Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Diablo III

Diablo III

Diablo III
A legutóbbi Diablo III cikkek, hírek
18829 levél
Válasz 16.11.06. 09:54 #4359
Peace
Persze az alap, de olyan fura. Mind1 most már reggel szoktam megint kicsit és nem lesz gond. Főleg, hogy végre megvan a ground slam és mindenkit kiírtok vele. De ne offoljuk szét a topikot inkább, elleszek vele amíg nem jön a Tyranny.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4133 levél
Válasz 16.11.05. 21:32 #4358
gothmog
Ja, azt hittem, hogy természetes, hogy shift + klikkre megy a folyamatos támadás. Ez ezekben a játékokban alap (Én mindig úgy támadok, hogy automatikusan a shift-re is rátapadok közben, és felengedem-lenyomom, dinamikusan, a helyzettől függően.)

Amúgy én utoljára a GRim Dawn--nal játszottam, és semmi különbséget nem érzek a támadóskillek használatában (mechanikailag) a két játék között e tekintetben. Számomra teljesen természetes volt a dolog.
Endure. In enduring, grow strong.
18829 levél
Válasz 16.11.05. 21:02 #4357
Peace
Nagyon nem úgy működik, mint Titan Quest-ben vagy Grim Dawn-ban. Hiába tartom nyomva folyamatosan bal egérgombot, elrohan mellettük, nem ütöget, csak nagy ritkán. Ha beállok egyhelyben ütögetésre, akkor pedig az ütések 40%-a vaktában megy a levegőbe. Ha egyenként rájuk viszem a kurzort és megjelenik a piros körvonaluk, akkor betalál. Nagyon nem tetszik ez így, ritka nyögvenyelős! Mire kiírtok 40 csontit, a hajam befonom. Ez a fentebb említett két játékban pár másodperc...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4133 levél
Válasz 16.11.05. 20:53 #4356
gothmog
Ha nyomva tartom a bal egérgombot, akkor nálam folyamatosan tolja (nyilván az attack speednek megfelelő sebességgel) az arra berakott támadást. Viszont az egérmutatóval (ha csak nem area jellegű a támadás) azért nem árt rámutatni a célpontra

Olyan item szűrő alapból nincs a játékban, de van olyan program, amivel mégis meg tudod szűrni a tárgyakat (többféle "szigorúsági szintet" beállítva). Ez nem egészen úgy működik, mint az a megszokott (tehát normál, mágikus, rare, unique stb.), hanem inkább a használhatóságuk alapján szűr. Pl. vannak fehér cuccok, amik elég hasznosak, mert például zöld, piros és kék gem hely is van rajtuk egymással összekötve. Ezekért értékesebb currency-t kapsz a boltosnál, mint egy sima rare (sárga) cuccért. Na, az ilyeneket mutatja. Viszont van sokszor, hogy a sima mágikus (kék) cuccot pedig nem. De a gyakorlatban nagyon használható, és ha nyomsz egy altot, akkor látod az összes cuccot a földön. (Én még nem szedtem fel olyat, amit a - nálam normálra állított - szűrő nem mutatott értékesként alapból. Tényleg jól működik.)

Itt a linkje
Endure. In enduring, grow strong.
18829 levél
Válasz 16.11.05. 19:38 #4355
Peace
PoE-ban sehogy nem lehet megoldani, hogy Grim Dawn-os gyilok legyen? Tehát lenyomva tartom a bal egérgombot és automatikusan üt mindenkit? Ilyen auto targetesen... És nem lehet beállítani, hogy csak mágikus tárgyakat mutassa a földön?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18829 levél
Válasz 16.11.05. 17:19 #4354
Peace
Én sem jöttem lázba, nem kifejezetten az én stílusom (hehe, nincs is olyanom!!!). Egy Diablo 4-re még talán befizetnék, de sok 100 óra már tényleg nem lenne a tápolásra.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6479 levél
Válasz 16.11.05. 15:32 #4353
GustyX
Necro videó.
Úgy igazából... Jobb lett volna a Diablo 4.
Bár személy szerint nincs ellenemre a fizetős kaszt (ha csak a kaszt fizetős), de a Necro pont nem az, amiért pénzt adnék. Én egyelőre még nem temetem, mivel a plusz tartalomról semmit sem tudni, így azért még reménykedem a kedvező változásokban. Bár az alapjaiban kellene megváltoztatni a játékot, azt meg csak a Diablo 4 fogja.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
2983 levél
Válasz 16.11.05. 15:24 #4352
Herr Hauptmann
Valahogy úgy tudom elképzelni a dolgot, hogy folyt a kieg fejlesztése ütemterv szerint, aztán egyszer leszóltak fentről, hogy rolót le, mert úgy se fog annyi pénz bejönni belőle, hogy megérje tovább dolgozni rajta (a többi cím meg fossa befelé pénzt).

Ezért szépen beadagolják azokat a dolgokat, amik már nagyjából ott voltak (hogy ne kelljen mindent kidobni). The Ruins of Sescheron, Greyhollow Island, meg még amik jönnek hozzá.

Ha meg a nekró már úgy is ott volt, odatesszük azt is fizetősen és akkor nem megy kárba az összes beleölt erőforrás.

Amikor meg majd egyszer (HA!) lesz D4, akkor majd jól megmondják, hogy csináltuk mi a kieget, de rájöttünk, hogy nem lesz olyan jó, mint amilyet szeretnének kiadni a kezünk közül, meg a játékosok is jobbat érdemelnek, stb bla-bla-bla...ezért ahogy a Blizzard szokta, törölte a projektet és a nulláról kezdte az egészet és tessék itt van, szeressétek, vegyétek.
16062 levél
Válasz 16.11.05. 09:30 #4351
david139
Nem kapunk, hanem behetünk
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
4133 levél
Válasz 16.11.05. 09:08 #4350
gothmog
D1 remake event a D3-on belül + egy szem új fizetős kaszt (nekromanta) = pótcselekvés

Elvileg kellene még csinálniuk egy kieget, ha ragaszkodnak az eredeti ütemtervhez (bár szerintem azt már kukázták), de engem legközelebb a Diablo 4 megjelenése környékén fognak látni. Bár ha így folytatják, lehet, hogy akkor sem. (A D3-mat különben szerettem, de egyszerűen megállt a fejlődésben, leragadt, önismétlő, egysíkú, csak paragon level és GR hajhászásról szól, jellemzően minden patch-ben (szezonban) egy-egy éppen felturbózott kaszt valamilyen éppen legtáposabb buildjével. Ebből így nekem egy bő fél évvel ezelőttre már olyan szinten elegem lett, hogy töröltem a gépről a játékot, és nem is tervezem, hogy valaha, akár csak "nosztalgiából" is, de visszategyem.)

Addig is, köszönöm, ha a stílusra vágyom, akkor bőven jól elvagyok a Grim Dawn és a Path of Exile világában. Mindkettő köröket ver a D3-ra, a PoE pedig (éppen mostanában látogattam vissza a játékba kb. két és fél év kihagyás után) akkora király nagy játék lett mostanra, hogy az állam leesett tőle! A stílus abszolút királya, vitathatatlanul. A lore izgalmas és kellően sötét hangulatú (de nem szájbarágós, hanem az NPC-k és különféle naplóbejegyzések/hátrahagyott levelek megjegyzéseiből összerakós; kb. mint a D1-ben), a játékmechanika (a skillrendszer, a "kasztok" változatossága stb.) már korábban is a stílus legjobbja volt, és ez még tovább csiszolódott és bővült, a játékmenet pedig pörgős (bár ez talán a választott buildtől is függ, mert a két és fél évvel ezelőtti karakteremmel lehet, hogy most sem lenne ilyen élvezetes a játék), + igazi, az embert hosszú időre lekötő end game tartalom. Ráadásul megállás nélkül fejlesztik, folyamatosan tolják bele az új tartalmakat, és grafikailag is csinosítják (éppen a közeljövőben várható majd egy nagyobb engine-váltás). És mindez ingyen. (Bár én most megtámogattam őket egy supporter pack megvásárlásával, mert nagyon megérdemlik!)
Endure. In enduring, grow strong.
2983 levél
Válasz 16.11.05. 08:57 #4349
Herr Hauptmann
Jaa, hogy még csak nem is content patchként fog érkezni a nekró, hanem fizetős DLC lesz igazából? Máris közelebb hajolok, hadd tudjanak könnyebben arcon köpni Blizzardék.
18829 levél
Válasz 16.11.04. 20:39 #4348
Peace
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2983 levél
Válasz 16.11.04. 20:17 #4347
Herr Hauptmann
Oké...
No kieg, no D4.
Szülinapra kapunk egy D1 remake félét a D3-on belül, két zóna adventurebe meg
jövőre valamikor a nekró jön!

Nem az az óriási bejelentés, de egy éve ennyi se volt...
6479 levél
Válasz 16.11.04. 20:17 #4346
GustyX
Update.

Szal újra felteszem a játékot
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10984 levél
Válasz 16.11.04. 08:56 #4345
VodevilX
A kieg után kinyomtak rengeteg új tartalmat, komoly tartalmat, ami nem ingyenes szezonok közti kis frissítés szintjén állt meg... Új zónák, új elemek játékmenetben, ez sokkal inkább egy elkaszált kiegről árulkodik, aminek ezen részeit szépen inkább hozzá adagolták a játékhoz, mint hogy kárba vesszen.
Először Jay Wilson össze szerencsétlenedte az alapjátékot majd kiszállt, aztán Josh Mosqueira valamennyire helyre hozta, de idén ő is otthagyta a csapatot.
Semmi okot nem látok rá, hogy egy új arccal, akinek nyilván megint más lesz az elképzelése, még mindig a 3. részt akarná majd tovább vinni.

Tegnap egyébként elő is szedtem a Diablo 2-t Jó lenne bnet-en, de én 1.09el akarom, így marad offline, de egy nosztalgia kört minimum megér Már csak azt nem tudom, hogy amazon vagy necro
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1349 levél
Válasz 16.11.03. 12:20 #4344
jawsika
Nem lesz Dió4. Szinte biztos vagyok benne. Egyrészt nem olyan régi a 3, másrészt meg bőven van még benne lehetőség. Amúgy meg egy esetleges D4-ben sem tudom, hogy mi lenne akkora nagy váltás, nyilván hasonló lenne a loot-system meg a gameplay, a mechanika is. Szerintem legalábbis.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
9326 levél
Válasz 16.11.03. 11:56 #4343
Kanduhrka
Neked még mindig ez a bajod D4 ne jöjjön, mert ha bejelentik, akkor alsó hangon még 4 év mire kész lesz - ha nem több... Én azt mondom, jöjjön az a kiegészítő, remélem tavaszra. És remélem nekroval MEg azért pakolják tele újdonságokkal.
horrorgeeks.blogspot.com
18829 levél
Válasz 16.11.03. 10:22 #4342
Peace
Én is negyedik részre szavazok elég erősen!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10984 levél
Válasz 16.11.03. 08:39 #4341
VodevilX
Word! Nincs már mit hozzátenni ehhez a játékhoz... új játék kell, tiszta lappal.
Szóval jöhet hétvégén a D4 bejelentés meg mondjuk egy meglepi D2 remaster megjelenés milyen fasza lenne Aztán ha nagyon álmodozni akarok, még a kieg is inkább ehhez jöjjön, mint a 3hoz
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
16062 levél
Válasz 16.11.03. 07:31 #4340
david139
Én nagyon örülnék, ha nem erőltetnék tovább a Diablo 3-at Inkább jöjjön egy Diablo 4, ahol nincsenek mágusok 2kezes kardokkal
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
6479 levél
Válasz 16.11.03. 00:08 #4339
GustyX
Persze, vágom, úgy általánosságban gondoltam, mint ahogy rengeteg wizard kétkezes karddal tolja
Viszont ha így egyféle közelharcos karakter is lehetne a necromanta, azt csipáznám nagyon. Csak jelentsék be, egyéb infokkal együtt
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
2087 levél
Válasz 16.11.03. 00:05 #4338
Shadowguard
Az nem balta, hanem kasza És egyébként hasonlóan néz ki, mint a HotS-ba betett nekromanta. Az is kaszával/tőrrel tolja. Xul
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
6479 levél
Válasz 16.11.02. 22:58 #4337
GustyX
Necro is coming?
Új kiegészítővel együtt, bevezetve mondjuk egy passzív képességfát, meg pár újdonságot, amelyekkel kapunk karakterfejlesztési lehetőséget.

Viszont ha a kép "igazi", akkor tipikus Diablo 3: mágus akár kétkezes baltával is rohangászhat, igaz baromi hülyén fest a kezében
Meg kissé vámpíros beütése van, mint a Castlevania főhőse.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
2983 levél
Válasz 16.10.18. 07:34 #4336
Herr Hauptmann
Egy Dio 1/2 HD remake is elképzelhető a 20. évfordulóra...
18829 levél
Válasz 16.10.18. 06:07 #4335
Peace
Nem hiszem, hogy mostanában előrukkolnak egy 4. résszel. Ha jönne egy jópofa új kaszt és valami nagyobb volumenű változtatás, akkor lehet újra végigvinném, de nincs már sok 100 órám farmolni, mire használható szintre jutna a karim...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2983 levél
Válasz 16.10.17. 21:36 #4334
Herr Hauptmann
A blizzcon menetrendben nem sok minden diablo lesz.
Art & Desing panel, egy dev Q&A meg a 20. évfordulós dolog. Tehát vagy azon, vagy a megnyitón kell villantaniuk valamit. Más alkalom nemigen lesz.
6479 levél
Válasz 16.10.17. 21:18 #4333
GustyX
Sokan egy 4. részben reménykednek, hátha bejelentik az idei blizzconon.
Én nem bánnám.
De simán örülnék egy új kiegészítőnek, ami szintén alapjaiban változtatja meg a játékot. Nekem az is jó lenne, ha a WoW-hoz hasonlóan évek múlva jönne egy-egy új kiegészítő.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10984 levél
Válasz 16.07.02. 08:35 #4332
VodevilX
Tegnap hírezték a konkrét hirdetést, illetve Josh Mosquiera tovább áll.
Az nyilvánvaló, hogy van valami tervük, és igazából remélem, hogy szimplán egy Diablo 4! Nem kell több kieg, illetve semmi más játék sem a Diablo univerzumból... csak egy újra gondolt és elsősorban a jó öreg Diablo 2-t idéző új 4. rész.

Ez a játék még mindig csak 4 éves, de inkább csak kötelességből van telepítve... annak idején a 2. résznek 6-8 év után is, ugyanazzal a lelkesedéssel tudtam nekiugrani mint legelőször.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2983 levél
Válasz 16.03.15. 11:45 #4331
Herr Hauptmann
Megvan a Guardian, lehet pihentetni a játékot a köv. seasonig.
10984 levél
Válasz 16.03.02. 20:10 #4330
VodevilX
Nocsak, lehet hogy már az új részhez készülődnek
New Diablo jobs hint at new Diablo game
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2087 levél
Válasz 16.01.16. 19:55 #4329
Shadowguard
Hosszú idő után én is előkapartam a héten, barbárral hosszas szenvedés után meglett a 46, de nem az igazi (pedig szeretem a pörgős barbit).
Megnéztem a DH-t, alig van benne 20 órám szintezéssel együtt(barbár 130 körül van), de vettem rá cuccot shardokból és T10 lazán megy vele, a GR50 10 perc alatt lett meg. Még a Manticore kellene neki anciban és lazán mehetnék feljebb is.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
6479 levél
Válasz 16.01.15. 23:48 #4328
GustyX
Amúgy ismerős volt sokáig a lenti szitu

Na, kijött a patch és tetszik. Csak úgy poénból kipróbáltam a megújult Inna szettet és a 1.196.000. helyetti 1.185.000. sebzésemmel olyat nyomulok, hogy beszarás. gyakorlatilag lazán viszem a 34-es riftet, meg a T8-at, ami eddig nem ment. Szóval nekem is lett egy igazi saját karakterem.

Viszont ezzel okafogyottá vált a játékom, legalábbis csak feszkó levezetés lenne, mivel a cél a pár kard és penge transmog lett volna, de így felesleges már az is.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
2983 levél
Válasz 15.12.18. 16:57 #4327
Herr Hauptmann
2.4-ben megtarthatod majd azt az egy karidat seasonben is a rebirth opcióval. Igaz lvl1 lesz újra, de a különböző statisztikai adatok, mint pl. a játszott óraszám, stb megmarad. Így nem esel el a sok season-only lehetőségtől, itemektől.
4249 levél
Válasz 15.12.18. 16:01 #4326
csuroach
seasont nem nyomok, csak natúr egy karim van akivel szeretek játszani.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
2983 levél
Válasz 15.12.18. 08:42 #4325
Herr Hauptmann
Hm...WD-m 145 órával solo GR61, másik WD-ben 20 óra van, T8-10. Meg unalmamban húzogattam egy monkot is ebben a seasonben. Alig van benne 10 óra és T6-on van.
4249 levél
Válasz 15.12.17. 22:08 #4324
csuroach
640 óra játékom van benne, és nem esett még normális gear ami vicces azért mert T5on tudok most is csak rendesen haladni, de lehet én vagyok a nyomi
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
9326 levél
Válasz 15.11.25. 14:08 #4323
Kanduhrka
Elég csak beállítani a kockában.
horrorgeeks.blogspot.com
6479 levél
Válasz 15.11.25. 09:14 #4322
GustyX
Én vagyok tévedésben. Azt hittem, ha az 1. recepttel kivesszük a "sárga" képességet (unique power az), akkor azt a 2. recepttel be lehet tenni egy adott tárgy újrarollolásával.
Viszont merül fel a kérdés, a kivett powereket hogyan tudom hazsnálni, aktiválni? Vagy elegendő hacsak beállítom a kockában? Mert néha mintha összejött volna ez az erő (double attack speed).

Érdekes, pont az elmúlt pár napban jött össze 4 különböző item az Ulinából, de nem akarom használni, már az Innával sem lett túl egyedi a karakterem (minden monk abban szaladgál). Nem mellesleg még azt is össze kell(ene) hozni
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
9326 levél
Válasz 15.11.25. 01:46 #4321
Kanduhrka
"Kanai kocka meg hogy működik pontosan? Kipróbáltam a használt fegyveremen, de sikerült elrontania.
A kiválasztható unique képességek mitől függnek? Vagy teljesen véletlen, hogy az átalakítandó tárgy megkapja-e valamelyik unique képességet? Jelenleg csak egy van feloldva, azt szerettem volan rátenni a fegyveremre, de nem jött össze."

Ezt most nem igazán értem. Tárgyra nem lehet unique képességet rakni. Az első receptnél "1 Extract Legendary Power", kitéped az adott tárgy sárga szövegét, onnantól bármelyik karakterednek elérhető, és aktiválni is tudod, de csak abban az esetben, ha az adott class tudja használni.(2.4-től DH-nál változni fog ez picit, mert egykezes meele fegyokat is tud majd használni)
A második receptnél: Reforge Legendary Item, itt az adott tárgy összes tulajdonságát ulrarollolja (mintha egy új loot lenne).

Ha Monkkal vagy, én a helyedben összerántanék egy Ulianát, azzal TX-en is villámgyorsan lehet haladni.
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 15.11.25. 01:23 #4320
Kanduhrka
A Dune Dervishek a legdurvább ellenfelek közé tartoznak. Meele crusával berongyolni közéjük életveszélyes.
horrorgeeks.blogspot.com
6479 levél
Válasz 15.11.24. 09:11 #4319
GustyX
Nem, valóban, de nem is célom.

Viszont egy kis átalakítással elértem, hogy most végre a T6 már simán megy, különösebb gond nélkül. Persze egy-két lefagyasztbezárkörbeforgólilacsóva elite csomag hamar ki tud végezni, de ennyi kell. Nem HC a kari.
Ehhez viszont be kellett állnom a sorba és felvenni az Inna settet és a -1 set item gyűrűt.
Bár már látom, hogy a későbbi 2.4.1. patch a mostani buildemet egy laza kézmozdulattal fogja hazavágni

Kanai kocka meg hogy működik pontosan? Kipróbáltam a használt fegyveremen, de sikerült elrontania.
A kiválasztható unique képességek mitől függnek? Vagy teljesen véletlen, hogy az átalakítandó tárgy megkapja-e valamelyik unique képességet? Jelenleg csak egy van feloldva, azt szerettem volan rátenni a fegyveremre, de nem jött össze.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8 levél
Válasz 15.11.20. 00:33 #4318
MammonKZ
Sima dune dervish act 2ben már több crusader hardcore karakterem kinyírta egy ütésre, 100 és 200 milla fölött thougnesszel 1,5 millió élettel torment 7en csak, hogy az istenbe lehetséges ez??? A főszörnyek, elitek szinte meg sem sebeznek, bug ez vagy mi??? Ha igen akkor nagyon gáz, h ennyi év után is még a játékban van.
9326 levél
Válasz 15.10.19. 20:52 #4317
Kanduhrka
"Megy a zúzás és csókolom, üt vág mindenki, mindent" 60 felett, ahol még Jeti módban is onehitelik a barbárt, mint közelharcos karaktert? Megnéztem a karaktereid, és azok alapján nem hiszem, hogy te túl sok komolyabb griften részt vettél volna. Semmilyen sebzést nem adsz le, így persze, hogy az egész kaotikusnak tűnik
horrorgeeks.blogspot.com
6479 levél
Válasz 15.10.19. 19:37 #4316
GustyX
Hmmm....Akkor lehet csak megjegyeztem, de nem foglalkoztam annyira akkor a játékkal.

Rosszabb: nehezebb legendaryt készíttetni. Elején alig lehetett találni valami anyagot, majd bevezették a minimális anyag költséget, amihez nem kellett órákat farmolni, "hátha kiesik majd épp az aktuális elitből". Erre gyakorlatilag visszahozták ugyanezt, csak lightosabb változatban. Szóval ettől nekem már rosszabb lett.

Materialra gondolok, meg gemekre gondolok. Azokat alapból magától kellene felvennie, az aranyhoz hasonlóan. Vagy adott területen egy gombnyomásra felvehetne mindnet, mint pl. a Sacred 2-ben. Ezt jó tudni, de ez is lehetne alapból, minden GR nélkül.

Ja, hát olyan elitkocka szinten, HC-vel biztosan, de azért általánosságban nem kell máshoz igazodni. Megy a zúzás és csókolom, üt vág mindenki, mindent
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
9326 levél
Válasz 15.10.19. 19:20 #4315
Kanduhrka
"Pedig a multi itt pont olyan, hogy nem kell máshoz igazodni sehogy sem, "

Azért magasabb szinten már figyelni kell, hogy ki-mit használ. 65-70 és afeletti griftekben már nagyon nem mindegy hogyan épül fel a csapat.
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 15.10.19. 19:15 #4314
Kanduhrka
Nem igazán értelek. 2.3-mal jöttek be az "új" materialok, amiket a bounty-kért kapsz.

"Ez megint olyas, hogy jót tettek rosszabbá." Ezt se értem. Mitől lett rosszabb? Emeltek a nehézségi szinten, megváltoztatták a bounty-kat, hogy ne mindneki csak Act1-et farmolja, berakták a kockát, amivel a mai napig találnak ki új buildeket, amitől változatos maradt a játék.

"Persze az auto pickup, blood izé kapacitás növelést még nem tanulták meg leprogramozni. "

Van auto pickup, és blood shard-ot is lehet növelni (alap esetben 500, azután ahogy feljebb jutsz Griftekben, 10-et kapsz minden szint után - nekem most 1120 lehet max)

Egyetlen komolyabb baj van, amit sztem a patch készítésekor se láthattak ennyire előre, hogy a monkok gyakorlatilag kiszorítottak minden más karaktert a high gr-ekből. Utána a barbár/wd, míg szegény crusader/dh parkolópályára került.
horrorgeeks.blogspot.com
6479 levél
Válasz 15.10.19. 19:01 #4313
GustyX
Pedig a multi itt pont olyan, hogy nem kell máshoz igazodni sehogy sem, mivel nem egy co-op játék. Én néha csak kibaszom publicra, oszt jöjjön aki akar

Egyébként a patch (2.3) megjelenésekor kipróbáltam, de emlékeim szerint akkor még nem voltak legendary materialok. Ezt mikor vezették be?
Ez megint olyas, hogy jót tettek rosszabbá. Ezért utálom én a ezt a játékot, mindegyik patch belenyúl valamibe, akár gyökeresen is.
Persze az auto pickup, blood izé kapacitás növelést még nem tanulták meg leprogramozni.

Lassan hátha jön egy új hír a játékkal kapcsolatban, hátha bejelentik lassan az új kiegészítőt

Indítottam egy season 4 karit, lvl 25, de rájöttem, felesleges. Pár skinért, amit amúgy sem látok olyan sűrven?
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
4133 levél
Válasz 15.10.19. 15:37 #4312
gothmog
Tudom, hogy sok szempontból könnyebb lenne (loot, fejlődés, karakterhúzás), de utálom a multizást, és nem szeretek másokhoz igazodni (időben, játékmódban stb.).

Az XP dologról, meg minden másról tudok (rendszeresen olvasok egy ennél pörgősebb D3-as fórumot; azt ahol shotika néven vagy fent ). Más kérdés, hogy én jól elvagyok single módban is. 1500+ órát beletettem már így is a megjelenése óta, és néhány hónap kihagyással, de rendszeresen visszatérek egy-egy karakterrel eljátszogatni, míg újra meg nem unom.
Endure. In enduring, grow strong.
9326 levél
Válasz 15.10.19. 14:12 #4311
Kanduhrka
"Abszolút kocajátékos vagyok és mindig single playerben nyomom"

Ezzel megfosztod magad a játék lényegétől. T7-en a legtöbben split bounty-t tolnak, 1 óra alatt 3-4 komplett bounty farmot lehet nyomni, és dől a material, mint a szemét. S4-ben pedig bevezettek egy újítást az xp-re: megosztódik a játékosok között (és persze megmaradt a "minél több játékos, annál több xp-leg-material")
horrorgeeks.blogspot.com
4133 levél
Válasz 15.10.18. 11:23 #4310
gothmog
A pethez a season journeyt kell teljesíteni. Ha van korábbról peted, akkor azt az inventorydba téve (talán ott jobbklikkel) tudod aktiválni. Megmondom őszintén, sohasem használtam petet (a kiegészítő gyűjtői változatához járt, így van nekem is, de kb. egy percig használtam anno, míg megnéztem, hogy miként néz ki játékban)

Legendary gemek nem működnek a követődön (jól is nézne ki...)

Sohasem forgattam még újra legendaryt a kockában. (Csak a legendás tulajdonságok kinyerésére, illetve egy-két esetben rare cucc upgradelésére használtam idáig a kockát) Abszolút kocajátékos vagyok és mindig single playerben nyomom, nincs kedvem órákon keresztül orrba-szájba bountyzni az ott szerezhető materialokért, és forgotten soulokból sem vagyok úgy eleresztve... így ezt a legendary reroll lehetőséget kihagytam idáig. De amúgy tudtommal lutri, rosszabb és jobb rollok is jöhetnek. Gyakorlatilag az történik, mintha újra esne egy abból a legendaryból, random nézve, hogy sima vagy ancient, és ugyanígy randomizálva a rollokat is.
Endure. In enduring, grow strong.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.