Fórum » Beszélgetés a játékokról
Ki mivel játszik mostanában?
Tegnap éjfélkor Steam szerver restartok miatt újra be kellett lépni és kb 10 perc után már visszaengedett.
Meccsekről elvétve (10 óránként talán 1x) dob ki, de a java nálam solo volt ez tény.
Lényeg, hogy egyáltalán nem olyan kezelhetetlen a dolog, ahogy a sápítozók beállítják, és amit rühellek az az, hogy a leghangoskodóbbak úgy pontozgatják lefelé a játékot, hogy közben gyakorlatilag csorog a nyáluk, hogy mikor tudnak ismét nekiülni játszani vele.
Szerverkapacitási gondok miatt nem érdemel 68%-os tetszési indexet ez a játék,mert egyébként meg nagyon jól össze van rakva, és egyszerre kapsz Starship Troopers-t és Terminátort a két háborús fronton.
A hangok meg a zene basszus, libabőr... ha van egy jó füles vagy házimozi, itt az intróban amikor felrakja a sisakot és átvált lüéső hangszórókra.. chef's kiss :
https://youtu.be/S9STizATKjE?t=33
Persze közben már fel is lett használva egy kis mémeskedéshez:
https://www.reddit.com/r/Helldivers/comments/1avg3z5/what_are_you_doing/
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Man literally too angry to die
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
My father was brutally murdered last week, and it's only now that I can look back and laugh.
Respect is not given. It's taken.
My father was brutally murdered last week, and it's only now that I can look back and laugh.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
Azt vettem észre egyébként, hogy már melóhelyen is úgy ülök sokszor, hogy a háttámlának nem dőlök neki, hanem alapból kihúzom a hátam, nagyjából egyenes tartással. (Nagyjából, mert azért csodát ez a laszti sem tud tenni... )
Endure. In enduring, grow strong.
Erre csak az egyik kedvenc SW jelenetemmel reagálnék
Én talán ahhoz hasonlítanám ezt az érzést, mint amikor letekerik az emberek a zenét parkoláshoz. Egyszerűen ha nem normálisan székben ülök, "nem érzem" a játékokat.
Én amúgy állítható asztalt tervezek majd, hogy tudjak állva is dolgozni/játszani.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Endure. In enduring, grow strong.
Már tolom egy ideje, 79. szintű vagyok jelenleg, Siofra Aqueduct elején járok. Az elején ugyan furcsállottam benne dolgokat (pl. site of grace aktiválására újraéledő ellenfelek - bár erre, mint idővel rájöttem, végül is van logikus magyarázat a játékban/a történet szerint), de a harcrendszere és a világ hangulata az első pillanattól megfogott. (Mondjuk ahhoz képest, hogy mennyire a legapróbb részletekig össze van rakva a világ, a háttérmitológia, a felderítendő rejtélyek/kibogozandó sztori, a látvánnyal és úgy mindennel mennyire zseniálisan, szerves egésszé építették ezt össze, borzasztó szarul kezeli a játék a questeket, és sokszor konkrétan értelmetlennek tűnő zagyválásokból kellene összerakni, hogy akkor most ki mit akar, esetleg ha azt megcsináltam, akkor mégis hol találkozzunk legközelebb stb.)
Mostanra a játék teljesen beszippantott, és már eljutottam oda, hogy igyekszem a summon ash-ek nélkül megoldani a komolyabb ellenfeleket/bossokat. (Igaz, eddig is csak egy alig fejlesztett demihuman bandát hívtam be, ha volt rá lehetőség.)
Egyébként dual-karmos (hookclaws) figurát viszek, mert bejött a stílusa (gyors, agresszív, véreztet), bár a csekély ütőtávja miatt bele kell másznom vele az ellenfelek képébe, és agresszíven kell osztani vele az áldást (odafigyelve, hogy időben guruljak/ugorjak odébb, mert persze itt pillanatok alatt bedarálják az embert, ha diablós stílusban próbálja nyomni). Ha valakit nem hat meg a pierce damage, akkor még mindig egy nightrider's flailt kapok kézbe tartalék fegyverként. A varázslatokat hanyagolom (igaz, a faith, int értékeim amúgy is a béka segge alatt (10-es érték alatt) vannak, mert azokkal nem törődöm).
Offline játszom, mert nem vagyok kíváncsi a "szellem-játékosokra", sem az üzeneteikre (magam fedeznék fel mindent), és az sem hiányzik a játékélményhez, hogy váratlanul rám invadeljenek.
A neten néha bújok térképeket (hogy lássam, kimaradt-e valami adott területen), de a szörnyekre/bossokra "vakon" megyek rá, nem nézek róluk előzetesen leírásokat.
Az ER jó kapudrognak tűnik a többi soulslike játék felé, úgyhogy egy közelmúltbeli steam akcióban be is húztam már a DS1-et és DS3-at. (A Nioh 1complete editiont pedig még az ER-rel egyidőben.)
A kontrollerrel pedig annyira megbarátkoztam már, hogy félek, lassan Peace 2.0 lesz belőlem, és nem is akarok már mást (amit nem muszáj) egér/billentyűzettel nyomni...
Endure. In enduring, grow strong.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Másodsorban meg az, hogy a megjelenés óta már 150+ órám van a Like a Dragon: Infinite Wealth-ben és még nem látom hol a vége. Eszméletlen jó lett az a játék
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Lvl 32 ( 'Death captain' ) vagyok, összes fegyver, gadget feloldva.Matchmaking problémák megkerülhetőek, de én nagyrészt soloban toltam. Nyugodtan bele lehet vágni.
A 9-es nehézség (helldive) is leszólózható ha ügyes vagy, mert nem hpval manipuláltak, hanem nagy rakás egyre nagyobb és páncélozottabb ellen jön amiket prioritizálni kell megfelelően.
Darktide játékosok közül sokan mentek át amíg várják az új tartalmat. Ami visszatartott
Man literally too angry to die
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
Ezért kíváncsiságból most újrapróbáltam a Tempest Rising tavaly kiadott demóját, és a kettő közül mégis ezt várom jobban. Mert bár az egységek útkeresése elég gyenge (még?), és a C&C-k játékstílusa is távolabb áll tőlem, mégis százszor hangulatosabb az összkép, jobb ránézni és érdekesnek tűnik a sztori is. Láthatóan nem fogják elhanyagolni a single részt. Remélem, az Embracer-féle leépítés-hullám (ami a 3D Realmset is elérte) nem fogja magával rántani a projektet.
„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
A fő szabály, hogy a social link fejlesztésénél mindig legyen megfelelő arcana. Csapat, történet úgy láttam minden epizódnál elég jó, a gameplaybe bele kell rázódni. A fő nehézség az anime setting, ha valakinek ez abszolút idegen akkor sajnos nem fog menni.
Hades
Lefordítva. Elején tetszett az ötlet, zsinórban x. ugyanott helyen halál után kicsit már frusztrált viszont ezeken átlendülni mindig jó volt. Utána 20 körültől folyamatosan húzott fel, számokban nincs fejlődés, én hibám/random bulsit miatt bukott fél órák fárasztottak rendesen. 33. próbára sikerült lenyomni a sztorit rendesen, utána a maradék sztori grindra már benyomtam a god modeot. Előbb is lehetett volna, a bónusz védelmet sokszor meg se lehetett érezni. Egyszeri, felejtős, a 2. részbe előbb beleugrom majd.
Persona 4 Golden
Idő+alapból csúnya grafika miatt nehezen emésztette a szemem. Nem is igazán éreztem rá a különböző rendszerekre. Aztán végre megértettem. JoJo (konkrétan part4)+Scooby Doo, (ó!) life/dating sim vonalon anime tropes: the game (óóó!). Mindent lehámozva valószínűleg csak függőség alakult ki, de leszarom, iszonyat jól esik most ez a nap management. Cast szeretnivaló, történet érdekes, dungeon(jrpg) része annyira nem adja, de babaeasy nehézségnek köszönhetően egyáltalán nem állja útját az élménynek.
Tegnap Persona 5 is bemászott a kosárba, de kénytelen lesz várni. Messze van még a vége és talán még egy ng+ kört is mennem "kell" majd előtte.
Ez valami kurva jó! Az első nem fogott meg, untam, szenvedtem, de ez valahogy betalált. Király a gameplay, szépek a mapok, jók a szinkronok, a sztorit nem tudom értékelni, mert csak sejtem, hogy mit történik , szóval minden szempontból tetszik.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻┻
My father was brutally murdered last week, and it's only now that I can look back and laugh.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
For those who also play it often here is my personal advice if you want to improve your experience with this professional team will be right there to give you a hand!.
My father was brutally murdered last week, and it's only now that I can look back and laugh.
Respect is not given. It's taken.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Változatos pályák várnak a Commandos: Originsban
- 2. Spárta is benne lesz a Titan Quest II-ben
- 3. Jön a Ready Player Two filmadaptációja
- 4. Pacific Drive teszt – Festői apokalipszis
- 5. SpellForce: Conquest of Eo + Demon Scourge DLC teszt
Legfrissebb fórumtémák
- 17:07
- Helyzetjelentés [156865]
- 16:03
- Warhammer 40,000: Darktide [198]
- 01:25
- Fél perc sugárkövetés a Star Wars Outlawsból [hozzászólások] [2]
- 22:00
- HELLDIVERS 2 [105]
- 13:25
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43592]
- 09:01
- Pénzügyek - Hitelek, Befektetések, Tőzsde [92]
- 11:50
- Filmsarok - mit láttál mostanában? [43336]
- 22:43
- Jön a Ready Player Two filmadaptációja [hozzászólások] [1]
- 17:09
- Legendás EA-játékokkal bővült a Steam [hozzászólások] [8]
- 08:02
- Warhammer 40,000 [291]