Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Diablo III

Diablo III

Diablo III
A legutóbbi Diablo III cikkek, hírek
16070 levél
Válasz 14.05.13. 13:30 #4059
david139
Alakul a monkom, de elég lassan potyognak a cuccok, még mindig van rajtam 3-4 lvl60-as cucc, úgyhogy a toughnessem tragédia (2,8m, profilban 1,2 ).
A dps alakul, 500k körül van, de kb. 45% fire dmg boosttal elég rendesen lehet aprítani, t2-re is elég lenne, csak ott meghalok.

Az ability-ket is varriáltam kicsit, végül kicseréltem a serenity-t a dashing strike-ra, nem bántam meg, rengeteg időt megspórol, illetve a sweeping wind helyett a fire ally-t raktam. Nagyon jó kis kari ez, pörgős
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
4133 levél
Válasz 14.05.13. 09:16 #4058
gothmog
Kis adatbányászat a közelgő/következő patch-ből.

Én most kicsit félretettem a szerzetesemet úgy két napja. Kicsit pihentetem, kis változatosság nem árt, úgyhogy tegnapelőtt este kreáltam egy varázslót. (Állat lesz ez a kaszt magas szinten, már most látszik).
Endure. In enduring, grow strong.
4133 levél
Válasz 14.05.11. 13:29 #4057
gothmog
Én még így sem cserélném le azt a vértet másra, maximum egy 70-es változatra belőle

Viszont a helyedben én a life%-ot "misztikeltetném" meg, nem a Vit-et.
Endure. In enduring, grow strong.
16070 levél
Válasz 14.05.11. 13:16 #4056
david139
Upsz, itt a helyes link: monk
Amúgy igen, +1 skill slotot megbocsájtanék a Blizznek.. De az is valami, hogy a passzívból kaptunk helyet 70-re.

Most így elnézve a Cindercoat-om, azon kívül, hogy 60-as, még a rollok többsége is jó szar. de a vitality-t cserélem gyors 3 socketre, és máris elég tuning lesz.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
4133 levél
Válasz 14.05.11. 13:06 #4055
gothmog
Ne is mondd, két hete folyamatosan egy Cindercoat mellvértet (és egy Andariel sapit) próbálok Kadalától kikukázni. Persze eredmény nélkül.

(A linket elrontottad )

Monkkal én úgy vagyok, hogy ez az egyetlen kaszt, amelyiknél azt érzem, hogy kevés a skillhely. A Cyclone Strike, Epiphany és SSS bármikor beférne, az Exploding Palmról nem is beszélve!, állat skill mindegyik, de egyelőre elvagyok a jelenlegi builddel. Esetleg, ha megcsinálják kijelzősre a Mythic Rythim passzívot, akkor variálok majd egyet (a berántáson is dobna egy laza 40%-ot sebzésben pl.)
Endure. In enduring, grow strong.
16070 levél
Válasz 14.05.11. 12:24 #4054
david139
60-on sokat használtam, most az Epiphany jobban bejön, mert iszonyatos boostot ad. Majd esetleg Serenity helyett berakom, ha már kicsit keményebb vagyok, de most még tuti sokat halnék.

Most az a taktikám, hogy megmaradt 60-ról a "-28% költség a fire dmg spelleken" chest, illetve 2 kezes fegyverrel vagyok (mert az esett csak), szóval ha aktiválom az epiphany-t, akkor 15 másodpercen át folyamatosan tudom nyomni a Lashing Tail Kick-et fire rúnával, és igen merész sebzést osztok. Az ephiphany-t az attack speedes rúnával használom, de még így is 15-20 stacknél is bírja a spirit regen a folyamatos rugdalózást, úgyhogy nagyon kemény.
Az utolsó spellem a Cyclone Strike, mivel a rúgásnak kicsi a range-e, ezért bőven megéri őket összerántani előtte, ráadásul ennek is van fire rúna. Valószínűleg addig nem cserélek chestet, amíg nem esik ugyan ez 70-esben

Itt a kari
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
4133 levél
Válasz 14.05.11. 08:46 #4053
gothmog
Dashing Strike-ot próbáld ki! (Én Quicksilver rúnával használom, úgy három "töltet" lehet bent egyszerre.) Komolyan mondom, a legjobb monk skill, pedig ölni nem is igazán lehet vele.
Viszont ingyen van (spiritbe nem kerül), gyakorlatilag teleportálással egyenértékű, így szakadékok között is átmehetsz, néha rácsokon is keresztülenged (érdekes, nem mindig), szintkülönbségeket is lerövidíthetsz vele (ahol máskülönben lépcsőzni kellene), waller szarokon is átenged, úgyhogy a slamasztikából is ki tudod húzni magad vele, ha szükséges. Van egy csekélyke sebzése is (területre), bár ez mellékes, és nincs az a goblin, amelyik meg tudna lógni előled. (Úgy működik, hogy ahova mutatsz az egérkurzorral, oda fog "dasholni", de kb. tizedmásodperc alatt.) Én néha a közlekedés meggyorsítására is használom. Gyakorlatilag univerzális skill. (Nálam segít fenntartani a sweeping windet is, és marha jó, amikor maxos SW-vel tudsz bedasholni a legnagyobb tömeg közepébe. Iszonyat gyorsan lehet így takarítani)

Epiphany-t kipróbáltam én is. Inner Fire rúnával szemezgettem, mert tüzes a monkom, de sem a sweeping windet, sem a dashing strike-ot, sem a mystic ally-t (tüzes rúnával), sem az éppen bent lévő mantrát nem akarom kiszedni, így nem fért be végül. (A mystic ally a tüzes rúnával, valamint a Unity passzívval, ha nem Conviction mantrát használsz, akkor kapásból 15% passzív sebzésnövekedés. Ha van egy segítőd - és miért ne lenne? -, akkor már 20%.)

Igazából a Mythic Rythim passzívval szemezgettem még erősen, mert pl. az LTK-t iszonyatosan tudja tápolni, csak az a baj, hogy a Crippling Wave-et használom alaptámadásnal (Mangle rúnával), és egyszerűen nem látom, ha nagy a kavargás, és be van kapcsolva a sweeping wind is, hogy mikor hanyadik támadásnál tartok. Jó lenne, egy kijelző erre...

Nálam egyébként most így néz ki a kopasz: KATT

A sheet dps-em a játékba belépéskor 1M felett van (lassan közelíti már az 1.1M-t), a thougness pedig 9,5M. (7000+ armor, és 1200+ rezisztek, 50% dodge) Csak ugye a drága armory sem a passzívokat, sem a para pontokat nem tudja beleszámolni. Bár cserébe néha még a tárgyakat is szarul jelzi ki: a csizmámon pl. 15% LTK buff van, az armory meg 8%-ot mutat, de a vállasomon sem 10% az SW buff...
Endure. In enduring, grow strong.
16070 levél
Válasz 14.05.10. 22:42 #4052
david139
Felhúztam a monkomat 70-re, ez az új spell iszonyat op. Eddig elég szar volt szólóban, hogy a goblinokat képtelenség volt megülni, de így már iszonyat könnyű.
Amúgy is meglepően jól teljesít, a dingeléskor 270k dps és 2,2m toughness bőven elégnek bizonyult t1 farmolására.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
4133 levél
Válasz 14.05.09. 12:44 #4051
gothmog
Nem vitatkozom, főleg, mert pár hsz-szel korábban én is azt írtam az egyes kasztokkal kapcsolatban, hogy a WD kifejezetten elitek/bossok ellen nagyon durva a petes felállással.
Viszont azt így látatlanban sem hiszem, hogy a sima fehér mobokkal olyan sok gondja lehetne a WD-nek (vagy bármelyik kasztnak).
Endure. In enduring, grow strong.
16070 levél
Válasz 14.05.09. 12:32 #4050
david139
Aha, hát single targetben tényleg nem rosszak, csak az a játék 90%-ban semmit nem ér, ezzel gondolom nem vitatkozol.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
4133 levél
Válasz 14.05.09. 11:17 #4049
gothmog
katt

(Elnézést, hogy másik oldal fórumáról linkelek.)

Illetve a kettővel ezelőtti hsz-emből kifelejtettem, hogy persze magasabb T-re szorgalmasan gyűjtögetni kell az elitek elleni extra sebzés százalékokat is.
Endure. In enduring, grow strong.
16070 levél
Válasz 14.05.09. 11:12 #4048
david139
Ez is kicsit hátrányos wd-ben, hogy elég nehéz ráfeküdni egy valamire. A petek miatt physicalra szerintem továbbra sem éri meg, fenntartom, hogy a petek dps-e kevés a hőshö képest (nem nehéz tesztelni, legyártasz 10 fétist, aztán nekiküldök őket az elitnek, te meg nem segítesz ), a maradék 3 spellt pedig lehet ugyan egy fajtára tenni, de az nem az igazi.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
4133 levél
Válasz 14.05.09. 11:03 #4047
gothmog
Pont most linkelt videót is a srác a működés közbeni állapotról (igaz, csak random aprítás, nem rift run, vagy hasonló)
Endure. In enduring, grow strong.
4133 levél
Válasz 14.05.09. 10:54 #4046
gothmog
Crusadernél, bár magam is a lightning ággal szemezgettem volna először, de a holy-ra egyszerűbb és adekvátabb ráfeküdni (illetve esetleg még a tűzre, mert oda sok extra cucc van olyan slotokra, amelyekre elemental sebzést máskülönben borzasztó nehéz összeszedni (vagy nem is lehet).

Egyébként én úgy látom (mások beszámolóit értelmezve), hogy általánosságban T1-2 az, ami nyers sebzésből megoldható, T3-T4, ami egy bizonyos sebzés ágra ráfeküdve jól játszhatóvá válik, és T5-T6 azok a szintek, ahol egy elfogadhatóan nagy nyers sebzés és az elementalis ág megtartása mellett kell a komoly resource management is (skill olcsósítás és/vagy megnövelt erőforrás regeneráció), illetve valami nagyon beszűkült, de hatékony skill-kombó kiválasztása, és ennek a minél inkább való tápolása.

A 19% lightning egyébként nagyon-nagyon kevés: úgy a 4-5-szörösét össze kellene szedni ennek, akkor aprítanál már vele. Holy azért egyszerűbb, mert Hallowed shield (oké, ez nem könnyű, ha nincs meg a recept, plussz ascended shieldet sem könnyű találni), plusz amuletten és braceren hamar bejön a holy sebzés %, valamint van passzívból még holy sebzésnövelés.)

Különben láttam olyan buildet másik fórumon, ahol valaki a Blessed Shieldre épített úgy, hogy az azt ingyenessé tevő legendary fegyver volt az egyik kezében, a skillt tápoló legendary pajzs meg a másikban, plusz némi sebzés itt-ott a holy ágra. Gyakorlatilag bal gombos támadásként, ingyent ment a Blessed Shield. Annyit írt a srác, hogy a relatíve alacsony sheet dps ellenére T5-ön solóban is simán megy vele. Katt
Endure. In enduring, grow strong.
18847 levél
Válasz 14.05.09. 08:09 #4045
Peace
T3 ment röhögve crusader-nek kalapácsdobálós/lightning-os build-del. Bár túlzás rámondani a lightningosat, mert mindössze +19%-om van lightningon, és ugye +20%-ot kapok a két kalapácsos támadásomra(első és másodlagos támadás). Jah, és természetesen mindkettő támadás lightning rúnával értelem szerűen. T4-en már elite-ek komoly gondot jelentenek, oda nagyon sovány volt szegény. Szóval pont az a szint, hogy T3 már túlságosan könnyű, de T4 még rohadtul nem megy, vagy csak nagyon sok halálozás árán. Barbárral próbálkozom majd, amint lesz végre egy szabadabb napom. De egyelőre ugye csak a crusader kétkezes kardja van, szóval még rengeteg kifarmolnivaló vár.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9326 levél
Válasz 14.05.08. 18:47 #4044
Kanduhrka
Nem tudom, hogy te/ti hogy hogyan játszol/játszotok, de magasabb Torment fokozaton (T3-T4) már nem elég a pusztán erős cucc. Találni kell egy ágat (fire, lighting stb), arra ráfeküdni, és közben építeni a build-et. Rengeteg olyan legendary item van, amely egész jól módosítani tudja egy-egy skill hatását, és persze ott vannak a setek.

Pl, ha tüzes ágról van szó, akkor melegen ajánlott a sok +fire skill, illetve vannak erre specifikus tárgyak is: Magefist kesztyű, Cindercoat mellvért - ezekre mindig fixen rollolja a játék a tűzsebzést (csak az érték változó), utóbbinál a tűzalapú sebzések még olcsóbbak is akár 30%-kal. Ha nagyon merül a "mana", akkor Reapers bracer.

Vagy lighting ágon (ha már monkról van szó), akkor (értelemszerűen erre építeni) fegyonak baromi jó a Thunderfury és/vagy az Odin Son. Mindkettőre alapból lighting sebzéseket rollol a játék - de mondjuk a Thunderfury annyira OP fegyver, hogy annak ellenére használom a barbárral, hogy nem is a lighting ágra építek (és nem lehetetlen megszerezni, nekem már 4-et dobott)
horrorgeeks.blogspot.com
18847 levél
Válasz 14.05.08. 13:22 #4043
Peace
Persze, teljesen jogos, amit írsz. Nekem alapvetően az a problémám, hogy nem ennyire papírnak képzeltem el magát a kasztot. Továbbra is nagyon szeretem a karit, de most kicsit félretettem, a cuccait átpakoltam a barbárra, és most majd próbálok megtanulni kicsit azzal is játszani. Persze a lendület kiveszett belőlem, mert tegnap már el sem indítottam a játékot. De majd talán egyszer újra nekiesek ugyanakkora hévvel, mint a megjelenés éjszakáján.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4133 levél
Válasz 14.05.08. 10:30 #4042
gothmog
Írtam, hogy nekem nincs WD-m, így "másodkézből" származó információk, de tényleg mindenki azt írta, hogy iszonyat OP (és hosszútávon baromi unalmas) a petes WD. Kanduhrka pedig leírta a lényeget.
Ezt csak annyival egészíteném ki, hogy olvastam olyan gyerekről, aki az archonos varázslója cuccait pakolta át egy 70-esre felhúzott WD-re (tehát nem is kimondottan wd cuccokat használt), plusz elég hamar szervált egy Tasker kesztyűt (ez mázli volt mondjuk; mások meg száz- vagy ezerszámra szórják el erre a bloodshardokat Kadalánál eredmény nélkül), és ezzel is, első próbálkozásra úgy ment T3-on, hogy nem akart hinni a szemének.

Ja, Peace-nek üzenem: bő egy hónapja van kint a játék. Az, hogy nem megy T4, azt mutatja, hogy valahol jól belőtték a nehézséget, mert röhejes is lenne, ha egy hónap után mindenki T5-T6-on szaladgálna lesajnáló vigyorral szemlélve a játszi könnyedséggel elhulló szörnyeket.

Ugyanakkor az, hogy a karakter-balansz nem kóser, pont például a petes WD-ből nagyon világosan látszik. (Crusader és a monk jelenleg tank/supporter osztályok leginkább, a barbár területre kegyetlenül sebez, a wd a mindenféle bossokat és elit pakokat tünteti el villámgyorsan, a varázsló úgy általában nagyon durva dps karakter, a dh-ról nem tudok semmit sem nyilatkozni (olyan szinten nem fogott meg sohasem az a karakterosztály, hogy meg sem jegyeztem, amit esetleg olvastam róla véletlenül ).
És ha ez egy full multi játék lenne, akkor azt mondanám, hogy oké, legyenek szerepek, de mivel elvileg single player is, így elég hülyén néz ki, hogy valaki mondjuk full sárga cuccokban, 500k unbuff in game sheet dps-sel jobban irt, mint egy zöldbe és barnába burkolózó, mondjuk 1.2 milliós unbuff in game sheet dps-ű karakter. Mert jelenleg ez van.

(A szerzetesemnek például, a játékba való belépéskor, mindenféle "bűvészkedés nélkül" van 1 millió fölötti dps-e, és ebben nincs benne a közel 70%-os tűz alapú sebzésnövekedés, mégis, egy 400k-s WD is háromszor körberöhögi... Félreértések elkerülése végett, tökéletesen elvagyok a szerzetesemmel, és próbálom építgetni/szépítgetni, csak a kiegyensúlyozatlanságra írtam a példát.)
Endure. In enduring, grow strong.
9326 levél
Válasz 14.05.07. 21:01 #4041
Kanduhrka
A pajzs automatikusan termeli 4-5 mpenként a Zombi kutyákat (ha van benn passzív, ami növeli a számukat, akkor annyit), így nem kell skillt rájuk áldozni (de a kutyarobbantós build-hoz is elengedhetetlen ez a tárgy).
Nekem Kadala adott pár napja Homunculust, de beolvasztottam, mert az istenért sem akart rá chc-t rakni... De tasker-em és Jeram-om is volt, de azok még a kieg előtt.

Chc/chd határ: A peteknél régebben maximalizálva volt a sebzésük, amit az utolsó patchel eltöröltek. Ezért rohangászik most mindenki Demon Hunterrel meg WD-vel, mert már egész jól lehet velük írtani
Dh-mnak nemrég pottyant egy olyan mellvért, ami 1 farkas helyett 3-at csinál.
horrorgeeks.blogspot.com
16070 levél
Válasz 14.05.07. 20:17 #4040
david139
Még 2-3 év, és esik a felsoroltak közül valami
Egyébként lehet nem éri meg kutyákat tartani, de én kedvelem őket, úgyhogy maradnak Rájuk rakom, hogy a life on hitemmel healeljenek, illetve van egy rakás ebből a statból, és így 4 kutyával igen pöpec hp visszatöltődésem van, és kényelmesen sétálhatok a harctér közepén. A pajzs hülyén mutat.

Mi az a chc/chd határ?
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
9326 levél
Válasz 14.05.07. 20:14 #4039
Kanduhrka
Gargánál a Wrathful Protector ami onehitel. 575% damage, omg. Ha a tüzes skillekre gyúrsz, illetve a fétisek miatt a fizikaira, akkor nagyon durván tudnak írtani. Kutyákra meg nem kell skillt beáldozni, ha van Homunculus pajzsod. Mivel a chc/chd határt eltörölték a peteknél, még ezekre is érdemes pakolni, plusz kell Tasker and theo kesztyű és Mask of Jeram, hogy gyorsabbak és erősebbek legyenek.
horrorgeeks.blogspot.com
16070 levél
Válasz 14.05.07. 19:48 #4038
david139
Hát bár rég nem játszottam megint, de a witch doctoros részt igencsak igazságtalannak érzem. Egyrészt garguanthum enrage-elve 200% wep dmg-et üt, ami elég silány, még a petes legendary sapival se lesz több 400%-nál, köze nincs az elitek oneshotolásához.
A kutyák nyilván semmit nem sebeznek, nem is az a dolguk, a kis fetishek nem rosszak, 180%-ról indulnak, és sokan vannak, de egyenként ők is elég silányak. A sebzés max 20%-át tulajdonítanám a peteknek.

Hasonló felszereltségű a crusaderem és a wd-m, ami a crusadernek 1 másodperc (azaz kombó oneshotolás), az a wd-nak 10-20 másodpercig is eltart.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
4133 levél
Válasz 14.05.06. 18:17 #4037
gothmog
Én most pátyolgatok egy monkot. Eddig is a kedvenc kasztom volt, ez most sem változott.
Még eléggé az elején járok (fire monk), kb. húsz órám van benne onnantól, hogy meglépte a 70-et, de kezd alakulgatni. T1-et farmolom, a mobok olvadnak, a rift boss pedig kb. fél perc alatt fekszik meg (ha sajtkukac típusú, akkor kicsit tovább tart). Még fire damage kell, illetve elit damage, akkor megyek vele feljebb (csak olyan nehézségen farmolok, ahol villámsebességgel lehet ölni, mert igazából így hatékony csak a dolog).

Egyetlen gond van vele, bár a mobokra alapjáraton durva damage outputot tud produkálni, magányosan ácsorgó főellenfelek (pl. rift bossok) ellen harmatos (átlagos esetről beszélek, nem csúcsfelszerelésben rohangáló, végletekig specializált karakterről). Az exploding palm, ami bizonyos esetekben az egész játék egyik legdurvább sebző skillje, ilyenkor használhatatlan (oké, nem teljesen, mert a Flesh is Weak rúna ad 20% sebzésnövelést), így marad az SSS (ami durván jól sebez, viszont alapjáraton CD-s keményen), vagy a FTK, ami zabálja az erőforrást (kivéve, ha rágyúrsz erősen a spirit reg-re, de akkor meg valami másnak a kárára teszed, plusz irdatlan unalmas lesz az egyfolytában pörögve rugdalózó karakter)

Kíváncsi leszek, hogy kb. egy hónapnyi játékkal mit lehet kihozni belőle (persze szerencse-faktor függő a dolog erősen). Következő karakternek egy wizard van tervbe véve, amit szintén szerettem (bár az archonozás roppant egyhangú volt egy idő után anno).

Máskülönben, ha a barbárt cheatnek érzed, akkor nem tudom, mit szólnál a petes WD-hez... Még nem csináltam (nem is tervezem), csak "élménybeszámolókat" olvastam. Átlagos szerencsével két-három hét alatt összefarmolsz neki annyi cuccot, hogy T4 faceroll lesz, és a kis fethiseid egyenként nagyobbakat fognak csapkodni, mint másnak a fő karaktere, nem is beszélve a garganthuanról, ami még T4-en is olykor egyetlen ütéssel küldi aludni az eliteket...
Endure. In enduring, grow strong.
574 levél
Válasz 14.05.06. 09:46 #4036
munszu
Hülye kérdés itt van olyan adatbázis mint WoW-nál pl. a Wowhead?
Ahol megtudod nézni, hol és mi dobja, mekkora százalék eséllyel a dolgokat?
Lehet én kerestem rossz helyen, de még nem találtam.
18847 levél
Válasz 14.05.06. 08:14 #4035
Peace
Felrántotta tesóm ugye monkomat 70-re, de kimondottan gyengének éreztem, és rettentően sok meló lenne, hogy ütőképes lehessen Torment szinteken. 4 nap kihagyás után vasárnap ismét leültem kicsit crusader-ezni, de ismételten be kellett látnom, hogy ebben a formájában egy rakás hulladék szegény. T3 az simán megy, de T4-re váltva 1 sec alatt tűnik el a HP-m, a sebzés pedig édeskevés, pedig +39% damage van az elsődleges és másodlagos támadásomra is. Tesóm barbárral röhögve farmolja T5-öt a crusdaere cuccában, ami a T3-on is bukdácsolt kicsit. Ezen felbuzdulva adtam egy utolsó esélyt a játéknak, és elkezdtem a barbárt. Konkrétan nagybetűs CHEAT a karakter, vicc amit leművel. Még csak 69-es, tegnap éjjel nem volt erőm a 70-hez. Alig várom, hogy ráadjam a crusader cuccait, és meglessem, hogy mire is képes valójában. Aztán lehet ez a lendület is csak 3 napig tart. Ma kiderül, hogy újra elkap-e a farm láz, vagy pedig kicsit visszakanyarodok a filmek világához.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6483 levél
Válasz 14.04.29. 15:57 #4034
GustyX
Whaaaatttt???
Hidd el, jó a monk, akár magányos mobok ellen, akár tömegoszlatásra (ez valamivel lassabb), csak jól kell felszerelni (mint minden kasztot).
Megállja a helyét egyedül játszva vagy multiban supportként is (ja, BH jobb).
Én is ezen voltam, aztán hopp, máris jobb lett minden (köszi gothmog a tippért). Amúgy szerintem a monk kezébe vétek adni kétkezes fegyvert, gyorsaságra építő karakter. Így hiába 33% körüli a CHC, szinte mindig bejön a ~400%-os CHD (a varázslómé 40% és minden resistje jobb…). Ha megvan mindenben a superflawless emerald, váltok és megpróbálom létrehozni álmaim karakterét, vagyis szupergyors flash/lightnig monkomat, legalább 3.00 körüli AS-del. Csak az a baj, hogy tapasztalataim szerint ez nem fog működni, mivel hiába szeretnél adott képességet használni, ha az egyszerűen gyenge és minden egyéb jobb/hatásosabb.

Amúgy szemezgetek a crusaderrel, az is baromi jól néz ki teljes pompájában. Egyetlen kaszt, aminek jól áll a páncél.

Pletykálkodnak egy 2. kiegészítőről. Tippek, kívánságok? Druidnak és valami mágus-harcos keveréknek nagyon tudnék örülni.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
9326 levél
Válasz 14.04.29. 14:18 #4033
Kanduhrka
Supportnak még mindig az egyik a legjobb, de amióta van WD-nél Piranhado (zseniális név) vagy Wizznél Black Hole, azóta a berántási képessége már nem is annyira különleges.

Kár, hogy nem vártál 70-ig, mert akkor nagyobb az esély a még jobb lootra first Matlhael killnél. Többen is mondták meg dobáltak képeket 3-4 legendarys dropokról nála.
horrorgeeks.blogspot.com
4133 levél
Válasz 14.04.29. 12:16 #4032
gothmog
Én pont egy monkot viszek. Többektől olvastam, hogy egy-egy ellenfélre nagy sebzés kiosztásában nem jeleskedik és inkább "supporter" kasztot csináltak belőle partinak (összehúzza az ellent, a mantrákkal tápol stb.), de szerintem lehet belőle jó single karaktert faragni. Még próbálgatom a skilleket, de már kezd összeállni a fejemben a dolog.

Ma reggel, még munkába menet előtt befejeztem vele a kiegészítőt (már csak a Pandemonium erőd utolsó szintje volt hátra). Egyszer mentem végig - első szintű szerzetest indítva - a teljes játékon, és ~69,9. szintű lettem Malthael lenyomásával. Azt hiszem, jól kiszámoltam mindent. (Egyedül Diablonál csesztem el, mert 61-es lettem, mire odaértem, és nem is dobott (garantált) legendary-t.) Majd 70 felett, kicsit felcuccolva, Tormenten derül ki, hogy mire képes. A hosszú hétvége alatt majd bountyzgatok, riftezgetek vele, hátha gyűlik rá normális motyó, plusz bele lehet mélyedni a skillek finomhangolásába.

Viszont ami szar cuccokat összedobált a játék a kiegészítőben a szerzetesemnek, az valami kriminális volt. Barbár, DH és varázsló speckós (vagy main statos) sárgák potyogtak minden mennyiségben, a négy legendary-ból, ami esett, egy volt használható, a többi gondolkodás nélkül kovácshoz b@szós volt, és dex-es cuccot, komolyan mondom, nem is nagyon láttam.
A crusadernél, amikor játszottam vele, tökre jól működött az intelligens drop. Remélem, csak átmeneti zavar, amit a szerzetes esetében tapasztaltam. (Egy-két cuccot el is csórtam már a cusaderemtől, és "átmisztikelem" majd a monknak, mert csak a main statot kell megváltoztatni rajtuk, amúgy tökéletes kezdőcuccok lesznek egy 70-es szerzetesnek.)
Endure. In enduring, grow strong.
9326 levél
Válasz 14.04.29. 11:26 #4031
Kanduhrka
Na, eljött az a pont, ahol megváltam (meg kellett válnom) azoktól a classoktól, amik nem gyere be. Nem tudok egyszerre 6 karaktert párhuzamosan vinni, mert rengeteg nyersanyag kellene ennyi karakterhez. A barbár továbbra is megmarad főkarinak, brutális, amit a HOTA-val tud gyepálni, a Reapers Wraps-sal pedig a Fury termelés is kezd helyreállni - már csak a nagyobb gemekre, meg a tüzes tárgyakra, esetleg egy Cindercoatra kéne ráfeküdnöm, mert a build már kezd összeállni.

Barbár

A linken természetesen a másik kettőt is érdemes csekkolni, de náluk még nincs eldöntve a megfelelő összeállítás (DH és WD), illetve megtartottam a wizardot is (bár meztelen), hátha- de egyelőre őt is offoltam.

A Crusader nem rossz, de nekem túl kaotikus, szerintem még nincs annyira kibalanszolva, mint a többi a karakter, ráfér még némi csiszolás, és akkor talán újra belekezdek.

Jelenleg a leggyengébb a Monk. Jó skiljjei vannak, de nehezebb fokozatokon egyszerűen túl kevés sebzést tud bevinni - ez leginkább az eliteknél problémás, mert a sima mobokat hamar leteríti.

Más.

A Reaper of Souls 5. Actja nem lett rossz, de még mindig az első Act van a legjobban összerakva (ráadásul érthetetlen módon sok helyen akadozik az új fejezetben a játék...)
horrorgeeks.blogspot.com
18847 levél
Válasz 14.04.28. 07:35 #4030
Peace
Köszi, mindig jó, ha van még talomban. Majd rád írok, ha látlak.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6483 levél
Válasz 14.04.27. 22:00 #4029
GustyX
Ha kell még ascended shield, szólj, van egy. Bár nem tartom valószínűnek, hogy kelleni fog még.

És igen, végre találtam, egyből (két menet) 2-t is: Born's key-t!!!!! Megvan kard transmog, ami eddig a legfaszább, meg dobott egy 3 socketes páncél, ami csak szuperflawleses emeraldokra vár. Mindez T2-n, ami ezeket leszámítva semmit sem dobott. T1 viszont 3 legendaryt is, amelyek transmogra jók.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10985 levél
Válasz 14.04.27. 01:08 #4028
VodevilX
El is fogják baszni a szezonokkal... ebben a rendszerben, ahol a kötetlen skill rendszer miatt semmi okod nincs rá, hogy új hősöket húzz, és még piac sincs, miért akarják erőltetni...
A droprate meg úgyis örök téma marad, a baj nem feltétlen azzal van, hanem hogy szar maga a rendszer. D2ben ha kerestél valamit, akkor azt kaptad amit vártál többé-kevésbé jó roll-al. Itt viszont keresel egy itemet, farmolod hetekig véletlen megtalálod, és kiderül hogy a lehetséges 5 (a 6. legyen a fix saját tulajdonság) rollból 2szar.. akkor már nem is érsz vele semmit. De még ha 1et, akkor is a Mysticnél 10-15 reroll után már nem gyengén elszabadulnak az árak... Szóval jó szorakoztást, megkeresni magadnak, főleg ha nem vagy bot, vagy nincs végtelen időd.
Amúgy is olvastam összeesküvés elméletekről ezzel a random generátorral kapcsolatban Gyanús, hogy tegnap 1 óra alatt az a sok esett amit mondtam, ma meg kb semmi 3-4 óra játék alatt, ami nagyrészt T3-4 meg 1szer 5ös Riftekben történt, mert amúgy meg egyértelműen 1,5/óra az átlagom megjelenés vagy sima 2.0 óta.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6483 levél
Válasz 14.04.26. 23:01 #4027
GustyX
Érdekes, valaki szerint a mostani droprate jó, különben hamar meglehetne szerezni az übergeart és uncsivá válna a játék...

Tiered Rift=WTF?????
Ócsóbb remove gems.
Igazából ez olyan játék, amit egy következő frissítésben simán elbaszhatnak. Ezt utáltam a D2 1.10-ben is. Remélem itt azért további radikális változtatásokat nem fognak csinálni.
Bár egy druidot, törpét vagy valami erdei elfet behozhatnának akár DLC-ben is.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
18847 levél
Válasz 14.04.25. 20:28 #4026
Peace
Hmmm....az nem rossz annyira.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10985 levél
Válasz 14.04.25. 20:08 #4025
VodevilX
T1 2-3 Riftből. Persze valóban, forgotten soulnak való vackok de akkor is
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
18847 levél
Válasz 14.04.25. 20:04 #4024
Peace
Milyen nehézségen?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4133 levél
Válasz 14.04.25. 16:34 #4023
gothmog
Az jó, legalább Forgotten Soulból fel tudsz halmozni egy kicsit...
Endure. In enduring, grow strong.
10985 levél
Válasz 14.04.25. 15:35 #4022
VodevilX
1 óra alatt 10-12 legendary
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
18847 levél
Válasz 14.04.24. 18:31 #4021
Peace
Csak azért tudok haladni, mert passzív +20%-ot kapok kalapácssebzésekre, és +19%-ot lighningra, és mindkét kalapácssebzésem lightning rúnára van téve. Így viszont roppant aranyos a kari.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4133 levél
Válasz 14.04.24. 18:09 #4020
gothmog
Egy idő után úgy tud csak érdemben lépni az ember, ha nagyjából a jelenlegi értékek megtartása mellett (ez a rohadt nehéz benne egyébként) összeszed egy rakat elemental damage + X% -ot (természetesen ehhez olyan sebzést adó skilleket is kell használni).

Gyakorlatilag megduplázható vele az effektív sebzés (illetve közel a kettő és félszeresére is megnövelhető ideális esetben). De már egy szimpla bracer/amulet páros is dobni tud egy laza 30%-ot a ténylegesen leadott sebzésen (a karakterlap ezt nem jelzi ki sajnos). És ezen a kettőn még összeszedni sem olyan nehéz.

Endure. In enduring, grow strong.
18847 levél
Válasz 14.04.24. 17:56 #4019
Peace
Sikerült a Cain kesztyű+gatya. Nem sok upgrade, 70k plusz damage. De sajnos ez már az a szint, ahol kínkeservesen kúszik csak fel egy nagyon kicsit a sebzés, és annak is örülni kell, mint majom a farkának.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18847 levél
Válasz 14.04.23. 23:28 #4018
Peace
Magdi item farmolás megy ezerrel, aztán zöld sisak pottyan, és már-már felcsillan a remény, hogy talán az első crusader set item lenne az??!!!!! K*rvára neeeem!!!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6483 levél
Válasz 14.04.23. 22:20 #4017
GustyX
Köszike, már sokkal jobb.
T1 is sokkal gyorsabb, könnyebb. Már csak a CHC-t kellene fentebb tornászni, meg a fegyverekbe tenni pár superflawlesimperial emeraldot
Meg a gyűrűket fejleszteni, de ahhoz nincs money.
Ma riften bedobott a szivárványos pályára... Dobott 2 set (gagyi amulett és Inna daibo) tárgyát, meg legendary dagger (egy hamburgert...HAMBURGERT!!!!).
Pedig úgy megörültem, hogy hátha lesz egy jó kis daggerem...
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
18847 levél
Válasz 14.04.23. 21:59 #4016
Peace
Azzal a rúnával használtam nagyon sok ideig, erre most tértem át nemrég.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4133 levél
Válasz 14.04.23. 20:06 #4015
gothmog
Aha, értem.

Viszont eszembe jutott, hogy a Laws of Valor/Critical rúna párosítást kipróbálhatnád egyszer a Bombardment/Annihilate rúnájával kombóban. (Benyomod a Bombardmentet, és kb. fél másodpercre rá elsütöt a Valor skillt.) Csak arra kell odafigyelni, hogy ne sok kis apró szarra pazarolja el az ember, hanem egy tisztán elit csapat vagy rift guardian legyen az, akit telibe kapnak a lövedékek. Lazán jobban sebez, mint az egy nagy lövedék (Impactful Bombardment).

Hátránya, ha nagyon mozgékony az ellen, akkor "eltáncolhat" a lövedék elől. Plusz, ha kis mitugrászok is vannak a szórási körzetben, akkor egy-két bomba rájuk fog pazarolódni.
Endure. In enduring, grow strong.
18847 levél
Válasz 14.04.23. 19:58 #4014
Peace
Lazán háromszor nagyobbakat sebzel a justice+blessed hammer build-emmel sajnos
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4133 levél
Válasz 14.04.23. 19:25 #4013
gothmog
Mi lett volna az ötlet?
Endure. In enduring, grow strong.
18847 levél
Válasz 14.04.23. 19:18 #4012
Peace
Szégyenletes bukás lett a kitalált build sajnos. háromszor erősebb az eredeti. Pedig elméletben nagyon jól nézett ki.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
163 levél
Válasz 14.04.23. 15:38 #4011
Lynx82
jelenleg


Egyre jobban tetszik ez a karakter.T1-et már jól bírja..
799K lifehoz játék közben olyan 17milla körüli toughness társul amit szükség esetén 10sec erejéig 55 millára! tudok felemelni.akarat's champion prophet rúnával olyan 27 milla körül mozog.

Nem bánnám ha este egy jo legendary fail vagy valami ütősebb fegyver, no meg a sisak többi részét is jó lenne megtalálni,
órák/napok kérdése az egész
Advanced Micro Devices - AMD * Learn to Play!
18847 levél
Válasz 14.04.23. 14:53 #4010
Peace
Fogalmazódik bennem így délután óta egy build, de még látnom kell otthon játék közben összeállítva. A gyenge pontja a condemn vacuum hiánya lehet, és ha egy skill nem úgy működik, ahogy remélem. De még így is lehet, hogy bukta lesz, majd meglátjuk.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.