Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Diablo III

Diablo III

Diablo III
A legutóbbi Diablo III cikkek, hírek
13840 levél
Válasz 08.07.30. 16:44 #909
powerhouse
Egyébként igaza van, mert az rész, amit a videóban toltak, az nem lesz benne a végleges verzióban.
If I look back I am lost
27770 levél
Válasz 08.07.30. 16:32 #908
LordMatteo
Gondolod, hogy Tristramhoz is csak úgy berakták azokat a képeket? És de, az ingame videóban játékrészlet van, ezért ingame És minden pálya megcsinált, lévén ha nincs megcsinálva, akkor nem létezhet Csak hogy pontosabban fogalmazzunk
A kibaszás társas játék, sose feledd.
242 levél
Válasz 08.07.30. 16:28 #907
Shantey
Bravó hogy a térképet megtaláltátok. Legyetek alaposabbak.

Amúgy a gameplayben nem játékrészlet van, hanem egy megcsinált pálya, ergo semmi köze a D3-as Tristramhoz. De lehet csak a dungeonra vonatkozik erre már nem emlékszem kristálytisztán.
A sikerhez vezető út karbantartás miatt zárva.
27770 levél
Válasz 08.07.30. 11:04 #906
LordMatteo
Most jöttem rá, a térképen Tristramra és Caldeumra ráklattyolva bejön pár kép róluk

Mondjuk angolul nem nagyon tudok, szóval a szöveggel sokra nem megyek, de ahogy nézem, az ingame videó (legalább a külsö része) Tristramban játszódik Lehet hogy mondták a videó alatt, nem figyeltem.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
5 levél
Válasz 08.07.30. 10:41 #905
nibt
Az 1 db szintet azt úgy képzelem el, hogy pl. minden városban lenne 15-20 quest, amelyeket 3 kategóriába lehetne sorolni:
- lehetnének kötelező questek (mint a D2-ben), különben esetleg nem tudsz átmenni új városokba, persze az is üdvözítő lenne, ha néha választhatnánk, hogy melyik városba megyünk tovább ezek teljestése után.. ezek nem megújulóak lennének...
- lehetnének újra generált a hősöd szintjéhez igazított questek, ha mászkálsz a városok között; ne legyen olyan, hogy nincsenek szabad questek, ha beszélgetsz az emberekkel, mert bozony lesznek izgalmasabb városok amelyekben szívesebben töltünk újra és újra időt és kevésbé olyanok (pl. nekem a d2-ben a 4. város a fellegvár egyáltalán nem tetszett és nem is szerettem ott játszani és az 5-től sem voltam nagyon lenyűgöve)
- olyan questek, amelyeknél külön feltüntetik az ajánlott szintet (ezeket mint a serif hivatalban, valahol a városban egy wanted táblán lehetne olvasni) és itt a játékos dönthetné el, hogy megpróbálja-e
Remélem az én fantáziámnál a játékkészítőké még sokkal inkább kifinomultabb
5 levél
Válasz 08.07.30. 07:23 #904
Asharu
HEhh ez a térkép nagyon vad... már tolnám is szívem szerint... tessék már végre kiadni ezt a játékot
10985 levél
Válasz 08.07.29. 21:10 #903
VodevilX
A Sacredben is indulhattál sok fele, és pontosan úgy volt ahogy nibt írja, adott szintű lények voltak lerakva az adott helyszíneken, így akár egyből mehettél a sárkányhoz, aki ellen sanszod sem volt. De emellett a questek vezettek vezettek a helyes úton. Szóval szerintem nem lenne rossz így, ha már ilyen klassz világtérképünk van . Persze nem mintha bármilyen kifogásom lenne a hagyományos lineáris haladás ellen.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2983 levél
Válasz 08.07.29. 19:05 #902
Herr Hauptmann
Azt hiszem, hogy a játék sztori-orientáltsága miatt ez nem igazán kivitelezhető. Úgy nehéz lenne épkézláb történetet összerakni, ha a játékos arra meg amerre akar. Meg az ráadásul csak egy morrowind meg oblivion féle teljesen nyitott térben lehetne kivitelezni. Szerintem marad a már ismert a-ból b-be módszer, némi randomitással. De ezt majd a fejlesztők tudják.
A dio2 randomgenerált pályarendszere is átalakul részben. A fejlesztők szavaival élve:

"(a pályák) Nagyrészt statikusak. A Diablo 3-ban különös hangsúlyt kap Menedékfölde részletekbe menõ bemutatása, és úgy érezzük, hogy ha egy hihetõ, lélegzõ világot akarunk megjeleníteni, akkor többet nyújtanak a kézzel alkotott, lenyûgözõ tájak, mint egy véletlengenerátor által készítettek.

Technikai megközelítésben: a véletlenszerû pályagenerálás tulajdonképpen arról szól, hogy hogyan lehet egy rakás szobát a legkülönbözõbb módokon összeilleszteni. Az eljárás jól használható labirintusok esetében, de külsõ részeknél vagy túl szimpla vagy túl lineáris eredményt hoz az, ahogy a széleknek illeszkedniük kell egymáshoz. Így aztán a játékos vagy oda-vissza szaladgál a pálya két széle közt, vagy egy keskeny kis úton halad elõre. Egyik sem túl érdekes, miközben elvész az a fajta grandiózus látvány, amelyet egy kézzel készített, mûvészi környezet nyújt.

Ezzel együtt a külsõ helyszínek sem teljesen statikusak."
5 levél
Válasz 08.07.29. 18:50 #901
nibt
Valószínű, hogy nem lesz bejárható, hiszen akkor ott bóklásznánk a sivatagban napokat, heteket (ha nagy a térkép). Inkább abban bízok, hogy nem lesz több szint, csak 1 (diabló 1-ben 16 szint lefele, a dibaló 2-ben 3x5=15 szint (város)),értem ez alatt azt, hogy sok városból kiindúlva lehessen majd pl. 70-80 szintű elenfelekbe ütközni (ha 100-ig megy megint). Azaz annak örülnék, ha nem lenne egyértelmű sorrend a városok között, hogy merre kell menni. Az is jó volna, ha nem lenne különbség jelentősen a gonoszok között (a sorrend szabadon választott, vagy véletlenszerű lenne jó lenne)...
10985 levél
Válasz 08.07.29. 18:11 #900
VodevilX
Ez jól hangzik

Az a térkép is elég komoly, bárcsak megkapnánk az egészet szabadon bejárhatóan, mint egy mmo-ban, vagy mint a Sacredben. Azt már tudni lehet, hogy ebben a részben a környezet valamivel statikusabb lesz, persze maradnak véletlenszerűen generált részek is. Így egy jóval kiismerhetőbb világot kapunk, ami szerintem nem baj, csak tényleg jó nagy legyen.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2386 levél
Válasz 08.07.29. 17:05 #899
SShark
A három Diablo könyv közül nekem az Árnyak Birodalma tetszett igazán.
A térképen ott van Ureh városa ahol történet játszódott.
Az csigázott fel engem piszkosul. Ott aztán lesznek csontik dögivel...

LordM: szívesen
27770 levél
Válasz 08.07.29. 16:54 #898
LordMatteo


Köszönöm!



()
A kibaszás társas játék, sose feledd.
13840 levél
Válasz 08.07.29. 16:48 #897
powerhouse
Lenyűgöző, nemde? Ráadásul ennek durván a fele teljesen ismeretlen.

Azt nem is tudtam, hogy az Arreat hegy elpusztult.
If I look back I am lost
2386 levél
Válasz 08.07.29. 16:44 #896
SShark
27770 levél
Válasz 08.07.29. 16:39 #895
LordMatteo
Nekem Luth Golein a kedvenc act-om Dio II-ből, és amikor megláttam az ingame trailert, azt hittem, hogy LG csatornái, de aztén kiért a kari a fényre...Persze nem biztos, hogy ugyanazon act-on belül voltunk

Amúgy hol láttál Te DioIII térképet?
A kibaszás társas játék, sose feledd.
5 levél
Válasz 08.07.29. 16:34 #894
nibt
Nagyon sok hozzászólást nem láttam...Nem is úgy gondoltam, hogy a barbár el kezd íjjal lövöldözni, hanem arra, hogy amazon és bérgyilkosnő nem kell külön, aki ilyet akar az barbárnőben találjon valami hasonlót (pl.: a barbár nem, de a barbárnő tudjon íjjal bánni stb.)

Viszont Lut Gholien, szóval a sivatag, az ott van a diabló 3 térképen. Sőt 15 város van rajta (nálam a Kingsport a nyerő). Nagyon remélem lesz több is és minden városban véletlengenerált ismétlődő küldetések, ami már nagyon hiányzott a II-ből...
27770 levél
Válasz 08.07.29. 16:21 #893
LordMatteo
Jaaah...hát nem hinném hogy ennyire összevonnák a kasztokat...pala tuti lesz, barbár is (hisz láttuk), elementális varázslót tuti külön csinálnak...Nem tudom, szerintem nagyon új kasztok nem lesznek (lehetnek még? Esetleg vmi alapból démon, vagy vmi)
A kibaszás társas játék, sose feledd.
5 levél
Válasz 08.07.29. 16:16 #892
nibt
kifejtés: csak szeretném, ha így lenne összevonva és kioltva a korábbi classok!
1 oldal vissza? megnézem...
27770 levél
Válasz 08.07.29. 16:09 #891
LordMatteo
Te lehet hogy nem beszéltél róla, kb egy oldal, és megtalálod hogy mi nem is keveset...

"barbár, amozon és bérgyilkos az a barbár lesz...
a varázslónő és a nekró a witch doki"


Ezt nem értem, kifejtenéd? Mellesleg adtak ki nyilatkozatot (ezt is megtalálod lejjebb) hogy a Witch nem zárja ki a Necrot a játékból, bár nem is mondták tutira hogy lesz benne.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
5 levél
Válasz 08.07.29. 16:01 #890
nibt
Arról nem beszéltünk még, hogy ki milyen classokat szeretne?
A régiben ha jól emlékszem volt férfi: barbár, paladin, druida, nekró ; női: amazon, bérgyilkos, varázslónő
Szerintem: barbár, amozon és bérgyilkos az a barbár lesz...
a varázslónő és a nekró a witch doki... (nem kell a nekró, ha van witch doki...)
marad a druida, ami tuti jó karakter sajnálnám ha eltünne...
és a paldin, aminél jobban örülnék egy "knight" elnevezésnek és a barbárhoz való közelítésnek (ne varázsoljon annyit)...
De akkor még mindig kell egy új class ... ami szerintem szintén valami varázslószerű lesz!
Így az általam idealizált 5 class:
ütős: barbár, knight
átmenet: druida,
varázslók: witch doki és a pl. mage
2983 levél
Válasz 08.07.29. 10:26 #889
Herr Hauptmann
"For boss fights we don't really want to just start throwing "damage decals" on them. It can very easily be too subtle if you're fighting a smaller boss or one that has odd geometry to it, and it can also end up that no matter the flavor, style, and cool look to a boss you just end up fighting a big gory mess.

Also we think that we can go a lot further than just simple decals and get something much cooler out of a boss fight. So what we hope to do for at least the bosses where it makes sense is to show more apparent and visually noticeable damage states. Instead of a blood splatter they may actually lose a limb, or a piece or armor, or - like the Thousand Pounder - may transform in some dramatic way changing how the fight progresses. We want to go a lot further than just showing sword slashes and instead use dramatic and noticeable (which can be difficult in a game like this) ways to indicate a boss' current state.

Speaking of battle damage though, and I don't think this came across in the gameplay video or any of the screenshots as of yet, but when an enemy dies a critical death it actually drenches your hero in blood if you're within proximity of the spray. It's awesome. "

A fight során látványosan sérülő bossok, leszakadó testrészek, fröcsög a vér, törik a páncél. Tetszik ^^
2983 levél
Válasz 08.07.25. 20:57 #888
Herr Hauptmann
Pár új artwork, háttér és screenshot a hivatalos oldalon.
5142 levél
Válasz 08.07.25. 19:15 #887
gabosh
Hát az biztos hogy igy elérték hogy kevesebb csitet tudnak hozzá gyártani .
242 levél
Válasz 08.07.24. 15:20 #886
Shantey
Türelmetlen vagy? Ha már ennyit vártunk a játékra az a plusz egy év tök mindegy, szerintem.
A sikerhez vezető út karbantartás miatt zárva.
10985 levél
Válasz 08.07.24. 15:17 #885
VodevilX
Ezért van az, hogy jövőre még tuti nem fogunk vele játszani
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
242 levél
Válasz 08.07.24. 15:13 #884
Shantey
Ámen De úgyis egy jól működő rendszert találnak ki, szart nem fognak kiadni a kezük közül.
A sikerhez vezető út karbantartás miatt zárva.
10985 levél
Válasz 08.07.24. 15:05 #883
VodevilX
Szerintem meg teljesen jól fog működni. Lényegében picit olyan mintha single playerben tolnánk, mert tuti nem veszik el a cuccainkat, viszont ettől függetlenül az minden további nélkül befolyásolhatja a drop ratet, hogy hányan vagytok egy játékon belül. Szerintem az is elképzelhető, hogy valaki nagyobb MF-el nyomja a last hitet, és nekünk is ugyanolyan esélyünk lesz egy jó dropra mint az adott playernek.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2983 levél
Válasz 08.07.24. 15:01 #882
Herr Hauptmann
Az is lehet, hogy a WoW mintájára megy majd a dolog. A mezei monszták rotálva dobnák a lootokat a partitagoknak, a bossok meg mindenkinek dobnának. Ez lenne szerintem a legésszerűbb.
242 levél
Válasz 08.07.24. 14:55 #881
Shantey
Szopacs lenne főenemy után nem kapnál semmit a haver meg úszna a tárgyakban.
A sikerhez vezető út karbantartás miatt zárva.
10985 levél
Válasz 08.07.24. 14:54 #880
VodevilX
Ja, csak az számít aki beviszi a "last hit"-et, szóval továbbra is megmaradna az értelme. Igazából ez a loot-rendszer is adja magát, hogy benne legyen. MMOkban remekül működik.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2983 levél
Válasz 08.07.24. 14:52 #879
Herr Hauptmann
Szerintem itt is nőni fog a chance to find, mert akkor meg minek játszunk többen erősebb monszták ellen, ha úgyse esik jobban a cucc
13840 levél
Válasz 08.07.24. 14:39 #878
powerhouse
Miért, most összeadódik?
If I look back I am lost
242 levél
Válasz 08.07.24. 14:37 #877
Shantey
Hivatalos fórumra beírhatnád
A sikerhez vezető út karbantartás miatt zárva.
6483 levél
Válasz 08.07.24. 14:35 #876
GustyX
Aztán 10 perc szünet a játékban és "Kinek kell ez meg az?", "Muti mid van".
Nekem nem túl szimpi ez a megoldás, mert ez azt is jelenti, hogy a chance to find... értékek nem adódnak össze, így (Mastercard hiányában)kisebb az esélye hogy megszerezz egy várt cuccot.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
242 levél
Válasz 08.07.24. 14:27 #875
Shantey
Csak te látod de így elkerülhető hogy valami übergyorsan kattintgató egyén elvegye előled az összes lootot
A sikerhez vezető út karbantartás miatt zárva.
9513 levél
Válasz 08.07.24. 14:21 #874
Mattmaster
Szerintem úgy ahogy mondod. Nem fura ez, sőt, nekem nagyon tetszik az ötlet.
13840 levél
Válasz 08.07.24. 14:21 #873
powerhouse
És ez hogy lesz megoldva? Megölünk 10 fallent, és akkor ami nekem esik, azt csak én látom, vagy csak én tudom felvenni? Mindkettő elég fura...
If I look back I am lost
2983 levél
Válasz 08.07.24. 14:15 #872
Herr Hauptmann
Valahogy átsiklott a szemem a hírecske fölött anno:
"Arról már korábban beszámoltunk, hogy a szörnyekbõl esõ tárgyak nem közös lootrendszeren alapul majd. Mindenki mást-mást fog találni a hullákban. Ez remek hír, hisz mindig is probléma volt egy csapatban(fõleg amikor idegenekkel kalandoztunk együtt), hogy bizonyos játékosok önzõ módon mindig mindent felvettek a többiek elõl. Ez a jövõben megszûnik. Minden szörnyben, ami számodra van valami, azt csak te látod. A többiek nem. Lehet, hogy ugyanabban a tetemben az egyikõtök egy kardot talál, míg a másik egy sapkát, vagy egy övet. Az sem biztos, hogy mindig azonos hullákban lesz minden játékosnak valamit. Simán lesz olyan, hogy az egyszer csak az egyik játékos kap valamit, aztán meg a másik."

242 levél
Válasz 08.07.24. 14:15 #871
Shantey
Nekem is ez jött le a dologból, hogy most már semmi "hulla igényes skill" nem lesz. Ergo a nekromantának tényleg lőttek
Viszont így az ellenfelek se tudnak szívatni ...
A sikerhez vezető út karbantartás miatt zárva.
2983 levél
Válasz 08.07.24. 14:06 #870
Herr Hauptmann
Blizzes srácok írták, hogy dolgoznak rajta, hogy lehető legkisebb ráfordítással, de tovább maradjanak a hullák.
2386 levél
Válasz 08.07.24. 14:02 #869
SShark
Nem kritika, csak észrevétel. (Maximálisan megbízom a Blizzardban)
A holtestek gyors eltűnéséről nekem csak az jut eszembe, hogy az előző rész Nekromanta harcmodorának vége....
6483 levél
Válasz 08.07.24. 14:00 #868
GustyX
Ha a fizika vs. dead body-ra gondolsz érthető. Nehogy már Crysis gépigénye legyen.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
242 levél
Válasz 08.07.24. 13:39 #867
Shantey
Ebben sok okosság van bár még ne movlastam végig. Hivatalos fórumon tegnap pl a holttestek eltűnése kontra fizika vitát olvastam ...
Nektek vélemény?
A sikerhez vezető út karbantartás miatt zárva.
2983 levél
Válasz 08.07.24. 07:59 #866
Herr Hauptmann
Ha esetleg lenne közöttünk olyan, aki nem olvas diablo.hu-t, azoknak megemlíteném, hogy Dio3 háza táján is beindultak nemrég a StarCraft2-nél megszokott Q&A-k, ahol Blizzardos fejlesztők válaszolnak (sokszor a játékosok által) feltett kérdésekre. Erre tessék.
10985 levél
Válasz 08.07.22. 20:45 #865
VodevilX
Teljesen feleslegesen... Ha lesz miről beszélni a játékkal kapcsolatban, hidd el, hogy azonnal fel lesz hozva.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2983 levél
Válasz 08.07.22. 20:43 #864
Herr Hauptmann
Blizzard csöpögtet valami új infót, biztos előkerül a topic, ne aggódj.
242 levél
Válasz 08.07.22. 20:30 #863
Shantey
Gondoltam felhozom a topicot mert már a pokemonról is többet beszélnek mint a D3-ról.
A sikerhez vezető út karbantartás miatt zárva.
17 levél
Válasz 08.07.19. 17:16 #862
00Frost00
Jaja teljesen igazad lehet hogy full unbalanced téma, csak találgattam. A witch Dokit csak azért gondolom setnek mert ha úgy vesszük (és miért ne lenne úgy) akkor az alkarvédő, vállas, öv, csizma, fejes pl. ugyanolyan színnel és designnal rendelkezik, nem látok eltérő darabot (a barbárnál már látszik sztem hogy vegyesfelvágott) ebből gondolom hogy az egy set modell, de végülis tökmindegy
10985 levél
Válasz 08.07.19. 10:36 #861
VodevilX
Eredetileg mindig is ő volt, de én azért nem kívánom, hogy csak emiatt a kiegben találkozzunk vele először
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
441 levél
Válasz 08.07.19. 09:33 #860
TurboX
ha anyaszült meztelenül, egy csorba késsel hentelt volna végig kb. u.ennyi idő lett volna és nem okozott volna akadályt a karakternek. az hogy valamivel komolyabb fegyverekre váltott nem azért történt mert csak így van esélye, hanem a halálmodellek (fagyás, áramütés), fegyvertípusok effektjeinek demonstrálása végett (ahogy az előttem szóló vázolta). Legjobb példa erre ha megnézed az első bossfightot, rájössz hogy 4 mp alatt végezni tudna vele, annyi hp megy le ütésenként csóri pounderről.. azt a witch dokis fasza cuccos settes történetet abból szűrted le hogy pár pávatoll van a fején? szimpla demonstráció (környezet bemutatása balance nélkül)
"What's the most you ever lost on a coin toss?"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.