Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Vezetésbiztonsági tanácsok

1280 levél
Válasz 03.07.27. 13:01 #187
Loeb
Azóta beszálítóként dolgozol a rendőrségnek!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1348 levél
Válasz 03.07.27. 12:55 #186
Szt. Péter
Na, hogy ne csak mindig az apám...!
Pedig neki is sok van ilyen rendőrös szorija (évente 3-4)!

Szal most az unoka tesóm "sztoriját" írnám le röviden!

Hevesen (város, nem a megye) ment még májusban a boltba (kb. 400-500m tőlük). Azt tudni kell, hogy a rendőr évente egyszer áll meg mérni a sebességet a város közepén (szal nagyon ritka).
Ő 24éves, és szokás szerint állítólag akkor sem kötötte be az övét, mert minek...

El is kapták...

(Mindezt csak nekem mesélte, nem voltam vele...!)

Integetnek neki, hogy álljon ki (gondolta magában a köcsög rendőröknek de jó szemük van, hogy kapják be)...
Le áll az út szélére, gyorsan kipattan az autóból, majd azt mondja a rendőr: "Tudja mennyivel ment?"

Na azt hitte unokatesóm, hogy ki dől a röhögéstől... -gondoljátok?!

-Nem! Mert mennyi?
-62!
-Jól van...!
-Elismeri?
-Háát el!

Majd a kezébe nyomta a 20ezer Ft-os csekket!

Tesóm ül vissza (lassan visszafordul felsőtesttel), majd haláli nyugalommal megveregeti a rendőr válát, és így szól:

"Ugye tudja, hogy az övem se volt bekötve???"
A rendőrnek állítólag akkora feje volt utána, hogy majdnem szétpukkadt... hehehe!
Senki se Szt., csak én!!! :-)
20761 levél
Válasz 03.07.27. 12:53 #185
Eric
Nekem 3 éve(asszem) volt egy esetem.
Ha jól emlékszem akkor volt a foci EB és a nyitómeccset néztem meg a haveromnál. Megittam egy sört meccs közben. És a végén elindultam autóval haza. Gondoltam, eltelt egy óra, meg azon a pár km-en csak nem lesz semmi. Hát lemeszeltek....
A szonda kimutatta(tölcséres). Persze, ha elvittek volna vérvételre, lehet, hogy mire már odaérünk, nem mutat ki semmit, mert egy sör kb. 2 óra alatt kiürül. de én jobbnak láttam, ha elkezdek alkudozni.
Haverkodós-viccelődősre vettem a figurát. Szóba került, hogy hol dolgozom, meg minden...
Végül is elengedett és abban maradtunk, hogy benéz az üzletbe és kap "némi" kedvezményt Mondanom sem kell, hogy ott volt két nap múlva
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1280 levél
Válasz 03.07.27. 12:24 #184
Loeb
Hát most már tényleg jó lenne ha visszatérnénk az eredeti témához.
Na pl.:
Ki hogyan próbálja elintézni - zűrös - ügyeit a helyszínelő rendőrökkel. Lefordítva fizettetek vagy legalább próbáltatok már lefizetni egy rendőrt, vagy szépen befizettétek a bírságot és meg sem fodrult a fejetekben az ilyesmi.
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
2325 levél
Válasz 03.07.27. 10:03 #183
Berkenye
20333 levél
Válasz 03.07.26. 23:56 #182
Z-Master
...ááhhhh... nagyon készlett a topic!
2325 levél
Válasz 03.07.25. 19:19 #181
Berkenye
1280 levél
Válasz 03.07.25. 17:00 #180
Loeb
Hát mert igaza van!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1970 levél
Válasz 03.07.25. 13:17 #179
Vaszilíj Zajcev
Megoldás lehet a problémára, ha egyszerűen figyelmen kívül hagyod a hozzászólását.
Ha nem reagálsz a hülyeségre (nekem is nehéz sokszor megállni), akkor nincs más választása, mint lelépni.
Mást nem nagyon tudok elképzelni a hülyeséggel szemben.
divide et impera
531 levél
Válasz 03.07.25. 09:23 #178
GL
Hát visszaolvasva érdekes. MOndjuk ebből aki ehez nem ért , pl én asse tudom kinek van igaza.De annyi azért megvan hogy konszern azt még értem. Amugy még a mercikben/bmw-ben sincs teljes csend ,bár ott azon kívül hogy a kerék gördül az aszfalton ,más hangot nem nagyon hallasz. Persze a kocsi hangjára gondolok és nem a kültérire.
2325 levél
Válasz 03.07.25. 08:38 #177
Berkenye
Nem értem, miért bukkan fel mindig egy-két olyan személy, aki mindenáron fel akarja borítani a rendet és csakazértis a saját véleményét szajkózza, amiről jól tudja, hogy a többség ellen szól. De mindenhol ez van... Miért??
1222 levél
Válasz 03.07.25. 04:21 #176
Peac
Na, ebből elég!

A logot igenis VW-gyárban teszik rá a Skoda motorjára, hiszen teljes egészen a Volkswagen konszern tulajdona a Skoda is, sok más egyéb mellett!

Szerinted ugyan nem egy cég tulajdonát képezi egy olyan termék, amiben az adott cég pénze, technikája, anyagai vanak... De akkor mégis kié a tulajdonjog?



Amúgy mint az alapvető autós szókincs egyik birtokosa, közölném, hogy amit Te "elektronikus blokkolás"-nak nevezel, azt valójában tiltásként szokás emlegetni. - Bár kötve hiszem, hogy bármi sejtésed lenne, mi is az valójában.

Amúgy, ha gondolod, én nagyon szívesen találkozom veled egyszer egy olyan 2-3 órára és mesélek némi hasznosat az autókkal kapcsolatban, legalábbis abból a kevésből, amit én tudok.
Eddig viszont az a benyomásom, hogy halvány gőzöd sincs, miről folyt itt eddig komoly beszélgetés. Magyarán nem igazán hiszem, hogy valóban komolyan értenél az autókhoz, vagy akár az autózáshoz. A tökéletes Édesapádat azért szerintem mindannyian irígyeljük, engem főleg az fogott meg, hogy a Ti kocsitokban semmi nem zörög és minden jól működik.
(Hála egy hobby-szintű másodállásomnak néhányszor már kerültem olyan helyzetbe, hogy teljesen szűz tesztautókkal és egyéb autós finomságokkal száguldhattam és talán nem szégyen ezt mondani, hogy MENET KÖZBEN egyetlen autóban sincs teljes csend!) És ugye az is egy jó kérdés, hogy egy gépészmérnök mondjuk mit kezd egy esetleges injektor-hibával...

Még tudtam olna írni pár sort, de sajnos épp készülök leesni a székről, olyan álmos vagyok.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1348 levél
Válasz 03.07.25. 01:21 #175
Szt. Péter
Mert? Nincs igazam?

A Skoda tette rá a saját összeszerő műhelyében a logo-t a motorra!
Senki se Szt., csak én!!! :-)
20761 levél
Válasz 03.07.25. 00:47 #174
Eric
Ehhh...
Te készen vagy.
Az a szép az egészben, hogy halál komolyan nyomod a süketelést!!!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1348 levél
Válasz 03.07.25. 00:44 #173
Szt. Péter
Motor téma! Ja, meg a VW gyárban b@szták a motor borítására a Skoda logot? Mi?

Ne okoskodj már! Mi az, ha nem befelyezés?

Tulajdonról meg annyit (hogy a felélesztésben alapvető alkatrészekkel, nameg pénzel ellátja, de a Skoda honlapján épp arról írnak valahol, hogy elkezdte az elszakadást az újraélsztő VW-től)!

Az elektronikus blokkolásról annyit, hogy valszeg nem az autó bajai miatt van (mert minden autónak vannak hibái ezt el kell ismerni)!
Mert akkor pl. a VW Passat is egy száguldó koporsó!
Mivel az is tulajdonképpen hasonló alapokon fekszik (bár az inkább a SuperB-vel van közelibb rokonságban)!

Senki se Szt., csak én!!! :-)
20761 levél
Válasz 03.07.24. 23:05 #172
Eric
Köszi!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1280 levél
Válasz 03.07.24. 21:08 #171
Loeb
Tudod a végén csak egy maradhat.
Hát igen én sem felejtem el soha azt a szabadságérzetet amikor egyedül, csakis EGYEDÜL vezettem.
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
1222 levél
Válasz 03.07.24. 21:02 #170
Peac
Eric! Ha megengeded, támogatnám legutóbbi hozzászólásodat!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1222 levél
Válasz 03.07.24. 21:01 #169
Peac
Loeb mellett szólok!


Bár nekem - személy szerint - elég sanyarúan alakult a vizsgaünneplésem. Legalábbis a rutin után. Sajnos el kell mesélnem az egészet, hogy aránylag érthető legyen... (már ha édekel valakit)


Hatan voltunk cimborák, akikkel elhatároztuk, hogy egyszerre megyünk jogsizni. Az egyik srác nem jöhetett el a Kresz-re, mert nem ment el előtte orvoshoz, egy pedig feladta, mert sokallta az árakat. Két srác megbukott a Kreszen, így ketten maradtunk. Ugyanazon a napon volt a rutinvizsgánk. Csak én mentem át.

Ez a srác, akivel akkor együtt vizsgáztunk egy nagyon jó barátom, így sajnáltam a srácot. A rutin-vizsga ünneplése tehát meghiúsult.


Amúgy is - mint már egy korábbi hozzászólásomnál említettem - az volt az egész jogsi ünneplésének a pillanata, amikor először mentem egyedül az országúton. Akkor jöttem rá, hogy ezért érdemes élni!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
7503 levél
Válasz 03.07.24. 20:54 #168
Attila88
Majd szorítunk!!!
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
1280 levél
Válasz 03.07.24. 20:43 #167
Loeb
ÁÁÁÁ ez így szívás. Gondolj bele hogy holnap este már ünnepelhetnéd sikeres vizsgádat.
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
2325 levél
Válasz 03.07.24. 20:35 #166
Berkenye
Amúgy beszéltem oktatómmal, áttették a vizsgámat jövőhét szerdára, mivel annyian vizsgáznak most, hogy nincs már hely Kicsit azért örülök hogy nem holnap kell
1280 levél
Válasz 03.07.24. 20:26 #165
Loeb
Hát látom még mindig a "témánál" vagyunk!
Repülőjegy 184 Euro.. Autóbérlés 271 Euro.. Rálépni a világ leghíresebb Special Stage-re... Felbecsülhetetlen! 2007 Neste Rally
2325 levél
Válasz 03.07.24. 19:52 #164
Berkenye
Na meg a 1**-es íkú...
20761 levél
Válasz 03.07.24. 18:34 #163
Eric
Lenne egy tanácsom.

Ha valamihez nem értesz, akkor inkább halgass! Nem kell állandóan a billentyűzetet koptatnod, ha nem muszáj!

Annyi marhaságot hordtál itt össze az elmúlt napokban, hogy az már... húhhh!

Íme egy gyöngyszem:
"Ja, és az alapjai a motornak még asszem WW-fejlesztés!
Csak a Skoda fejezte be! "

A Skoda semmit sem fejezett be. A Skodában egy az egyben VW motorok vannak, no meg az egész Skoda a VW tulajdona(akárcsak a Seat).

Se jogosítványod se vezetési tapasztalatod, se semmi, de úgy nyomod itt az igét, mint maga Enzo Ferrari !

Az dícséretes, hogy érdeklődsz a téma iránt, de mint mindig, túlzásokba esel.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
7503 levél
Válasz 03.07.24. 15:40 #162
Attila88
Hadjuk az egészet,ne Offoljuk szét Peace topikját

Még egy mondat:
Azé van viszzafogva mert biztos szar a kasznija és nem bírna ki nagyobb sebességet
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
1348 levél
Válasz 03.07.24. 15:13 #161
Szt. Péter
Nem sokat láttam!
Valszeg irreálisan drága, csak a múlt miatt!
És kevés példányt nyomtak belőle...!

Nem olyankor büntet a rendőr, mikor 100fölött mész! Ez az egészben az idegesítő! Hanem akkor, mikor városban 50helyett 74-el mész, mert be akarsz menni a másik szávba (nem a Balatonhoz kéne menni, csak azért, hogy ne lépjük át a sebességet, mikor mi pl. Győrbe akarunk menni! Azért asszem érthető az indokom! Nem???

Ja, jóhogy! Mert az nincs biztonsági okokból 195-nél asszem visszafogva!

De csak szólok, hogy az még jobb, ha az én faterom 160-al, 180-al megy, mint az hogy egy Opel Omegással (vagy bármivel) versenyezne az autópályán!

Mert olyan, hogy verseny nem csinál! Csak annyit, hogy megy egy belőtt sebességgel (legyen az pl. 180), és a főlé nem megy!
ALÁ SE MENNE, csak akkor, ha a 115-el menő kamiont 135-140-el előzik! AKKOR LE KELL LASSÍTANI!

És még jó is, mert így legalább nem kacsázik az autópályán (mindig egy sávon megy, mert álltalában kevés BMW M5-ös (asszem ez volt az a kék német) rohangál a magyar utakon!
Senki se Szt., csak én!!! :-)
1348 levél
Válasz 03.07.24. 15:03 #160
Szt. Péter
JA! Csak nem mindegy, hogy mennyire rántod el a kormány!

Mert ha nem eléggé, akkor beleszálsz a tanksapkába, és BUMM!
Ha meg nagyon, akkor bele az árokba! És akkor is valószínű a bumm, mert ez esetben a mi tankunk robbanhat fel, mert felsérti az alját!

Szal a legjobb, ha már 50m-re elkezdték fordulni, hogy belődd a helyet (mondom, még igy is leverte a tükrünket )!


Rendben, biztos...!
Senki se Szt., csak én!!! :-)
1348 levél
Válasz 03.07.24. 14:59 #159
Szt. Péter
Hát igen, akkor is voltak már műszaki berendezések az autógyárakban...! Nem nagy szám!

Figy 2,4-es motor (benzines, vagy diesel?) "CSAK" 200körül tud menni? Muhaha!

Nekünk egy 1,9-es motor "menne" 212-vel! Ja, és diesel (igaz, hogy Turbó Diesel)!

Ja, és az alapjai a motornak még asszem WW-fejlesztés!
Csak a Skoda fejezte be!

Senki se Szt., csak én!!! :-)
7503 levél
Válasz 03.07.24. 13:30 #158
Attila88
Ember!!!

Láttál már újabb fajta Omegát nekünk az előző kocsink az volt(99-es volt és 220-at bevette!!!
Ember, apádat te aztán tudod isteníteni!
Szinte az összes leveledben benne volt, hogy apám ilyen , apám olyan!
Most Volvo s80-asunk meg egy Grand Cheerokink van de 180-nal nem szoktunk menni!!!
Gonosz rendőr megbüntetik a tökéletes apukámat, mert elég rendesen túllépte a sebesség korlátot! LOL
Ahogy kivettem a leveleidből nektek valami skoda octaviátok van, hogy felvilágosítsalak egy vele egyidős Opel Omega rendesen otthagyná!
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
7565 levél
Válasz 03.07.24. 11:58 #157
hriszto
10 méteren simán elrántod a kormányt és ha nem vagy pöcs akkor ugyanazzal a mozdulattal vissza is rántod, nem 1 szép mutatvány, de meg lehet csinálni anélkül, hogy felboruljon az autó.

nem nézek cobra 11-et, mert 1 rakás kaki, hogy finom legyek. viszont porsche rendőrautó akkor is van a németeknél és okkal.
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
7565 levél
Válasz 03.07.24. 11:56 #156
hriszto
a milliárd 1 kicsit sok, inkább millióban gondolkozz ember
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
1222 levél
Válasz 03.07.24. 11:39 #155
Peac
Az Omega vége egy kicsivel 200 fölött van. - Kb. 210-nél! Legalábis óra szerint, az pedig reálisan olyan 200 lehet a valóságban.

Ez egyáltalán nem meglepő, hiszen mint tudjuk, a mai autók is megirígyelhetik a tizenéves CARAVAN Omega légellenállási együtthatóját. Az a probléma, hogy elfelejtettem már a pontos értéket, de kb. 0.35-ös értékről beszélünk.


Ja, és persze egy 2.4-es motor hajtja az 1350 kilos gépet.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
3488 levél
Válasz 03.07.24. 10:26 #154
jatfield
Jáj!

Na ezért kell az ignore...
1219 levél
Válasz 03.07.24. 05:22 #153
Wotan
Igen, meg rajtam kívül még több milliárd ember járt így. Nem kell a társadalmi műbalhé. Ha neked ez luxus, arról nem én tehetek.
"Mortui solum finem belli viderunt"
1348 levél
Válasz 03.07.24. 03:05 #152
Szt. Péter
Egy szóval nem írtam, hogy rosz!
Csak annyit (azt is viccből), hogy 15--160km/h fölött már iszonyat hangja volt (meg már idős volt, szal a műanyag már recsegett, kopogott, repedezett,stb..)!

Az autó nem versenygép!
Még negatív irányba sem!
Azt elképzelem! (és az csak egy Omega! )!
Nem egy Skoda (WRC)!

Amúgy most Skoda Octavia Classic 1,9 TDi van!
Valszeg egy pár évig! 4-5-6!
Aztán kitudja!

Amúgy az Omega megy 190-el?
Tudom, tudom, nem a sebesség a lényeg!
...hanem a száguldás!

Ezen most asszem Pirelli gumi van (de nem biztos)!
A Sierra-n meg az a izé (amin elefánt vagy orrszarvú van)! Tudod?

Burago, vagy mit tudom én!
Burago, az nem valami kisautó?
Senki se Szt., csak én!!! :-)
1348 levél
Válasz 03.07.24. 02:55 #151
Szt. Péter
Pl. a múltkor 74-el kapták el!
Boldog 45. születésnapot! (pont akkor volt 45!)!

Amúgy falun lakik, ott a rendőrökkel még néha együtt is horgászik!

Közúti ellenőrzis? Ez most, hogy jön ide?

Pl. 2hete! Tata-A.c között (3db) [kb.150km alatt]!

???
Senki se Szt., csak én!!! :-)
1348 levél
Válasz 03.07.24. 02:48 #150
Szt. Péter
Tudom, az is volt nekünk!

kb. 4éve!

de az ma is csak asszem 14-15éves lenne!
Ja, és az 5sebességes volt (és 1,6-os diesel? talán)!
huhh, már rég volt! De az csak a 150-160-ig szerette a száguldást!
Utána már iszonyat volt a hangja!
Senki se Szt., csak én!!! :-)
1222 levél
Válasz 03.07.24. 02:43 #149
Peac
Hát nem tudom, miért vannak gondjaid azzal a bizonyos OPEL-generációval... - Mint minden autónál ott is üzemeltetés- és karbantartás kérdése mindenféle aktív biztonsági berendezés működése.

Nem tudom, milyen autókkal vagy kapcsolatban, de azt hiszem bármikor ki merek állni veled egy lassulási versenyre a tizenéves Omegával. (Természetesen kellet már féktárcsát is cserélni, de semmi baja nincs.)
Én éles helyzetben még 190-ről is pillanatok alatt le tudtam lassítani 80-ra, bár utána egy kicsit furcsán éreztem magam.

Amúgy itt ismét a gumi-témához tudnék visszakanyarodni: Lehet neked akármilyen Ferrarid, ha Kleéber-abroncsokat raksz rá!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1348 levél
Válasz 03.07.24. 02:41 #148
Szt. Péter
Alapból nem mész 200-al!
Bár papíron 212 a végsebesség, de mint már írtam 195-nél zárolva van a sebesség!

De max. 180-al mész! (az új autóval meg 160-al)!
Nem olyan nagy sebesség az! Bár ha kiszámolod, akkor nagynak tőnik, DE:

-ha van valami, akkor a másik autó is jóval 100 fölött megy! Azaz ez is növel az időn valamit!
-ha előtted van egy autó (bevágott), akkor mindegy lényegében, hogy 130-al van, vagy 170-el! Sztem! Bár lehet, hogy nem nekem van igazam!

Egyszerű: szeretem a kényelmet, a nyugalmat, a motor duruzsolását (diesel, szal kicsi hangja van), a természetet, és azt is szeretem, ami az utam végén vár (kivéve a kórház, és a koporsó)!
Senki se Szt., csak én!!! :-)
1348 levél
Válasz 03.07.24. 02:33 #147
Szt. Péter
"neked jogsid sincs"
Tudom...!

"iq-d sincs szerintem 130 közelében"
az enyém 127! De itt nem az enyémről írtam!!! Észlény!

A többihez grat!

Nem garantáltan! Én olyan marha sőrőn nem hallottam, hogy egy autó keresztben áll előtted, és nincs messzebb, mint 50-60m (kanyar/domb miatt volt ennyi a távolság), akkor te 100-ra fékezel (közbe kormányzás szinte semmit sem ér), és te a maradég 5-10 méteren kikerülöd! Ez lehetetlen bármelyik auzóval is! Itt a megoldás (akár még egy trabant esetében is), hogy nyomod a gázt, hogy lendületből el menny mellette!

ABS volt az autóban (az még csak egy 1991-es Ford Sierra volt), de mit sem segít abban a helyzetben!

"minden szabályt betart, kivéve a sebességet"!
Vagy 3-4 helyen leírtam!!!
180 meg ma már csak 160 (állt.-ban)!
Ahogy öregszik nő be a feje lágya! Nem is baj! Itt volt az ideje!

Nem nézel kicsit sok "Cobra 11"-et???
Senki se Szt., csak én!!! :-)
7565 levél
Válasz 03.07.24. 02:32 #146
hriszto
szerinted hányszor állítottak meg engem gyorshajtásért?
városban meg max 60, nagyon ritkán 70el megyek. nincs értelme sietni! gyakran csak baj lesz belőle meg a lámpák 50-re vannak belőve így a kocsinak többet árt ha állandóan leállok és újra elindulok mintha 50-el eldöcögök a lámpáig. a zsaruk se kapnak el és így pl megspórolok évi 50 rongyot, néhány büntetőpontot és még a zsaruk se cseszegetnek.




felmérés:
Mennyi volt eddig a legtöbb közúti ellenőrzés 1 nap alatt?

nekem eddig 2 volt a legtöbb 1 nap alatt
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
7565 levél
Válasz 03.07.24. 02:20 #145
hriszto
Az opel ascona meg nagyon jó kis kocsi! 2 hete vezettem egy 18 éves 4 hengeres, 4 sebességes példányát faxa kis 1.3-as sport motor duruzsolt benne
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
7565 levél
Válasz 03.07.24. 02:18 #144
hriszto
azt az 1et felejted el szent létedre, hogyha 200-al mész mire észreveszed magad elött, hogy valami gáz van már rég ott vagy és akkor csinálj valamit.

amúgy nem is tudom miért vagy ennyire oda hisz az autóvezetés nem érdekel, jogsid sincs csak apád "hős tetteit" zenged orrba-szájba
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
7565 levél
Válasz 03.07.24. 02:17 #143
hriszto
burzsuj? hát nem én kaptam jogsi után rögtön kocsit...
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
7565 levél
Válasz 03.07.24. 02:16 #142
hriszto
a topicot nevezzük át szt.péter apját istenítő közösség forumává...
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
7565 levél
Válasz 03.07.24. 02:15 #141
hriszto
neked jogsid sincs
iq-d sincs szerintem 130 közelében
volt már éles helyzetem
egyetemre járok
az autó nem az enyém, de nem trabant


amúgy annyit apád hős tettéhez, hogy ha neki áll fékezni akkor lefékezi az autót 100-ra és esetleg ki is tudja kerülni a másik autót amúgy + szakaszos fékezésről vagy abs-ről hallottál már?

amúgy nekedd apád a jó sofőr ami valamilyen szinten érthető is, de ha minden szabályt betart akkor miért is megy 180-al?

a német csak itt külföldön ilyen pöcs otthon a nagy büdös németországban szépen belövi 130-ra a mutatót és kész. mivel a németeknek van porsche járőrkocsijuk és azelől 1 kicsit nehéz meglógni...
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
1348 levél
Válasz 03.07.24. 02:04 #140
Szt. Péter
Ja! Valami hasonló! Csak egy máik topicba megyek fárasztani az embereket!
Senki se Szt., csak én!!! :-)
20761 levél
Válasz 03.07.24. 02:00 #139
Eric
Szerintem most már menj aludni, mert ahogy látom kezdesz elszállni.
Pihend ki magad, jót tesz!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1348 levél
Válasz 03.07.24. 01:32 #138
Szt. Péter
Amúgy hobbiból autószereleő is!
Gépészmérnők a végzetsége!

Szal nála alapból nincs olyan, hogy kotyogó alkartrész, nem égő lámpa, hibás (kézi)fék! Kopott, rosszul beállított gumi!

Hangos, kopott alkatrész!

Rosz minőségő: benzin, motorolaj, stb...!

Piszkos szélvédő!

Tehát hibátlan autóval közlekedik csak, aminél kicsi az esély, hogy elfogy a gumi (magyarul pattog, csúszik az autó)! Nem fog a fék, nem áll meg a lejtőn, mert visszagurul... stb...

Tehát minden csak azon múlik, hogy a többiek hogyan közlelednek, és hogy ott van e elmében, mikor vezet!

És mivel már 20éve vezet csak az ittas vezetők tudnak meglepetést okozni neki, de mivel nem bömbölteti a zenét (csak a dugó közepén), nem nézi a nőket (csak a jókat [álmodozzon csak: kicsit már igaz hogy öreg... ]), nem telefonál vezetés közben, így max. oda tud figyelni! Pl. vezetés közben nem zabál, csak az a fránya cigi ne lenne (attól fog meghalni nem a gyorshajtástól [bár ha nem lenne cigi, akkor valszeg a reflexxe is lasabb lenne, szal akkor meg már azért halt volna meg ])!

AZÉRT ÉRDEMES EZEN ELGONDOLKOZNI!
Senki se Szt., csak én!!! :-)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.