Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Call Of Duty Demo

Call of Duty

Call of Duty
A legutóbbi Call of Duty cikkek, hírek
12857 levél
03.09.09. 13:44 #105
konrad
Z-Master! Hát jócskán a 40 felé ballagok....
Nos, Lackoval nem értek egyet, mármint a "bajtársi összetartozást" illetően: az igaz, hogy voltak szedett-vedett német alakulatok, de ezek mindegyike már a háború vége felé került felállításra, amikor már nem volt ember:légvédelmisek, polgári szolgálatosok öregek-gyerekek stb. A Volks-egységek... A bajtársi összetartozást nyilvánvalóan a fegyelem is generálta, továbbá az, hogy a német katonák tisztelték, de egyben félték is karizmatikus parancsnokaikat. Persze a kérdést szét lehet bontani, hiszen másképp alakult a helyzet a Wermachtnál, ahol erősen dominált a porosz-beidegződés, ráadásul a tiszti kar jórésze arisztokrata származású. Ezzel ellentétben - néhány kivétellel - a Waffenben inkább középosztálybeli parancsnokok voltak: ezekben az egységekben, bár megvolt a hierarchia, kevésbé volt statikus a parancsnoki vezetés. (Néhány veterán ki is fejtette, hogy esetenként tegeződtek parancsnokaikkal). Szóval nálam sem azt jelenti a bajtársiasság, amit egyes romantikus hősregényekben lehet olvasni vagy holywoodi szuperfilmekben lehet látni.
Mindenesetre én úgy látom: egy olyan - közel 5 milliós - német hadseregben, ahol a "kamerád" csak kiejtett szó volt mindenféle tartalom nélkül, akkor az a sereg képtelen lett volna véghezvinni mindazt, amit a csatamezőkön produkált évekig.
1247 levél
03.09.09. 11:03 #104
erdos
Köszönöm. Akkor valószínűleg erről hallottam.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
11 levél
03.09.09. 11:01 #103
stukageschwader
Úgy, ahogyan leírtad nem igaz.
Ami volt: Az I.Páncélosdandár ha jól emlékszem egy Alekszejevka nevű helyet védett. A dandárból kevesebb mint 1000-en maradtak, és az önfeláldozásuknak köszönhetően sok magyar életét megmentették.

De nem tartóztatták fel az orosz "tengert" csak egy részét egy ideig.

Nagynak és gonosznak lenni jó!
1247 levél
03.09.09. 10:48 #102
erdos
Most akkor mi az igazság?
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
11 levél
03.09.09. 10:37 #101
stukageschwader
Az I.Páncélosdandárra gondolsz?
Nagynak és gonosznak lenni jó!
1675 levél
03.09.09. 10:18 #100
Akárki
Üdv!

Mit gondoltok? Ahol elment a Honor, ott elmegy ez is? Mert nekem PII-633 van, TNT32-vel, és 128 RAM-mal.
www.julius-kronika.atw.hu www.pannonlegio.extra.hu
10961 levél
03.09.09. 09:47 #99
Lacko
A magyar páncélos egységek olyan gyengén voltak felszerelve, hogy nem tudták volna feltartóztatni a T34-es orosz tankokat.

...vagy mégis?
10961 levél
03.09.09. 09:46 #98
Lacko
Egyébként a fasizmus jobb mint a kommunizmus?

Nem, de nem is rosszabb. Sajnos ma Magyarországon ezt szeretnék elhitetni, hogy a kommunizmus nem is volt olyan rossz, sőt, kifejezetten jó dolog volt. Ami egy szemenszedett, mocskos hazugság!
11 levél
03.09.09. 09:42 #97
stukageschwader
Csak te szeretnél hinni benne. A valóságban ekkor már a magyar hadsereg morálja erősen lecsökkent, farkasordító hideg volt, amit a magyar katonáknak hiányos felszerelésben kellett elviselniük.

Az oroszokat nem lehetett megállítani, a magyar csapatok pedig elkezdtek visszavonulni, ki hogy tudott.

Azt azonban meg kell jegyezni, hogy a doni áttörés előtt a magyar katonák jól harcoltak, kisebb összecsapásokat meg is nyertek. A komolyabb sikereket a hiányos felszerelés nem tette lehetővé.

A magyar páncélos egységek olyan gyengén voltak felszerelve, hogy nem tudták volna feltartóztatni a T34-es orosz tankokat.
Nagynak és gonosznak lenni jó!
1247 levél
03.09.09. 09:33 #96
erdos
Mert győzni lehet így is, úgy is.
Szerintem az oroszok ellen a lehető legjobb taktikát választotta NO.
Egy támadásra felsorakozott hatalmas hadsereget a lehető legjobb módon állított meg.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
1247 levél
03.09.09. 09:28 #95
erdos
Az utolsó mondatodat a tudatlanságodnak számítom be. Te még nem láttál hiteles amerikai dokumentumfilmet? Ijenkor dzsó bácsi egy hanyag mozdulattal dobja (rúgja) vissza a gránátot, illetve ha más megoldás nincs hősiesen ráveti magát mire a gránát fingik egy egészségeset. dzsó bácsit a medic összevarja 5 perc alatt (harchelyzetben 2 perc) aztán tovább a megszokott 30 tölténnyel 50-et jelszóval.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
724 levél
03.09.09. 09:25 #94
molzo
Ha sima emberfölénnyel győzni lehet (lásd ruszkik) akkor Japán, hogy hódította meg Mandzsúriát ahol jóval több katona volt.
@ty-nek: Kicsit jobban kéne tanulmányoznod a torténelmet, mert ahogy Konrad is mondta az egész jóval korábbra visszavezethető. A németeknek nem a Szovjetunió kellett, hanem már akkor is a kőolaj!
Egyébként a fasizmus jobb mint a kommunizmus?

Úgy tűnik ez topik már nem a CoD-tól kezd szólni hanem, hogy ki milyen volt a világháborúban . Mivel sokmindenben nem értek egyet néhányotokkal (nem utálom az amcsikat, ellenkezőleg..) nem nekem való.
X
10961 levél
03.09.09. 09:14 #93
Lacko
Höhöhöhöhö....
Látom jól felhergeltem itt a kedélyeket.
Azért hadd oszlassak el néhány legendát. Azx, hogy melyik játékban van horogkereszt és melyikben nem, az nem misztikus. Attól függ csupán, hogy a kiadó milyen piacra szánta a játékot. Azok a kiadók, akik elsősorban Észak-Amerikai piacra dolgoznak belerakják a horogkeresztet, mert ott semmi sem tiltja ezeknek a jeleknek a hasznélatát. Az a kiadó azonban, aki európában is szeretne forgalmazni, annak ki kell szednie az európai törvények értelmében tiltott szimbólumokat. Régebben azt hittem, hogy csak a horogkereszt a tiltott, de kiderült, hogy a "Waffen-SS" szó is, mert a Combat Mission játék német változatában átnevezték a waffen-SS egységeket valami sturmgrenadier-ra vagy valami hasonlóra.

Ez az összetartás pedig egyáltalán nem objektív dolog. ha valóban történész szemmel akarjátok nézni a világot, akkor felejtsétek el. Ez a romantikus könyvek témája. Volt olyan egység ahol a jenkik összetartottak és volt olyan egység, ahol a németek sem. Egyáltalán nem lehet általánosítnai ezeket.

Irakban pedig nem azért szopnak, mert nem tartanak össze. Mit számít az, hogy "fúúúú, de csípem ezt a dzsót, akár az életemet is feláldoznám érte", ha egyszer dzsóra rádobnak egy kézigránátot egy sikátorban.
1247 levél
03.09.09. 06:30 #92
erdos
Látom benne vagy a témában, akkor oszlass el velem egy tévhitet légyszíves. Nem tudom hogy hol olvastam, de azon az egy "szent" helyen arról szólt a fáma hohy amikor az oroszok áttörték a Magyar védelmi volalakat a Donnál, akkor a magyar páncélosegységek halált megvető bátorsággal tartották fel az orosz tengert, időt adva a többi egységnek a visszavonulásra (meg is halt mindenki az egységből). Ebben csak én szeretnék hinni, vagy tényleg megtörtént?
Előre is köszi.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
20333 levél
03.09.08. 22:54 #91
Z-Master
Hány éves vagy ha nem vagyok túl indiszkrét?
12857 levél
03.09.08. 22:47 #90
konrad
Z-Master, köszönöm, asszitem a vének már ki vannak nézve a topicról
20333 levél
03.09.08. 22:11 #89
Z-Master
Senki nem mondta,hogy bűn! Sőt....!
12857 levél
03.09.08. 22:10 #88
konrad
Kedves Z-Master! Télleg nem vagyok fiatal, de ez remélem nem bűn.....
12857 levél
03.09.08. 22:09 #87
konrad
Kedves @ty! Most nézem, hogy molzohoz címezted a leveledet, ezért bocs az alábbi véleménynyilvánításomért, amúgy egyetértünk
20333 levél
03.09.08. 22:07 #86
Z-Master
" sok mindent megéltem az elmúlt évtizedekben, amellett, hogy több mint egy évtizede kutatom (hivatalosan) a 2. vh történéseit

> Tényleg nem lehetsz fiatal.
12857 levél
03.09.08. 22:03 #85
konrad
Kedves @ty!
Ó, hát teljesen lerohantál: először is nem vagyok "túl fiatal", másodsorban sok mindent megéltem az elmúlt évtizedekben, amellett, hogy több mint egy évtizede kutatom (hivatalosan) a 2. vh történéseit.....Ahhoz az elcsépelt kérdéshez, "hogy kik kezdték a háborút", asszem nem a CoD game elemzésénél kellene kezdenünk és nem is az általad említett Ribbentrop-Molotov paktumnál: ez annál mélyebb elemzést igényel és ne a középiskolást tankönyveket vedd alapul...... A náci Németországban ezek az elképzelések már jóval a 39-es megállapodás előtt megszülettek, ez a paktum csupán már csak diplomáciai lépés volt a két fél között, hiszen tisztábvan voltak a közeljövővel, azzal, amit te is felvázoltál.... Az, hogy az oroszokat és az amcsikat "nem bírod", akkor nem tudom mivel nem értesz egyet velem: javaslom, olvasd el még egyszer a soraimat!
Kokoval egyetértek: sajnos azt kell mondani, hogy a magyar hadviselés történetében talán Mátyás király(?), Rákóczi(?) vagy Kossuth(?) idejében volt utoljára összetartó a magyar haderő, amikor függetlenségünkért próbáltunk küzdeni! Az újkori magyar történelem csak egy széteső 2. magyar hadseregről beszél, akiket őszintén sajnálok..... Kokoval egyetértek: a Waffen SS tagjaiban - példaértékűen - messze nagyobb volt a BAJTÁRSI összetartás, mint a mostani nagyképű jenki, angolszász vagy zsidó seregben....A West Point bőven tanulhatna tőlük, nem szopnának annyit Irakban vagy Afganisztánban...
Koko: a játék az infók szerint november 30-án jelenk meg!
4293 levél
03.09.08. 21:32 #84
KoKo
Hali!

A játékkal kapcsolatban: ki tudja, hogy mikor jelenik meg?!! Nekem nagyon tetszik.

A kialakult témához: a németek nagyon vigyáznak , hogy mivel játszanak a kölkeik, asszem pl. aGeneralst is betiltották, pedig az egyáltalán nem mondható véresnek, viszont van benne olyan küldetés amikor Bagdadban kell hentelni a terroristákat, a dicső amerika oldalán.

Amúgy belőlünk magyarokból hiányzik egy nagyon fontos dolog, ami a németeknél meg(volt)van, az összetartás, bennünk magyarokban ennek a tulajdonságnak még a nyoma sincsen, esetleg ha nagyon nagy baj van. Ellenben ez sajnos megtalálható, egy hazánkban élő népcsoportban........
No other way but down!
1000 levél
03.09.08. 20:40 #83
FS
Világ, Igázzuk Le AMERIKÁT!!!!!!!
The world is yours
86 levél
03.09.08. 20:31 #82
IronSturmgewehr
Ja és a legundorítóbb dolog, amit beszűntetnék: Kis tizenéves balfaszok villognak a CCCP-s polóban.. hát a kurva anyjukat, azt sem tudják szerintem mit szimbolizál. Meg discoban divat.. milyen emberek ezek? Ezzel az erővel horogkeresztes polóban, v. Deutschland erwache polóban futkározhatnánk..
86 levél
03.09.08. 20:14 #81
IronSturmgewehr
Igazatok van, amúgy a németek nem engedik itt a német oldalon játszható gammákat.. nem szeretik azok a 2 vhban történt dolgokat, de nem ám. Egy valamit nem értek: MoHAA: ott lobogott mindenhol a horogkereszt, és a felségjelzések, COD: sehol semmi.. miért? Ennyit változik a világ 2 év alatt? Hírtelen rájönnek, hogy nem kéne itt mutogatni a "gyűlölt" jelzéseket? Különben is.. az általános Wehrmacht és waffen.-s soldatok nem is tudtak a zsidóüldözésről, ill a táborokról. Azokat miért ítélik el? Ők voltak a hősök bazmeg, nem ilyen odaérünk amerikaiként legutoljára,aztán "we are the champions" Tudjátok mit díjjaztama a németekben? AZ ÖSSZETARTÁST, és kitartást. Ezek a dolgok hol vannak a mai világban? Sehol.Danke, lesz még 3.vh, figyeljétek meg.. és a németek lépnek be majdnem uccsónak, tudom hülyeségnek hangzik, de egyre fogynak a világ készletei, pótolni kéne, vagy megszereni.
155 levél
03.09.08. 19:40 #80
@ty
A játék nekem is tetszik.
De:
molzo! Szerintem nincs igazad.
"Ki kezdte a háborút, az oroszok?" Hát majdnem. Ha a németek nem rohanják le Europát Ők megtették volna, és már készültek rá, csak megelőzték őket. Aztán végül is sikerült a keleti részt megkaparintania. (Hol éltél eddig? Vagy ilyen fiatal vagy?)
Sztálin azért volt először jóba Hitlerrel, mert nem akart vele háborút, majd ha legyengíti a názikat a hadakozás, akkor majd lépnek. Hitler tudta ezt, és ezért kellett lerohanni SZU-t, pedig biztos nem akart kétfrontos háborút. A Szövetségesek oldalán Sztálin mint megmentő tetszeleghetett, és megvalósíthatta amit tervezett "legálisan". Egyébként az orosz gulágon sokkal többen haltak meg, mint a názi koncentrációs táborokban, plusz az Atyuska annyira féltette a hatalmát, hogy az összes valamirevaló tábornokát kinyiratta. Ezért volt annyira béna a Vörös Hadsereg, és ezért haltak meg annyian az oroszok közűl. Ez tény.
Na mindegy, bocs hogy kicsit hosszú voltam, de az amcsikat és az oroszokat én se nagyon bírom. Azért én is kiprobálnám milyen a németekkel a harc singliben.
Addig meg ott a muli lehetősége, ott én is csak a németekkel vagyok.
Na, grüss Got.
12857 levél
03.09.08. 14:52 #79
konrad
Tetszett az a vélemény, "hogy a németek csinálhatnának magukról fps-t", de sajnos még most is iszonyú tabu témának számít odakint a 2. világháború és a németek abban vállalt szerepe. Mond a németek, mind az osztrákok - kiváltképp a veteránok - nagyon kerülik a témát, nem igazán beszélnek a háború borzalmairól...csak úgy maguk között, bizonyos szervezetekbe tömörülve. Az biztos gáz lenne, ha egy német játékkészítő cég kiadna egy fps-t, amelyben német oldalon kellene megvívni a csatákat: gondolom a jenki "kritikusok" rögtön felbőszülnének, hogy a nácizmus ördöge újfent beköltözött a modern pc-piacra...Bár ennek ellentmond a Battlefield 42, bár az is jenki game...
Hát igen: a történelemben sok a ha.... A háború kimenetelét egyértelműen a "szövetségesek" anyagfölénye hozta meg, nem pedig a kimagasló hadászati képességeik: én úgy gondolom, hogy német oldalon sokkal több kiváló képességű stratéga volt, akik sokszor a szarból is tudtak várat építeni. Kutatásaim során, soha nem tudtam elfogadni azt, amikor Eisenhoweren, Montgomeryn át Bradleyig Pattonig össze-vissza ajnározzák a szövetséges parancsnokokat, hogy milyen kimagasló tehetségek voltak. Hát egy l'...szart... A normandiai csatán kívül sorozatos kudarcokat szenvedtek a nagyívű offenzíváikkal, lásd Market Garden, vagy az ardennek. A háborút lezárhatták volna valóban 44 végéig, ha nem okoskodnak meg vitatkoznak annyit, hogy milyen körülmények között folytassák az európai előrenyomulást. Jó volt a logisztikájuk és ami a lényeg: volt is miből az utánpótlást - embert, technikát - biztosítani.
Visszatérve a játékokra: valóban kicsit egyoldalú a jenki hősködés, nem beszélve a barbár ruszkikról....



1247 levél
03.09.08. 13:35 #78
erdos
Gyönyörűnek gyönyörű, de már kezdek megcsömörleni a fasza jenkiktől, akik egy szakasszal megoldanak minden gondot...
Ha igazán az ő szerepüket kellene szimulálni a II. vh-ban akkor inkább egy tank vagy repülőgépgyár menedzser program...
Az én véleményem szerint azonos feltélelekkel a rágógumisok porrá lettek volna verve. Én már ezért sem fogom megvenni, sőt letölteni sem. Egyszerűen nem fair ez így.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
10961 levél
03.09.08. 13:34 #77
Lacko
Hát az FPS-eket sem kizárólag amerikaiak készítik. Ott vannak a csodálatos és messze legjobb cseh FPS-ek (mérföldekkel verik az összes jenki FPS-t) és mégsincs bennük német... (persze a csehek - érthető okokból - nem nagyon szeretik a németeket).
A lényeg, hogy szerintem nem azért nem lehet FPS-ben németekkel lenni, mert a jenkik csak magukat sztárolják. Ennél szerintem mélyebb a dolog...
724 levél
03.09.08. 13:24 #76
molzo
Talán a németek csinálhatnának háborús FPS-t magukró, az amerikaiak úgyis csak a saját szereplésüket mutatják be (na jó egy-két kivétel). Én is szivesen kipróbálnám egy német katona bőrében, németül kapnám a parancsokat...
X
12857 levél
03.09.08. 13:12 #75
konrad
Hadd csatlakozzam Lacko véleményéhez: amikor elkezdtem a demoval játszani (ill. elolvastam a CoD honlapját), nekem is rögtön ez volt szembetűnő: lám lám, itt van egy gyönyörű, MOH-t megszégyenítő háborús fps, de újfent csak a "szövetségesek" oldalán harcohatsz. Felteszem a kérdést: vajon a játékkészítőket milyen erkölcsi gátak akadályozzák, hogy esetleg egy wermacht vagy waffen SS katona bőrébe bújva próbáljunk szerencsét mondjuk Normandiában vagy a keleti fronton? Ennek valóban elentmond az, hogy az elmúlt években rengeteg stratégiai játékot nyüstöltem (PG 1-2, Eastern-Western Front, Sudden Strike, Blitzkrieg...), és ezekben viszont végignyargalhattam akár nyugaton, akár keleten, ráadásul úgy, hogy a haditechnikán ott volt az "erkölcstelen" Wermachtos felségjelzés... Szóval tényleg nem értem.
Amúgy a játék tényleg szép lesz, kellő háborús élménnyel (hangok, környezet, fegyverek), de ez a játék sem lép túl az árkád-jellegen: egy adott utcán vagy terepszakaszon végigmész, aztán ennyi! No, de senki ne értsen félre, ettől még élvezetes lesz a game. Kíváncsian várom, hogy a "taktikai" részt még hogy csiszolják, mert az egy kcsit kevésnek tűnt, hogy a bajtársamra ráklikkelek, ő pedig udvariasan visszamegy az előző házsarokig! Ha valóban "szakasz-alapú" és taktikai is a game (ahogy a CoD honlapja írta), akkor ennél azért több kellene!
Újból Lacko véleményéhez csatlakozom: abban reménykedem, hogy egyszer valóban kiadnak egy olyan világháborús játékot, mint a ofp: hatalmas tájak, realisztikus megjelenítés, max. taktikai-vezetői lehetőségek.
A minap Ausztriában egy jártam (egy Waffen SS veterán talákozón) és egy boltban a kezembe akadt az osztrák Gamestar cikke a játékról: novemberben jelenik meg, gondolom időzítenek a karácsonyra. Szép képek voltak a játékról, többek között a normandiai Pegazus-híd (angol) elfoglalásáról és voltak olyanok, amelyek kísértetiesen hasonlítottak az Ellenség a kapuknál c. film képkockáira.
No, jó játékot mindenkinek!



10961 levél
03.09.08. 09:22 #74
Lacko
Én nem tagadom a németek borzalmas tetteit - persze 2-3 milló német katina nem tud annyi gazságot elkövetni, mint 50-100 millió iván - csak azt állítom, hogyha az egyik háborús bűnös (német) oldalról - erkölcsi okokból - nem lehet játszani FPS-t, akkor ne lehessen egy másik háborús bűnös oldaláról se. Attól, hogy valaki a nyertesek oldalán fejezte be a háborút, még igenis háborús bűnös.
A Panzer General érdekes dolog, mert stratégiai játékokban lehet lenni a németekkel (valami okból azt nem tiltják a jenki iratlan szabályok) csak az FPS-ben tilos olyan játékot csinálni, ahol németekkel lehetsz. De ez egy másik topic témája... és messzire vezet.
724 levél
03.09.08. 09:14 #73
molzo
Osztom Lacko véleméyét, télleg vicces a sok fegyver, meg hogy alig sérül aztán meg egyből begyógyul az ipse. Ez a legtöbb FPS-ben így van, ezzel kompenzálják a valós érzékelés hiányát és az AI előnyét(hiszen ő nem lát, hanem adatokat dolgoz fel). De MOHAA multiba azér már elég reális.
A vélemény másik felével kapcsolatban: nem akarok vitatkozni, de tény ami tény az oroszok is a szövetségesekkel voltak és a németek is megöltek többmillió civilt. Ki kezdte a háborút, az oroszok? Ha a Németek lennének, akkor lehetnének Olaszok, Japánok mivel ők is a tengelyhez húztak. Ha németekkel akarsz lenni jácc a Panzer Generallal és öld meg a ruszkikat!
X
10961 levél
03.09.08. 08:18 #72
Lacko
Hát akkor leírom én is a véleményemet.
A Call of Duty gyönyörű játék. Da sajnos ez az egyetlen jó, ami elmondható róla.

Miért nem képesek egy olyan II. világháborús játékot készíteni, mint az operation flashpoint )csak ilyen szép grafikával mint ez). Nem is az hiányzik a CoD-ból, meg a MOHAA-ból, hogy nagy terepeket lehessen bejárni, hanem az, hogy NE LEGYEN TAMPON, meg ne legyen az, hogy megsoroz egy MG42 és "lejön egy pici az életemből". Ha egyszer eltaláltak, akkor haljak meg, fagy fetrengjek sebesülten, de ne gyógyuljak már meg egy tampontól, mert ilyen egyszerűen nincs.
Aztán az is szar még, hogy egyszerre cipelsz egy M1-es puskát, egy thompson géppityut, egy BAR-t, egy bazookát, 5-6 gránátot, stb... Csak egy fegyvere lehessen annak a szerencsétlen szereplőnek, vagy ha ennyit felpakol, akkor csak kúszni tudjon egy csigát megszégyenítő lassúsággal.
De azért mentés legyen benne , ne úgy mint a flashben.

A másik dolog ami nem tetszik - ez már a Spearheadnél is előjött, de ott még Barns-szal küzdöttünk orosz fegyverekkel - hogy a CoD-ban a kampány része, hogy egy muszkával harcolj. Az persze nem része, hogy egy fritzcel írtsad a jenkit vagy a muszkát. Nem, az nem. Viszont egy retkes Ivánnal mehetsz. Ölheted a magyarokat és megerőszakolhatod a magyar nőket. Frankó. Tehát nem mindegy, hogy az ember orosz háborús bűnös, aki több tízmilló ártatlan, fegyvertelen civilt ölt meg; vagy német háborús bűnös. Németekkel nem lehet lenni - mert az erkölcstelen -, oroszokkal ezzel szemben lehetsz, mert az fasza dolog. Hát tudom én, hogy a topic olvasók nagy része nem utazott együtt orosz katonákkal a budapesti metrón, de azokra a primitív, mocskos, büdös köcsögökre én még nagyon jól emlékszem és köszönöm, de nem akarok velük lenni, még egy FPS-ben sem
1003 levél
03.09.07. 05:50 #71
Schüll
Megpróbálom!
De sajna kevés gyereknek van ADSL vonala.
De a remény hal meg utoljára!
4574 levél
03.09.06. 10:03 #70
hering
Schüll:én azt javaslom,hogy inkább töltsed le vkivel és írja ki neked egy újraírható cd-re!!!Az sokká lesz mire vmlyik újság cd-jén fent lesz!!!!!Annyit meg ne várjál,mert lassan itt a teljes játék!!!
http://www.jatekok.hu
1003 levél
03.09.06. 05:19 #69
Schüll
Én meg nem tom letölteni! (56k)
Ha valamelyik újság cd-jén fent lesz azonnal írjátok le ide!
Köszi!
31 levél
03.09.05. 13:51 #68
farriss
Tegnap leszedtem a demot, feltelepitettem. Azóta kb. 30x-ra játszom újra a pályát, legnehezebb fokozatban. El vagyok ájulva. A MOHAA sem volt semmi, de ahogy ez visszaadja a háborús hangulatot, az nem semmi...
2375 levél
03.09.02. 19:00 #67
gj2k
ha nem lessz benne akkor lesz partraszállás mod.
Vietcong Reloaded :-D
68 levél
03.09.02. 18:58 #66
Kirk kapitány
Szintetek lesz benne partraszállás, vagy csak a DEMO 1. pályája lesz a rendes gémben is az első pálya?? Remélem nem! Látom, mindenkinek teccett, és elkézelem magam előtt, ahogy megtelik az EA kasszája! Vagy az Activision adja ki?? Szal, a lényeg, ez a játék csak nyereséget fog hozni! Méghozzá jóó nagyot! De szintem nem jobb a MOHAÁnál! Ugyanoan jóó mindakattő! Csak kár, h az új MOHAÁt a csapatnak csak a fele fogja csinálni, a PCGurubaa olvastam, h nem lesz nagyon kafa!
May the StarTrek be with you! :-D
284 levél
03.09.02. 14:53 #65
PetDragon
Ma reggel én is végignyomtam a legkönyebb fokozatban, nem volt túl nehéz, majd este megyek "feljebb". A gém jól néz ki, szép, szerintem jól is játszható, szóval bejön. Mondjuk a MOHAA nincs meg... sorry...
430 levél
03.09.01. 16:38 #64
Zenithian
hö a legnehezebb szinten is végigvittem a demot...!
Azért az már húzos..!
Kemeny volt
majd szerkesztek ide vmit...
430 levél
03.09.01. 12:41 #63
Zenithian
HL2 az mááááááss.....!
Ott mondjuk nem "emberek" ellen kell harcolni!
MÁS egy 2.világháborús game, mint egy olyan "más" kategóriájú game!
Mondjuk ez a Call Of Duty csodálatos, a HL2 szuper lesz, de nem ezek a vetélytársak sztem, mert nem 2.világháborús, mondjuk FPS
HL2 mindent visz sztem!A fizikája miatt!
Nah nem okoskodom, mert nem akarok okos lenni!Csao!

majd szerkesztek ide vmit...
1541 levél
03.08.31. 21:21 #62
Bugs Bunny
"a mindenki álltal legjobban várt"
Engem pl krvara nem erdekel
"a fenománális és fantasztikus"
Ez meg sztem kicsit aze eros...
419 levél
03.08.31. 21:13 #61
ElitE
ezek alól kivétel lesz az év játéka, a mindenki álltal legjobban várt, a fenománális és fantasztikus: Half-Life 2!!!!!!!!!
20333 levél
03.08.31. 20:39 #60
Z-Master
Tényleg nagyon cool a demo!
5661 levél
03.08.31. 20:20 #59
ati2002
Szinte Csak olyan van...
---
2161 levél
03.08.31. 20:17 #58
Zup
A tervezett megjelenés az ősz. De ugye vannak olyan játékok, melyeknek csúszik a megjelenésük.
‎1828 - Drakula fiatal szűz lányok véréből táplálkozik. 2010 - Drakula éhen hal.
5661 levél
03.08.31. 20:11 #57
ati2002
Mindenki tudja, hogy ősszel jelenik meg, aki csak játszott a demóval, mivel hogy benne van...
Amúgy tényleg yooo játék.
---
430 levél
03.08.31. 19:04 #56
Zenithian
Hm, jó ez a demo!
Pcdome is azonnal feltetteBehalok!
2003 Őszén jelenik meg!
majd szerkesztek ide vmit...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.