Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Vezetésbiztonsági tanácsok

1990 levél
Válasz 05.02.21. 20:28 #537
Seekoly
Jobb elsőkerekeshez sem feltétlenül...
Viszont sima aszfalton nem olyan jó dolog verni a kocsit!

4 kerékmeghajtáshoz pedig egy jó kis erdei utat javaslok, de nem ám 10-20 szarakodni!
Pl: egy jó Nivával beszállni a fák közé...
A fórumban szereplő hozzászólásokért semmilyen felelősséget nem vállalok!
4498 levél
Válasz 05.02.21. 20:28 #536
Wing
Talán azt, hogy kapcsolják be a "diffizárat", és nagy tempónál tekergessék jobbra-balra a kormányt
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
9789 levél
Válasz 05.02.21. 20:25 #535
Gillette
1 megjegyzés a hármashoz: Jobb hátsókerekesekhez ehez nem kell hó.
És az AWD-seknek mit ajánlasz?
Elsőkerék meg sux!
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
1990 levél
Válasz 05.02.21. 20:16 #534
Seekoly
Tanácsokat nem adok, de egy kis trükköt megosztok!
(Hátha van aki még nem ismeri)
1.) Télen ajánlatos kipróbálni, havas/jeges úton!
2.) Elsőkerés meghajtású verdánál:
Hátramenetbe kapcsolsz, padlógáz és tövig eltekered a kormányt! Kis kézifékkel rá lehet segíteni, hogy jobban kifaroljon az autó, viszont nem szabad levenni a lábad a gázról!
(min egy kocsisugarú kör szükséges ehhez ha ennél kevesebb, akkor baj lesz! )

3.) Hátsókerék meghajtásnál: 1-esbe kell kapcsolni padlógáz és eltekerni tövig a kormányt!

15-20 sec-ig érdemes csinálni, utánna lehet hogy büdös lesz az utastérben...

Jó játszást!
A fórumban szereplő hozzászólásokért semmilyen felelősséget nem vállalok!
4498 levél
Válasz 05.02.21. 17:08 #533
Wing
Gondoltam, felhozom ezt a jó kis témát. Én is nemsokára kocsiban ülök (talán még ezen a héten), és kiküldenek a rettenetes forgalomba. Remélem Szt. Petter Solberg faterja nem lesz a közelben
"A nation that doesn't do its own dirty work commits suicide."
6377 levél
Válasz 04.12.03. 22:17 #532
RatBaG
most látom hogy kihagytam egy "ne"-t amúgy meg sztem érthető az indulatszó használata. mikor 1 nap már harmadjára repülsz ki majdnem szélvédőn akkor se lehet nagyon más szavakat használni
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
1222 levél
Válasz 04.12.03. 17:53 #531
Peac
Rendben, de mégha igazad is van, akkor is kérnélek, hogy kerüld az indulatszavakat!

Fogalmazz úgy, mintha egy publikus fórumra írnál!


Köszönöm!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
6377 levél
Válasz 04.12.03. 17:40 #530
RatBaG
dehogynem lehet! számtalanszor történt már meg velünk is és szinte mindig egy faszkalap román volt. hajtson a halálba ha akar de vigyen minket is vele...
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
1222 levél
Válasz 04.12.03. 17:27 #529
Peac
Én is voltam már tanuja hasonló szituációnak. Sajnos műszaki érzék és józan paraszti gondolkodás hiányában fordulhatnak elő efféle helyzetek.

Annyit tehetünk, hogy kikerüljük őket.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1222 levél
Válasz 04.12.03. 17:25 #528
Peac
Nem lehet általánosítani! Nem román sajátosság, hogy valaki béna. Én sokkal több magyarral találkoztam, aki nem tudott normálisan vezetni.

Az indulatszavaktól pedig pláne tartózkodjunk!


Köszönöm!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
2983 levél
Válasz 04.12.03. 11:35 #527
Herr Hauptmann
Vezetésbiztonsági tanács: kerüljétek a román sofőröket! Eddig kétszer előzött meg román autó (még tanulóvezető koromban) és mind a kétszer majdnem árokban végeztem. Egyszr azért, mert jöttek szemben is, a másik alkalomkor meg rámhúzra a buzi!
3123 levél
Válasz 04.12.03. 09:03 #526
CybearBoy
Megyek tegnap egy egyirányú úton (ahol azért villamos jöhet szembe, meg egyező irányba is megy), és látom, hogy egy autó áll keresztben, enyhén ferdén. Baromi fontos dolga lehet gondoltam, de azért állhatna úgy is, hogy más elférjen. Közeledek hozzá, látom valami nő ül a volánnál, néz mindenfele, aztán észrevesz, meg hogy nem férünk el, erre el kezd tolatni. Jó lendületesen bele is ment egy járda szélén lévő fába. Sztem ha egy méterrel arrébb van, akkor akár a gyalogosokon is átment volna...
1222 levél
Válasz 04.11.17. 17:47 #525
Peac
Remélem, a héten már mindenki átgumizta/átgumizza "magát"...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 04.11.08. 12:38 #524
Eric
Én csak azt akartam mondani ezzel, hogy a havas közlekedés Mo-n viszonylag ritka még a téli időszakban is. Inkább a hideg-száraz, hideg-sónedves vagy a hideg-latyakos a jellemző a tél 90%-ában.
Vagyis nem feltétlenül kifizetődő kizárólagosan a havas tulajdonságokat előnyben részesíteni, amikor az csak az időszak jó ha 5-10%-ában számít.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 04.11.08. 12:33 #523
Eric
Szerintem ez az elmélet kissé hibás.
A kori pengéje azért homorú mert a két szélén van az ún. éle, ami a kanyarodást segíti elő.
A hokisoknak pl. teljesen máshogy élezik a korcsolyáját. Ott igen gyakran használják az ún. lapélezést, amikor is a penge felülete tök egyenes és sima. A kanyarodáshoz ők a penge oldalát használják. Ez csak akkor működik, ha a kori megfelelően be van döntve, ami a hokisoknál ugye elég gyakran előfordul. Viszont ha a kori függőlegesen áll akkor még pengéjével oldalt(kilincsel előre ) is tud csúszni.
Az elmélet azon részével semmi baj, amikor megolvad a jég a nyomás alatt és siklik a kori... De a homorítás az nem ezért van rajta. Ha így lenne, akkor a hokisok bajban lennének.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 04.11.08. 11:00 #522
Peac
Igazad van. - De ha Te is hátulhajtányos autóval vágnál neki a 10 centis hónak az úton, akkor megértenéd a problémámat.

Elsőkerekessel valamivel könnyebb közlekedni a havon.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1222 levél
Válasz 04.11.08. 10:57 #521
Peac
Bár nem értem, mire gondolsz pontosan, de elmesélem, hogy a korcsolya egészen más elven működik! Bár ezt elvileg kellett volna, hogy halld fizika órán.

A korinak ugye azért homorú az éle, hogy maga alatt tartsa a vizet. - Mert ugye a nyomás alatt megolvad a jég, így víz keletkezik a korcsolya éle és a jég között. Ezen siklik a kori.

Ez ugyanaz, mint amikor a Schumacher a síma gumival belemegy egy vízátfolyásba. - Ő ugyanígy siklik.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 04.11.06. 01:34 #520
Eric
Ez igaz, nem véletlenül mennek a havas rally-kon is virsli gumikkal.
A másik viszont az, hogy Mo.-n a tél 4-5 hónapjából jó ha 2-3 hét(sőt) összesen az, amikor az utakon konkrétan hó van. Az esetek többségében az út sónedves, latyakos, vagy urambocsá' száraz.
Így nálam pl. a guminak nem kizárólagosan a havas tulajdonságai voltak az elsődleges szempontok a vásárlásnál, sokkal inkább a latyakos-nedves, vagy jeges uti viselkedése.
Azt általánosan el lehet mondani, hogy hóban még a belépőszintű téligumik is korrektül viselkednek: nagy bordák, Y lamellák, stb.
Viszont a hidegben, de száraz v. jeges úton közlekedésnél már nagyon fontos a gumi összetétele: mennyire tudja megőrizni a rugalmasságát pl. -10 fokban Ez nagyon fontos a tapadás szempontjából. Ha elridegül hidegben a gumi, akkor az Y lamellák sem tudnak szétnyilni rendesen.
Az sem mindegy, hogy az Y lamellák mellett milyen a mintázata, mennyire vezeti ki a bordák közül a vizet-latyakot, ha olyan az út.

És végül az is nagyon fontos -bár ezek nem biztonsági szempontok- hogy egy guminak milyen a gördülési ellenállása(fogyasztás) és a menetzaja(komfort)
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9765 levél
Válasz 04.11.06. 01:11 #519
vally
Ilyen alapon mi van a korcsolyával?
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
1222 levél
Válasz 04.11.06. 00:57 #518
Peac
A mellett, hogy én is támogatom a "mindenkinek téligumit" akciót, két dologhoz szólnék hozzá...
1.: Diszkófelnivel ugyan szebb az autó, de annál nagyobb csalódás, amikor a nagy hideg miatt nagyon megkeményedő aluminiumfelnivel mondjuk az ember fog egy járdaszegélyt (ami a havon/jégen elég gyakran előfordul) és javíthatatlan csorba (rosszabb esetben !törés!) keletkezik a csodaszép kerekeken. Így tanácsosab télen a túlélőfelni használata. Győzzön az acél!

2.: A mellett, hogy olcsóbb is a keskenyebb téli gumi, sokkalta hasznosabb is, mint a széles papucs! Egyszerű a magyarázat. - Remélem, most valakinek újdonságot mondok.
A széles gumi ráfexik a hóra, míg a keskenyeb a hó nagyrészét kinyomja maga alól, így nagyobb esélye van érintkezni az aszfalttal. Nagyzerűen megtapad, míg a király srácok a húdeszéles papucsokkal csak táncolnak az úton. Ez ugyan egyes esetekben korrigálható nagyobb bordázattal, de az meg pillanatok alatt elkophat, ha elolvad a hó. Így én azt javasolnám mindenkinek, hogy tartózkodjon a stabilitást segítő versenykerekektől és a gépkönyvben leírt (gyártó által engedélyezett) legkisebb séleségű gumit használja télen!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 04.11.05. 01:53 #517
Eric
Nekem is most a csinos MAK könnyűfémfelnik helyett(205/55R16 Dunlop Sport SP01) kerültek fel acélfelnire a télik. A gyári dísztárcsák azért annyira nem csúnyák, de a könnyűfémfelni, az könnyűfémfelni!
Amúgy vehettem volna arra is téligumikat, de én sajnálom a sólével maratni őket.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
7180 levél
Válasz 04.11.05. 01:42 #516
nyomi
nekem is fent vannak már a téli óvszerek, de csak 185/mittoménhanyas méretben... le kellett cserélni a szép 205/55-ös gumikat könnyűfémfelnivel együtt tök randa lett 14"-os acélfelnikkel de én is ezzel a két indokkal vigasztalom magam, amit te is elmondtál sokkal nagyobb kár lehet abból, ha nem tok megállni egy előttem fékező autó miatt és seggbekúrom
Damn it!!! - Jack Bauer
20761 levél
Válasz 04.11.05. 01:31 #515
Eric
Nakunkon a tél, így felpakoltattam a téli gumikat.
A tavalyi garniturával nem voltam megelégedve(nedves-latyakos úton bizonytalan, hirtelen megcsúszásra hajlamos volt), így eladtam.
Az új szerzemény Dunlop Wintersport M3 195/65R15. Az ADAC idei téligumi tesztjében ez lett a befutó. Ha ez nem jön be, akkor én vagyok a béna!

A téligumi használata egyszerűen kötelező(télen)!!! Mindenkinek melegen ajánlott.
Sokan azért nem vesznek, mert felesleges plusz kiadásnak tartják. Két okból sem felesleges:
1. Amíg az ember a téli gumijait használja, nem kopik a nyári. Tehát nem plusz kiadás.
2. A mellett ami kára származhat az autósnak egy nem megfelelő gumi hazsnálatából télen(balaeset, személyi sérülés), eltörpülhet egy téligumi garniturába befeketetett összeg.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 04.11.04. 14:17 #514
Peac
Ha normális kormányművet sikerül egy autóba szerelni (Pl. Vectra C) és az ember jól érzi az autót / jól érzi magát az autóban, akkor szerintem ez a legjobb fogás...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 04.11.03. 13:19 #513
Eric
Nálam előfordul, de csak véletlenül.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
4370 levél
Válasz 04.11.03. 11:43 #512
Kalwa
Anno, amikor tanultam vezetni úgy fogtam a kormányt, ahogy nekem a kényelmesebb volt és ahogy jobban a kezemre esett a fogása. Sajna az oktatóm ezt már nem annyira díjazta így kénytelen voltam 10ó10p-s fogással vezetni Amióta megvan a jogsim még nem vezettem úgy
"Ha szeretitek Allahot, akkor kövessetek Engem. Akkor Allah is szeretni fog benneteket,és megbocsátja nektek a bűneiteket."
20761 levél
Válasz 04.11.03. 11:21 #511
Eric
És ha belegondolsz, akkor egy váratlan eseménynél ilyen fogással nagyobbat is lehet mozdítani a kormányon egy mozdulattal, mint a 10óra 10perces fogással.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
10589 levél
Válasz 04.11.03. 11:08 #510
Dark Archon
Tudtommal már egy ideje a KRESZ-ben az ideális fogás is az, amit leírtál.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
1222 levél
Válasz 04.11.02. 14:32 #509
Peac
Érdemes mindig mindkét kézzel fogni a kormányt, mert váratlan helyzetben azonnal reagálni csak így van esélyed!

Azzal viszont már egyáltalán nem értek egyet, ahogy a KRESZ-ben meghatározták a kormány ideális fogását. Érdekes, hogy sem a Formula 1-ben, sem a WRC-ben nem látunk ilyen kormányfogást... Én például mindig két oldalt középen fogom a kormányt és a hüvelykújjammal is rámarkolok a kormányra. Szerintem így lehet gyorsan és pontosan kormányozni.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1679 levél
Válasz 04.10.19. 20:35 #508
cukkini
Megnéztem kresszkönyvbe és szabálytalan. Kár
Úgy gondolom, minden emberi lényben azt kell tisztelnünk, ami. Legyen amerikai vagy német, zsidó vagy keresztény. / Einstein /
11785 levél
Válasz 04.10.19. 20:16 #507
Ghoost
Sztem szabálytalan de azért még nem fognad rács mögé dugni.
1679 levél
Válasz 04.10.19. 19:59 #506
cukkini
Lenne egy kérdésem ami kicsit off de mégse! Hogy szabálytalan-e ha bicajjal nulla kézzel megyek. (ha valaki nem értené nem fogom a kormányt). Vagy csak igazoltathat. Mert nem tudom és kiváncsi vagyok rá
Úgy gondolom, minden emberi lényben azt kell tisztelnünk, ami. Legyen amerikai vagy német, zsidó vagy keresztény. / Einstein /
1963 levél
Válasz 04.10.18. 16:36 #505
Rettenthető
Hát emberek nem tom Ti hogy vagytok vele, de én amitől mostanában igazán parázok az utakon, azok a különböző szétszóródott bisz-baszopk az úton.
Mint pl.: kukoricacsuhé, flakonok, sörösdobozok, deszkadarabok, jó vastag sárfelhordás.
És a flakonok úgy a szépek, ha fúj a szél és ide-oda gurulnak az úton.

Én mint kétkerekű egyenesen rettegek ezektől.
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
1222 levél
Válasz 04.10.14. 23:53 #504
Peac
Én 2002 nyrán kóstoltam bele ebbe a kergetőzésbe, aztán 2003 tavaszán, de ez a két alkalom elég is volt.

Az igazat megvallva nagyon megkönnyebültem, amikor kiálltam a sorból.


És nem 150-nel mentem.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1075 levél
Válasz 04.10.14. 14:16 #503
iX

asszem ez a hír az.
durva, a büntetési tételt passzolom, mondjuk cs. előd megúszta...

a lányon akár walkman is lehetett, de teljesen mindegy.

ezt a tuningautók kergetik egymást meg sosem értettem, ritka nagy faszság. viszonylag erős gépben ülök, de sosem jut eszembe ilyen, piros lámpás dolgokat sem forszírozom.
1963 levél
Válasz 04.10.14. 02:32 #502
Rettenthető
Komolyan az ilyeneknek azt kívonm, hogy hasonlóan ne jusson el hozzá se a mentő, ha kell.
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
7180 levél
Válasz 04.10.14. 02:25 #501
nyomi
erről a mentős dologról jut eszembe, hogy mostanában jártam-keltem az M3-as pályán és láttunk egy iszonyatosan nagy balesetet... előttünk kábé 5 perccel történhetett, péntek du. volt, ugye a pálya teljesen tömve volt... a sok birka előbb csak a két sávba állt be, utána kezdtek menni a leállósávba is... a mentő olyan simán nem tudott kijutni a helyszínre, hogy még! bírom az ilyen barom embereket, az ilyeneknek is áramot kéne vezetniük autó helyett meg volt egy ugyanilyen eset, asszem múlt pénteken az tán az M1-esen, a mentő 15 percet késett... fasza... ilyenkor kell mellé egy rendőr, aki letuszkolja szépen az árokba az idióta sofőröket
Damn it!!! - Jack Bauer
1963 levél
Válasz 04.10.14. 02:17 #500
Rettenthető
Hmm, hát igen.


Egyik barátom (nő) férje elcsapott furgonnal egy öreglányt, egy olyan útszakaszon ahol 70 km/h a megengedett, és gyalogos átkelőhely legközelebb - az esettől - kb. 100 méterre volt. Az idős hölgy fogta magát és kilépett egy fa mögül (hát honnan máshonnan). Ő meg gyak. szinte minimális fékezéssel elnyomta (mivel szinte közvetlen a kocsi elé lépett). A hölgy a helyszínen életét vesztette. A srác megengedett maximális sebességgel haladt, nem lépte túl azt.
Most idegtépve várják, hogy mi lesz.

Erre nem tudom mit lehet mondani.

A sebesség nem minden, de ha azt túllépi, akkor mindegy, hogy a gyalogos cigánykereket vetett az úton, vagy nem, akkor is a gépjárművezetőt fogják felelősségre vonni (ergo-> aki a nagyobb mértékű szabálysértést követi el).


Múlthéten gyalogosan közelekedtem...

Járdán haladtam szabályosan, mikor egy kapualjban egy autós megjelent és csak úgy rálépett a padlógázra, majd guminyikkantással megugrasztotta a kocsit. Nem történt semmi, de ha véletlen nekem jön, akkor lerugom a rendszámtáblát az tuti.
Ja megjegyzem, hogy mögöttem épp senki nem jött, tehát kb 3 másodpercet kellett volna várnia.
A barátom mondta, hogy rögtönöznöm kellett volna és izomból rávetődni a motorháztetőre...


Mellékesen azt meg szeretem amikor tunigolt gépek kergetőznek, de a lámpánál a mögöttük álló, megkülönböztető jelzést használó mentőt nem engedik el. Komolyan annyira kezd ezzel a faszom kilenni, hogy nagyon. Minden mentő mellé csapni kellene 2 motoros rendőrt oszt akkor keménykedjenek azok a faszasrácok.
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
7180 levél
Válasz 04.10.14. 02:13 #499
nyomi
ez a részeg bicajos történet nagyon lol!

hasonló dolog történt egy ismerősömmel is... megállt elsőként a pirosnál, beállt még mögé két autó... egy ladás meg jött negyediknek csak fékezés nélkül, meglökte a 3.-at, az a 2.-at, az meg az ismerősömet pár nap múlva mit ír az újság? hogy a haver hirtelen fékezett a lámpánál és ő okozta a balesetet loal! bár jogi hacacáré nem lett belőle, de akkor is, érdekes dolgok történnek idehaza
Damn it!!! - Jack Bauer
1222 levél
Válasz 04.10.14. 01:28 #498
Peac
Annyit tudok, pontosabban a körülményekről, hogy 3-4 tuning-gép kergetőzött. Közülük volt az egyik az én barátom. Állítólag kiszaladt elé a lány, aki kb. 14-15 éves lehetett.

Az a probléma ezzel, hogy ha mondjuk én túrnám neki 150-nel, akkor azt szerintem az egész kerületben lehetne hallani, és az enyémnél halkabb kipufogó nem igazán fordul elő abban a társaságban. Nem értem, hogy lehet, hogy nem hallotta az üöltő gépeket.


Ennek ellenére a lány csak áldozat lehet ebben az esetben. Arról nem is beszélve, amit CyberBoy barátunk mond: "Mindig az autós a hibás."

Egy másik barátom egy részeg bringással ütközött. - Pontosabban egy részeg bringás belement, amikor állt egy kereszteződésben. Pár hónappal később jött a papír, hogy fizessen be pár-tízezer forintot, mert balesetet okozott. - Ennyit a magyar jogról!
Teszem azt, mondjuk ha állok és egy gyalogos nekifut az autónak és mondjuk eltöri a karját, akkor én elvileg nyolc napon túl gyógyuló sérülést okoztam a közúti balesetben. - Ezért még börtönbe is zárhatnak???
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
3123 levél
Válasz 04.10.13. 19:34 #497
CybearBoy
Én KRESZ oktatáson hallottam azt, hogy akármilyen esetben is gázol gyalogost a kocsi, mindig az autóst fogják hibáztatni, esetleg 1%-ban a gyalogost. Ez a 150 városban meg tényleg elég durva... Egyértelmű, ki volt a hibás, szegény csajt lehet csak sajnálni, meg a hozzátartozóit. Nekem lakott területen 100 volt a max, de az is 2x2 sávos hídon, belsőben, elég hosszú, járda rendesen elválasztva... De ez is régebben, már ott sem hajtok.
7180 levél
Válasz 04.10.13. 18:29 #496
nyomi
úgy tűnik egy rúgóra jár az agyunk
Damn it!!! - Jack Bauer
11785 levél
Válasz 04.10.13. 18:29 #495
Ghoost
igen ebben igazad van, mindenkivel történt már, hogy szétnézett, semmi és a semmiből megjelent vmi barom egy ladával
engem motorral majdnem így csaptak el, megállok stop tábla, nézek balra nem jön semmi, szépen indulok erre vmi barom jött vagy 100al a semmiből, még jó hogy a világon a legszarabb gyorsulású az én motorom ezért még nem értem ki az útra...
20761 levél
Válasz 04.10.13. 18:27 #494
Eric
Nézd, azon nem lehet nagyon csodálkozni, ha valaki nem számít arra, hogy egy kocsi 150-el fog közeledni felé lakott területen.
Ez olyan őrült nagy sebesség városban, hogy erre szinte lehetetlen felkészülni. Ez a sebesség lakott területen gyak. egyenlő a vak vezetéssel.
Lehet, hogy elnézett jobbra, elnézett balra és úgy ítélte meg, hogy átér. És erre valószínűleg esélye is lett volna, ha az autó 50 környékén közlekedik. Vagy ha nem, akkor legalább arra, hogy az meg tud állni.

Persze nem ismerem a történtek részleteit, ez csak teória.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
7180 levél
Válasz 04.10.13. 18:26 #493
nyomi
persze ettől előfordulhat, hogy tényleg egyáltalán nem nézett szét, és ezáltal elkerülhető lett volna ez a sajnálatos esemény de ezt már sose tudjuk meg
Damn it!!! - Jack Bauer
7180 levél
Válasz 04.10.13. 18:25 #492
nyomi
erre most tudok mondani egy példát, amiért a csaj nem hibás... itt Miskolcon történt az incidens, egy dacia akart kihajtani egy kis utcából... tőle nem messze balra volt egy igen kisívű kanyar... kinéz balra, nem jön semmi, elindult... egyszercsak egy kib*szott nagy csattanás, motorház eltűnt, valamint két alakot látott repülni, majd földre zuhanni és 150-200 méterre megállni... egy motoros jött kábé 160-180-al

ezzel arra akarok rávilágítani, hogy lehet hogy a csaj szétnézett, csak úgy ítélte meg, hogy még messze van, vagy egyáltalán nem is látta... ugyebár nem kell nagyon feltételezni, hogy városban 150-el szaladgálnak az emberek
Damn it!!! - Jack Bauer
11785 levél
Válasz 04.10.13. 18:19 #491
Ghoost
ebben azért a lány is benne volt amiért nem tudott normálisan szétnézni, de a srácé a főbűn sajnos tényleg
Volt ott zebra ahol a csaj át akart menni?
1222 levél
Válasz 04.10.13. 18:04 #490
Peac
Az a baj, hogy igazad van...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
9789 levél
Válasz 04.10.13. 17:45 #489
Gillette
Bocs, de ha valaki ennyire felelőtlen az meg is érdemli mind a börtönbüntetést mind a jogsi bevonását egy életre. Gondolkozni nem utána kell. Egyedül a csajt tudom sajnálni. Sorry, de ez van. Ha te se ismernéd úgyanígy vélekednél(ill megközelítőleg).
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
1222 levél
Válasz 04.10.13. 17:24 #488
Peac
Nekem eddig városban 110, országúton 140, autópályán 200, versenypályán szintén 200 volt a max.

Te mint az alaptételben is megemlítettem, hasznosabb közúton a megengedett sebességhez ragaszkodni, ha másért nem is, legalább lelkiismereti okok miatt! Ha hasonló történne velem, mint szegény barátommal, nem hiszem, hogy könnyen fel tudnám dolgozni, ha tudnám, hogy én vagyok a leginkább hibás.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.