Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hardware

»» Videokártyák

2426 levél
Válasz 07.10.22. 15:29 #22620
Szabip
Egyet nem értek miért jó Razor03 kolegénknak, hogy a 8800 GTX vagy bármelyik mai kártya szerul fogja futtatni a Crysist vagy egyéb más játékokat. Saját magad ellen beszélsz mert te még csak nem is GTX et akarsz venni hanem GT-t ami gyengébb. Ezek szerint te egy olyan kártyát akarsz venni ami megjelenésekor se képes normálisan futtatni a Crysist?
Nincs az az épeszü játékos aki ne akarná évekig használni azt amire kiadott x ezer forintot.

A Far Cry írásod sántít mert a 9800PRO-t direkt azért vettem, hogy a FC-t hibátlanul futtassa és ez sikerült is. 1024x768 ban 4xAA val minden efekt maxon röccenés mentesen futtatta. Persze kellett mellé 1GB memóri és egy 3 Ghz-s P4. Ez volt az az idő amikor egy csúcskártyából közel annyit adtak el mint késöbb 6600GT ből. A 9800PRO tulajok egészen a 6600GT korszak végéig használhattak egy 2003-as kártyát. Ez a nagy dolog és ez is alátámasztja az elméletemet továbbá az X800PRO-m (SM3.0 at se tudta és úgyis 3 évig ment)és gondolom kEnAcE forumtársam is tudna ódákat zengeni a 6800GT járől amit ő is közel 3 évig nyúzott.

A CoJ az én szememmel nézve: itt ott szép tűéles árnyékok és szép textúrák egy ásón aztán a talaj a víz az emberek feje elnagyolt olyan mint az FC ben se volt 3,5 éve.
Az U3.0 egy csodás motor ami engem iszonyatosan meglep, hogy milyen jól fut az UT3 alatt, tény nem szép még, de olyan tartalékok vannak a 8800 akban amik jóval komolyabb beállításokkal is simán fogják futtatni.
A Buioshock egy jó példa, gyönyörű jól optimalizált, DX9-10 között semmi látványbeli különbség sincs. Még AA val is gyönyörűen fut, a CoJ-t bárhol bármikor alázza. A Crysis betáját dicsérték a 8800 tulajok szóval nem számítok eszement gépigényre hisz eladni se tudnák.

Az U3.0, Crysis játékmotorok fogják befolyásolni a játék és hardveripart most azt mondom szerncsére, nem a CoJ amit tartok, hogy optimalizálatlan szerintem az Oblivion is szebb és bizony jobban is fut.

Az optimalizálatlan játékok érdeme az amit kEnAcE leírt, csodásan fut szinte mindenhol de az egyik fa árnyékában hirtelen játszhatatlan lesz.

Tehát ha a Crysis jol fog futni akkor eldőlt, hoyg időtálló a 8 az széria felsőháza.

Jövőre érkező meghatározó játékok nem igérnek számottevő grafikai csodákat többségük az idei játékok motorjából fog táplálkozni.

A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
14642 levél
Válasz 07.10.22. 15:08 #22619
Razor03
És szerinted az elkent motion blur szebb? Az biztos, hogy a LP is effekt parádé, de a COJ élethűbb, és bizony ez áll a legközelebb a valósághoz, nem pedig a trendi effektekkel telerakott fanzazi játék. Képeket érek !
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
9563 levél
Válasz 07.10.22. 14:48 #22618
kEnAcE
Ugye nem gondolod komolyan, hogy a DX9-el nem lehetett volna megcsinálni ugyanazt. Feltekerték az árnyékokat jobban világít a HDR, kékebb az ég. Egy a lényeg hiába magyarázod, hogy ez a legjobb, ez a legszebb és indikolt a gép igény, HA NEM AZ!
Egy 2 éves játéknak nem indokolt az ilyen gép igény. Nekem van 8800 GTX-em tudom, hogy mit tud én nem csak olvasok róla. Olyan cuccokat visz úgy, hogy hihetetlen. 6800 GT-mnél minimum 10x nagyobb nyers feldolgozó erővel bír. És ezt az összes olyan játékon látom, ami megfektette úgy, mint a CoJ.
És visszatérve a Lost Planetnek jóval konkrétabb a grafikája, mint a CoJ-nek. Minden le van kerekítve szép a legújabb patchel egy csómot javítottak - nem átültették - a DX10-es effekteken. Hiába linkelnék be neked képet a csávó kapucnijának szörméje, hogy lengedezik, mozgáskor és hogy hogy a szélben. Neked nem tetszik a grafika, mert nem vesztern, megnem égeti ki a szemedet a HDR meg nem fűdzsungel, de megsúgom nagyobb felbontásúak a textúrák, és ott is tud szakadni a hóvihar és és olyan blurr effektek vannak hozzá, amilyen kb. a Crysisban lesz. Nem kocka sehol semmi, az átvezető animok magukért beszélnek.
Mondd azt, hogy szerinted az a legszebb, legjobb, és akkor ok.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
14642 levél
Válasz 07.10.22. 14:42 #22617
Razor03
Azért ne essél tulzásba. Nem az az etalon ami nekem tetszik, abszolút nem. Szimplán nem akarod megérteni, hogy nem a motor az optimalizálatlan, hanem ilyen látvány mellett, ennyit bírnak a brutál 2006-os 8800 GTX-ek.

"de vannak helyek, amikor érhetetlen okoból leesik 10 fps-re, és ezt majd csak 5 VGA múlva tudod nem észre venni, mikor 300-ról ott le esik 50-re"

Érthetetlen? Abszolút nem így van. Nézd meg a képeimet, ott ahol tele van a képernyű kártya terhelő effektekkel naná, hogy nem 60 fps-el fut. Ahol nincs annyi poligon meg egyéb effekt...naná, hogy 50-60 fps-el megy. És akkor ez még 7900 GTO-n futott, nem GTX-en...
FarCry és a többiek is 2 kártya generáció után mentek rezzenéstelenül, nagyjából 7800 GTX volt az a kártya, ami 1600x1200-ban szűrőkkel, és látványjavító konzol parancsokkal együtt vagy HDR-el...tökéletesen tudta futtatni. Persze 6800 GT-vel is jól, ment...

COJ Dx10, Crysis...utóbbi még meg sem jelent, de már most megmondom neked, hogy ez a 2 játék még 2 év múlva is ott lesz a hardware tesztek között, mint játék, amin érdemes lesz tesztelni a kártyákat.

Itt a látványos Dx10, és lesz még ilyen rövid időn velül. Jobb, ha hozzászoksz .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 07.10.22. 14:30 #22616
Razor03
Hogy igazoljam amit írtam, jöjjön pár kép (érdemes az FPS számlálót is nézni, meg azt is hogy miből (árnyékok, növényzet, textúrák) mennyi és milyen minőségben van a képen) :

1
2
3
4
5
6
7
8
9

Mint mondtam, a gépigény teljes mértékben indokolt. Ha nem terheli semmi a kártyát lazán fut 40 fps felett. Abban az esetben, ha tele van a képernyő részletes elemekkel (árnyékok, fűtenger, nagyfelbontású textúrák, HDR...) előjön a kártya gyengesége. Így a még inkább felturbózott Dx10-es változat még jobban hazavágja a kártyákat. Ja és még annyit hozzá tennék, hogy ez az első Dx10-es (patch-elt -> LOL) game, ahol szemmel látható a különbség Dx9 és Dx10 között. Még jobb textúrák, még szebb HDR...

Nem én nyavajogtam, hogy mér' nincs sehol Dx10-es effekt! Dx10-es kártya tulajoknak itt egy játék ahol végre szemmel látható a különbség, a gépigény rovására. Ennyi.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
9563 levél
Válasz 07.10.22. 14:23 #22615
kEnAcE
OK meggyőztél a 2 oldalas válaszoddal. Remélem ezentúl is mindenjáték ami világít és kockaembereket vonultat fel 3 évig játszhatatlan lesz.
Szerintem ezentúl legyen a te szemed az etalon. Ami neked a legjobban tetszik az lesz a legnagyobb tudású engine. Nem fut szarul és DX 10 alatt sem fut szarul, de tudom milyen az a játék, ami optimalizálatlan. Az amelyik alapvetően jól fut, de vannak helyek, amikor érhetetlen okoból leesik 10 fps-re, és ezt majd csak 5 VGA múlva tudod nem észre venni, mikor 300-ról ott le esik 50-re. Ilyen volt az Unreal 2 is. Az hogy te a fűdzsungelre, a túljátszott művízre gerjedsz, még nem azt jelenti, hogy nincs szebb.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
14642 levél
Válasz 07.10.22. 13:22 #22614
Razor03
Most had ne magyarázzam már meg miért sötét a víz felszíne (szerintem ez egyértelmű) gyakorlatilag mindenbe bele lehet ám kötni, minden játékba, szóval nagyon arra mész, hogy neked legyen igazad . Egyébként ha te csak a szögletes körvonalakat látod azon képen, akkor nc...

Ezek Dx9-es képek, nem 10-es kártyával készültek. Ha neked ez össze van "baszva" akkor nem tudom van-e értelme vitázni, de az én szememben alázza a mezőnyt. Az, ha egy grafikus motort patch-el magasabb színvonalra tudnak emelni, nem a motor "nagyságát" mutatja? Szerintem igen. Csak 2 példa: Source, Cryengin. Mind2 motort SM3-HDR támogatásra át tudták írni, nem is használtak ilyen komoly textúra/shader/árnyék rendszert ezért kisebb volt a gépigény. Call of Juarez előre hozta azt, ami 1 év elteltével várható.

Komolyan mondom, mutass olyan képeket (már megjelent játékokból), melyek ezt a színvonalat hozzák. Én linkletem, most rajtad a sor. De tudok még, mert abból a pár 100 képből van még mit mutogatni, hogy 2007-2008 így tessék játékot kiadni, ilyen grafikával!!!

Nekem 6800 + 3.8-as P4-et maxon 6-7 fps-el futott a COJ, az új géppel már 14-20 fps-el (természetesen az erőd füves árnyékos részekre gondolok). Nagyjából arányosan nőtt a teljesítmény az új géphez mérten. Szó sincs optimalizálatlanságról. A játék arányosan azt mutatja mit tud a géped.

Honnan tudod, hogy az első kezdetleges Dx10-es kártyák nem halnak be a 128 bites HDR-től? Mert ez gyakorlatilag az első játék, ami használja ha felpeccseled! Ez kb. olyan most, mint régen a Radeon 9700 volt (azt hittük h Isten tudja meddig elegendő lesz, hát nem lett...). Mai szemmel nézve szánalmas a Dx9-es teljesítménye, akkoriban über brutál volt, aztán az első igazán komoly Dx9-es játéktól be is szart (pl. FEAR, FarCry). Kb. ez várható a 8800 GTX-től is. Most van 1 game, ami előre vetítette mit hoznak az új motorok, és ne a silány Unreal 3-as motort vedd alapul , mert közel sem hozza azt, amit régen az engine bemutatásakor láttunk. Sem a Stranglehold, sem R6V, sem az Airborne nem hozta az előzetes engine színvonalát. Szépnek szép mind, és jól is mennek, még 7900-el is, de hogy közel sem aláznak az is biztos. Vagy nálad az az elv, h ami jól fut az szép és jó, ami meg nem fut rendesen az legyen akármilyen brutál és büntetős, elkönyveled szarnak? Vagy mi? Mert ez jön le abból, amit írtál. Persze az ilyen külső tereken, természetben, játszódó gameket tudni kell értékelni...szvsz sokkal feelingesebb egy lemodellezett western vidéken játszani, mint a nagyvárosi szürke környezetben (Timeshift).

Unreal 3 béta meg lófasz, hasonlítsd már össze azokkal a képekkel, amikkel korábban hájpolták, fele azt a minőséget sem éri el . Láttam benne olyan megoldásokat, hogy kész, ha gondolod mentek pár képet, de nem áll szándékozom alázni a játékot. Ilyet COJ-ben sehol sem találsz . Azt nem tudhatod, hogy fut majd a full full grafikás Unreal 3 GTX-en...nem is használ annyi árnyékot, és nagyfelbontású textúrát, mint a COJ. Kár vitatkozni!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
404 levél
Válasz 07.10.22. 13:16 #22613
StevenSTV
Szerintem gyönyörű a táj, az emberek kidolgozása, DE a víz az ocsmány, a mozgások undorítóak, és tényleg irreálisan nagy a gépigény, bár nálam 1280-ban minden max-on dx9-ben (mert nem tudom megszerezni a dx10-es verziót) hibátlanul megy. De szerintem felesleges vitatkozni ilyenről, mert egy héten belül minden kiderül, hogy mit bír a GTX, vagy a HD......
Mégvalami: nem tudja valaki, hogy a Crysis demo dx10-es lesz-e?
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon, DE KÖZEL VAN HOZZÁ!!!
9563 levél
Válasz 07.10.22. 12:31 #22612
kEnAcE
Meg miről beszélünk? Az a víz az első képen... Fekete műláva? NOLF 2-ben volt ilyen kb. Meg a csávó feje? SZÖGLETES FEJE VAN!!!!
Még hogy nincs ennél szebb????
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
9563 levél
Válasz 07.10.22. 12:29 #22611
kEnAcE
Szerinted ez a legrealisztikusabb. Az UT3 hiába béta már most látom, hogy jobb lesz, a Crysis is jobb lesz, a Timeshift is jobban néz ki.
Nem kell brutál nagyfelbontású textúrákat alkalmazni, ügyesen kell összerakni a játék, hogy jól nézzen ki, nem csak össze kell baszni, és kiadni hozzá, nevetséges peccset, amitől majd DX10 lesz. Hát gondolom milyen az a DX10 amit peccsel meglehet oldani....
Nem notmális, hogy egy 1,5 éves játékot mai napig nem lehet rendesen maxon tolni, mert nincs olyan VGA, ami akár elvinné DX9-ben.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
14642 levél
Válasz 07.10.22. 12:22 #22610
Razor03
Ilyen grafikát jelenleg hivatalosan kiadva semmi sem tud, még a Crysis béta sem.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 07.10.22. 12:14 #22609
Razor03
Azért mert részben az nvidia pénzelte a portálást meg a direkt optimalizációt, ezt nyíltan ki is jelentették.

COJ-nál mutass szebbet! De olyat, ami brutál nagyfelbontású textúrákat, árnyékokat, shader-eket és HDR-t kezel. Ez jelenleg a legrealisztikusabb motor. Ennyi.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
9563 levél
Válasz 07.10.22. 12:09 #22608
kEnAcE
Nem értek egyet. Szerintem is optimalizálatlan szar a CoJ. DX9 alatt is megszopatja a 8800 GTX-et, ami egy másfél éves játéktól nonszensz, mert annyira nem jó a grafikája. Messze nem ez a legjobb motor a piacon.
A Lost Planet meg miért is van 8800 GTX-re optimalizálva? Vegyük azért figyelmbe, hogy az egy konzol port...
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
14642 levél
Válasz 07.10.22. 11:51 #22607
Razor03
Call of Juarez gépigénye teljes mértékben indokolt. Jelenleg ez a legdurvább grafikai motor a piacon. Simán ver mindent grafikailag. Ha ezt Dx10-es elemekkel feljavítják (128 bites HDR, nagyobb felbontású textúrák, és egyéb mapping eljárások...) simán azt mutatja mit bír a kártyád. Magyarul a jövőre nézve ennyi van a 8800 GTX-ben...

Lost Planet gyakorlatilag maximálisan 8800-ra van optimalizálva, de semmi korszakalkotót nem hozott, sok helyen silány, elnagyolt, és alacsony poligon számmal rendelkezik. Naná, hogy jól viszik a kártyák.
COH-al egyet értek.

4 nap és itt a Crysis demó, ki fog derülni, mennyire időtálló a GTX .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14025 levél
Válasz 07.10.22. 08:38 #22606
Martin 19
Értem. Akkor bocs.
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
9563 levél
Válasz 07.10.22. 06:45 #22605
kEnAcE
Kösz. Ezt már 2 hónappal ezelőtt - mikor kijött a hír - is megmosolyogtuk. Azóta kiderült, hogy kamu.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
2426 levél
Válasz 07.10.21. 21:28 #22604
Szabip
Merő véletlenségből láttam ezt a tesztet, nem árul el semmi újat.

A tesztben szereplő három játék közül kettő rémesen optimalizált.

A Call of Juarez talán még optimalizálva se lett. Minden kártyát kifektetett eddig és ezután is.

A Company of heroes (egyik kedvencem) DX9 el szárnyal DX10 el pocsék ahogy elnézem ok szerintem ismét az optimalizációban keresendő

Lost Planet DX10 es és kifogástalanul fut.
Az érdekesség a tesztekben az, hogy két olyan játék futott rosszul ami külön Patch engedélyezésével érte el a DX10 et. Lényeges látványkülönség nélkül és ezek azok a játékok amik DX9 alatt is rémesen teljesítenek.

A teszt végét is elolvastam és a lényeg ott volt ahol elismerték a 8800GTX erejét és időtállóságát.

A Crysis nem fog rosszúl futni, ha csak nem 1600x1200 ultra brutál high 16XAA mellett, mert ott még a 9 es széria is kis valószínüséggel hajtja majd 100fps-el.

Biztos vagyok most is a abban, hogy elég lesz nam hogy 1 évig de tovább is látva a játékfelhozatalt. Persze 2 év múlva már nem lesz fullos játékminőség szempontjából de ezzel csak a bolondok nincsenek tisztában, kis AA visszafogással alacsonyabb felbontással még három év múlva is használni fogom.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
14642 levél
Válasz 07.10.21. 18:03 #22603
Razor03
Erről a még 1 évig elegendő lesz...dologhoz csak annyit fűznék hozzá, hogy nézd meg ezt (Dx10-es vegyestál) a tesztet . Crysis meg ki fogja fektetni a 8800 GTX-et .
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14025 levél
Válasz 07.10.21. 17:49 #22602
Martin 19
Erről hallotatok már?
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
4684 levél
Válasz 07.10.21. 00:16 #22601
Christoph
Nem gondolod komolyan, hogy ez a gép minimumon futtatja a crysist. Szerinted ki venné meg így a játékot. Valami más probléma lehet, vagy csak egyszerűen lagol a játék csak a kolléga azt hiszi, hogy az szaggatás.
2426 levél
Válasz 07.10.20. 23:51 #22600
Szabip
Ott valami gikszer van vagy a beta csinál örültségeket, mások akinek hasonló gépük van azt írták nagyon szépen futott.

Szerintem is a Demot kéne megvárni.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
20761 levél
Válasz 07.10.20. 21:40 #22599
Eric
A béta meglehetősen bugos és optimalizálatlan.
Sztem a legokosabb, ha megvárjuk a single player demot. Az már reálisabb lépet fog mutatni.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
35 levél
Válasz 07.10.20. 21:36 #22598
t.zozzo
Ilyen gépigénye van ennek a játéknak? nem akarom elhinni
35 levél
Válasz 07.10.20. 21:35 #22597
t.zozzo
beta
20761 levél
Válasz 07.10.20. 21:29 #22596
Eric
Bétáját vagy a demóját próbálta ki?
Mert vagy béta, vagy demo, de béta-demo?
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
35 levél
Válasz 07.10.20. 21:20 #22595
t.zozzo
Na erre vessetek:
Eggyik kolegámnak van egy brutál gépe,rőviden egy 6750 C2D proci,2 Gb ram 1066 Mhz,8800 GTS videokari de nem ez a lényeg hanem az hogy kiprobálta a Crysis beta demoját és low-n is szaggatott.Jo mi??
Most vagyok gép vásárlás előtt de ez a dolog egésszen szétzilálta az elképzeléseimet pedig én egy kisebb teljesitményű konfigot akartam magamnak.hm
14642 levél
Válasz 07.10.20. 19:12 #22594
Razor03
Radeon X1950 GT: 500/1200 MHz
Radeon X1950 PRO: 600/1400 MHz

GT-t fel lehet húzni PRO órajelekre, kb. 15% körül van a 2 kártya között lévő teljesítmény eltérés. Ami nem megy PRO-n az GT-n sem fog.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
4 levél
Válasz 07.10.20. 18:16 #22593
Sign
Már segítettek, eddigieket is kösz
4 levél
Válasz 07.10.20. 18:09 #22592
Sign
Rokon vette, "ajándékba", de a papírokat kivágta mondván úgyse kell
14025 levél
Válasz 07.10.20. 18:02 #22591
Martin 19
Akitől vetted ő nem tudja milyen volt benne??
"Es ist nicht zu wenig Zeit, die wir haben, sondern es ist zu viel Zeit, die wir nicht nutzen."
4 levél
Válasz 07.10.20. 17:58 #22590
Sign
Kösz, csak egy gond van: ifót sose tanultam, fogalmam sincs hol-mi hogyan, csak az elméleti részéről.. ^^" és szervízbe csak végső esetben szeretném vinni. (Ja, tudom, hülye vagyok ehhez)
6744 levél
Válasz 07.10.20. 17:35 #22589
anxius
Gép szétkap,videókártya kiszerel,megnézed és ennyi.
6744 levél
Válasz 07.10.20. 17:33 #22588
anxius
4 levél
Válasz 07.10.20. 17:33 #22587
Sign
Helo
A helyzet az, hogy mikor újraraktam a Windows-t (XP) akkor elszállt a videokártya illesztőprogramja. Eredetileg nem enyém volt a gép, ezért nincsenek meg se a telepítő CD-k, se a papírok arról, hogy milyen típusú a kártyám. Ha valaki tud olyan programot, ami leolvassa a típust, vagy tud másképpen segíteni azt nagyon megköszönném!
2 levél
Válasz 07.10.20. 17:10 #22586
Bradbury
Tudnátok segíteni mi a különbség a két kártya között teljesítményben az első miben kevesebb?
Sapphire PCIe X1950GT 256MB DDR3 FULL GR
Sapphire PCIe X1950PRO 256MB GDDR3 FULL
20761 levél
Válasz 07.10.20. 11:10 #22585
Eric
Egy körökre osztott játék már csak a jellegéből fakadóan sem valószínű, hogy izom VGA-t igényeljen. Ha csak valamit nagyon el nem qrnak benne...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
404 levél
Válasz 07.10.20. 10:09 #22584
StevenSTV
Állítólag a crysis már igen csak profitál a rengeteg vram-ból... 1gb-os kártyán (hd2900pro) szebben megy mint az 512-esen.
Nem a bugyi a legjobb dolog a világon, DE KÖZEL VAN HOZZÁ!!!
2426 levél
Válasz 07.10.20. 09:17 #22583
Szabip
Meg tudlak érteni, én is ezt életm át pár hete. Ennyi pézt ha kiadok egy kártyára az elvárható, hogy évekig kiszolgáljon. Már csömöröm van az évenkénti fejlesztésektől ezért vettem én is erős VGA-t ez a taktika bevált 3 éve is és most is be kell hogy jöjjön. Ami hasinlít az akkori időhöz, hogy akkoriban is új generációs játékmotorok jelentek meg (Doom 3, HL2, FC) épp úgy mint most.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
2426 levél
Válasz 07.10.20. 09:13 #22582
Szabip
Hát, nem mindenhol érvényesül a 100%-os teljesítménykülönbség a 7900GTX javára, a teszteket elnézve, egy-két szélsőséges esetben igen, de nem általánosítanám, hogy 2x olyan gyors volt. (és még csak nem is a 6800 ULTRA szerepelt a tesztben)

Ha duplája is lesz a 9 es széria akkor se indokolt azt a közeljövőben kiadni mert nincs még olyan a látahtáron ami megköveteli. A GTX 768MB memóriája is iszonyat sok én megkérdőjelezem, hogy egyáltalán van e olyan játék ami kihasználja azt. A GTS 320MB ja is elég (nem extrém beállítások mellett) nem hogy a kétszerese. Persze hosszútávon a több jobb előnyösebb ezt én is tudom elvégre nem vettem volna GTX-et.
Inkább a középkategória az ahol még lenne mit fejlődni.
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
21647 levél
Válasz 07.10.20. 09:05 #22581
padavan
Lehet, hogy tényleg túlpörgöm a témát. Na, akkor majd megjelenésekkor meglátjuk, mi a szitu.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
9563 levél
Válasz 07.10.20. 05:57 #22580
kEnAcE
Felesleges ezen pörögni. Megvárod a hivatalos eredményeket és a moi árakat és biztos el fogod tudni dönteni, hogy megéri. Nem kell már sokat várni.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
9563 levél
Válasz 07.10.20. 05:50 #22579
kEnAcE
A következő generáció biztos, hogy duplája lesz teljesítményben. Ahogy egy 7800 GTX is duplája egy 6800 Ultrának, és ahogy egy 8800 GTX is duplája egy 7900 GTX-nek.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
9326 levél
Válasz 07.10.20. 02:33 #22578
Kanduhrka
Háát... ki tudja.
horrorgeeks.blogspot.com
20761 levél
Válasz 07.10.20. 02:32 #22577
Eric
A Fallout 3-ra én nem fogadnék ilyen témában.
A maga korában az 1 és a 2 sem volt egy hardverzabáló játék.
Nem hiszem, hogy a 3 esetében ilyen irányba mennének el...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
21647 levél
Válasz 07.10.19. 23:26 #22576
padavan
Ebből nekem még mindig az jön át, hogy érdemes lesz venni 8800GT-t, mert azzal átvészelem 2008-at, nem? Egyébként én sem tudok jövőre olyan cuccról, ami olyan nagyon atom lenne.

Far Cry 2, és Fallout 3 kivételével ugye.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
2426 levél
Válasz 07.10.19. 23:01 #22575
Szabip
Végül is a tömör lényeg az lenne, hogyha a 8800 GTS/GTX most megállja a helyét és a következő generáció (9) alig lesz gyorsabb akkor már nyertünk minimum 2 évre letudva a VGA csere szükségessége. (az meg majd a RAGE eldönti)
Elvégre a 6800GT-kel is ki lehetett húzni idáig és az akárhogy számolom is 3 éve már. (X800PRO-m is bírta szusszal több mint 3 évig)
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
2426 levél
Válasz 07.10.19. 22:54 #22574
Szabip
Nem értek veled teljesen egyet, van amit figyelmen kívül hagytál:

A VGA gyártók 2 éves ciklusokban terveznek kártyákat (mostanában kicsit kitolódik).
Annó kijött az ATi a 9700 családdal, valami teljesen újat minőségi GPU-t tettek le az asztalra, aztán rá egy évre kijöttek a 9800 családdal majd rá félévre a 9800 XT családdal. 2 év telt el és csak ráncfelvarrás történt. Aztán jött az NV a 6 os családdal aminek lényegében kicsit javított gyorsított változata volt a 7 es család. régebben is ez történt a GF3-GF4 családnál is. A 8800 egy lényegében telejsen új elgondolás aminek várhatóan lesz egy 9800-as utóda, több memóriával magasabb órajaelen esetleg több egyesített futószallaggal ennyi.

Ez így megy már lassan 1 évtizede, szerintem nem lesz ez másképp msot se. A 8800 családot jelenleg nem igen fogják meg a játékok, egy két anomáliától eltekintve szóval még nem biztos, hogy igényli a piac az új szörnyetegeket. A másik a 8800 család értékesítése nem indult olyan gyorsan mint ahogy azt várta az NV, az ok drámai a DX10-et elöbb el kell tudni adni marketingel az MS nek ami enm könnyű ráadásul ezt a játékgyártók is megnehezítik. Továbbá ezt befolyásolja, hogy az ATI igen csak késett a Radeonokkal amik nem igazán szorongatták meg az NV csúcskártyáit szóval most kapkodni se kell.
Én úgy érzem, hogy a 8800as család életgörbéje kicsit eltolódott. Az is biztos hogy a 9 es széria tavasznál elöbb nem jön de az is lehet hogy csak jövő nyáron. A 8800Gt semmi más mint egy költséghatékony kártya amit olcsón tud előállítani az NV a fejlettebb csíkszélességnek köszönhetően és ezt meglovagolja itt is csak az ár a lényeg nem a teljesítmény hisz a GT talán 10%-al ha gyorsabb a sima GTS nél, ez jelentéktelen, szóval akinek GTS e van nem kell hogy szomorkodjon.

A Crysis a kakukktojás? Lehet de nem befolyásoló tényező mivel az U3.0 uralja a piacot és azt nagyon jól lehet skálázni.

Jövőre én nem tudok nagyon új játékmotorról, szerintem ti se szóval, miért is lenne akkor indokolt a 9 es széria gyors eljövetele?
A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.
14642 levél
Válasz 07.10.19. 20:48 #22573
Razor03
Ezt persze ne vedd alapul, csak ilyen megérzés és filózás volt részemről . Lehet, hogy van még 1 év a 8800-ban, ki tudja...hisz bitang jól megtervezett erőmű lett. Ha brutál jól lehet tuningolni a GTS-t (G92) és magas órajelen üzemel (jó lenne, hisz 256 bit elég karcsúnak tűnik ) akkor ezt veszem, ha nem, akkor 8800 GTX...nem érdekel. Lehet PH-ról veszek egyet valakitől használtan, így olcsón megúszom. Érdekesen alakul a VGA piac, mindenképp ki kell várni az új felhozatalt, nem szabad ész nélkül vásárolni !
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
21647 levél
Válasz 07.10.19. 20:26 #22572
padavan
Pfff... A végén tényleg XBox 360 lenne ebből, ha már nem lenne meg minden a VGA-n és procin kívül.
Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…
3023 levél
Válasz 07.10.19. 20:12 #22571
joccc
Én nekem már csak az új videókártya a hiányzó láncszem a gépembe.(régi 7950gt)Én nemrég vettem egy teljesen újat.
-

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.