Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Diablo III

Diablo III

Diablo III
A legutóbbi Diablo III cikkek, hírek
6479 levél
Válasz 09.11.06. 19:12 #1159
GustyX
"Ott már az ellenfélnél láttad, hogy fog-e pl. unique fegyvert dobni, ugyanis azzal hadonászott ő is" - Unique-t sosem használtak majd dobták el, vagy legalábbis én ilyennel nem találkoztam. Csak normal cuccot.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
4133 levél
Válasz 09.11.06. 17:25 #1158
gothmog
Azért mondjuk egy Titan Quest után ez kell, hogy legyen a minimum (Ott már az ellenfélnél láttad, hogy fog-e pl. unique fegyvert dobni, ugyanis azzal hadonászott ő is ) Diablo III-nak pedig minimum a porba kell majd aláznia a konkurenciát (és fogja is, remélem ), ennél alább egyszerűen nem adhatja...
Endure. In enduring, grow strong.
10984 levél
Válasz 09.11.06. 15:08 #1157
VodevilX
Most olvastam, hogy a tervek szerint a különleges cuccok (unique stb.) amik eddig csak az inventoryban néztek ki faszán, most már a hősön is ugyanúgy fognak kinézni. Jóféle hír
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
7034 levél
Válasz 09.11.03. 19:42 #1156
Aruns
Sacrifice használható skill, VLLD kariknál alap (itemből nem csak paladinnál) Nekem is volt elég erős lev 9-es dueler sacrificer paladinom, úgy vágott mindenkit, mint a répát (még lev 40 körüli karit is ölt)
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
7034 levél
Válasz 09.11.03. 19:37 #1155
Aruns
Szerintem 8-as party lehetőség kell, ha pedig csak 4 ember akar együtt játszani, azt így is meg lehet csinálni.

Az elején lehet lagolni fog, optimalizálatlan lesz, stb, de évek múltán is játszani fognak majd a progival, szóval hosszabb távra is lehet előre gondolkodni.

Ha lesz rá időm, hopgy komolyan foglaslkozzam vele a kijövetel után (ami eléggé kérdéses), akkor én egyből multizok.
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
9326 levél
Válasz 09.11.03. 19:14 #1154
Kanduhrka
Én szólóban először, épp elég a játékra koncentrálni, nem kell még mellé 4-5 idegesítő társra is figyelni
Másodjára jöhet co-op.
horrorgeeks.blogspot.com
10984 levél
Válasz 09.11.03. 18:47 #1153
VodevilX
Amúgy azon gondolkoztam már, hogy mikor friss ropogós lesz a játék, soloban vagy egyből bneten Ezen még lesz időm gondolkozni, és fogok is
Mondjuk most jut eszembe, hát a II-ben is lehetett limitálni a 8at, szóval talán így kéne megoldani ajánlottként alapból 4, aztán eldöntik, max terén miben maradnak.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
11699 levél
Válasz 09.11.03. 18:35 #1152
.:[Kain]:.
maggots lair 8-an ftw!

nekem is több barátom/haverom van, nem kell félteni csak nem diablózik mind. sőt, komolyan, úgy, ahogy azt a dio megérdemli, amikor kijön, valszeg egy barátom tolja, még nálam is komolyabban, de elsőre már csak együtt toljuk végig, amolyan coop fílinggel

a kasztos feltevésed jogos, biztosan be fognak engedni egyet-egyet, nagy hülyeség lenne, ha nem, de majd meglátjuk.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
10984 levél
Válasz 09.11.03. 12:47 #1151
VodevilX
Viszont akinek több haverja van? Az úgy elég szopás, nagyon kevésnek tűnik a 4, tényleg. Plusz eleve 5 kaszt van, így legalább 5 kéne, hogy beleférjen egy partyban mindegyikből lehessen, noha ilyen nyilvánvalóan nagyon ritkán jön össze. Én azért örülnék, ha a 6 meglenne.
Amúgy azért elég szűk volt néha a II is, bár jellemzően csak a föld alatti részek, az ilyen helyek akár egyedül egy summon nekróval is kényelmetlenül zsúfoltak tudnak lenni.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
11699 levél
Válasz 09.11.03. 12:31 #1150
.:[Kain]:.
Én barátaimmal beszéltem meg, hogy amint kijön, már toljuk is együtt, szerintem mi max 4-en leszünk, és nekem az bőven elég lesz. 8 az ilyen kis helyekre, amiket mutogattak a videókban, túl sok lenne, szerintem ezért mondanak ők is 4-et optimálisnak.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
827 levél
Válasz 09.11.03. 08:05 #1149
_Sun_
Nekem az a véleményem, hogy egy Blizzard játék vagy kijön naprakész grafikával, de akkor elszáll a gépigény (W3), vagy elavult motorral jön ki, akkor persze jól fut.
De a sok effekt önmagában szerintem nem megy a játszhatóság rovására. Sokkal több játékosnál is jól játszható maradhat a játék, akkor is, ha egyfolytában durrognak a teljesképernyős skill-effektek.
Gaming is about killing time, not killing people
10984 levél
Válasz 09.11.02. 23:09 #1148
VodevilX
Nem tényleg nem a gépigényre gondoltam. A sima videók alapján szerintem eleve túlzásba estek, bár valószínűleg a bejelentési videókhoz képest változni fog. Aztán képzeld el 8al felszorozva ugyanezt. Én azt mondom sok lenne, bár ha valóban vissza vesznek belőle akkor az erre a kérdésre is kihatással lehet. Az optimizált játékmotor felől nem aggódnék, ez eddig mindig szempont volt náluk.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
827 levél
Válasz 09.11.02. 22:56 #1147
_Sun_
Kérdés ír-e valaha a Blizzard egy naprakész, profi motort. Mindenesetre, ha csak simán le lehet skálázni az effektek minőségét az is egy megoldás.
Gaming is about killing time, not killing people
10984 levél
Válasz 09.11.02. 22:21 #1146
VodevilX
Feldobnék egy kérdést, amit egy külföldi fórumon feszegetnek, na meg ez amúgy is tény:
Jelenleg max 8 fős játékra képes az új rész, viszont Blizzard szerint 4 fővel optimális a játékélmény (ilyen csicsás effektekkel nem csodálom...) És most ezen gondolkoznak, de természetesen még nincs eldöntve semmi sem.
Szóval vélemények?

Szerintem 4 az kevés, nagyon kevésnek tűnik jól bevált 8hoz képest, viszont ahogy mondtam, ilyen 8 játékos ha elszabadítja a skilljeit, akkor bizony az már picit sok lehet, és most nem csak arra gondolok, hogy gépigény...
Talán egy 6 főre csökkenés jól is elsülhetne, de igazából bízom a Blizzardban, hogy a jól fog dönteni.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
11699 levél
Válasz 09.10.30. 06:24 #1145
.:[Kain]:.
az egy dolog, de legalább volt értelme nyomni rá
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
13840 levél
Válasz 09.10.29. 21:53 #1144
powerhouse
Az más kérdés, hogy sacrifice-t ezután se használták túlzottan.
If I look back I am lost
11699 levél
Válasz 09.10.29. 21:51 #1143
.:[Kain]:.
"Amúgy nem lesz synegy, aminek örülök, mert sokkal jobb, ha ilyen hülyeséggel nem korlátozzák le kari buildek variálhatóságát. "

a II-be azért rakták bele, mert voltak skillek, amikre így senki nem nyomott, vagy ha előtte nyomott, az kb. kárbaveszett, mert értelmetlenek voltak. valszeg azért nem lesz, mert most jobban odafigyelnek a skillek kreálásánál

(pl paladin - sacrifice kb értelmetlen, használhatatlan, de synergyvel az addig gyengébb zeal-t felturbózta, ami kurvajól jött, mert a zealnél meg hiányzott a nagyobb sebzésbónusz.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
13840 levél
Válasz 09.10.29. 21:49 #1142
powerhouse
Szerintem is, elég lenne csak egészekben, még ha kerekítenek se számít, hogy valami 196, vagy 195 max sebzéssel rendelkezik.
If I look back I am lost
11699 levél
Válasz 09.10.29. 21:45 #1141
.:[Kain]:.
ez a tizedesvesszőzés szerintem felesleges, de hát ez legyen a legnagyobb hibája a gamenek
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
4133 levél
Válasz 09.10.29. 20:51 #1140
gothmog
Én azért vérfarkasként, Heart of Oak-kal, illetve Heart of Wolverine-nal (lehet, rosszul emlékszem a nevekre, bocs) és megfelelő indákkal azért röhögve mentem hellig a druidámmal. És ott is csak a szokásos Lightning Enchanted-Multiple Shot és stb. kombós dögökre kellett odafigyelni.
Bár 1.10 előtt a legbrutálisabb az íjas amazon (Bowazon) volt. Emlékszem, nagyon nehezen szántam rá magam, hogy indítsak egyet (van azért annyi szerepazonosságom,még az ilyen játékoknál is, hogy nem szívesen bújok női karakter bőrébe), aztán meg jót röhögtem, amikor hellen egy fél nap alatt, meghalás nélkül, összesen kb. 8-10 darab full rejuvenation potion-t felszlopálva szaladtam végig. Bár előtte egy hétig mefirunoztam, hogy összejöjjön valami normális cumó Amúgy meg Guided Arrow-Pierce (vagy Penetrate? már régen volt nagyon, nem emlékszem jól a skillekre) kombó volt, persze sok elementális sebzéssel, hogy a phys immunosok se lassíthassanak be.

De elég az offból
Endure. In enduring, grow strong.
9326 levél
Válasz 09.10.29. 20:31 #1139
Kanduhrka
Csak summonnal kbb lehetetlen, de farkasként nem rossz. Csak baromi unalmas volt Elementál ágon én mindig a Fissure-re gyúrtam, Hellig gyakorlatilag gyerekjáték vele, utána viszont a tűzimmunis lények miatt...

A lényeg, hogy többet vártam volna el a termsézet nagy papjától
(Azokat a gagyi hollókat sose bocsájtom meg )
horrorgeeks.blogspot.com
10984 levél
Válasz 09.10.29. 20:24 #1138
VodevilX
Azért a tornádós elementál ágon, egész jól össze lehet rakni, mondjuk azon kívül soha nem is próbáltam summon vagy átváltozós druidát, és nekem nem is fog hiányozni senki a necron kívül, így hogy már wizardunk van

Amúgy nem lesz synegy, aminek örülök, mert sokkal jobb, ha ilyen hülyeséggel nem korlátozzák le kari buildek variálhatóságát.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
4133 levél
Válasz 09.10.29. 20:20 #1137
gothmog
Ja, hát világos, hogy egy evidenciát sikerült elpuffantanom (de jól esett, szóval muszáj volt ).

Kanduhrka: Azért a Drudiával igencsak lehetett hasítani. Nem volt az gagyi egyáltalán (max. ha "varázslósan" akartad játszani, volt szenvedős). Bár csendesen hozzátenném, hogy én behatóbban utoljára 1.09 idején merültem el Dió2-ben, később csak bele-beleszagolgattam egy-egy rövidebb karakter-életút idejére. Szóval nem tudo, lehet, hogy később begagyisodott. Ez utóbbi esetben nem szóltam.
Endure. In enduring, grow strong.
9326 levél
Válasz 09.10.29. 20:20 #1136
Kanduhrka
Én druidának örülnék Csak ne olyan gagyi skillekkel, mint a 2-ben.

Perrsze tudom, hogy csak a barbár tér vissza a régiekből.
horrorgeeks.blogspot.com
10984 levél
Válasz 09.10.29. 20:16 #1135
VodevilX
Ez igencsak adja magát, de az amazonból kiindulva reménykedek, mert ugye ő is tudott spearrel, dobálás nélkül szaladgálni.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
4133 levél
Válasz 09.10.29. 20:04 #1134
gothmog
Muszáj lesz, hogy távolsági fegyveres karakter szerepeljen benne. Már csak a hagyományok miatt is. (Milyen lenne már a játék ijász-specialista nélkül? ).
Endure. In enduring, grow strong.
10984 levél
Válasz 09.10.29. 19:35 #1133
VodevilX
Végignéztem újra az összes videót... KELL!!
Igazából szimpatikusabbnak tűnt mostmár a WD meg a Monk is, na meg ezek után kiba kíváncsi vagyok mit hoznak össze 5. kasztnak. Én még mindig egy íjas/kardos vándor félét várok.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10984 levél
Válasz 09.10.28. 14:00 #1132
VodevilX
Torchlight
Ha valakinek jóféle Dio klónra fáj a foga a 3. részig
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
9326 levél
Válasz 09.10.23. 21:18 #1131
Kanduhrka
"Kedvenc Blueposterünk ismét nyilatkozott a rajongóknak mégpedig a fegyver tooltippel (rövid szöveges info, melyben a fegyver tulajdonságai vannak leírva, mint pl. sebzésérték, annak típusa,sebesség, statok stb.) kapcsolatban a fegyver sebzésére vonatkozó adatokat mutatta be nekünk. Példának okáért egy polearm adataival ismekedhettünk meg, mely sebzésértéke min. 54.2 max. 164.6 közt mozog, ebből fizikai sebzés 27.0-79.0, fizikai sebzés bónusz 26.2-76.6 (Barbárról lévén szó Strengthből kapja), valamint 1.0-9.0 villám alapú sebzés.

Bashiok bluepost ...

An example!

I have a barbarian with a halberd that adds 1-9 lightning damage in addition to its other stats. I mouse over his attack in the character sheet and it breaks down the damage for me in a tooltip:

Q u o t e:
Total Damage - "54.2 - 164.6"
- -
Physical Damage - "27.0 - 79.0"
- Physical Damage Bonus - "26.2 - 76.6"
Lightning Damage - "1.0 - 9.0"



And in researching this example I just found a bug, so it was a win-win situation for everyone.

Oh and the physical damage bonus is from Strength.



Véleményem szerint nagyon jóra sikerült a tooltip ezen része, hisz minden részletre kiterjed tizedesjegypontossággal. Mi véleménytek, szerintetek is jól néz ki vagy még lenne mit rajta változtatni? "

Forrás: Diablo3.hu
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 09.10.21. 02:31 #1130
Kanduhrka
Egy nagyobb inventorynak mi köze a battlenethez? (már, mint ahhoz ,hogy nem bírja el)
horrorgeeks.blogspot.com
10984 levél
Válasz 09.10.21. 02:04 #1129
VodevilX
Akkor az valami kamu hír lehetett. A hivatalos fórumban szoktak infók lenni, de dátumról szó sem volt az áprilisi bejelentés óta.
Most még az sem biztos, hogy lesz nagyobb inventory, ha nem bírja el az újítást a bneten a játék.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
9326 levél
Válasz 09.10.21. 00:19 #1128
Kanduhrka
De-de, szeptember végére lett ígérve.
horrorgeeks.blogspot.com
10984 levél
Válasz 09.10.19. 21:52 #1127
VodevilX
Nem volt az már ígérve semmikora, csak a Warcraft3 patchek után közölték, hogy szünet után újra dolgoznak rajta. Most meg azt nézik, hogy a megnövelt inventory milyen szinten venné igénybe a szervereket stb. De mostmár lehetséges, hogy lassan feltolják test realm-ra. De már marhára várom resettel együtt!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
9326 levél
Válasz 09.10.19. 21:44 #1126
Kanduhrka
A szeptember végére ígért 1.13-as D2 patch továbbra sincs sehol...
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 09.10.19. 21:42 #1125
Kanduhrka
Okés.
horrorgeeks.blogspot.com
12558 levél
Válasz 09.10.19. 21:38 #1124
McCl@ne
Köszi szépen, ezt nagyon jó, hogy bemásoltad!
Ha majd folytatják, akkor azokat is bedobhatnád, mert rákeresni elfelejtek, itt meg bent van az topik a kedvenc témák között.
Respect is not given. It's taken.
9326 levél
Válasz 09.10.19. 21:13 #1123
Kanduhrka
"
A napokban egy nagyon tartalmas interview készült a D3 fejével. Flux körülbelül 30 perces beszélgetést tudott felvenni. Rengeteg kérdés (56) és sok hasznos információ. Nem láthattuk még mindegyik kérdést és választ, ezeket majd kisebb-nagyobb adagokban osztja meg velünk. Nézzük a mostani adagot:

Szeretnék ha Wizard resource-systeme nagyon jól működne. Nem akarják, hogy harc közbe kifogyjon manából.
A WDnél jónak látják a mana használatát, mivel van egy pár mana visszatöltő képessége ami még sebez is, valamint mana nélkül sem védtelen hiszen ott vannak a megidézett petjei.
A Wizardot sebezhetőbbé, azonban nagyon erős varázslóvá szeretnék tenni. Így kihívás lenne számára a játék.
Korainak látják még a Monk resource-systeméről beszélni, egyelőre még manával tesztelik.
Lehetséges, hogy a Health Globeok erősíteni fogják a resource-systemeket, de csak azután kezdenek el ezen dolgozni amint kész minden egyes kaszt.
A Monk minden egyes képessége melee orientált lesz, kivéve azok melyek védekező illetve support(támogató) képsségek lesznek. Lehetséges, hogy bevezetik az aurákat.
Csupán egy olyan kasztot szeretnének mely support képességekkel rendelkezik, a Monk lenne a leglogikusabb választás. Azonban pont emiatt nem biztos, hogy rá esne a választásuk.
Néhány Monk képesség az 1001 istenükhöz fog kapcsolódni.
A Monkon lesznek tetoválások.
Néhány Monk képesség csak staffal (pl. az AoE-k) illetve fist weaponnel lesz használható, azonban így is sok olyan képessége marad melyet puszta kézzel végez majd el.
A Monk páncélzatának része lesz a karján lévő kis pajzs, mely defensive(védekező) bónuszt ad.
Attól függetlenül, hogy a Wizard vagy a Monk öltözéke szövet illetve bőrnek néz ki, adhat sok armort. A WD sem fog úgy kinézni mint egy nehéz páncélzatú Barbár. Minden egyes kasztnak szépen kidolgozott ruhát terveznek. Szeretnék ha a játékos jól nézne ki, arról nem is beszélve, hogy értékes ruhákat visel.
Lesznek új item típusok és skill rúnák. Lehetséges, hogy lesznek visszatérő szettek a D1 és D2ből.
A kijelölt target(ellenfél) körüli piros körvonal megmarad.
Úgy tűnik visszatér a Mongrel elnevezés a Zombie Dog helyett.

UPDATE:

A Barbár és a Wizard skill fái a legkidolgozottabbak eddig; néhány képesség már végleges állapotban van, azonban vannak olyanok melyeket még nem tudják, hogy berakják-e vagy a high end játékban fog szerepelni.
A Barbárnak rengeteg passzív, míg kevesebb aktív képessége van. A Wizardnál pont az ellenkezője. A Wizardnak nehezebb passzív képességeket adni. Az egész rendszer hasonló a D2höz.
Megmarad a három nehézségi szint: Normal, Nightmare, Hell. A legerősebb képességek lvl30on lesznek, a Normal játékkal együtt véget ér a core game. Ez nem jelenti azt, hogy Nightmare és Hell fokozaton nem lehet erősíteni a képességeket.
Lehet, hogy visszatér a Talisman: egy D3as új játék mechanizmus, az inventoryban helyezkedik el, 9 slotja van, a statokat erősíti.
Mivel autostatok lesznek, a WoWhoz hasonlóan a gearel(páncélzat) fogják megoldani a karakterek egyediségét.
A WD képességei még csak a fejlesztés második stádiumában vannak, míg a Barbárnak vagy a Wizardnak már a harmadik stádium végén. Ez az oka annak, hogy kevesebbet tudunk a WDről mint a többi karakterről. Négy fejlesztési stádiumot terveznek.
A skill fákat úgy tervezik, hogy rengeteg variáció legyen a játékosok számára, de kövessenek egy ésszerű pontelosztási irányt.
A következő személyek dolgoznak a skilleken: Jay Wilson, Wyatt Cheng, Julian Love, Chris Haga.
Lesznek visszatérő mobok a D2ből.
Kiveszik a Town Portalokat, azonban több lesz a Waypoint és nagyobb lesz az inventory.
Most kezdtek a PvP rendszeren dolgozni. Jay Wilson elmondása szerint nagyon félelmetesre sikerült. A jövőben lesz némi információáradat erről.
Lesz respecre lehetőség.
Még nem döntötték el, hogy lesz-e Gambling.
Lehetséges, hogy lesznek rangok.
Nem tudják még, hogy Single Playerben minden egyes játékba belépés után újra fognak-e éledni a szörnyek.
Weapon switch hotkey-t kiszedték."

forrás: Diablo3.hu
horrorgeeks.blogspot.com
6479 levél
Válasz 09.09.24. 09:48 #1122
GustyX
Egyébként nem mindegy minek nevezik a "kék gömböt"?
Annak csak külön örülnék, hogyha nemcsak elnevezésben lenne más a varázserő, hanem HUD-ok is különböznének.
Sztem a monknak focus lesz, ha nem chi.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
9326 levél
Válasz 09.09.24. 01:22 #1121
Kanduhrka
"
Bashiok nemrégiben furcsa válasszal felelt, az egyik rajongó kérdésére, mely az volt, hogy a Monk mért nem használ valami chi-szerű dolgot mana helyett. A felelet tényleg érdekes: Jelenleg csak a Witch Doctor használ manát, a Wizard és a Monk nem.

"


forrás: diablo3.hu
horrorgeeks.blogspot.com
173 levél
Válasz 09.08.29. 12:07 #1120
phantommy
Igen?! Azt a kép webcíméből láttam, hogy áprilisban jelent meg. De ahhoz képest olyan szépen kidolgozták (kérdés, hogy kik). D3 megjelenésű oldalon volt. Grafika, leírás, a képességek egy része is olyan, mint a többié. Plusz nem is olyan rossz az ötlet. Nem láttam még más játékban archivist-et, persze ez az én tájékozatlanságom is lehet. Mint az is tréfának tűnt, hogy a Rune-okból ki lehetett olvasni a most szeptember 9-ei megjelenést... Mire jó vajon ez?!
2386 levél
Válasz 09.08.28. 16:28 #1119
SShark
Az Archivist áprilisi tréfa volt.
173 levél
Válasz 09.08.28. 16:23 #1118
phantommy
Sziasztok. Egy valami nem világos. Most ugyebár van a Barbarian, Wizard, Witch Doctor, Monk hőscsapat. De egyszer volt egy Archivist is: http://traceywithane.files.wordpress.com/2009/04/diablo3-archivist.jpg. Azzal mi van? Miben maradtam le? Egy Diablo3 oldal jellegű leírás van róla, de nem a hivatalos oldalon...
18826 levél
Válasz 09.08.25. 17:02 #1117
Peace
Megnéztem a monk intro videót. KELL a 3. rész! Most! Már telepíteném is.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8892 levél
Válasz 09.08.23. 23:47 #1116
goodboy007
Két új videó:
1
2
766 levél
Válasz 09.08.22. 02:32 #1115
PC Dome
Új hír a játékról
Diablo III - Monk
Bejelentették a negyedik kasztot is.
9326 levél
Válasz 09.08.22. 02:00 #1114
Kanduhrka
Az új karakterosztály: monk.
horrorgeeks.blogspot.com
766 levél
Válasz 09.08.20. 15:08 #1113
PC Dome
Új hír a játékról
Diablo III -gameplay videók
A Diablo III is bemutatkozott a gamescomon.
9326 levél
Válasz 09.08.11. 20:52 #1112
Kanduhrka
Ja, igen, majdnem el is felejtettem. Késni fog. A BattleNet miatt.
horrorgeeks.blogspot.com
13840 levél
Válasz 09.08.11. 20:32 #1111
powerhouse
Ha nem tudsz semmi lelkesítőt mondani, akkor inkább fogd be. Legalább én hadd örüljek, hogy megtudhatok új dolgokat. Kösz!
If I look back I am lost
9326 levél
Válasz 09.08.11. 20:18 #1110
Kanduhrka
Bejelentik, hogy háromféle Life Potion lesz megint, kiegészítve 4 screenshottal.
horrorgeeks.blogspot.com

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.