Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Formula 1 (2004)

1 2 3 ... 19 20 21
11784 levél
Válasz 04.02.28. 15:07 #32
Ghoost
sztem megint sumákerék fognak győzni, hiába a kedvencem a Mercedes, úgyérzem idén sem leljük meg a '98as formát
3127 levél
Válasz 04.02.28. 14:47 #31
Blade Runner
Lehet, hogy a Toyota több kocsit is indít és a többin hátul géppuskák lesznek?
Blade
3127 levél
Válasz 04.02.28. 14:46 #30
Blade Runner
Tök igaz, de akkor azért dobták az ötletet, mert a motorok nem voltak elég erősek. Most azért tértek vissza erre a megoldásra, mert a motor már elég erős, a probléma az eddigi orr aerodinamikai megoldásoknál az, hogy nem biztosított elegendő leszorító erőt, és főleg a kinyúló orr légörvényt kavart. Most ebben lépett egyet a Williams. Persze majd meglátjuk, hogy mit hoz pluszban.
Az új McLaren is állat jó lett, szinte azonos időket futott a két gép az edzéseken januárban. Ez az év legalább 3 esélyes, a Ferrari Williams és a Mclaren között nagy harc lesz végre.
Blade
1222 levél
Válasz 04.02.28. 01:13 #29
Peac
Nem igazán hiszem, hogy könnyű lenne eltalálni egy F1-es autót...


Apropó! Láttátok az új pályarajzokat?
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
3275 levél
Válasz 04.02.27. 20:47 #28
FOxygene
Azért a Bahrein-i versenyhez még Bin Laden-t is meg kellene kérdezniük
Lehet hogy már tesztelik a kocsik RPG állóságát
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
20761 levél
Válasz 04.02.27. 17:40 #27
Eric
A Ferrari nem titkolózik, ui. már cca. 1 hónapja bemutatták a 2004-es gépet. Azóta is tesztelik serényen(Mugello, Imola, Fiorano) Ezeken a pályákon meg is döntötték sorra a körrekordokat.
Bővebb infokat a www.italiaspeed.com-ról kaphatsz.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 04.02.27. 15:44 #26
Peac
Jövőhéten vasárnap hajnali 4-kor én már ébren leszek, az biztos. Akkor fogjuk csak igazán meglátni.


Amúgy a Williams-kaszni nem új ötlet. Valamikor 10-20 évvel ezelőtt egy amerikai versenysorozatban már használták ezt a stílusű dobozt, de túl nagy volt a légellenállása.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
3127 levél
Válasz 04.02.27. 15:21 #25
Blade Runner
Mit szóltok az új Williams-hez? Szerintem állat jól néz ki és egészen érdekes lett a vonalvezetése.
Jövő hétvégén meg Ausztrál nagydíj. Majd meglessük, hogy élesben mit tudnak az új verdák. Szerintem a Williams meg a Mclaren ott lesz az élen ebben az évben. A Ferrari meg titkolódzik, de Ausztráliában nekik is elő kell jönni az új géppel.
Blade
20761 levél
Válasz 04.02.24. 16:11 #24
Eric
Esetleg még szóba jöhet a Vector is(vagy Vectra?)
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 04.02.24. 15:54 #23
Peac
Mi eze olyan marhavicces?
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 04.02.24. 15:53 #22
Eric
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1222 levél
Válasz 04.02.24. 15:52 #21
Peac
A Omegára tippelnék!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
20761 levél
Válasz 04.02.24. 15:50 #20
Eric
Meglepő hír a 2004-es szezon kezdete előtt:
A TAG Heuer kilép.
A Forma 1 hivatalos időmérője feladatot ellátó svájci cég kilép a sorozatból. A Tag Heuer hivatalos indoklása szerint azért szánták magukat erre a lépésre, mert teljes gőzzel az Indy Racing League-re szeretnének koncentrálni, amivel nemrég hosszútávú szerződést kötöttek.

Kiváncsi vagyok ki lesz helyettük! Talán az IBM?
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
30 levél
Válasz 03.10.16. 11:53 #19
Avenger
Új időterve lesz jövőre a versenyhétvégéknek:

Péntek:
11.00-12.00 Szabadedzés
14.00-15.00 Szabadedzés

Szombat:
10.00-10.45 Szabadedzés
11.15-12.00 Szabadedzés
14.00- Időmérő (kb. másfél óra)

Vasárnap:
14.00- Verseny


Az időmérő lebonyolítási rendje a következő lesz:

- két részből áll, melyek között két perc szünet lesz;

- az első részben minden versenyző egy mért kört (felvezető, gyors, levezető) tesz meg abban a sorrendben, ahogy végeztek az előző versenyen. A évad első versenyén az előző évad utolsó versenyének eredménye szerint indulnak (új veresenyzők esetén a rajtszám dönt);

- ha az első részben megáll egy autó, akkor nem vehet részt a másodikon;

- üzemanyag utántöltés lehetséges lesz az első részben;

- a második rész indulási sorrendje az első rész végeredményének fordítottja;

- az autók versenybeállításokkal kell, hogy fussanak, mint 2003-ban;

- mindkét részben az autók akkor hagyhatják el a boxot, ha az előző autó áthaladt a célvonalon;

- mindkét részben a 6., 11. és 16. autó indulása között két perc szünet lesz;


Egyéb szabályváltozások:

- A boxban a megengedett sebesség az időmérő és a verseny alatt is 100 km/h-ra nő.

- Minden versenyző három szett gumit használhat pénteken, melyek nem használhatóak fel semelyik másik napon.

- Szombat reggel 9.00 óráig kell eldönteni, hogy az időmérőn és a versenyen milyen összetételű gumival indul a versenyző. Ha a pénteki mindkét szabadedzés esős volt, akkor ezt a döntést szombaton 13.00 óráig kell meghozni.

- Az esős gumik engedélyezése a versenyen az időjárási körülményektől függően a versenybíróság feladata.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel...
30 levél
Válasz 03.09.29. 17:44 #18
Avenger
Íme a 2004-es nevezési lista:

Ferrari
Michael Schumacher
Rubens Barrichello
TD:
Luca Badoer
Luciano Burti

Williams BMW
Juan Pablo Montoya
Ralf Schumacher
TD:
Marc Gene
Antonio Pizzonia

McLaren Mercedes
David Coulthard
Kimi Raikkonen
TD:
Alexander Wurz
Pedro de la Rosa

Renault
Jarno Trulli
Fernando Alonso
TD:
Franc Montagny
?

Sauber Petronas(Ferrari)
Giancarlo Fisichella
Felipe Massa
TD:
Neel Jani
?

Jordan Cosworth
? Nick Heidfeld
? Ralph Firman
TD:
? Zsolt Baumgartner
? Bjorn Wirdheim

Jaguar Cosworth
Mark Webber
? Justin Wilson
TD:
Andreas Lotterer
Narain Karthikeyan

BAR Honda
Takuma Sato
Jenson Button
TD:
Anthony Davidson
? Bjorn Wirdheim

European Minardi Cosworth
? Nicolas Kiesa
? Jos Verstappen
TD:
? Gianmaria Bruni
?

Toyota
Olivier Panis
Christiano da Matta
TD:
Ricardo Zonta
Ryan Briscoe
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel...
20761 levél
Válasz 03.09.14. 13:13 #17
Eric
Asszem ezt senki nemvitatja.
Csakhogy a 2g-s kanyar attól 2g-s, hogy az ahhoz kellő sebességgel "száll" bele a versenyző. Ha pedig valaki csak arra játszik, hogy biztonságban végignyomja a versenyt, mivel tulajdonképpen már nincs tétje, akkor valószínűleg kevésbé "teszi oda a gépet".

Ugyan nem ismerem a brazil időjárási viszonyokat, de elképzelhető, hogy ott az október kevésbé esős és akkor nincs is vízátfolyás, ami ugyanazt jelenthetné mint az elején!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2447 levél
Válasz 03.09.14. 11:32 #16
Gilgamesh
Biztos nem lesz jövőre, még a kommentátortábor is kifejtette, hogy ha nincs szponzora akkor nem lesz belőle semmi. Veszteséges lenne az alkalmazása. Max akkor nem ha pontot érne el vagy valami jót csinálna. De még ha tehetséges is, egy Jordanben akkor sem fog csodákat művelni.
"Ne törődj vele, hogy mit mondanak, Az vagy akinek tartod magad!"
1222 levél
Válasz 03.09.14. 10:56 #15
Peac
Ugyen! Ne hülyéskedj már Eric!

A fizika törvényei októberben is ugyanazok lesznek! Ha 2g-s kanyaron vízátfolyás van, az a végén is ugyanazt jelenti, mint az elején!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1146 levél
Válasz 03.09.14. 09:47 #14
Warhawk
Úgy vélem nélküle. Ha minden elfogultság nélkül nézzük a teljesítményét, ANNYIRA kiválóan nem teljesített, hogy a Jordannek oka legyen egy bonyolult vitába keveredni a szponzorokkal miatta.
20579 levél
Válasz 03.09.13. 23:05 #13
Pyrogate
Már csak az a kérdés: Baumgartnerrel, vagy nélküle kezdődik a következő idény
20761 levél
Válasz 03.09.13. 09:27 #12
Eric
Gondolom azért rakták a brazil pályát a végére, mert az utolsó versenyre általában lefutott minden. (Kivéve az idei évet, de ilyen nagyon ritkán van).
Így egy lefutott versenyen(és egy ritka szar pályán) már nem nyomulnak talán annyira a versenyzők és talán nem törik rommá a gépeket, úgy mint idén.
Bár lehet, hogy az is benne van, hogy az évnek az az időszaka kevésbé esős Braziliában.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2447 levél
Válasz 03.09.12. 19:09 #11
Gilgamesh
Na az ellenkezőjét egy pillanatig sem feltételeztem Én csak azt furcsálom, hogy a Brazil nagydíj a finálé. De akkor eldőlt, jövőre Barrichello győz Vagy nem, de az nem számít, maradok az ideinél egyelőre
"Ne törődj vele, hogy mit mondanak, Az vagy akinek tartod magad!"
1222 levél
Válasz 03.09.12. 17:37 #10
Peac
Ne aggódj! Megnézzük!

Csak azért osztottam meg veletek a jövő évi versenynaptárat, mert furcsállottam a tartalmát egy kicsit.
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
2447 levél
Válasz 03.09.12. 17:18 #9
Gilgamesh
Hát kérlek, ember legyen a talpán aki egy Palik László által felügyelt nagydíjon a legkisebb kifogásolnivalót is látni véli De hogy tudtok így előre gondolkozni, amikor most hétvégén talán sorsdöntő futam fog lezajlani?
"Ne törődj vele, hogy mit mondanak, Az vagy akinek tartod magad!"
30 levél
Válasz 03.09.12. 12:44 #8
Avenger
A Belga GP OK, ha megszavazza a Belga parlament a dohánytermékek reklámjának engedélyezését a versenyhétvégére. A szavazás valamikor később lesz...
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel...
1222 levél
Válasz 03.09.12. 12:42 #7
Peac
Kiadtak egy infót jópár hónapja, miszerint a Belga GP OK!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1222 levél
Válasz 03.09.12. 12:41 #6
Peac
A kérdésedben egyben válaszoltál is. Amúgy igen, jól tudtad!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
30 levél
Válasz 03.09.12. 12:41 #5
Avenger
Legalább jövőre megint 17 verseny lesz, bár ez még csak tervezet. A Bahrain-i pályát még nem hagyták jóvá, a belgiumi a dohányjogi szabályozás miatt pedig még mindig kérdéses...
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel...
1348 levél
Válasz 03.09.12. 12:03 #4
Szt. Péter
Már megint nem arra válaszoltál amit kérdeztem, de mindegy!

De akkor egyet értünk...
Senki se Szt., csak én!!! :-)
1222 levél
Válasz 03.09.12. 11:20 #3
Peac
Szerintem az a rend a természetes, amit a Magyar Nagydíjon láttunk!


Nem a magyar gárda túl jó! - A többi túl rossz!
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1348 levél
Válasz 03.09.12. 11:01 #2
Szt. Péter
Ja, amúgy tudtátok, hogy az FIA felkérte a magyar szervezőket, hogy segítsenek a Kinaiaknak???

Állítólag a magyarok csinálták eddig idén is a legjobban lebonyolított versenyt ( meg tavaly is)...
Senki se Szt., csak én!!! :-)
1222 levél
Válasz 03.09.12. 10:04 #1
Peac
Elkészült a 2004-es hivatalos versenynaptár!

03. 07.: Australia
03. 21.: Malaysia
04. 04.: Bahrain (új helyszín)
04. 25.: Europe GP (új időpont)
05. 09.: Spain
05. 23.: Monaco
06. 06.: San-Marino
06. 20.: USA (új időpont)
07. 04.: Great-Britain
07. 11.: France
07. 25.: Germany
08. 15.: Hungary
08. 29.: Belgium (hurrá!)
09. 12.: Italy
09. 26.: China (új helyszín)
10. 10.: Japan
10. 24.: Brazil (új időpont)
Juan "break my fuckin' 'ed" Montoya
1 2 3 ... 19 20 21

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.