Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Ki mivel játszik mostanában?

3116 levél
Válasz 16.08.03. 10:57 #5985
Sucee
Most csak random jutott eszembe, nálad minden oké Dragon Age Keepben? Nekem eltűntek a hőseim, és nem is tudom újracsinálni azt a betöltős sync dolgot, új karaktereket meg már alapban nem lehet beszinkronizálni oda. Tudom, lényegében kb. annyin változtat, hogy milyen keresztnevet kapnak a karakterek, de hát na, kapják már be.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8700 levél
Válasz 16.08.03. 10:42 #5984
davkar9
Nem kell szépíteni, az első harcrendszere, főleg a másik kettő után borzalmas. Ilyen szempontból a 3 a nyerő, sokkal mozgékonyabbak vagyunk, jobb a fedezékhasználat, képességeket is jobban lehet ívelni. Még az az idétlen omniblade is tűrhető. Infiltratorral játszottam, így azért lazábban mentek a harcok. Viszont nagy hiba volt a lőszerre váltás (tudom, nem lőszer), sokkal élvezhetőbb a lehűléses rendszer, ráadásul még a tech képességeik is hasznosak voltak. Pisztolyos gyorstüzeléssel is szépen lehetett haladni, későbbiekben meg oszd be azt a 24 töltényt a magnummal.

Renegade-paragon: felőlem maradhat a kék-piros, de változtassák meg diplomacy és actionre. Szóval kb annyi legyen az egész, mint az egeres megszakítások. Lehetne jól árnyalni is, 3 glóriás szuperhérosz, aki akkor azért tud durva is lennie, ha kell vagy sunyi szemétláda, aki mesterien manipulálja az embereket és a fegyver elsütése nélkül dönt meg birodalmakat/old meg konfliktusokat. Az a baj ezzel a mostani rendszerrel, hogy sokszor kinyírja a rólpléjt. A bioware default ugye a fullparagon így aztán nem nagyon van hely másnak. Liarát is leordítottam az első részben, öleléssel fogadott. Tali nem kapott adatokat. "Értem, de nagy fasz vagy.. Maradok a végéig aztán csá.". A 2-ben: "bárcsak itt lenne Shep." Történetet már nem tudnak írni a bionál, viszont a karakterekben többnyire nagyon profik. Nincs is kedve az embernek nem öribaris módon foglalkozni velük, de így végletes végigjátszásoknál azért előjöttek ezek a hibák.

DAI-nál valamilyen szintű fejlődés azért volt már, rohadék kanárimmal pl az alsóválaszos hozzáállással egy viszonylag egész "jó" (stabil, biztonságos) világ alakult ki a végére. Igazából az lenne a legjobb, ha a TT féle xy will remember that rendszert vennék át (na nem mintha náluk lenne ezeknek jelentősége...). Ez kombinálva az ő karaktereikkel megreformálhatná ezt az idejétmúlt morál és pont alapú approval rendszert.

Andromédával kapcsolatban én kezdem elveszíteni a hitemet. Ha gamescomon se lesz gameplay demó, de minimum egy normális trailer, akkor lehet ásni a gödröt neki. Hónap végi BSN megszűnés is rohadt gyanús, bár a hivatalos magyarázat erre az, hogy twitteren és a többi közösségi faszságon jobban lehet majd kommunikálni a rajongókkal (akik nagyon fontosak, érdekel a véleményük!), mint a saját fórumokon.
Simple. Eternal. Beige.
10293 levél
Válasz 16.08.02. 22:03 #5983
MattMatthew
Na, ma elértem a 46k pontot. 20 ezer felé elkezdtem körözni és magamon menni, mert máshogy a fordulékony apróbbak bevágnak elém és vége. Így viszont már kicsit uncsi lett, csak tágítottam a kört és felszedegettem a néha belém ütközőket.
De legalább utána lementem a pálya szélére, merthogy mint kiderült van széle.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
32038 levél
Válasz 16.08.02. 20:30 #5982
Creativ3Form
Batman - The Telltale Series

45 perc játék után elégedetten léptem ki a vacsi szünetre.
Azt kaptam, amit vártam. Már rögtön az elején vagy egy izgi akció, amit egy lassabb, de a a viszályok egy részét már előrevetítő szakasz követ. Ami pozitívum, hogy a történet nem egy már ismert eseményt dolgoz fel, hanem új, a képregényektől önálló sztorit fog elmesélni, ráadásul Batmanunk ténykedése még nagyon az elején jár tekintve, hogy az emberek még nem bíznak benne annyira, félnek, és a mítosz kategóriába sorolják. Nagy valószínűséggel tehát teljesen rajtunk múlik majd, hogy az 5. fejezet végére a város mit gondol majd rólunk. De ez igaz lesz Bruce Wayn megítélésével kapcsolatban is és magamat ismervén már látom, hogy nem fogom tudni minden helyzetben megőrizni Bruceval a gazdag jófiú sármot.
Szóval eddig elégedett vagyok, az viszont kijelenthető, hogy aki eddig nem szerette a Telltale játékokat, az nem ezzel a projecttel fogja megkedvelni őket. Így csak azoknak ajánlom, aki játszott már a srácok korábbi munkáival (The Walking Dead Season 1-2, Back to the Future The Video Game, The Wolf Among Us), vagy a hasonló stílusú Life is Strange remekművel. A többieknek elég lesz egy youtube végignézés.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3116 levél
Válasz 16.08.01. 17:08 #5981
Sucee
Ha az első részt a második harcrendszerével végigjátszhatnám, valószínűleg én is azt tenném első helyre, de nekem ME1 rendszere nagyon... "szögletes". Vannak persze gondok a 2-ben is (most játszottam nyáron újra az egészet, meglepően sok buggal találkoztam), de egy magasabb nehézségen baromi élvezetes a harc, hogy valóban okosan kell használni a fedezékeket, meg persze a fegyvereket és képességeket az ellenfelek védelmétől függően. Az első részben elég hamar (importált karakterrel egyből ) "nyomvatartott W + bal egérgomb gépkarabéllyal" a legjobb taktika. Biotika menő volt, de nem használtam túl gyakran, lényegében csak hosszabbá tette a harcokat.

Renegade-paragon kapcsán: sokkal jobban tetszik a Dragon Age rendszere, ahol vannak döntéseid (sokszor persze könnyen érezhető, hogy mi lenne a jófiú, és mi a rossz), de nincs semmiféle csík, ami ezeket tükrözné. Mivel ME-ben sok beszélgetésnél - és ezek kapcsán küldetések megoldásánál - fontos, hogy magas legyen az érték, sokszor csak a plusz pontokért vagyok túl kedves. Andromeda kapcsán viszont mintha azt mondták volna, hogy nem kapjuk vissza ezt a rendszert, so fingers crossed.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8700 levél
Válasz 16.08.01. 09:25 #5980
davkar9
+1! Nemrég újráztam a trilógiát renegade sheppel (nem megy ez a biowarenek, inkább bunkónak kéne hívni a pirosat). A 2 vége még mindig nagyon adja! Rájöttem, hogy a legjobb rész mégis csak az első rész, de a felépítése miatt ez a küldi ott van a trilógia topx pillanatai között. Igazából a 3-nak is ez tett be, a SM alapján lőttem be az elvárásokat aztán az a sok fejlesztés meg egység csak a ponthatár miatt kellett.
Simple. Eternal. Beige.
3116 levél
Válasz 16.07.31. 22:51 #5979
Sucee
Szerintem megöli a végjáték hangulatát, ha mindezt előre tudod.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
32038 levél
Válasz 16.07.31. 22:49 #5978
Creativ3Form
SPOILER
Elvileg ahogy visszaérkeztek a börtön felrobbantásáról, jön a jelenet, ahol Jack és Miranda vitáznak és neked szétválasztanod őket. Ezt három féle képen teheted meg, Miranda mellé állsz, de ezzel bukod Jack lojalitását. Jack mellé állsz, de akkor Mirandat bukod. Ha egyikük oldalára se állsz, akkor fújni fognak rád egy kicsit, de mindkettő lojáis marad. A Samara dolog viszont sajnálatos, viszont ez még nem jelenti 100%-ra, hogy akkor ő megfog halni az uccsó nagy küldetésen. Csak nagyobb az esélye, hogyha mondjuk ráosztasz egy feladatot, akkor azt nem végzi el olyan intenzitással, mintha lojális lenne. Nekem mindegyik végigjátszásom során sikerült mindenkit lojálissá tenni, így abban nincs tapasztalatom milyen úgy nekivágni az öngyilkos küldinek, hogy valaki nem lojális.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
6510 levél
Válasz 16.07.31. 22:47 #5977
GustyX
Egy kis segítség, ha más nem, mire számíthatsz.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
12110 levél
Válasz 16.07.31. 22:44 #5976
Gobiakos
SPOILER
A küldetés Samara kapcsán megvolt, de elbuktam, lelépett a spiné. Jack-nek segítettem elpuszítani a börtönt, viszont a Miranda-s dologra nem emlékszem.
32038 levél
Válasz 16.07.31. 22:40 #5975
Creativ3Form
SPOILER
Jacknak segítettél elpusztítani azt a labor börtönt, ahonnan megszökött? És az utána lévő Jack VS Miranda vitában kinek az oldalára álltál? Mert ott semlegesnek kell maradnod ahhoz, hogy se Miranda, se Jack ne veszítse el a bizalmát irántad, és továbbra is lojális maradjon. Samara esetében pedig akkor éred el a lojalitást, ha segítesz neki megölni a lányát. Ha nem kaptál tőle ilyen küldetést, akkor nem lojális.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
12110 levél
Válasz 16.07.31. 22:36 #5974
Gobiakos
Samara és JAck esetében azt írja, hogy "átlagos". Ez mennyire rossz/nem jó? Mit hagyhattam ki?
32038 levél
Válasz 16.07.31. 22:15 #5973
Creativ3Form
Az hát. Naggggggggggggyon figyelj oda, hogy mikor kit hova küldesz, mert simán meghallhat bárki, ha rossz döntést hozol. Hiába kedveltél vagy szerettél meg valakit, ne a szivedre hallgass az utolsó küldetésnél, hanem a logikát helyezd előtérbe. Azaz legyél Spock. Ja, és remélem az összes társad lojális hozzád, mert megcsináltad az ezzel kapcsolatos küldetéseiket. Ez is számítani fog a tökéletes végkimenetelhez.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
12110 levél
Válasz 16.07.31. 22:06 #5972
Gobiakos
Pár napja újra felfedeztem magamnak a Mass Effect 2-t. Tegnap és ma beletettem cca 8-10 órát és azon kaptam magam, hogy az utolsó küldetésnél járok, már amennyiben az utolsó küldetés SPOILER
az Omega 4 relén való áthaladás a begyűjtőkhöz.
51938 levél
Válasz 16.07.29. 18:02 #5971
Barthezz
Jah és ami nagyon fontos, amennyiben érdekel a játék, a Steamen lévő 3 db videot véletlenül se nézd meg előzetesen, mert irdatlan nagy spoilerek vannak bennük. Hatalmas szerencsére én utólag néztem meg őket a középső játékmenet video kivételével (de az is spoileres, csak nem tűnt fel), mivel a másik 2 videot vélhetően utólag készítették a játékhoz és inkább azt a célt szolgálják, hogy megmagyarázzák vmennyire, amit láttál. A játékban nincsenek is benne, utólag ezért mindenképp célszerű megnézni őket, de a végigjátszás előtt semmiképp. Eleve a játék végén lenne a helyük, pl. a feloldható kb. 18 darab titkos virág megtalálásáért járó jutalomként.
51938 levél
Válasz 16.07.29. 17:46 #5970
Barthezz
Lehet nem te írtad akkor, ha nem emlékszel, akkor valószínűleg nem. De köszi, hogy nem feledkeztél meg rólam. Ha szeptemberig sem megy lejjebb az ára, akkor megveszem 20-ért, mert nem igazán fogom tovább kibírni sztem. Addig elvagyok a LEGO SW új részével, hétfőtől pedig úgyis megyünk nyaralni, szal most nem lenne rá időm.

Amúgy ha ennyire bejön az Inside, akkor érdemes egy próbát tenned a Monochroma c. játékkal (a blogomban a legfrissebb bejegyzés), most épp akciós augusztus 6-ig. Alapból 20 EUR lenne ez is, de most 10-ért elvihető és annyit viszont simán megér.
32038 levél
Válasz 16.07.29. 17:27 #5969
Creativ3Form
Írtam ilyet? Hm...lehet, nem emlékszem. Amúgy még mindig 19.99 euro, így annyiért vettem Steamon. Ha akciós lett volna, azt megírtam volna, mivel tudom, hogy nálad kb. a legjobban várt és érdekelt játék jelenleg.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
51938 levél
Válasz 16.07.29. 17:21 #5968
Barthezz
Le van akciózva vhol, vagy teljes áron vetted? Mintha talán te írtad volna, hogy 20 EUR-ot te is sokallasz érte és megvársz egy akciót, szóval ha találtál vhol ilyet, akkor pls ne restellj szólni.
737 levél
Válasz 16.07.29. 17:01 #5967
Gerő a nyerő
Stellaris
Kedden vettem meg és magával ragadott totálisa. erősen hajaz az általam imádott Imperium Galactica 2-re, megkörítve egy kis Civilization érzéssel. Nagyon szép a grafika is, a saját faj generálás saját sztorival... Hát valami eszméletlen jó. Még csak a tutorial részt gyűröm, de imádom. Szerencsére ez nem egy Division féle csalódás lesz!
Asus Z97P, i5-4690K, 2x4 GB Kingston Hyperx 1333Mhz, Asus Radeon R9 280X DirectCU II 3GB GDDR5
32038 levél
Válasz 16.07.29. 15:57 #5966
Creativ3Form
INSIDE

Na ez eddig így WOW! A fejlesztők előző játékától a LIMBO-tól én személy szerint nem voltam annyira elájulva, elég hamar unalmassá vált a cucc, és bár végigvittem, de olyan 20-25 perces szakaszoknál tovább sohasem tudtam vele egyszerre tolni. Ez viszont kb. abbahagyhatatlan, 1 órát toltam vele és csak azért léptem ki, mert hamarosan megyünk vásárolni, és el kell készülnöm.
Köszi érte TheVR-os srácoknak, ugyan is alapjáraton nem nagyon érdekelt a game, de belenéztem az ő végigjátszásukba, és kb. a második videójuk felénél azt mondtam, hogy ez nekem kell.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
19091 levél
Válasz 16.07.26. 13:04 #5965
Peace
Igen SSD-re!!! 40 GB felett kicsivel!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
119 levél
Válasz 16.07.26. 12:52 #5964
sluq
Nekem 42 GB (fenn az összes patch, 16 ingyenes DLC, és a 2 kieg is).
Ha valamit, akkor a W3at mindenképp ajánlott SSDre telepíteni!
6510 levél
Válasz 16.07.26. 12:45 #5963
GustyX
Mindig volt más mivel lekötnöm magam és gondolom ebbe a játékba nem szabad csak fél órákra "belemerülni".

Most egyébként Windows 10. Nem rossz, de még szokni kell.

Amúgy a W3 mindennel együtt mennyi helyet foglal?
Ajánlott SSD-re tenni?
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
19091 levél
Válasz 16.07.26. 12:15 #5962
Peace
Helyes! Mocskos nagy élmény volt!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
5012 levél
Válasz 16.07.26. 11:00 #5961
Gump
Én most fejeztem be a BaW-t, ezzel együtt teljes a(z első) végigjátszás. 338 óra
19091 levél
Válasz 16.07.26. 07:27 #5960
Peace
The Witcher 3 még nem lett végigtolva???!!!!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6510 levél
Válasz 16.07.25. 23:22 #5959
GustyX
Semmi komoly:

Dead or Alive 5 - természetesen elsősorban a csöcsök miatt, bár a harcrendszere sem rossz.
The Crew - csak beléptem, aztán látom elérhető lesz a Mazda MX5 is és kihívásként szerepel az 1000km-es vezetés. Úgyis terveztem, hogy keletről nyugatra, vissza, keresztbe-kasul átszelem Amerikát, úgyhogy ez sem lesz cél nélkül
Injustice Gods Among Us - nem rossz. Itt van cloud save?

Végére érek az utóbbinak, aztán majd jöhet a Dragon Age Inquisition folytatás. Vagy Witcher 3? Ehhez több kedvem lenne, csak nem akarok félbemaradni az inkvizíció cselekményével. Bár közel-távol sem az fogott meg a játékban, mintsem a színekben gazdag, életben gazdag grafika, világ.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
2846 levél
Válasz 16.07.21. 19:55 #5958
Dilizs
Ok, akkor vegyél majd fel!


Egyébként nagyon ráfüggtem, addiktív game! Nem gondoltam volna, hogy ennyire megtetszik majd.
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
1365 levél
Válasz 16.07.21. 13:46 #5957
jawsika
Én tolom egy haverral, majd felveszlek, csak el ne felejtsem...
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
552 levél
Válasz 16.07.21. 12:03 #5956
Bomc.
8219 eddig a legtöbb
834 levél
Válasz 16.07.19. 10:58 #5955
quervo
Nem sok, 2500 körüli.
19091 levél
Válasz 16.07.19. 10:56 #5954
Peace
XCOM 2-t kezdtem újra az összes DLC-vel, és kegyetlenül élvezem!!! Az alapjáték is csúcs volt, de így még inkább adja a hangulat!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
552 levél
Válasz 16.07.19. 09:38 #5953
Bomc.
Mennyi a max pontod?
2846 levél
Válasz 16.07.16. 17:01 #5952
Dilizs
R6 Siege:

Ha valaki tolja még innen, vegyen fel barátnak uPlayen: D1L1ZS1984
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*8GB 1600Mhz CORSAIR Vengeance DDRIII
834 levél
Válasz 16.07.12. 22:42 #5951
quervo
Mi most ezt csapatjuk ugyanilyen célból bent:
ezt
1365 levél
Válasz 16.07.12. 22:09 #5950
jawsika
Szégyen, nem szégyen, Pokemon Go.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
10293 levél
Válasz 16.07.12. 21:51 #5949
MattMatthew
Könnyed, munka közbeni pár perces kikapcsolódásra van esetleg jó játék javaslatotok?
Race the sun, vagy Superhot jellegű, nem szintlépős, gyűjtögetős dolog, hanem kis kikapcsolódós, egyszerűcske kellene.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8700 levél
Válasz 16.07.09. 20:17 #5948
davkar9
Adtam egy újabb esélyt az Evolvenak a f2pre váltás alkalmából. Hát hiába na, a szart akárhogy formázhatják, az attól még szar marad. A szörny mindig nyer, a f2p a sok lófasz korlátozással pedig igazából p2w. Beadják a legbénább karaktereket, összedolgozással is 0 eredmény, két ütésből mindenkit elintéz a monszter. Az külön szép amikor fizetős erős szörnnyel jön a lvl10es illető, mert ugyebár a pve módot is ki kellett venniük...
Simple. Eternal. Beige.
2752 levél
Válasz 16.06.24. 19:43 #5947
Aryx
Alien: Isolation
Múltkor megleptem magamat utószülinapra egy Full HD-monitorral, így keresnem kellett hozzá egy olyan játékot, amivel teljessé tehetem az élményt. A "hardver" persze maradt a 2 éve vett Acer Aspire laptopom, az Isolation viszont olyan szépen, gyönyörűen hasít rajta mindent maxra és ultrára húzva, hogy alig hittem a szememnek. A játék látványvilága nagyon szép, a fények gyönyörűek, az összkép 1:1-ben az első Alien képi világát adja vissza. Már a loading képernyő (amin a Sevastopol űrállomást láthatjuk kívülről VHS-minőségben) is kellően megadta az alaphangot, a játék pedig maximálisan tiszteleg a film előtt.
Egyelőre az 5. pálya közepén járok, szobáról szobára a lény elől bujkálva. Néhol komolyan kedvem lenne csak úgy bolyongani, események és izgalmak nélkül felfedezni Sevastopolt (a falak, ajtók, szobák sokban emlékeztetnek a Nostromóra), de így is megteszi. Tetszik az a megoldás, hogy a lényen kívül androidok és túlélőcsapatok is keresztezik az utunkat (senkiben sem bízhatunk, úgy tűnik). A sztori kellően érdekes ahhoz, hogy fenntartsa a figyelmet, és a félelem-faktort is sikerült úgy belőniük, hogy egy-egy szívbaj után mindig legyen időnk kifújni magunkat (ha mást nem, hát egy szekrényben lapítva ). A mentési pontok (segélyhívó telefonok) kellően távol vannak egymástól ahhoz, hogy ne érezzük magunkat biztonságban.
Negatívumot egyelőre nem tudnék róla mondani, csak ha nagyon erőlködöm, let's see: nincs árnyékunk, tükörképünk (ez valamiért nem divat manapság). És bár az addig jó, hogy nem tudunk ugrani (ez nem az a műfaj), de az már kevésbé, hogy egy térdmagasságban lévő platformra sem tudunk fellépni. De ezek tényleg kukacoskodások, régi Alien-fanként nem tudom, hogy játék mikor ragadott magával ennyire utoljára, instant függőséget okozva. Remélem nem laposodik el idővel; azok az ajtók, ajtónyitás-hangok, monokróm CRT-monitorok, mozgásérzékelő, menekülés, rejtőzés, futás, Amanda áááá nagyon fasza.
"A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni."
51938 levél
Válasz 16.06.13. 11:00 #5946
Barthezz
Az alábbi szösszenetben elfelejtettem az egyik lényeget megemlíteni: A játék zenéjét az eredeti C&C-t és Red Alert-et is jegyző Frank Klepacky szerezte, így a jól ismert electro-rock-os beütésű zenék csendülnek fel itt is a háttérben. ^^

Már csak a filmbetétek és Kane hiányzik.
51938 levél
Válasz 16.06.13. 10:53 #5945
Barthezz
8-Bit Armies

Eddig nálam az év játéka! Sajnos nagyon kevés sajtófigyelmet kapott, itt a Dome-on is csak egy rövid hír volt róla a megjelenés előtt - ám ennek köszönhetően szereztem tudomást a játékról.

Nos, aki hozzám hasonlóan a C&C és Red Alert játékokon nőtt fel, annak ez kötelező darab, ugyanis a játék egy az egyben a régi Command & Conquer első része, Minecraft-os / Army Men-es minimál stílusú grafikával keresztezve. A fejlesztőcsapat a Petroglyph Studios, akik a régi Westwood-os fiúkból állnak, így az eredeti alkotócsapat tért vissza! Egyúttal C&C Rush is lehetne a játék neve, ugyanis a játékmenet elképesztő gyors, nincs semmi cécó, amivel vacakolni kellene, villámgyorsan felhúzható a teljes bázis és egy jelentős támadósereg, 10-15 perc alatt pedig meg is van egy-egy küldetés. Nincsenek fejlesztések, szintlépés, különleges képességek, csak és kizárólag az RTS alapok (bányássz, építs, gyárts egységeket, támadj), amik az eredeti C&C-t is jellemezték. A legutóbb általam játszott, kissé túlbonyolított - ám ettől még remekül sikerült - Act Of Aggression után kimondottan üdítő, hogy nem kell egyszerre 600 millió dologra figyelni.

Az eredetileg szereplő 1 játszható oldalt nemrég egy DLC-vel kettőre bővítették, amivel egy új kampány is érkezett, a két eddig így elérhető harcoló fél pedig egy az egyben a C&C GDI és NOD oldalai - némi csereberével néhány egység tekintetében a balansz érdekében.

Visszatért az épület-és egységgyártás menedzselését szolgáló jobb oldali sidebar, és az onnan azonnal elérhető repair és sell funkciók, valamint a primary termelő épületek kijelölésének lehetősége (több épület gyorsabban gyárt, de egyszerre csak egyből jönnek az egységek), a radar funkciója pedig annyit változott - mivel a minimap eleve adott -, hogy amolyan Total Annihilation módra felfedi a térképen az ellenséges egységeket. Minél több radart építünk, annál többet látunk.

Az elérhető épületek is ismerősek lehetnek: HQ, Power Plant, Refinery (Harvester-rel!), Barracks, Factory, Airport, Turret (többféle), Radar, Tech Center, Missile Silo, Satellite Uplink

Az egységek pedig szintén a jó öreg C&C-ből köszönnek vissza:
- gyalogosok: gépfegyveres, gránátos, rakétavetős, mérnök, sniper ééééés van Commando is C4-el! ^^ (őt nem lehet gyártani, csak kaphatjuk bizonyos küldetésekben)
- tankok: APC, gépfegyveres dzsip, Tank, Heavy Tank, Artillery éééés van Flame Tank és Stealth Tank is a NOD-nak megfeleltethető Guardian oldalon
- légi egységek: gépfegyvereses és rakétás helikopter, csapatszállító Chinnok két propellerrel
- szuperfegyverek: atomrakéta és ionágyú

Nos, kinek csordult össze a nyál a szájában nosztalgikus emlékekkel?

A játék egyébként nagyon élvezetes, a kampány 25 + 15 küldetésből áll, de elég gyorsan darálhatók. Minden küldetésen van egy alapfeladat és van két bónuszfeladat, melyek a régi RTS-ekhez hasonlóan nincsenek túlbonyolítva. Alapvetően az ellenfél valamely épületeinek (HQ, Tech Center, Missile Silo), vagy teljes bázisainak megsemmisítése a cél, de van, hogy egy crate-et kell megtalálni és felszedni, vagy x mennyiségű pénzt kell össze-harvestelni adott idő alatt. A bónusz feladatok a 3 csillagért pedig általában vmilyen korlát mellett (pl. ne építs légi egységet) az adott küldetés 10 vagy 15 perc alatti teljesítését jelentik, ami jól tükrözi a játékmenet gyorsaságát. Minden egyes feladat (alap és bónusz) után csillagokat kapunk, amikkel a következő küldetések kezdő épületei és egységei hizlalhatók fel, így az elismerésen kívül a későbbi játékmenetre is hatása van az összes feladat teljesítésének, ami így motiválttá teszi a játékost. A játék maga nem nehéz, bárki, aki játszott már valamelyik C&C RTS-sel, csukott szemmel is azonnal elboldogul benne, kihívást pedig az időre teljesítendő bónuszfeladatok jelentenek leginkább, ezekhez sokszor újra kell játszani az adott küldetést annak ismeretében, hogy már tudjuk, mi hol van a térképen.

A fejlesztők ígéretei szerint további játszható oldalak várhatók DLC-k formájában, mindegyik oldal saját kampánnyal fog érkezni. A következő játszható faj pedig a képek alapján nem más lesz, mint a WarCraft 1. részének orkjaira nagyon hasonlító kaszt. Szóval igazi RTS-nosztalgiabomba az egész játék! A gyors játékmenet miatt akár 20-30 percre is elővehető nyugodtan, nem igényel messze annyi játékidőt, mint egy átlagos RTS. Bár hozzáteszem, nagyon nehéz abbahagyni, mivel mindig előjön a "csak még egy küldetést megcsinálok" effektus.

A játék ára is baráti, Steam-en 15 EUR-ért beszerezhető, a DLC-ben hozzáadott Guardian oldal ingyenesen jár, míg a kampányukat is tartalmazó DLC 4 EUR-ba kerül.

Mindenkinek kötelező darab, aki szerette a C&C sorozatot!
6510 levél
Válasz 16.06.05. 21:45 #5944
GustyX
Battleborn: amennyire kedvelem, annyira az év csalódása is egyben. Pedig a potenciál megvolt benne, amit nem DLC-k formájában kellene továbbfejleszteni. Bár az ingyenes update-ek ígérete önmagában jól hangzik.

GTA Online: néha egy-két munka, kihívás, vagy csak úgy kocsikázgatás. És máris elment 1-1,5 óra.

Diablo 3: belenézek, egy-két rift/greater rift és sokadjára megállapítom, hogy kifulladt. Akkor miért is tolom? Gyűjtöm az alapanyagot, készülve az esetleges kiegészítőre

The Crew: csapok pár kört Amerikában, nyomatok pár feladatot, aztán ennyi.

Dragon Age Inquisiton: eldöntöttem, hogy most komolyan nekifogok,. Baromi látványos, hangulatos az egész a játék, de igazából a beszélgetésekhez, társak pesztrálásához nincs kedvem és a felfedezéshez való hangulatomaat kissé aláássa a gagyi minitérkép, meg a karakterosztályok.

Szívem szerint egy lineáris játékkal játszanék, amiben megyek előre, történnek az események, pályák vannak, amik előre meg vannak határozva és nem kell benne felesleges köröket futni felfedezés címszó alatt, de ilyen játék nincs most. Vagy nem érdekel valamiért (pl....) vagy valamiért nem tetszik (pl. Wolfenstein). Ami ebben a stílusban lesz, annak megjelenése még odébb van (pl. Dishonored 2).
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
51938 levél
Válasz 16.05.23. 11:26 #5943
Barthezz
Monochroma

Még csak az első chapteren vagyok túl a 4-ből, de a lenyűgöző a hangulata miatt annyira magába szippantott a játék, hogy már most értekeznék róla. Sokan leírták és elkönyvelték a Monochroma-t egy gyengébben sikerült Limbo-klónnak, az itteni Dome-os ismertető is eléggé kritikusan fogadta, ennek ellenére én baromi jól elszórakoztam eddig vele.

Gyorsan a valóban létező negatívumokról: A kontroller támogatás hiánya érthetetlen és valóban elég zavaró tud lenni sok helyen az irányítás, amit a legtöbben a játék fő hibájaként felróttak, de azért szó sincs arról, hogy emiatt a game játszhatatlanan lenne és állandóan elhaláloznánk. (Ilyenkor mondjuk a kb. 10 másodperces töltés szintén érthetetlen és az is, hogy mi foglal 4 GB-t a HDD-n egy ilyen játék esetében.)

A fentiekkel a negatívumokat gyorsan le is tudtam, mostantól a pozitív tényezőket sorolom.

A játék tehát egy az egyben Limbo-klón, még a kezdés is ugyanaz: Nem a menüben, hanem indítás után azonnal a játékban találjuk magunkat, ugyanúgy egy kisfiú irányítását kapjuk meg és hasonlóan a testvére megmentése a cél, de itt ez a kezdő képsorokból rögtön kiderül. A képi világ nem is a Limbohoz, hanem a jelenleg is készülő folytatásához, az Inside-éhoz hasonlít leginkább: A fekete-fehér környezet ezúttal már 3D-s mélységet kapott és a háttérnek sokszor szerepe is van a történetünkben (pl. egy villámcsapás által a háttérben kidőlő szélmalom a képernyő felé dől, ami elől el kell ugranunk), másrészt a játékban egyetlen színként a piros megjelenik (ami egyben a fiú sáljának színe is), ami így nagyon sajátos hangulatot kölcsönöz a monokróm környezetnek. Részemről egyáltalán nem gond, hogy látványban, hangulatban és játékmenetben ennyire a Limbora és a még meg nem jelent Inside-ra építettek, mivel ez egy tökéletesen megalkotott világ, s a Limbo óta gyakorlatilag újra át szerettem volna élni ezt.

A környezet a Limbonál némileg valóságosabb, ám a játék eleji baleset után, mikor kisöcsénk a lábát töri és innentől kezdve nekünk kell cipelnünk, átvált egyfajta szürreálisba minden, ugyanúgy ráhozva a játékosra az állandó parát, mint a Limboban. Olyan, mintha egy rémálomba csöppentünk volna, nem is lepne meg, ha a játék utolsó képkockája az lenne, hogy felébred eszméletvesztéséből a balesetet szenvedett két fiú. (De remélem nem ilyen olcsó megoldással zárják majd le és a Limbohoz hasonlóan nyitva hagyják a történet végét, hogy mindenki azt gondoljon bele, amit akar.)

Bár az elhalálozások nem olyan brutálisak, mint a Limboban, a szürreális, vészjósló, a jó értelemben nyomasztó hangulat miatt ugyanúgy tökéletes horrorjátéknak beillik az alkotás, mely teljesen beszippant és nem ereszt magából. Az eső folyamatosan szakad és egyre furcsább és furcsább helyszínekre keveredünk.

SPOILER
Az első chapter közepén pl. az egyik házban a folyadékkal teli üvegtartályokba zárt kisfiúk és a tartályokat mozgató nagydarab alak zseniálisan rámhozták a frászt és egyben megkezdődött a fejemben a kirakózás, hova is csöppentünk és mi is történik valójában. Persze ez a jelent is a Limbohoz hasonlít, ahol a ketrecbe zárt, majd ellenséges, minket megölni akaró fiúkkal találkoztunk.


A játékmenet, a fejtörők szintén a Limbohoz hasonítanak, bár némileg egyelőre könnyebbnek éreztem őket. Mivel azonban még csak az első fejezetet teljesítettem, akár be is durvulhatnak a játék végére. Bár érzésem szerint a fizikával, mágnesekkel, fordított gravitációal játszó feladványok itt nem lesznek, annál egy csöppet földhözragadtabb itt a környezet.

A játékmenetbeli csavart itt az adja és ez egy kimondottan jó ötlet, hogy sérült öcsénket is cipelnünk kell, akit csak megvilágított helyekre tehetünk le, mert fél a sötétben. A feladványok jó része főként erre épül és ezt zseniálisan ki is használja a játék. Pl. van, hogy az egyetlen hely, ahova lerakhatjuk a kissrácot, egyben halálos csapda a számára, mivel a továbbjutáshoz szükséges kapcsoló meghúzására kilapítja egy leereszkedő konténer, vagy felnyársalja egy lejtőn lecsúszó vonatkocsi, máshol pedig a súlya kell, hogy aktiváljon egy kapcsolót, ami viszont nincs megvilágítva, így értelemszerűen ezeket a szituációkat kell megoldanunk. A játék stílusából adódóan trial and error, szóval sok esetben az elhalálozásunk vagy kisöcsénk elhalálozása révén fogunk rájönni a helyes megoldásra, amit aztán kiviteleznünk is szükséges (a gyengébb irányítás itt zavar be sajnos). A Limbohoz képest viszont kb. 10-szer kevesebbszer haltam meg, így eddig az irányítás ellenére is könnyebbnek mondható a játék.

A hangok egyébként a látvány mellett itt is zseniálisak. Háttérzene csak elvétve van, főként zajokat, morajlásokat, vagy az eső kopogását halljuk, de a Limbo azért e téren egy fokkal hátborzongatóbb volt.

Ha az irányításra kicsit több gondot fordítanak a készítők, a játék a Limbo méltó utódja lehetne, de még így is egy olyan alkotás, amit a hangulata miatt mindenkinek bátran ajánlok, akit a Limbo világa pár éve hozzám hasonlóan teljesen magába szippantott.

Ha a végére érek, a Toby: The Secret Mine fog következni a listámon, ami szintén egy iylen típusú játéknak tűnik, csak ott kisfiú helyett egy fura, macskaszerű lény a főhős és megjelenik a háttérben több szín is, ami nem tudom, a horrorfaktort mennyire rombolja le, de remélhetőleg csak kevésbé lesz zavaró.
19091 levél
Válasz 16.05.20. 21:00 #5942
Peace
Sword Coast Legends:

Baromira élvezem, még csak ma délután kezdtem, de nagyon adja a hangulat meg a poénok!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
512 levél
Válasz 16.05.20. 20:29 #5941
Novae
"anno az 1. részt nagyon szerettem" Ezzel én is így vagyok - és mindez úgy történt, hogy az első ilyen típusú(ugrálós, vetődős, mocorgós stb.) játék volt, amibe belekezdtem, és végigvittem(semmi PoP előtte). Teljesen lekötött a környezet + a hangulat.
"minden részt igyekszem 100% körül kijátszani" Igen, nekem ez az egyik gyengém. Mindent szeretek megnézegeti, körülszaglászni, ill. az emígyen felfedezett küldetéseket kijátszani.
A témára rátérve szerintem Ezio történetét ezzel sikerült szépen lezárni, pedig a Brotherhood miatt tartottam attól, hogy ez egy elvarratlan szál lesz..
De nem így történt, és e kalandnak engem is sikerült rendesen beszippantania. Minden egyes pillanatát élveztem - ill. majdnem.
Ahogy fent is említém, én is szeretem a küldetéseket/kihívásokat teljesíteni, de az egyes időhöz kötött küldetésekbe nem egyszer betört a bicskám, és ez egy kis idő után már frusztrált.
Az előbbitől eltekintve nekem is kellemes időtöltést + szórakozást okozott a Relevations.
Úgy tervezem, hogy a harmadik részt még megjátszom + a Black Flag-et, aztán leállok, mert a további részeket(olvasva/látva a híreket) már nem érzem annyira jónak.
32038 levél
Válasz 16.05.16. 18:14 #5940
Creativ3Form
Na, örülök, hogy rajtam kívül akad még egy ember itt a fórumon, akit ennyire magába szippantott a Revelations. Én is imádom, egyik személyes kedvencem a 2. rész után.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14646 levél
Válasz 16.05.16. 17:40 #5939
Razor03
Mivel eléggé kimaradt az életemből az Assassin's Creed sorozat - és anno az 1. részt nagyon szerettem - ezért sok év kihagyás után úgy döntöttem, hogy az egész szériát pótolnom kell. Igaz én már csak hébe-hóba játszom, de ennek a sorozatnak feltétlen a végére szeretnék jutni. Ez alatt azt értem, hogy minden részt igyekszem 100% körül kijátszani, és mindent megnézni, megtalálni.

Azt már le sem írom milyen jó volt a 2. rész, és ezzel szemben kisebb csalódás nekem a Brotherhood. Az előzőhöz képest rövidebb, a játéktér töredéke (és még így is eléggé húztam a száma - Róma ide vagy oda - nem volt annyira szép mint azt megszokhattuk). Persze tudom, ez valójában "csak egy" spin-off - vagy minek mondják ettől függetlenül jobban figyelhettek volna erre a részre...

Most a Revelation van soron, és 10 óra játék után le kell valahová írnom mennyire JÓ! Alig tudom letenni, Isztambul teljesen beszippant. Amint visszatérünk Acre-ba rögtön a játék kezdetén feltűnt mennyivel szebb, jobb, érdekesebb, kidolgozottabb. Az atmoszféra beszippant. Imádom minden fázisát - éjjel-nappal, a napfelkeltét és a napnyugtát, a mecseteket, amint a holdfényben csillognak, a kikötők látványát, ahogy leszáll köd, a piacrészt egészen a szűk sikátorig. Konstantinápoly varázs; és tökéletes választás volt! Mindennek megvan a maga hangulata, szépek a textúrák, jók lettek az átvezetők és a karaktermozgások, átgondoltabb a játékmechanizmus! Bele sem merek gondolni ezek után milyen jó lesz a 3. rész majd a Black Flag...

Abban már biztos vagyok, hogy a Revelations kellemes időtöltés és jó szórakozás számomra!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
4143 levél
Válasz 16.05.01. 18:36 #5938
gothmog
Grim Dawn megy nálam most már bő másfél hónapja, és nem úgy néz ki, hogy egyhamar meg fogom unni.

Per pillanat a stílusban szóba jöhető három "fő alkotás" (Diablo 3, Path of Exile és Grim Dawn) közül ezt érzem a legerősebbnek. Bár endgame tartalomban per pillanat a PoE erősebb, és az kissé összetettebb is, de szerintem mindent egybevetve a Grim Dawn lett a legjobban összerakva és ez nyújtja a legélvezetesebb szórakozást. (Én a D3-mat is nagyon szeretem (monk forever!), de azt azért nem emlegetném egy lapon a másik kettővel: kb. mintha triciklizést (D3) hasonlítana az ember a profi downhillezéshez (PoE és GM) )
Endure. In enduring, grow strong.
3228 levél
Válasz 16.04.30. 20:27 #5937
Raistlin666
Lehet én is rámozdulok amíg kijön a No Man's Sky. Én is úgy jártam eddig vele mint Te. Láttam évek óta sok pozitív értékelést de valahogy mindig kimaradtak az aktuális részek.
19091 levél
Válasz 16.04.30. 07:56 #5936
Peace
Igazából ez is csak felba**! Lehet, hogy béna vagyok, de ennyire szerintem nem. Folyamat dobja be a lehetetlen küldetéseket ez a ge*i. Fel is adtam a 3. kudarcba fulladt feladat után!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.