Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Digital Reality: Afrika Korps vs Desert Rats - Első reakciók...

2401 levél
Válasz 03.12.05. 18:10 #87
Diszkósajt
A Solon hagyatéknál is ez volt. Nagy csönd és másnap már elő lehetett rendelni a gémet.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
43 levél
Válasz 03.12.05. 08:47 #86
arti333
A kedves DR igazán vehetné a fáradságot hogy mondjon vmit. Elvileg mostnában kéne megjelennie de semmi.... nincs inyemre ez marketing baszakodás...
2401 levél
Válasz 03.12.04. 20:01 #85
Diszkósajt
Lehet, hogy a Mikulás azt fogja tojni a csizmádba...
Viszont ha nincs szerencséd akkor valami barnábbat és büdösebbet fogsz taláni helyette.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
897 levél
Válasz 03.12.04. 18:54 #84
Tib
Mikor fog megjelenni? Mert lassan lassan it kellene már lennie...
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
2401 levél
Válasz 03.11.11. 12:19 #83
Diszkósajt
Hát most sincs túl sok infó.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
105 levél
Válasz 03.11.11. 09:24 #82
"Jenci"
Hi!!
Asszem én is megfogom venni!De azért remélem több info lesz róla megjelenés előtt mint a Solon Hagyatékról!
Üdv:
Jenci
Haegemonia forever!!!!
2401 levél
Válasz 03.11.09. 18:08 #81
Diszkósajt
10 répát szántam a Haeg TSH-ra. Ebből most maradt bőven. Lehet, hogy kiegészítem és benevezek én is erre a gamere.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
897 levél
Válasz 03.11.09. 14:44 #80
Tib
Most szavadon fogunk! Hol vannaz az infók? Ez a progi kezd érdekelni...
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
2401 levél
Válasz 03.10.28. 13:26 #79
Diszkósajt
Az király!
Kíváncsi leszek, hogy mit tud az új motor. Bár a Haegemoniát megnéztem volna Walker 2-vel, de bízok bene, hogy sikeresen felturbóztátok a régi motor.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
417 levél
Válasz 03.10.28. 12:18 #78
Dauby
Természetesen a Walker II., mely itt mutatkozik be a nagyközönségnek.
Hamarosan újabb információkkal szolgálunk a játékról!
2401 levél
Válasz 03.10.01. 18:38 #77
Diszkósajt
Nem tudjátok, hogy a DR Vs. AK-t már a Walker II motor hajtja?
Vagy még csak a Walker I.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
2401 levél
Válasz 03.09.29. 08:58 #76
Diszkósajt
Egy biztos.
Bizonyos játékoknál jó a realitás másoknál nem annyira.
Pl. egy autó szimulátornál Pl. Colin 3 jó ha törik a kocsi meg kicsúszik a kanyarban.
Egy stratégiánál is jó a realitás egy bizonyos fokig. Mondjuk a több hetes árokásás nem lenne túl izgalmas. És ugyebár a valóságban egy csata úgy indult, hogy több órán keresztül lőtte a tüzérség a terepet és amikor már nem volt túl sok túlélő akkor megindult a gyalogsás. Játékban mondjuk nem sok kedvem lenne pár órán keresztül csak lőni a terepet.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
1819 levél
Válasz 03.09.28. 22:53 #75
Moken
lol!
Én eddig egy szóval se kritizáltam a játékot. Sem a fizikát, sem mást. A tankcsata nekem teljesen rendben van. Én csak megjegyeztem, hogy a realitás az jó. szal ne nekem mond ezeket...
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
897 levél
Válasz 03.09.28. 21:34 #74
Tib
Ez most attól függ, hogy kinek mi a szórakoztató... Egyébként meg volt egy ilyen csata a II világháborúban, valahol Oroszországban (nem vagyok jó történelemből), ahol nemtom mennyi, de nagyon sok tank lőtte egymást egy elég kicsi terülteten... Az a csata is kb úgy nézhetett ki, mint amit a videóban láthattunk. Na jó, nem közvetlen közelről lötték egymást, de nem voltak túl messze egymástól... Szerintem amennyi "valóságosság" van a játékban az pont elég arra, hogy jót játszunk vele. Méghozzá azért, mert pörög, mindig van valami a képernyőn... Egyébként meg a tankoknak át kellene lőniük több képernyőnyi (milyen hülye szó ) távolságot...

Egyébként én sem értek valamit: te hogyan is képzelnéd el a játékot (szerinted hogy lenne korrekt), mert lehet, hogy akkor meggyőzől. (Lehet, hogy "elbeszélünk egymás mellett") Én speciel csak annyit változtatnék, hogy a tankok sebességét visszavenném kicsit...
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
1819 levél
Válasz 03.09.28. 19:53 #73
Moken
Miért zárja ki egymást a kettő? Nem értelek. Pláne egy ilyen típusú játékban van szükség arra, hogy a dolgok élethűek legyenek. Ettől még simán lehet szórakoztató, sőt ettől lesz szórakoztató!
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
897 levél
Válasz 03.09.28. 19:38 #72
Tib
Akkor tudom ajánlani a Steel Panthers-t... Az eléggé törekszik a realitásra... Én egy jót akarok játszani, nekem AKCIÓ kell a képernyőn...
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
1819 levél
Válasz 03.09.28. 16:08 #71
Moken
ne haragudj, de ritka nagy hülyeséget írtál.
Egy játékban a hangulat a lényeg. A hangulat függ a grafikától,zenétől,történettől és még sokmindentől. Ahhoz hogy valaki bele tudja élni magát szükséges, hogy ne legyenek illúzió romboló dolgok. Mert pl. ha egy tigris-t szemből egy sherman 1 lövésből kilő az eszméletlenül tudja rombolni a hangulatot. Egy játéknak nem reálisnak kell lenni, hanem bizonyos keretek között a realizmusra törekedni. Ez egy játék, nem kell elvonatkoztatni egy csomó marhaságra (hetekig tartó árokásás,stb.).

Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
897 levél
Válasz 03.09.28. 11:14 #70
Tib
Nem tudok betelni a videóval... A Mediaplayer-emet ismétlésre állítottam, és csak nézem és csak nézem... És nem tudom eldönteni, hogy a TSH-t vagy ezt vegyem meg... Mert mindkettő nem fog menni, az biztos...

A hangulat tényleg oriási, csak lenne egy kérdésem Daubyhoz ezzel kapcsolatban. Én a Haegemoniát tulajdonképpen azért vettem meg, mert volt róla egy videó, amiben egy hatalmas flotta rengeteg vadásszal szépen komótosan elvonult a kamera előtt, háttérben pedig ott volt a nap. (Remélem emlékeztek rá, melyik volt az.) És az annyira de annyira hangulatos volt... De a játékban már nem volt ennyire hangulatos egy csata... Próbáltam mindenféle kameranézetet beállítani, de sehogy sem jött össze - illetve összejött, de az már nem az igazi volt... Tehát itt is szép és jó, hogy rengeteg katona és tank lövi egymást, az tényleg vérpezsdítő (főleg Newtex zenei aláfestésével), de én félek attól, hogy csak az utolsó néhány pályán lesz ilyen jelenet, és az sem fog tovább tartani 10 percnél...

Én a Platoon nagy hibájának tartottam (a demó alapján), hogy minden lépést centiről centire ki kellett számolni. Ugye itt nem lesz ilyen, és végre egy újabb igazi "Action Strategy Game"-et láthatunk a Digital Reality-től...

Nézegettem a videót, és láttam benne egy tereptípust (köves), ami nagyon hasonlított egy régi nagyon jó játékban látott tereptípusra... Mindjárt eszembe jutott az IG1 féle "sivatagos" bolygó látképe. Aztán körvanalazódott előttem egy jelenet, ahol 30-40 közepes tank, és 70-80 állig felfegyverzett ember lézerfegyverekkel és miegyébbel, lövi a Garthog 2 felszínén az ellenséges tankokat és Garthogokat... Miért nem tudtátok volna az IG1 koncepcióját mostanra hagyni?! Egy űrstratégia a Walker II enginnel, Haeg módjára lejátszott űrcsatákkal, és ilyen szép földi ütközetekkel...

Megint rám tört a nosztalgia... Tényleg, ha meglesz a diplomám (ha meglesz...), akkor... Mondjuk egy non-profit projectben ki lenne benne? Grafikusok és zenészek kellenének. És tudjátok, hol lenne a találka: sourceforge.net... Mindegy, ezt az utolsó részt felejtsétek el...
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
2401 levél
Válasz 03.09.28. 10:46 #69
Diszkósajt
Tibnek igaza van. Egy teljesen reális játék katasztrófáls lenne.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
897 levél
Válasz 03.09.28. 00:41 #68
Tib
Hmmm... végig olvastam az eddigi hozzászólásokat, és volt régebben egy téma, amihez hozzáfúznék valamit. Ez a téma a realitás a játékokban.

Most képzeljetek el egy tök reális RTS játékot... Dög unalom lenne... Mit csinálnál folyamatosan? Ásatnád a katonáiddal az árkot, majd belefektetnéd őket, és mondanád nekik, hogy tüzeljenek. Aztán néhány hét (vagy hónap) játék után (ne felejtsük el, hogy teljesen reális, tehát egy perc az nem egy óra a játék valóságában) vagy a te árkodban, vagy az ellenségében lennének nagy veszteségek, és amikor már elhanyagolható az ellenséges tűz, akkor jönne maga az igazi harc. Hááát... Ráadásul nem is felülnézetből néznéd a csatát, ha te lennél a parancsnok, hanem sima FPS nézetből, a többi katona mögött állva... Így azért már más a leányzó fekvése, nemde?!

Vagy űrstratégia: realitás: nem is kellenének hangok, csak a beszédek. (Az űrben nem terjed a hang)... Eltudnátok képzelni egy scifi filmet vagy játékot robbanás hang nélkül... Én nem... Oké. Akkor következő realitás: Csak csillagtérkép mód van a játékban, az is úgy, hogy nem jelzik az ikonok, hogy milyen fajú (barát vagy ellenség) a közeledő hajó, csak ha már elég közel van. Nem kellene 3D nézet sem, hanem egy FPS nézetből a "szélvédőn" kibámúlva lehetne csak megtekinteni a csatát... És ha az a hajó is elveszne, amin ülsz, akkor... Game óver...

Szóval nem is tudom, hogy kellenének-e realisztikus játékok. Feláldozzuk az egyszerűség és az átláthatóság oltárán... És ez így van jól...
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
897 levél
Válasz 03.09.28. 00:13 #67
Tib
Azt a rohadt... Hú, most jutottam el oda, hogy letöltsem a videót... És ... és hát... Bocsi, hogy az elején kétkedve fogadtam... Megint a borítójáról íteltem meg egy könyvet... Igaz a képekről nem igazán jött át a grafika, vagy csak simán "csunyább" képeket választottatok ki...

A videó teljesen meggyőzött... Igaz, csak akkor, amikor messziről mutatta az eseményeket. Amint közelebbi nézetbe váltott a videó, már kicsit sántított néhány helyen a grafika, de sebaj, úgyis jobb az, ha az ember madártávlatből szemléli az eseményeket, mert így jobban tudja irányítani az egységeit... És már "2003 winter"? Nem lesz elég pénzem, ha még a TSH-t is megakarom venni... Most elő kell szednem minden közgazdaságtudományi ismeretemet, hogy a szűkös heti zsebpénzből ennyit összespóroljak... Ugyanis eddig választhattam, hogy sörözök, vagy kajálok a heti zsebpénzemből... Most meg... Még a sörözésről is mondjak le? Asszem felvesszük azt a Diákhitelt...
A számítógép embertelen: egyrészt tökéletesen programozott és szabályosan működik, ráadásul teljesen őszinte. - Isaac Asimov
2401 levél
Válasz 03.09.27. 18:37 #66
Diszkósajt
Engem is jóbban megfognak a filmszerű játékok. Lásd. Max Payne vagy Mafia...
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
1819 levél
Válasz 03.09.27. 13:20 #65
Moken
Ez a háték büntet. Őszintén szólva amikor megláttam a hírek között a játékot, teljesen átsiklottam felette, de most, hogy megtekintettem a moviet már nagyon várom. Hihetetlen, mennyire átjön a hangulat. Olyan mintha egy film lenne. Szinte éreztem a lemenő nap símogató sugarait a bőrömön. Remélem nem jár úgy mint a Platoon, de ahogy látom ez sokkal populárisabb stílusban készül.

A nehézségre nagyon ügyelni kell: a kezdőknek is lehessen sikerélménye, de a profikat is le kell, hogy kösse.
A stratégiák élettartamát nagy mértékben növeli a multi, esetleg egy random-map generator. Remélem erre nagy hangsúlyt fektettek.

Nekem a történet nagyon tetszik, mármint ez a szerelmi szál. Nagy lehetőségek vannak benne, és így talán még filmszerűbbé válik az egész.

A cím elsőre nekem is fura volt, de mostmár semmi bajom vele.
Amin megbukhat a játék az a marketing. Tudom, hogy a DR ebbe nem nagyon tud beleszólni, de azért jó lenne egy kis hypeolás külföldön is. Én pl. nem értem miért nem jelent meg egy új kép sem a bejelentés óta. A Haegemonia-nál szinte hetente jelentek meg a képek,infok,trailerek. És ha már képek, akkor rémélem nem a kiadó fogja csinálni őket, hanem a fejlesztők, mert IG3-nál borzalmas volt amit a balek CDV művelt.
Én nagyon örülnék sok kisebb movie-nak amikben bemutatnátok a játékmenetet, és a megjelenés tájékán egy ÜBER-SUPER-MEGACOOL trailernek ahol sok percig folyna a hent

Nagyon megfogott ez a játék, remélem most minden összejön végre a DR-nek és nagy sikert fognak aratni!

(de jó lenne designernek lenni :Đ)
Inkább vagyok őrült optimista, mint egy pesszimista akinek igaza van !
3764 levél
Válasz 03.09.26. 19:11 #64
cINC2
Ide sem írnak sokan...
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3764 levél
Válasz 03.09.23. 15:04 #63
cINC2
Hát én nem tudok küldömbséget tenni, melyik a jobb, pláne hogy még csak képeket láttam róla...de a Desert Korps music azért számít némi előnnyel.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2401 levél
Válasz 03.09.23. 12:20 #62
Diszkósajt
Nekem lehet, hogy azért nem tetszett annyira, mert nem eredetiben volt meg és angolul.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
422 levél
Válasz 03.09.22. 19:09 #61
Haegemonia
Nekem a Platoon is nagyon tetszett.
2401 levél
Válasz 03.09.22. 18:38 #60
Diszkósajt
Ez tényleg így van.
Amit DR csinál az király.
Bár a Platoon nem tetszett annyira mint a Haegemonia.
Bár a maga nemében a Paltoon is egy nagyon jó kis játék.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
422 levél
Válasz 03.09.21. 19:39 #59
Haegemonia
A Panzerssal én még nem játszottam, de ha Diszkósajt azt mondja, hogy nem jó, akkor biztos úgy van.

Ez a játék kb. a képek alapján a Platoon, és a Close Combat keveréke.

És amit a DR csinál,
az mindig király!
2401 levél
Válasz 03.09.21. 18:02 #58
Diszkósajt
Ilyen véleményeket csak akkor alkoss amikor már játszottál a játékkal.
A DR-ben eddig még soha sem csalódtunk.
Mondjuk engem a Panzers annyira nem fogott meg.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
35 levél
Válasz 03.09.21. 07:34 #57
Balidora
A Panzers sokkal jobb...
3764 levél
Válasz 03.09.19. 08:01 #56
cINC2
Az "Axis Battlusic"-ban sok olyan rész van, ami hasonlít a Haegemonia zenéire.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3764 levél
Válasz 03.09.18. 16:00 #55
cINC2
Hm...amikor először láttam a címét, nem hittem volna, hogy DR-es. Nézek róla info-t.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2469 levél
Válasz 03.09.12. 19:29 #54
Cloud
Dauby: a magyarázataid helyenvalók.
De a " ürstratégia gyárasoknak könyveltek el minket " hozzászólsban nem értek egyet.

Szerintem inkább ki kéne aknázni hogy ez a tábor szeret titeket.
Nempedig egy kemény fába vágni a fejszét ami később kicsorbulhat.
422 levél
Válasz 03.09.11. 19:58 #53
Haegemonia
És ha igen, akkor játszhatók lesznek, vagy végleg eltűnnek, és csak a technológiájuk marad meg?

Légyszi válaszoljatok.
2284 levél
Válasz 03.09.10. 19:14 #52
Daedalus
De ti szeretitek az új kihívásokat nemde??!

Szóval hajrá bele egy FPS-be (vagy valamilyen más típusú játékba - mondjuk turn-based strat.)!!!

Nem akartok örökké real-time startégiákat csinálni, vagy igen?!



Dae
"?"
422 levél
Válasz 03.09.10. 18:53 #51
Haegemonia
DR!
Eláruljátok azt nekem, hogy lesznek-e Solonok a Haeg 2-ben?
422 levél
Válasz 03.09.10. 18:52 #50
Haegemonia
Engem biztos feldobna.
DR! A Haegemonia, és az Imperium Galactica nagyon jó játék.
2401 levél
Válasz 03.09.10. 18:44 #49
Diszkósajt
Dauby! Köszönom a választ!
Öröm látni, hogy újból jönnek ide DR-esek.
Örülnénk (Haegemonia Fanok) ha a Haeg topicba is benézne néha egy két DR-es és tartaná bennünk a lelket.
Nagyon feldobná a topicot.
"Ha állat lennék nem tartanék embert a lakásban!"
1247 levél
Válasz 03.09.10. 14:39 #48
erdos
Természetesen tisztában vagyok vele hogy ez már rég nem a ti ügyetek. Amennyire utána lehetett menni kívülről, megpróbáltam követni az eseményeket a játék körül. Csak nagyon sajnálom hogy egy remek sorozat érdemtelenül vérzik el ebben az egyátalán nem tiszta játéküzletben. Mindentől függetlenül nektek viszont szeretnék nagyon sok sikert kivánni a fennmaradáshoz, és a fejlődéshez. Tehát:
SOK SIKERT KÍVÁNOK!
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
10960 levél
Válasz 03.09.10. 13:06 #47
Lacko
Köszi a választ!
Persze igazából tudom, csak gondoltam elültetek egy bogarat...
417 levél
Válasz 03.09.10. 12:38 #46
Dauby
A válasz egyszerű. Egy jól összerakott, stabil grafikus motor fejlesztése éveket vesz igénybe. Mi egy olyan motorral rendelkezünk - "Walker 2" - ami ehhez a stilushoz készült, ugyanakkor integrál számos olyan dolgot, amit inkább FPS-ekben láthattak eddig az emberek (pixel shaders, self shadows, real-time shadows stb.), azaz megpróbálunk világszinvonalú motorral a porondra lépni - másképp oda sem figyelne a játékosok egy nagy része.
Ahhoz, hogy RTS-játékokról egy FPS-re térj, egy új motort kell kifejlesztened, a programozóknak teljesen új kihivásokkal kell szembenézniük (akárcsak a designereknek) és új tool-okat kell irniuk, legkönnyebb feladatuk a grafikusoknak lenne az átállással.

erdos: Az IG3 már lejátszott kör, arról nyilatkozzon a Mithis, hogy miért is nem jelent meg végül a játék (Galaxy Andromeda néven).
1146 levél
Válasz 03.09.10. 11:35 #45
Warhawk
Meg krokodil. Meg teve. Meg szaladgáló arabgyerekek. Meg részeges valahol busmanok is épp a fejükre esett isteneket keresik.
1247 levél
Válasz 03.09.10. 10:51 #44
erdos
Hanem tank. K*rvasok tank. Lehet hogy egy helyen tenyésztik őket a Land Rover Freelander-ekkel?
Na jó abbahagyom!

Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
10960 levél
Válasz 03.09.10. 10:43 #43
Lacko
És, hogy a témánál maradjunk. Figyeljetek arra is, hogy - baromi romantikus - de észak-afrikában nem csak homok, meg pálmafa van...
1247 levél
Válasz 03.09.10. 10:42 #42
erdos
Na ezt má' szeretem!
Mostmár csak azzal a Dauby nevű taggal kell beszéni!
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
10960 levél
Válasz 03.09.10. 10:35 #41
Lacko
Jó oké, nem bánom. De akkor IG3 után FPS!
1247 levél
Válasz 03.09.10. 10:30 #40
erdos
Dauby!
Én voltam itt előbb!
Ig3!
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...
10960 levél
Válasz 03.09.10. 10:03 #39
Lacko
Én is Daedalus féle hozzászólást akartam írni, de valahogy sejtettem azt, amit Dauby az 5. pontban írt. Nézzétek meg a hardcore II. világháborús játékokat: Combat Mission. Iszonyú nehezen szed össze annyi rajongót, amelyik eltartja. (Mondjuk speciel a Combat Mission-nek bejött), de azt olyan emeberek fejlesztették, akiknek egyébként volt más munkájuk és nem ebből éltek, tehát az sem rázta volna meg őket, ha nem jön be. Baromira megértem Dauby-t, hogy nekik muszáj olyan játékot írni, amit szeret a plebsz és ez az RTS. Az RTS már a stílusból fakadóan sem lehet realisztikus, mert valójában reflex játék (ki tud többet kattingatni rövidebb idő alatt), de akik nem értenek a stratégiához, azoknak az RTS nyújtja a sikerélményt.

Egy kérdésem azonban nekem is lenne Daubyhoz:
Ha már egyszer bizonyításba kezdtetek, hogy tudtok ti mást is mint űrstartégia, akkor miért nem FPS? Azt is imádják a tömegek (hogy ezzel a gyönyörű lenini kifejezéssel éljek) Az eddigi tapasztalataim azt mutatják, hogy a magyar fejlesztők csak RTS-t képesek készíteni, a csehek meg FPS-t. És hiába vagyok tök hazafi, ha egyszer jobban tetszenek a cseh (baromi jól kitalált) FPS-ek, mint a magyar (szintén jól megkreált) RTS-ek. Nem lehetne a bizonyítást egy taktikai FPS-sel folytatni? Én tudom, hogy ti képesek lennétek valami baromi jó sztorit és motort elkészítnei.
1247 levél
Válasz 03.09.10. 10:00 #38
erdos
Hát ebben igazad van. Én hülye még olvasgattam is ezeket a kritikákat...
Őszintén szólva én azért reménykedtem hogy hátha van rá lehetőség hogy az IG3 visszakerüljön az anyja ölébe. Nagyon vártam azt a játékot, sőt aki olvasta a filkálmányaimat az tudja hogy a nagyobb hírverésű nevek között is nálam ez volt az első. De hát az üzlet könyörtelen és érzelmektől mentes... Nekem személy szerint már kicsit sok a II.vh + vietnam, de természetesen mivel magyar fejlesztés ezért nekem kötelező darab.
Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.