi a jó, hogy rakok az ellenre ködöt az meg csak szép nyugodtan áll amíg én agyonverem??
Én ebben nem látok semmi élvezetet... mintahogy abban se, hogy a BottomlessPit 6 pontosan 1600-akat sebez... és abban se hogy a 'stun' effect hatására megintcsak áll az ellen és tűri, hogy agyonverjem... nem rossz az a 'stun' dolog, de akkor legyen a dio2-höz hasonlóan igen rövid idejű
És gondoltam kipróbálom a 'Poison Mist'-et hátha legalább 1 használható csapdája van a DarkElf-nek, de NEM... 1 pontosan 20 sebzést ír a program, de vagy 80-akat sebez... szal ez is bug-os, mint ahogy az egész DarkElf jelenleg... de ha kijavítják a hibákat és a tápos dolgokat visszaveszik az egyik legjobb karakter lesz (mondjuk sztem már most is az)

Kicsit fura, hogy kétszer is találtam vmi WingedHelm unique cuccot... másra nem is nagyon emlékszem... csak kár, hogy DualWield-ezőknek való (+2 DualWield-ből gondolom)

Nemrég olvastam egy egész jó tippet a Seraphim-re... lehet, hogy kipróbálom... egész jól hangzott ahogy megtalálták az egyensúlyt a mágia és a harc között... fel is hívták a figyelmet, hogy a Seraphim esetében az egyik legfontosabb dolog fenntartani az egyensúlyt... akkor egy igazi hentest lehet belőle is faragni

Kis szinten lehet, hogy gyenge az 'Ice Shards' de többen esküsznek arra, hogy magasabb szinteken az egyik legjobb skill
Ha annyian mondják biztos van benne vmi
44 levél
Válasz 04.04.11. 01:46 #491
Tommo
sdgfdsvf
Muhhahahahhaha!!
44 levél
Válasz 04.04.11. 01:46 #490
Tommo
Kérdés: Ha eredeti sacredem lenne és fenn lenne az 1.5-ös patch, akkor is kéne cd-key hogy neten játszhassak??
Muhhahahahhaha!!
44 levél
Válasz 04.04.11. 01:41 #489
Tommo
Csákány! Szerintem a Dark Elf a legfajinabb karakter. A dualwielddel meg a blade weapon skillek fejlesztésével két dark elf pengével nagyon gyors és hatásos. A battlefog, meg még sok más csapdája miatt néha kicsit túl erős, de nincs igazuk a hivatalosan honlapon íróknak, akik aszongyák, hogy battlefoggal unalmas a játék.
Nemtom ti hogy vettétek észre, de ahogy elnézem max sebzésben a wood elf verhetetlen, a hard hitjével.
A seraphimot emg ne bántsátok, jó kari az, csak vele játszottak még a legkevesebben, de egész ötletes varázslatai vannak.
A battlemagenál mire érdemes gyúrni??Én úgy láttam a FireSpiral nagyon erős, viszont kisszinten az ice shard nem jó, nemtom nagyobbon jobb-e.
Muhhahahahhaha!!
909 levél
Válasz 04.04.11. 00:20 #488
Deyo
Éreztem, hogy azonnal meg kellett volna csinálnom a screen-shot-ot
Biztos már többen is találkoztak ezzel a poénnal, de én most találtam először 'GAMEBOX'-ot... gondoltam elballagok a legközelebbi bolthoz eladom a feles cuccaimat és megörökítem, de addigra egyszercsak eltűnt.. és persze nem maradt mentésem róla
Kíváncsi lennék hány ilyen elrejtett 'poén' van még
Bár azért az se volt rossz amikor egy nemes azzal bízott meg, hogy hozzam vissza az elvesztett csirkéjét
18 levél
Válasz 04.04.10. 23:58 #487
sF*zathar
lol,ezzel is megvolnánk,de elakadtam má megin nem tok bejutni Shraddarba,milyen iránybol kell?esetleg délről kell kerülni egy baszott nagyot a sivatag felöl?nem vágom sehogy se
lol
18 levél
Válasz 04.04.10. 19:46 #486
sF*zathar
Vki plz help az utolsó elementállal!Fent van északon egy hegység oda mutat a sárga nyil meg ott is jelez a térképen,de a csávó annál a tónál azt mondja hogy vmit kell csinálnom előtte vmi Törp épitménnynél vagy vmi ilyesmi hogy feljussak a hegyekbe,mert csa ugy nyilik meg az út.mit kell csinálnom?hova menjek?gondolom ez is másolásvédelem:\ PLZ HELP NEED GAME!!!!!!!!!!
lol
909 levél
Válasz 04.04.10. 19:28 #485
Deyo
Én is csak épp ismerkedtem a Seraphim-el...de több helyen is olvastam, hogy az Attack (ami alapból megvan neki) a legjobb skill-je... állítólag csak annyi a dolga, hogy levigye 2-3 sec-re a regen idejét és annyin tartani... akkor folyamatosan tudja használni
Vmint a BeeEffGee-t is sokan dícsérték... de én úgy vagyok vele, ha távolság harcost akarok akkor a WoodElf-el játszok
Ezért mondtam, hogy nem igazán tetszik a Seraphim mert egy igazi Hibrid... mindene van, de semmiben se az igazi

Mágussal többen is az 'Ice Shards'-ra esküdnek... állítólag magasabb szinteken csodákra képes... még említik a FireBall-t (1ellen/nagy sebzés) és a Meteor

Amúgy ha tudtok kicsit angolul akkor ajánlom a hivatalos oldal fórumát... rengeteg dolgot meg lehet tudni ott
http://forum.sacredeng.ascaron-net.com/index.php?s=
18 levél
Válasz 04.04.10. 18:48 #484
sF*zathar
Mit érdemes Wood elfnél tolni?
Lécci nézzetek vissza kettővel az előző hozzáászolásomhoz aki már a főszálat végigtolta,és lz segítsen!
lol
659 levél
Válasz 04.04.10. 18:26 #483
333overmind333
Deyo megmondanád nekem, hogy szerinted melyek a jó skilljei a seraphim-nek? Elkezdtem vele is (mivel tetszett), de később rájöttem, hogy elég rosszak a képességei (legalábbis nekem egyik sem jön be). Talán a BeeEffGee, de az meg olyan piszok lassan lő, hogy az már nem igaz.

Szerintem a legjobb karakterek a galiátor, dark elf, wood elf. A mágus is biztos jó, csak én nem tudok vele játszani (engem simán kicsinál pár erősebb enemi, mondjuk max 250-es élettel ezen annyira nem is csodálkozom). Amúgy mágussal miket érdemes fejleszteni?
"The only thing that ever really frightened me during the war was the u-boat peril" -Sir W.Churchill
18 levél
Válasz 04.04.10. 17:55 #482
sF*zathar
KÖSZ!!!minnyá kipróbálom.megvallom egész eddig ugy toltam el a game-t hogy ezt nem tudtam,mégse nagyon akadoztam a tul erős ellenfelek miatt!akkor lehet hogy most őstáp lesz a karim.:>>

Nem tudok feljutni Verag Nar-ba.Vmi olyasmiről beszél,hogy régen a törpök egy erős fegyvert adtak a sötét elfek kezáébe azon a helyen,és ott vmi zsilipet kell felemlni/elzárni/fasz tudja mit csinálni vmivel,hogy feljuthassak Verag Nar-ba.Merre keressem azt a helyet???amig válaszol vki becserélem a rúnáimat:> ja,télleg:mire érdemes rakni wood elfnél?
lol
909 levél
Válasz 04.04.10. 17:51 #481
Deyo
Nekem szimpatikus-és-ellenszenves is egyszerre... tetszik mert jó skill-jei vannak és jól néz ki... nem tetszik mert sztem túlzásba estek a 'varázslatok'-al... egy paladin sokkal inkább harcos mint mágus... és a legfontosabb, hogy 'túl jó' karakter... nem igazán szeretem ha a karakterem ilyen 'jó'... épp ezért tetszik jobban a DarkElf, Gladiátor, Vampiressm BattleMage mert ők nem a 'Lawful Good' kategóriába tartoznak

Amúgy lehet, hogy az a lándsza volt az
4133 levél
Válasz 04.04.10. 17:13 #480
gothmog
Nem tudom, hogy jól értem-e a problémád, de ha van egy csomó másik kasztnak való skill-rúnád (vagy mi a nyavalya), akkor azokat a kombó-mesternél tudod becserélni a saját kasztnak megfelelőre.
Endure. In enduring, grow strong.
4133 levél
Válasz 04.04.10. 17:10 #479
gothmog
Éppen tegnap találtam olyan lándzsát, aminek elég speciális volt az alakja, és csak seraphimok használhatták. Lehet, hogy az ilyeneket egy kézbe is tudja fogni. Nem tudom, nem próbáltam még. A seraphim nekem egyébként nem túl szimpatikus (pedig paladin-mániás vagyok), úgyhogy csak jó sokára, vszg. az utolsó karakterek egyikeként fogom kipróbálni.
Endure. In enduring, grow strong.
18 levél
Válasz 04.04.10. 17:09 #478
sF*zathar
Plz HELP vki!3-al lejjebb van egy üzenetem ott leirtam hol akadtam el :> Rohadt idegesitő ha a lovam meghal kurva lassu a kari gyalog.Hogyan lehet Combat skill-es gömböket szerezni?nem lehet vhogy venni vagy ilyesmi?
lol
909 levél
Válasz 04.04.10. 17:04 #477
Deyo
Bocsi de megintcsak most jutott eszembe vmi
Láttam olyan képeket ahol a Seraphim vmi spear-szerűséget fog a kezében, de ugyanakkor pajzsot is tart... ez vmi speciális fegyver? Esetleg ez lenne a 'long-handled-waepons' kategória?
909 levél
Válasz 04.04.10. 17:02 #476
Deyo
Azt sajna nemtom, hogy a DarkElf hogy harcol két pengével... de pl: a Gladiátor és a Seraphim is igen lassú... mármint megnéztem, hogy 10 sec alatt hány támadást visz be... (mármint hányszor üt)... és a DarkElf 158-es speed-el egykezes blade-el annyit ütött mint a Seraphim két kard-al (170-es speed) ami azért kicsit fura... bár lehet, hogy ez is amiatt van, hogy nem az 1.5-el játszok

Valszeg a Neverwinter volt akkor a ludas... azzal játszottam

De még milyen jó az a kép Igazán beletehették volna
4133 levél
Válasz 04.04.10. 16:20 #475
gothmog
Pedig a DualWield nagy királyság!
Először is, ha két azonos tulajdonságú fegyver van a kezedben, akkor a sebzésed duplája annak, mintha csak egy fegyver lenne nálad. Mondjuk ez egy egyértelmű dolog, csak a rend kedvéért írom le. A másik: a DualWield skill is növeli a támadás sebességét, ráadásul úgy vettem észre, hogy a fegyver (pl. Bladed weapons) sebességextrája és a DualWield sebességplussza összegződik, csak hát ott van az a fránya 220-as sebességkorlátozás, amivel már nekem is szembesülnöm kellett.
Én kipróbáltam milyen csupán egy fegyverrel harcolni. Megöltem próbaképpen 3-4 szörnyet, de aztán visszatértem a két dualblade-es dologhoz. Minimum kétszeres sebességgel tudok úgy ölni, de lehet, hogy háromszorossal is. Mármint a csak egykardos változathoz képest. Speckók nélkül.

A másfélszeres erőbónusz szabály a D&D 3. és 3 és feledik kiadását, illetve az ezeket használó játékokat (neverwinter nights, icewind dale II, temple of elemental evil) jellemzi. Ezekben találkozhattál vele.

A képen szereplő duplapengés kard pedig szerepel a játékban, csak egykezes, a "reklámképen" fogja csak kétkézre az elf. Gondolom úgy jobban mutatott...
Endure. In enduring, grow strong.
18 levél
Válasz 04.04.10. 16:19 #474
sF*zathar
Hi.
1. Én Wood effel tolom és kicsit elbaszták a készitők a wood elfet sárkány szempontbol.A sárkány csak lövi a tüzet vagy jeget(attol függ),de nem éri el a wood elfelt,az meg csak szép lassan leszedi.legalábbis én eddig igy vittem át a sárkányokat,me hülye az MI :>
2. elakadtam a 4. elementálnál (víz).Ott a csávó pampog vmit hogy vmi vizet le kell ereszteni a törp gátnál vagy vmi ilyesmi,nem értem,fel pedig nemtok jutni amit jelez a térkép!vagy ha mégis fel lehet jutzni nem találom,plz help h merre találok hágót!
3.nem akar vki cserélni combat skill pontokat? nekem érdekesen adja a progi őket,battle mage-ből van már vagy 15,de nekem,wood elfnek jó ha 10-t adott.:\
4.jó ez a fórum:>
lol

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.