Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Formula 1 (2004)

2883 levél
Válasz 04.07.22. 12:46 #882
Nayrobi
Ki mit vár a német nagydíjtól?
Több csapat is továbbfejlesztette az autójukat, lehet h izgalmasabb futamot láthatunk majd, bár biztosra veszem a Ferrari győzelmet.
Ti mit gondoltok?

Amúgy most néztem meg a 97-es évadnyitó futamot, hát kicsit laposnak tűnik a mostani F1 a régebbiekhez viszonyítva...
PSN: nayrobi11
9789 levél
Válasz 04.07.19. 17:38 #881
Gillette
Érdekes lenne összehasonlítani az ő és zsóti első köreit egy F1-es autóban. Bár nem hinném, hogyzsótinál "gyorsabb" és ügyesebb lenne, de gyorsan tedjük hozzá hogy ő 4 éve csinálja BZs meg egész életében versenyzett.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
1970 levél
Válasz 04.07.19. 16:16 #880
Vaszilíj Zajcev
By Index:
http://index.hu/sport/forma1/chanoc/
divide et impera
7565 levél
Válasz 04.07.17. 01:14 #879
hriszto
akkor ezekután Zsoca fogja uralni a pályát! ő tutira nem hajtja szét a motort
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
20761 levél
Válasz 04.07.17. 01:05 #878
Eric
Pedig pont a kis csapatok azok, akik nem tudnak csak úgy hipp-hopp előrángatni egy új motort a zsebből, ha véletlenül a versenyző széthajtja az edzésen. Így a nagy csapatok is kénytelenek odafigyelni a motorra és nem kihajtani belőle az utolsó szuszt.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
7565 levél
Válasz 04.07.17. 00:33 #877
hriszto
érdeklődve várom a következő idényt. még a végén izgalmas lesz a verseny
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
1029 levél
Válasz 04.07.17. 00:12 #876
taposoakna
...szerintem ezzel a motorcserés dologgal éppen a kisebb csapatokat kergetik, és kergették már most is lehetetlen helyzetbe...
9789 levél
Válasz 04.07.16. 18:45 #875
Gillette
Nem hinném, hogy ez mind egycsapásra megvalósulna, de ha igen akkor se lesz semmi különös! Vagyis mindenki aki eddig nézt most is nézni fogja.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
20761 levél
Válasz 04.07.16. 18:20 #874
Eric
Majd kiderül...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9765 levél
Válasz 04.07.16. 17:31 #873
vally
Nagyon meredeknek hangzik.

Nem tudom mi lesz ezután az F1-ből.
Sose vitatkozz idiótákkal, mert lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal.
20761 levél
Válasz 04.07.16. 16:32 #872
Eric
Cikk az a5.hu-ról:
Az FIA pénteken nyilvánosságra hozta szabálymódosítási javaslatait, amelyek 2005-től akkor lépnek életbe, ha a csapatokból álló Technikai Munkacsoport szeptember 6-ig nem áll elő saját, elfogadható ötleteivel.

Miután az elmúlt négy nagydíjon három nagy baleset is történt, Max Mosley elhatározta, hogy mielőtt októberben leköszön az FIA elnöki tisztéről, keresztülviszi a sebességek csökkentésére vonatkozó elképzeléseit.

Bár az FIA-nak a Concorde Agreement 7.5-ös pontja szerint csak azután kellene előállnia a javaslataival, hogy a Technikai Munkacsoport a két hónapos határidő lejártával nem képes megfelelő módszereket kidolgozni, a szövetség a folyamat meggyorsítása érdekében már most előállt az indítványaival.

"Számunkra az lenne a legegyszerűbb, ha elfogadnánk ezeket, és már a módosítások figyelembe vételével dolgoznánk tovább" - mondta az Autosport című brit szaklapnak a Williams technikai igazgatója, Sam Michael.

Az FIA átfogó indítványai között szerepelnek az aerodinamikára, a gumikra, valamint a motorokra vonatkozó változtatások is.

2005-től korlátoznák a diffúzor maximális magasságát, megemelnék az első vezetőszárnyat, a hátsó vízszintes vezérsíkokat előrébb hoznák, valamint meghatároznák a karosszéria formáját a hátsó kerekek előtti részen.

Az FIA pénteki közleménye szerint "az alacsonyabb leszorító erő csökkentené a sebességet, különösen a gyors kanyarokban, kissé megnövelné a féktávokat, miközben a légellenállás csekély mérséklődése alig emelné meg az egyenesben elérhető legnagyobb sebességet."

A fenti módszerekkel a leszorító erő állítólag 25%-kal is csökkenthető lenne, míg a légellenállás mindössze 4%-kal volna kisebb a jelenleginél.

Szintén jövőre lépnének életbe a gumikra vonatkozó szabálymódosítások is, melyek értelmében a versenyzők ugyanúgy kétféle típusú gumi közül választhatnának, mint ebben az évben, viszont az egész nagydíjhétvégét összesen két garnitúrával kellene végigautózniuk.

Az egyiket a pénteki és szombati szabadedzéseken, a másikat pedig az időmérőn és a versenyen használhatnák. A futam közben egy sérült gumit le lehetne cserélni egy másikra az első garnitúrából, de az ehhez szükséges boxkiállást nem szabadna felhasználni tankolásra.

Mivel a gumiknak így az eddigi 80 helyett mintegy 350 km-es távot kellene kibírniuk, a gyártók kénytelenek lennének keményebb keverékeket alkalmazni, amitől szintén csökkennének a kanyarvételi sebességek, valamint nőnének a féktávok is.

A motorokat már 2005-től csak két nagydíjhétvége után lehetne kicserélni a mostani egy helyett, míg a 3.0 literes V10-eseket 2006-tól 2.4 literes, 90 fokos hengerszögű V8-asok váltanák fel, amelyekre ráadásul szigorú műszaki korlátozások vonatkoznának.

Többek között tiltanák a változtatható szelepvezérlést, a közvetlen befecskendezést, a variálható geometriájú kipufogórendszert, illetve a különleges anyagok használatát is.

Annak érdekében, hogy 2006-tól a kisebb csapatok, illetve a Forma-1-hez esetleg újonnan csatlakozó alakulatok se kerüljenek lehetetlen helyzetbe, használatban maradhatnának a régebbi V10-esek is, ezeknek a teljesítményét azonban a fordulatszám maximalizálásával úgy korlátoznák, hogy az az új V8-asoké alatt maradjon.

Az új szabályok - nem feltétlenül a fentiek - legkésőbb 2005. januárjában biztosan életbe lépnek.

"Dilisek ezek a rómaiak...!"
7565 levél
Válasz 04.07.15. 21:02 #871
hriszto
szerintem már megszoktuk és ez a baj
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
11785 levél
Válasz 04.07.15. 20:53 #870
Ghoost
Palik sztem is egy fasz, de amikor vki más helyettesíti, úgy sokkal szarab az F1.
Ez olyan "se vele se nélküle" eset
7565 levél
Válasz 04.07.15. 20:23 #869
hriszto
utálom a palikot és a stílusát ahogy a dolgokat intézi. azóta meg még jobban ahogy "versenyző" lett belőle.
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
7565 levél
Válasz 04.07.15. 20:23 #868
hriszto
minek? általában tudom, hogy mit írok
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
4531 levél
Válasz 04.07.15. 08:26 #867
Anonymus23
Meg a felkészültség terén is lehetne növekedni.
Pl focimeccseken megfigyelhető, hogy a jobb riporterek amikor lapos a játék, akkor előjönnek, statisztikákkal, adatokkal, érdekességekkel, s mi nézők észre sem vesszük, de akkor is érdekes marad a meccs.

Eric abban feltétlenül igazad van, hogy Palik mostanában a monotoniátásával még jobban rányomja a bélyegét a "monoton" Schumi győzelmekre. Ami akár lehetne "érdekes" is, hiszen ez nem olyan mint két évvel ezelőtt, hogy mindenkit körbealáztak 1-2 másodperccel, már az edzéseken is. Itt azért "több" meccs van.
Pedig én még kedvelem is a Palikot.
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
20761 levél
Válasz 04.07.15. 01:17 #866
Eric
Az hogy jó humorú, az csak egy plusz extra. De véleményem szerint egy jó riporternek úgy kell közvetítenie, hogy átéli a meccset, sőt ha az véletlenül nem is egy hű de izgalmas, akkor próbálja feldobni. Fontos az is, hogy lendületesen ne monotonul tegye azt.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
3275 levél
Válasz 04.07.15. 00:26 #865
FOxygene
-Az EB kommentátorai közt azért volt egy két kimondottan jó humorú riporter,jókat dewrültem a poénjaikon
-Palikkal akkora nagy baj nincsen(pici bibi van hogy olyan lekezelő lett,nem köszön stb,és néha érezni hogy alázza a társát olyan poénosra véve,nemmondom egy igazi hozzáértő auto-motorsport szakértőt versenyzőt is szívesen hallgatnék.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
20761 levél
Válasz 04.07.14. 22:07 #864
Eric
Te nem olvasod el a hozzászólásokat, mielőtt leírsz valamit?
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
7565 levél
Válasz 04.07.14. 21:07 #863
hriszto
hülyeségeket írok!
"riszpekt"? (a bánat se tudja, hogy kell írni angolul)
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
7565 levél
Válasz 04.07.14. 21:06 #862
hriszto
Frank Williams vissza akar vonulni. Kár, pedig hatalmas ember. De sajna folyamatosan épül le fizikálisan.

Anonymus23
"Megvan, ami leginkább lealázó:
Ezt most gondold át mégegyszer...

Azért mert Palik még nem érti, attól még lehet benne értelem."
Ebben 1et értek veled!
Nah nyújtok 1 békejobbot. Meggyőzni úgyse tudjuk 1mást. A fikázásnak meg az acsarkodásnak nem látom értelmét. Respect?
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
7565 levél
Válasz 04.07.14. 19:21 #861
hriszto
én hajlandó vagyok meghallgatni bárki véleményét és normálisan eltársalogni vele a dolgokról, de te nem tartozol ebbe a körbe. neked akármit mondtam szép szóval nem tetszett, nem fogadtad el. még akkor sem amikor legalább részben igaz volt.

a 32 éved alatt csak ennyi történt? 2 verekedés? semmi szex, autó vagy valami?

nem vagyok agresszív, csak felhúztad az agyamat a folyamatos "senkimásnaknincsigazacsaknekem" szövegeddel.
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
7565 levél
Válasz 04.07.14. 19:18 #860
hriszto
khmm. zsoca a hungaroringen debütált. csak úgy megjegyezném
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
20761 levél
Válasz 04.07.14. 14:57 #859
Eric
nem vagyok formában: a 37. körben esett ki.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 04.07.14. 14:53 #858
Eric
Igaz.
Annyiban volt hiányos ez a Magyar Nagydíj, hogy a szombati szabadedzésen balesetet szenvedett Firman helyére állt be, a 19. helyről elindult a versenyen és a 13. körben motorhiba miatt kiesett.
Valószínüleg a statisztikában azért szerepelt a Monza, mert az volt az első teljes versenye.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
11785 levél
Válasz 04.07.14. 14:24 #857
Ghoost
Zs. Baumgartner 2003 Monza


Zsolti a Hungaroringen állt rajthoz először!
4531 levél
Válasz 04.07.14. 14:12 #856
Anonymus23
Megvan, ami leginkább lealázó:
Ezt most gondold át mégegyszer...


Azért mert Palik még nem érti, attól még lehet benne értelem.
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
1029 levél
Válasz 04.07.14. 14:07 #855
taposoakna
Ja igen, ez is igaz...
Ahogy a Czollner megszólal, Palik egyből: na akkor most ezt hogy is gondoltad?
Bár néha mondd hatalmas baromságokat is... de hát ez már csak így megy...
4531 levél
Válasz 04.07.14. 13:50 #854
Anonymus23
Mondjuk aki palik mellett van, az se semmi.
Ez a Palik folymatosan beszól neki, az meg mint egy nyuszi, sohasem mer visszaszólni. Legalább visszavágna Paliknak.
Nem tudom milyen viszony lehet köztük, lehet, hogy a Palik a főnöke?

Pl az ilyenek, hogy ezt most magyarázd meg....
Hát én megmagyaráztam volna, mivel sokszor értelmes dolgokat kezd el a srác, de hamar belefullad.
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
20761 levél
Válasz 04.07.14. 13:34 #853
Eric
Ez igaz. Az egy dolog, hogy kretén, de legalább hangulatot tud csinálni.
Egy riportnernek nem elég okosnak lennie, kell teremtenie egy feelinget is az egészhez. A legjobb, legizgalmasabb közvetítést is el tudja laposítani egy bamba riporter.
Mostanában a fociközvetítéseknél érzem ezt.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1029 levél
Válasz 04.07.14. 13:28 #852
taposoakna
jah, az igaz... De én ennek ellenére bírom. Utálom, ha nem ő a kommentátor, hanem csak a vékonyhangú Czollner, meg mondjuk a Wéber (Webber )... Viszont amolyan szaktudornak jó a közvetítés elején...
A Palik tudja magát legjobban beleélni a dolgokba...
20761 levél
Válasz 04.07.14. 13:14 #851
Eric
Korra viszont ő a legöregebb a mezőnyben. Lehet, hogy e miatt mondogatják. Bár a Paliknál sosem lehet tudni, miket zagyvál össze...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 04.07.14. 13:11 #850
Eric
Kérdezd meg a Palikot.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1029 levél
Válasz 04.07.14. 13:10 #849
taposoakna
Akkor Palik és társai mé mondják, h Pénisz a mostani mezőny legrutinosabb pilóta keksze??? A rutint ált. az évek múlásával szokták összefüggésbe hozni, v. Paliknál ez másként van?
20761 levél
Válasz 04.07.14. 12:35 #848
Eric
A további találgatások elkerülése végett.

A jelenlegi mezőny versenyzőinek első rajthozállásai:

M. Schumacher 1991 Spa
R. Barichello 1993 Kyalami
O. Panis 1994 Interlagos
D. Coulthard 1994 Barcelona
G. Fisichella 1996 Melbourne
J. Trulli 1997 Melbourne
R. Schumacher 1997 Melbourne
J. Button 2000 Melbourne
N. Heidfeld 2000 Melbourne
T. Sato 2000 Melbourne
F. Alonso 2001 Melbourne
JP. Montoya 2001 Melbourne
K. Raikkönen 2001 Melbourne
M. Webber 2002 Melbourne
F. Massa 2002 Melbourne
Zs. Baumgartner 2003 Monza
C. da Matta 2003 Melbourne
C. Klien 2004 Melbourne
G. Bruni 2004 Melbourne
T. Glock 2004 Montreal

"Dilisek ezek a rómaiak...!"
11785 levél
Válasz 04.07.14. 12:15 #847
Ghoost
Coulthard 94ben került az F1be, sumi 92ben ugrott be 1 versenyre először, asszem, de ezt a sumi drukkerek majd biztosan pontosítják.
4531 levél
Válasz 04.07.14. 12:12 #846
Anonymus23
Coulthard se mai fiú már, nem?
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
20761 levél
Válasz 04.07.14. 11:42 #845
Eric
Nem.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1970 levél
Válasz 04.07.14. 11:40 #844
Vaszilíj Zajcev
"Michael Schumacher az idén szinte olyan gyakran iszik pezsgôt, mint a maranellói plébános misebort"
divide et impera
4531 levél
Válasz 04.07.14. 10:05 #843
Anonymus23
Hohohó!
Hátrább az agarakkal haver!
Mit képzelsz te magadról!?
Kicsit vegyél már vissza! Te aztán marha okos vagy, ha így látatlanba simán megmondod, hogy milyen vagyok!
A verekedésről:
Egyrészt te hoztad fel, hogy eltöröd a kezem/lábam (SEHOL EGY SMILE!!!), erre válaszoltam, hogy ahhoz még nekem is lesz egy két szavam (EGY JÓPÁR ILYENNEL EGYÜTT ), erre meg nekem ugrasz itt, hogy te aztán tökös gyerek vagy, majd megmutatnád.
Elmondanám, hogy életemben eddig kétszer kellett verekednem, az egyik nem is verekedés volt, mert a srác egy pofon után, nagyon meglepődött és abbahagyta, míg a másik még anno általános alsóban volt valamikor, amikor már nagyon felhúztak, és nekem jött az egyik osztálytársam, az se örült a végén, mondjuk én se, mert nem az én stílusom verekedni. Ja és mindannyiszor engem provokáltak. Szerintem ez nem sok 32 év alatt. Vagy igen?

Szóval akkor ki itt az agresszív?


Erre fel te azért nekem ugrasz mint bolond borjú az anyjának!

Miért kellene elfogadnom a véleményedet, amikor azzal kezded, hogy ha nem érdekel, akkor eltöröd kezem/lábam. Ez érvelés?
Lehet, hogy nálatok ez így működik, és akkor elég sokszor "igazad" van, de nálunk ez másképpen van!
Azt meg gondolhatod, hogy az olyen emberek véleménye, mint amilyen te vagy, mennyire érdekel!
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
1029 levél
Válasz 04.07.13. 22:59 #842
taposoakna
Pénisz, öhm, akarom mondani Panis régebb óta van nem???
4956 levél
Válasz 04.07.13. 22:22 #841
bodajoci
Öcsóm kár lenne itt a Rossit besározni,de a Sumáker se azér jutott oda mer olyan nagy balfasz meg csaló
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
20761 levél
Válasz 04.07.13. 22:18 #840
Eric
"De Schumacher körül arányaiban több (jogos) balhé volt mint más körül. "

Éppen azért mondtam, hogy arányaiban, ui. Schumacher messze a jelenlegi mezőny legrégebben a Forma 1-ben versenyző pilótája.

Úgy tényleg soknak tűnnek a vele kapcsolatban előfordult vélt, vagy valós dolgok, hogy 13 éve nyomja, míg Montoya, Alonso, vagy Raikkönen csak 3 éve. Így összehasonlítva tényleg sokkal több ügye volt!
Na de ez így korrekt összehasonlítás???
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9789 levél
Válasz 04.07.13. 20:22 #839
Gillette
"A Ferrarit arányaiban semmivel sem találták többször vétkesnek szabálytalan alkatrészek-beállítások stb. miatt, mint bármelyik másik márkát, az élmezőnyből."

De Schumacher körül arányaiban több (jogos) balhé volt mint más körül.


"Idén is ha jól tudom, akkor egyetlen ilyen balhé volt, az is a Williams BMW-hez fűződik..."

Egy balhé de két főszereplő. A Toyota is ott volt.


"A Safety Car-os balhé meg..."

Most így hirtelen be se ugrik, hogy ez melyik volt. Valaki felvilágosíthatna. Nem minden jut eszembe a rengeteg Schumi balhé közül. (egyre azonban világosan emlékszem. Amikor még Button első évében az Imolai nagydíjon Saftey car mögött haladt a mezőny majd kiállás előtt Schumi nyomott egy satut és szegény Button ilyedtében félrerántotta a kormányt majd a falnak csapódott. Ezt talán fel lehet írni Button rutintalanságának a számlájára, de érzésem szerint egyáltalán nem volt indokolt az ilyen mértékű fékezés. A másik ami ezt bizonyítja , hogy ott tényleg igencsak feltorlódott a mezőny rutinosok, rutintalanok egyaránt.)
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
7565 levél
Válasz 04.07.13. 20:12 #838
hriszto
öregem te nagyon elvakult vagy! te még a kész tényeket, a józan ész diktálta dolgokat sem vagy képes felfogni ha az neked nem tetszik! senki se mondta, hogy technikai alapon minősítsük az f1-et és a motogp-t! de te azóta is ezen lovagolsz! olyan vagy mint 1 5 éves. nem mérlegelsz csak kijelented, hogy mi, hopgy van és leszarod más véleményét!
te azafajta ember vagy aki vezetés közben letolja a másikat az útról. az ok meg nagyon prózai: mi a francért ment ott ha én ott akarok menni.
a véleményem meg van rólad és magasról teszek a 120 kilódra. nem zargat a 30 kiló súlykülönbség, volt dolgom már ekkora emberekkel.
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
20761 levél
Válasz 04.07.13. 12:31 #837
Eric
Szerintem meg ebben a formában ez sem igaz.
A Ferrarit arányaiban semmivel sem találták többször vétkesnek szabálytalan alkatrészek-beállítások stb. miatt, mint bármelyik másik márkát, az élmezőnyből.
Persze egy Minardinál nehéz lenne ilyeneket találni, mivel nincs pénzük különösebbena fejlesztésre. És nem ők azok akik kitalálják a haladó technikát8amiről kiderül, hogy vagy belefér a szabályokba, vagy nem)

Idén is ha jól tudom, akkor egyetlen ilyen balhé volt, az is a Williams BMW-hez fűződik...

A Safety Car-os balhé meg...
Megoszlanak a vélemények.
A mostani versenyen is látszott, hogy a lassú safteycaros körökben mindegyik versenyző rángatta az autóját, gyorsított és fékezett folyamatosan. Igyekeztek üzemmeleg állapotban tartani a gumkat és a fékeket. Valahogy ezt mindenki tudta, csinálta és senki nem csattant bele a másikba.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9789 levél
Válasz 04.07.13. 12:26 #836
Gillette
Senki nem mondta, hogy a yamaha akkra szar mint a minardi! És valóban, nem olyan rosz gép a yamaha, de nem is olyan jó mint a honda. Ezzel vitatkozhatsz, de a tények nem téged fognak igazolni(nézd meg a versenyeken a végsebességet Ducati, Honda előrébb van, aztán, hogy viselkedik a yamaha Rossi és, hogy a honda Gibernau alatt).
Talán azért nem a Ducatihoz ment mert nem hívták. Az aprilia meg katasztrófálisan rosz gép.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
9789 levél
Válasz 04.07.13. 12:20 #835
Gillette
Nem érted. Nem a két sportot akarom összehasonlítani, hanem azt, hogy Schumi nem az eredményei alapján örvend igen nagy rétegben közutálatnak. Hanem azért mert egy tisztességtelen pali aki már töbszőr eljátszotta az emberek bizalmát. Valentino Rossi is van olyan sikeres a saját sportjában mint Schumi, de mégsincs a támadások középpontjában. Ennek az oka, hogy ő tiszteli ellenefeleit és képes elviselni a vereséget is és a győzelem érdekében nem fog aljas módszerekhez nyúlni. A németre pont ennek az ellenkezője jellemző: nem tisztel senkit és semmit, ha máshogy nem ment nem egyszer tisztességtelen módszerekkel próbálja legyőzni ellenfeleit.
És a másik amit nem értek, hogy az MS fanok miért vannak felháborodva amikor kedvencüket és aktuális csapatát csalással vádolják(még akkor is, ha ezek gyakran megalapozatlanok)? Talán azért mert ő pont az az ember akiről ezeket feltételezni lehet. Nem egyszer nyúlt már tisztességtelen eszközökhöz(és ezek tények).

Visszatérve Valentino Rossira: Lehet, hogy pénz bár kétlem, hogy a honda nem lett volna képes megadni ugyanazt az összeget. Szerintem viszont a legfontosabb, hogy új kihívást akart.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
319 levél
Válasz 04.07.13. 12:17 #834
Ghostdog1
Ralf Schumacher sem azért igazolt a Toyotához mert hu de nagy csapatot akar csinálni belőle, meg megmenti stb.. 2 nullával több van a bankszámláján, azért ment oda. ennyi.
Puska a gagyiknak, kés a profiknak!
11785 levél
Válasz 04.07.13. 11:18 #833
Ghoost
Jaja a Honda - Yamaha párhuzam sztem se pl. egy Ferrari - Minardit jelent, nem olyan rossz a Yamaha.
A pénz meg tuti ott is befolyásolt azért (persze kit nem) de ha már ilyen jótékony ez a Rossi gyerek miért nem egy olasz csapathoz ment?
Nekem aztán mind1, ugyis csak a 125, meg 250t szoktam nézni.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.