Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hardware

»» GeForce FX -et vagy ATI Radeont?

4730 levél
Válasz 03.09.19. 13:25 #205
Pyton
Hány megás?
Milyen nyák?
Sonic boom babieee!
316 levél
Válasz 03.09.19. 10:12 #204
Ain Frederic
HAi, ajánlottak egy 9500ast 30-ezerért, 9 hónap garival, sztetek?
Asus K8N, Athlon64 2800+,samsung 2x512 ddr 400, Gf660GT, Maxtor 80Gb, 40Gb
1491 levél
Válasz 03.09.18. 23:25 #203
Sufa
Az lenne csak a kínzás nekik!
Nem elég,hogy kirúgják őket,de még a konkurencia legújabb üdvöskélyének a bemutatóját is végig kell hallgatniuk!Katsztrófa lenne Nekik!
4730 levél
Válasz 03.09.18. 19:31 #202
Pyton
Ja. Bezáratni őket az Alcatrazba. De az mégsem jó. Ott lesz ugyanis a Radeon 9800XT bemutatója.
Sonic boom babieee!
9563 levél
Válasz 03.09.18. 17:52 #201
kEnAcE
Most erre mit mondhatnék? Mindkettőtöknek tökéletesen igaza van.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
3127 levél
Válasz 03.09.18. 17:42 #200
Blade Runner
Az a GPU belső felépítéséből már az év elején látszott, hogy gyengébb lesz az FX, mint az Radeon. Ekkor különbségre viszont kevesen számítottak (főleg NVidia ellendrukkerek ), bár a kis regiszterszám, az agyon bonyolított 3 féle üzemmód már sejtetni engedte, hogy valahol a csip nagyon gyengus lesz. Sajnos ez a gyengeség a natív DX9-es alkalmazásoknál jelentkezik.
Ha az NV40 nem szakít gyökeresen a "hagyományokkal", akkor az ATI ellenfelei a jövőben az S3 és az XGI lesznek, ha meg tudnak kapaszkodni. Az NVidia mérnököknek egy új menedzsmenttel meg kellene adni az esélyt, bár a jelenlegi kapkodást és fejetlenséget látva erre nagyon kevés az esély. A PR-os és menedzser bagázst meg páros lábbal ki kellene rúgni, de úgy, hogy máshol sem ronthatnák a levegőt a továbbiakban.
Blade
1491 levél
Válasz 03.09.18. 11:11 #199
Sufa
Elvonatkoztatnék a Doom3tól,mert ismét elhangzott a szomorú igazság:

"Full Precision DX9-ben használhatatlan az FX"

Ez így igaz,és ez nagyonnagy baj!!!Mi lesz akkor,mikor megjelenik a HL2,Stalker,stb full dx9-es game???Az Fx tulajok nyomulnak továbbra is Dx8.1 módban?Ahhoz kicsit drága egy 5900Ultra!!!

Ja,és azért vannak a szabványok (OpenGL,DirectX) hogy a fejlesztőknek ne kelljen minden egyes hardwerre külön optimalizálni!Erre mást sem hallani,csak hogy fxre optimalizálni kellett!Akkor miért mondják hogy dx9es kártya???

Domm3:
A külön mód igaz,az is igaz,hogy azon a leggyorsabb az FX,de nem az adja a legszebb grafikát!
9563 levél
Válasz 03.09.18. 09:59 #198
kEnAcE
Persze! Full Precision DX9-ben használhatatlan az FX, csak a Doom 3 nem DX9-es játék. És amint olvashatod, van külön renderelési mód a nVidia-nak kifejlesztve. Azon a leggyorsabb.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
1491 levél
Válasz 03.09.18. 09:52 #197
Sufa
Csak egy érdekes hír:

"A Bonusweb-es lánykák vették a bátorságot, hogy megkérdezzék a nagyembert, hogy is állunk a a Geforce FX-szel a Doom 3 esetében, az aktuális botrányos HL2 tesztek fényében, és mit várhatunk az elkövetkezendô DX9 játékok esetében, a válasz:

Sajna úgy néz ki, hogy ez a probléma a legtöbb DX9 játéknál elô fog jönni. A Doom-nak van egy beállítása, amely a GF-FX alacsonyabb precízitású renderelését használja, de ha a standard fragment beállításokat használja (mint az ATI), akkor sokkal lassabb. Az alacsony precízitás a Doom esetében nem igazán számít, de a jôvôben megjelenô, kifejezetten DX9-re dizájnolt játékok esetében már nem egy elfogadható megoldás."

Copyright Hardwired

És ezt maga az Carmack mondta,mint látszik, így már Gabe Newell és Carmack is közölte,hogy nem vmi jó konstrukció az Fx!

"És elindulá lefelé az magasztos lejtőn..."
9563 levél
Válasz 03.09.17. 22:47 #196
kEnAcE
Most akkor melyikre mondod, hogy optimalizálatlan?
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
4730 levél
Válasz 03.09.17. 21:49 #195
Pyton
Sztem a prealfa és a quakecon-i verzió két különböző verzió, és az utóbbi nagyon-nagyon nem volt optimalizálva.
Sonic boom babieee!
9563 levél
Válasz 03.09.17. 18:40 #194
kEnAcE
A prealfa-nak semmi köze a mostani fázishoz. Mintha egy másik játék lenne. Maga a szó is, hogy prealfa, magáért beszél. Persze, hogy nem mondom, hogy ronda, vizuálisan retardált lennék, ha ezt állítanám. De a tények itt vannak feketén-fehéren. Egy Athlon64 3200+-on (amivel nem rég döntötték meg a 3DMark2001 világrekordot) és egy FX 5900-on (ezen a Doom3-om köztudottan gyorsabban fut, mint a Radeon 9800Pro-n) 800x600-on voltak kénytelenek nyomatni. Tuti, hogy ezért tolták ki, nem én találtam ki, amit az alábbiakban írtam.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
1491 levél
Válasz 03.09.17. 18:19 #193
Sufa
Nem hinném,hogy ezért késik a doom3!!!

A Prealfa verzió röccmentesen fut nálam max detailen 1024-ben 50 fps fölött van de soha nem esik 20 alá!!!
És ez a prealfa volt!Ha ez optimalizálva lenne,akkor igencsak szépen futna!

A Doom halasztásnak prózaibb okai vannak:

Otthagytaőket a zeneszerző a kész effektekkel és hangokkal és zenével!
Az,hogy egy ilyen gépen ( a qc-os) csak döcög,az inkább az optimalizálatlanság hiányát jelzi!!!Nehogy már egy OpenGl 1.4 és Dx8.1 alá íródó játék egy ilyen gépet kétvállra fektessen!!!

Nincsenek nyílt terek!Amikor meglátták a HL2t,rájöttek,h ezt így nincs jól,szal optimalizálnak és kófolnak bőszen!!!

Részemről a HL2 karakterek SZEMEI és MIMIKÁJA miatt mondom,hogy nincs igazad!Azért nem mondhatod,hogy rondák!!

Én inkább azt mondanám,hogy abszolute más jelleg mint a Doom3!

Valamit egyébiránt nem értek:

Egy monsztrát lelősz,de egy NJK-val dumálsz és nézegeted,szal' nem értem,hogy mit görcsölnek annyira,hogy olyan Ki***ttul élethű monsztráik legyenek!!!Attól nem lesznek ilyesztőbbek!!!
12750 levél
Válasz 03.09.17. 17:55 #192
okoska3000
Akkó már megint lehet új gépre gyűjteni?
9563 levél
Válasz 03.09.17. 17:12 #191
kEnAcE
Természetesen láttam őket. Letöltöttem az összes videót, megnéztem minden elérhető képet, különben nem mernék ilyet állítani. A HL2 karakterek meg sem közelítik a Doom 3 karaktereinek részletességét. Főleg az arcoknál. Mit gondoltok miért tolták ki a D3-at jövőre. Mert nincs gép, ami meghajtsa. Várnak az NV40-re, meg a R420-ra. A QuakeCon-on Athlon64 3200+ és FX 5900 Ultrával csak 800x600 lehetett játszani vele.
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
4531 levél
Válasz 03.09.17. 15:07 #190
Anonymus23
Én azért már várom mind a kettőt.


Meg kellene már valamilyen olyan progi is amivel hálópartyn is újra tudnánk nyomni, mert eléggé unalmas már a CS, MOHAA, vagy Wolfi.
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
10106 levél
Válasz 03.09.17. 14:44 #189
mucius
Ja meg egy 9800Pro-val megy AA, meg anizotroppal is 1024-gyel. Legalább is a benchmark teszt alapján.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
10106 levél
Válasz 03.09.17. 14:40 #188
mucius
Hát ilyen fejgrafikát már a mafiában lehetett látni. Szerintem nagyon hokik.
Max Payne2 veri a faszomba, de még a Silent Hill 2 is, pedig ez igencsak PS2 játék.
A doom 3-nak szerintem jobb grafikája lesz, csak lehet hogy ép maga a játék lesz szarabb.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
12750 levél
Válasz 03.09.17. 14:34 #187
okoska3000
ez szomorú...
már megint egy játék, amire pár évre rá lehet játszható teljes pompában...

anno a Deus Ex-el voltam így, mikor kijött, nem nagyon ment az akkori gépemen, mondhatni, épp megyegetett, pár évre játszhattam vele normálisan... mondjuk most...
1491 levél
Válasz 03.09.17. 13:46 #186
Sufa
Nincs,mert egyrészt az akkori verzióban még nem tudták bekapcsolni az AA-t,másrészt nincs olyan kártya,amin a HL2 4AA+8X Anizó mellett folyamatosan szaggatás nélkül futna 1024-ben!!!

12750 levél
Válasz 03.09.17. 13:27 #185
okoska3000
Elég pixelrecskásak a szélek... Ezeken nincs képminőség javító (AA,Anizó)...
1491 levél
Válasz 03.09.17. 13:19 #184
Sufa
Ezt nem mondanám ilyen biztosra,sőt!!!

Láttál Te már Hl2 videót,vagy képeket?
Nézz meg 1-2 képecskét!Itt vannak:

http://www.gamestar.hu/kepek.php?cmd=jatekmutat&jatek_id=397&abc=H&poz1=&poz2=0

Különösen ajánlom figyelmedbe a középtájon lévő karakterképeket!
1173 levél
Válasz 03.09.17. 00:06 #183
SilverWolf
"Azt tudjátok, hogy a Doom 3 odakeni a HL2-t grafikailag. Nézzétek csak meg a karakterek arcát!"

Nem olyan biztos,lattal mar HL2 filmeket?Pont a HL2 amiben az arcra,arckifejezesekre ramentek

HL2 Lotoltesek

" Made with no limits in mind "
4730 levél
Válasz 03.09.16. 19:08 #182
Pyton
Egyszóval: Hiába a jó PR, a szarból épített vár előbb-utóbb szétcsúszik!
Sonic boom babieee!
9563 levél
Válasz 03.09.15. 21:17 #181
kEnAcE
ÁMEN!
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
3127 levél
Válasz 03.09.15. 20:59 #180
Blade Runner
Sajnos létezik. A GPU szakértők már hónapok óta mondogatják, hogy az NV3X kártyákban kevés a szufla DX9 alatt. A DOOMIII nem tiszta DX9-es játék, mint tudjuk az id. OpenGL 1.4-re fejleszt. Így az nem is csoda, hogy a főleg DX8 alatt és OpneGL1.4 alatt elemében élő GFFX kártya jól teljesít DOOMIII-mal. Majd amikor itt az új OpenGL 2.0 a shaderekkel, akkor a progikkal ugyan olyan gondok lesznek, de ez még a jövő zenéje és azt is remélem addig az NV40 család végre megmutatja, hogy maradt mérnök is az NVidia-nál, nem csak PR-os.
Blade
10106 levél
Válasz 03.09.15. 20:26 #179
mucius
Ezek a tesztek benchmark tesztek, azaz nem a valódi játékkal tesztelik a kártyeszokat. Legalább is az NVidia ezzel védekezik. Ebben lehet is valami, mert az nem létezik hogy az nVidia ennyire elkúrná a dolgokat.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
9563 levél
Válasz 03.09.15. 17:33 #178
kEnAcE
Azt tudjátok, hogy a Doom 3 odakeni a HL2-t grafikailag. Nézzétek csak meg a karakterek arcát!
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
1491 levél
Válasz 03.09.15. 15:46 #177
Sufa
Az a HL2, amiben a 9600Pro TÉNYLEG veri az 5900Ultrát!
1984 levél
Válasz 03.09.15. 13:32 #176
Hubert
A Doom 3-ban nem fog ilyen rosszul szerepelni az FX family, mert az gyakorlatilag egy DX8-as játék, ebben a módban az NV3x jobban teljesít, na meg ott van Carmack báttya Doom3 specifikus munkája is.
Szóval nem kell berezelni ezzel kapcsolatban.

A Half Life 2 is fog menni "hála" az 50-es drivernek, persze korántsenm olyan jól mint Ati R3xx-en.

Aki most vesz kártyát: ATI a márka.
Next stop, Wonderland.
10106 levél
Válasz 03.09.15. 12:05 #175
mucius
Valami tesztben olvastam (vagy itt valamelyik topicban), hogy Doom 3-ban egy 9600Pro veri az FX5900-t. De inkább valami tesztben olvashattam ezt.
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
10106 levél
Válasz 03.09.15. 12:03 #174
mucius
Vagy csak a kártyákat csapták össze.
Vegyetek Ati kártyát!!
Nem a korrupció a gond, hanem, hogy engem nem akar lefizetni senki. :)
12750 levél
Válasz 03.09.15. 10:21 #173
okoska3000
2519 levél
Válasz 03.09.13. 17:06 #172
Eddie
rájöttem,hol van Sirmelon!
ö ezeket már rég tudta,és most szégyenébe nem jár erre,mert mindenki tuggya,mekkora GeForce-os
huligans for life
419 levél
Válasz 03.09.13. 15:20 #171
ElitE
aki többet akar megtudni a HL2 alatt született eredményekről Nvidia vs Ati az menjen át a Half-Life 2 topicba:

http://pcdome.hu/forum/forum.php?action=ll&fid=10&tid=4537
18 levél
Válasz 03.09.13. 15:05 #170
bandi84
Még van egy kis idejük az Nvidiás fiúknak, de ha azen sűrgőden nem javítanak rövid úton kigolyózza őket az ATI, gondoljunk csak a Doom 3-ra, meg a többi nagyágyúra ami megjelenik!
Light, guide my path.
9563 levél
Válasz 03.09.13. 09:36 #169
kEnAcE
Ennek így semmi értelme nincsen. Inkább a játékra koncentráltak volna, mint hogy a GeForce FX-ek seggét foltozták.
HOVÁ SÜLLYEDTÉL NVIDIA?????
Ha jó emberekkel rossz dolgok történnek, az a sors műve. Ha rossz emberekkel történnek rossz dolgok, az Jack Bauer műve.
3127 levél
Válasz 03.09.13. 08:34 #168
Blade Runner
Mielőtt valaki azt hinné, hogy a HL2 az ATI-s "kapcsolat" miatt fut ilyen gyengén az NVidia-n, annak figyelméba ajánlom a Valve elnökének a nyilatkozatát, ami kb. így hangzott egy hasonló kérdésre:
Természetesen tisztában vagyunk azzal, hogy a leendő vásárlók többségének NVidia kártyája van, és ezért 5-ször annyi időt fordítottunk a rendszerünk NVidia speciális részeire, mint a DX9-esekre. Az erőfeszítések ellenére nem tudtunk magasabb teljesítményt elérni.
Egy másik megjegyzése:
Az is elég komoly gond, hogy ha egy vásárlónk, akinek drága NVidia FX kártyája van, megveszi a játékot, és nem nyújtja azt a teljesítményt, amit a tesztek alapján elvár, nem gondolkodik sokat, hanem "Rossz a program" felkiáltással visszaviszi a bolba.
Eléggé elgondolkodtató.
Blade
1003 levél
Válasz 03.09.13. 05:49 #167
Schüll
Ha ez nem kamu akkor ...
Kampec az Nvidianak! Azé hogy 1 HL2 ilyen szarul menjen!
De 1úttal király mert én Radeont veszek!
3127 levél
Válasz 03.09.13. 00:07 #166
Blade Runner
Az első HL2 tesztek megjelentek a neten. pl. Itt Tessék megkapaszkodni! A GFFX5900 árnyalatnyival jobban teljsített mint a Radeon9600PRO és 70% körül lemaradt a Radeon9800PRO-tól! A GFFX-et eddig is gyenge terméknek tartottam, de ez a DX9-es teljesítmény annyira gyenge lett, hogy a játék fejlesztőknek speciális módot kellett leprogramozniuk egy elfogadható (bár a Radeonokhoz képest így is jelentősen gyengébb) teljesítmény érdekében. Ezek után még azoknak sem ajánlom a GFFX kártyákat akikre haragszom. Az 5200-asokon (értelem szerűen) meg sem próbálták a DX9-es futtatást.
Blade
4730 levél
Válasz 03.09.11. 14:37 #165
Pyton
"Hát ha már jégcsap kezd el képződni"

Nem is hülye ötlet. Egy 250w-os peltierrel, és egy kis vízhűtéssel megoldható könnyedén!
Sonic boom babieee!
3127 levél
Válasz 03.09.10. 11:01 #164
Blade Runner
A Tdv alatt az interfész sávszélességét értik. Mivel 128 bites, ezért a kártya jó teljesítményű. A Club3D elev egy jó gyártó, így a kártyát nyugodtan megveheted.
Blade
316 levél
Válasz 03.09.09. 13:09 #163
Ain Frederic
Sziasztok, kinéztem magamnak 1 VGA-t a köv lenne:
ATI Club3D Radeon 9200 128 ddr 128bit Tdv
mindez 19000 ért meséljetek miért vegyem vagy nne vegyem meg.
Mit tud? Mit ajánlotok helyette, mi az a TDV?
Köszi
Asus K8N, Athlon64 2800+,samsung 2x512 ddr 400, Gf660GT, Maxtor 80Gb, 40Gb
2519 levél
Válasz 03.09.08. 18:53 #162
Eddie
3 Ti melyik?nem mindegy
bár gondolom a Ti200asra gondolsz,és annál jobb választás a 9200as
huligans for life
18 levél
Válasz 03.09.08. 17:55 #161
bandi84
Mit ajánlanátok inkább GeForce 3 Ti, vagy egy Ati Radeon 9200, mindkettő 128 MB és tv outos...? nincs igazán pénzem jobb kártyára, és nem tudom melyiket éri meg jobban venni, jó lenne ha vki tudna segíteni!
Light, guide my path.
12750 levél
Válasz 03.09.08. 17:12 #160
okoska3000
1165 levél
Válasz 03.09.08. 15:09 #159
Neo*
Akkor még ér vmit...
ASUSP4S800D, P4Cel.D 2.8GHz, 2x256(400) DualDDR, Inno3D 6600 GT, Samsung 80GB 7200, SB LIVE 5.1 Dig.
1956 levél
Válasz 03.09.08. 15:06 #158
NisMaster
Kicsit több mint fél éves azt hiszem. Nem volt húva.
HTWT - Hungarian Total War Team
1165 levél
Válasz 03.09.08. 15:00 #157
Neo*
De ha el akarja adni okvetlenül szólj!!!Majd csak megegyezünk vhogy...
ASUSP4S800D, P4Cel.D 2.8GHz, 2x256(400) DualDDR, Inno3D 6600 GT, Samsung 80GB 7200, SB LIVE 5.1 Dig.
1165 levél
Válasz 03.09.08. 14:59 #156
Neo*
Mondjuk attól függ, hogy mennyi idős....
ASUSP4S800D, P4Cel.D 2.8GHz, 2x256(400) DualDDR, Inno3D 6600 GT, Samsung 80GB 7200, SB LIVE 5.1 Dig.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.