Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mi a titka egyes játékok sikerének?

3764 levél
Válasz 03.08.02. 00:17 #17
cINC2
DF, nem értek egyet.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 03.07.31. 16:32 #16
darkforce
A megoldás :
tömegjátékot kell késziteni, ami az amcsi átlag intelligenciával rendelkező embereknek tetszik (tehát semmi logika vagy gondolkodás, csak a legalacsonyabb szinten).
Ez az oka annak, hogy a bonyolultabb és komplexebb mondjuk taktikai játékok nem arattak akkora sikert mint mondjuk a cs...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
2375 levél
Válasz 03.07.31. 16:24 #15
gj2k
Igazad van, attól még nem fogja senki ujravinni a gémeket mert királyul néz ki a második pályán az a vízesés... Totális igazság.
Csak akkor viszed ujra végig ha játék közben a fotelba ragadtál, a hangulattól és élménytől... de nem csak a videóbejátszások adják a feelinget mert kétszer azokat se jó végignézni....legalábbis a legtöbbet nem jó.
Én egy FMV-t néztem idáig többször végig: FinalFantasyVIII ban amikor Squall lassúzik a csajjal. Minden idők legjobb FMV-je!!
Vietcong Reloaded :-D
1344 levél
Válasz 03.07.31. 13:56 #14
yerico
A játék hosszú távon csakis játékélmény alapján tud lekötni. A grafika elmegy egy-két óráig, aztán már nem érdekel. Lehet akár bugos is, azt is tudja feledtetni, ha hajnali 6-kor csak azért hagyom abba, mert dolgozni kell menni.

Ilyet eddig nem sok játék nyújtott.
ELite (C-64)
Panzer General
Ufo 1/2
Heroes sorozat
Mechwarrior 3/4
I-war2

Mostanában nincsenek nagyon ütős játékok, mindenki arra gyúr, hogy a vízen 628 nap is megcsillan, a falon meg 1010 féle textúra van, csak éppen hiányzik az, hogy lekössön pár hónapra egy játék. Inkább vidd végig egy hétvégén, és vegyél egy újat.
2375 levél
Válasz 03.07.31. 13:43 #13
gj2k
Na nem kell ám annyir afikázni az ETM -et mer király kis gama az a maga módján. Sok benne a hiba ez tény. Attól még frankó. Nem egy világszám de Matrix rajongóknak kötelező darab. Ez a sikere titka. Van ilyen....
Vietcong Reloaded :-D
86 levél
Válasz 03.07.31. 13:01 #12
IronSturmgewehr
1. Háttér
2. Ötlet
3. Fejlesztők
4. Jó media anyagok
2284 levél
Válasz 03.07.31. 11:57 #11
Daedalus
Hát igen, a siker kétféleképpen is értelmezheto - az egyik az eladás mennyisége, a másik pedig magába a játék minősége. Most az a kérdés hogy a srác aki nyitotta a topicot melyikre gondol. (valszeg a másikra)
Az ETM egy különleges eset - a reklámpolitikáját maga a film biztositotta, és ezért volt az hogy még kiadása előtt fél évvel már lényegébe annyi rendelés volt belőle (fől. ameriaki piacon) hogy a fejlesztők már ott mosolyogtak a markuban (négy millio darab), hogy mennyire becsapták az embereket és hogy már rég biztositva van a Hawwai útjuk ahol majd meghúzzák magukat. Ilyen húzásokat csak olyan játékokkal engedhetnek meg maguknak a fejlesztők amelyeknek már oriási hirneve van (legyen az film - vagy egy előző sikeres játék kiadása - pl. az idsoft nyugodtan megcsinálhatná hogy a Doom3 szar legyen, mert u. is eladják)
De ezt a fajta húzást nagyon kevés cég engedheti meg magának mert ugye ront a hirnevén. Legjobb példa talán az angliai Core Design a Tomb Raidereivel, a legutóbbi már annyira szint alatt volt (sok bug, irányitás) hogy a Eidos megfosztotta a csapatot a tombréderek készitésében és ha lesz kov tomb akkor azt asszem a Dynamic Systems fogja csinálni...

Szóval a reklám (szerencsére) nem minden és nem is a legmeghatározóbb tényezője a játékeladásnak. A játékok 95 százaléka mögött nincs gigamozifilm és igy erre nem is támaszkodhatnak.

És mitől lesz sikeres egy játék a minősége szempontjából?? Hát szerintem ez nagyon tág és átfogó téma. Én a legfontosabbnak a kiválo ötletet tartom (-sztory, környezet amiben játszodik) és számomra nagyon fontos hogy a játéknak legyen valami mondani valója: pl. Metal Gearek, vagy Mafia. Azt igazán nagyra tartom amikor a játék végén érzem hogy ez a játék adott valamit, (pl. ahogy a végén lelövik Tommyt és ahogy fekszik a földön felszakitott gyomorfallal - távolodik tőle a kamera és ő még mindig beszél hozzánk, hogy életében mekkora hibát köv. el stb. és ez mind olyan szinten hogy érezhető mennyire hat az érzelmeinkre a mondanivaloja - mint egy jo oszkárdijas dráma) ÉS EZ AZ AMIT PL. A GTA-BAN MÉG VÉLETLENÜL SEM ÉREZTEM!!! És még mindig azt tartom hogy a játékosok többségének fel kell ahhoz nőnie hogy ezeket az értékeket észrevegyék, és tiszteljék.
Továbbá persze a grafikai kivitelezés, változatosság, és folyamatosan növekvő minőség - történet, játékélmény, játszhatoság szintjén. Iszonyu hiba ha a játék a felénél emeletnyit esik minőségileg.

STB. STB.

Dae
"?"
11867 levél
Válasz 03.07.31. 10:32 #10
RASTA guy
Cikkek róla, meg miután játszottam vele.

De még mindig a Dúm a legjobb.
sakálemberek...
26 levél
Válasz 03.07.31. 10:24 #9
Varesz
És ti mi alapján ítélitek meg, hogy jó-e egy játék, vagy nem?
www.extra.hu/varesz24 <------- HoNLaPoM
11867 levél
Válasz 03.07.31. 09:25 #8
RASTA guy
Dae hozzászólásának kivételével egyikkel sem értek egyet. AZ ETM -nek jó a sztorija, meg a játékmenete?? A REKLÁM a titka, kérem, a hírverés. Így járt a POSTAL 2 is. Ahol nem tiltották be, ott egész jól muzsikált. 1ébként annak sem jó a sztorija, de el lehet vele lenni.
sakálemberek...
2276 levél
Válasz 03.07.30. 22:39 #7
Trebor
Elsősorban a sztori, játékmenet és minden ami le tudja kötni az embert! És nem is könnyű ilyen játékot csinálni! A grafika nem lényeg... pl. még ma is szívesen játszom végig a Broken Sword 2. részét (elsőben kecske...) és ott üt a grafika. Semmi full extra! Egy sima kézzel rajzolt 2d-s táj de ha beleéled magad még az is nagyon szép.
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
1592 levél
Válasz 03.07.30. 21:45 #6
imq
Az INNOVÁCIÓ, ez egyértelmű. Lehet egy gém fantasztikus grafikájú, tökéletes hangzású, stb. ha a játékos egyszerűen nem érez késztetést arra, hogy tovább játszon. Mert ugyebár a csodaszép grafika csak ideig óráig köti le az ember - kinézelődi magát, aztán megy vissza nézni a Harmadik Műszakot, mert az jobban leköti. De ha megvan az innováció, akkor a muki az még be is sötétíti az ablakot a tévét meg még a konnektorból is kihúzza, nehogy az megzavarja a játékban.
Az ígéret szép szó, de a Landwirtschaftausstellung még szebb.
1175 levél
Válasz 03.07.30. 19:33 #5
Mr. Ranger
A titok az eredetiség, a sztori, és maga a játékos. Valaki máig nyomul Black and Whiteal
A Biblia arra tanít hogy szeress, a Káma Szutra pedig arra, hogy hogyan szeress Š Ž ™
2284 levél
Válasz 03.07.30. 19:27 #4
Daedalus
Az igazán sikeres játékok titka az hogy az Illusion Softworks csinálja!



Dae
"?"
2375 levél
Válasz 03.07.30. 18:46 #3
gj2k
Hja és ez azért olyan nehéz nekik mert ahány ember annyiféle....
Így aztán jobb híján kiszúrnak maguknak egy célközönséget (fizetőképeset) és nyomja neki a játékot
Vietcong Reloaded :-D
2375 levél
Válasz 03.07.30. 18:20 #2
gj2k
Az hogy mennyire tudja lekötni az embert. Egyszerűen hangzik nem? Mégsem olyan könnyű ezt kivitelezniük a készítőknek.....
Vietcong Reloaded :-D
26 levél
Válasz 03.07.30. 17:50 #1
Varesz
Ezen sokat gondoltam, szeretném, ha kifejtenétek a gondolataitokat
www.extra.hu/varesz24 <------- HoNLaPoM

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.