Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Desperados 2

Desperados 2: Cooper's Revenge

Desperados 2: Cooper's Revenge
A legutóbbi Desperados 2: Cooper's Revenge cikkek, hírek
1 levél
Válasz 10.01.08. 03:07 #162
dimartinoo
Ha valaki találkozott ezzel az indítási prroblémával vista alatt a segítségét megköszönném.

Unable to initialize video mode:
Could not set screen mode.
51809 levél
Válasz 09.11.09. 11:23 #161
Barthezz
Nah végigtoltam, összességében el lehetett vele játszani, de a bugok és az ötlettelen, unalmas pályák miatt a tizedét nem nyújtotta az első rész játékélményének...

Az outro felvezeti amúgy a Helldorado történetét, de okulva ebből a játékból, abba már nem vágok bele.
51809 levél
Válasz 09.11.08. 14:11 #160
Barthezz
Nah, a Cooper's Revenge nevezetű, vagyis a játék címét viselő küldetésen vagyok. Van egy tippem, hogy ez lesz a legutolsó pálya. Az előzőn rendesen megizzadtam. ^^
51809 levél
Válasz 09.11.02. 12:20 #159
Barthezz
Lassan a végére érek, utolsó, vagy utolsó előtti pályán lehetek. Ez a Sacred Mountain elég hangulatos, bár sajnos a durva, visszatöltést eredményező bugok itt is hemzsegnek. Pl. többször is beragadt Sanchez, miután megpróbáltam egy leütött embert felvenni vele, s végtelenül ismételgette a felvevő mozdulatot, semmivel nem lehetett leállítani. Aztán Sam-mel meg kötözés közben beestem az egyik szikláról a "díszlet" mögé, TPS-re váltva elég érdekes egy helyre kerültem vele. Ezen kívül itt a sziklákon rengeteg olyan bug jön elő, hogy olyan helyről lőnek le, ahonnan amúgy képtelenség lenne, hiszen a tereptárgyak és sziklák légvonalban takarnak...

Ezek után a Helldoradonak tuti nem állok neki, de ezt most már végigjátszom, ha egyszer eddig eljutottam már benne.
51809 levél
Válasz 09.10.24. 13:32 #158
Barthezz
Nah Sacred Mountain-ban vagyok végre, ezt vártam már, a hegyvidéki terepeknek a legszebb a grafikája. ^^

Beszaggatás és lassulás ellen pedig rájöttem, hogy törölni kell a korábbi mentéseket, ugyanis ha túl sok van már belőlük, mindet be akarja olvasni egyszerre...
51809 levél
Válasz 09.10.21. 15:50 #157
Barthezz
V./4-es pálya elejét komolyan gondolták? Körbeállnak 6-an, ha megmoccanok bármely emberemmel, már lőnek is + még kintről is mindkét ajtón berohannak vagy 6-an. Ennyire gyorsan nem lehet lőni...

És már kurvára unom Santa Fét, hosszú játékórák óta megint semmit nem változik a helyszín, ugyanazon a térképen 30 millió feladat... Nem beszélve arról, hogy iszonyatosan durva bugok sorakoznak itt is, s a játék a szükségesnél 2-szer erősebb konfigomon is brutálisan beszaggat... Ez egy kurva nagy fos.
51809 levél
Válasz 09.10.14. 13:37 #156
Barthezz
A legnagyobb gáz egyébként az egész játékban az, hogy a Desperados 1 változatos helyszíneivel ellentétben itt van összesen 3-4 darab nagyhelyszín és az összes küldetés ezeken játszódik. Juss el A-ból B-be, ha megvan, a következő küldi B-ből A-ba, majd ha az is, akkor újra A-ból B-be. Minden küldetés után természetesen újra teleszórják ellenségekkel a pályát, s gyakorlatilag ugyanazt kell elismételgetni többször egymás után, 6-szor körbejárva a pályát. Változatosság 0, unalom maximális... Ráadásul Santa Fe már volt az első fejezetben, most pedig újra 20 millió feladatot kell megcsinálni teljesen ugyanazon a térképen...
51809 levél
Válasz 09.10.14. 11:54 #155
Barthezz
Jahogy lehagytalak volna ezek szerint? Én most a Fort Wingate utáni 5-ös epizódon vagyok, de készülj fel, hogy nem egyhamar fogsz beérni, a Fort Wingate ugyanis vmi gigahosszú pálya. A Kate-el való szólózás 10-szerese jön ugye most 5 emberrel neked, aztán lesz még egy újabb lopakodós-belopózós feladat, majd utána újra az egész erődön végig kell menni, csak immáron pusztítani kell az ellenséghez átállt katonákat. Egy 10 óra játékidő összesen biztosan megvan ez a helyszín.
11699 levél
Válasz 09.10.14. 06:34 #154
.:[Kain]:.
én még sztem ott nem is tartottam legutóbb

ott tartok, hogy volt Kate-el egy solozós pálya, aztán most ugyanaz, csak a többiekkel együtt, és persze nem ölhetek meg senkit...

(valami erőd ez is, szal sztem ugyanaz lesz, de nem tudom)
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
51809 levél
Válasz 09.10.13. 20:00 #153
Barthezz
Fort Wingate-re emlékezz vissza, amikor a katonák két táborra szakadtak és egymást lőtték. Ott elvileg nálad is iszonyat hülyén kellett viselkedniük. Sokszor tényleg egymás előtt rohangáltak, mintha nem is egymásra vadásznának... Amúgy felraktam a patch-et, ami elvileg orvosolja a bugok egy részét, de nálam semmi változás nem történt... Idegesítő az is, hogy egyes helyszíneken beszaggat, pedig aztán bőven megvan hozzá a vasam.

Desperados 1 meg tényleg priceless volt, nekem is iszonyatosan bejöttek ott a gyönyörű helyszínek, s egy percig nem untam. Pl. amelyik pályán a hegyre kellett felmenni állványokon, az is iszonyat szép volt. ^^

Sajnos a 2. rész már nyomába sem ér ennek a hangulatnak.
11699 levél
Válasz 09.10.13. 18:33 #152
.:[Kain]:.
én ilyenekkel nem találkoztam (még). kicsit tényleg hülyék a zsoldosok, banditák, katonák, de hát 3D-ben más a helyzet, mint 2D-ben.

jut eszembe, talán az egyik legszebb 2D-s játék volt a Desperados, talán ezért játszottam végig olyan sokszor, mert a változatos helyszíneket olyan mélységekig részletezve jelenítették meg benne, hogy az valami képrázatos volt! ajhajj, brutális jó volt, még egyszer-kétszer biztosan végigtolom, ha csak a vasútállomáson kezdődő küldire gondolok, vagy a második pályára (a kedvencem!), amin egy ültetvény és a hozzá tartozó birtok volt tökéletesen lerajzolva... vagy az éjjeli város, aminek a kikötőjében egy hajó állomásozott, ahonnan Kate-t kellett kiszabadítani...
ajjjajjajjjj de jó is volt az, de jó is volt az...
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
51809 levél
Válasz 09.10.13. 16:01 #151
Barthezz
Fúhh bazz, most is olyan bugok voltak, hogy beszarás... Leütöttem egy civilt, amint szaladt fel a lépcsőn, erre elpattogott a teste a kocsma egyik sarkából a másikba, majd felrepült az égbe és eltűnt. Aztán kiírta, hogy mission failed, mert meghalt egy civil, no comment.

Aztán egyszer Sam is eltűnt az egyik erkélyről, s 50 méterrel odébb a levegőben állva, méterekkel a föld felett találtam meg, de mozdítani nem lehetett semerre, tölthettem is vissza...

Aztán meg most legutóbb az történt, hogy a tömör falon át észrevették Doc-ot és lelőtték...


Szal ezt most már végigjátszom, de ha a Helldorado is ilyen élvezhetetlen bughalmaz, akkor nem kérek belőle...
51809 levél
Válasz 09.10.12. 22:24 #150
Barthezz
Én abba már tuti nem kezdek bele, sajnos abszolút nem adja már ez sem az első rész játékélményét, s unom a pályákat a végük felé közeledve. Végre kikecmeregtem a maratoni hosszúságú Wingate erődből, erre most újra beadta Santa Fe-t, tök ugyanazzal a térképpel, mint az első küldin... Szóval semmi változatosság és tök monotonul végrehajtható feladatok...

Az előző küldin a szövetséges és ellenséges katonák viselkedése pedig kritikán aluli volt. Ha látótérbe kerültem, vagy lelőttem vkit, elkezdtek rohangálni egymás előtt, mintha puszipajtások lennének, aztán mikor eltűntem, visszaálltak a lőállásokba és az előre beprogramozott módon elkezdték lőni egymást úgy, úgy hogy ne találjanak. Ultra gáz.

Meg könyörgöm, ha mesterlövésszel leszedek vkit a toronyból, a többi társa legalább bújjon fedezékbe, vagy másszanak le ijedtükben, de ne álldogáljanak ugyanúgy a toronyban céltáblaként, mintha fingjuk nem lenne róla, hogy mesterlövészpuskával figyelem őket...

Jah meg úgy lett vége a pályának, hogy a 6 feladatból csak 3-at teljesítettem, aztán se szó se beszéd, beadta a következő küldetést...
11699 levél
Válasz 09.10.12. 21:56 #149
.:[Kain]:.
látom ez átment Barthezz féle Desperados Blog-ba

ha megnézem a dátumot, szinte el sem hiszem: 2006 óta megvan a játék, és még nem játszottam végig... hát egen... de ha egyszer meglesz, az hót tuti, hogy az unokáknak el fogom mesélni

(és már sírok előre, hogy utána meg jön a Helldorado... fuck me...)
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
51809 levél
Válasz 09.10.12. 14:24 #148
Barthezz
5. fejezetnél (Santa Fe újra) tartok. Vmi szédületesen durva bugok és teljes mértékben félreprogramozott AI vannak ebben a játékban, ami iszonyatosan lerontja a játékélményt...
51809 levél
Válasz 09.09.30. 20:24 #147
Barthezz
Nah mindegy, youtube-on meglestem, hova kell menni a térképen, nem gondoltam volna, hogy ennyire centire pontosan ki kell lovagolni a pálya szélére, hogy elfogadja.

Most vagyok mindenki kedvencén, a Protecting Settlers-en.
51809 levél
Válasz 09.09.30. 20:01 #146
Barthezz
Mit kell csinálni a The Meeting nevű pályán? Az összes ellenséget kinyírtam/megkötöztem, de nincs vége a küldetésnek.

Ez az a pálya, ami azután van, hogy ki kell hallgatni a katonák és az indiánok beszélgetését, majd Kate lóra pattan, hogy szóljon a telepeseknek, s nekem pedig Doc-kal és Cooper-rel kéne csinálnom vmit, de lövésem nincs, hogy mit, ezek után hogy már egy db ellenség nincs a pályán...
51809 levél
Válasz 09.09.27. 15:07 #145
Barthezz
Hahó!

A Big Canyon első pályáján nem tudok addig átjutni a farakáson...
51809 levél
Válasz 09.09.26. 14:44 #144
Barthezz
A Samnél lévő TNT-t hogyan lehet használni? Az F4-re a kezébe veszi, de semmilyen paranccsal nem tudom letenni a földre, hogy felrobbanthassam...
51809 levél
Válasz 09.09.21. 11:26 #143
Barthezz
Egész megtetszett ez a játék, teljesen megszoktam már a 3D-t, s most az Eagle's Nest-be való visszatéréssel újra előjött a Desperados 1 feeling. ^^

Bár jó durva már ez a 3. pálya is, egyelőre ott szopom már 1 órája, hogy Sanchez kiszabadítása után nem tudok vele elindulni semerre, mert nyüzsögnek a környékén az ellenségek. Ígyhát Doc-kal próbálok a szikláról céllövöldét tartani, de egy óvatlan pillanatban mindig elcseszem egy apróságon, s vagy nem veszem észre, hogy vki utánam futott a sziklára, vagy a tetőről kap le vki...
51809 levél
Válasz 09.09.16. 16:04 #142
Barthezz
Jah jó, rájöttem, csak ez a balf*sz játék nem írja ki magától, ha menetközben változik a megoldandó feladat...
51809 levél
Válasz 09.09.16. 15:47 #141
Barthezz
Nah hát eljött ez a pillanat is, hogy belekezdtem a játékba, viszont rögtön az első pályán el is akadtam... Ott tartok, hogy Mad Dog-ot le kéne ütnöm vhogy, viszont egyik ajtón sem tudok bemenni az emeleten. Mad Dog ajtaján mutatja egy ikon, hogy zárva, a másik ajtón viszont - ami mögött 2 embere van - semmilyen ikon nem jelenik meg és nem tudok benyitni a szobába. Próbáltam hagyományos és TPS nézetben is, de semmi... Illetve nekiálltam lövöldözni, de a lövésekre sem jönnek ki a szobából, így teljesen megrekedtem...
1 levél
Válasz 09.07.21. 18:06 #140
FikuszKukisz
Ömm, nem tudom mi lehet az én problémám oka, de az biztos, hogy maga a bug elég idegesítő: az összes karakternek idegesítő Mickey Mouse hangja van... mit tehetnék?
Kukisz
1 levél
Válasz 09.04.06. 10:31 #139
mokusmacko
Sziasztok!
Valaki tud segíteni...? Elindítom a Desperados 2-t, fut(na), de szaggat mint állat. A gépem papíron bőven jó hozzá. Valaki nem tud hozzá vmi patch-et vagy vmit? Amiket találtam nem segítenek...
2 levél
Válasz 08.12.01. 19:04 #138
dancci
Na szóval aki ezt a hibaüzenetet látja vki amikor el akarja indítani a játékok következő a megoldás:
1.kidobod a videókártyádat(vagy elteszed vmire)
2.veszel egy újat
3.beszereled az újat
4.elíndítod a játékot
(Tudom,hogy ez nem így megy de nagy vonalakban ez a teendő azért mert amelyiknél ezt írja ki a nem directx 9. kompatibilis enyém Ati radeon pro 9200 és a 9250 már directx 9. kompatibilis meg a 9600 stb...)NA akinek tudtam segíteni szívesen!! énis most egy db-ig gyűjtök videókarira utána irány a játák
2 levél
Válasz 08.11.27. 18:03 #137
dancci
Sziasztok!!

A következő probléma merült fel:

ERROR

"UNABLE TO INITIALIZE VIDEO MODE, VVideoConfig Structure did not contain valid m_hDC and m_hGLRC members"

Kérlek segítsetek ha valakinek sikerült megoldani....(a gépem pentim4 2.80 ghz,128 mb vidókari,1 gb ram).Köszi előre is
51809 levél
Válasz 06.11.13. 11:36 #136
Barthezz
LOL, az egész topic itt akadt el?
Ha lesz időm vmikor normálisan elkezdeni a játékot, lehet majd csatlakozom én is
5397 levél
Válasz 06.11.13. 11:27 #135
Morello
Én is szenvedtem azzal a résszel, aztán meguntam.
406 levél
Válasz 06.11.12. 22:10 #134
Dani
Valaki tudna segíteni?
"Az élet nem habostorta"
51809 levél
Válasz 06.11.11. 17:28 #133
Barthezz
Okés, thx Gondoltam hogy vmi ilyesmi lesz, de nem nagyon láttam semmilyen célpontot, lehet TPS nézetbe kéne váltanom
5397 levél
Válasz 06.11.11. 11:21 #132
Morello
Ott a pultnál kell lövöldözni az üvegekre.
51809 levél
Válasz 06.11.10. 20:32 #131
Barthezz
Nah ma kipróbáltam a teljes játékot is! Hmm, nem rossz, rögtön el is fogott a Desperados hangulat
Viszont nálam nagyon akad, pedig közepesre van állítva a grafika és a gépem sem annyira elavult még, leszámítva hogy csak 512 RAM-om van...

Az elso pályán meg rögtön az elején miután felvettem a loszert, nemtom mit kell leloni A leírás meg nagyon béna, nincs pontokba szedve a mission objectives, hanem ilyen hosszú rizsa szöveg olvasható, amibol meg nemtom kihámozni a lényeget
Szal tudom lol dolog elso pályán elakadni, de vki megírhatná mi a francot kell leloni
406 levél
Válasz 06.11.10. 13:10 #130
Dani
nem bíros tovább menni azon a pályán amikor telepeseket kell védeni és jönnek folyamatosan az indián lovasok, már a 3. roham jön, de mindig lelőnek egy telepest, azokat meg nem engedi gyógyitani. Az a baj, hogy ezt csak tps-be lehet csinálni, az meg azért nem az erősségem . Vmi tippje vkinek, vagy esetleg egy pályaugró kód?
"Az élet nem habostorta"
51809 levél
Válasz 06.11.08. 16:09 #129
Barthezz
Akkor sorry, úgy látszik félreértelmeztem a cikket. Én még csak a demot csekkoltam és ott az aránytalanságok miatt a TPS mód nagyon nem jött be, sztem egy ilyen stílusú játékba kár volt beleerőltetni.
Majd vmikor felteszem a teljest is talán vmikor végig is fogom játszani, de most egyelőre a suli meg a folyamatos hétvégi bulik miatt semmi időm nem jut gamezésre.
11699 levél
Válasz 06.11.07. 15:15 #128
.:[Kain]:.
Egy kicsit tényleg azzá válik, de pl az első az sztem sokkal jobb volt(hangokban főleg!)...
mindenesetre megér egy próbát a türelmes, szép grafikát kedvelő, nem csak balklikkelni tudó gamereknek
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
5397 levél
Válasz 06.11.07. 10:24 #127
Morello
Nem, hiszen eleve több szereplőt irányítasz (általában). Nem rossz játék, de egy idő után sztem kicsit egysíkúvá válhat.
870 levél
Válasz 06.11.06. 21:06 #126
cerebrum
Na azt is csak hallomásból ismerem... De ugye nem ilyen klikk ide -odamegy-, klikk oda -harcol- típusú, mint a Diablo, vagy a Titan Quest? Mert akkor inkább passzolom...
Lacho calad! Drego morn!
5397 levél
Válasz 06.11.06. 21:01 #125
Morello
870 levél
Válasz 06.11.06. 19:36 #124
cerebrum
Ez milyen típusú játék? Stratégia? RPG?
Lacho calad! Drego morn!
5397 levél
Válasz 06.11.06. 18:04 #123
Morello
Nem én mondtam, én is pont hogy azt mondom h erős túlzás!
406 levél
Válasz 06.11.06. 16:54 #122
Dani
ez erőst túlzás. Mivel több karaktert irányitasz és azért azt nem tudod megcsinálni h. elindulsz monjuk Cooper barátunkkal és lemészárlod a pályát. Szerintem tök jó ez az újitás, alapból rts-be játszom és néha váltok tps-be.
"Az élet nem habostorta"
5397 levél
Válasz 06.11.03. 00:44 #121
Morello
"ugyanis RTS nézetben mindenképp kihívást jelent a játék, TPS nézetben viszont nevetségesen könnyű végigtolni"

Hát ezt így nem mondanám!
51809 levél
Válasz 06.11.03. 00:33 #120
Barthezz
Már régóta ott figyel a gépemen a játék, de még mindig nem volt időm nekiállni és egy db-ig sztem nem is lesz...
Viszont enmrég jelent meg egy cikk róla a Dome-on, ott azt írták, hogy gyakorlatilag mindegy milyen nehézségen vagy, ugyanis RTS nézetben mindenképp kihívást jelent a játék, TPS nézetben viszont nevetségesen könnyű végigtolni
406 levél
Válasz 06.11.02. 10:59 #119
Dani
Mi van srácok, senki se játszik ezzel a királysággal? Mindenki csak CS-zik ? Vki próbálta a nehezebb fokozatot? Mennyivel különbözik, ja és ha már elkezdtünk egy játékot, akkor is át lehet állitani?
"Az élet nem habostorta"
11699 levél
Válasz 06.10.16. 20:13 #118
.:[Kain]:.
kösz a segítséget, nagy desp 2-ősök már rájöttem magamtól is...
nah mind1.
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
11699 levél
Válasz 06.10.16. 15:17 #117
.:[Kain]:.
up! valaki válaszoljon már pls
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
11699 levél
Válasz 06.10.15. 19:30 #116
.:[Kain]:.
noob kérdés lesz, de HOGY A VÉRBE KELL KINYITNI AZ AJTÓKAT? a space-re van állítva ez a "ami megjelenik felül azt csinálja" gomb, de azzal nem megy... külön gomb meg nincs rá... akkor?
"If you take care of the things that take care of you then you will be taken care of." - Kevin Levrone
148 levél
Válasz 06.08.22. 21:07 #115
icon
148 levél
Válasz 06.08.10. 18:15 #114
icon
Azért megnyugtató, hogy nem csak én nem jutottam tovább ezen a pályán... pedig már az állítólagos utolsó körben már azt csináltam, hogy lezúztam minden telepest, és eldugdostam őket fedezékbe, ennek ellenére a rézbőrűekből mindíg egyet lelőtt valaki.

Amit még nem próbáltam, de a játék nincs fenn, de tippet adnék, hogy voltak a pályán szanaszét mentőládák, hátha gyógyítani lehet a telepeseket két roham között, lehet hogy így túlélik még a bekapott találatok ellenére is, amíg lelövöd az összes őslakót.
1 levél
Válasz 06.08.09. 16:03 #113
agyament 000
Sziasztok!

Valaki írja le, hogy kell az első pályán végig menni. Lelütöttem a csávót, lelöttem azt a pár palackot. A kocsmába megkéseltem a pisztolyost. Most viszont egy ajtón sem tudok bemenni mert zárva van. A kulcsért már az egész pályát bejártam, de semm9i. Angol tudásom nem sok.
Kösz a segítséget előre is.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.