Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» UFO: Aftermath (Előzetes)

4695 levél
Válasz 03.06.13. 11:15 #20
szedrencs
Képzeld, pont megvan az Incubation, de sajna kiegészítő nélkül, ha köll, kölcsönadom. Nyitottam 1ébként róla itt egy topicot, de úgy elsüllyedt, hogy csak na.

Olyan mint a Gorky17, csak full 3d-s, de a hangulata nagyon hasonló. Ahogy "beharcolod" magad (aztán meg ki), egyre több, nagyobb, szívósabb dög jön, a töltény meg úgy fogy, mintha égetnék, nsgyon durva érzés, mikor kb. az 50 primkó mutáns idegent nyírja ki a csapatod rendezett visszavonulás keretében, és egyszer csak mindenkinek kifogy a tölténye, a dögök meg egyre csak jönnek a csatornából, mert a csőbombás emberedet, aki felrobbanthatná az entry pointokat szétcincálta egy Scay-ger a pálya elején.

A legszebb, amikor rakétavetővel belelőssz egy 9 fős alien csoportosulásba, és csak úgy repkednek a végtagok. Bár nekem a kedvenceim akkor is a jetpackes, lángszórós jump-trooperek voltak, főleg hot-seat játékban, haverom ellen.

Egyébként a játék kb. 96-os, és a Battle Isle univerzum egyik koloniáján játszódik, ahol a kolonistákat a helyi élőlényektől elválasztó energiapajzs meghibásodik, és egy egyszerű kikerülő vírus következtésben az "őslakosok" vérszomjas állatokká válnak. Az egész sztori még meg van fűszerezve egy politikai álmokat dédelgető felettessel, aki nem engedi evakuálni a kolóniát, parancsmegtagadással, és a végére kikészülő főhőssel, és szépen fejlődő karakterekkel. (A pontokból különféle skillek vehetők, amik kellenek a fegyverek kezeléséhez.)

Valami kurva jó a hangulata. Annyira nyomasztó, mint a Myth sorozat első darabjának. Ha játszol, benned van az a "esélyünk nincs. lemészárolnak, mert iszonyat túlerőben vannak" feeling. Főleg hard fokozaton. Ott már a 3. pálya körül komoly nehézségekkel találkozik a játékos.

10960 levél
Válasz 03.06.13. 08:18 #19
Lacko
nekem még az volt nagy élmény az UFO-val, hogy általában úgy játszottuk, hogy ott ült az öcsém is és közben löktük a poénokat, meg persze ha nagyon befostam, akkor átvette ő az irányítást.

A kedvenc hozzászólásunk akkor volt, amikor meghalt valamelyik emberünk a pályán: senki sem pótolhatatlan... Ilyenkor vettünk egy új embert.

Amúgy pont a lesérülések és pihenések miatt érdemes volt nem egy garnitúra embert venni, hanem többet, hogy váltóműszakban hentelhessenek. Ja és ha betörtek a gonoszok a bázisra, akkor igen 2ü3 műszaknyi zsoldossal találkoztak... hehehe
2774 levél
Válasz 03.06.13. 07:56 #18
Martin bátyó
eh én csak incubatiojnnal nyomultam söt annak is csak a demojával mert mire meg tudtam volna szerezni már nem árulták
hát beszoptam viszont sztem valami hasonlo hangulata lehet meg a gorky-t vittem végig bár az megadott számu egységel volt de az is tetszett.
2150 levél
Válasz 03.06.12. 22:02 #17
darkforce
Én azon különleges emberek közé tartozom, akiknek csak az 2. és a 3. részt volt szerencséjük kipróbálni.
Tény,hogy a 2. résztől néha szarra fostam magam, mindig féltem megtámadni a bázisát az ellenfélnek és mindig közel vonultattam egymáshoz az embereimet, mert azok a zombicsináló nemtudommik eléggé rémisztőek voltak, de mégis valahoyg a 3. részt tartottam a legjobbnak. Főleg az tetszett benne, hogy nem a pontossági lövéseken volt a hangsúly, hanem az ellenfelek tényleg gyorsak voltak és erősek, néha az egész pályát le kellett amortizálni, hogy kiszedjek egy egy repülő dögöt, ami mellesleg megsebesítette 3 emberemet. Szóval ez nekem nagyon bejött, nehezebb küldetésen egy nagyobb csata után 3-napig kellett volna pihentetni az embereidet annyira lesérültek, de nem lehetett mert már jött a következő támadás.
De a legjobban az tetszett, hogy vihettél 20 embert is és hiába vonultattad őket csatasorba a legjobb fegyverekkel, egy nagyobb csata után nehezebb fokozaton mindig meghalt valaki, pedig elég keményen küzdöttek. De legalább a falakon kivül vagy 30 idegent is kibeleztem.

Nahh mind1, csak ennyit akartam mondani =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
903 levél
Válasz 03.06.12. 16:17 #16
savanyu
Jajj..., én a repülő páncélt hogy bírtam! Mweg a lézerfegyvereket... Egyszer a szemét UFO-k Budapesten mészároltak, hát kiirtottam őket...
De nekem az UFO levadászós rész és a Na nézzük, mi jöhet jól nekünk innen rész tetszett...
Dugjunk pulykákat a homérumba!
10960 levél
Válasz 03.06.12. 14:06 #15
Lacko
Tudod, ebben nem én, hanem Epamondias meg Aruns a nagy spíler, őket kéne megkeresned a fórumban.
4695 levél
Válasz 03.06.12. 13:59 #14
szedrencs
Kicsit olyan lesz mint a JA2.

Ja, Lackó, jut eszembe, kéne egy kis infó magyar gyalogsági fegyverekről, hátha rá tudjuk venni őket, hogy berakják a játékba.

Ami érdekelne:
Solothum géppuska, meg valamelyik híres pisztoly. Az M43-ra most próbálom őket rávenni a fórumokban.
4695 levél
Válasz 03.06.12. 13:55 #13
szedrencs
Körökre osztott.

Itt vannak még képek:

www.nival.com /valahol
10960 levél
Válasz 03.06.12. 13:46 #12
Lacko
És ez körökre osztott, action pointos vagy olyan, mint a commandos? Ez utóbbi nekem nem jött be...
4695 levél
Válasz 03.06.12. 13:35 #11
szedrencs
Lackó, akkor neked fejlesztik a Silent Storm-ot

Pillants csak ide:
http://www.silest.ru/gallery/

és ami a legjobb:
végre lehet az axisokkal is irtani a katonák hadát

ami nagyon nem jó:
a végén előjönnek ilyen "secret weapons"-os részek, ami ugye nem túl történelemhű. (Nem egy CM

Nézd meg a képeket, istencsászár lesz, és van benne szétcsiszhető dinamikus environment, és lesznek benne magyar játszható szereplők!!! Sőt asszem magyar puskák is. (Manninger talán? Vagy mi a neve?
5397 levél
Válasz 03.06.12. 13:23 #10
Morello
A SaW azért tényleg nagyon gyengus volt. Akkor jött ki asszem, mint a Commandos 1, és olyan grafikája volt mint az 1-es X-Comnak!

Az ötleg tényleg nem lenne rossz, de kérdéses hogy II. vh-s témában ezt hatékonyan lehet-e megvalósítani
10960 levél
Válasz 03.06.12. 12:54 #9
Lacko
Csak azon borongtam akkoriban sokat, hogy miért nem készítenek ebben a stílusban II. világháborús játékot (akkoriban - ha emlékzetek - nem voltak II. VH-s játékok a Panzer Generalon kívül). És sokat kellett várnom, mire a SSI elkészíttette a Soldiers at War-t, ami széntén frenetikus játék volt. Sajnos semmilyen sikert nem aratott, ezért aztán soha nem lett folytatása vagy kiegészítő lemeze...
Illetve nemrég kiadtak egy hasonlót Squad Leader néven, ami még az elöbbinél is nagyobb bukás lett és tényleg nem volt annyira jó.

Persze egy II. VH-s ilyenben nem volt meg az a feeling, hogy fegyvereket fejleszthetsz ki (de ebben is volt fegyverlopás a hulláktól, ami igen hasznos is volt), illetve nem volt benne a bázis építős rész sem, pedig az UFO hangulathoz minden együtt kellett. Ettől volt ANNYIRA JÓ!
4695 levél
Válasz 03.06.12. 11:49 #8
szedrencs
LOLLER, akkor nem csak én paráztam a zombicsináló alientől.

A legjobb móka szerintem az volt, amik PSI kontrollt alkalmaztál a Sectoidokon, és ott irtattad őket egymással, hogy ők végezzék el a piszkos munkát. Annál nagyobb fun nem volt szerintem.

Na jó, talán az, amikor a "húsdaráló" 4 lábú szörny megcsócsálta a civileket. Tényleg jó kis parás game volt.
5397 levél
Válasz 03.06.12. 11:19 #7
Morello
A zombicsináló tényleg állat!!

Meg az a lény is, amelyik ilyen narancssárga színű kámzsában van, és ha lelövöd, akkor eltűnik a lény és csak a kámzsája marad meg.
És el tudja bájolni az embereidet, és ők is ufo-vá válnak. Brrrr
10960 levél
Válasz 03.06.12. 11:17 #6
Lacko
A bevethető emberek száma attól függött, hogy melyik repcsivel vitted oda őket. Ha befért 16 akkor annyit is vihettél, de az elején nem volt ekkora szállítóhajód.

Attól a borzalmas zombicsinálótól NAGYON FÉLTEM!!!! Hihetetlenűl térdigfostam a gatyám. Volt olyan pálya, amit a félelem és a stressz miatt nem mertem megcsinálni, hanem átadtam az öcsémnek, hogy fejezze be. Főleg ha UFO bázist támadtam meg, mert annak voltak azok a részei, amik irtó sötétek voltak és vörös növények lüktettek benne. Na ha innen kijött egy ilyen zombicsináló és kiszaladtam a szobából.

A legjobb játék volt.
5397 levél
Válasz 03.06.12. 11:17 #5
Morello
Nem használok lassítóprogit, így is kiírja hogy nincs elég memória

A hang: nemtom, valahogy beállítottam és megy. Ócska ciripelés meg prüttyögés, de azért jó
4695 levél
Válasz 03.06.12. 11:10 #4
szedrencs
Jujj, egyik kedvenc játékom volt, bár nagyon bugos volt annak ellenére, hogy a Microprose adta ki.

Mekkora game volt, de az Enemy Unknown-ban nem kb. 16 embert lehetett egyszerre akcióba vinni.

Emlékeztek arra a szörnyre, amely ha megharapta az embereid, akkor zombikká váltak, és ha lelőtted őket, akkor "alienesen" kibújt belőlük mégegy ilyen dög? Mennyire para volt, ennyire jól eltalált ellenséget még egyik játékban sem láttam.

@Morello: milyen lassítóprogit használsz, és hogy állítod be a hangját, hogy működjön?

Bázisépítés tényleg tök jó volt az egyben. Mondjuk itt az új részben van egy logikai bukkanó, mivel az egyben a kormányok adták a zsetont a bázisépítésre, de az Aftermath története szerint a föld lakosságának nagy részét már elpusztították a földönkívűliek. (Legalábbis így magyará_sztaki Árpi.

Jó kis game lesz, az bissssztos, és szép is lesz, az E3 videóból ítélve. Egyébként tudátok, hogy az UFO:EU-t (Enemy Unknown ) ugyanazok a srácok csinálták, akik a pc-s Laser Squad-ot követték el 2 évvel korábban, csak azt senki sem ismeri sajna.
5397 levél
Válasz 03.06.12. 10:48 #3
Morello
Na de Gerry kartács!!

Az X-Com első része nem UFO Defense volt, hanem UFO: Enemy Unknown! (ezt azért tudom, mert még most is fent van a gépemen, néha játszogatom vele )

Egyébként ki a bú az a Betty a csúnya lány? Valami PR-es?
2774 levél
Válasz 03.06.12. 08:15 #2
Martin bátyó
hát várni én isvárom csak éppen ez nem a többi rész folytatása lesz csak egy hasonszörü játék.
Valamelyik gamer ujságban volt ugyanis a készitökkel egy interju és abban kijelentették hogy a cim is csak azért ufo hogy valamit örizzen a régi szép idökböl

De nem folytatást csinálnak hanem egy különállo játékot éppen ezért ilyen elvárásokat nem lehet felépíteni mivel "elvileg" nem lesz közük egymáshoz.
253 levél
Válasz 03.06.12. 08:01 #1
Detto
Ufo, Ufo 2: Nagyon jó játék volt anno. Ha a grafikát átültettnék a mostani szinvonalra akkor manapság is igen nagy játékos tábort tudna a háta mögött.

Ezért nekem igen magasak az elvárásaim a játékkal szemben.


Ez viszont számomra igen csak negatívum:
"Míg az alapjátékban a bázisépítés igencsak sok időt vett igénybe, a folytatásban már nem kell mikro, sőt még makroszinten sem beleásnunk magunkat ebbe: csupán azt kell eldöntenünk, hogy katonai, kutató, avagy gyártó funkciót szánunk az adott telepnek."

Nekem ugyanis igen csak tetszett, az hogy amikor az idegenek betámadtak a bázísaimra , akkor mindeggyik másképpen nézett ki. A fentiek miatt ennek vége. Egyenbázisok lesznek.

Ennek ellenére nagyon várom.
Detto, the light player :)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.