Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hardware

»» Videokártyák

8893 levél
Válasz 07.10.22. 19:33 #22670
goodboy007
Jó, de sok esetben a 8800GTX-et is elveri. "Elvileg" a GTX ellenfelének szánták. Az más kérdés, hogy valamit nagyon csúnyán elbasztak, mert a papírforma szerint rommá kéne aláznia, a több steamprocesszor, a nagyobb órajelek miatt. Mégsem így történt. Hiba a rendszerben.
20761 levél
Válasz 07.10.22. 19:32 #22669
Eric
"Erről nem ők tehetnek. "

Mert? Az, hogy a GF8-asok késtek egy dolog. Ezt a játékot a megjelenése előtt min. 2 évvel már elkezdték összekalapálni. Akkor hol voltak még a 8-as szériájú GF-ok?
No meg egy még meg sem jelent(és állítom, hogy a gyártói által sem teljesen ismert teljesítményű) kártyára építeni... háááát...
Szerintem hülyék voltak és kész...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
8893 levél
Válasz 07.10.22. 19:31 #22668
goodboy007
Valahogy én is így vagyok. Az elmúlt 1-1,5 évben egy csomó játékot kihagytam, mert max grafikán akarom élvezni, úgyhogy ami nem megy jól, az meg szintén a következő cserekor lesz kijátszva, de cserébe nem lesz gond a szaggatással.
14642 levél
Válasz 07.10.22. 19:31 #22667
Razor03
Tévecccc az a 8800 GTS ellenfele .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 07.10.22. 19:29 #22666
Razor03
Ha veszel új kártyát, kb. "kapsz" +10 olyan tuti játékot, ami előzőleg gyengén futott. Nekem ezért már megéri fejleszteni. Jelenleg ott tartok, hogy több száz olyan gamem van, melyek régen nem mentek jól, de az idő elteltével új kártyával már igen. Én így fogom fel. Középkat. kártyák nem arról voltak híresek - már ne is haragudj - hogy 1280-ban futtassák az aktuális leggépigényesebb játékot .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
8893 levél
Válasz 07.10.22. 19:28 #22665
goodboy007
"De az, hogy nemhogy a megjelenés idejében, hanem rá egy évvel sem találni olyan VGA-t ami fullon elfuttatná, azzal súlyos lóvét húztak ki a saját zsebükből."

Erről nem ők tehetnek. Nem sokkal a Geforce 8-asok előtt jött ki, azóta pedig nem jöttek ki jobb vga-k (kivétel HD2900XT, de az a hullámzó teljesítményével nem biztos, hogy jó vétel, ráadásul az a 8800GTX ellenfele, vagyis az sem nevezhető újabb szériás karinak).
20761 levél
Válasz 07.10.22. 19:27 #22664
Eric
Nekem 7600GT-m van de azért ezt nem mondhatom el róla. Erősen beszaggatott bizonyos részeknél.
Manapság a TFT-k többségének a natív felbontása 1280x1024. Vagyis szép dolog, hogy 1024-ben így, meg úgy fut, ha eleve egy ráerőszakolt felbontáson nézed a monitoron. Kapásból nem kapod azt a látványt, amit kéne...

"Ha kiadnak egy gépigényes játékot akkor több mint valószínű hogy sokan lentebb veszik a grafikát."
Na erről beszélek...
Akkor mi értelme gépgyilkos gémeket fabrikálni? Azért, hogy a userek kb 1%-a az aktuális csúcskártyával SLI-ben orgazmusközeli állapotba jusson?
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
14642 levél
Válasz 07.10.22. 19:23 #22663
Razor03
Nincs senki rákényszerítve a Dx10-re.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5211 levél
Válasz 07.10.22. 19:23 #22662
Sevores
Dx10-ben nem tudom elindítani, mert nem teljesen legális, de Fx9-ben kurvaszépen meg fullos AA-val meg mindennel.
10106 levél
Válasz 07.10.22. 19:21 #22661
mucius
hohóó, nem kell ahoz full eyecandy, hogy szarul menjen...

"Majd a következő generációval felcsavarsz mindent. "

na cojnál pont ez a cink, hogy ezesetben is szopacs van.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
14642 levél
Válasz 07.10.22. 19:21 #22660
Razor03
Ha kiadnak egy gépigényes játékot akkor több mint valószínű hogy sokan lentebb veszik a grafikát. 6800-al SM2-ban stabil 25 fps-el ment a húzós részeken, szóval nem volt öngól. Akkoriban már javában lehetett kapni viszonylag olcsón 7600 GT-t, amin gyakorlatilag közel max grafikán SM3-ban szépen megy a játék.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
20761 levél
Válasz 07.10.22. 19:17 #22659
Eric
Tökmindegy, ez akkor is egy öngól volt a CJ fejlesztőitől. Kb el tudom képzelni, mennyit buktak azon, hogy ennyire vasigényes gémet produkáltak.
Az, meg hogy egy évre rá már mennyivel több gép alkalmas a futtatására, hát köbö bullshit. Egy játékból a megjelenésekor lehet a legnagyobbat kaszálni, ekkor a legnagyobb az árrés. Kevés olyan ember van szerintem, aki egy év múlva, mikor fejlesztett egyet a gépén szalad vissza a boltba CJ-t venni...
A te géped pedig a CJ megjelenésekor abszolúte nem volt full átlag...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
14642 levél
Válasz 07.10.22. 19:13 #22658
Razor03
Talán mert nem a mostani kártyához mérten tervezték. Különben meg max. grafika, 1024 és az én full átlag gépemen teljes mértékben játszható volt. Erdőben átlag 25 fps, persze volt hogy 15, de volt hogy 30. Máshol simán 40-60 között vagy felette. Akkor ez egy szénné húzott Core2-vel, illetve 8800 GTX-en kb. 2x gyorsabban kell h fusson. Még akkor is ha 1280-ban játszák. Dx10 patch gyakorlatilag elsőként tartalmaz látványos grafikai eltérést 9-hez képest, de megfogja az összes kártyát, mert szar, és optimalizálatlan. De ne keverjük ide a Dx9-es formát, mert az vígan megy a mai gépeken.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5211 levél
Válasz 07.10.22. 19:12 #22657
Sevores
Máig az egyik (ha nem a) legszebb játék, szóval nem csoda.
14642 levél
Válasz 07.10.22. 19:08 #22656
Razor03
1 szóval sem írtam, hogy FarCry féle HDR über volt, csak azt, hogy szar lett volna, ha lemaradok, az ilyen dolgokról...mert a kártyám nem ismeri ezt az eljárást.

COJ esetében indokolt a gépigény, nézd már meg a képeket! Láttál már játékot, ami ilyen grafika mellett normálisan futott? Hát nem hinném, PC-n biztos nem. Nincs is másik, ami ilyen látvány világgal rendelkezik. Ja de, talán az Oblivion, de az is full maxon fűben sok árnyékkal 7900-el akadt, pedig nem volt olyan szép, mint a COJ, de szó szerint akadt, nem belassult akadt. Akkor szar az is, nem?

Az ironizálást meg befejezhetnéd, mert kurvára nem vicces.

Sevoresnek meg igaza van.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
20761 levél
Válasz 07.10.22. 19:04 #22655
Eric
Na de vazz, ez a CJ egy 1 éves játék!
A mai csúcskártyákat is megfingatja. Na ez a gáz.

Ha másért nem, hát a fejlesztőknek egy kapitális öngól.
Gyanítom, hogy pénzért dolgoztak. De az, hogy nemhogy a megjelenés idejében, hanem rá egy évvel sem találni olyan VGA-t ami fullon elfuttatná, azzal súlyos lóvét húztak ki a saját zsebükből.
Önmagában a játékgyártás "Hall of Fame"-jére hajazni meg szép dolog, de üzletileg nem annyira kifizetődő. A "játékos társadalom" idegein citerázni sem túl szép dolog...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
5211 levél
Válasz 07.10.22. 18:56 #22654
Sevores
Ki mondta, hogy high-end gépen mindennek futnia kell 16xAA-val maxon 60fps-el? Majd a következő generációval felcsavarsz mindent.
Persze ki is hagyhatnák az új effecteket és akkor lehetne mondogatni még 2 évig, hogy a 8800 GTX mindent visz maxon.
20761 levél
Válasz 07.10.22. 18:54 #22653
Eric
Nemtom, de én nem estem hasra a látvány javulástól.
Az a géppuska meg kimondottan viccesen nézett ki
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
10106 levél
Válasz 07.10.22. 18:50 #22652
mucius
hja arra gondolsz, hogy highend gépen is mindig szarul kell futnia egy új játéknak?
ha ez az innováció akkor éljen!
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
5211 levél
Válasz 07.10.22. 18:41 #22651
Sevores
Ha mindenki így állna hozzá, akkor ma a Pong szintjén lennénk.
8893 levél
Válasz 07.10.22. 18:36 #22650
goodboy007
"Amúgy csak megkérdezem, mindenki megnézte az összes képet amit linkeltem? Mert ha nem akkor nem tudom miről vitatkozunk."

Én igen.

Bár nem sokat játszottam vele, de az biztos, hogy a tapasztalataim és a képeid alapján perpillanat ez az egyik legszebb játék a piacon (Az Oblivion is van ilyen szép). Az emberek fejének szögletessége az csak kukacoskodás szerintem, ha pörög a játék, az ember úgysem veszi észre. Azonban a gépigényét én is túl erősnek érzem. Még megjelenése után egy évvel sincs olyan hardver, ami gond nélkül tudná futtatni max grafikán, azért ez durva. Talán épp ezért nem lett akkora siker, mert nem tudott vele olyan széles réteg játszani vele. Biztosan tudtak volna még rajta optimalizálni a fejlesztők. Az játéktér nem ad akkora szabadságot, mint mondjuk az Oblivion, ami megjelenésekor az aktuális csúcs 7900GTX-en majdnem tökéletesen ment max grafikán (itt indokolt a brutális gépigény, gondoljunk csak bele brutálisan nagy területek, minden részletre kiterjedő kidolgozottság, nagyon jó MI), mégsem tudott jól futni a megjelenésekor csúcs 8800GTX-en (ráadásul az Oblivion grafikailag kb. egy szinten van vele, mégis egy fele akkor sebességű kártyán is élvezhető sebességet produkál).
10106 levél
Válasz 07.10.22. 18:33 #22649
mucius
namost a coj azért olyan kurvajól optimalizált játék, mert aktuális mainstream kártyával a 2. pályától akad mint a szar, akármilyen beállítással, vagy mert egy következő generációs highendet is néhol megszopat?
leszarom, hogy mi hogy néz ki, mi indokohlatná hogy szaggasson. talán úgy kéne megheggeszteni egy játékot, hogy először megnézi mit eszik és ahoz mérten építeni ki a látványt, nempedig fordítva, ahogy sajnos tendencia.

dx10peccs után biztos kurvajól néz ki. majd nézek róla videókat. 28800gtx quad-sli elbírja majd?

na aztán meg első beszarásos fc hdr? lál. olyan ocsmánygusztustalan gezdetlegesnél is kezdetlegesebb foszforeszkálminden tipuúsú okádást a föld nem hordott a hátán másikat.

riddick softshadow. kb ha 2 centiről nézted az árnyékot akkor volt észrevehető, hogy talán mintha nem a megszokott tűéles lenne.

na az ilyeneken nevetek én. xD
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
5211 levél
Válasz 07.10.22. 18:22 #22648
Sevores
"Ergo ha egy játékot felpeccselnek DX10-re, még jobban kéne, hogy fusson. Nem?"

Azonos látvány mellett nyilván, de azt nem várhatod el, hogy szebb legyen és gyorsabb is.
20761 levél
Válasz 07.10.22. 18:16 #22647
Eric
Az emberek gyomra?
Itt a game vette be nehezen(meg a VGA-k).
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
14642 levél
Válasz 07.10.22. 18:04 #22646
Razor03
Az új technológiát mindig nehezen veszi be az emberek gyomra. Ez volt a HDR-el is...

Az idő rendezi a dolgokat, és a kérdéseket is eldönti.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
20761 levél
Válasz 07.10.22. 18:00 #22645
Eric
Tipp:
Ráerőltették valamiféle nyakatekert módon a DX10-et, ami még inkább megfekteti a vasat.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
14642 levél
Válasz 07.10.22. 17:56 #22644
Razor03
Igen, ez így van, és nem is látsz közte lényeges különbséget. COJ esetében igen. Akkor?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
20761 levél
Válasz 07.10.22. 17:55 #22643
Eric
Lehet, hogy rosszul emlékszem, de mintha olyasmit olvastam volna, hogy a DX10 a 9-hez képest már hardveresen is optimalizáltabb. Ergo ha egy játékot felpeccselnek DX10-re, még jobban kéne, hogy fusson. Nem?
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
14642 levél
Válasz 07.10.22. 17:48 #22642
Razor03
Shader intenzív -> képek amiket linkeltem, szemmel látható mennyire shader intenzív a game. Egyébként minden játék csillog a HDR-től, de akkor könyörgöm, minek használják?

Azért egyszer hasonlítsd össze a COJ-t SM2-ben és SM3-ban, sikítva fogod SM3-ra visszakapcsolni.

Akkor ezek szerint, ami grafikailag megeröltető az aktuális csúcs kártyáknak, mert olyan technológiát használ, és olyan minőségben, amit az átlag felhozatal nem képes hozni, így előre mutat, az optimalizálatlan, és szar ? De jó, legyen igazad, a Dx10-es patch szar, ezt még el is hiszem...csak aztán nehogy a valódi Dx10-es játékok is hazavágják a 8800-as szériát, mert akkor lesz min röhögni.

LP képek jöhetnek. Kb. erre várok már fél napja. Amúgy csak megkérdezem, mindenki megnézte az összes képet amit linkeltem? Mert ha nem akkor nem tudom miről vitatkozunk.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
9563 levél
Válasz 07.10.22. 17:43 #22641
kEnAcE
De csak azért is fogok csinálni képeket valahogy a LP-ből, mert nem hinném, hogy játszottál a következő beálításokkal:

Shadow Quality: DX10
Motion Blur Quality: DX10
Fur Quality: DX10
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
9563 levél
Válasz 07.10.22. 17:41 #22640
kEnAcE
Szuper.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
48 levél
Válasz 07.10.22. 17:38 #22639
Atnikum
Jaja pénteken nyilatkozok,hogy a 8800 GTS,hogy bírja
48 levél
Válasz 07.10.22. 17:38 #22638
Atnikum
Jaja pénteken nyilatkozok,hogy a 8800 GTS,hogy bírja
9563 levél
Válasz 07.10.22. 17:32 #22637
kEnAcE
Maradjunk annyiban, hogy nem vagy programozó. Nem tudod, melyik shader mennyire intenzív, melyik textúra mennyire nagy felbontású vagy mennyire nem. Amikor egy játék nem DX10-es alapokra épül, akkor az utólagos patch nem fog tartalmazni rendes optimalizációt, ezt elhiheteted. Minek linkeljek be akármilyen képet is? Úgy is azt fogod mondani, hogy nem lengedezik a fű, nincs géppuska - ami úgy néz ki, mintha viaszgyertyából öntötték ki, mert valakinek megszaladt a keze a séderezés közben. Levágjuk, hogy neked mi tetszik. Csillogjon-villogjon, legyen vakítóan fényes, bokrokkal, fákkal, szép kék éggel. Nem gáz ha a faszikám baltával van megformálva, az belefér a fotorealisztikusba.
Arról, meg hogy mi hogyan fekteti ki a 8800 GTX-et beszéljünk a Crysis demo után, amiből megazért nem linkelek be semmit a CoJ mellé, mert az nem lenne fair.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
14642 levél
Válasz 07.10.22. 17:28 #22636
Razor03
Crysis-ig nincs szebb és látványosabb FPS játék a PC-s piacon, aki másként gondolja tegyen fel képeket. De tényleg, eddig is vártam, hogy mondjatok, és mutassatok szebbet, ami jobban fut...de hát senki semmi, csak a röhögés. Ok, túl van tárgyalva.

Crysis-el én is szigorú vagyok és leszek. 2004 óta nem vártam még ennyire egy játékot sem. Hatalmas elvárásaim vannak, de addig a COJ marad számomra a grafikai etalon, ha PC-s játékokról van szó!

Szerk.

Egyébként, ez alatt a 2-3 év alatt, amíg használtuk az X800 PRO-t és a 6800 GT-t, rettentő sok játék támogatta a SM3-at (amire azt mondta az ATI h nem lesz szükség, hát nem így lett, a fejlesztők ráharaptak) és ezek nagy része ki is használta a HDR-t és SS-t.

Nem kezdem el mindet felsorolni, mert nagy részük kevésbé sikeres játék, de engem személy szerint rettentően zavart volna, ha a visszafogott SM2-es grafikát bámulom a képernyőn. Sőt, az még jobban zavart volna, ha az only SM3-as gamek el sem indulnak, mint pl. SCDA,R6V és így tovább...

Inkább fusson 15-20 fps-el, de azt lássam, amit a fejlesztők összehoztak, mint hogy olyan grafika alapján határozzak meg valamit, ami nem a teljes effekt parádét mutatja, így az élmény is csökken. Így 2006 végére tényleg húzós volt, h szinte minden közel max. grafikán 15-20 fps-el ment, 1024-ben, ezért úgy döntöttem eladom a 6800-at - addig amíg maximálisan el nem bukom az árát (ráadásul tuning + modnak hála maximálisan megszolgálta azt az árat, ill. 2 évet, gyakorlatilag 1.5 évig nem küszködött a gépem szaggatással, és a látványról sem kellett lemondanom) - szóval 30k körül eladtam és 65-ért vettem a GTO-t, amit úgy érzem hamarosan el kell h adjak, mert nem lesz elegendő, pedig 1.5 évre terveztem, mert tudtam, h Crysis és 8800 árnyékában már nem lesz elegendő, de vmit meg csak kellett h vegyek, mert egy rakás jó játék megjelenés közelébe került (leginkább Unreal 3-as csodák). Szóval 7900 GTO-t el kell adni, nagy kár mert egy rettentő jó kártyának tartom, de túl gyorsan történt a váltás, vagy nem a megfelelő időben váltottam 6800-ról…mint írtam, nem sikerült kivárni azt az időt, hogy 8800 GTS megfizethető kategóriába kerüljön...szóval jól is jártam meg nem is. De legalább nem maradtam le semmiről a gépigény miatt...

Én, amit elvártam a PC-s játékfejlesztőktől, azt már bőven megkaptam. Annyi jó játék van már PC-re h ha felet újrajátszanám, kb. 2-3 évig is simán ellennék (adatlapom)! Szóval számomra a mostani felhozatal már csak hab a tortán .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
2426 levél
Válasz 07.10.22. 17:23 #22635
Szabip
Nem zavart az Sm3 hiánya. A Riddickben csak ennyi volt az SM az meg nem befolyásolt semmit, pergő akció közben nem az árnyékok szélét figyeltem.
Az FC plsztik HDR-ja olyanná tette az egészet mint amilyenek a LEGO-im voltak kb. A BiA-val nem játszottam. Ezek nem hoztak lényegi különbséget az SCCT nekem úgy is tetszett.
Én mondom az ID már régen túlvan ezen az árnyék mizérián de legalább ott jol is futott igaz nem volt fü

Ha a PH! egy játékot optimalizálatlannak hisz azt én el is hiszem.

Veled nem értek egyet, nem vagyunk egyformák a számítógépes játékok megítélése még a filmeknél is szubjektívabb dolog. Kinek a pap kinek a papné.

Egyet igérek lesz beszámolóm a Crysis minőség/teljesítményről. Nagyok az elvárásaim szóval igérem szigorú lesz a beszámolóm.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
14642 levél
Válasz 07.10.22. 17:20 #22634
Razor03
"Bump mappingok és a sharderek nem olyan intenzívek"

Azért ez nem semmi . Talán nézd meg újra a képeket amiket feltettem !
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 07.10.22. 17:17 #22633
Razor03
Nevess csak, nehogy megindokold.

Még most sem látom a COJ büntető Dx10-es képeket, csak a mellébeszélés megy, meg a leszarolás. Normális érv alig akad.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10106 levél
Válasz 07.10.22. 17:15 #22632
mucius
xD
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
14642 levél
Válasz 07.10.22. 17:13 #22631
Razor03
Írhatnám az ARMA-t is. Fűtenger, very high árnyékok, még a 8800 GTX-et is hazavágják. Persze grafikailag nincs ott, mint a COJ, mégis jobban eszi a vasat.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 07.10.22. 17:10 #22630
Razor03
Hát ez az! A minőségi árnyékok épp elég okat adnak a belassuláshoz. Ha az árnyékok fűre vetődnek, naná, hogy kell számolási teljesítmény, a legtöbb kártya elvérzik ilyenkor. Mutass még 1 gamet, ahol ilyen részletes árnyékokat, és fűtengert látsz. De tényleg, csak 1-et. Ja, hogy nincs...így viszonyítási alap sincs.

Amúgy irigyellek, hogy téged nem zavart az SM3 hiánya, én a hajamat téptem volna, ha Riddick-ben nem látok soft shadows-t, SCCT-ban nem látok bitang jó mappingot + HDR-t, továbbá nem látom az első HDR-t FarCry-ban, sőt BiA-ban is volt HDR...és ezt mind 2005-ben.

Amúgy nincs szálka a szememben, csak ilyen vagyok, ha valamivel nem értek egyet.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
2426 levél
Válasz 07.10.22. 16:55 #22629
Szabip
"Nem igaz h 3 évig nem voltak problémái, mert Oblivion is hazavágta a 6800 GT-t!"

Ezt senki se mondta, nekem is voltak problémáim az X800PRO val.
igaz nem tudta a HDR-t de mond 2004 ben melyik játék használt HDR-t??
Ja az FC kapott egy patch-t amitől még rondább lett. Ennyi.

A HL2, Doom3, FC miatt vettem és azokat kiszolgálta maradéktalanul.
Most meg már éreztem az SM3.0 hiányát, mivel nem idította el az új Colint, Splintert, Bioshiockot stb...

Én most is úgy érzem, hogy van egy szálka a szemedben.
Az MSI vel kapcsolatban is piszkáltál, hogy nem lesz jó meg egyebek aztán tessék itt van hibátlanul működik. Valahogy most is ugyan ez a helyzet.

Prohardver idézet COJ tesztalany esetében:
"A Call of Juarezben észrevettük, hogy az árnyékok számolása nagyon visszafogja a kártyákat, ezért ezt az opciót kikapcsoltuk"

"Az 1280x1024-es felbontásban, élsimítás nélkül is 30–40 fps körüli értékek a motor optimalizálatlanságára utalnak, ráadásul az ATI kártya képén nem voltak rendben az árnyékok."

Tehát amit eddig is gyanítottam az árnyékok terhelik le leginkább a kártyákat, ezt a problémát az ID már 3 éve megoldotta a Doom3 ban, ők tudtak optimlaizálni a Techland csapata meg nem.
A Bump mappingok és a sharderek nem olyan intenzívek, hogy ezt ne legyen képes egy normálisabb 8 as kártya futtatni. Oké a faház a ló és az ásó jól néznek ki de a talaj és a nagyon nagy textúrák továbbá a karaktermodellek alacsony poligonszámúak magyarán rondák szögletes a vénember feje mosott textúrákkal.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
14642 levél
Válasz 07.10.22. 16:12 #22628
Razor03
Nah? Én várok...

Meg LP-es képeket is...
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 07.10.22. 16:04 #22627
Razor03
De tényleg, most már kurv@ kíváncsi lettem, mi az (fps), amiben szebb élesebb textúrákat, árnyékokat látsz !

Hihetetlen, olyan képeket tettem fel, hogy némelyik már szinte fotorealisztikus ! Errefel mit kapok? "ronda" -> ez kész ! Azért tessék már alátámasztani, mi benne a ronda, mert ez így a 0-val egyen értékű hsznek számít!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 07.10.22. 15:58 #22626
Razor03
Csak röviden, akkor mi a szép ?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
6377 levél
Válasz 07.10.22. 15:57 #22625
RatBaG
csak röviden: ez a coj kurva ronda
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
14642 levél
Válasz 07.10.22. 15:51 #22624
Razor03
Ezeket a Dx9-es képeket übereld a Dx10-es LP-el, ha nem tudod akkor az azt jelenti, hogy rondább ergo érthető hogy jobban fut. Én nem láttam a Dx9-es LP-ban semmi olyat, amit te írtál (ettől még a Dx10-es lehet, hogy COJ verő grafikával rendelkezik, bár a többeik nem ezt mondták pár hónapja ), csak szétkent motion blur-t, meg randa 3 evvel ezelőtti textúrákat néhol. Ezért vagyok kiv, mi olyan elképesztően szép abban a játékban, és mi alapján szarozod le a valódi Dx10-es még szebb és jobban feljavított COJ-t. Egyébként meg vitázunk, mit vársz? Tuti nem 1 mondatos hszekkel fogok reagálni. Kiállok a véleményem mellett, és érvekkel alátámasztom, meg képekkel is.

A képek:

10
11
12
13
14
15
16
17

Szerk.

Nem arról van szó, hogy nekem jobban tetszik. Mondtál vmit aminek én az ellenkezőjét. Győzz meg, linkelj képeket!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5211 levél
Válasz 07.10.22. 15:48 #22623
Sevores
"Épp ez a probléma! Nézd meg a COJ Dx9 - Dx10 képeket és rájössz, hogy eljött az a játék, ahol végre látod is a különbséget, nem csak ráfogják..."

Csak ugye az a kérdés, hogy a különbséget valóban a Dx10-nek köszönhetjük, vagy ez csak egy újabb marketing trükk.
9563 levél
Válasz 07.10.22. 15:48 #22622
kEnAcE
Fogd már fel! NEKED jobban tetszik! Ennyi!
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
14642 levél
Válasz 07.10.22. 15:42 #22621
Razor03
Nem ellene beszélek, hanem reálisan átlátom a helyzetet. Nem tudom, hogy mit veszek, majd a Crysis eldönti.

X800 PRO-val naná, hogy 3 évig húztad, nem is akasztotta ki semmi SM3-HDR hiányában, a leginkább gépigényes kártyazabáló effekteket meg sem tudta jeleníteni! COJ nekem is 25 fps-re ugrott egyből (5-7-ről), miután kilőttem a SM3-at + a HDR-t (6800 -> 16/6 - 385/810 MHz). Nem igaz h 3 évig nem voltak problémái, mert Oblivion is hazavágta a 6800 GT-t!

"A Buioshock egy jó példa, gyönyörű jól optimalizált, DX9-10 között semmi látványbeli különbség sincs."

Épp ez a probléma! Nézd meg a COJ Dx9 - Dx10 képeket és rájössz, hogy eljött az a játék, ahol végre látod is a különbséget, nem csak ráfogják...

"Az optimalizálatlan játékok érdeme az amit kEnAcE leírt, csodásan fut szinte mindenhol de az egyik fa árnyékában hirtelen játszhatatlan lesz."

Leírom megint. Azért zuhan az fps mert széteszi a kártya számolási teljesítményét a motor, azért nézd már meg a képeimet, lehetőleg ott, ahol 20 fps van. Mutass még egy ilyen játékot, ahol ilyen brutál erőd van! Ja, hogy nincs másik! Akkor miről beszélünk? Van egy game, ami bizony meghajtja a kártyákat, mert olyan grafikával rendelkezik ami indokolja a belassulást.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.