Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Vezetésbiztonsági tanácsok

3488 levél
Válasz 03.10.17. 14:38 #287
jatfield
A héten nekem is meglett, ez elsőre
473 levél
Válasz 03.10.17. 10:23 #286
Lacika22
Köszi a jótanácsokat, akkor maradok a "konfekció" méretnél. Amúgy egy 175/60-ban gondolkoztam.
Jó hétvégét mindenkinek!
Bye
20761 levél
Válasz 03.10.17. 09:19 #285
Eric
Naggyon jó!!!


Bár a Stiloról nem igazán hallottam, hogy hmcs gép lenne...
Nem azé' mert nekem is az van.
Inkább a helyére a Civicet írtam volna, az jobban passzol.
No de mindegy, így is tuti!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1970 levél
Válasz 03.10.17. 08:22 #284
Vaszilíj Zajcev
Fajok, akikkel nap-mint nap meg kell küzdenünk az utakon:

Felelotlen Apuka (alfaja: Felelotlen Apuka Kisebbségi Komplexussal)
Személyleírás/ruházat: Konszolidált öltözet. Szarvasos pulcsi, farmer,
barna félcipo. Oldalrafésült haj.
Telefon: Kihangosítóval
Autórádióban: Sláger rádió, Info rádió, az Autóklub rádiója, esetleg egy
régi ABBA-kazetta
Kocsi: középkategóriás német ("A német precízség...") vagy francia autó
("A francia autók kényelmesek.") kevés extrával.
Vezetési stílus: Semmi ritmusérzék vagy stabil 75km/h mindenhol. Az
alfajnál a 75km/h csak akkor igaz, ha nem akarják éppen megelozni. Ha
elozné vki, akkor beletapos, és akár 120-ig nyomja. Ennek a hátsó ülésen
ugrabugráló gyerekek visongva örülnek.
Jobbkézszabály: Ha éppen észreveszi, megadja.
Hová feljodhet: Tatter/Mammer
Büntetés: Hatalmas tockosok, és izmos bírság a bekötetlen gyerekek miatt


Nyikhaj (HMCS)
Személyleírás/ruházat: Zselézett séró, fülbevaló, Replay cuccok a
szivárvány minden színében.
Telefon: Vmi új csodafon, többnyire kézben, SMS-írás céljából.
Autórádióban: tuc-tuc-tuc-tuc-tuc....
Kocsi: Pug206, Fiat Stilo, Góf, csóróbbaknál Buzuki. Erosen cicásítva: kék
led, spoilerek, ültetés, stb.
Vezetési stílus: Full gáz - full fék felváltva, no index, zöld lámpánál
csikorgó gumik, ezerrel bele a beláthatatlan keresztezodésekbe, kanyarban
elozni a legjobb!
Jobbkézszabály: Nagy gáz. Nagy gáz a jobbról jövonek, ha egyszerre érnek
oda.
Hová feljodhet: Tar Baromállat, Menedzser, Felelotlen apuka
Büntetés: Irtózatos seggberúgás, jogsi évekre el.


Tar Baromállat
Személyleírás/ruházat: Nyaklánc, sötét póló, állatias tekintet, haj és agy
nincs.
Telefon: Kinyitható Motorola, kizárólag kézben, kihangosítóról nem is
hallott.
Autórádióban: Dopeman
Kocsi: Böhöm nagy Ódi vagy Béjemvé, esetleg néhány lemaradtnak Merdzsó
Vezetési stílus: Piroson át, üvöltözés, sorok kielozése, rokkant helyen
parkolás, gyalogosok közé hajtás.
Jobbkézszabály: ....helyett az erosebb kutya baszik szabály.
Hová feljodhet: Sehová.
Büntetés: Tarkónlövés.


HTB vagy Családcentrikus anyuka
Személyleírás/ruházat: Praktikus színtelen ruhák, fáradt tekintet.
Telefon: Isten ments! Telefont az autóba!?
Autórádióban: A rádió csak elvonja a figyelmet a vezetésrol! ...és
különben sem tudja, hol kell bekapcsolni..
Kocsi: Régebbi kisebb "nyugati", dévú matíz, buzuki
Vezetési stílus: Max sebesség 45km/h (városi faj, országúton nem fordul
elo), óvatos kanyarvétel (ki ne boruljon az üdíto a hátsó ülésre pakolt
nejlonszatyikban), hatalmas fékezések minden ok nélkül, kormány eroteljes
szorítása.
Jobbkézszabály: ...mi is az? Rémült tekintettel hosszú másodpercekig
ácsorgás a #-ben.
Hová feljodhet: Mammer
Büntetés: Nem szükséges...


Menedzser (mindkét nem)
Személyleírás/ruházat: Márkás öltöny/blézer, atomdrága napszemüveg,
idegbajos király(no) tekintete.
Telefon: Céges, mindig beszél, a beépített kihangosítót viszont nem mindig
használja.
Autórádióban: Roxy, Juventus, Danobius
Kocsi: Vatta új francia, vagy angol modell, extrákkal.
Vezetési stílus: Index nincs, vagy csak kormánymozdulattal együtt, nagy
gáz szinte mindig, tükrökben csak magát nézegeti, szerinte "dinamikus",
valójában ön- és közveszélyes vezetési stílus.
Hová feljodhet: Sehová
Büntetés: Telefont csatornába hajítani.


BKV-sofor (az elmebeteg fajtája)
Személyleírás/ruházat: Fehér v. ún. buszsoforkék ing, kék nyakkendo,
kopott vászonnadrág, rombuszos zokni, makkos cipo. Állandó mormogás.
Telefon: Nem kéne hogy legyen, de néha azért befigyel. Kézben,
természetesen.
Autórádióban: Sláger (Mindig!)
Kocsi: A BKV bálnányi járgányai
Vezetési stílus: Agresszív, tolakszik, folyamatosan káromkodik, leüvölti
mindenkinek a haját. Kanyarodás közben majdem borul, piros lámpánál képes
akár két percen keresztül centinként araszolgatni elore. Persze pirosnál
csak akkor áll meg, ha már több, mint 10
másodperce piros.
Jobbkézszabály: Eros vicsorgások közepette adja meg.
Hová feljodhet: Kamionsofor
Büntetés: Jogsi el, gyógyszerkúra..


Kamionsofor (az elmebeteg fajtája)
Személyleírás/ruházat: Bézbólsapka, póló, mellény, egyeseknél foncsorozott
napszemüveg.
Telefon: Van, de inkább CB. "Brékó-brékó!"
Autórádióban: Info rádió
Kocsi: Kamion, szarrá pakolva.
Vezetési stílus: Vagy stabil 70, vagy ami a csövön kifér. Dudálás
orrba-szájba, kiváltképp a kurváknak. Életveszélyes elozések. Mottója: "Én
vagyok a nagyobb."
Jobbkézszabály: ld. a mottót.
Hová feljodhet: Sehová. Evolúciós zsákutca.
Büntetés: Jogsi el, már-már gusztustalan méretu helyszíni bírság. A hátul
kuporgó albánok szélnek eresztése.


Tatter/Mammer
Személyleírás/ruházat: Legalább 20 éves ruhadarabok, Tatteren kalap
kiegészítovel.
Telefon: Mijaz?
Autórádióban: ld. telefon
Kocsi: Skoda -> Buzuki
Vezetési stílus: Városban max 35km/h, országúton max 60km/h. Ha bármi
nehezen kezelheto/értelmezheto jelenség bukkan fel (közlekedési tábla,
bokrok az út mentén, legelészo tehenek, szembejövo autó, stb.), a sebesség
30%-kal csökken. A kocsi holttere gyakorlatilag az egész látható világ.
Kormánykereket arra ráhajolva erosen szorítja.
Jobbkézszabály: Esélytelen. Sok-sok ideig ácsorgás a #-ben, aztán - a
forgalom ritmusától és intenzitásától teljesen függetlenül - elindulás.
Hová feljodhet:
Büntetés: Ehhh... minek?


Plázapitcha
Személyleírás/ruházat: Szilikonmellekre feszülo top, éxerek, szoke haj,
smink, nostény butaszaurusz tekintet.
Telefon: Mindig kézben, hangosan cseveg..
Autórádióban: Roxy, Rádió 1
Kocsi: Kicsi, igen drága csilivili autó
Vezetési stílus:A KRESZ-t hírbol sem ismeri, észre sem veszi, ha koccol.
Parkolni nem tud. Egy focipályán se tud beállni a szögletzászlók közé.
Mindezek ot egy cseppet sem zavarják.
Jobbkézszabály: Simán áthajt a jobbosokon. Ha vki csikorgóra fékez
mellette, arra csak bután néz. (Mert csak így tud.)
Hová feljodhet: Sehová
Büntetés: BKV-re kényszerítés

Kamikáze motoros:
Személyleírás/ruházat: jobb esetben protektoros borcucc, rosszabb esetben
sima nadrág+póló, osszel dzsekivel megtoldva. Sisak opcionális kiegészíto
Telefon: motoron nem könnyu, de headszettel megoldható
Autórádió: nincs
Közl. eszköz: legalább 600-as motor, lehetoleg jóval 160 feletti
végsebességgel
Vezetési stílus: Balról záróvonalon sorelozés, lehetoleg minél több
egykerekezés, erosen szuicid hajlamok
Jobbkézszabály: 100-nál észrevenni egyáltalán a keresztezodést?!
Hová feljlodhet: passz
Büntetés: elobb-utóbb megbünteti magát
divide et impera
1280 levél
Válasz 03.10.16. 23:19 #283
Loeb
Egy garnitúra Michelin GE-t dobsz a paripára aztán nem fog csúszkálni -mondjuk a pénztárcád is jóval könyebb lesz-!
Amit a Rally VB-n látsz gumikat (a fent említett is az), közúton nem használhatod, még ha a hó tökig is ér! Ezek a gumik a futófelületük miatt ilyen vékonyak. Ha feldobnál egy 145/-es Pirelli M-et (nem létezik ilyen méretben de tegyük fel) ugyanúgy csúszkálnál mint egy 4évszakos Debica-val!
A legtisztább ha erről egy szakmabeli "gumist" kérdezel meg.
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20761 levél
Válasz 03.10.16. 14:31 #282
Eric
Ooops!
195/65 R15-öst akartam írni.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 03.10.16. 14:27 #281
Eric
Gyárilag ha jól tudom 195/95 R15-ösök vannak a Focuson. Ugyanezt a méretet rakd rá téliben is. Ha ettől szélesebb peres gumik vannak rajta, akkor is maradj az alapverziónál a téliben.
A gyári alpmérettől téligumiban nem érdemes eltérni.
Nyáron mehet a szélesebb, de szigoróan csak váltóméret!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
473 levél
Válasz 03.10.16. 13:09 #280
Lacika22
Azt még elfeletettem, hogy szerintem egy kis gyakorlás, rutin sohasem árt az embernek. Esetleges veszélyes helyzetek jobban elkerülhetőek, mint egy "tudatlan" pilóta esetében.
Ha akaratán kívül megindul a kocsi, csak könnyebben megfogja, mint egy olyan valaki, akivel még nem történt ilyesmi semmilyen körülmények között.
Jah, egy fontos dologra rájöttem az évek folyamán. Nem szabad azt hinni, hogy te milyen jól tucc vezetni, mert véleletül még a viszályára fordul a dolog, és akkor nézhet az ember a roncsra, ha esetleg tud még nézni.
Ezt saját hibámból okulva mondom. Mert ugye friss jogsival mindíg vagány az ember. Én is az voltam anno, míg egy hülye egyenes út úgy nem döntött, hogy elkezd jobbra kanyarodni, én meg hagy menjek tovább egyenesen 140-nel. De szerencsére csak a kocsi lett totál. Azóta (8 éve) egy kicsit jobban figyelek, és nem emberkedek, hogy én milyen gyors és ügyes vagyok,és az előttem lévő bevette a kanyart a BMW-vel 140-nel, akkor én biztos beveszem a Skodával is annyival.

Ez ugye egy vezetésbiztonsági tanácsnak is felfogható?
473 levél
Válasz 03.10.16. 13:01 #279
Lacika22
Eric, Vaszilíj: A félreértések elkerülése végett, forgalomban semmiképpen nem szoktam ilyesmivel poénkodni, mert nekem drága a kis életem, és gondolom mindenki így van a sajátjával, és másokéval is. Szigorúan csak forgalommentes övezetben szoktam szórakozni, gyakorolni. Forgalomban csak ésszel.
Jah, azt gondoltam, hogy a Focus segge is megindul majd, de nem mindegy, hogy mikor. Mert a Suzi-nak elég volt egy finom kis kormánymozdulat, de a Focus futóműve azért valamivel jobban tolerálja szerinem az efféle műveleteket. Legalábbis (vizes)aszfalton nagggygyonm kezesen viselkedik. Téli gumit ugye érdemesebb "véknyabbat" venni, mint a sima? Már csak a rally VB-ken látottak alapján is ezt gondolom. Mert egy 205/50-es téli gumi szerintem nem viselkedik valami jól. Vagy tévednék?
1970 levél
Válasz 03.10.16. 12:51 #278
Vaszilíj Zajcev
Ha "belóbálod" akár egyenesben, akár kanyarban ez is biztos egyből megy majd keresztbe.
De remélem nem én fogok akkor majd szembejönni...
divide et impera
20761 levél
Válasz 03.10.16. 12:38 #277
Eric
Jah, végül is így is fel lehet fogni!
Izgalom a köbön!
Bár szerintem az a legjobb, hogy nem lóbálja a seggét. Már csak azért is, mert a segglóbálás nem csak akkor következhet be, amikor számítasz rá...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
473 levél
Válasz 03.10.16. 11:57 #276
Lacika22
Valakinek van tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy egy Ford Focus hogy viselkedi télen. Csúszkál, dobja a seggét, stb.
Tavaly még egy Buzukival nyomultam, elől téli gumi, hátul a rendes. Tök jó volt, mert kanyar előtt, vagy akár egyenesben is nem kellett kézifékezni, csak belóbálni egy kicsit, és ment egyből keresztbe, egy kis gázzal/kormánnyal lehetett simán korigálni.
20761 levél
Válasz 03.10.16. 09:30 #275
Eric
Jövőre valószínüleg kötelező lesz a téligumi.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 03.10.16. 08:01 #274
Peac
Jön tél! Van, akinek gumival, van akinek a nélkül...


Gumival jobb!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 03.09.24. 22:48 #273
Loeb
A továbbiakban is csak ügyesen!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
3123 levél
Válasz 03.09.24. 13:41 #272
CybearBoy
Még kb jön 20 óra forgalmi vezetés, de egy alkalommal dupla órákat szoktam lehúzni, így azért haladunk. Gondolom kb 1 hónap múlva már forgalmi vizsgázok, egy héten olyan 4-6 órát vezetek.
Amúgy 3 hete valószínűleg nem is a lökhárító ért a fához, hanem a vonóhorog, na de már mind1...
20333 levél
Válasz 03.09.24. 13:35 #271
Z-Master
Mikorra lesz + a jogsi kb?

> Amúgy én is grat!
3123 levél
Válasz 03.09.24. 13:34 #270
CybearBoy
Kösz!
Amúgy vezettem már forgalomban, legalább annyit mint rutinpályán, meg országúton is, volt hogy autósboltokat jártunk, volt hogy szomszédos településbe mentünk tankolni gázt, meg volt hogy csak a rutinpályáig vezettem, meg vissza, de pl ma is én hoztam vissza a kocsit a vizsgáról, szal már kezdem megszokni.
1222 levél
Válasz 03.09.24. 13:29 #269
Peac
Az első forgalom-óra emlékezetes lesz.


Lehet, hogy lesel majd, mint a moziban. Engem spec. jobbról-balról előztek...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 03.09.24. 12:42 #268
Eric
Grat!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
3123 levél
Válasz 03.09.24. 12:31 #267
CybearBoy
Ma már sikerült hiba nélkül letenni a rutinvizsgát, jöhet a forgalom!
1348 levél
Válasz 03.09.12. 13:51 #266
Szt. Péter
e??? Biztos...!

Tököm se tudja, hogy mire kattintottam...
Senki se Szt., csak én!!! :-)
1348 levél
Válasz 03.09.12. 13:50 #265
Szt. Péter
Senki se Szt., csak én!!! :-)
20761 levél
Válasz 03.09.12. 11:39 #264
Eric
Ezek a lemezek általában nem is a fizikai behatások ellen készültek, hanem a kosz és víz felverődése ellen.

A paripa jól van, köszöni szépen.
Túl vagyok vele a 20 ezres szervizen. Kapott frankó kis Castrol olajat és sportlégszűrőt(bár ez utóbbit már lehet, hogy mondtam).
E két dolgot marhára észrevenni mind fogyasztásban, mind nyomatékban.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 03.09.12. 11:28 #263
Peac
Tudjuk, hogy a műanyag dolgok jók, mer könnyűek, de nem hiszem, hogy valóságosan túl sok ellenállást tanusítana mondjuk az autó felakadásakor.

Az Omegán spec. egy darab "vasgerenda" az össz védelem, a váltó alatt. Az már egy masszívabb cucc. - Hát hiába. Azok a kocsik még az öröklét számára készültek!


Tényleg! Hogy van a Stilusos olasz gép?
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 03.09.12. 11:23 #262
Eric
Azt elfelejtettem hozzátenni, hogy az újabb modellek alján.

Régebben nem volt divat szériában takarólemezt felrakni. Pl. az Astrákon sem volt. Rendelni viszont lehetett hozzá, de az is fém volt.
Az újabb modelleken pedig már műanyag(gondolom a súlycsökkentés miatt).
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 03.09.12. 11:18 #261
Peac
Oké!

Az Omega alján nincs műanyag.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 03.09.12. 11:15 #260
Eric
A takarólemezek pedig műanyagból vannak.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 03.09.12. 11:11 #259
Peac
Ismerve a mai modern autókat, úgysem tudod majd megjavítani egyedül, minimum egy autószerelő kell majd hozzá, aki vissza is tudja rakni, amit kivesz a kocsiból.

(Én a SuperB hamutartóját szedtem csak ki a szalonban, de hárman 20 percig szenvedtünk, mire sikerült visszaerőszakolni.)

Amúgy én már láttam néhány kocsit alulról - bár csak régebbieket - és nem sok műanyagot láttam.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 03.09.11. 23:21 #258
Loeb
Ja, ahogy Eric is írta. Ha szervízkönyves a kocsi akkor vidd vissza mert még később károghatnak érte ha valamit te babrálsz benne.
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20761 levél
Válasz 03.09.11. 22:47 #257
Eric
Igen, vélhetőleg egy takaró lemez.
A funkciója a nevében is benne van.
Ha gyárilag rajta volt, akkor érdemes visszaszerkeszteni. Vélhetőleg az ékszíj és környékét védi a felverődő szutyoktól.

" Halandó ember vissza tudja szerelni, érdemes egyedül megpróbálkozni, vagy szakember, szakszervíz?"
Halandó ember úgy általában megbírkózik a visszarakással. Nem kell hozzá más, mint némi szerszám és affinitás ezek használatához!
No meg egy akna sem árt...
De ha nagyon idegenkedsz az efféle manőverektől akkor vidd szervizbe!
Hogy mitől eshet le?
Hát pl. attól a bizonyos bakháttól. Vagy ahogy mondtad is, egy járdaszegélyről lehajtástól...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1146 levél
Válasz 03.09.11. 22:37 #256
Warhawk
Nem annyira vezetésbiztonsági kérdés, bár vezetéssel kapcsolatos, meg biztonsággal is... mindegy, ebbe nem keveredem bele.
Lényeg a lényeg, ma olyan történt velem, hogy egy olyan középenfüves földútra kanyarodva (tudjátok, két keréknyom kivájva, középen töltés, füvel, mindennel) Skoda Octaviánk érdekes hangokat kezdett hallatni, mintha valami gallyat kapott volna el valami alul és azt húzná. Mondani sem kell, gyorsan megálltunk, alákukkantottunk, semmi. Elintéztük dolgunkat, majd mentünk volna tovább, viszont újból előjött ez a hang. Kivergődtünk aszfaltra, majd a kocsi alá nézve ámultan láttuk, hogy egy szép adag műanyag lemez lóg természetellenes formában lefelé a motorház alatt, nagyjából az ékszíj környékén (ez később bebizonyosodott, mert az kellemes kis lyukat égetett/vágott bele). Nagy nehezen sikerült leszenvedni - menni nem mertem volna vele, látszott, ha ez valamibe beleakad, akkor nagy galibát okozhat - most viszont gondolom sejtitek, enyhén parás vagyok.
Gyorsan feltennék pár kérdést:
- Mi a funkciója ennek a lemeznek? Tényleg csak annyi lehet, hogy az ékszíjat, illetve környékét védi alulról?
- Mennyire zavaró, veszélyes a hiánya?
- Halandó ember vissza tudja szerelni, érdemes egyedül megpróbálkozni, vagy szakember, szakszervíz?
- Egyáltalán mitől eshet ez le? Családi kocsi ez, de egyikünk sem megy vele őrültül (jó, a megengedettnél gyorsabban igen néha, de nem padkázunk, ugratunk, stb). Másnál is történt ilyen, vagy valami egyedi hiba ez?

Asszem egyenlőre ennyi kérdésem lenne, aztán majd még biztos jut eszembe. Előre is thx
1222 levél
Válasz 03.09.08. 13:45 #255
Peac
Csak tarts rendet az autóban! Bulizni álló helyzetben is lehet. Ha meg valaki nagyon nem bír magával, nyugodtan tedd ki a kocsiból. Ha gyalogol egy jó 10-20 kilométert, majd megtanul viselkedni az autóban.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
2325 levél
Válasz 03.09.08. 13:26 #254
Berkenye
12-es osztálykirándulásunk szeptember 25-26-án lesz és ugye az ottani büfé állítólag már hétkor bezár, szóval magunknak kell gondoskodni a "munícióról". Osztályfőnök ezt jól tudja, ezért arra kért minket, aki teheti, jöjjön kocsival, hogy mégse a suli előtt pakoljuk már be rekesz-számra a söröket, borokat, kólákat, vodkákat, stb. Remélem nagyszüleim ideadják a jó kis Suzukit, aztán nyomulhatunk vele Úgyse használják... Amúgy meg most intézem majd a jogsit, csak marhára nincs időm arra, hogy egy egész délutánt erre pazaroljak, de valahogy majdcsak...
1146 levél
Válasz 03.09.07. 23:48 #253
Warhawk
Én örülök, ha valakit meg tudok nevettetni.
Mondjuk ebben az esetben annak is örülnék, ha nem kerülnék a delikvenssel egy útszakaszra.
1222 levél
Válasz 03.09.07. 23:19 #252
Peac
Megatron hozzászólására reagáltam csak.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 03.09.07. 22:46 #251
Loeb
Hát ezt mire mondtad?
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 03.09.07. 22:39 #250
Peac
Ilyenkor tudom feleslegesnek érezni magam...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1623 levél
Válasz 03.09.07. 21:08 #249
Megatron
Megatron OLVASTA Peac Irását

Vélemény:

Döltem a röhögéstől!
Ave Caesar, morituri te salutant!
20761 levél
Válasz 03.09.04. 23:58 #248
Eric
Ez nem is volt olyan jó poén mint az enyém!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 03.09.04. 23:23 #247
Peac
Drága barátom! Egy percig sem gondoltam, hogy majd rájössz arra, hogy talán nem is ezen a héten követtem el a rutintalanságból és figyelmetlenségből származó hibákat!

De semmi baj! Végülis mit várjon el az ember egy olyantól, akinek a műszerfal mondja meg, hogy nyitva van a kocsiajtó?
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1280 levél
Válasz 03.09.04. 23:12 #246
Loeb
Ez komoly!
Kiváncsi lennék Peac arcára amikor ezt elolvassa!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
20333 levél
Válasz 03.09.04. 23:03 #245
Z-Master
20761 levél
Válasz 03.09.04. 23:02 #244
Eric
2001-es jogsival a kezdő szót nem is nagyon kellene idézőjelbe rakni!

"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1280 levél
Válasz 03.09.04. 22:48 #243
Loeb
KI, ÉN?????? Talán a Colin-ban, de sehol máshol!
Komolyra fordítva a szót: az elején tényleg oda kell figyelni - na nem mint hogyha később nem -, de később a rutin ki tud húzni zűrösebb helyzetekből. Ezért vagyok szomorú -már sokszor elhangzott, de nem elégszer- amikor 1-2 hetes jogsival száguldoznak a suttyók, abszolult nincs bennük semmi "felelősség-érzet", ha jön egy kanyar majdcsak beveszem valahogy címszóval mászkálnak.
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 03.09.04. 22:26 #242
Peac
Amúgy én is csak bíztatással tudok szolgálni, de azért azt is érdemes tudnod, hogy eljön még az az idő újra, amikor szentül hiszed, hogy elférsz, aztán...

Ez nálam az első év végén következett be. Aztán fél évvel később megint. A hajamat téptem. Baromi drága ám az Omegára egy hátsó lámpabúra, úgyhogy ismét kénytelen voltam megtanulni koncentrálni.

Amúgy azt hiszem, ebben sokan igazolhatnak engem, hogy a fiatal, mondjuk "kezdő" vezetők nagy része, sok esetben a fényezőnél költik el a zsebpénzüket.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1222 levél
Válasz 03.09.04. 22:23 #241
Peac
Érdekes, hogy a tanpálya körülményei is legalább olyan fontosak, mint egy versenypályáé.

Az én rutinvizsgám napján (2001. 03. 18. asszem) egész délelőtt esett az eső. Gondolom, elővigyázatosságból a vizes aszfaltot felszórták homokkal az "intenzív lassítás" szakaszon, mert ugye a vizes gumi homokon jobb, mint a viszonylag tiszta aszfalton. Ugye ilyenkor csak egy kicsit szórnak, hogy épphogy megtapadjon rajta a kerék.

Hogy rohadjon meg a neve napján, aki mindezt kitalálta!

Bár maga az alap elgondolás nem lenne rossz, csak az a bökkenő, hogy mire az én vizsgámra - úgy délután 3 felé - sor került, felszáradt a pálya. A homok viszont ott maradt. Száraz aszfaton pedig nem hasonlítható semmi féle természet adta aszfalt körülményeihez, amikor homokszemcsken gördül szinte az autó. Akkorát még sosem fékeztem, mind a négy kerék blokkolt a Ladán, a vizsgabitosnak előrerepült a mappája, de így is éppen hogy csak 5-6 cm-re álltam meg a vonaltól. Végül megúsztam.

Aznap délután 14- és 16h között én voltam az egyetlen, aki "gázolás" nélkül megúszta ezt a feladatot. Ha jól emléxem, 6-an véreztek el azon a délutánon...
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
3123 levél
Válasz 03.09.04. 22:15 #240
CybearBoy
Kösz a bíztatást, remélem, meg végül is jól is megy, meg hát már tudom, hogy a fákra is figyelni kell.
20333 levél
Válasz 03.09.04. 22:12 #239
Z-Master
3 hét múlva biztosan sikerűl majd.
3123 levél
Válasz 03.09.04. 22:11 #238
CybearBoy
Amúgy tolatás közben történt, és ugye balra fele néztem hátra, de lefele, figyeltem mikor érinti meg a kerék a padkát, meg hogy még előtte visszaszedjem a kormányt...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.