Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Rebels: Prison Escape (Ismertető)

1 levél
Válasz 06.09.26. 08:48 #14
vargilius
Sziasztok.

Sajnos már az elején elakdtam. Ha valaki tudna segíteni azt nagyon megköszönném.
Első pályán vagyok és az igazgatói irodát keresem. Már megvan a kulcs. De az irodát nem találom.

vargilius@gmail.com
1 levél
Válasz 03.12.29. 03:12 #13
Cabbie
Cabbie
8067 levél
Válasz 03.08.15. 18:41 #12
Gerry
Sikerült. Sikerült belcsempészni a játékba a logikus gondolkodát is, ami számomra nagyon becsülendő dolog -még akkor is, ha ez a műfaj sajátossága-

A többiről már döntsenek a játékosok (az eladások, bár roppant, ill. talán a legfontosabbak, nem mérvadóak, elvégre Harry Potteres játékokból is mennyit eladnak...)

További sok sikert, hogy hasonlóképpen szinvonalas játékkal örvendeztessetek meg minket!
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
5397 levél
Válasz 03.08.15. 14:51 #11
Morello
Helló!
Örülök hogy objektívnek ítéled a cikkemet. A játék erényei valóban inkább hosszú távon jönnek ki, és volt több olyan elképzelés, ami kifejezetten tetszett (pl. a különféle alküldetések).
Talán az őrök viselkedése lehetett volna még életszerűbb. Az ok hogy elbújsz és elhúznak melletted, ezt a Commandos2-ben is lehetett. Csak itt utána némi nézelődés után visszatérnek a dolgukra, ott meg riadót fújnak, és átfésülik az egész környéket. Volt amikor egy kis padlásszobában húztam meg magam, de még ott is megtaláltak.
Bár ha viccesen akarom felfogni, ezt is meg lehet magyarázni: "Ehh, minek üldözzük? Innen úgysem tud elmenekülni!"
Biztos vagyok benne, hogy ez a játék sokaknak fog kellemes órákat okozni, bízom benne hogy talán a nemzetközi piacon is.
További sok sikert, és köszi hogy benéztél ide!
5 levél
Válasz 03.08.15. 01:35 #10
zvi
Igen, szerintem is objektiv az értékelésed. Ha megengeded hozzáfűznék néhány gondolatot.
A Theocracy játékunkra írt értékelésekből az tűnt ki, hogy a játékosok nehezen fogadták az újításainkat - csak hoszabb játékidő után értették meg a játékot. Ezt az időt sokan nem adták meg a játéknak és szélsőséges értékeléseket kaptunk. Emiatt döntöttünk úgy, hogy a Rebels sokkal érthetőbb legyen. Szerintem nem estünk át a ló másik oldalára...
Van egy szabad kamera a játékoshoz kötött (default) kamera mellett. A játékot tesztelők közül a fele a kötött, a fele a szabad kamerát részesítette előnyben. Próbáljátok ki mindkettőt már a játék legelején, hogy dönteni tudjatok melyik tetszik nektek.
Minden pályán vannak alternatív megoldások, egyes kis feladatokat is több módon meg lehet oldani - vérmérséklet szerint. A teszt időszak alatt figyeltem, ki hogyan játszik. Alig láttam azonos megoldás az egyes szituációkban...
A grafikáról annyit szeretnék megjegyezni, hogy egy full 3D grafika másképp néz ki, mint egy pixelezett 2D-s. Fakóbb, és kevésbé csillogó. Viszont itt be tudsz "repülni" az események közé, és be tudsz nézni a sarkok mögé is ami szeritnem élményben kárpótol.
Egy példa az újításokról, amik azért vannak: a Rebelsben tudsz menekülni, el tudsz bújni pl. egy ajtó mögé amíg az őrök teljes harci szerelésben eltűznek melletted... Több ilyen akció elemet is használhatsz a játékban, én ezeket nagyon szeretem a Rebelsben.
Mégegszer köszönöm az értékelésed. Remélem sokaknak sikerül néhány óra élvezetes játékot adnunk a Rebels-el!
5397 levél
Válasz 03.08.14. 22:46 #9
Morello
Azt hiszem ha egy magyar fejlesztésről van szó, azért talán megérdemel egy minimális "magyar narancs" effektust. Csak persze túlzásokba nem szabad bocsátkozni, és az objektivitás rovására sem szabad mennie, semmiképpen!!!
Lehet hogy csak én vagyok a béna, de a kamera nem viselkedett igazán kezesbárány módon. Szerintem a Commandos-hoz való hasonlítás korrekt, a szereplők képességei is kísértetiesen hasonlítanak...
1 levél
Válasz 03.08.14. 15:50 #8
Lobster
Hali!

A cikk viszonylag korrekt, bár egy cseppet valóban érződik a "kicsi is, sárga is de a mienk" felhang, de még nem zavaróan. Ugyanakkor a negatívumok között igen meglep a kamerakezelés, illetve a "A kamerakezelés kifejezetten gyenge, mert mindig csak egy oldalról nézhetjük a helyzetet, maximum zoomolni tudunk." mondat, hiszen full 3D-s környezetben teljesen szabadon mozgatható és forgatható kameráról van szó, free és fokuszált móddal is ellátva. Talán ezért nem szerencsés a Commandoshoz egyenes ágon való hasonlítás...

üdv
3167 levél
Válasz 03.08.13. 11:01 #7
'Tacker Takk'
Szegény Philos...sok játékba kezdek bele, és valahogy nem tudják kihozni a maximumot belőlük. Mintha két évvel ezelőt is ugyanilyen lett volna grafika...sőt még akkor több irányítható karakterről is szó volt...de ettől függetlenül lehet, még nagyon jó játék!
De még az ág is húzza Őket (tudtommal) adósság, a főnöküket Vámosit le akarják csukni, a Imperium Galactica 3 nem lett olyan nagy durranás...a multimédiás angol nyelvotató cd-ről nem is beszélve...

De ha egyszer megjelenik az a papparazis játék akkor megveszem, úgyis olyan annyira szeretek fényképezni.
"Látod nincs mit mondanom, a napot, az órát sem tudom..."
5397 levél
Válasz 03.08.13. 10:36 #6
Morello
Szerintem nem.
Megemlítettem a negatívumokat, de igyekeztem kihangsúlyozni ugyanakkor a pozitív dolgokat is. A legfőbb problémám az, hogy a Commandos2-ben már sokmindent továbbfejlesztettek az 1-hez képest (kettős látómező, nem rögtön vesznek észre, MI, stb.), de itt ezeket még nem alkalmazzák. Ha ide is bekerültek volna ilyen fejlesztések, egy egész kiváló kis game kerekedett volna belőle! Így sajnos csak egy átlagos, ill. annál valamivel jobb játékkal állunk szemben. De gyengének semmiképpen nem nevezném.
3553 levél
Válasz 03.08.13. 00:27 #5
The Lord
Na pont ezt mondom .

"Hát gyerekek ez is gyenge, az is gyenge, de higgyétek el, hogy a játék jó." ---> Kb ilyen hangvételű a cikked .
"Félelmetes amúgy, hogy tőled állandóan csak elégedetlenkedő levelek jönnek..." A köbön!
5397 levél
Válasz 03.08.12. 23:46 #4
Morello
Igyekeztem azért objektíven bemutatni a játékot, meg nyilván figyelembe vettem hogy magyar fejlesztés
Egyébként nem rossz a game, csak valami jó eredeti ötlet, valami nagy plusz hiányzik belőle. Akik túl könnyűnek találták a Commandos2-t, azok sztem próbálkozzanak meg vele
11867 levél
Válasz 03.08.11. 11:26 #3
RASTA guy
Nem tudom, nekem bejött. 3 óra a kezelés + a kamera megtanulása, 2 óra a játék lehetőségeibe belemerülés. Akkor jól lehet szórakázni vele, bár tényleg túl nehéz.
sakálemberek...
22 levél
Válasz 03.08.11. 11:18 #2
Darklord Anduril
A Philosról csak annyit mondhatok hogy az egyik programozó haveromnak, aki a nővérem barátja, még mindig csomó pénzzel tartoznak, elég sok ideje.Azthiszem fel is számolják?de ez lehet hogy csak pletyka!
3553 levél
Válasz 03.08.11. 02:30 #1
The Lord
A cikkből ítélve a játék még az író véleményénél is gyengébb, gondolom amiatt próbálta kicsit felturbózni, mert magyar fejlesztés, és saját játékainkról nem illik negatívan írni...
"Félelmetes amúgy, hogy tőled állandóan csak elégedetlenkedő levelek jönnek..." A köbön!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.