Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hardware

»» Videokártyák

5661 levél
Válasz 04.01.23. 12:11 #5170
ati2002
Tudom, tudom. Akkor csak a melegedés miatt érdemes-e a venti?
---
12750 levél
Válasz 04.01.23. 12:06 #5169
okoska3000
felesleges ilyennel foglalkoznod, időpocsékolás lenne...
nem nagyon tuningolható, nem érdemes...
4531 levél
Válasz 04.01.23. 12:03 #5168
Anonymus23
A mai játékokhoz az még húzva is gyenge.
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
5661 levél
Válasz 04.01.23. 11:53 #5167
ati2002
Egy kérdésem lenne: még kb. 2 hónapig nem tudok új vga-t venni. Ezen a szar 5200-esen meg nyomorék passzív hűtés van. Jobban futna -e valamivel, ha szerelnék rá egy kis ventit, meg egy kicsit meghúznám ? Így alapba nagyon gyenge.
---
10106 levél
Válasz 04.01.23. 10:35 #5166
mucius
Ja. Télleg igazad van. Nekem olyan 23-24%-ot esett.
Na ha még a 4 pipelinet is sikerült volna visszakötnöd.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
4730 levél
Válasz 04.01.22. 19:58 #5165
Pyton
Kb. 30%-ot fog esni.
Sonic boom babieee!
10106 levél
Válasz 04.01.22. 18:42 #5164
mucius
De mindjárt megnézem, felrakom és letesztelem.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
10106 levél
Válasz 04.01.22. 18:40 #5163
mucius
Hm. Még kevesebbel.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
4730 levél
Válasz 04.01.21. 17:09 #5162
Pyton
Csak a sima 9500. Abból se mindegyik.
Sonic boom babieee!
4730 levél
Válasz 04.01.21. 17:08 #5161
Pyton
Az AA bekapcslásakor észlelehető teljesítményesés. A Te kártyád nem úszná meg ennyivel...
Sonic boom babieee!
10106 levél
Válasz 04.01.21. 16:01 #5160
mucius
Far Cryban a modelleket nézzétek meg. Azt ha olyat láttatok már akármilyen gammában, akkor szóljatok hogy melyik volt az.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
10106 levél
Válasz 04.01.21. 15:57 #5159
mucius
Ebben az eredményben mi az extra?
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
934 levél
Válasz 04.01.21. 14:53 #5158
StItCh
A ma megjelent demot nézted már? Nekem még csak most jön...
"...All that is now, All that is gone, All thats to come, And everything under the sun is in tune, But the sun is eclipsed by the moon..."
1267 levél
Válasz 04.01.21. 10:29 #5157
BITYe
Megnéztem a képeket... K**** szép a grafika, bár itt-ott lenne mit csiszolgani rajta... A víz gyönyörű és a messzebb található elemek is jól kidolgozottak... Ezt hol lehet beszerezni?
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
12750 levél
Válasz 04.01.21. 09:43 #5156
okoska3000
megnéztem, nem az is azért mondtam, hisz majd ha látom a game-t, akkor derül ki milyen, tehát semmi előítélet a Far Cry-jal szemben, csak megjegyeztem, ahogy Anonymus kollega is írta, a Yager valami baromi szép, s nekem vele ellentétben, még a sivatagos pályák is tetszettek
1491 levél
Válasz 04.01.21. 09:36 #5155
Sufa
Ez csak a Beta!Anonymus, Okoska!
Nézzétek meg az oldalamon van egy leírás a karaktermodellekről, illetve pár kép!Azok a durvák!

http://sufa.uw.hu
1267 levél
Válasz 04.01.21. 09:31 #5154
BITYe
Nme kifejezetten 9500Pro a "->" az a fölöttit akarta jelenteni, de aszondták a 9500Pro egy fasza kártya és könnyen 9700Pro lehet..
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
4531 levél
Válasz 04.01.21. 09:21 #5153
Anonymus23
Bakker, amikor megnéztem a képeket, dettó ez jutott azeszembe, hogy pl. azon a pályán amikor úgymond agyaggalamlövészetet kell csinálni, hát ott 100x jobb grafika van!

A Yager azokon a pályákon ahol napsütés van, eszmléletlen szép grafikájú. A sivatagos, meg esős pályák azok (talán mert amúgy is) elég lehangolóak.
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
12750 levél
Válasz 04.01.21. 09:19 #5152
okoska3000
nem a far cry lenegatívozása végett, de a Yager sokkal jobban néz már most ki, pedíg jó ideje megjelent...

azok a képek nem éppen szépek szerintem, nah mindegy...
4531 levél
Válasz 04.01.21. 08:57 #5151
Anonymus23
Sajnos olyat már csak használtan kapsz, vagy valami eldugott bolt polcán lehet fellelni.
De ez egyre kevesebb.
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
1267 levél
Válasz 04.01.21. 08:43 #5150
BITYe
Nem kell bemutani hogy a Geforce2 a múlté... Azért vettem 9200-es radeont, mert mindössze 20000 pénzem volt kártyára, mindenképp ATI-t akartam és a 9200(128bit)-nél maradtam, mert még viszonylag jó és megfizethető, de a köv. nálam is 9500Pro-> lesz...
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
4730 levél
Válasz 04.01.21. 08:38 #5149
Pyton
így van. 2003 elején még 256 bitesek voltak a 128 megás 9500 NONprok, mert nem volt elég 9500-as nyák, ezért 9700-as nyákra építették őket. Az enyém még 1. szériás.
3Dmark 2001 default: 8334 pont
ugyanez + 4* AA: 7148 pont.

Az utóbbi pontszám megegyezik(+- 50) a Radeon 8500-asom AA nélküli pontszámával.

Szóval tud ez a kártya, csak CPU kéne alá. A GPU 374, a memória 660(1320 128bit) MHz-en ment.
Sonic boom babieee!
10106 levél
Válasz 04.01.21. 08:28 #5148
mucius
Pyton, akkor a te kártyád most egy alap 9500nonpro?
Vagy abból nem mind 256bites, nem?
Csinálj már egy 3Dmarkot hogy lássuk mit is tud. Csak azért mert a standard nonpro 9500-k még a nonpro9600-ot sem érik el, de akkor azok lehet 128 bitesek.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
10106 levél
Válasz 04.01.21. 08:25 #5147
mucius
KKK
Mx-es kártyával AA, meg AF?? lol
Milyen játékba, mert az aztán kurvára nem bír el semmit. Nekem is mx440en volt egy évig, és ha ilyet állítottam be rajta hogy AA,AF akkor annak kurvanagy szaggatés lett a vége.
(persze úgy rátudod rakni hogy a felbontást leveszed 640x480, de pont akkor jön be a képmosási effektus)
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
10106 levél
Válasz 04.01.21. 08:21 #5146
mucius
Bezony ám! Jól beszél!
Na és a képek még csak a bétából vannak.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
1491 levél
Válasz 04.01.20. 21:56 #5145
Sufa
Csak a GeF2vel te mindent tudsz csinálni, csak szép grafikát nem!
Az UT2003-at próbáltad?Mert azt kétlem, hogy 1024-ben egy GeF2 lenyom egy GeF4-et, élsimítások NÉLKÜL!

Azok a hülyeségek meg amik a 9600-nál vannak, azért kellenek, hogy egyes programok ÍGY vagy ÍGY is ki tudjnanak nézni!

A DirectX9 az pedig egy olyan dolog, hogy attól még nem lesz a kártyád képes a feature-jeit használni, hogy feltelepíted, mert ahhoz hardweres támogatás kell!

4730 levél
Válasz 04.01.20. 15:57 #5144
Pyton
Nem én basztam el, hanem a TSMC. A memóriatuninggal semmit nem érek el, sávszélesség van dögivel. (Pl. egy 9600XT-nek több mint 1300 MHz-en kéne pörögnie, hogy megegyező sávszélességet adjon) Itt már csakis a GPU számít.
Sonic boom babieee!
909 levél
Válasz 04.01.20. 14:00 #5143
Deyo
909 levél
Válasz 04.01.20. 14:00 #5142
Deyo
Asszem jó lesz a 45.23-as, mert a 52.03-asal azért voltak gondok
Finoman szólva elég gyakran fagyott az XP
Hát igen... nem mindíg a legújabb a legjobb
1267 levél
Válasz 04.01.20. 11:52 #5141
BITYe
Na végre lejött ezzel a komoly 32Kbit/sec-es sebeséggel...
Elég gyökér átvitel... Még ez is esik..
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
1267 levél
Válasz 04.01.20. 11:19 #5140
BITYe
Semmilyen Gef4 ti vs. Radeon 9200-ről nem volt szó...
A Geforce2-est se a Ti-s4-el hasonlítottam. A Geforce 4 MX440 lehet jobb mint a Gef2, de én nem így vettem észre... Nem érdekelnek a tesztek, mivel ugyanazon konfigurációnál nekem g2-m haveromnak g4-ese volt, minden ugyanolyanra belőve(szélátmenet,antiizotóp...)
A Gef2-es jobban teljesített a játékoknál... igaz kicsit meghúzva...

egyébként nézzd meg az új 9200 széria infóját... Tök fölösleges adni ezekre az adatokra, ha a személyes tapasztalat mást mutat nem?

* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
4531 levél
Válasz 04.01.20. 11:08 #5139
Anonymus23
Azért egy GF4Ti4200 simán odaver egy 9200-asnak.

Nekem fél éve még volt egy 4600-osom, az DX8 alatt még a 9600-osokat is megette, mondjuk tuningolt rendszerrel. És ha jól tudom ezek is 128 bitesek! Mikor lesz egy 9200-as pontszáma pl egy 3DMark2001-ben majdnem 15000? Asszem sosem!

Egy GF2 meg meg sem közelíti a GF4 Ti szériát, a GF4 MX 440-től pedig egy picivel jobb mint a GF2 Ti széria. (DX7)
Szóval GF2-t már régen nem szabad venni. Max irodai felhasználásra.

A 9200-től meg a 9100-as is jobb.
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
1738 levél
Válasz 04.01.20. 11:07 #5138
Nemcso
Jók az nVIDIA driverek :
Win2000/XP : 53.03 -as
Win95/98/ME : 53.04 -es

a legfrissebbek.
Vegetáriánus: régi indián szó. Jelentése: "béna vadász".
1956 levél
Válasz 04.01.20. 11:01 #5137
NisMaster
Szerintem a 45.23-as jó hozzá. Meg azt sok játék szereti.
HTWT - Hungarian Total War Team
909 levél
Válasz 04.01.20. 11:00 #5136
Deyo
Bocsi már biztos vol szó róla, de meg tudná vki mondani, hogy Ti4200-ashoz melyik driver a legjobb választás?-)))
1267 levél
Válasz 04.01.20. 10:51 #5135
BITYe
OK, már szedem...
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
3127 levél
Válasz 04.01.20. 10:43 #5134
Blade Runner
Igen. Az a 4.1-es catalyst.
Blade
1267 levél
Válasz 04.01.20. 10:41 #5133
BITYe
Jó igaz kicsit egyszerűsítettem...

Radeon 9200
___________
Options ISO-9001 + 9002 Approved Radeon 9200 64mb DDR with VGA, DVI-I & Tv-out (PART NO.602
Radeon 9200 128mb DDR with VGA, DVI-I & Tv-out (PART NO.6029)
20 RADEON 9200 series delivers a dazzling visual experience with the highest performance in its class, driven by an advanced Quad-pipe rendering architecture. Offering full support for the AGP 8X standard and extremely programmable geometry and texture engines, RADEON 9200 produces the sharpest
possible graphics and video imagery. RADEON 9200 puts ATI's advanced stability and highly optimized 2D and 3D features in the hands and desktops of PC enthusiasts everywhere.




275 mhz Engine
400 mhz Memory




QUAD-PIPE PIXEL POWER
A highly programmable graphics environment with four independent rendering pipelines gives
RADEON 9200 the pixel processing power to drive today's leading 3D applications. Matching high
performance with competitive pricing, RADEON 9200 series delivers barrier-free entertainment to the
most demanding PC enthusiasts.

HIGH-PERFORMANCE 3D
RADEON 9200 series is the first mainstream graphics solution to combine MicrosoftŽ DirectXŽ 8.1
support with AGP 8X. Twice the bandwidth of other graphics processors provides substantial
horsepower for the most demanding desktop 3D applications. Add SMARTSHADER™
technology and watch RADEON 9200 handle the 3D experience with ease.

REDEFINING REALISM
RADEON 9200 sets new levels for visual realism in graphics and video content. SMOOTHVISION™
delivers the sharpest, clearest textures without sacrificing frame rates, while FULLSTREAM™
delivers smoother-looking, higher-quality streaming Internet content without putting extra
demands on the CPU.

MONITOR MANAGEMENT
HYDRAVISION™ provides the solution for controlling monitor real estate. RADEON 9200 series
supports effortless organization of multiple display configurations that increase efficiency,
productivity and enhance the gaming experience.


3D GRAPHICS FEATURES
o Four parallel rendering pipelines process up to 1.1 billion pixels per second
o SMARTSHADER™ technology
o Full support for DirectXŽ 8.1 programmable pixel and vertexshaders in hardware
o 1.4 pixel shaders support up to 6 textures per rendering pass
o 1.1 vertex shaders support vertex programs up to 128 instructions
o Complete feature set also supported in OpenGLŽ via extensions
o Programmable shaders provide enhanced 3D effects in over 100 existing and upcoming game titles

o SMOOTHVISION™
o Image quality enhancement features for Direct3D™ and OpenGLŽ applications
o Programmable full-scene anti-aliasing
o Supports 2 to 6 samples
o Performance and quality modes
o Advanced anisotropic filtering
o Supports 2 to 16 samples
o Bandwidth-saving algorithm enables this feature with minimal performance cost

o CHARISMA ENGINE™ II
o High performance 2nd generation hardware transform & lighting engine

o HYPERZ™ II
o Lossless Z-Buffer Compression and Fast Z-Buffer Clear increase memory bandwidth by up to 25%


VIDEO FEATURES
o VIDEO IMMERSION™ II delivers industry-leading video playback
o FULLSTREAM™ hardware accelerated de-blocking of Internet video streams
o Hardware accelerated de-blocking of RealVideo video streams
o Integrated MPEG-2 decode including iDCT and motion compensation:
o All format DTV/HDTV decode
o Top quality DVD with lowest CPU usage
o YUV to RGB color space conversion
o Back-end scaler delivers top quality playback
o 4-tap horizontal and vertical filtering
o Upscaling and downscaling
o Filtered display of images up to 1920 pixels wide
o Unique adaptive per-pixel deinterlacing feature combines the best elements of the "bob" and "add-field" (weave) techniques
o Hardware mirroring for flipping video images in video conferencing systems
o Supports 8-bit alpha blending and video keying for effective overlay of video and graphics

DISPLAY FEATURES
o Dual integrated display controllers
o Drive two displays simultaneously with independent resolutions and refresh rates
o HYDRAVISION™ software provides complete control over multi-display configurations with a userfriendly interface
o Dual integrated 10-bit per channel palette DACs operating at up to 400MHz
o Integrated DVI-compliant 165MHz TMDS transmitter supportsresolutions up to WUXGA(1920x1200)
o Integrated TV-out support up to 1024x768 resolution

o GENERAL FEATURES
o Comprehensive 8X and 4X AGP support
o High performance dual-channel 128-bit DDR memory interface supports 64/128MB configurations
o Supports DDR-2M memory with on-die termination
o WindowsŽ Logo Program compliant
o Optimized for PentiumŽ 4 SSE2 and AMD Athlon™ 3Dnow! processor instructions
o Supports optional THEATER™ companion chip for NTSC/PAL/SECAM video capture
o Highly optimized 128-bit 2D engine with support for new WindowsŽ XP GDI extensions
o Thermal diode supports dynamic cooling management


Radeon 9600
___________

Options ISO-9001 + 9002 Approved Radeon 9600 128mb DDR with VGA, DVI-I & Tv-out (PART NO.6035)
00 Explore stunning new worlds of cinematic gameplay with the unprecedented combination of power, performance, and MicrosoftŽ DirectXŽ 9 optimized support featured in RADEON™ 9600 family of visual processors. Maximize your long-term entertainment value with its Quad-pipe architecture and high precision cinematic shaders that will upgrade expectations for devoted gamers and casual fans alike – and push the most compelling next-generation games to their limit.



325 mhz Engine
400 mhz Memory




At-a-glance:

Prepare yourself for cinematic levels of realism, backed by 128MB of DDR memory delivering barrier-free entertainment
Optimized MicrosoftŽ DirectXŽ 9 support delivers jaw-dropping immersive gameplay, interactivity, and 3D environments in the most compelling next-generation games
Powered by the advanced rendering power of ATI’s cinematic Visual Processing Unit (VPU), RADEON™ 9600 Series is designed to deliver long-term entertainment value
Featuring CATALYST™, the industry's most stable 3D acceleration software.
Get in the Game

Quad-Pipe architecture delivers real-time cinematic rendering and animation
SMARTSHADER™ 2.0 technology supports MicrosoftŽ DirectXŽ 9 feature sets, enabling more complex and cinematic-quality lighting effects
SMOOTHVISION™ 2.1 technology delivers the sharpest, clearest textures without sacrificing frame rates
128-bit full floating point precision enables billions of color variations to render the same lighting and effects as Hollywood studios
Full AGP 8X support doubles available bandwidth for the most engaging gameplay in its class

MicrosoftŽ DirectXŽ 9 support

Enjoy better performance and 3D imagery in multimedia, games and applications with MicrosoftŽ DirectXŽ 9 optimized architecture
DirectPlay of the MicrosoftŽ DirectXŽ 9 brings improved multiplayer access to groups connecting over LANs and the Internet
Supported by CATALYST™, the industry's most stable 3D acceleration software
Also supporting the latest OpenGLŽ functionality and feature sets
Extra Life

Optimized to run the most demanding 2D and 3D next-generation games and applications without putting extra strain on the CPU
FULLSTREAM™ removes blocky artifacts from streaming Internet video to deliver smoother looking, higher quality online content
VIDEO IMMERSION™ integrates features to provide unprecedented support for digital and high definition video
Enjoy long-term compatibility with the hottest MicrosoftŽ DirectXŽ 9 gaming releases and backwards-compatibility with your favorite titles


__________________________________________________________________
igaz az én 9200-esemre DX9 támogatás van nyomva... Azt is adtak és javasoltak hozzá, az AIDA is dx9-esnek írja és 2003.12.-ban gyártották... Valami újítás van rajt... Nem a 16000 Ft-os verzió..
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
1491 levél
Válasz 04.01.20. 10:19 #5132
Sufa
Hát ez azért nem így van!

9600/Pro:
Full hardveres Dx9 támogatás, Smartshader 2.1, Smoothvision 2.1, Trueform, Videoshader, 8x AGP

9200
Dx8.1, Smartshader 1.0, Smoothvision 1.0, stb

Nem csak az órajel számít ám!
1267 levél
Válasz 04.01.20. 10:08 #5131
BITYe
Én is a simára gondoltam... A Ti szériákat persze hogy nem...
Ez a 4.1-es Catalyst?: wxp-w2k-catalyst-7-97-031212a-013118c
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
12750 levél
Válasz 04.01.20. 09:59 #5130
okoska3000
már kinn a 4.1-es Catalyst is, szal ne a 3.10-es rakd fel

amúgy a Gf2 hogy verné oda a Gf4-et??????????? esetleg MX-et, de a Gf4 Ti szériát semmiképp....
1267 levél
Válasz 04.01.20. 08:42 #5129
BITYe
Az a PRO feliratocska elég sokat jelent teljesítményben… Haveronnak 9600-osa volt most cserélte le pro-ra… Az ATI Radeon 9600 kb ennyibe különbözik a 9200-től:

A 9200nél: Engine 250 MHz, 9600-nál 325 MHz…
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
1267 levél
Válasz 04.01.20. 08:42 #5128
BITYe
Az a PRO feliratocska elég sokat jelent teljesítményben… Haveronnak 9600-osa volt most cserélte le pro-ra… Az ATI Radeon 9600 kb ennyibe különbözik a 9200-tól:

A 9200nél: Engine 250 MHz, 9600-nál 325 MHz…
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
1267 levél
Válasz 04.01.20. 08:34 #5127
BITYe
A Geforce 4? 128MB-os kb 13-4, de nem éri meg... Az egy szar A Gefo2-es odaveri játékokban... Azt meg kapsz 3-4 ezerért...
Ha olcsó és jó kártya kell az nem NVidia lesz... Vegyél ATI Radeon 9200 SE-t igaz 64 bites(Aszem a Gef4 is.), de a 128 megás 11-12 ezer forint...
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
1267 levél
Válasz 04.01.20. 08:24 #5126
BITYe
a Halo lehet azért nem ment, mert nem telepítettem újra... A windows csere után... De a 3.10-est mindenképp felrakom...
* Asus A8N-SLI Premium * AMD Athlon64 3200+ 2000@2550MHz Venice * 2x512 DDR400@426 * Geforce 6800GT@Ultra 350/1000@400/1100 *
11785 levél
Válasz 04.01.19. 20:10 #5125
Ghoost
a 128as PRO vagy XT.
1727 levél
Válasz 04.01.19. 20:03 #5124
jani0624
Apro szerintem Mert hiába jobb a memóriája a másiknak, ha a gépedben nagy memória van, akkor annyira nem befojásoló. Viszont a Pro nak jobb a chipje, meg úgy az egész jobb lehet, és akkor az a jobb. De a http://www.depo.hu -n nézd meg a tulajdonságait!
272 levél
Válasz 04.01.19. 19:46 #5123
davidbo
Szerintetek melyik a jobb:

ATI Radeon 9600 Pro 128 MB,vagy
ATI Radeon 9600 256 MB.

PLEASE HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rofl...
2519 levél
Válasz 04.01.19. 18:52 #5122
Eddie
szvsz a GeForce4 szériának lassan leáldozott.bár vannak még egész jó képviselői (Ti4600;bővebben kEnAcE-től és okoska3000-től),de már sajnos nem az igazoiak.Nem dx9-esek (és lassan szállingoznak az ezt a technikát kihasználó gammák),és már az nVidia sem támogatja őket softverileg (szal már drivergyártásnál nem veszik figyelembe ezt a szériát).

Tehát inkább dx9es kártya,csak ATi-tól,mert az FX széria hihetetlenül gyenge lett.Ajánlani tudom a Radeon 9600-as szériát,főleg az XT-t;annak ára olyan 35 pénz körül mozog
huligans for life
10106 levél
Válasz 04.01.19. 17:39 #5121
mucius
Hátha a 4 pixelpipeline visszakötését elbasztad, akkor ott már nemsok mindent csinálhatsz.
Meg inkább a memóriákat kéne húzni, nem?
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.