Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Formula 1 (2004)

4531 levél
Válasz 04.07.13. 11:03 #832
Anonymus23
Komolyan mondom nagyon LOL, hogy már minden hülyeséget összeszedtek, hogy bebizonyítgassátok, hogy MS egy micsoda aljanép!
Mi köze van a két típusú versenyzésnek egymáshoz???
Max annyi, hogy gyors mind a kettő!
Teljesen más technika, taktika, más technikát kíván meg egy versenyzőtől. Szép is lenne - felidézve a Ben Hurt - ha ostorral lökdösnék ki egymást a pályáról.
Biztos vagyok benne, hogy sok sokkal becsületesebb ember van a világon mint MS (pl itt van a nagymamám, aki sajnos meghalt, de nekem példaképem), de mégsem hasonlítom össze.
Biztos vagyok benne, hogy a Rossi nagyon tehetséges, meg minden de KIT ÉRDEKEL? Mármint ebből az aspektusból, amiből leírjátok.
Meghát itt van még Teréz anya is, de inkább hagyjuk...


Még egy dolog. Megnyerte a VB-t, majd puszta emberbarátiasságból átment egy gyengélkedő csapathoz, hogy bemutassa az emberi nagyságát. Ja persze!
Szerintem a Yamaha sem felejtett el motort építeni, és nagyon jól jött nekik egy tapasztalt versenyző, aki, biztos vagyok benne, ha nem is pontos műszaki adatokkal, de minimum irányelvekkel szolgálhatott. S mindeztszerintem NAGYON KOMOLY ÖSSZEGÉRT.
Ez van, de ez igaz MS-re is, hogy ahhoz, hogy jó beállítások legyenek, ahhoz olyan pilóták kellenek, akik tudnak is mondani valamit, hogy mit hogyan kellene, milyen erő melyik részére kell a kocsinak stb.

Várom a következő hasonlítást, mondjuk Indycar, Rally?

Jut eszembe!
MS nem ilyen módon került a Ferrarihoz? Ha jól emlékszem előtte a Ferrarinak sem ment igazán.....

Egy dolgot viszont el kell ismerni, a motorversenynél kicsivel több múlik a versenyzőn.
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
9789 levél
Válasz 04.07.13. 10:48 #831
Gillette
Ehez még hozzájön, hogy első évében(2000) volt az a 2. hely majd a következő háromban nyerte zsinorba a vb címeket(2001,2002,2003).

Bazzeg ez nem igaz! Túl gyorsan gépelek.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
9789 levél
Válasz 04.07.13. 10:44 #830
Gillette
Kedves Anonymus23!
Nem buktam be semmit! Bár ha te úgy érzed akkor egészségedre. Mint említettem most egy ideig nem fogok Baumgartner ügyben vitatkozni mert úgyse tudjuk egymást meggyőzni és úgyse tudok sok újjat hottáfűzni. Ha valakit érdekel lapozzon vissza itt vagy a Baumgartneres topikba. Mindent leírtam ami jelen helyzetben nyomja a szívem.

A másik. Ki beszélt a itt a motogp és az f1 technikai alapon való összehasónlításáról? Csupán arról volt szó, hogy Valentino Rossi a motogpben tulajdonképpen ua. mint Misi Schumi az f1-ben és mégse áll a támadások középpontjában! 25 évesen 1 vb 2. hely, és zsinorban 3 vb győzelem a királykategóriában(az a három pedig olyan volt, hogy gyakorlatilag senkinek nem volt esélye befogni őt). Ehez még hozzájö, hogy első évében(2000) volt az a majd a következő háromban nyerte zsinorba a vb címeket(2001,2002,2003). 2. helyÉs ott nincs olyan, hogy a csapattárs segít neki. 2003-ban miután utcahosszal nyerte a bajnokságot átment a gyengélkedő Yamahához amely motor már ki tudja mikor nyert utoljára egyáltalán futamot majd 2004-ben rögtön az első futamot megnyerte és valószínű, hogy a vb-t is megnyeri vele. Egy olyan csapattal amely utoljára valamikor a 90-es években nyert vb-t. Na röviden ennyi. Csak, hogy halvány fogalmad legyen ki az a Valentino Rossi.
Eredményeit tekintve ua. mint Schumi, DE... Ő nem próbál csalással előnyt szerezni magának, nem lögdösi ki a vetélytársait a pályáról és nincs rászorúlva a csapattársa segítségére.
---------------

FOxygene: az a Formula Renault 2000 egy bajnokság neve. A 2000 nem az évszámot jelöli. Ergo valami Formula Renault-nál is alacsonyabb osztály.
---------------

bodajoci: Thx, hogy kijavítottál. Én is pont azon gondolkoztam, hogy 5 v. 6 hengeres.
---------------

Eric: láttad az eredményeinél a legalsó képet(gokartosat)? Milyen retard feje van vazze!
Itt a kép
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
4531 levél
Válasz 04.07.13. 10:33 #829
Anonymus23
Ja még annyit, hogy nem szokásom másokat köpködni, és a kéz/lábtöréshez azért még nekem is lenne 1-2 szavam, mind a 115-120 kg-ommal!
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
20761 levél
Válasz 04.07.13. 09:32 #828
Eric
Ha én vettem a fáradtságot és megnéztem a honlapját, akkor akár te is megteheted.
Ennél sokkal komolyabb dolgokat is megértesz te elsőre, ha akarsz, mint ez. Csak hát akarni, kell...

Ja, és ha valaki esetleg hiányolja az évtizedekre visszanyúló sikerlistát, annak nem ártana, ha az is eszébe jutna, hogy a csávókám 81-ben született...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
4531 levél
Válasz 04.07.13. 08:50 #827
Anonymus23
Nem tudom ki beszélt itt a MotoGP-ről.
Én nem. Akiről írsz, nem is ismerem, mert nem érdekel (bár hallottam már róla).

De könyörgöm, ne hasonlítsuk már össze a kettőt.
Legalább egy lényeges különbség, hogy az egyiknek 4, míg a másiknak 2 kereke van. És már ebből az egyetlen lényeges különbségből kiderül, hogy sok köze nincs egymáshoz a két technikai sportnak.
Teljesen más a kettő.
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
4531 levél
Válasz 04.07.13. 08:45 #826
Anonymus23
Ezt megint bebuktad.
Ebben a hozzászólásodban is látszik, amit oly sokszor emlegettem már (és most utoljára), hogy mindegy, hogy mit csinál, akkor is elverjük rajta a port.

Azon a versenyen, a Minardi hozta a formáját, azaz a szokásos 4-5 kör hátránya volt.
Azaz ugyanúgy nyomta neki, mint máskor. A minardiban ennyi van.
A szakemberek szerint meg igenis nem egyszerű dolog "körbeérni" (főleg aMinardival), de hát azok csak hosszú évek alatt tapasztalták ki és meg, aminek az ellenkezőjét te egyszerűen kijelented.

Ő is okozott már 1-2 galibát, de ugyan mond már meg, hogy melyik versenyző nem? Ki az aki megy mint a svájcióra?
Ja megvan, sejtem kire gondolhatsz esetleg, várj leírom:
M. Schumacher.
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
4956 levél
Válasz 04.07.13. 08:31 #825
bodajoci
A Honda V5-ös a Yamaha soros 4 hengeres.Kb 15 lóval gyengébb a Yamaha.Annyit elértek Rossiék,hogy a futómű már van olyan jó,mint a Hondának.Ezért örültek annyira a Yamahások,mikor leszerződtették az olaszt,mert igazán jó gépet,csak igazán jó versenyzővel lehet alkotni.Ergo igaz ez a Forma 1-re is.
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
3275 levél
Válasz 04.07.13. 02:40 #824
FOxygene
"-Formula Renault 2000 Német-bajnokság, 6 futamgyőzelem"

Ácsibácasi ez a 2000 ugye dátum?
mert ha nem(hanem kategória) akkor elég ködös ez a tálalás hogy összesen 6 futamot nyert a mittudomén hány év alatt..

"-Formula Renault 2000 Európa-bajnokság összetett III. helyezett"

Összetett?Konkrétan az mi?az össze kategóriában,kezdve a gokart-tól vagy a dodzsemtől?vagy 5 éves átlagban?

"-Renault Német-bajnokság II. helyezett"

-Tessék ez is,annyira konkrét,annyira Zsoltisan ködös mint Palik
védőszárnyai.

Egy konkrét bajnoki idényről beszélünk?Vagy 1-szer volt második helyezett is vmelyik futamon?

-F3000 Monte Carlo 5. hely

Váo....

Zsolti komnkrét dátumokkal már nem festene még így sem,ban egy olyan érzésem,így pici képzavarral még csak csak,de szeretnék évszámokat futamokat helyezéseket látni tőle.
Ha jól emlkészem utaánnanéztem hajdanán és nem sok tapsolnivalót találtam.

Engem is mint Gilettet csak az idegesít hogy Ő képviseli Magyarországot és abban a kocsiban...

És itt most stoppot intek magamnak,
hajrá Zsolti..hajrá magyar autóversenyző....
miért nem tudok őszintén örülni ennek a két mondatnak?
Biztos bennem van a hivba de vmi bibi azért van.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
9789 levél
Válasz 04.07.12. 22:27 #823
Gillette
Ez nem divat kérdése. Az a yamaha jelenleg gyengébb mint a honda. Főleg végsebességbe meg kezelhetőségbe. Szal elég sok gond van vele. Nameg az se mind1, hogy a hondában egy hengerrel több van(aszem a honda 6hengeres).
És motogp-ben azért annyira nem egyértelmű ki fog nyerni, bár az utóbbi versenyeken tényleg nehéz megfogni Rossit. De az is tény, hogy gyakran csak az utolsó körben tudja a maga javára fordítani a versenyt.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
9789 levél
Válasz 04.07.12. 22:19 #822
Gillette
Sztem hagyjuk ezt abba. Eddig se tudtuk egymást meggyőzni akkor valószínű, hogy ezek után se tudjuk.
És ünnepélyesen bejelentem, hogy ebben az idényben nem fogom többet fikázni Baumgartner Zsoltot, de ettől még a véleményem megmarad róla.


ui.: azért ezt ne vegyétek kézpénznek.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
11784 levél
Válasz 04.07.12. 21:22 #821
Ghoost
én spec utálom Rossit, na ehez mit szólsz?
De tényleg 1000szer izgalmasabb, bár a végeredményt ott is lehet tudni.
Annyira meg nem kéne azt a Yamahát fikázni, mert ez már nagyon nagy divít lett.
7565 levél
Válasz 04.07.12. 21:08 #820
hriszto
mindenkit lehúzunk? hmm. szerintem rossit nem nagyon húzzák le, pedig eléggé 1eduralkodó a motogp-ben. itt nem az eredményel van a gond hanem azzal ahogy elérik. a motogp élvezetes mert lehet, hogy rossi győz, de előz és kűzd az első helyért. akkor is volt ellenfele amikor jó motorja volt és most is van amikor 1 rakás szaron ül. sumi nem előz, nem rizikózik és nekem ez nagyon nem tetszik. a verseny arról számomra arról szól, hogy valami látványosság is van esetleg. de mostanában az a látványosság ha zsoca alatt elfüstöl a minardi. kövezz meg ezért, köpj le (max utána eltöröm kezed lábad), de ebben igazam van.
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
20761 levél
Válasz 04.07.12. 20:14 #819
Eric
Na ez a különbség!
Vagyunk egy páran, akik próbáljuk a jó oldalát nézni a dolgoknak, és vannak akik mindenből csak a negatívumokat látják...

Néhány eredmény, amik nem gatyaszaggatóak, de az általad korábban felsoroltakhoz képest egyáltalán nem rosszak:
-Formula Renault 2000 Német-bajnokság, 6 futamgyőzelem
-Formula Renault 2000 Európa-bajnokság összetett III. helyezett
-Renault Német-bajnokság II. helyezett
-F3000 Monte Carlo 5. hely


"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9789 levél
Válasz 04.07.12. 19:40 #818
Gillette
Mivel mutatott többet? Hogy szerzett egy mázli pontot. Ha nem nyomja a kocsinak akkor nem nehéz körbeérni. Csak a körözésekre kel figyelnie és hát ott is okozott már egy két galibát.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
9789 levél
Válasz 04.07.12. 19:37 #817
Gillette
"Nagyon jól tudod te, hogy mire értettem, ill. gondoltam. Nem kell itt nyomni a műduzzogást!"

A fene se tudja már, hogy mit gondolsz viccnek és mit nem.


"Ilyen második meg harmadik helyezéseket és pole pozíciókat alsóbb kategóriákban a BZS is fel tud mutatni"

Kiváncsian várom! Egyedül a német Forma Renault 2000-ben ért el valamit, de az igencsak kevés. Legalábbis, hogy engem meggyőzzőn. Amúgy meg még a magyar gokart bajnokságban is elverték.



"De miért kell utálni, undorítónak tartani, stb!!!???"

Nem magát Zsótit találom undorítónak, hanem azt a helyzetet ahogy odakerült. Talán még utálni se utálom csak egyszerűen bassza a csőrőm, hogy nekünk miért ilyen jutott amikor biztos vannak nála jobbak kis hazánkba.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
11784 levél
Válasz 04.07.12. 19:21 #816
Ghoost
Mennyi olyan srác volt már, aki a jövő nagy tehetségeként, sok-sok ilyen olyan bajnokság győzteseként érkezett az F1be, aztán 1-2 szezon után eltűnt a süllyesztőben?
Szal nem kell elszállni a többiek eddigi eredménye miatt, eddig Zsolti igenis többet mutatott!
20761 levél
Válasz 04.07.12. 19:17 #815
Eric
Nagyon jól tudod te, hogy mire értettem, ill. gondoltam. Nem kell itt nyomni a műduzzogást!

A masszákra és pántánókra:

Ilyen második meg harmadik helyezéseket és pole pozíciókat alsóbb kategóriákban a BZS is fel tud mutatni(Jordan's official testpilot ), de ezzel ő is és ők is kitörölhetik a seggüket.
A Forma 1 ben ez nem számít.
A felsorolt versenyzők némelyike lehet, hogy jobb eredményeket is produkált már az F1-ben eddig mint BZS, de! Azt egyrészt lényegesen jobb autóban tette másrészt pedig nem az első szezonjában.


100 szónak is egy a vége:
Nem kell, hogy szeresd(én sem vagyok a rajongója)!
De miért kell utálni, undorítónak tartani, stb!!!???
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9789 levél
Válasz 04.07.12. 18:10 #814
Gillette
Légyszives ne forgasd ki a szavaim! Soha nem mondtam, hogy Zsóti miatt döglődik a balatoni túrizmus!
Néha megesik, hogy kihagyok egy-egy szót v. betűt, ha sietek.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
9789 levél
Válasz 04.07.12. 18:10 #813
Gillette
Légyszives ne forgasd ki a szavaim! Soha nem mondtam, hogy Zsóti fb]miatt[/b] döglődik a balatoni túrizmus!
Néha megesik, hogy kihagyok egy-egy szót v. betűt, ha sietek.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
9789 levél
Válasz 04.07.12. 18:07 #812
Gillette
Légyszives ne forgasd ki a szavaim! Soha nem mondtam, hogy Zsóti döglődik a balatoni túrizmus!


"Te azt vártad ettől, hogy beül a Minardiba, megy pár versenyt és ettől zsúfolásig telik a Balaton"

Én nem vártam soha semmit attól, hogy ő befizette magát a minardihoz, de Gyurtsány szavaiból ezt a következtetést lehetett levonni mikor még téma volt az állami támogatás. (megjegyzés: ha Gyurtsány lenne az utolsó ember a Földön akkor se hinném el egyetlen szavát se). És azt ne mond, hogy ő hosszútávra értette ezt, mert az óriási blama lenne ha Zsóti jövőre is a száguldó cirkusz tagja lehetne.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
9789 levél
Válasz 04.07.12. 17:54 #811
Gillette
Akkr nézzük(nem volt kedvem fordítgatni úgyhogy olyan nyelven nyomom be amin megtaláltam):
Klien:
3. Internationale BMW Formel ADAC Meisterschaft (2001) /5 wins/
1. Rang Int. Deutsche Meisterschaft Formel Renault (2002) /5 wins and 5 pole positions/
5. Rang Internationaler Eurocup Formel Renault (2002) /best rookie/
2. Formel 3 Euro Series (2003) /21 races - nine podium positions, 14 times in the points. 4 victories, 2 second positions, 3 third palaces. 2. overall in the Formula 3 Euro series - best rookie/
Sieger des Formel 3 Masters in Zandvoort (2003)



Pantano:
Career Highlights

2004
Signs for Jordan Ford to race in the Formula One World Championship.

2003
International Formula 3000 racing with Durango. 3rd in the championship. Two pole positions & two wins. First driver to win races with three different teams.

2002
International Formula 3000 racing with Coloni. Three race wins, three 3rds, three 4ths one 8th. 2nd position in the Championship. Won the two seater Minardi Formula One car race at Donington Park.

"Best relationship driver with team" at the Winning Attitudes Awards 2002.

Test driver in F1 for Williams BMW. Appeared in Hewlett Packard commercial with Juan Pablo Montoya and Ralf Schumacher.

2001
Debut in International F3000 with Team Astromega – Two DNFs, one 8th, one 7th and one 5th plus race winner in Monza, last race of season.
McLaren Mercedes Formula 1 – tested in Jerez circuit for two days, covered 90 laps, very competitive lap times compared to team’s race and test drivers. No physical problems. No times issued by McLaren Mercedes

Autosprint International Driver of the Year - Winner

2000
German F3 Champion in first year of racing in series
Swiss Formula 3 Championship race, Hockenheim – 1st
Benetton Formula 1 test in Jerez
Benetton Formula 1 test in Valencia, ˝ day in Monza
Team Astromega F3000 test in Barcelona


Massa:
2000 : Italy and European Formula Renault Champion
2001 : Euro F3000 Champion (6 wins from 8 races)
Test with Sauber Petronas F1 at Mugello
2002 : Official Sauber Petronas F1 driver (4 points, Best Result : 5th)
2003 : Ferrari Test driver
2004 : Official Sauber Petronas F1 driver



Bruni:
2003: EUROPEAN F3000 3. helyezett.
2001:Britische Formel 3, Platz 3
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
4730 levél
Válasz 04.07.12. 17:12 #810
Pyton
Na, tessék. Zsolti most bevállalósabb volt(megelőzte Brunit) és szétment a motorja. Jellemző. Jövőre(egyátlalán ott lesz még?) át kéne valahogy mennie a dzsordenhez, vagy a Jaguarhoz, mert addig csak itt szaupljátok(már aki).
Sonic boom babieee!
20761 levél
Válasz 04.07.12. 17:05 #809
Eric
Ja, és igen is reklám.
Ott a neve mellett, hogy HUN, időnként szóba hozzák, stb.
Persze ha futamokat nyerne, akkor az mindjárt komolyabb lenne, de hát pill. ez van.
Te azt vártad ettől, hogy beül a Minardiba, megy pár versenyt és ettől zsúfolásig telik a Balaton(annak ellenére, hogy színvonaltalan és drága)? Már, ha a Magyarországon a Balatont érted...(v. fordítva)
Vagy netán a BZS az oka annak, hogy a Balaton haldoklik?

"csak azért mert magyar még nem kötelező szeretnem. "

Ez így van.
Csak, hogy a nemszeretés és az "undorító" + "szánalmas" + "legalja" között van némi különbség.
Kiváncsi lennék, hogy te mindent fekete-fehérben látsz?
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 04.07.12. 16:50 #808
Eric
Jó, akkor kezdjünk el baumgartnerezni.

Te miből állapítottad meg, hogy a BZS az autóversenyzés legalja?
Mitől rosszabb szerinted mint egy Klien, Pantano, Massa, Bruni stb?

Én ezeket sem fikáztam soha. Nem lehet mindenki Suhamér!
Biztos tucatjával vannak Ausztriában és Olaszországban is olyanok, akik az adott körülmények között jobbat teljesítenének ezeknél az arcoknál.
De ők ülnek azokban a gépekben, mert a körülmények úgy hozták, szerencsések voltak, támogatóik voltak, stb.
mj:Egyetlen ember volt az F1-ben, akit rühelltem: Takagi. Az egy ön és közveszélyes fazon volt.

Amúgy meg nem tudom, hogy ki mit várt a BZS-től élete első F1-es szezonjában, a mezőny messze leggagyibb autójában ülve.

Nagyon egyszerű a magyarázata annak, hogy a BZS helyén a Minardiban nem egy korábbi Cart bajnok ül: pénz, pénz, pénz.
Míg egy nagy(obb) múltú versenyzőnek fizetni kell azért, hogy rója a köröket, addig egy BZS-féle kezdő meg hozza a pénzt.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9789 levél
Válasz 04.07.12. 16:05 #807
Gillette
Jó, látszik nem érted mit akarok mondani. Nem mondtam, hogy csak azért mert szurkolsz BéZsének szeretned kell a magyar suzukit, hanem azt hogy csak azért mert magyar még nem kötelező szeretnem. Nem kell becsuknom a szemem és nem észrevennem, hogy ez a gyerek enyhén nem f1 kvalitású versenyző. Azért mert magyar nem fogok elfogult lenni iránta és megsimogatni a búráját minden befejezett verseny után. Mert undorító, hogy valaki ennyire semmi múltal bekerül a z F1-be. És ami a legszánalmasabb az az,hogy ha ezt egy nem magyar gyerek csinálta volna akkor mindenki(köztük valszeg te is) őt fikázná.


"A Suzuki Swift(!) igen is egy rakás szar!!!
De nem azért mert magyar, v. nem magyar, hanem mert a japók a csóri magyaroknak csinálták direkte ilyenné."


Most mondhatnám, hogy a suzukit is csak a magyar mentalitás miatt szarozzuk le. Szerény meglátásom szerint azonban a suzuki az az autógyártásban ua. mint Zsóti a F1-ben. A legalja. Ez sajnos így van!


Na meg azt bírom amikor azzal jönnek hogy ez mekkora reklám! Hát nem tudom. Körülnéznék most a Balatonon, hogy mennyivel több turista van mint tavaly v. 2 évvel ezelött.


Azzal a név dologgal meg csak hülyéskedtem. Nem kell komolyan venni.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
20761 levél
Válasz 04.07.12. 15:41 #806
Eric
"Sztem a Baumgartner se történelmi magyar név"

És mi a történelmi magyar név? És ha van ilyen(kétlem) attól lesz valaki magyar?
Magyar állampolgár vagy sem?
Találtál már a kákán csomót? Feltétlenül szólj, ha megvan!

A Suzuki Swift(!) igen is egy rakás szar!!!
De nem azért mert magyar, v. nem magyar, hanem mert a japók a csóri magyaroknak csinálták direkte ilyenné.

Ha egy magyar embernek szurkolok, hogy sikerüljön valami, akkor kötelező imádnom hozzá a Buzuki Stiftet???
Huuuuhhhaa!

De mi a szent szarnak magyarázom én ezt, amikor nagyon jól tudod te is.
Találtál egy tök nem ideillő valamit, amin most lovagolsz teli fenékkel...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
9789 levél
Válasz 04.07.12. 15:27 #805
Gillette
Az, hogy mihez hasonlítom most szinte lényegtelen. Csupán arra utalok, hogy csak azért fikázzuk ill. szeretjük mert magyar? Nem. Azért mert a suzi szar autó! BéZsét se azért szapulom mert magyar, hanem mert szar versenyző.
a lényeg: azért mert magyar még nem kel feltétlenűl szeretnem! Mert ha igen akkor mostantól a suzukira se legyen senkinek egy rosz szava.


"Zsoltika magyar apuci és magyar anyuci nászából jött létre"
Sztem a Baumgartner se történelmi magyar név.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
20761 levél
Válasz 04.07.12. 13:56 #804
Eric
Hát ezt jól kitaláltad.
De ha már mindenáron ilyen "sületlen észcsavaroknál" akarunk maradni:
Zsoltika magyar apuci és magyar anyuci nászából jött létre, a Suzuki Stift medig totálisan vágottszemű produktum igénytelenfalvára, max a dajkái magyarok.

Amúgy meg egy autót egy emberrel.... bahh!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
4531 levél
Válasz 04.07.12. 13:37 #803
Anonymus23
Csakhogy a Suzuki-t meg Baumgartnert öreg hiba lenne összehasonlítani ebből a szempontból.
Nem nézted szombat délben a TotalCart?
Hát ott úgy lehúzták a Suzuki-t, hogy szerintem a Suzuki marketingesei harakirit követtek el utána.
Megint más dolog, hogy van egy magyar a F1-ben, aki lehetőségei és képességeihez képest és szerint még csak nem is az utolsó. És én ezt tudom értékelni.

De a legtöbb kritika meg arról szól, hogy nem odavaló, nem olyan szintű, meg elveszi más tehetségesebb pilóták elől a helyet. Akkor mit szóltok azokhoz, akik a pontvadászatban még őmögötte is vannak.
Vagy ennyire rohadtul udvariasak lennénk, hogy OK mi szeretnénk előreengedni azokat az embereket, akiket ugyan nem ismerünk, de azt modnják, hogy ügyesebbek. Eddig én csak azokat a csapatokat figyeltem, amik érdekeltek: Ferrari, Renault, Honda, BMW, McLaren.
Most legalább érdekel az is, hogy mi történik a Minardinál. Ha jövőre nem lesz Baumgartner, tudod kit fog érdekelni, hogy ki szenved abban a szerencsétlen Minardiban! A másik meg, hogy pl Bruni is hozta a szokásos -4 körét, amiért a Zsoltot el szoktuk marasztalni....
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
4531 levél
Válasz 04.07.12. 13:27 #802
Anonymus23
Én is szeretném, ha izgalmasabbak lennének a futamok, de hát ez van. Ez nem foci, hogy egy "kiscsapat" is tud EB-t nyerni. Itt nem elég a lelkesedés.

Előzések, izgalmak: Sajnos azt kell mondanom, hogy a többi hasonszőrű csapat se sokat produkál.

Egy kicsit a boxkiállás taktikáiról:
Ez nagyban függ, hogy milyen autóról van szó. Ezeknél az autóknál eszméletlenül fontos a kiegyensúlyozottság, megfelelő súly/tapadás, stb.
Amikor az autótervezés folyik, akkor nincs mese ebbe bele kell számolni a pilótát (súlyát, méreteit), és nagyon fontos az üzemanyag, ami folyamatosan változik, ezáltal megváltoztatva a kocsi menettulajdonságait. Ehhez persze még javában hozzájönnek a gumik, amik egyértelműen befolyásolják a versenyt. Lásd a múlt évben a Michelin előnyét, és mára mekkorát fejlődött a Bridgestone.
Tehát a boxkiállás tényezőei (laikus szemmel):
- Fogyasztás: függ motor fogyasztása (aerodinamika beállítások, mennyit kell menni (padlógáz, vagy túristaút,), keréktapadás)
- Gumik hogyan bírják versenyt.

Nagyon fontos, hogy a kocsik akkor mennek jól, ha ideális a súlyuk (se túl sok, ami visszafogja, se túl kevés, hiszen tervezésnél nem az üres kocsira terveznek, hanem egy minimális plusz súly feltételezve van), és a motor teljesítményét megfelelő módon tudják átvinni az aszfaltra.

Nem vagyok benne biztos, de nekem úgy tűnik, hogy ezeknek az együtthatóknak a beállításánál, kiválasztásánál, számolásánál is a Ferrari a nyerő. Ehhez kell egy stabil pilóta, aki azt autózza, amit éppen akkor kell. Lásd MS.

Barichello-ról meg az a véleményem, hogy kivülről úgy tűnik, hogy nem kapja meg azt a támogatást, amit Schumi megkap, de "kivülről". Abban biztos vagyok, hogy a Ferrari mindig igyekszik behozni őt legalább a 2. helyre. Ami a tegnapi futamon is meg lett volna, ha nem jön a SC. Trulli baleste előtt B már szinte teljesen feljött Kimire, Schumi feltartotta Kimit, annyira ami elég volt B-nek. B-t hasonló módon fel tudták volna hozni a 2. helyre egy boxkiállással mint ahogy, Schumit felhozták az elsőre. De mindent borított az SC. Azt viszont nem értem, hogy hogyan sikerült B-nek az SC kiállása után azt a hatalmas hátrányt összehoznia Kimivel szemben. Szerintem ott bukta el másodjára a 2. helyet. Az SC kiállása után szerintem valamit benézett, és Kimi már el is húzott mint vadliba.

Gilette, ne vedd személyeskedésnek, csak unalmas az, hogy páran már csak divatból is fikáznak, de igazán nincs alátámasztva semmilyen megfogható érvvel.

A főnököm szokta volt mondani:
"Uraim, ez eredményt nem kell magyarázni, az önmagáért beszél!"

Én meg magamban: Ja, azért kell annyi elemzést csinálni!
De abból a szempontból teljes mértékben igaza van, hogy az eredmények a legjobb mérőszámai az haladás irányának.

És lehet bármit mondani, de az eredmények (mert szerintem mindenki azért indul, hogy nyerjen) a Ferrarit igazolják.
Más dolog az, hogy ez nem "nézőbarát", mert mindenkit folymatosan elpáholnak, de szerintem túl sok éve már nincs MS-nek sem az F1-ben.
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
1029 levél
Válasz 04.07.12. 13:24 #801
taposoakna
...látom itt nem érdemes vitázni, mert mindenki "okosabb" a másiknál...
ezt a boxtaktikás dolgot meg nem a palik találta ki... A német RTL-en ugyanígy kihangsúlyozzák...
Én különben szoktam nézni a német RTL-en a különböző F1-el kapcsolatos műsorokat a futamok előtt, és lám mivel foglalkoznak ott is: Ross Brown a ferrarinál, Raikkonen és a még mindig nem elég McLaren... Toyota várható fejlődése (h ne csak a vita témáját írjam), és foglalkoznak ott is ezzel a barichello dologgal, és nem olyan szemszögből, ahogy ti igenis elvakult Schumacher/ferrari fanok , látjátok... (Hogy vajon engedik-e neki, h valaha is a ferrarinál vb győztes legyen, és hogy jobb legyen mint Schum... És ezt szó szerint így mondták!!!)
Schumacherhez hasonló kvalitású pilóta igenis van a F1 mostani mezőnyében, csak nincs rá módjuk, h ezt be is bizonyítsák... És akkor is Raikkonen-nek sikerült ezt ideáig a legjobban bizonyítani...
3275 levél
Válasz 04.07.12. 13:09 #800
FOxygene
Sumi és Raikönnen között sztem csak autóban van különbség.
Folyamatosan lehagyta Kimi-t még akkor is amikor nehezebb volt,ezt mindenki láthatta.

Kár volt Paliknak ezt a boxtaktikát így kihangsúlyoznia ahelyett hogy a valódi okát látta volna Sumi folyamatos előrekerülésének ami az hogy:

-Nehezebb autóval indúl,ezért tovább marad kint és majdnem üres tankkal áll be a boxba de míg ez bekövetkezik ezzel a nagyonkönnyű autóval olyan köröket megy amit senki más.

Ez nem Ross Braun vagy ki a tököm érdeme,teljesen egyszerű folyamat,
Sumi tud vezetni és az autója talán kevesebbet is fogyaszt mégis erősebb mindenkinél és ezt maximálisan üres tankig ki is használják.

Annyira elszakad ezzel a végletekig kiszámolt módszerrel hogy
ha utánna beáll a boxba onnan mindenképpen az első helyre jön ki.

Ross Braun és a csapat érdeme még annyi hogy ezt úgy hozzák neki össze hogy ha lehet tisztán tudjon autózni hogy senki nincs elötte,ha kell kap egy pici plussz üzemanyagot még,a lényeg hogy
van olyan fázis amikor sumi kocsija nagyonkönnyű és sumi meg nagyontud vezetni,és senki nincs elötte aki feltartaná,ezt így összehozzák neki és nyer,ennyi.

Raikönnen nem tudta volna megszorongatni,egyszerűen MÉG gyenge a Mercédesz,remélem a következő futamon már igen hacsak nem bénázzák el Suminál a tankolások és a kerékcserék összhagját,merthát akkor áll ki általában amikor már pár csepp van a tankban és akkor a kerékcsere is jöhet,(vagy rátankolnak picit hogy üres pályára hozzák ki és ott mégtöbb előnyt szerezhet stb stb..)

Összefoglalva ez Sumaher és a kocsija együttes érdeme főleg,ha nem lenne boxtaktika akkor fizikálisan előzne le mindenkit,nem tök 8?
(nekem mint TV néző számára nem )



"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
9789 levél
Válasz 04.07.12. 13:08 #799
Gillette
BéZsé a mi fiúnk, a suzuki meg a mi autónk.
Ergo akkor azt is csak a jó magyar mentalitás miatt fikázzuk. Legalábbis gondolom egyesek szerint. Mert ha magyar embernek valami nem tetszik akkor az csakis a magyar szokás miatt van és semmi valóság alapja.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
20761 levél
Válasz 04.07.12. 12:49 #798
Eric
Birom, hogy egy ember leír egy kazal marhaságot, utána valaki vitába száll vele és mindjárt jön még másik három, aki meg magára vette az egészet! LOL!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
20761 levél
Válasz 04.07.12. 12:47 #797
Eric
Hogy jön ide a Suzuki, eeeeembeeer!???
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
11784 levél
Válasz 04.07.12. 12:45 #796
Ghoost
És sumi mikor előzött emg bárkit verseny közben?
jó nem kötelező, persze persze...
én nem a suminak szurkolok (minek olyannak szurkolni aki midnig nyer?) ezért próbálom védeni azt akinek én szurkolok, de miért vagyok ettől szemét gonosz magyar mentanitású F1hez egyáltalán nem értő szar alak????

Idén is sokkal jobb a Ferrari annál, hogy bárkinek legyen esélye megfogni őket, ebben persze nagyonnagy részt vállal sumi is nem mondta senki, hogy nem.

5900 levél
Válasz 04.07.12. 12:26 #795
Dile
"Annyira okos vagy, hogy az már fáj! Hova jött fel Raikönen? Az lehet, hogy ott volt a fenekében, de ugyan mond már meg, hogy hányszor előzte meg Schumit? "
". Az meg a másik, hogy Schumi nehezebb autóval, friss gumikkal is SIMÁN maga mögött tartotta Kimit."
És miért? Egyszerűen legyorsulta.

Ide most beilleszthetném azt amit az előző hozzászólásomban írtam, de inkább olvassa vissza az akit érdekel.

"Yes, I know my enemies: they're the teachers who taught me to fight me. Compromise, conformity, assimilation, submission, ignorance, hypocrisy, brutality, the elite."
9789 levél
Válasz 04.07.12. 12:22 #794
Gillette
Ja, igen, persze. Tök jó, hogy te jobban látod, hogy miért utálom/utáljuk Schumákot(+ én személy szerint Baumgartnert). Állandóan ezzel a magyar mentalitással jösz/jöttök. Akkor ezekszerint én mindenkit utálok aki sikeres? Nemá, hogy te jobban tudod, hogy miért fikázom Misit meg a Zsótit. Aszem mindkettőt megmagyaráztam már korábban. BéZsé esetében egyértelmű a kép ott csak azzal lehet védekezni, hogy azért mégis a mi fiúnk, de akkor a Suzukit se utáljátok(igaz Eric! A cipész esetében már valóban nem ennyire egyértelmű a kép. Ott bizony lehet védekezni azzal, hogy 6 szoros világbajnok, 81 szeres futamgyőztes etc. De kiváncsi lennék mit érne el, ha mindenki azonos ill. közel azonos autóval menne? (Tudom Magic akkor nézzek mást, de mit?)
És az F1 valóban kőkemény üzlet! De akkor ne kapjátok föl a vizet, ha a Ferari előnyének csökentése érdekében ilyen-olyan szabályokat hoznak. Elvégre az ő fölényük miatt egyhangúvá válnak a futamok és a nézettség folyamatosan esik. A fejeseknek meg az az érdeke, hogy verseny legyen, izgalommal, előzésekkel.
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
4531 levél
Válasz 04.07.12. 11:53 #793
Anonymus23
Nekem meg az a meglátásom, hogy nem vagyok elvakult! Pontosan, hogy próbálok tárgyilagos lenni, és nem az elképzeléseim szerint ítélni, mint ahogy te azt teszed.

Mindenképpen be akarjátok bizonyítani, hogy MS-nek csak szerencséje van, meg jó helyre került, a végén már az lesz, hogy nem is jó pilóta.

Én ezt a HÜLYESÉGET unom már nagyon. Sajnos mint azt, ahogy az Egyedül Szent abban a fanyar viccben írta egy másik topicban, egy tipikus HÜLYE magyar szokás, hogy tapossuk a másikat. Ez a divat, mert azt gondolom, hogy ezáltal én több vagyok.
Annyira okos vagy, hogy az már fáj! Hova jött fel Raikönen? Az lehet, hogy ott volt a fenekében, de ugyan mond már meg, hogy hányszor előzte meg Schumit? És NE FELJTSD már el, hogy neki még volt egy kiállása, szóval ha megelőzte volna Schumit, akkor is mit csinált volna? Hiszen neki még ki kellett mennie legalább 1x. Az meg a másik, hogy Schumi nehezebb autóval, friss gumikkal is SIMÁN maga mögött tartotta Kimit. Szóval ki melyik futamot nézte?

Barichello:
Az az igazság, hogy szerintem nem egy kategória a 2 versenyző.
A boxelőzés miért nem köszönhető a pilótának, aki ha kell folyamatosan megy nagyon gyors köröket? Neked miért nem tűnik fel amit már elneveztek Schumacher effektusnak? Ross Brown is elmehetne, ha nem volna egy olyan pilótája, akire ha rászólnak, hogy figyi most kell 5 gyors kör, akkor az megcsinálja. Hogy is volt az, hogy Schumi körröl körre a leggyorsabb köröket mente? És érdekes módon nem hibázott.
És szerintem ezzel a "pályán" is első, mert ahhoz, hogy a boxban tudjon valaki előzni, annak a boxkiállás előtt is nagyon ott kell lennie! De te ezt biztos másképp látod!

Mi a baj, azzal, hogy jól taktikázik a Ferrari? A többiek miért nem csinálják??? Azok is tudnak számolni, nem? Van még atomfizikus, akinek jó esze van és szívesen beülne egy ilyen irányítói székbe.
Pl ami nagyon tetszett: Fischicella a 20-ik helyről a 6-ik lett! És azt még ne is említsem, hogy neki sem jött jól a SC.
Ezt tartom én hülyeségnek, amikor valaki valamit jól és nem utolsósorban eredményesen csinál, akkor lehúzzuk, mert mi aztán okosak vagyunk.

A Ross Brown dolgot (szokás szerint félreérted) Nem adtam neked igazat, csak azt a hülyeséget emeltem ki, amit oly sokszor emlegettem már: büntessük azt, akinek jól megy. De ez a vesztesek stratégiája, mindig szidni azt aki nyer.
A győztesek azok tanulnak a mások és saját hibáikból, de tudnak tanulni a mások erősségéből is.

Ez a sport (mint sok másik is) kőkeményen az üzletről is szól. Kevés ilyen ember van mint a Schumi, akinél ennyire egyértelmű (azért az a 6 VB cím, csomó csúcs nem lehet véletlen). Az, hogy ez sokaknak szúrja a szemét, arról szerintem sem ő, sem a Ferrari sme tehet. Ilyen az élet, lehet fanyalogni, fikázni meg minden, de attól még az eredményeik nem lesznek kevesebbek, és te se leszel több vagy okosabb!

Már csak azért is leíerom a véleményemet, mert a két forma1-es topic (ami fennvan most) se szólna másról, mint Schumi és Baumgartner fikázásáról.
Azért még megjegyzem, hogy én már a kezdetektől fogva (mikortól is közvetítik MO-on is) nézem az F1-et, és akkor is voltak menők, jó autók, rossz autók. Pl mindig bennem marad, amikor Senna még a JPS fekete kocsiban versenyzett, és valamelyik Honda hiába volt kint többször kereket cserélni, 1-2-3 mp-el mindig gyorsabb volt, és egy futamon belül kb 2x is megelőzte egy célegyenesben úgy, mintha csak lekörözte volna. Pedig Senna sem volt piskóta, de akkor meg le kellett volna tiltani azt aki gyorsabb volt?
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
20761 levél
Válasz 04.07.12. 11:12 #792
Eric
Mit is látunk gyengén?
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1029 levél
Válasz 04.07.12. 11:01 #791
taposoakna
ez az, se Alonso-tól, se Trulli-tól, se Button-tól és végül és utolsósorban Sato-tól meg főleg nem láttunk idén még ilyet...
Jó lenne, ha leglább egy percre levennétek a ferraris szemüvegetek!!! és nem lennétek miatta gyengénlátóak...
9789 levél
Válasz 04.07.12. 10:53 #790
Gillette
Az első kerékcsere után még nem szakadt le annyira mivel a második után is közvetlen Schumi mögé jött vissza. Az megint más kérdés, hogy ha kimegy a harmadikra és nem jön Saftycar akkor 25-30mp hátránnyal ér be Schumi után. De hát ez van. Ennyit tud ez a McLaren jelenleg, de még mindig jobban tartotta a lépést Raikkönen ezzel mint a többiek egy McLarennél jobb géppel(Renault, BAR).
"Öljétek meg mind, Isten majd kiválogatja az övéit" Arnaud Amaury (1209)
20761 levél
Válasz 04.07.12. 10:47 #789
Eric
"1ébként nem tom TE milyen futamot néztél, mert már a safety car előtt is ott volt a seggében rai... na rémlik???"

Igen, az első kerékcsere után ott volt, amikor kijött a boxból, majd szépen folyamatosan le is szakadt...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
1029 levél
Válasz 04.07.12. 10:40 #788
taposoakna
...erre nem igazán lehet mit reagálni, mert látszik, h elvakult Ferrari és ezen belül Schumacher rajongó vagy, és ennek köszönhetően nem látod a fától az erdőt... meg nem is akarod...
1ébként nem tom TE milyen futamot néztél, mert már a safety car előtt is ott volt a seggében rai... na rémlik???
Azt meg a hülye is látja, h Barichellonál sosem volt még ilyen előrehozós a taktika, vajon miért nem? Idén a ferraritól csak tőle láttunk előzéseket, igazi előzéseket, és nem olyan boxelőzéseket, ami egyáltalán nem a pilótának köszönhető...
És látszik, h ezzel a Ross Brown-os dologgal te is 1etértesz, mert ahhoz hasonlítod a hiányát, h Schumachernek 3 kerékkel kellene kezdenie vmit: pontosan, legalább ekkora lenne a hátránya... És ezt te mondtad, köszi h megerősítettél!!
Én azért azt inkább elfogadnám, ha úgy tudna már végre nyerni, ahogy azt kell. Benne van, h a boxban előz, nincs is ezzel gond, de hát mindig???? Az azért kicsit sok... Tessék a pályán első lenni, nem a boxban!!!
Legközelebb meg ha nézed a futamot, ne csak nézd, hanem LÁSSAD is!!!
7565 levél
Válasz 04.07.12. 08:55 #787
hriszto
Ha sumi otthagyja a ferrarit akkor jön 1 ifjútitán és barit már csak a kora vagy a mentalitása vagy tököm se tudja miért, de nem tennék meg number 1.-nak. legalábbis szerintem.

az az én véleményem, hogy bari nem mindig kapja meg ugyanazt az autót mint sumi. gyakran észrevehetően lassabb. vagy lehet, hogy szólnak neki, hogy 5 centivel vegye vissza a gázt....
Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!
4531 levél
Válasz 04.07.12. 08:48 #786
Anonymus23
Hát ritkán lehet ennyi sületlenséget olvasni az biztos:

"...szerintem idén most először sikerült vkinek igazán megközelíteni sumi-t, és ez Raikkonen-nek köszönhető... Nagy mutatvány volt ma, amit művelt..."
Köszönhetően a Safety Carnak. Ti egy másik futamot néztetek?

"Schumacher a győzelmét megint (mint mostanában már megszokhattuk...) a taktikának köszönheti, mert ha tegyük föl ő is 3 cserén ment volna, akkor most esélye sem lett volna... "
Meg annak, hogy rohadt gyors, stb. stb.
Mond már meg, hogy a többi csapatnak ki tiltotta meg, hogy 2 kerékcserés taktikát dolgozzon ki? Talán a Ferrari?

"Az meg, h a végén Raikkonen nem tudta leelőzni, csak annak tudható be, h a ferrari még mindig ennyivel jobb, mert ezzel a mclarennel még schumacher sem tudta volna megelőzni saját magát..."
Miért szerinted miről szól az autóverseny?
Emberről-techikáról-taktikáról.
Ez a három együtt. És ebben most a Ferrari a legjobb. Nincs teljesen objektív mérés arra, hogy ki a legjobb pilóta, de szakemberek (nem fórumtagok) szerint ez MS. A technika magáért beszél, mikor láttunk legutoljára Ferrarit elfüstölni? A taktika megint egyértelmű. 10:11.

"Kíváncsi lennék mi lenne a Ferrari csapattal és a schumacher-ükkel, ha vmelyik más csapat elvetemült rajongója elrabolná Ross Brown-t, és bezárná vhova egy F1-es hétvége erejéig!!!"
Miért a múlt évben is volt olyan, hogy csak Todt volt ott....
De ezt én akkora hülyeségnek tartom, hogy bezzeg mi lenne ha kivennénk az egyik kerekét, és neki 3 kerékkel kellene megnyernie, akkor megnéznénk, hogy mit csinálnának

Ez olyan lenne, mintha a VB győztes brazilok csak védőkkel állhatnának ki egy egy meccsen, és nem lehetne kapusuk!
Ez az büntessük meg őket, mert ők jól csinálják.
HÜLYE MAGYAR MENTALITÁS!!!


"Gondolok itt arra, h emiatt a csapatsorrend miatt ennél a csapatnál egyedül Bari-nak kell versenyezni, mert arra egyszerűen nincs ideje a csapatnak, h neki is kidolgozzanak egy ilyen előrehozósdi taktikát, mint amilyet a sumiért rendszeresen megtesznek... "
Ezt te komolyan is gondolod??? Még hogy nincs idejük.

Szinte elképzelem, egy taktikai megbeszélésen.
RossB - Szóval Michael, ez lesz a te taktikád
RubB - És az enyém?
RossB - Bocsi, de nem aludtam eleget, ezért már nem volt időm neked is kidolgozni egyet. Majd meglátjuk, hogy milyen lesz a vacsora, és annak függvényében ha lesz időm a "Barátok közt" előtt, akkor majd, neked is kidolgozok valamit
RubB - De...
RossB - Most mit DE? Örülj, hogy Ferrari van a segged alatt és kussolj, nesze itt a taktika: nyomjad a gázt, és amikor szólunk akkor gyere ki a boxba. Most mit kell itt nyafogni!
RubB duzzogva el.

Mindenhol vannak 1. és 2. számú pilóták, de a legtöbb csapatnál azt látom, hogy ezek a pilóták forma-formán teljesítenek (kivéve talán a BAR-t)
GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W
1029 levél
Válasz 04.07.12. 00:35 #785
taposoakna
padavan írta: "Raikonnen, Alonso, Trulli, Sato - ezek mind tehetségesebb versenyzők a brazil csodánál."
Én ezzel vitatkoznék, legalábbis az utolsó 3 név dolgában...
Főleg Sato: na nehogymá jobb legyen, mint Bari!!??
Sato = Takagi 2, csak jobb autója van... Takagi is csak arra volt jó, h akadálypályát csináljon a F1-ből, akibe lehetett beleszállt, ahol lehetett keresztbeállt... Mit csinál má ez az idióta (sato)?? Csak megy, mint a barom, közben meg nem lát semmit... Szerintem sokszor azt se tudja, h a pályán van... Tuti minden verseny előtt bedob pár pohárka szaké-t, aztán két csuklás között kiejti az előtte levő versenyzőt...
Alonso és Trulli meg inkább egy szinten van vele, mint tehetségesebbek...
Raikkonen-nel meg nem vitatkozom, látjuk amit látunk...
1029 levél
Válasz 04.07.12. 00:22 #784
taposoakna
...szerintem idén most először sikerült vkinek igazán megközelíteni sumi-t, és ez Raikkonen-nek köszönhető... Nagy mutatvány volt ma, amit művelt... Schumacher a győzelmét megint (mint mostanában már megszokhattuk...) a taktikának köszönheti, mert ha tegyük föl ő is 3 cserén ment volna, akkor most esélye sem lett volna... Az, h már az első kiállás után az élre került, hatalmas mák volt, mert Raikkonen-t - asszem - 3-an is feltartották, és így épp' hogy megtudta előzni... Igaz, ez nem is számít, mert a 2 cserés taktika, mindenképpen őt hozta volna ki győztesként, mint ahogy ez meg is történt... Az meg, h a végén Raikkonen nem tudta leelőzni, csak annak tudható be, h a ferrari még mindig ennyivel jobb, mert ezzel a mclarennel még schumacher sem tudta volna megelőzni saját magát... Csoda, h nem ment szét Raikkonen alatt!!
Kíváncsi lennék mi lenne a Ferrari csapattal és a schumacher-ükkel, ha vmelyik más csapat elvetemült rajongója elrabolná Ross Brown-t, és bezárná vhova egy F1-es hétvége erejéig!!!

Erről a Barichello ügyről nekem az a véleményem, h a ferrarinál barichellonak kell elszenvednie azt is, amit schumachernek nem... Gondolok itt arra, h emiatt a csapatsorrend miatt ennél a csapatnál egyedül Bari-nak kell versenyezni, mert arra egyszerűen nincs ideje a csapatnak, h neki is kidolgozzanak egy ilyen előrehozósdi taktikát, mint amilyet a sumiért rendszeresen megtesznek... Először őt nyomják, és ha már nála biztos a pozíció, akkor kicsit (amennyire ekkor még tudnak) rásegítenek a "mostohagyerekre" is... Így ha Barichello akar vmit, neki bizony meg kell szenvednie érte, és ahogy már jópárszor láttuk, meg is tesz mindent, h bizonyítson... Én remélem, h egyszer neki is eljön az ideje... Szerintem ha ő elmenne a ferrari-tól, nem igazán kapkodnának a helyéért, mert mindenki tudja, mi várna rá ott = a süllyesztő...
Ghoost írta: "Ha Sumi elhagyja a Ferrarit és Barichello marad, akkor és érkezik majd vmi új csodagyerek és akkor meg azt kell majd előnyben részesíteni, Barichellonak már késő, de legalább jól megszedte magát." ---- Szerintem ez nem így van. Ha ez télleg megtörténne, h sumi L, bari marad és jön egy ifjonc, akkor szabad lesz a gazda... az első néhány futam erejéig biztosan, és akkor bari is megmutathatná, h mit tud... Mert mire föl alakulna ilyen helyzetben a csapatsorrend bari hátrányára????...amikor őt már jól ismerik és az újoncot még 1általán nem... Ez így nem lenne logikus, és szerintem bari is erre játszik, h sum nemsoká lelép, és akkor eljön az ő ideje... Én örülnék neki, mert szerintem Bari az egyik legszimpibb és legemberibb versenyző a mostani mezőnyben...

Én remélem egyébként, h a McLaren hullámvölgye ezúttal egyszer és mindenkorra véget ért, és most már télleg lesz kinek megszorongatnia a ferrari-t, mert én egyedül raikkonenben látom arra az esélyt (persze itt még barichello is szóba jöhetne, ha... és tudjátok mi van itt a "ha" után...), h vki megnehezítse Schumachernek az újabb vb cím elnyerését...
Persze ezek csak az én szubjektív gondolataim, nem alapulnak semmiféle "belső információkón", és ezt azért írom, nehogy ez legyen a válasz: Na már megint van egy nagyokos, aki azt hiszi magáról, h minden F1-es hétvégén ott ül a ferrari boxban...
Szal, hajrá McLaren, hajrá Raikkonen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3275 levél
Válasz 04.07.11. 22:42 #783
FOxygene
Barichello-t itéljük meg az eredményeiből,másból nem is tudjuk,hiába állítunk nagy bizonyossággal bármit.

Csak azt tudjuk róla hogy soha nem csinál galibát stabilan második harmadik,néha első,megy mint a golyó,előz mint a gép,feszült helyzetekben(lásd az 2. helyért való előzést az utolsó kanyar elött)is öreg róka módjára higgadtan cselekszik,az Alonso féle hevesvérű ifjak hírtelenkezű-lábú titánok sztem már rég megtörték volna a Ferarit vagy elégetik vagy mittudomén.
Ahogy megtették már annyiszor.

Nem véletlenül választották Shumi mellé,nem hülyék a Ferrarinál sem,
nemtudom hogy egy Alonso-nak vagy a Trulli-nak lenne e sansza náluk ,sztem nem sok,értlen figurák,Satonak meg semmi,ahoz túl drága a fényezés (mégis neki szúrkolok legjobban meg Kimi-nek )

Én Barichelo helyében pár futamon keresztűl lázadnék a vezetőség ellen és megpróbálnám megszorítani a Germánt,aztán mentegetőznék valahgy mindíg(bár a második után már néhány paraméter csökkentve lenne a motoron az tuti)
De Legalább mutassa meg 3 futamon hogy meg tudná e verni vagy nem,...nem?

Aztán átülne a Mercedeszhez és Kimivel aláznák a mezőnyt

csak vicc-Elek


Téynleg ti Barichello helyében átülnétek vmi másik kocsiba?
Sztem én igen,hacsak a Shumáker nem hagyja abba jövőre,ha van esze a csúcson hagyja abba,nemde?




"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.