Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Greyhawk - The Temple of Elemental Evil

1281 levél
Válasz 06.03.17. 00:32 #201
Indigo
Hi!
Nem vagyok nagy szerepjátékos (legalábbis eddig nem voltam), eddig hasonló játék csak a Sacred volt, amivel játszottam, de tegnap kipróbáltam a ToEE demóját, és azonnal meg is rendeltem
Annak ellenére tettem ezt, hogy nem tűnik túl könnyűnek egy abszolút kezdő számára, de nagyon magával ragadott a game, és gondoltam fejest ugrom a mélyvízbe. A kérdésem az volna, hogy van-e valami magyar (vagy külföldi) rajongói oldal, ahol külkönböző információkat kapok a játékról, illetve a D&D világáról, mert ez számomra még nagyon új.
Előre is köszi a válaszokat!
418 levél
Válasz 04.09.24. 14:18 #200
HaaS_
Ha az identify-t wandból kasztolod, akkor az anyagi komponens csodák csodájára 0. (Szpellből nem próbáltam.)

HaaS
"oold man, you seek the spell of mastery"
418 levél
Válasz 04.09.23. 16:46 #199
HaaS_
Saz all!

Fontos (és kellemes): letölthető egy kis progi, neve: Cap Remover, ami segítségével a karakterszint limitje 20, 10 helyett. Keressetek rá.
Én is csak most találtam meg, tökvéletlen... és egy kicsit későn. Na majd ha egyszer esetleg újra nekiveselkedek...

HaaS
_________________
panem et internet
"oold man, you seek the spell of mastery"
418 levél
Válasz 04.09.16. 15:50 #198
HaaS_
Jól gondolod.

HaaS
"oold man, you seek the spell of mastery"
4133 levél
Válasz 04.09.16. 15:18 #197
gothmog
Ha a mage-re gondolsz, akkor az gáz, de ha a sorcerer-re, akkor ne feledd, ő karizmából varázsol, az intelligencia nem befolyásolja a varázslatok számát/szintjét. De ezt csak a biztonság kedvéért írtam, biztos vagyokj benne, hogy Te is tisztában vagy ezzel.
Endure. In enduring, grow strong.
418 levél
Válasz 04.09.16. 15:04 #196
HaaS_
Hali!

Újabb "dolog" ToEE-ről (ha majd valaki játszik vele) :
Szerintem baromság, de sajnálatos módon csak szkilleknél veszi figyelembe a program, ha pölö a mágus intelligánciája emberfeletti. Gondolok arra, hogy a manuálban gyönyörűen benne van, hogy egy hiperintellligenciájú mágus mennyi, ilyen szintű extra varázslatot kap, az ebilitijének megfeleően.
Na ez az, ami nem műxik. A 20-as intelligenciájú mágus felteszi a fejére a +6-os intellektikus fejszorítót (szét ne robbanjon neki, ugye), és a varázslatai száma lááám.... nem változnak. Gáz.

HaaS,
_________________
panem et internet
"oold man, you seek the spell of mastery"
4133 levél
Válasz 04.09.14. 16:32 #195
gothmog
Az intelligencia átka
Endure. In enduring, grow strong.
418 levél
Válasz 04.09.14. 16:28 #194
HaaS_
Kicsit zavar már ez a hasonlóság.

HaaS
"oold man, you seek the spell of mastery"
4133 levél
Válasz 04.09.14. 16:26 #193
gothmog
Jó 10 éve játszottam "rendes" rpg-kel, de az eddigi látszattal szemben, ami esetleg kialakult rólam, igencsak embergyűlölő vagyok, és mindig is zavart, hogy mások is vannak ott rajtam kívül. Volt olyan is, hogy egyedül AD&D-ztem vagy M.A.G.U.S.-oztam otthon, úgy, hogy én voltam a mesélő, meg én voltam az összes karakter is. Ezeket élveztem a legjobban. Úgyhogy nekem a CRPG-k igazi áldást jelentenek. Nem is szoktam multiban játszani semmit sem, bár az is igaz, hogy otthon meg nincs netem. De azért nem harapok, úgyhogy itt a pcdome-fórumon dumálgathatunk jókat, és ha bármi kell, csak szólj. Ha megvan, (és éppen nem játszom vele) akkor már megy is kölcsönbe.
Endure. In enduring, grow strong.
418 levél
Válasz 04.09.14. 16:08 #192
HaaS_
Hali gothmog!

ToEE: Bevégeztetett.
Egyedül azok a kis tökös kőbunkók okoztak rövid fejtörést... na meg a tűzkő megszerzése.
Hát a végjáték miatt még egy bocsánatkérő levelet elviselnék a készítőktől.

Még valami: a Melf's Acid Arrow mindig talál, és sosem dobják meg a mentődobást, mindig hat. Nem rossz zuzz.

Planescape: nyomon vagyok... nemsokára megkapom. Ami meg a karaktert illeti, természetesen hogy a mágushoz legközelebbi bármi lesz a karakter, nem kérdés. Minden játékot mágusként játszok... (ahol lehet).

IWD: ruleZ! Hja, a Heart of Furyt, azt írja is a konfigban hogy 13-14. szintű karaktereknél ajánlott. Normálban elkezdtem, lépünk még egy szintet, aztán eggyel feljebb nyomom. Ha könnyű, akkor később megint... tudom, hogy egy paladin ilyet nem csinál, de hát tapasztalatból élünk. Imádom, mikor RPG-k végén félistenekkel barangol az ember.

Mindenesetre a kifinomult étvágyadat (ha meg nem haragszol érte) úgy látom csak és kizárólag élő szerepjátékkal lehet kielégíteni. Szoktál játszani?
Én egyszer próbáltam, bejött. Csak időm nincs rá.
Ezidőkben semmit nem szeretnék jobban, mint kipróbálni néhány MMORPG-t. Van egy olyan érzésem, hogy hogy nem lehetne elrángatni egy Everquest mellől. Semmivel sem.

Üdv, HaaS
_________________
panem et internet
"oold man, you seek the spell of mastery"
4133 levél
Válasz 04.09.13. 15:33 #191
gothmog
Ha megvan a 4 kő, akkor már kezdhetsz visszaszámlálni a végső videóig. Egyébként én is mérges vagyok a TOEE-re, mert egy jó történettel óriásit üthetett volna a játék. De a védelmükben annyit, hogy a modult vérprofin feldolgozta a Troika, csak hát, ilyen az eredeti modul is. Gyermeteg, pont ahogy írtad.

A IWD kiegészítőben a 30. szint csak mézesmadzag. Ha Heart od Fury (vagy milyen) fokozatban nyomod, akkor elérheted. Csak mazochistáknak. Az alapgoblinok 20-30 körül sebeznek...

Ha nem leled meg a Planescape: Tormentet, akkor azt is kölcsön tudom majd adni egyszer. Tanácsolom majd egy intelligens/bölcs/karizmatikus karakter indítását az izomember helyett. Rengeteget dob a játékélményen, mert sokkal több mindent megtudsz magadról. Egyébként ha ráérez az ember a hangulatára (nekem csak másodszori végigjátszásra sikerült), akkor hihetetlen mélységekbe tudja magával ragadni. Mondjuk nem egy vidám játék. Az npc-k ugyan nem vitatkoznak egymással, de beszélgethetsz velük bármikor, és mindőjük sorsa szorosan kötődik a tiédhez (mondanom sem kell egyiküké sem vidám), de nem akarok poénokat lelőni. Mindenestre, most is beleborzongtam, ahogy írom ezeket a sorokat. Tényleg csak akkor, ha ráérzel a lényegére, ha szemet húnysz az olyan dolgok fölött, hogy pl. a főhősre nincs páncél stb., akkor katarktikus élményt tud nyújtani helyenként. Szerintem nagyon személyes játék. Már most kezdj el gondolkodni azon, hogy "What can change the nature of a man?"

A BG2-ben meg én is szerettem a karikat (Jan Jansen pl. kolosszális volt, amikor megpróbálta ellopni Minsc hörcsögét), de hangulat kell hozzá. Ha az nincs meg, akkor inkább idegesítőek a túlzottan kidolgozott jellemek. Főleg, ha picit másmilyen npc-kkel szeretnél kalandozni, de pont nics olyan a játékban, vagy van, de abszolút nem illik a csapatba. Pl. paladinnal, ha normálisan játszik az ember, akkor nem veszi be Edwint a csapatba, hiába jó fej. Na mindegy.
Endure. In enduring, grow strong.
418 levél
Válasz 04.09.13. 15:15 #190
HaaS_
Hohóóó! Hello gothmog!

Hát ez az! Már megérte... elkezdem hajszolni ezt a Planescape: Tormentet. Hogy őszinte legyek valahogy elkerült engem. Vagy fordítva. Mindegy, tudtál újat mondani... khúl...

ToEE: tényleg, van története? Fel sem tűnt. Fix tizes karakterekkel gyakás másfél napja. Szörnyű. Három kő van meg a négyből. Olyan gyermeteg... mindenki, aki ütni tud: Bullerő, Stoneskin, na meg Bless, Haste stb. Aztán előre, hajrá. Tyű, be jó ez. Néha belerakok ilyen-olyan mágiát a fegyverekbe, ennyi maradt.
Elvesztettem az érdeklődésem. Meglátok valakit lent az hetedik pokolban, és már nincs kedvem beszélni vele. Ha túlélte, akkor csak gonosz lehet.
Azért az tetszik, hogy Hill Giant van a csapatban. Ez aranyos volt a készítők részéről. Kicsit feltápolva (lépett három szintet, meg néhány varázslat hatása alatt) egész jópofa. "Ütőképes".
Na, csak vége lesz. Kétlem hogy valaha újrajátszom. Polcon viszont jól néz ki.

Közben újrageneráltam az IWD karaktereimet. Léptünk egy szintet, de zavar, hogy félbehagytam a TooEE-t. Olvastam, a IWD kiegben már 30. szint a top Örül a szívem!

A BG2-ben nekem az tetszett nagyon, hogy megszerethetted a karaktereidet. Ritka az olyan RPG, amikor úgy istenigazából azonosulni tudsz velük. Azok a belső ellentétek, anyázások, vitatkozások, meg mikor a két nő addig szekálta egymást, és az egy már nem bírta tovább és kifakadt, hogy melyikük kell a fő karakternek... szóval tetszett az egész. Lent, mikor a sárkány átváltoztatta kicsit a bőrszínünket és bementünk a darkelf városba... tényleg szarul éreztem magam. Darkos volt, ahogy kell. Elrejtett cuccok, viszonylagos szabadság, beholderhegyek, aztán hogy tökéletesen élethű szobrokat állítottak nekünk egy városban a szökőkút körül Kellemes kis gamma, én szeretem.

Na ToEE. Szánok rá ma is egy órát. Légyszíves mondd, hogy ha megvan a négy kő. akkor már nemsokára vége.

Üdv, HaaS
_________________
panem et internet
"oold man, you seek the spell of mastery"
4133 levél
Válasz 04.09.13. 09:09 #189
gothmog
Az Etherlords-szal is játszottam, és tanúsíthatom, hogy piszoknehéz. A Gonosz kampány 4. vagy 5. pályája nagyon gáz volt. Már a 3. 4. körben beindult az éteri harc ellenem, a gond csak az volt, hogy míg én a 0-ról indultam (mint minden pályán), addig az ellenfél valami high-tech paklival látogatgatott meg minden körben. Itt el is ment a kedvem a kampánytól.

A TOEE-nek meg sajna a történet is nagy gyengéje még. De erről korábban írtam már a topicban. Mindenesetre a grafika és a harcok kivitelezése (meg úgy általában a D&D szabályok átültetése a játékba) csúcs, de ennél több kell a maradandó játékélményhez.

Én a BG2-őt kétszer vagy háromszor végigvittem, de nekem valahogy mindig a rideg profizmus jut eszembe, ha arra a játékra gondolok. Végtelenül profi, de valami hiányzott belőle (nekem). A múltkor elővettem, de hamar abbahagytam. Elismerem, hogy csúcs meg minden, de nekem nem tudott úgy bejönni, mint a többi Bioware/Black Isle játék. Biztos bennem van a hiba...

Nekem egyébként a Planescape: Torment az abszolút kedvencem. Semmi sem tudta überelni még azt az élményt, amit a (másodszori és harmadszori, mert elsőre elég furcsa volt, rá kellett érezni) végigjátszása nyújtott.
Endure. In enduring, grow strong.
418 levél
Válasz 04.09.10. 14:44 #188
HaaS_
Mondjuk a BG-be beleszerettem azonnal
Emlékszel? Még az elején a városi őrség... Candlekeepben:

"I could take Drizzt with both my hands tied behind my back".

Sírtam a röhögéstől

HaaS
"oold man, you seek the spell of mastery"
418 levél
Válasz 04.09.10. 14:37 #187
HaaS_
Szeva gothmog!

Először is köszönöm a felajánlást, ami az M&M 8-at illeti, de egyelőre nem élnék vele. Bár Budapesten tengődöm, nem lenne értelme, hogy hetekig álljon nálam, anélkül hogy nekikezdenék. Ha lehet, akkor később keresnélek meg az ügyben.

Etherlordsot próbáltad? Úgy tűnik, hogy elég mazochista módon játszol te is... úgy értem, egy RPG-ben nem az a lényeg, hogy "legyakjuk a főgonoszt", hanem hogy minden rejtekajtót megtaláljunk, minden ládát kinyissunk és minden varázslatot megtanuljunk. Mondom ezt azért, mert az Etherlord nagyon nehéz. Nekem három napba került megtanulnom, hogyan érdemes játszani. Azután már nem volt gond... de addig Nagyon olcsó már! Mazochistáknak kötelező darab. Gondolkodós.

A ToEE-ben tetszik, hogy példul a részeges hapsi bátyjától Nulbban el lehetett csórni a cuccait az üllőből. Aztán mikor visszamész kérdezi, hogy nem tudsz–e valamit róla. (Persze addigra már rég eladtuk. Paladinom, bocs.) Ugyanakkor ugyanígy nem értem, hogy miért nem lehet megcsinálni ugyanezt Hommletben. Ott a fő karakterek valami földöntúli módon megérzik, hogyha eltűnik valami a ládáikból. Na mindegy.
Azért van benne egy-két bug még így is. Az a Fungus Figurine valahogy kimerült, pedig naponta kellene tudnom idézni vele. Shebai.
Ami viszont általános gondom, hogy nem érdemes összevissza keresgetni, alig van elrejtett cucc házakban, terepen. Kicsit hiányzik.

Nemtom, hogy vagy vele, nálam a BG2 viseli a koronát a PC-s korszakból. Sosem felejtem el, egyszer valahol lent voltunk mélyen vmi bányában, és odamentem a paladinommal beszélgetni egy rahedli rosszarcú törpe vezéréhez. Ugye mint tudjuk, a párbeszédben általában van egy-két opció, itt gyakorlatilag nem volt lehetőségem választani. A beszélgetés valami ilyesmi volt:
Paladin: - Heló.
Csúnya törpevezér: - Háttemeg?
Pala: - Szép kis hely... nem tetszik ez az egész. Egyébként azok ott mit csinálnak?
CsTV: - Ők? Dolgoznak.
Pala: - Dolgoznak? Elég rosszul néznek ki.
CsTV: - Jóhogy, büdös rabszolgák.
Pala: - De hát ez nem igazság.
CsTV: - Van valami problémád?
Pala: - FEGYVERBEEEE! ELŐŐŐREEEEÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!
És a paladin nekirontott a egész csoportnak... hát nagyon röhögtem

Na üdv, itt a hétvége... megyek megnézem a NWN kiegészítéseket a CD Galaxisban.
HaaS
_________________
panem et internet
"oold man, you seek the spell of mastery"
4133 levél
Válasz 04.09.09. 15:29 #186
gothmog
Az eternal dagger-t nem ismerem, de ha mondod, biztos jó.

A Gorasul-lal én is befürödtem. Nem lenne olyan (nagyon) rossz, de a harcot és az NPC-k irányítását teljesen elszúrták benne, ezzel pedig teljesen tönkretették a játékélményt.

Apropó, a postázós dolgokat nem szeretem, úgyhogy előre is bocs, ha nem áll rád az alábbi kitétel, de ha budapesti vagy, akkor szívesen kölcsönadom a M&M 8-at. Persze csak ha kell.

Az NWN alapjáték meg (noha most éppen azzal játszom) tényleg gyengécske volt, de a kiegészítők határozottan erősebbek.

A Heart of Winter kiegészítő pedig ugyanazt a típusú élményt nyújta, mint az Icewind Dales alapjáték, úgyhogy ha már megvan, akkor vidd is végig egyszer! Sajnos elég rövidke, de az egyszerű történetecskét ezúttal is képesek voltak emberi tartalommal felruházni. Én sajnáltam, hogy meg kellett ölnöm a végén a "főgonoszt".

A Pool of Radiance-t pedig sikerült elkerülnöm, de néhányszor majdnem megvettem anno, csak mindig emlékeztettem magam a gyenge kritikákra...
Endure. In enduring, grow strong.
418 levél
Válasz 04.09.09. 15:00 #185
HaaS_
Szevasz gothmog!

Hát igen, nehéz idők járnak.
Divine Divinity nekem is megvan, el is kezdtem nagy rössel, de nem tudom... jó-jó, de nem ragadott magával. Talán a karakterfejlődés miatt. Mondjuk jópofa benne, hogy lehet pakolgatni a tárgyakat, és eldugott cuccokra lelni. Majd nekirugaszkodom megint.
A Gorasulra emlékeztet valamiért, ami meg nem jött be.
Spellforce-szal is próbálkoztam. Sejó valahogy. Inkább Gothic 1-2. Vagy Morrowind és NWN.

Gyakorlatilag én is begyűjtöttem minden normális RPG-t, amiről hallottam. Icewind Dale-ek, Might and Magicek, Wizardryk.... satöbbi (A Might and Magic VIII-at sehogy nem sikerült összeszedni ) Na meg az a szörnyűséges fos, a Pool of Radiance, az is megvan. Áááá...
Kivétel a Throne of Bhaal a BG-hez, mert arról csak rosszat mondtak, na meg az NWN kiegészítések sincsenek meg. Ha azt mondod, érdemes belevágni, akkor bevásárolok. Csalódtam kissé a NWN-ban, aztán így nem nagyon érdeklődtem.

Hm... ezer éve volt egy játék, The Eternal Dagger volt a neve. 8 karakteres ódivatú RPG. Ismerted? Állati jó volt. Félelmetes.

Az Icewind Dale-lel abszolúte semmi bajom nincsen. Csak annyi hogy sok ilyen játék kéne még. A GameStarban volt most egy RPG cikk, jön majd három érdekesnek tűnő alkotás. Majd figyelünk.

ToEE: folytatgatom szépen, csak dolgozni is kell, meg sörözni is, aztán így lassabban megy, mint annak idején. De ez a pluszos tárgykészítéses meg wand - rodkészítéses dolog piszkosul megkönnnyíti a játékot. Annyira nem is kell varázsolni... csak használni mindent.
Én azt hiszem az Icewind Dale-eket játszom majd végig, ha ezt lefejeztem. Az elsőhöz megvan a kieg, de azt nem játszottam még.

Üdv, HaaS
_________________
panem et internet
"oold man, you seek the spell of mastery"
4133 levél
Válasz 04.09.09. 09:25 #184
gothmog
Hali HaaS_!

Az általad említett rpg-ket mind végigvittem, és most éppen a NWN-nel játszom kínomban, mert semmi értelmes game nem jött ki mostanában.
Ha ajánlanom kéne Neked az utóbbi egy-két év rpg-terméséből, akkor a Divine Divinity-t mondanám most hirtelenjében. Ha még nem ismered, akkor érdemes lenne megismerkedned vele, főleg, hogy vszg. fullra le van árazva már! Jó kis game, valahol a Baldur's Gate-ek és a Diablo2 metszéspontján, vagyis akció-jellegű harc, kissé diablós fejlődésmenettel, de van sok párbeszéd, rengeteg humor (tényleg jókat lehet röhögni, pl. van zsörtölődő ultragonosz sárkánylovas, meg vannak filozofálató csontvázak), jó küldetések. Az elején ugyan van egy unalmas labirintus, meg később is lesz egy nagy és unalmas dungeon, ja és a legvégét is elszúrták, de mindezek ellenére szuperjól sikerült. Ha ismered már ezt a játékot, akkor bocs, hogy ennyit írtam róla.
Ja, látom, hogy a Hordes of the Underdark kiegészítőt nem említetted! Ha még nem tetted, akkor szerezd be! Nagyon klafa lett. Simán üti a kicsit gyengécske alapjátékot, meg az első kiegészítőt is. Én kicsit tartottam tőle, hogy egy Throne of Bhaal szintű agyatlan hentelést (legalábbis a BG 1 és 2-höz képest) csinál a Bioware, de kellemesen csalódnom kellett. Ugyan hentelni azt kell, de jók a küldik, látszik, hogy próbáltak ötletesek lenni.
És ugyan említed az elején, így vszg. ismered már, de azért leírom, hogy a kicsit gyengécskébb értékelések ellenére (amit főleg a grafikai motor elvultsága miatt kapott) az Icewind Dale 2 is nagyon jól sikerült. Szuperjó, nehéz harcok, remek labirintusok, kitűnő D&D 3. edition szabálymegvalósítás. Nekem jobban bejött, mint az NWN vagy a Morrowind, bár lehet hogy csak azért mert konzervatív, régivágású vagyok a CRPG-k tekintetében. Úgyhogy ha még nem játszottál vele, akkor ezt is érdemes kipróbálnod. Ez is le van már árazva, elég régóta.

A 10. szintig el lehet jutni szerintem a játék 2/3-a vqagy 3/4-e táján, de szerintem ez nem lesz zavaró.

Én is neutral good partival toltam végig anno, és persze a fő karakterem paladin volt

A koponyát pedig én nem is próbáltam használni, de pl. a tűzes minidimenzióban a balor kapuőr legyőzésében állítólag sokat segíthet a koponya. Túl sokat nem szabad használni, mert ha jól tudom, akkor gonosszá tesz?...vagy valami ilyesmi.

Amúgy siralmas az rpg termés mostanában, ami meg megjelenik (pl. Beyond Divinity), az pedig nem jut el hozzánk. (legalábbis, hozzám, becsületes játékvásárlóhoz semmiképpen sem).

No, üdv, megyek dolgozni
Endure. In enduring, grow strong.
418 levél
Válasz 04.09.08. 12:30 #183
HaaS_
Hali gothmog!

De rég olvastam soraid!
Nincs valami jó RPG, amit tudsz ajánlani? Icewind Dale 1-2, NWN+Shadows-t, Wizardry 8-at már végignyomtad? Kéne valami RPG, valami finom... ötlet?

Vissza ToEE-hez: naja, egy NPC-m sem volt az újrakezdés után. Csak attól félek, hogy túl hamar eljutunk a tizedikig szintig... még alig játszottam.

Ez a partim Neutral Good, van egy paladin nálam is. Kivert a víz, mikor a kocsmai ivászat után fallen lett a szerencsétlen. 4000 gp. Uff. Mindegy, azóta annyi a lé, mint a pelyva, csak győzzem gyártani a mágikus cuccokat.

Tényleg érdemes mindent tárgyat a megfelelő (hasonló cuccokat áruló) embereknek eladni. Az ékköveket mindenképpen, dupla lé.

Hanem megtaláltam azt a koponyát, amit szét kell veretni majd a végén. Elég ütős kis cucc lesz ha belekerülnek az ékkövek, gondolom. Jó kis evil dolog, kíváncsi vagyok hajlandó-e használni a paladin!

Te végigjátszottad igaz?

Üdv, HaaS
_________________
panem et internet
"oold man, you seek the spell of mastery"
4133 levél
Válasz 04.09.08. 12:03 #182
gothmog
Csak egyet tudok tanácsolni: felejtsd el a felfogadható NPC-ket. Bár ha már 8. szinten jársz, akkor bizonyára már kellő tapasztalatot szereztél ez ügyben. Sokat rontottak amúgy a játék hangulatán a szar npc-tárgyzsákmányolási rendszerrel. Nevetséges volt, amikor a felfogadott druida lecsapott a szuper neghézvértre, aztán meg csak kullogott, mert el sem bírta, használni nem használta, elvenni meg nem akartam tőle, mert paladinnal voltam (szerepjáték rulez'), ráadásul nőül is vette az a hülye karakterem
Endure. In enduring, grow strong.
418 levél
Válasz 04.09.08. 11:09 #181
HaaS_
Haller!

Játszik még ezzel a gammával valaki? Kedvet kaptam hozzá, nyolcadik szinten járunk. Ami azonnal feltűnt, hogy karaktert multiklasszolni egetverő hiba, annyira sokkal többet ad egy magasabb egykasztú karakter, hogy húha. Tényleg. Esküszöm. A végefelé szerintem meg pláne érvényes lesz. Ugyanis tudomásom szerint összesen 10-edik szintű lehet egy karakter.

Az NPC-k elmehetnek... Eszik az XP-t, és ki kell verni belőlük néha a szart, és elvenni a cuccokat tőlük... másképp értelmetlen teljesen. Aztán meg az is enyhén borzolja az idegeimet, ahogy a webelt Ogre Chief-hez odarohan, mikor már mindenki íjra cseréli a fegyverét... gratulálok. Aki hülye, haljon meg.

Találtam egy bugot, a peccs után is, ajánlom figyelmetekbe. Bármilyen varázs armort próbáljatok meg Craft Arms and Armorral javítani. A program véletlen úgy hozza fel a panelt, hogy a jobb oldali ablakban _már_ benne van a +1 +2 +3. A elköltendő lé 0 gp, a tapasztalat 0 XP, hát akkor természetesen nyomjunk egy OK-t (előtte a nevét írjátok át +3-ra ), és íme. Zérus befektetés és bármiből +3-as armort kreálhatunk. (Elf Armorok: AC+8, MaxDex+4, már a játék korai szakaszában... nem rossz mulatság)

Kitartás! HaaS
_________________
panem et internet
"oold man, you seek the spell of mastery"
2386 levél
Válasz 04.06.05. 01:03 #180
SShark
K!
20761 levél
Válasz 04.06.05. 00:22 #179
Eric
Délelőtt megyek be egy kicsit a céghez, majd hívlak.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2386 levél
Válasz 04.06.05. 00:20 #178
SShark
Az volt a múlt héten. Sajnos uninstall volt másnap reggel...
Szedem le a SW Galaxies-t. Holnap gyere el a cuccért . Ki kéne próbálni már ezt a 14 napos MMPORG-ot. Egy kis Tatuini bandázás azért nem lehet semmi.
20761 levél
Válasz 04.06.05. 00:17 #177
Eric


Ennyitől csak nem!!!

Ahhoz legalább Uniqum 4.0 upgrade kellene.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2386 levél
Válasz 04.06.05. 00:15 #176
SShark
Nekem volt Carlsberg 1.0, aztán Carlsberg reinstall. Most már Dreher reinstallnál vagyok. Remélem nem lesz fél óra mulva Carlsberg, Dreher uninstall... A format GY-ről nem is beszélve....
2386 levél
Válasz 04.06.05. 00:13 #175
SShark
Jah meg még lehet, hogy a hétvégén elpöcsködöm a SW Galaxies-szel. Istenem volt idő mikor nem tudttam, hogy mivel játsszak. Most meg azt sem tudom, hogy mivel játsszak. Egyformák a mondatok és mégis mekkora a különbség!
20761 levél
Válasz 04.06.05. 00:12 #174
Eric
Én meg a Carlsberg 3D-nél tartok, utána pedig az Erdinger Online jön!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2386 levél
Válasz 04.06.05. 00:09 #173
SShark
Még nem! De ami késik nem múlik. Van még vissza egy kis Morrowind meg egy kis Warcraft TFT, aztán majd jöhet a ToEE. Aoouu!!
20761 levél
Válasz 04.06.05. 00:00 #172
Eric
Nah, milyen a gém? Gondolom már nyomod ezerrel!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
2386 levél
Válasz 04.06.04. 23:47 #171
SShark
Nu! Ma én is rá tettem a kezem az eredeti dobozos verzióra! /Igaz másik kiadásról még nem hallotam/ A lényeg az ára, ami 3.990.-Ft volt. Bűn lett volna kihagyni.
418 levél
Válasz 04.04.19. 12:23 #170
HaaS_
Hali!

Én nem találtam annyira vészesnek, hogy visszamenjek egy "zöld" területre, ahol nyugiban lehet lenni.
Ha "sárgában" alszol, van esély, hogy meglepnek... marad a quickloados babrálás.
Utolsó patchem van használatban, de külön ilyet - problémádat megoldandó - nem ismerek.

Üdv, HaaS
_________________
panem et internet
"oold man, you seek the spell of mastery"
21 levél
Válasz 04.04.14. 17:27 #169
trash17
Sziasztok all.Nekem nagyon tetszik a Játék,bár 1 nagyon nagy hiba wan benne amitől égnek áll a hajam,ha w.ki tud rá patchet w. hogy w.melyik pecs orwosolná,az szóljon!Szówal a Problémám az hogyha idegen helyen akarok aludni és gyógulni,akkor mindig +jellennek a szörnyek.Na most,ha a fal mellé állok akkor a gép wan olyan hülye hogy kirakja őket a fal mögé,és nem zaklatnak engem.Csakhogy a csatákban ők is +jelennek,és nem lehet welük nagyon mit kezdeni,és ugyebár harcban nem lehet szobát wáltani,úgyhogy elmenni sem tud az ember a térképről.főleg ha kicsi.Szówal az lenne a kérdésem hogy wan e erre w.mi pecs hogy ne szórjon + 30 szörnnyel ha gyógyulás gyanánt aludni szeretnék az inn-en kíwűl és nincs italom.+ ez azért elég gáz hiba ha arra gondolunk hogy csak wéletlenül alszunk el a pályán.Amúgy a játék tök királyság,nekem a newerwinter nem jött be,a wáltozatlanság miatt,és a felületes grafika is sokat rontott az összképen,mert ugye ne legyen már baltáwalfaragott keze 1 karakternek,főleg ha tolwaj az.
Trash17
4133 levél
Válasz 04.03.23. 15:55 #168
gothmog
Két dolog:

1. a progival tavaly játszottam utoljára, így nem friss. Ezt csak a Whirlwind miatt írom, mert közben rájöttem, hogy azt nem is használtam, de amúgy hasznos, attól függetlenül.

2. Wizard vs. Sorcerer: én mindig wizard párti voltam, de itt van tapasztalatom mindkét kaszttal, és a Sorcerer ezerszer jobb/hasznosabb, mint a Wizard. Főleg, hogy nem kell counter-spellekre pazarolnia a megtanulható varázslat-helyeit... (a BG-sorozatban ezért nem szerettem a Sorcerert).

És még egy: nekem sem tetszett, hogy nem fogadhatok fel senkit, mert lenyúlják a legjobb cuccokat. Ez a szarul megoldott npc-kezelési/tárgyzsákmányolási rész a játék egyik komoly gyengéje! Sokat elvesz a játékélményből!
Endure. In enduring, grow strong.
418 levél
Válasz 04.03.23. 13:44 #167
HaaS_
Az kakka... már a szintekre mondom. Féltem ettől. Hmm... ez azért mindig zavart egy kissé... legalább HP miatt jó lenne lépni... na jó néhány feat sem ártana... Jó, tudom eredeti 3.5-ös szabályrendszer, egye fene. (egyébként van jópár eltérés)

Az XP nem maxolása az OK, tudtam róla. Nagy megnyugvásomra nem telnek el napok, mikor tárgyakat kreálgatunk.
Itt térnék rá a Sorcerer vs. Wizard ügymenetre. Szóval én elzárkózom, hogy a Sorcerer annyival jobb lenne. Egyébként sem igaz(nem lehet felkészülni adott területekre, mert kevés a spellje), de ebben a játékban pláne előnye van a Wizardnak, tekintve, hogy a varázscuccokat csak úgy tudod létrehozni, ha ismered a varázslatot, ami kell hozzá. Szerintem (nekem) ez igen fontos.

Hiányzott azonban, hogy +1-es +3-as stb. cuccok nem gyárthatók. Két okból: MIÉRT??? és ELÉG LENNE +1-ES IS! (Tudván ugye hogy páros abilitiknél ugrik csak a bónusz).

Mellesleg vért izzadtam, mikor kelepcébe csalt az a köcsög a moathouse-ból. Asszem Falrinth volt a neve. Bevallom, neki kellett futni néhányszor.
Igaz, csak öten vagyunk, senkinek nem adunk semmit, amit keverünk az ellenből. Az eredmény egy hirtelen szintlépés lett

Sajnálom, hogy nem viszünk magukkal senkit, lehet, hogy jópár poénból kimaradunk. Mindenesetre zavar, hogy feccolja az XP-t az ember a vendégekbe, és nem lehet tudni, mikor mondanak viszlátot. Az meg, hogy kiemelik a cuccokat (PLÁNE SPELLEKET!!!) mielőtt megnézhessem mi az... hááát... idegesítő. Az meg még kaotikus mivoltunk ellenére sem elfogadható, hogy ütközet közben néha kiverjem a szart az NPC-kből. Nem fűlik hozzá a fogam, bár járható út lenne. Majd ha már nem tudunk hova feljebb lépni, akkor beveszünk parasztlányokat/fiúkat, oszt eljátszuk, hogy vigyázunk rájuk. Az mókás lesz.

A bard-sorcerert felejtsétek el... a patch után is hülyén számolja a program, ha egy második szintű bard spell elmegy, első szintűt (bár látom, hogy három még maradt) már nem tud kasztolni. A barom.

A whirlwindből sosem lesz semmi. A kis dwarf tökösgyerek buta, mint egy ló. Int 8-as. Jó volt odaküldeni ott a legelső Innben ahhoz a tirpákhoz, oszt ott hörögtek egymásnak. A whirlwindhez 13-as IQ kell. Mellesleg tökmás ágon van mint a Power attack, Cleave stb. Dodge, ezaz, amaz kellene hozzá, de nem lesz meg sajna az intelligenciája miatt.
Megpróbálom a rangerrel. (Esélytelennek tűnik, bár az nincs leírva sehol, hogy csak és kizárólag fighter skill. Kiderül.)

Üdv,
HaaS
_________________
panem et internet
"oold man, you seek the spell of mastery"
4133 levél
Válasz 04.03.18. 16:46 #166
gothmog
A 10 szint a totál. vagyis, ha osztod, akkor lehet 9/1-es vagy akár 5/5-ös a karakter, a lényeg a 10 szint összesen. Legalábbis ha jól emlékszem.

Az xp nincs maximalizálva, mert varázstárgyak is készíthetők xp felhasználásával, a megfelelő featek segítségével.

Amúgy szerintem jobbak a tiszta kasztok, a párosítással csak közepesek vagy gyengék lesznek a karik később.

A druidák nagyon jók szerintem, királyak a lényidézéseik.

Amúgy a partiban legyen egy harcos, egy tolvaj, egy sorcerer (ne a mage, a sorcerer ezerszer jobb!), egy pap vagy druida, egy paladin vagy bárd (az összes "beszélős" skillel). Az uccsó karakter legyen valamilyen harcolós típusú, ha a bárdot választod, vagy bármi ami szimpatikus és ki szeretnéd próbálni, ha a paladint.
De a legütősebb, ha 3 harcolós kari is van a csapatban.
Tudom ajánlani a polearmos fegyvereket használó, cleave, combat reflexes, whirlwind és stb. ilyen típusú feateket ismerő fighter-t. Kegyetlen!
Endure. In enduring, grow strong.
418 levél
Válasz 04.03.18. 15:23 #165
HaaS_
Köszi... ez gyors volt

Egyébként érdemes osztani a karaktereket? Lesz elég XP? Meddig mennek fel osztottan? Fixen (10-x)/x a szint?
Van:
bard/sorcerer (diplomácia, szupport), nagyon kellemes párosítás, merem ajánlani
cleric/thief (gyógyi, zárak)

Valaki szereti a druidákat? Én erdőjáró-párti vagyok... valahogy nehézkesnek tűnik... tapasztalatok? (Általában nincs partiban nálam... itt mondjuk a kaotikus jóságunk miatt nem is lehetne ugye)

És kb mennyi XP-t szedtetek össze?

HaaS
_________________
panem et internet
"oold man, you seek the spell of mastery"
4133 levél
Válasz 04.03.18. 14:32 #164
gothmog
A zászlócskák maximalizált száma engem is zavart.
A bőrműves háza a "főút" jobb oldalán van valahol, még a híd, illetve az út elkanyarodása előtt.
Endure. In enduring, grow strong.
418 levél
Válasz 04.03.18. 14:16 #163
HaaS_
hmm... nagyon jó lett a gamma... mikor fogok aludni?


Hali!

Nagyon kevéskének tűnik ez a 10 szint... elég lesz?

Én is tápolom a karikat szépen ( nőnek )... hanem... ha hirtelen valaki tudná a választ, megköszönném... melyik a háza a leatherworkernek ebben a kezdő falucskában? Fél órát nyitogattam be mindenhova, oszt nem találtam. Az idő meg drága kincs, inkább kardélre hányunk, mint kavargatunk a faluban. (Tudjátok a hittérítős küldetés... az egész családot el kell téríteni.)

Azt egyébként hibának tartom, hogy ha már bele lehet nézni minden egyes hely térképébe, amelyet valaha meglátogattam (itt ugye látom, hogy hogyan is néz(ett) ki pölö a leatherworker háza), akkor vajh miért nem tudják már a town térképen bejelölni azt a szerencsétlen másfélszobás kunyhót, hogy "EZ ITT AZ"?!
Mondanám, hogy az én hibám, és miért nem tűzdelem tele zászlócskákkal a mapet, de megpróbáltam. Maximálva van a számuk. Köszönöm szépen.

Mindent összevetve azért nagyon hiányzott már valami ilyesmi.
Nálam a BG2 vezet... (eddig)

_________________
panem et internet
"oold man, you seek the spell of mastery"
4133 levél
Válasz 04.02.25. 09:01 #162
gothmog
Azt hiszem, hogy egy Land of the Giants című, szintén ősrégi modult fognak megcsinálni, hasonlóan a Temple of Elemental Evil-höz. Mit mondjak, nem bánnám, ha vennék a fáradtságot és inkább ők írnának egy jó történetet... De ez csak terv náluk, ha jól tudom.
Endure. In enduring, grow strong.
192 levél
Válasz 04.02.24. 19:09 #161
Ravenkin
Nem, nem rangert hasznaltam hanem, egy szimpla harcos, akit abszolut nyilazasra tapoltam, minden feat es skill erre ment el, dex re raktam a plussz pontokat, cuccai is voltak jok, ahhoz kepest nekem tenyleg alig talalt el akarmit is.
evvan
35 levél
Válasz 04.02.24. 17:59 #160
vampyre
Gratula az optimalizáláshoz! Egyébként nekem sem kenyerem a csalás (öreg vagyok én már ahhoz . Sokkal nagyobb öröm (a sok szenvedés után szabályosan '"győzni".

A gránitkalapácsnak meg majd utánnanézek itt-ott.

Annyira belejöttem újra a CRPG-zésbe, hogy asszem újra nekiugrok a Baldur's - Icewind - Neverwinter - Fallout sorozatoknak. Elleszek velük "egy ideig"...

Egyébként tudsz valamit a Temple folytatásáról. mármint, hogy lesz-e?
4133 levél
Válasz 04.02.24. 15:16 #159
gothmog
Optimálisan fejlesztett karik... (nem cheat-eltem, RPG-kben sohasem szoktam).
Zuggtmoy-t én is csak elűzni tudtam, a befejezés hasonló volt a tiédhez.
A gránitkalapáccsal vszg. véglegesen lehetne elűzni.
Endure. In enduring, grow strong.
35 levél
Válasz 04.02.24. 14:47 #158
vampyre
Iuz-ba 300 HP-t??? Na de kérem, milyen karaktereid voltak?

Ha nem volt gránitkalapácsod, akkor miként fejezted be a játékot? Milyen befejező sztorival?

Én egyszer kíváncsiságból megnéztem azt a széket, amit az "öregasszony" tukmált rám, erre jött is a movie, hogy ez-meg az történt (Zuggtmoy 66 évre "kissé mélyebbre" került, de majd visszatérhet, az egyik főgenya elmenekült, a faluban összehozoztt pár békésen éldegélt, míg pár kocsonya fel nem falta őket, stb...

Varázstárgyas infókat köszi, közben én is rájöttem ezekre. Varázslatokkal is O.K. vagyok, csak a tanácsodra voltam kíváncsi.
4133 levél
Válasz 04.02.24. 09:15 #157
gothmog
A föld síkján nagyon szenyók ezek a kis lények, próbáld elkerülni őket, a harc nem éri meg (erre már Te is rájöttél).

Az Iuz-os dolog jó parti esetén szerintem elkerülhetetlen, bár én szétvertem a pofáját mire St. Cuthbert megjelent (megölni nem tudtam, de belevertem vagy 300 Hp-t ).

A gránitkalapácsot én sem találtam meg... (bár nem is kerestem, mert már nagyon a végén voltam, mikor megtudtam, hogy kell.)

A korábbi kérdésre: szintet nem veszít a karid, viszont csak annyi xp-t tud költeni a varázstárgyra max, amennyivel több van neki az adott szintre lépéshez szükségesnél. Legalábbis, ha jól tudom.

Varázslat ügyben nem tudok tanácsot adni, de gondolkodj logikusan, szalamandrákat pl. nem tűzlabdákkal fogsz megölni.

A tűz sík őrétől óvakodj, a játék legkeményebb harca vár ott rád!
Endure. In enduring, grow strong.
35 levél
Válasz 04.02.23. 16:47 #156
vampyre
Hali!

Most kevergek a vége felé, következnek az elemi síkocskák...
Némi problémám azért akadt itt is Sz'al a föld síkján vannak ilyen "kis földelementál"-szerű izék (név nem jut az eszembe), amik kiugrálnak a földből (4-8 db), majd szépen módszeresen kiverik a sz#&@ is a csapatból... Nem nagyon tudom eltalálni oket, pedig már mindenki 10. szintu, mindenkinél +3 hosszúkard van, melyek fagy és tuz sebzést is okoznak... És akkor a kapuorzokrol még nem is beszéltem...

Egyébként nem értek egyet a korábban megjelent véleménnyel, miszerint az íjász (gondolom itt a Ranger osztályra gondolt a hozzászóló) haszontalan lenne. Egy jó kis +1-es hosszú íjjal, plusz a megfelelo feat-ekkel (point blank shot és well placed shot, azt hiszem) egész jól lehet adagolni a vesszoket, ráadásul magasabb szinten körönkét kettot lo. Ha ehhez még hozzáteszünk egy megint csak duplán elsajátított kétkezes fegyverhasználatot plusz hosszú kardra koncentrálást (mindkét kézben +3 longsword tuz és fagy sebzéssel megspékelve , akkor egy elég hatákony társat kapunk a bajban (4 támadás körönként). Választhat (asszem 3 szintenként) ellenséget, mely ellen hatékonyabban küzd (nálam ezek óriások, éloholtak és elementálok voltak). Ja, és egy nagy harc elején ellott szerencsés Entangle varázs is tuti tud lenni. A szerencsétlen beindázott arcokat szépen le lehet lövöldözni messzirol...

Ja, volt egy jó kis vérengzés a 4. szinten, amikor megjelent Iuz apánk, és hasonló volt a hatása, mint egy a csapat közepébe vágott kézigránátnak. Hárman elestek, de megjelent St. Cutthbert és rendet tett. Valahogy meg lehetett volna úszni ezt a harcot Iuz megjelenése (és az ezt követő szinte törvényszerű elhalálozások) nélkül?

És hol az a nyomorult gránitkalapács?!

Szóval a nagy kérdés: milyen varázslatokkal kell felpakolnom az elemi kis-szinteken?

üdv:

vampyre
35 levél
Válasz 04.02.20. 16:36 #155
vampyre
Köszi az öreg infóját!

Visszatérve a varázstárgy készítésére: Levonja a karaktertől az XP mennyiségét? Pl. ha éppen szintet lépett, akkor levonja, és szintet veszít, vagy csak levonja?
4133 levél
Válasz 04.02.20. 15:11 #154
gothmog
Azt hiszem, hogy a szintedtől függ, hogy milyen további dolgokat tudsz kiválasztania tárgyalkotásnál, a plusszos jelzőkön kívül.

A 100 arany az identify varázslat anyagi komponense, tehát mindig levonódik, még akkor is, ha bárd varázsolja.

Én is lawful good és neutral good partival karikkal vittem végig. Én lezúztam mindenkit, nem voltak alkudozgatások

A fogfájos öregember pénbehajtó és addig nem tud pénzt szereznyi a cigány jósnőtől, míg annak elő nem kerül a kristálygömbje. Ezt kell megszerezned, utána megoldódnak a fogfájós fickó gondjai is, és eladja a házát is, mely valóban pihenőhelyként funkcionál.
Endure. In enduring, grow strong.
35 levél
Válasz 04.02.20. 14:27 #153
vampyre
Hali!

A szükséges skill már megvan, meg a masterwork cuccok is, stb. Viszont csak plusszos dolgot (+1, +2, +3) tudok kiválasztani a megjelenő listából, és a alatta lévő "tulajdonságokból" semmit. Ahhoz, hogy onnan válasszak, kell még valami (pl. drágakő, stb.)???
Ja, és az XP-t levonja a karaktertől?

A varázslat is 100??? És akkor, ha a bárd varázsolja?? Én mostanában azt szoktam használni, pihenésenként hármat tudok ellőni. Viszont azt még nem néztem, hogy fogy-e a lóvé...

A templom egyik szintjén (asszem 2., nem messze a két farkasembertől) van egy arc, aki ad egy-két küldetést (troll beszervezése, stb.). Ha ezeket megoldom, akkor nem lesz negatív hatása a végkifejletre? Ttöbbnyire jó és törvényes karakterekkel játszom, és pl. kipróbáltam Nulb-ban elcsábítani az egyik kocsmátroslányt, sikkerrel, erre a paladin-om "bukott" lett...
Vagy csak zúzzam le az ürgét?

Nulb-ban a fogfájós öregtől lehet venni egy házat, biztonságos pihenőhelynek (elméletileg). Ez hogyan lehetséges?
4133 levél
Válasz 04.02.19. 16:39 #152
gothmog
Tanuld meg a Craft Magic Weapoons?. Craft Wondrous Items stb. feat-eket, és pénzből, illetve XP-ből tudsz tárgyakat készíteni. Megéri!

Az identify varázslat is 100 arany (anyagi komponens) .
Endure. In enduring, grow strong.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.