Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Diablo III

Diablo III

Diablo III
A legutóbbi Diablo III cikkek, hírek
10985 levél
Válasz 13.12.19. 17:54 #3409
VodevilX
March 25, 2014
Korrekt.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
290 levél
Válasz 13.12.16. 17:41 #3408
stenga
Wow az megy még A d3 már 2napja nem
16067 levél
Válasz 13.12.16. 17:37 #3407
david139
WoW-ban ilyenkor adni szoktak ingyen napot kárpótlásul.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
290 levél
Válasz 13.12.16. 17:23 #3406
stenga
Ideje lenne a blizznek az eu-s szolgáltatókat lecserélni mert botrány amit müvelnek mostanában. Föleg a d3nál, nem rég volt az 1 hete lagfeszt most meg ez...
1356 levél
Válasz 13.12.16. 15:08 #3405
jawsika
ha ingyen lenne leszarnám ám én is
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
16067 levél
Válasz 13.12.16. 14:04 #3404
david139
Nem szeretem, mikor ilyen alaptalan következtetéseket vonnak le az emberek Három dologban lehetünk biztosak: az egyik az, hogy nem tudjuk mi a hiba, ha tudnánk se értenénk, és hogy a Blizznél képzett emberek dolgoznak.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1356 levél
Válasz 13.12.16. 13:24 #3403
jawsika
Ja ez csak EU problem? Nem tom US szerókon 10, vagy 20 perc kellene-e szereléshez... Btw melyik játékukhoz nem kell online kapcsolat? Remélem ez nem egy gyenge kísérlet volt arra, hogy a WC3-at meg a SC1-et működőnek írják, és így a felületes szemlélő azt hiszi, hogy csak pár game-el vannak gondok. Hm hm.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
4133 levél
Válasz 13.12.16. 12:48 #3402
gothmog
Erre a Blizzardnál is rájöttek azóta...

Egyébként tényleg röhejes. Úgy indult, hogy csak D3-at érinti, és lassabb a beléptetés (a szerver megtalálása és az "autentikálás" ment, a "karakterlistát" rakta össze lassan). Azután, hogy elkezdték javítani, már nem lehetett bejutni D3-ba, legalábbis már a beazonosításnál elhalt a dolog). Javították, javították, s eljutottak odáig - egy kb. órával ezelőtti twitter kiírás szerint -, hogy EU szerveren egyik online kapcsolatot igénylő játékuk sem megy (elvileg)...
Endure. In enduring, grow strong.
16067 levél
Válasz 13.12.16. 12:28 #3401
david139
Valószínűleg nem vacak kis hiba
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1356 levél
Válasz 13.12.16. 11:49 #3400
jawsika
A Heartstone is halott kb, a WoW megy, de ott is a battle.net rendszerrel vannak gondok. Tehát ingame lag nincs, de hogy melyi friend lépett be, vagy írt rád, azt nem, vagy csak nagy késéssel látod.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
4133 levél
Válasz 13.12.16. 09:23 #3399
gothmog
Fantasztikus. Kerek egy napja nem lehet belépni a játékba EU szerveren. A beléptető-rendszer autentikátor részével volt valami "kisebb probléma" állítólag, még tegnap délelőtt.
Na, ezt a kisebb problémát azóta sem sikerült megoldani. Tegnap délután volt egy kb. negyed órás, fél órás időtartam, amikor újra be lehetett lépni, de azután megint "elromlott". És azóta is ez van a jelek szerint.

Annyira nem idegesít, meg nem halok bele, hiányérzetet nem okozott , de az, hogy egy Blizzard szintű (professzionalitású) szervezet ennyit szerencsétlenkedjen össze egy elvileg vacak kis hiba javításával... ez azért ledöbbentett.
Endure. In enduring, grow strong.
290 levél
Válasz 13.11.24. 18:33 #3398
stenga
Tavasszal kijön szerintem. De ha igy marad minden én tuti nem veszem meg, ez még rosszabb mint a mostani helyzet.
10985 levél
Válasz 13.11.24. 18:10 #3397
VodevilX
Viszont ha már most belevágtak ebbe a bétába, akkor talán mégsem reménytelen, hogy a 2. évfordulóra legkésőbb kijön
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6483 levél
Válasz 13.11.22. 19:35 #3396
GustyX
Valaki tudna mutatni olyan beta videót, amiben monkkal tolják?
YT-on nem igazán tudok találni
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10985 levél
Válasz 13.11.22. 18:09 #3395
VodevilX
Pontosan ez a baj! Pár hét, 2-3 hónap alatt aránylag jól felcuccolod minden vagy csak 2-3 hősödet, akkor megint csak minek játszani?
Persze ez hozzáállás kérdése, de engem pl a loot hajt. Nekem ez az egész arról szól, hogy megyek, ölök és valami jót találjak, amolyan Civilizationsosan, csak még egy szörny... biztos az dobja majd! Amit aztán megtartva, vagy értékesítve, de jól jövök ki.
Én nagyon élveztem D2ben is, hogy sima perfect gemeket rúnára cseréltem, aztán azokat még jobbra. Aztán a kiszemelt cuccokra. Megtérült a beletett játékidő, találtam is elvétve hasznos dolgokat, és élveztem a játékot. Volt jó kis DClone vadászat, vagy Torch. Minden elérhető volt, mégsem hullott semmi sem az ölembe. Én erre vágynék most is!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10985 levél
Válasz 13.11.22. 18:00 #3394
VodevilX
Tudtommal karakterhez kötés nincs és nem is lesz. Accouthoz viszont annál inkább.
Tehát minden legendary, Marquise kavics (állítólag lvl62től már csak ez, vagy jobb kő esik), vagy enchantolt item BoA, tehát accounthoz kötődik a béta jelen állása szerint. Egyedül annyi van, hogy az adott játékban, ahol találod lehet elcserélni mással vagy utána 2 órával.
Aztán ha egyáltalán nem jó neked, akkor vagy eladod, szétszeded vagy fillérekért eladod npc-nek.

És akkor első benyomások első, második rész.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
290 levél
Válasz 13.11.22. 18:00 #3393
stenga
Nem az account bound a gond. Legyen még lenyelnénk, de az hogy 5-6 óra alatt végigtolják az uj actot, aztán még egyszer ennyi idö és fullra van gearelve egy kari az már baj.
Most ugyanott leszünk majd ahol most, nem lesz farmolás mert semmi értelme mert alig lehet majd upgradet találni. Tényleg igy a másik véglet lett az egészböl, ráadásul gem, gold szintén acocunt bound. Konzolosokank biztos jó ez , de egy pc-s játékkal miért kell ezt müvelni nem értem. Abban lehet reménykedni hogy meghalgatják majd a sok sírást fórumon, mert ez igy még szarabb lesz mint ami most van.
4133 levél
Válasz 13.11.22. 17:57 #3392
gothmog
Az account bound annyit jelent, hogy másnak nem adhatod át, viszont a saját accountodon lévő karaktereid szabadon csereberélhetik egymással. (Mint ahogy most is van a lvl 63-as archon kraft cuccoknál pl.)

VodevilX-nek: Ez még csak egy zárt béta, bő fél évvel a megjelenés előtt. Pont most fog zajlani a balanszírozás java része.
Ha jól állítják be a nehézségeket, lootot stb, akkor hosszú és tartalmas szórakozást fog nyújtani a többségnek. Persze lesz, aki sírni fog, mert 200 óra belerakása után még nem fog menni, csak mondjuk Torment IV. nehézségi szint, miközben a szomszédjózsi már Torment VI.-on tolja (hogy rohadna meg, ráadásul még AH sincs, hogy felszerelhessem a karaktert), meg lesz olyan, aki napi 8-10 óra, totál powergamer mentalitású (netről lelesve a legjobb build, a legjövedelmezőbb farmolási útvonalak stb.), célirányos játékkal egy hónap alatt csinál egy überdurva karaktert, amivel faceroll lesz a legdurvább nehézségi szint is, és szidni fogja, hogy szar a játék, mert nem nyújt hosszú távú szórakozást, már nincs hova fejlődnie.

Szóval, mindenkinek nem lehet jó úgysem. Olyat kel csinálni, amit a nagy többség élvez majd.

Meg persze az is benne van a pakliban, hogy elcseszik a balanszolást, és kapunk egy pl. loot szempontból "konzolos" D3-at. Azt én sem szeretném. És balanszolni tutira kell még egy csomót. Most is van olyan fickó streamen, aki Barbárral a legdurvább (azt hiszem, Torment VI.) nehézségen röhögve megy végig. Egyrészt rengeteg gyógyító gömböt tud kreálni, de komolyan: nagyobb csatáknál vagy 100 darab van körülötte... Másrészt behozzák a kieggel a Crushing Blow-t (D2-ből lehet ismerős), a srác erre "feküdt rá", és nagyon-nagyon durván faragja vele a szörnyek életerejét, még lófing dps mellett is. Az ilyen dolgokat ki kell gyomlálni. De erre való ez a bétázás.
Endure. In enduring, grow strong.
6483 levél
Válasz 13.11.22. 17:36 #3391
GustyX
Mi azaz account bound? Ha a cucc accounthoz kötött nekem nem gond. Ha karakterhez, akkor anyátok

Amúgy ez a paragon level micsoda mit takar? Ha jól veszem ki, akkor ha van paragon lvl-es karakterünk, akkor a plvl-jéhez viszonyítva kapunk elosztható pontokat, amelyeket bármely karakterünkhöz felhasználhatunk, szint limittől függetlenül (akár lvl1, akár plvl1).

Ha igen és nem lesz karakter törlés, akkor lehet a monkommal mégis játszom, hogy a következő Shizunével már az elején ultimate gyors legyek
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10985 levél
Válasz 13.11.22. 17:20 #3390
VodevilX
Ma olvastam, hullik majd minden szép és jó, de kb account boundos is minden... Még nem végleges, még nem mondom, hogy röhej. De mit gondolnak? Csak végletekbe képesek gondolkodni?
Mi a faszért nem izzítják be a 2. részt. Értem én hogy nem ugyanaz már a banda, de legalább utánanéznének mit is csinálnak...
Lesz ez minden, szép és jó, csak tartós nem az garantált... Reménykedjünk a játékos feedback eredményességében, mást nem tehetünk. Azt úgyis mindig hangoztatja mindenki ma már, hogy meghallgatnak minket, sőt el is várják az építő jellegű véleményeket.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
290 levél
Válasz 13.11.22. 16:27 #3389
stenga
Elindult a zárt béta és ugy néz ki sikerült mégis egyszerhasználatos konzolfossá degradálni a diablo nevet...
6483 levél
Válasz 13.11.21. 16:39 #3388
GustyX
Épp ezért vagyok úgy vele, hogy (akármennyire is szeretnék) nem játszom a Diablo 3-mal, megvárom a kiegészítőt.

Azt viszont sajnálattal hallom, hogy elméletileg fist of thunder alapból teleportos lesz. Azt pedig közel-távol sem szeretjük. Bár nekem megérné, ha cserébe kiveszi kaway of hundred fistből a hátralökést.

De marhára várom
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
4133 levél
Válasz 13.11.21. 16:22 #3387
gothmog
Kicsit néztem egy-két streamet. Tényleg nagyon tetszetős; nekem egyetlen dolog nem szimpatikus egyelőre: ez az account wide paragon level rendszer. Lövésem sincs, hogy miért jó az, hogy ha a kiegészítő rendszere alapján lesz mondjuk összesen 253 paragon szintem, akkor azt bármelyik új, első szintű karakter is megkapja (tehát mindegyik PL253-on indul), és kapásból oszthatja a pontokat magának mindenfélére, illetve az összes már meglévő karakter is megkapja.

Majd élesben meglátjuk, hogy milyen, de nekem - most azt mondom - szimpatikusabb lett volna egy olyan megoldás, ahol a kieg XP rendszeréhez viszonyulva átváltják szépen a para szinteket minden meglévő karakterednél, és azoknál eloszthatod a PL-nek megfelelő pontokat, majd fejlődhetsz tovább velük, ha van kedved. Ha meg friss karaktert akarsz indítani, akkor az szépen erősödik a saját erejéből. Magyar, megtartani a PL-t úgy, ahogy eddig is kezelték, nem pedig bedobni közös prédának.
Endure. In enduring, grow strong.
627 levél
Válasz 13.11.21. 16:02 #3386
red5
Marha jó lesz ez a kiegészítő. Szinte egy teljesen új játékot készítenek. Tetszenek az új játékmódok és az új helyszínek is, már csak egy béta meghívó kellene
9326 levél
Válasz 13.11.20. 13:52 #3385
Kanduhrka
Beta stream!
horrorgeeks.blogspot.com
1356 levél
Válasz 13.11.19. 17:51 #3384
jawsika
Ezúton is köszönöm kanduhrka-nak a segítséget. 29ről 44re másfél óra alatt.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
10985 levél
Válasz 13.11.19. 17:02 #3383
VodevilX
Hát egy Torch vagy Anni szerintnem sem... Én csináltam 5-6ot, de az egészben maga a farm többet ért, mint a gyűrűk. Tényleg csak a +xp miatt jó, húzáshoz. Főleg mikor még legalább 2 karihoz hozzá sem nyúltam addig, illetve még jó hogy a durvább gemek szintkorlát nélkül használhatóak, így sisakba is ment a piros kavics.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
4133 levél
Válasz 13.11.19. 14:57 #3382
gothmog
Életemben nem kraftoltam még Hellfire Ringet. Nem is igazán érdekel. Egyszer összeszedtem a komponenseket a portál megnyitásához, lenyomtam az übereket, de nem dobtak összetevőt (MPL10-en kellene, 5-ös NV-vel (ha ez nincs meg, eleve nem dobnak), ha biztosra akarna menni az ember).

Igazából egyetlen haszna van a gyűrűnek: +35% XP bónusz. Máskülönben nagyon nehéz olyat kraftolni belőle, amivel nem buksz egy rakás dps-t akár csak egy középszerű ritka ringhez képest is.
Endure. In enduring, grow strong.
9326 levél
Válasz 13.11.19. 14:51 #3381
Kanduhrka
Ahogy gothmog is mondja, magasabb mp levelen a több szörny miatt már tök mindegy.

Nekem van egy-két cuccom, amit még nem adtam el, de már nem használom, odaadom neked, ha feljössz. Bár ezek mind 60-as cuccok.
horrorgeeks.blogspot.com
1356 levél
Válasz 13.11.19. 14:40 #3380
jawsika
Nagyon szépen köszönöm.

Tényleg, ez most jut eszembe. Van ez a kulcsfarmolás. Azt olvastam, hogy valami gyűrűkhöz kell, de iszonyat meló, viszont áll. hihetetlenül megéri. Ti megcsináltátok?
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
4133 levél
Válasz 13.11.19. 14:36 #3379
gothmog
Majd, ha 60-ra felérsz a szerzetessel, és lesz kedved vele játszani még (bejön a kaszt), akkor szólj (pl. írj be ide), és meglátom, hogy miben tudok segíteni. Egy Infernón, alacsony MPL-en való farmolás elkezdéséhez használható felszerelést szerintem össze tudok majd dobni neked.
Addig is, a barbiddal néha gyűjtögess demonic essence-eket, és rakd félre majd a szerzetesnek kraftoláshoz. Vállasból, bracerből nagyon könnyű jó darabot kraftolni. Azután persze lehet majd próbálkozni kesztyűvel és amulettel is, de azok szenvedősebbek.
Endure. In enduring, grow strong.
1356 levél
Válasz 13.11.19. 14:16 #3378
jawsika
Meggyőztetek.

Ennek már sajnos nem fogok tudni cuccokat venni, mint a barbárnak (van 500k-m), szal nehezebb lesz sokkal...
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
4133 levél
Válasz 13.11.19. 13:19 #3377
gothmog
60-as szint felett, Infernón, ha nem MPL0-án játszol (ilyenkor jelentősen megnő a szörnysűrűség) és megvan a 24%-os mozgási sebességed (34%, ha megfelelő passzívot választasz mellé), akkor néha 10-15 percig is tartani tudod (ha akarod) a nem 20mp-es rúnával is. De ha esetleg le is esik mondjuk 3 percenként, akkor is bőven lesz spirited, hogy visszatedd.
Ellenben a kis tornádók (amik iszonyat sebességgel képződnek, ha elég jó a támadási sebességed, valamint a critical hit chance-ed) durván megnyomják a sebzést a gyakorlatban, és azok is segítenek fenntartani a sweeping windet, mert a találataik beleszámítanak a fenntartáshoz szükséges ütésekbe. Plusz segítenek életet visszatölteni (fegyverekből jövő LS érvényesül az esetükben is).

Szóval, ezt így level 60 alatt nehéz belátni (én például ilyenkor egyáltalán nem is használtam még az SW-t), de a Tornádókat eregető verzió lesz toronymagasan a nyerő Infernóra.
Endure. In enduring, grow strong.
1356 levél
Válasz 13.11.19. 12:56 #3376
jawsika
A sweeping strike-nál nem érdemesebb inkább a 20mp-s rúnával használni? úgy folyamat 3 stacken tartható, és ha nincs is mob egy ideig, akkor is fennmarad, mivel 20 secenként kell csak frissiteni.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
9326 levél
Válasz 13.11.19. 11:37 #3375
Kanduhrka
Itt az én Monkom

Eleinte nem nagyon csíptem a monkot, mert valami veszett módon kell vele klikkelgetni, és hiába üti automatikusan a többi szörnyet is ha közel vannak, néha nem veszi be a támadást, és abbahagyja, ami magasabb Mp fokozaton zavaró lehet. Mikor átváltottam a Fist of Thunder/Thunderclap skillre, és shift gomb + támadás kombót kezdtem el használni, már sokkal könnyebben ment a döcögős játék vele, mert ilyenkor alap esetben a karakter folyamatosan, további kattintgatás nélkül tud ütni, és ugyan nem tud mozogni, de a Thunderclap rúnával odateleportálja magát az ütésnél az ellenfélhez. A jelenlegi felszerelésemmel Act 1-ben 197 enemyt öltem le vele egyhuzamban, és kaptam érte kb 40ezer xp-t( kb, nem tudom már).

Együtt használom a Cyclone Strike/Implosion-nal, így meg még össze is rántom a nagyobb tömegeket, eliteket, amiket meg a Sheeping Wind/Cyclone miatti elektromos pamacsokkal pillanatok alatt ledarálok.

Így is be tudom persze szopni, leginkább néhány durvább elite pakk miatt, mert szar cuccaim vannak, és nagyon lassan töltődik vissza az életem. Ha ez meg lenne oldva, akkor nem is lenne problémám
horrorgeeks.blogspot.com
4133 levél
Válasz 13.11.19. 10:12 #3374
gothmog
A MoC-Overawe mantrát csak elitek/ritkák/bossok ellen spammelgettem 3 mp-ként. Különben felesleges. Ha Fist of Thunderrel ütsz, akkor a 3 mp alatt vissza is termeled a szükséges spirit mennyiséget. De mindez ráér olyan Hell Act2-3 környékétől. Addig kb. mindegy, hgy mivel haladsz, faceroll a játék.

A Sweeping Wind akkor lesz durva, ha az utolsó rúnáját meg tudod szerezni, és lesz olyan 45-50% körüli CHC-d. Megint csak a Fist of Thunderrel ütve (ez a leggyorsabb támadásmód), csak úgy fosni fogja magából a tornádókat, néha 15-20 darab is keringeni fog egyszerre, alkalmanként sebezgetve az ellenfeleket. Persze ez már megint csak a 60. szint utáni élet. (És ha mindig villámsebzéseket adsz le, mint az én monkom tette, akkor nagyon dutrván meg tudod dobni majd a sebzésedet egy spéci monkfegyverrel, de ez tényleg ráér level 60 utánra.)

A Seven Sided-et nagyon sokáig használtam, de nem igazán sebzésre. Kezdetben (Normal-Nightmare-Hell) persze durva a sebzés hatásfoka, de Inferno magas MPL-eken már igazáűból lófing. Inkább a Serenity mellé használtam másodlagos menekülési módnak (a teleportáló rúnával). Ugyanis, amíg tart a körberugdosás, addig immunis vagy minden ütésre, a földön lévő zöld és vörös tócsákra, a lézerre és a fagyasztásra. És megint csak, ez Infernón válik érdekessé, amikor már ugye négy tulajdonsága lehet egy-egy elit vagy ritka társaságnak (és néha két, sőt, három csapat is szeret egymás közelében felbukkanni), így előfordulhat, hogy egyszerre van Vortexelős, de ugyanakkor Molten, Plagued, Arcane Enchanted, Frozen vagy éppen Jailer kombós dög is a képernyőn. Ilyenkor nagyon jól jön a SSS is, ha más kiút nincs a katyvaszból.
És a Serenity (ugyan emiatt, de a 4mp-es rúnával) szintén igen fontos skill. Mindenből kimászól vele, semmivel sem tudnak megfogni. Majd meglátod, hogy mindenből ki tudsz menekülni vele, ugyanis immúnissá tesz mindenre.

Én nagyon ajánlom majd különben, de csak végjátékra, amikor már tisztességes sebzésed lesz, a Breath of Heaven skill a Blazing Wrath rúnával. Nem a gyógyítás miatt, hanem a 15% sebzésnövelés okán. Egy 150k körüli unbuffed sebzésnél az már ~23k plusz. És mindezt kb. ingyen 45 mp-re. Gyakorlatilag folyamatosan fenntartható.
Endure. In enduring, grow strong.
1356 levél
Válasz 13.11.19. 09:50 #3373
jawsika
A mantrákat folyton nyomogatod? Már úgy értem, hogy az első 3 secben ugye bónuszos. De van spiritigénye is, tehát folyton nem lehet nyomkodni. Még meglátom...

A sweeping wind most úgy néz ki, hogy feltetszem, felstackelem 3ra, és folyamat fenntartom, igazából mindent szétszed körülöttem, tehát sok mob ellen nagoyn hatékony. A Mysctic Ally az, amit nem tudok hova tenni, mert olyan kicsi a dmg-e, hogy egyszerűen nem éri meg. A seven-sided strike viszont iszonyat dmg mondjuk egy bosson, vagy erősebb groupon.

Védekezésre meg most a Serenity van berakva, bár, csak mert ez volt szem előtt, igazából sok értelme nincs. Rendes healje nagy szinten nincs (már most érezhető a csökkenés), a 3 mp sebezhetetlenség meg jó lenne, ha nem melee lenne a monk, tehát úgyse tok elmenekülni. Kicsit használhatatlannak érzem.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
4133 levél
Válasz 13.11.19. 09:12 #3372
gothmog
Azért írta ki, mert csak Inferno Act3-ig vittem el a karaktert. Act1-et farmoltam folyamatosan. Kezdetben Leoric-Festering-Weeping-Fields of Misey útvonalon, mindent bejárva. Majd olyan para65 körül átálltam a Leoric-Festering páros az 5NV összegyűjtésére, majd egyből Fields of Misery. De ott sem járom be az egészet, hanem a Lost Mines, Scavenger's Den, Decaying Crypt helyét keresem meg gyorsan (van-e valamelyik vagy nincs; ha van, akkor persze bejárom őket; nagyon gyorsan megy egyébként a keresés, mert hat állandó hely van a térképen, ahol megjelenhetnek ilyen helyszínek), és csak az addig útba eső dögöket gyilkolom le. Ez nagyon hatékony XP szerzésre, de rohadt unalmas.

A monkomon azért nincs semmi, mert eladtam a cuccait, amikor meglett a para 100 (kivéve az account bound-os kraftokat). Mivel külön pénzt nem vagyok hajlandó a játékba tolni, és a milliárdos dropok eddig elkerültek, így muszáj volt felélnem a monk által összeharácsolt tőkét, plusz a saját cuccait, hogy fel tudjam szerelni a varázslót. A skilleket viszont meghagytam; szerintem az egy nagyon effektív felállás volt.
A harangot én azért nem használtam, mert magas MPL-en (8-10) a sima mobokat pillanatok alatt alapból is szétcsapod, a nagyobbakat pedig csak szétlökdösöd a haranggal.

De most még kicsi a monkod, majd level 60 környékére kialakul, hogy mi fekszik. Akkor ráérünk az eszmecserére, hogy mit hogyan. Én egyébként nagyon sokáig használtam a crippling wave-et alaptámadásnak (a Mangle rúnával). A tömegben érkező mobokat pillanatok alatt szétcsapja.
Végjátékra viszont (level 60-tól fölfelé), ha megvannak a kellő cuccok, akkor a Fist of Thunder (a teleportos rúnával) lesz a nyerő.

Ja, ha harmincas leszel, akkor válts majd a Mantra of Conviction-re (és 35-ösön mellé az overawe rúnát)! Gyorsabban fogsz darálni, meglásd!

Még annyit, hogy a sweeping windet is igazából level 60 fölött lesz érdemes használni. Bár ha most is jól elvagy vele, akkor semmi gond
Endure. In enduring, grow strong.
1356 levél
Válasz 13.11.19. 02:15 #3371
jawsika
Igen. Nagyon durva az a harang... Nézegetttem, számoltam, és ahogy most használom, tehát Explosive Lighttal... ordenáré nagy dmg, alig kisebb, mint az redeti verzióé és hatalmas területen
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
6483 levél
Válasz 13.11.18. 23:43 #3370
GustyX
Fists of thunder lightning flash rúnával.
A way of hundred fists lenne a legjobb (látványban, meg tulajdonságok szempontjából is), de engem zavar, hogy mindig hátralöki az ellent. A crippling wind meg a deadly reach hülyén néznek ki.

Wave of light viszont kicsit inba (inbalanced?). Durván sebez. Nagyon durván. De ezért szeretem
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
1356 levél
Válasz 13.11.18. 23:35 #3369
jawsika
Nézegettem a karidat még tagnap, akkor 78-on volt, tényleg epic... A barbim hozzá képest lvl 40es. Azt nem értem, hogy az írta ki, hogy inferno 2. actig mentél csak. Ez bug, vagy tényleg így van?

Másik: monkot húzok, és bevallom nagyon tetszik, ilyen Wave of Light, Sweeping Wind, Seven-Sided Strike-al megy, és most nagyon gyorsan öl így. Az lenne a kérdésem, hogy alap ütésnek mit válasszak? Mert ott igazából nem tudok dönteni. Jelenleg teleportos Fist of Thunderem van, de nem tudom, van-e jobb megoldás.

Van valami hozzáfűznivaló? vagy valami nem-monoton hangulatos build?

Néztelek, de rajtad nincs item, meg ki se vagy rakva, legalábbis net szerint. Más monkot meg nem ismerek.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
4133 levél
Válasz 13.11.18. 22:59 #3368
gothmog
Na, paragon level 81-ig elvittem a varázslómat, de ahogy ránéztem, hogy még mennyi XP kellene para100-ig (a para1-para100 közöttre szükséges XP mennyiség 45%-a még hátravan...), hát rohadtul beleuntam hirtelen Nem is értem, hogy a szerzetesemet anno hogyan tudtam elvinni para100-ig...

De azért barátságos lett mostanra ez a varázsló, csupán az unbuffed sebzése (amit játékba belépéskor látok), az 409k... És erre jönnek a buffok (familiar, magic weapon, prismatic armor), plusz az archon forma... radíroz a lézerrel kegyetlenül. Csak rohadt egysíkú és unalmas karakter ("örök-archon" varázslót toltam).
Úgyhogy ennyi elég is volt belőle.

Lehet, hogy poénból, míg év végi szabadságra nem megyek a munkából, még kezdek egy WD-t, de amint fullosan lesz időm itthon, X-COM: Enemy Unknown és Baldur's Gate sorozat újrajátszás.
Endure. In enduring, grow strong.
10985 levél
Válasz 13.11.09. 14:45 #3367
VodevilX
De ha tényleg lesz ladder... Akkor úgyis muszáj lesz.
Amúgy érdekes, valahol felvetették, hogy ki mire számít, hogy készül.
Talán a gemek tartják meg leginkább az értéküket.
De vajon gold értéke hogyan változik? Csak halmozni az aranyat? Szerintem mivel ott lesz továbbra is a craftolás, jön az enchant stb. azzal sem lehet mellényúlni.
Itemek, tuti kuka... alapból az új loot, de még az ilvl is nő meg minden...
Illetve minél több hőst 100ra húzni. Bár a paragon 2.0ról nem sokat tudok, de nyilván ez sem rossz ötlet, ez biztos fix előnyökkel jár.
De nem látom, hogy a közeljövőben újra játszani kezdjek, ilyen célokból.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6483 levél
Válasz 13.11.09. 13:49 #3366
GustyX
A trailer, RoS.
Legyen itt is meg.

Blizzcon videó.

Hú bakker, nagyon várom már.

Igazából csak az zavar, hogy a meglévő karakterem így nem igazán fogom magaménak érezni.

Emiatt valószínűleg kezdek majd egy úja monkot, amivel csak és kizárólag magatalált cuccokkal fogok menni. Illetve más karakterem által találtak, így már el is kezdem gyűjtögetni a cuccokat.
Csak ez a loot2.0 nehogy olyan legyen, mint a Diablo 2-ben, mert akkor falra mászom....

Várós, jöjjön már!!!!
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
4133 levél
Válasz 13.11.01. 19:11 #3365
gothmog
Fenéket...

A 800-hoz is másfél év kellett, és innen már csak lefelé visz az út. A varázslóval egyelőre még elvacakolok, amíg totál bele nem unok (mindjárt para 50-es lesz egyébként), utána viszont már tényleg elég lesz a D3-ból a kiegészítő környékéig. Az XCOM még mindig ott vár (és egyre jobban piszkálja a fantáziámat), valamint egy fullos BG újrajátszásról sem mondtam le.
Endure. In enduring, grow strong.
1556 levél
Válasz 13.11.01. 18:58 #3364
Aribeth
Még öt év, és meglesz a nyócezer is.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
4133 levél
Válasz 13.11.01. 18:28 #3363
gothmog
Öö, jó lesz az 800 órának is...
Endure. In enduring, grow strong.
4133 levél
Válasz 13.11.01. 16:41 #3362
gothmog
A chc/chd páros majdnem perfekt roll. Kár, hogy AS nem jött rá, de ha így is dobott a karaktereden, akkor gondolom, megvan az öröm.

Nekem is mázlim volt az utóbbi két hétben. Esett egy Vile Ward, ami 240M-ért ment el, míg két napja esett egy sárga kétkezes Xbow baromi magas sebzéssel, chd-vel és sockettel, az ma délelőtt ment el 200M-ért.
De nem mindennapi dolog ez nálam. Eddig (közel 8000 óra alatt) egyszer esett 200M-t érő holmi, a többi dropom mind 100M alatti volt.
Endure. In enduring, grow strong.
9326 levél
Válasz 13.11.01. 14:31 #3361
Kanduhrka
Nem rossz cucc dropból


horrorgeeks.blogspot.com
2048 levél
Válasz 13.10.29. 16:48 #3360
PanzerWolf
Szerintetek mennyiért lehetne most eladni a Diablo 3 gyűjtői verzióját?
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.