Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Sacred: Diablo fanoknak

Sacred

Sacred
A legutóbbi Sacred cikkek, hírek
11 levél
Válasz 04.03.21. 18:23 #73
defned
feltettem azokat rendben le is mentek, a crack is biztos hogy jó mivel haveromnak is ez a verzió van meg és neki tökéletesen fut
2557 levél
Válasz 04.03.21. 18:18 #72
HoriG
Nekem ez a jelenség akkor következett be ha rossz krekk volt fent. Vagypedig nem tetted fel a játék által felkínált mediaplayer frissítést. Ugyanis mikor a játék elkezdődik rögtön egy videó jön. Akkor szokott bekrepálni!
Sir, you're a confirmed newt!
1773 levél
Válasz 04.03.21. 17:06 #71
warcat
Nah gondoltam,hogy nem kéne elolvasni miket írtatok,most nagyon megjött a kedvem a Sacredhoz..
De előbb be kéne fejezni a Spellforce-ot,már nincs sok belöle
Micsoda dilemma
11 levél
Válasz 04.03.21. 16:48 #70
defned
gépem: Pentium III 800Mhz, 256MB RAM, GeForce4 mx 440 64MB,
11 levél
Válasz 04.03.21. 16:42 #69
defned
leszedtem a sacred angol teljes verzióját és amint elkezdenék játszani elmegy a kép de a játék menne tovább...
k....va szar tök vártam és erre meg bekrepál, pedig haveromnál megy.Én már megpróbáltam mindent (op rendszer csere driver csere majd most jönne a gép csere...neeem) de tényleg van egyéb ötletetek??????plz...segítsetek
6926 levél
Válasz 04.03.21. 16:34 #68
Death man
Battle magevel izzulok énis inmáron 10. szintje és kezd kirajzolódni hogy félni kell tőle mert sütős ...
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
909 levél
Válasz 04.03.21. 16:14 #67
Deyo
4 másfajta rúnát lehet egy általad választottra becserélni (3 esetén random szal sztem 4-el érdemes foglalkozni csak)... na szóval amikor egy városban vagy, akkor ott van kovács (kapalpács jel a térképen) árús (zsák-féleség), lóbérlés (patkó) ÉS van egy mágus akinek a jele vmiféle rúna... na náluk lehet a combo-kat készíteni ill. a felső sorban levő menüből lehet átváltani rúnacsere módba (asszem exchange a neve)

_____________________
Ha vki esetleg véletlenül se akar semmit megtudni a sztoriról, akkor ezt a részt ne olvassal el
_____SPOILER_ALERT___
A küldire vissztérve meg... nekem Shakura-nál meghal Wilbur
És amikor haldoklik utolsó erejével azt mondja menjek le Wyvern-Passage-hez és figyelmeztessem a herceget... no mármost ez így egy kicsit fura... a logbook-ba meg semmi nem kerül bele
A térképen jelöli a Wyvern-Passage-et, hogy arra kell menni... ott ha átvergődöm magam a sok goblin/orc/előholt seregen akkor odaérek a csatatérre... és ott van egy küldi amit vagy azért nemtom megcsinálni mert annyira béna vagyok vagy mert bebugolt a játék
2557 levél
Válasz 04.03.21. 14:19 #66
HoriG
Jah és még annyit, hogy írtad lentebb valahol, hogy tartsuk meg a képzettségrúnákat, mert 3 akármilyet, be lehet cserélni egy sajátra. Ezt a manővert hol lehet megejteni? Mert nekem még mindig csak 3 skillem van, és jó lenne ha már tudnék egyre nagyobb kombóbak faragni, mert szükség lenne rá (igaz a meglévő skillek már 2-3as szintűek)
Sir, you're a confirmed newt!
2557 levél
Válasz 04.03.21. 14:17 #65
HoriG
Angyal: kb paladinnak felel meg. Karddal odaver, és némi mágiához is ért. A demoban próbáltam csak, szóval többet nem tudok mondai.

Vámpír: még nem próbáltam, de érdekesnek ígérkezik. Azt olvastam valahol, hogy az éj leple alatt tud vámpírrá változni, ekkor megnő az ereje, de ha nappal változik át akkor értelemszerűen a fény sebzi folyamatosan. Tehát nappal inkább lovagként funkcionál.
Sir, you're a confirmed newt!
2557 levél
Válasz 04.03.21. 14:14 #64
HoriG
A Wilburos küldetés a következőképp zajlik. Először ugye kiszabadítod az Orc Champből, aztán csatlakozik (ekkor 4 oldalas lesz a Wilbur címszóra kattintva a logbook) és elmondja, hogy az orkok kínozták őt hogy mindent amit tud, asszem az emberek városairól, ugyanis támadást terveznek, és ehhez kell még info! Itt jön be a Wyvern Passage, ugyanis onnan indul majd a támadás.
Ezután a logbookot átolvasva kideül hogy Urukburgh-ba vagy hova kell elvinned, hogy figyelmeztessétek a herceget. Namost ittjön a szívás, mert a térképen csak akkor jelölnek egy város ha már odamentél. Hát nem mondom megnéztem vagy 4et végiglovagolva harc nélkül a térképen, és az 5. volt az Szóval Port Vallumtól vagy mi az a város ahol a Wilbur küldetést kaptad, attól dél-keletre van a sivatagban az északi hegyvonulatakon két torony. Az Urukburgh erődjének a bejárata. A déli hegyvonulatokon is van egy vár, de az valami helyi lordé, oda be sem engednek.
És innentől majd ha elakadsz segítek szívesen, csak nem akarom lelőni a storyt
Sir, you're a confirmed newt!
18 levél
Válasz 04.03.21. 09:32 #63
Miiláán
Sziasztok!A kérdésem az lenne,hogy van-e vkinek tapasztalata az angyallal és a vámpírral kapcsolatban?
909 levél
Válasz 04.03.21. 00:31 #62
Deyo
No igen... a "Lower level enemies..." dolog akkor mükxik rendesen (ez egy tárgy tulajdonság) ha lényegsen magasabb szintű vagy... pl nemrég visszalovagoltam egy korábbi helyre ahol alacsonyabb szintű lények vannak (én lvl16 ők lvl0-12) és úgy hullanak mint a legyek... nekem csak körbe kell lovagolnom

A táj valóban gyönyörű... nekem is felkeltette az érdeklődésemet, hogy "él" a környezet...

Ha esetleg vki eljut a 2. fejezetig, akkor légyszi írja már le, hogy neki hogy zajlott le (vagy írja meg email-ben), mert nálam nagyon úgy tűnik, hogy vmi bug van
És amilyen hülye vagyok a legközelebbi a bug feltűnését megelőző mentésem vagy 3-4 óraával előbb van csak
A lényeg, hogy bár Wilbur mond vmit, hogy mit kell csinálni, DE a log-book-ban semmi nyoma és senki se hajlandü velem beszélni a dologról
Csak egy nyom volt... a Wyvern Passage... na elnéztem oda... ÁÁÁ
HOgy ott mi vár az emberre az vmi embertelen... ha ott nincs több száz (lehet, hogy pár ezer) élőholt, akkor egyse...
És mivel igen könnyen végeztek velem (ha többen jöttek rám) és mivel a többségük 19. szintű ebből gondolom, hogy nem arra kéne menni

A Wood-Elf-el én is szemeztem egy darabig, de aztán mégis a Battle Mage mellett döntöttem... és eddig nem bántam meg
A gladiátor a kevés képessége miatt nem volt szimpi, bár valszeg őt a combo-k teszik igazán brutálissá

A pénz... asszem ez az első olyan játék, ahol nemhogy nincs pénzgondom, de egyenesen annyi van, hogy nemtom mit kezdjek vele... jelenleg majd 300 ezerem van
Mondjuk a múltkor találtam az egyik árúsnál egy 130k-s gyűrűt... gyorsan meg is vettem
2557 levél
Válasz 04.03.20. 23:43 #61
HoriG
Nos az a helyzet allt fent hogy szokas szerint a mentesemnek csak 1 betut adtam meg, ocsem meg a vak nekiesett mint toth az anyjanak és törölte is. Így alakult hogy beszámolhatok a gladiátor kalandjairól

Tehát, ezzel a karival jóval olajozottabb a haladás, annak ellenére is hogy lórol nem lehet vele harcolni, hiszen minden kombo elvész, illetve nem lehet használni, két fegyveres harc esetén csak az egyikkel üt és hasonló problémák vannak. Így odalovagol a helyszínre-öl, írt, gyaláz-fügyül-visszalovagol, targyat elad-lovagol a helyszínre kombot alkalmazom. És elég sűrűn kell full invertoryval visszaügetni, mert a gladiátor nagyon nagyon darál, már a combat art-jaival is, de ha szép kombókat kreálsz méginkább. Így már a terület felfedezése is olajozottabb bar rémségből még mindig sok van Az esetleg járható út amit Deyo kolléga leírt, hogy csak annyit hentelsz amennyi épp elég.
De akkor meg nem lesz 100%os a térkép, és csomó varázstárgyat elhagysz, ami persze nem nagy durranás hiszen, pénz lesz így is dögivel.

Az újratermelődéssel kapcsolatban az észrevételeim a következők, ha teljesen leírtasz egy területet. Nincs sehol sötét folt, akkor 1-1 gangnyi szörny jön csak elő néha, amúy kellemesen végig lehet lovagolni a területet nagyobb incidens nélkül.

A másik észrevételem összefügg az előzővel, miszerint:
Csodálatos hogy él ez a világ amiben kalandozunk!
Ezt nem csak a rengeteg NPC-re alapozom, hanem pl a réteken nyuszik ugrálnak, őzek legelnek, szarvasok legelnek. Repkednek a madarak, a hegyvidékeken kivetettek és bandíták riogatnak, a parasztok dolgoznak, tesznek vesznek, a városban mindenki járkál, a gyerekek körberajonganak, játékra invitálnak, netán csúfolódnak veled, és rohannak utánad ujjongva. Sokan érdekes történeteket mesélnek. Ha leszáll az est egyre több tolvaj lesz a már felfedezett területen is. A különböző fajok is vívják a saját harcukat, az emberek, kivetettek ütik a goblinokat, a goblinak az élőhalottatak, az elfek a sárkányokat stb..
Félelmetes, és hangulatos. Mindezt ugye a hihetetlenül kidolgozott meseszerű grafikával!

Öcsém most a wood elfet próbálgatja, egyenlőre én is elég ütős karinak vélem, meglátjuk majd hogy boldogul a szörnytömeggel illetve egy-egy erősebb ellenféllel!

Egyenlőre ennyi, én azt mondom egy próbát megér a game, ha ráérzel akkor úgyis mész majd egyre elölrébb, max dühöngsz kicsit a sok szörny miatt, illetve reménykedsz hogy a fejlesztők is belátják ezt és hamarosan peccsel orvosolják a bibit.
Sir, you're a confirmed newt!
2557 levél
Válasz 04.03.20. 23:30 #60
HoriG
"Nemtom vajh hogy számolja a:
"Lower level enemies die on sight"-ot, mert nekem van egy +3-as és egy +4-es tárgyam is, de eddig még egyszer se jött be... pedig már jópár alacsonyabb szintű ellennel találkoztam"

Ez igaz, mert pl vegyunk egy goblint, ami kis futyi leny, egy tapossabb battlemage-el nyomsz egy ring of firet vagy mit es ahogy mennek bele a tuzbe hullanak mint a legyek. Ue a gladiator komboival le lehet szedni 5-10 kisseb egyseget (farkas, goblin, tapossabban orkot is)
Sir, you're a confirmed newt!
2386 levél
Válasz 04.03.20. 21:27 #59
SShark
Szintfüggő a quickslot? hmmm.. érdekes. Gondolom ha szépen lassan beszerzel valami nagyhatamú bűvigét akkor lehet parcella szinten takarítani
909 levél
Válasz 04.03.20. 21:22 #58
Deyo
Várj... ezek csak az első benyomások voltak... msot, hogy vittem egy kicsit tovább megint kezdett beindulni a játék... annyi a lényeg, hogy ne akard feltérképezni az egész területet... ha csak épphogy egy kicsit járkálod körbe a területet, akkor még épp elég XP-t kapsz, hogy ne maradj nagyon le a fejlődésben és még nem lesz vontatott
Szal úgy tűnik nem is olyan vészes a dolog... csak meg kell tanulni játszani vele
Nemrég gyaktam le egy sárkányt... 5500HP 12k XP
Monjuk a hülye AI miatt volt esélyem ellene ezen a szinten, de azért megérte
A csatamágust illetően tudok tippeket adni, ert azzal nyomulok... a 16. szinten végre megkaptam a 4. quickslot-ot... HURRÁÁÁ
Azt meg nemtom mennyi szint van a játékban, de már találtam olyan tárgyat amihez 118. szint kellett
Ha megtanulja az ember az egyes varázslatok előnyeit és megfelelően kombinálja akkor nem is olyan nehéz... bár azért nem is túl könnyű
Mondjuk az újra megjelenő ellenek még most is idegesítenek, de sokszor fogom magam, rápattanok a paripámra és átvágtatok az ellen-en senkivel se törődve... amikor átértem megállok és a pár kitartó követővel végzek
Így nem olyan nagy gond, hogy sok az ellen
Szal azért nem kell azonnal leírni a játékot.. sztem mindenki adjon neki egy esélyt
2386 levél
Válasz 04.03.20. 20:44 #57
SShark
Hát Skacok! /Deyo, HoriG/
Személy szerint én most sok mindent megtudtam tőletek amire kiváncsi voltam. A Lionheart-tal voltam így, hogy a rengeteg unalmas hentelés után hagytam a fenébe az egészet a játék felénél. Ha ilyen, akkor lehet, hogy ki sem próbálom.... hallgatok rátok. A Lionheartnál nem nagyon hallgattam a véleményekre és befürödtem vele.
909 levél
Válasz 04.03.20. 17:08 #56
Deyo
Most hogy már kicsit többet játszottam vele azt kell mondjam vmit nagyon elszúrtak a készítők... a demo tényleg nagyon jól sikerült... viszonylag kevés ellen és taktikás harc... erre a teljesben mi van?? Ahogy leírtad baromi nagy terület.. telis-tele szörnyekkel/banditákkal... zehát gyakorlatilag lassú harccal (mert bár ebben nem olyan pergő a csata, mint a diablo-ban) sokkal nagyobb henteléseket kell tenni, mint a dio-ban... ami egy idő után kimondottam unalmas lesz... a másik ami szerintem kifejezetten idegesítő, hogy ha az ember térképet vált (ezalatt azt értem, hogy területet vált: pl: bemegy egy barlangba) akkor miután kijövök onnan azt látom, hogy a sok-sok ellen hirtelen újra ott termedt és ha teszemazt vagy 2 órán keresztül harcoltam, hogy a barlanghoz jussak akkor a visszafelé vezető uton újra hentelhetem le őket... ÁÁÁÁ... ez azért már durva
A másik dolog, hogy nem lenne baj, ha túl sokat kell gyakni HA (ismétlem HA) vmilyen szinten fejlődne a karakter... de NEM... a 10. sznt után annyira lelassul a karakter fejlődése, hogy szinte nem is érzeni, hogy fejlődsz még akkor se ha szintet lépsz... most 14. szintű a karim, de még mindíg csak 3 quick-slot van ami mint említettem édes kevés egy komolyabb csata értelmes lejátszásához
Vmint a ló igen jó ötlet, DE... az útkereső algoritmusa vmi kegyetlen rossz... városban sokszor kénytelen vagyok gyalog közlekedni, ha nem akarom, hogy a lovam úgy viselkedjen, mint akit megmart egy skorpió
Vmint ahol most épp tartok iszonyatosan sok ijjász van (jaj de utálom őket) hajlamosak arra, hogy a lovat lőjék és mivel annak nincs vmi sok HP-je ezért igen könnyen megölik
Vmint azis elég zavaró, hogy pl: amikor más NPC karakterek mellett vagyok akkor legtöbbször a szörnyek CSAK engem támadnak az NPC-vel nem törődve aki vígan nézi ahogy csatázunk... azt ha megölnek akkor az Orc csak úgy elsétál a farmer mellett, mintha a kebelbarátja lenne
A nagy terület nem rossz ötlet, de EZ MÁR TÚL NAGY!!! Ráadásul annyi ellen van rajta (akik persze időnként újra megjelennek), hogy sztem én már több tízezer (ha nem százezer) ellent gyaktam le
A küldetések meg egyre csak fogynak és a legöbbje kimerül abban, hogy menj el ide és ölj meg mindenkit akit ott találsz...
Vmint nemtom, hogy számolja a fizikai resist-et, de nekem volt vagy 250 és még azzal is (300HP) úgy szed le 1 (EGY) ijjász, hogy öröm nézni
És ha felteszem a távolsági támadások elleni védelmet (40% blokk alapban) olyan mintha fenn se lenne

Szal bár összességébe nem rossz, de ahogy egyre halad előre az idő egyre inkább van az a vontatott/unalmas érzésem és egyre inkább hajlok afelé, hogy abbahagyom
Ahogy már korábban is írtam ez egy igen jó PROBÁLKOZÁS, amit nagyon ELSZÚRTAK

Nemtom vajh hogy számolja a:
"Lower level enemies die on sight"-ot, mert nekem van egy +3-as és egy +4-es tárgyam is, de eddig még egyszer se jött be... pedig már jópár alacsonyabb szintű ellennel találkoztam
2557 levél
Válasz 04.03.20. 12:50 #55
HoriG
Egyik szemem sír, a másik meg nevet. Lássuk miért:

A demo alapján nagyon vártam a játékot, érdekes karakterek, a fejlődési rendszer is tetszett, a kombórendszer egy remek ötlet, hatalmas bejárható terület, szemetgyönyörködtető grafika...

És megjelent a teljes:
Amit leírtam a demo kapcsán az mind igaz rá. Csakhogy, a demoban szó szerint egy nyúlfarknyibejárható terület volt csak. És itt jön a feketeleves, király a változatos, barlangokkal, temetőkkel, kastélyokkal, érdekes helyekkel teli térkép, DE az hogy ennek a hatalmas térképnek (érzékeltetés képpen, 4 óra játék után, úgyhogy nem volt fekete folt a bejárt területen, "már" 2.5% !!!!! -ot fedeztem fel!) megszámlálhatatlan gonosz ránktámadó lénye van, az nem válik a játék előnyére. SŐT! Egy idő után már a játék elején olyan unalmassa válik ez az eszetlen hentelés hogy az valami katasztrófa. Jogosan hasonlítják ezt a játékot a diablohoz, hiszen annak a klónja ez nem is vitás, abban is rengeteg monszta volt, de ott mégis haladtál amelett hogy 10essével verted le őket! Itt lész kettőt, leversz 10et, lépsz még kettőt megint 10, abból 2 sámán, aki folyamatosan még varázsol elő goblinokat. Blah! (érzékeltetésként a 4óra game alatt ugy 2.5% a felfedezett terület, és több mint 1000 a megölt a lények száma, ebből 500 a goblin )

Ez nem hangzik egy nagy durranásnak, de mégis... A 300. goblin után mikor jön egy Minotaurusz (asszem ez a neve annak a bikaszerű lénynek, akinek lánc lóg az órrából 2 patás lábon jár, és akkorát üt hogy leesel a lóról ) Szóval ha valakinek tetszik a világ, akkor ezen talán túlteszi magát. Kérdés: Ekkora világban hogy lehet közlekedni?
1. gyalog, ez az amit nem kell erőltetni mert lassú =D
2. vásárolunk paripát = ebből különböző "márkák" vannak, egyk gyorsabb másik strapabírobb stb... És ennek arányában nő az áruk is. Ezenkívül nyergekkel lehet tuningolni őket =D És bárhol leteheted, mert egy fütty és mint az indiános filmekben már ugorhatsz is a hátára
3. portálok segítségével

A fejlődési rendszer is kifejezetten teszetős számomra, hiszen 1 tulajdonság pontot kapsz, ami nem számít soknak, sőt ... Kb semmit nem befolyásol, DE játékstílusod szerint a gép magától oszt szét pontokat. (lássuk az én esetemet. Harcimágus a karim (Battlemage) eleinte csak varázsolgattam, így a közelharchoz szükséges tulajdonságaim nem igazán változtak, így elég nehéz volt ütéseket bevinni, egy idő után viszont elkezdtem gyepálni az ellenfeleket még a varázslatom töltődött, és akkor már kaptam a strenghtre meg a dexre is pontokat)
Ezenkívül vannak a képzettségpontok, amiből 2-3at kapsz, és ezeket oszthatod szét, fizika sebzést növelendő, mágikus sebzést növelendő, és egyéb értékes "skillek" között. Pl BattleMagenél lehet a különböző varázslatnemekre (föld, víz, tűz, levegő) És van még 1 közös skill, a lovaglás. A márkás paripákhoz már ezt is fejlesztenünk kell, szóval amatőr zsokéknak nem jár Kincsem

Dióhéjban ennyit szerettem volna leírni a gameról várom mások véleményét is
Sir, you're a confirmed newt!
909 levél
Válasz 04.03.19. 18:18 #54
Deyo
Akkor én leírném eddig miket tapasztaltam... mivel nekem már lejött
Az első ami feltűnt, hogy a gépem ippeg-hogy elég a game-nek... (7500Rad/850Dur/512)
Végülis a városokon kívül sehol se szaggat be, de ott igencsak
A második ami feltűnt, hogy vmiért csak akkor játszik zenét ha vmi fontosabb esemény (pl: csata) van... ha csak úhgy mászkálsz, akkor sajna zene nélkül
Én a Battle Mage-el nyomulok, szal egyenlőre csak arról tudok bővebben nyilatkozni
Mondjuk sajna nem mellékeltek manuált a game-hez (pdf) ezért kicsit még bizonytalan vagyok, hogy hogy is lehet a dolgokat viszonylag egyszerűen csinálni...
Pl: a demo-ból is kitűnt, hogy a szinttől függ, hogy hány "gyors skill" (nemtom mi az igazi neve) lehet alul... namármost nekem jelenleg 3 van (10. szint), de igencsak kevés... gondoltam majd a combo-kal megoldom a gondot... hehe.. és itt lepődtem meg... ha csupa olyan skill-eket használok a combo elkészítéséhez amiket lehet lóról használni a combo-t akkor se lehet Azért ez egy kicsit bugyuta
Na már most az elején szépen sorban adja a küldiket.. örültem is neki, hogy nem csak ész nélkül kell hentelni hanem van vmi "célja" is a dolognak... aztán furamód hirtelen elkedztek csökkeni a küldik... akkor kellett átmenni a másik városba... csak hát a városok között annyi szörnyike van, hogy olya henteléseket lehet rendezni, hogy csak na... a végére már kezdtem egy kicsit unni a sok goblint
A másik ami igencsak zavaró nem csinálták meg a zoom-olást szabadon állíthatóra... szal csak a 3 fokozat van... a legközelebbi kész röhely... a 2. keveset látunk, a legtávolabbi-> hangyák az egységek... nemtom ki tesztelte a játékot, de elég béna lehetett
Ja... és a kicsit egységeket 19"-os monitorom értem

No de, hogy jót is mondjak... megvan a kevés "gyors skill"-nek az az előnye, hogy taktikázni kell a csatákban és nem lehet csak úgy bármikor-bármit használni... vmint bár a kisebb ellenfeleket (goblin) igen könnyen le lehet gyakni, amint megjönnek az erősebbek (goblin shaman) igencsak ésszel kell lenni, hogy milyen skill-eket is használ az ember... én kijelentem, hogy az eddigiek alapján a goblin shaman a legkeményebb ellenfél... feltéve, hogy vannak vagy ketten/hárman... mondjuk azért rájöttem a taktikára és már 4-5-el is simán elbánok
Vmint sztem igen szép és változatos a grafika (bár ez vmennyire a demo-ból is lejött)
Vmint sztem igen jó, hogy néhány varázslatot úgy is el lehet varázsolni, hogy közben a ló fürgén vágtat... pl: Healing

És akkor pár tipp a kezdéshez... amikor a 2. városkában (a neve most nem jut eszembe) lesz egy nemes egy tesőrrel aki arra kér, hogy kísérd el a Porto Vallum hídjához... na azt ne vállaljátok el amíg el nem bántok 2-3 goblin shaman-el könnyedén... én bevállaltam és akkor vettem észre, hogy Porto Vallum igencsak messze van és az uton baromi sok goblin van... akkor még csak 5. szintű lehettem és kész kínlódás volt... azért nem töltöttem vissza mert két játékállással dolgoztam... és mindkettő a felfogadás után volt
Vmint a más kasztoknak való skill-es cuccokat ne adjátok el az elején... később be lehet cserélni 4 akármilyent egy általad választottra bizonyos helyeken... igen hasznos dolog

Összességében az eddigiek alapján azt mondanám nem igazán lehet összehasonlítani a diablo-val... sztem egy igen jó probálkozás ami kissé elszúrtak

És így a végére mégvalami... az AI elég béna... sőt... kész röhely helyenként
Bocsi ha kicsit hosszúra sikerült
6926 levél
Válasz 04.03.19. 16:08 #53
Death man
Elvileg töltöm
HA lennlesz majd irom véleményt.
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
909 levél
Válasz 04.03.18. 17:27 #52
Deyo
Dio-klón... hehe... ez tetszik... már ne haragudj de szted hogy lehetne olyan játékot csinálni ebben a stílusban, hogy ne lehessen azt mondani rá, hogy dio-klón??? Amúgy nekem a demo alapján messze nem az jött le, hogy dio-klón lenne... sőt... inkább olyan mintha fogták volna a dio-t és belekevertek volna egy kis sztori-t is... csak hogy nehogymár eszeveszett hentelésbe menjen át az egész... ne tessék félreérteni a dolgot... nekem a dio/dio2 az egyik nagy kedvencem
Csak hát el tudtam volna viselni ha több küldi van benne... talán ezt a kérésemet a Sacred teljesíti majd... reménykedjünk
A klón támár illetően meg annyit, hogy én akkor tekintek egy játkot klón-nak ha szinte semmi újat nem nyújt, csak más sztori/grafika/skillek/stb... de már a demo alapján is azt kell mondjam lesz újdonság a Sacred-ben
288 levél
Válasz 04.03.18. 16:31 #51
neonx
Megjelent de még csak az első cd-t látom fent.
P4 Abit Is7-P4 2.4@3.0 GHz- 2X256 DDR400 - Inno3d Gf 6800 GT - Maxtor 160 Gb + WD 120 Gb
724 levél
Válasz 04.03.18. 10:30 #50
molzo
Érdekes progi lesz az biztos, főleg a lovaglás új benne. Meg a vampiress is elég érdekes karakter.

A Blade & Sword-öt ismeritek? Nemrég fejeztem be mindhárom harcossal. Az is egyfajta Diablo II klón nyakonöntve kínai mitológiával és kung-fuval. Nem volt rossz, most jöhet a Sacred. Sztem sokkal jobb lesz.
X
7565 levél
Válasz 04.03.18. 09:32 #49
hriszto
hát mondjuk nem is most akartam neki állni, majd úgy fél év múlva fogja zargatni az agyamat
thx a felvilágosítást
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
4133 levél
Válasz 04.03.18. 09:29 #48
gothmog
Állítólag vannak skillek, amik csak lóhátról használhatók.
Én a demóban gyalogosan nyomtam a harcokat, a lovat csak közlekedésre használtam, mert gyors.
De amúgy le is lehet vele gázolni a monsztákat (kb. mint a pala charge-olása).
A GS-ok szerint nagy élmény lóhátról nyomni. Lehet, hogy tényleg így van, de nekem a demóból ez nem jött le.

Ja, viszont csak mondom, hogy a GS-ok szerint 512Mb RAM alatt el lehet felejteni a gamet, bár lehet, hogy ezt az értéket a multira értették.
Endure. In enduring, grow strong.
7565 levél
Válasz 04.03.18. 09:24 #47
hriszto
eléggé dio klón szaga van a játéknak vagy annyira nem észrevehető?
a lovas ötlet mennyire használható?
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
4133 levél
Válasz 04.03.18. 09:18 #46
gothmog
A demóban barbárral (= a diablós barbárral) és seraphim-mal (kb. a diablós lovag, bár ez már egyedibb kari volt) lehetett játszani.
Van még sötét elf orgyilkos (ami a GS szerint a diablós assassin-re hajaz), erdei elf (ez az íjjas amazon a dióban), csatamágus (gondolom ez a varázslólány a dióban) és vámpír (azt írták, hogy ez elég egyedi, de szerintem ez meg az alakváltós/idézős druida lesz a dióból )
Endure. In enduring, grow strong.
7565 levél
Válasz 04.03.18. 09:12 #45
hriszto
a diohoz hasonlítva milyen karik vannak?
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
4133 levél
Válasz 04.03.18. 08:53 #44
gothmog
A Gamestarban a szavatosságot és a fejlődési rendszert (kicsit puritán és kevés a skill) adták meg gyengéjeként, de amúgy bejött nekik a játék.
Azt írták, hogy a világ szép és nagy, élvezetesek a harcok, jók a karitípusok és csapatban is élmény a játék.
Amúgy 85%-ot kapott, de vszg. 1-2 éven belül el fog felejtődni a game.
Endure. In enduring, grow strong.
2386 levél
Válasz 04.03.17. 22:34 #43
SShark
Milyen a full ? Nagyon jó az árfekvése. A szavatossága miatt bizonytalankodom. A GameStar-osok végül is nem húzták le és ott sok Diablo-s révén megbízom bennük. Írjatok ha van vélemény! Köszi!
562 levél
Válasz 04.03.11. 21:23 #42
Salafat
Na hesszeltem a Gémsztár online-t, kinnnvan az új szám tartalma és a Sacred a fókusz benne.
Far Cry ruleZzzZZz :-)
3127 levél
Válasz 04.03.08. 16:44 #41
Blade Runner
Így van. Az angol verzió került korongra a napokban. A többi verzió (francia, olasz, stb) még készülőfélben van.
Blade
6926 levél
Válasz 04.03.07. 19:25 #40
Death man
Megmondva az igazat én Sacred meg Beyondot is várom
(meg BF vietnamot)
Szal mostanság sok game lesz.
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
1963 levél
Válasz 04.03.07. 18:44 #39
Rettenthető
Aranyon van a Sacred. Gondolom az angol verzió, ha már a németek játszanak a teljessel.
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
3127 levél
Válasz 04.03.03. 15:53 #38
Blade Runner
Most hogy mind a két RPG demo-t végignyomtam (Sacred-Beyond Divinity), az a véleményem, hogy a Beyond Divinity lesz sztori szempontjából az érdekesebb, de a karakter fejlesztő Diablo I-II rajongók jobban fogják szeretni a Sacred-et. Én mind a két tipust szeretem, így valószinűleg mind a kettőt végig fogom játszani. Egyébként mind a két játék nagyon jónak néz ki, hogy ki melyiket szereti majd, az tényleg ízlés kérdése.
Blade
7565 levél
Válasz 04.03.02. 19:12 #37
hriszto
thx
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
3127 levél
Válasz 04.03.02. 18:34 #36
Blade Runner
Kalandozzál el északra délre és keletre. Amikor nyugaton kalandozol mentsd el a játékot gyakran, mert könnyű kimenni a térképről, akkor meg konyec filma. A németek már a véglegessel játszanak és sírnak a gyönyörűségtől a hivatalos honlapon.
Blade
6926 levél
Válasz 04.03.02. 16:09 #35
Death man
Nekem 4-5 után kiirta hogy cumiztam mer ennyi volt szépvolt jóvolt.
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
3127 levél
Válasz 04.03.02. 14:07 #34
Blade Runner
Szerintem a játék elég hsszú életű lesz, főleg a multi részt is figyelembe véve, így nem lesz gond akár 1-2 év múlva sem beszerezni (ráadásul olcsóbban!). A felvételihez meg sok sikert!
Blade
7565 levél
Válasz 04.03.01. 21:51 #33
hriszto
számomra a sacred tesztelése eléggé sok dologtól függ
vegyenek fel veszprémbe
vegyem fel a diákhitelt
vegyek 1 gépet
szerezzem meg a játékot

hát ez így annyira nem is sok
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
3127 levél
Válasz 04.03.01. 11:34 #32
Blade Runner
Csak két küldetést nem lehet megcsinálkni, a demoban, a többit igen. Összesen 13 küldetés van és azonkívül is lehet találni eldugott dungeon-okat.
Blade
562 levél
Válasz 04.02.29. 00:04 #31
Salafat
Má asszem megcsináltam az összes küldit, szal várom a fullt nagyon jónak ígérkezik.
Far Cry ruleZzzZZz :-)
3127 levél
Válasz 04.02.29. 00:00 #30
Blade Runner
Ilyen a demo vége. A demonak akor van vége, ha nyugaton kisétálsz a demo területről. A többi részen nyugodtan kalandozhatsz, nem tudsz lemenni a térképről.
Blade
562 levél
Válasz 04.02.28. 20:51 #29
Salafat
Na a "nem" szócska kihúzva, csak itten idegesít a nép.
Far Cry ruleZzzZZz :-)
562 levél
Válasz 04.02.28. 20:50 #28
Salafat
Nekem nagyon bejött, komolyan mondom, rég nem élveztem ennyire szerepjátékot.
De csak nekem van ilyen, hogy elvállalom a sokadik küldetést megyek a cél felé elsötétül a képernyő és visszamegy a főmenübe.
Ez hiba vagy ilyen a demo vége?
Far Cry ruleZzzZZz :-)
3127 levél
Válasz 04.02.28. 14:40 #27
Blade Runner
Jövő csütörtökön már lehet letölteni a Beyond Div demóját is! Arra azért figyeljetek, hogy ugyan azt a technológiát használja mind két cég, azaz 2D háttér és 3D animált karakterek.
Blade
3127 levél
Válasz 04.02.26. 21:05 #26
Blade Runner
A Div Div végleges verziója még nagyobb, cirka 2 GB. Az új Beyond Div demo hamnarosan elkészül, és sokkal kisebb lesz, kb 150MB. Azt is nagyon várom ám!
Blade
6926 levél
Válasz 04.02.26. 18:53 #25
Death man
Leszedtem és egyenlőre keveslem az ellenfeleket
meg most vmi birkát keresek
! ! ! DE OTT NEM VOLTAK NŐK ! ! !
2386 levél
Válasz 04.02.26. 18:47 #24
SShark
Ha roppant mód örülsz és nagyon el akarsz szomorodi akkor azt a csöpp kis 402,9 MB-os demócskát le tudod szedni innen:
http://www.fileplanet.com/files/80000/87654.shtml

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.