Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hardware

»» Videokártyák

1738 levél
Válasz 04.06.16. 15:38 #6920
Nemcso
GeForce 6800 GT az Asustól
Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: "béna vadász".
1968 levél
Válasz 04.06.15. 16:20 #6919
U.R.H 22
Rendben sorry
20761 levél
Válasz 04.06.15. 16:18 #6918
Eric
Ha bemásolsz egy cikket(vagy annak egy részét), akkor illik odaírni, hogy honnan származik(esetleg még idézőjelbe rakni)

"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1331 levél
Válasz 04.06.15. 16:12 #6917
Zsolty
Objektiv lettél volna , nem a "régi" Ati kártyával hasonlitottad volna össze az új nVidiat, hanem az X800XT-vel, sztem.
Gigabyte A64 3500+ (939). MSI 7800GTX (24pipe!!!) . Kingmax 2x512.Nec DVD-Rw 120 sata seagate. Mag
1968 levél
Válasz 04.06.15. 16:02 #6916
U.R.H 22
Utoljára 2002-ben írhattuk vadonatúj architektúrára épülő NVIDIA grafikus processzorról: a GeForce FX 5800 azonban fájdalmas csalódást okozott a felhasználóknak, nem csak késedelmes piaci megjelenése, hanem teljesítménye és zajos hűtése okán is. A vállalat a 2003-ban megjelent GeForce FX 5900-zal javította az előd egyes hibáit, de az NVIDIA csúcskategóriás grafikus gyorsítói már jó ideje nem tudtak kilépni az ATI Radeon 9700 Pro és a 9800 Pro, majd a 9800 XT árnyékából. Az eladási és piaci részesedési adatok egyaránt az ATI előretörését mutatták, ezért az NVIDIA-nak mindenképp nagyot kellett dobnia, hogy visszahódítsa a vevőit és némileg kifényesítse megfakult renoméját.

A pletykák szerint a kaliforniai Santa Clarában székelő NVIDIA összesen egymilliárd dollárt költött legújabb generációs videochipjének, a korábban NV40 kódnéven ismert GeForce 6800-nak a kifejlesztésére. Az első impressziók alapján azt mondhatnánk, nem hiába: a tesztek azt mutatják, hogy az NV40 teljesítménye a piacon egyedülálló, valóban nem túloztak az NVIDIA képviselői, amikor arról beszéltek, hogy az előző generációs chipekhez képest akár kétszeres gyorsulás is lehetséges. A vállalat emellett egy nagyszabású marketing-kampányt is útjára indít, hogy minden felhasználónak az eszébe vésse, hogy a GeForce 6800 az első grafikus chip a világon, amely teljes körű DirectX 9.0c gyorsítást kínál.

Az NV40 szíve a harmadik generációs CineFX motor, amely a világon elsőként támogatja a Pixel Shader és Vertex Shader 3.0 specifikációkat. Az új pixel és vertex shader specifikációk talán legfontosabb újdonsága, hogy segítségükkel a fejlesztők a korábbinaknál lényegesen hosszabb és bonyolultabb shader programokat írhatnak. Ezt részben az utasítások számának növekedése, másrészt a dinamikus elágazáskezelésnek köszönhető, utóbbi teszi lehetővé a shader programokban a feltételes elágazásokat. Végső soron a Vertex és Pixel Shader 3.0 szabvány lehetőséget ad a programozók számára, hogy a CPU-kra írt programokhoz hasonló megoldásokat valósítsanak meg a grafikus chipeken.

A pixel és vertex shaderek kapcsán meg kell említenünk, hogy a legújabb specifikációk támogatása mellett az NVIDIA jelentősen javított a teljesítményen is, így a GeForce 6800 lényegesen gyorsabban futtatja majd a már meglevő DirectX 8 és DirectX 9 szoftvereket is. Az NV40 nem kevesebb, mint 6 vertex shader egységet és 16 renderelő futószalagot tartalmaz. Összehasonlításképp: az ATI Radeon 9800XT 4 vertex shaderrel és 8 renderelő futószalaggal rendelkezik. Az NVIDIA állítása szerint a GeForce 6800 elődjénél nyolcszor gyorsabban futtatja a pixel shader programokat és kétszer gyorsabban a vertex shadereket.

Emlékezetes, hogy a GeForce és a Radeon chipek korábbi generációinak összevetésekor sok vitát szült, hogy az egyes processzorok milyen pontossággal számolnak. Az NVIDIA a színkomponensenkénti 16 és 32 bites lebegőpontos ábrázolást támogatta, az ATI a 24 bites pontosság mellett döntött. A DirectX legújabb verziója 32 bites pontosságot ír elő, ennek a GeForce 6800 maradéktalanul eleget is tesz, mivel az összes funkcionális egység 32 bites lebegőpontos értékekkel dolgozik. Az NVIDIA emellett lehetőséget ad 16 bites lebegőpontos értékek használatára is, ez akkor jöhet jól, ha valami okból takarékosan kell bánni a grafikus memóriával.
12750 levél
Válasz 04.06.15. 09:52 #6915
okoska3000
biztos lesz majd annyi az x800-as, csak a kérdés, hogy, mikor?
1331 levél
Válasz 04.06.14. 22:58 #6914
Zsolty
de ha boltban veszel, rkj mindeggyikre egy 20-t még, még 9800XT sem nagyon kapsz 100 alatt.
Gigabyte A64 3500+ (939). MSI 7800GTX (24pipe!!!) . Kingmax 2x512.Nec DVD-Rw 120 sata seagate. Mag
1968 levél
Válasz 04.06.14. 20:43 #6913
U.R.H 22
Ma vettem gamestart , van benne az X800XT teszt nagyon király lesz a X800Pro 80-90e ft az X800Xt 102e ft-lesz.
1968 levél
Válasz 04.06.14. 20:42 #6912
U.R.H 22
Ma vettem gamestart , van benne az X800XT teszt nagyon király lesz a X800Pro 80-90e ft az X800Xt 102e ft-lesz.
5113 levél
Válasz 04.06.14. 20:37 #6911
rage
Igen, én is azt írtam lentebb.
5661 levél
Válasz 04.06.14. 20:35 #6910
ati2002
már anno az első BF1942 nek is kellett vas rendesen, az akkori viszonylatban. de én úgy tudtam, hogy főleg memóriaigényes.
---
5113 levél
Válasz 04.06.14. 20:24 #6909
rage
Hát, ez olyan dolog, hogy a gépedtől függ
Nagyban a videokártyától.

Például előfordulhat, hogy nem high-end kártyád van, s egy csomó effektet be sem kapcsol, amik közül esetleg az egyik okoz lassulást

Meg aztán állítgathatod az opciókban is bőven a részletességet annyira, hogy végül azért jól menjen

Csak ugye , a lenti gépen mindent high-ra kapcsolva is illene száguldania
1331 levél
Válasz 04.06.14. 19:53 #6908
Zsolty
nemtudom mia gond a B. vietnámmal, de nekem semmi nem volt vele., de az igaz, hogy nem olyan szép mint a FC.
Gigabyte A64 3500+ (939). MSI 7800GTX (24pipe!!!) . Kingmax 2x512.Nec DVD-Rw 120 sata seagate. Mag
14253 levél
Válasz 04.06.14. 18:21 #6907
Babykiller
Nálam is jól megy, csak ha FX-em lenne akkor szívnék. A 9500PRO különben sokkal szebben tolja
5113 levél
Válasz 04.06.14. 16:40 #6906
rage
Hm, nekem a Far Cry 1.1 -es patch pl javított
Mondjuk nekem GeF 3-as kártyám van

Csak ilyen pályabetöltési gondok voltak, a patch ezt fixálta
De hamarosan lesz 1.2 - hátha ez már nálad is tökéletes lesz.
14253 levél
Válasz 04.06.14. 16:28 #6905
Babykiller
Ez van, amikor tényleg nem jól írnak meg egy programot, egy kitűnő API-ra.

Van amikor a patch rontja el a játékot, pl. far cry.
5113 levél
Válasz 04.06.14. 15:09 #6904
rage
Rosszul optimalizálták.
Rendkívül memóriaigényes (1 giga RAM alatt hajlandó
normális sebességgel futni) ráadásul a speciális grafikai beállításaiban is vissza kell venni 1-2 dolgot

Pl a Far Cry százszor szebb, mégis sokkal gyorsabban fut ugyanazon a gépen.
1940 levél
Válasz 04.06.14. 13:39 #6903
Petter Solberg
Ja, OK-s! Akkor így már vágom, hogy mit akartál!

De még akkor sem a harware hibája...

Olyan nincs, hogy egy VGA-n jól fut 99, de a 100. (jelen esetben a Vietnam) meg sz@rozik! Rosszul írták meg a játékot és ennyi!

I Petter Solberg!
Abit NF7-S, AMD XP 3000+, Club 3D R. 9600Pro, 1GB RAM (400MHz), P380-as 2.1, 300W-os Codegen, stb...
14253 levél
Válasz 04.06.14. 09:16 #6902
Babykiller
Nálam a megfelelő hardver az, amin hiba nélkül fut a program. Lehetne 5GHz-es procid X800XT-d, ha azon is szemetel.
2426 levél
Válasz 04.06.13. 23:44 #6901
Szabip
Én sem értem ezt az elözö gépigénnyel kapcsolatos hozzászólást hisz mikor 3000 pontot hozott 3DMark03 defaulton akkor is elfutott max beállításokkal illetve a Ti4200 P4 2.4 eken is simán futott!
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
1940 levél
Válasz 04.06.13. 21:45 #6900
Petter Solberg
Mert szerinted nincs? (Nézz az aláírásra!)

(Már egy fele ilyen gépen [1500+ CPU, ATI RADEON 9200, 512MB RAM] is simán kell futnia!)

Egyszerűen nem jól írták meg a játékot, vagy mittomén!

I Petter Solberg!
Abit NF7-S, AMD XP 3000+, Club 3D R. 9600Pro, 1GB RAM (400MHz), P380-as 2.1, 300W-os Codegen, stb...
2426 levél
Válasz 04.06.13. 21:44 #6899
Szabip
Szigoruan multiban de ott nagyon jó!!!

Grafikai hibák tömegével játszottam vele és úgy is böven élevezetes volt.

A grafikája tényleg nem a legjobb de ettöl függetlenül játszatja magát.
És egy játék amiben lehet vezetni F-4 Phantommal és Crusaderrel valamint MIG-21 ó-el és MIG-13 nem egy LOCKON de azért jó kis csaták jönnek össze.

A BFVitenam sajnos nagyon kényes a garfikára mind a beállításokra mind a driverekre de úgy tudom, hogy bizonyos VGA-kat sem szeret.
Az AF-el és az AA val hadilábon ál úgy súlyos textórahibákat csinál úgyhogy a nélkül bróbálkozz és a legújabb driverekkel azok elvileg javítják a hibákat.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
14253 levél
Válasz 04.06.13. 20:18 #6898
Babykiller
Jó játék az, ha van megfelelő hardvered hozzá
1940 levél
Válasz 04.06.13. 20:00 #6897
Petter Solberg
A Battlefield Vietnam úgy, ahogy van: el van sz@rva!

I Petter Solberg!
Abit NF7-S, AMD XP 3000+, Club 3D R. 9600Pro, 1GB RAM (400MHz), P380-as 2.1, 300W-os Codegen, stb...
14253 levél
Válasz 04.06.13. 19:28 #6896
Babykiller
Talán az opengl beállításaival(vayg az ogl vezérlővel) van baj, ha tudod állítsd a játékot D3D-re. Esetleg egy 3.9-es catalyst megoldja.
34 levél
Válasz 04.06.13. 17:49 #6895
Luise
na szasztok!

gigabyte r9600pro a vidikártya. Far cry alatt szépen fut, Hitman Contracts alatt is jó a kép, de a battlefield wietnam alatt a képernyö alsó felén csikokban ugrál. végigprobáltam a kártyabeállitásokat, cseréltem alatta drivert /4.5-röl 4.6-ra/, de az sem segitett. szerintetek mi lehet a gond?

elöre is köszke a segitséget!

amd 2100+; asus a7v333-x alaplap;2x256mb;abit au10 h.kártya;
"...hogy mi a külömbség az elmélet, meg a gyakorlat között? elméletileg semmi. de gyakorlatilag sok!"
14253 levél
Válasz 04.06.13. 10:39 #6894
Babykiller
A 7500-ast is elcserélheted egy alaplapra
14253 levél
Válasz 04.06.13. 10:34 #6893
Babykiller
Próbáld ki amiket leírtunk, akkor nem lehet probléma
19 levél
Válasz 04.06.13. 10:31 #6892
shenaz
jelenleg egy 7500-ös radeon van a gépben
sdram-os a kt7 az probléma?
14253 levél
Válasz 04.06.13. 10:28 #6891
Babykiller
Szóval a radeonnal se kép se hang, és egy másik kártyával tetted fel a gart drivert? Nem értem pontosan. De a kt7 nem sdramos lap? Próbáld ki egy másik 8x-os AGP jű kártyával. Ha azzal megy akkor garis csere. Ha a kártya jó akkor a lapod cseréld le.
Keresned kéne egy K7S5A lapot, olcsó, biztos menne benne az összes cuccod, még a 9600 is. Kb. 7-8e Ft ha még kapsz.
19 levél
Válasz 04.06.13. 10:19 #6890
shenaz
windows xp professional
nem próbáltam csökkentetben de ha beállítanám és kicserélném a kártyát akkor utána nem normál üz.módban kapcsolna be?
14253 levél
Válasz 04.06.13. 10:05 #6889
Babykiller
Csökkentett módban sem indul el? Milyen widowsod van,ha azt használsz?
19 levél
Válasz 04.06.13. 09:15 #6888
shenaz
megnéztem az alaplap típusát és nem kd7 hanem abit kt7
az alaplap max 4x-es agp-t tud av.kártya 4x 8x
raktam fel új gart drivert a tájékoztató ezt írta egyetlen probléma forrásnak de ez sem segített
3127 levél
Válasz 04.06.13. 08:55 #6887
Blade Runner
A KD7 AGP8X-et támogat. Nekem is KD7-em van Radeon9700PRO kártyával és nagyon elégedett vagyok vele.

Öszefoglalom mit tehetsz:
1. Vedd ki a kártyát és gondosan dugd vissza az AGP slotba. A kis bitzosító fülecskét ne feledd el biztosító állásba kattintani.
2. BIOS frissítés
3. kipróbálni a kártyát egy másik gépben
4. leellenőrizni az agp protot egy másik AGPX8-as kártyával
Blade
635 levél
Válasz 04.06.13. 00:47 #6886
Tiby
Azonnal frissts BIOS-t!!!!!!
Run Greats On
1331 levél
Válasz 04.06.12. 22:15 #6885
Zsolty
az jó
Gigabyte A64 3500+ (939). MSI 7800GTX (24pipe!!!) . Kingmax 2x512.Nec DVD-Rw 120 sata seagate. Mag
19 levél
Válasz 04.06.12. 21:39 #6884
shenaz
ha az alaplapom agp verziója 2.0(4x) de a videókártya 4x/8x agp
az probléma?
14253 levél
Válasz 04.06.12. 18:55 #6883
Babykiller
A full sötét mit jelent nálad, már bekapcsolásnál vagy csak a windows? Esetleg rosszul érintkezik.
A core voltage a processzorod magfeszültsége, azt állítsd vissza.
És ne is tuningolj. Állítsd vissza a bios-t alapbeállításra és úgy próbáld.
19 levél
Válasz 04.06.12. 18:33 #6882
shenaz
hello
vettem egy ati radeon 9600-os kártyát beraktam a gépembe bekapcsoltam de a monitor full sötét maradt via kd7-es alaplapom van
mit lehet tenni a biosban is állítotam a core voltage-t 1.750-ről 1.850-re(nem tudom ez jó ötlet volt-e)
ha valaki tud kérem segítsen
köszi
635 levél
Válasz 04.06.11. 23:03 #6881
Tiby
Már hogyne éreznéd meg!!!!!!!
Nem mindegy hogy 1.3-as szamarád van vagy 1.5-ös!
Run Greats On
1331 levél
Válasz 04.06.11. 21:24 #6880
Zsolty
ár miatt sztem jobban megéri a 9800pro, és teljesitményben is még 2 ? évig vigan (jó lehet 1 évig) el fog szaladgálni minden game high beállitások mellett. én 2 napja vettem 9800pro-t újat 54E-ért, mondhatom megérte. szóval azt mondom ha bőven van pénzed vegyél X800pro-t, de sztem nem fogod észrevenni egy darabig a játékokban , hogy X800 vagy 9800pro van a gépedben, maximum a tesztekben tudod kimutatni a több FPS-t.
Úgyhogy sztem 9800pro, 55-60 ért már akadhatsz rá, és lesz mondhatni egy csúcskártyád.

megjegyzem mem, meg cpu csere ténleg kell, és egy 9800pro, mert király kártya, mostmár látom.
Gigabyte A64 3500+ (939). MSI 7800GTX (24pipe!!!) . Kingmax 2x512.Nec DVD-Rw 120 sata seagate. Mag
1784 levél
Válasz 04.06.11. 20:34 #6879
Kobest44
Cső! (CSé?)
Lennek nekem itten egy gondom (hej be szép magyar tájszólással). Gondolkodtam egy Radeon X800Pro vásárláson, asszem itt a fórumban láttam egy nettó 68E Ft körüli értéket. Azonban picit jobban utánajártam, és kiderült, hogy ennél lényegesen drágább! (kb. 100E Ft) Osztottam , szoroztam, kiderült h egy 9800Pro sokkal jobban megérné...Vagy szerintetek várjak vele?

De lécci indokoljátok meg, ne csak h "várj, vaze", mert qrvára unom, hogy a Codename Gordon (a Half-Life 2 2Ds verziója) SZAGGAT!

(Mielőtt mondanátok proci és memóriacsere is lesz.)
"These are times of fast foods but slow digestion; tall man, but short character... It is a time when there is much in the window, but nothing in the room.
2426 levél
Válasz 04.06.11. 19:51 #6878
Szabip
A HALO sajna OpenGl-es ezért is fut mindenkinél szarul pláne az AA ra nagyon érzékeny a program. 2x is nekiestem de valahogy nem jött meg a hangulatom hozzá. A grafikája sem szép igaz nem is ronda de elég egysíkúak és üresek a pályák persze ettöl még lehet imádni elvégre a Doom-ot se a kúlcskeresés miatt szerettük.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
12750 levél
Válasz 04.06.11. 16:58 #6877
okoska3000
hát ja...
mondjuk a Halo az futott rendesen nekem 1024-ebn fullosan...
2x is végígtoltam...

remélem, mire kijön a második, már egy jó kis x800 Pro/XT-m lesz
2426 levél
Válasz 04.06.11. 16:10 #6876
Szabip
Másohz is kellhet az 1GB nem csak a játékokhoz.
Okoska nálad pont aktuális ha videót tömörítesz gyártasz igaz ezt a porgamoktól is függ.


Pl.: Én a Pinnacle Studió régen 8 ma már 9 el tömörítek és az is szereti a sok memóriát mivel nem ritkán 40GB-nél (nem vicc) is nagyobb fileokkal szokott dolgozni így sok információt kell tárolnia a memóriában föleg ha ehez még menüt is ksézítek képekkel.

Far Cry
Régen is szajkóztam és most is azt teszem hiába mondogatja a sajtó hogy jól meg lett írva meg optimalizálva hát szerintem nem: Igen is optimalizálatlan a Far Cry a HALO-val együtt (talán még a LockOn is az de az egy kicsit más tészta igaz ott a proci a lényeges)
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
12750 levél
Válasz 04.06.11. 15:59 #6875
okoska3000
szerintem úgyis kelleni fog nemsokára a giga ram, ahogy eljátszoggatam mostanában a game-ekkel, a Raven Shield vagy már a Mafia is rendesen kipucolja a memóriát, azaz kilépéskor teker a vinyó és tölt vissza az oprendszer rendesen, lassan jön a desktop, a játék rendesen kilapozta a memóriából... (sok játéknál még persze nem)...

az új game-ekhez már nem fog ártani a memória, már csak a töltögetés miatt sem...
934 levél
Válasz 04.06.11. 15:17 #6874
StItCh
Szarul lett megírva...vagyis meg tudták volna úgy is hogy lazán menjen 512MB RAM-mal very high-on. Csakhát aki ilyen új, hiper-szuper kinézetű játékkal akar játszani nagy részletességgel, annak biz legyen atomerőműve. A játék maga meg egyáltalán nem egy nagy szám, jól néz ki oszt kész.
"...All that is now, All that is gone, All thats to come, And everything under the sun is in tune, But the sun is eclipsed by the moon..."
12750 levél
Válasz 04.06.11. 15:04 #6873
okoska3000
nem hiszem hogy vírus lenne, otthon nincs is netem, meg amúgy minden más oké és pont most telepítettem újra a rendszert, szal egyedül a Far Cry ilyen makacs, úgy látszik zabálja a memóriát rendesen...
2426 levél
Válasz 04.06.11. 13:12 #6872
Szabip
Eszem ágában sincs kiforgatni a szavidat csak kiváncsi voltam. Mivel ez az egyik leg gépkritikusabb játék mostanság, már olvastam ezzel kapcsoltban sok véleményt pl.: a Prohardveren amik nagyon felhúztak. Több VGA val és CPU val is láttam a játékot futni így van egy kicsi összehasonlítási alapom persze ettöl még lehetnek relative nagyobb eltérések is.

Engem igazából az AA érdekelt volna mivel az zabálja a VGA-t.

Mediumon játszottam végig én is elöször igaz 4AA val és 8AF el de úgy tényleg nem az igazi, mintha kaptam volna egy Ferrárit de 100 LE vel kevesebbel.

A + 512 mem amúgy tuti, hogy mególdja a gondodat mert nekem is megoldotta és tökéletes sosem akd meg még akkor se ha más netes cucc is fut a háttérben. (ráadásul neked is Dual lesz)
Ha azomban mégsem oldaná meg én körülnéznék a XP tájékán mert vírusgyanus lesz a dolog nekem volt, hogy egy kis mocsok vírus miatt 40% át lefogta a CPU nak.!
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
14253 levél
Válasz 04.06.11. 12:41 #6871
Babykiller
Nekem mediumon 4xAA-val is ment úgy, mint anélkül, csak ez nálam erősen alaplap ill. proci limitált.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.